Ugdyti labai mažų įmonių, mažų įmonių ir vidutinių įmonių ir kitų verslumo galimybių paieškos procese dalyvaujančių subjektų darbuotojų gebėjimus
2023 m. rugpjūčio 31 d. 17:00
Liko 86 d.
2023-05-19 08:31
02-021-P
7 500 000,00 €
Paskelbtas
-
Projekto įgyvendinimo plano pateikimo terminas
Nuo - 2023-05-19 14:00
Iki - 2023-08-31 17:00 -
Aprašymas
Kvietimas parengtas vadovaujantis 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ projektų finansavimo sąlygų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. gegužės 15 d. įsakymų Nr. 4-255 (toliau – PFSA) ir Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos pateiktu Kvietimų teikti projektų įgyvendinimo planus planu.
-
Bendrieji reikalavimai
PFSA 2 punkte nurodyti reikalavimai projektams:
2.1. Remiama veikla: ugdyti MVĮ ir kitų VGPP dalyvaujančių subjektų darbuotojų gebėjimus (poveiklės – ugdyti MVĮ ir kitų VGPP dalyvaujančių subjektų darbuotojų gebėjimus (Sostinės regionas) ir ugdyti MVĮ ir kitų VGPP dalyvaujančių subjektų darbuotojų gebėjimus (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas). Investicijas planuojama skirti VGPP dalyvaujančių subjektų gebėjimams ugdyti siekiant įgyvendinti sumaniąją specializaciją ir apimti visą inovacijų vadybos ciklą (prognozavimas, planavimas, organizavimas, kontrolė), ypatingą dėmesį skiriant vadybos ir valdymo įgūdžiams ugdyti. Numatoma ugdyti MVĮ ir kitų VGPP dalyvaujančių subjektų darbuotojų įgūdžius.
2.2. Reikalavimai pareiškėjams:
2.2.1. Galima pareiškėja – viešoji įstaiga Inovacijų agentūra.
2.2.2. Galimi projekto partneriai:
2.2.2.1. viešosios įstaigos, kurių pagrindinė veikla yra teikti inovacijų konsultacines paslaugas ir (ar) inovacijų paramos paslaugas ir kurių dalininkė yra valstybė ir (ar) savivaldybė;
2.2.2.2. viešosios įstaigos, kurių pagrindinė veikla yra teikti verslumo skatinimo ir įmonių konkurencingumo didinimo paslaugas ir kurių dalininkė yra valstybė;
2.2.2.3. nacionalinės verslo asociatyvinės struktūros, vienijančios regionines ir šakines verslo asociacijas (įskaitant prekybos, pramonės ir amatų rūmus), kurių nariai vykdo mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (toliau – MTEPI) veiklas;
2.2.2.4. mokslo ir studijų institucijos.
2.2.3. Galutiniai naudos gavėjai – MVĮ ir kiti VGPP dalyvaujantys subjektai.
2.2.4. Kai PĮP teikiamas kartu su partneriu (-iais), prie PĮP turi būti pridedama galiojančios jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija arba analogiškas susitarimą dėl partnerystės pagrindžiantis dokumentas. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį arba analogišką susitarimą dėl partnerystės pagrindžiantį dokumentą pasirašo pareiškėjas ir visi projekto partneriai.
2.2.5. Finansavimas gali būti skiriamas pareiškėjams visose srityse, išskyrus Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1–6 dalyse nustatytus atvejus ir Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus sektorius ir veiklas.
2.2.6. Finansavimas nėra skiriamas pareiškėjui ir partneriui:
2.2.6.1. kuriam pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymo 7 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso ir nuosavybės teise priklausančių arba kontroliuojamų subjekto, kuriam taikomos sankcijos, sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką ir kurie yra įtraukti į nepageidaujamų asmenų sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://www.migracija.lt/app/nam;
2.2.6.2. jeigu jis nėra sugrąžinęs Lietuvos Respublikoje anksčiau gautos valstybės pagalbos, kuri Europos Komisijos pripažinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka.
2.3. Reikalavimai, keliami projektams:
2.3.1. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir kurios, joms finansuoti skyrus ES struktūrinių fondų lėšų, būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už kurias būtų sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
2.3.2. Projekto veiklos įgyvendinamos Sostinės ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regionuose.
2.3.3. Projekto veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 60 mėnesių nuo iš ES fondų investicijų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.3.6 papunktyje nurodyto termino.
2.3.4. Projekto veiklos turi būti pradėtos įgyvendinti ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų pradžios data gali būti nukelta ne ilgiau kaip 2 mėnesiams.
2.3.5. Projektas gali būti pradėtas įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo administruojančiojoje institucijoje dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo administruojančiojoje institucijoje dienos iki finansavimo projektui skyrimo yra patiriamos pareiškėjo rizika. Jeigu projektas, kuriam prašoma finansavimo, pradedamas įgyvendinti iki PĮP registravimo administruojančiojoje institucijoje dienos, visas projektas tampa netinkamas ir jam finansavimas neskiriamas.
2.3.6. Projekto veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2029 m. rugsėjo 1 d.
2.3.7. Projektui taikomi visi pirmiau išvardyti įgyvendinimo stebėsenos rodikliai (pagal įgyvendinamą pažangos priemonės poveiklę), kurių metodiniai skaičiavimo aprašai skelbiami kartu su kvietimu teikti PĮP. Projekto vykdytojui nepasiekus įgyvendinimo stebėsenos rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–178 punktų nuostatos.
2.3.8. Pagal PFSA projektams įgyvendinti skiriama iki 7 500 000,00 Eur (septynių milijonų penkių šimtų tūkstančių eurų) Investicijų programos (Europos regioninės plėtros fondo) lėšų. Iki 3 750 000,00 Eur (trijų milijonų septynių šimtų penkiasdešimt tūkstančių eurų) Investicijų programos lėšų skiriama projektams įgyvendinti Vidurio ir vakarų Lietuvos regione ir iki 3 750 000,00 Eur (trijų milijonų septynių šimtų penkiasdešimt tūkstančių eurų) Investicijų programos lėšų skiriama projektams įgyvendinti Sostinės regione. Numatoma paskelbti vieną kvietimą teikti PĮP finansavimui gauti.
2.3.9. Didžiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra iki 7 500 000,00 Eur (septynių milijonų penkių šimtų tūkstančių eurų) Investicijų programos lėšų. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis sudaro 100 procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
2.3.10. PĮP su Ekonomikos ir inovacijų ministerija nederinamas.
2.3.11. Ekonomikos ir inovacijų ministerija iki kvietimo teikti PĮP administruojančiajai institucijai paskelbimo patikrina ir patvirtina, kad projekte numatytos veiklos atitinka Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 4 straipsnio nuostatų reikalavimus.
2.3.12. Projektų atranka atliekama valstybės projektų planavimo būdu, laikantis Strateginio valdymo metodikos 84 punkte nustatytų reikalavimų.
2.3.13. Pareiškėjai, partneriai ir projektai turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede ir atitikti PFSA 6 punkte nustatytus specialiuosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus
2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos stebėsenos komiteto 2022 m. gruodžio 15 d. protokoliniu sprendimu Nr. 46P-6 (6).2.4. Pareiškėjas turi parengti PĮP ir kartu su PĮP administruojančiajai institucijai pateikti šiuos dokumentus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriaus antrajame skirsnyje ir kvietimo skelbime nustatyta tvarka:
2.4.1. partnerio deklaraciją pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priede pateiktą formą;
2.4.2. informaciją apie projekto biudžeto paskirstymą pareiškėjams ir partneriams pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priede pateiktą formą;
2.4.3. jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopiją arba analogišką susitarimą dėl partnerystės pagrindžiantį dokumentą;
2.4.4. Pareiškėjo patvirtintą de minimis pagalbos teikimo ir skaičiavimo (paskirstymo) galutiniams naudos gavėjams tvarkos aprašą. Toks tvarkos aprašas tvirtinamas kaip jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties arba analogiško susitarimą dėl partnerystės pagrindžiančio dokumento priedas;
2.4.5. užpildytą PFSA 2 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti;
2.4.6. dokumentus, pagrindžiančius projekto biudžeto pagrįstumą (komercinius pasiūlymus, nuorodas į rinkoje esančias kainas, buhalterinę pažymą apie praėjusių 6 mėn. darbo užmokestį arba nuorodas į rinkoje esančių panašių pozicijų siūlomą arba gaunamą darbo užmokestį ir kita);
2.4.7. dokumentą, kuriame išsamiai nurodomos biudžeto veiklos ir išlaidos.
2.5. Kartu su mokėjimo prašymu, kai deklaruojamos išlaidos, pareiškėjas turi pateikti šiuos priedus:
2.5.1. galutinių naudos gavėjų Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijas, kurių forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“, parengtas pagal paskutinių ataskaitinių finansinių metų duomenis;
2.5.2. kiekvienam galutiniam naudos gavėjui užpildytą projektų atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapą (PFSA 3 priedas);
2.5.3. kiekvienam galutiniam naudos gavėjui užpildytą „Vienos įmonės“ deklaraciją pagal ES investicijų interneto svetainėje https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/viena-imone-deklaracijos-forma paskelbtą pavyzdinę formą (toliau – „Vienos įmonės“ deklaracija);
2.5.4. sutartis arba analogiškus susitarimus su galutiniais naudos gavėjais dėl dalyvavimo projekte;
2.5.5. informaciją apie kiekvienam galutiniam naudos gavėjui suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis pagalbą) pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 4 priedą;
2.5.6. galutinių naudos gavėjų patvirtintų paskutinių finansinių metų metinių finansinių ataskaitų rinkinius (jei administruojančioji institucija patvirtintų paskutinių finansinių metų metinių finansinių ataskaitų rinkinių negali gauti iš Juridinių asmenų registro) (taikoma tik juridiniams asmenims).
2.6. Papildomi matomumo viešinimo reikalavimai, nenustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.
2.7. Informacija apie projektą skelbiama Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka.
2.8. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, taip pat laikantis Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 6 straipsnio 4 dalyje nustatyto termino. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai saugomi Ekonomikos ir inovacijų ministerijoje 10 metų nuo paskutinės valstybės pagalbos suteikimo dienos.“
Horizontaliųjų principų ir atitinkamų Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų laikymosi reikalavimai:
PFSA 3 punkte nurodyti reikalavimai projektams:
3.1. Neutralus – projektas negali daryti neigiamo poveikio HP.
3.2. Projekto veiklos tiesiogiai prisideda prie inovatyvumo (kūrybingumo) HP: bus ugdomi MVĮ ir kitų VGPP dalyvaujančių subjektų darbuotojų gebėjimai. Siekiant ugdyti ir kitų VGPP dalyvaujančių subjektų darbuotojų gebėjimus rengti ir įgyvendinti Koncepciją, planuojama investuoti į įgūdžių ugdymą, apimantį visą inovacijų vadybos ciklą, reikalingą dėl mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) ir ekonomikos technologinių pokyčių kylantiems uždaviniams spręsti. PFSA 6 punkte numatyti projektų atrankos kriterijai tiesiogiai įpareigoja, kad įgyvendinant projektus būtų prisidedama prie darnaus vystymosi HP įgyvendinimo.
3.3. Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas PFSA 1 priede.
3.4. Veikla, vadovaujantis 2021 m. vasario 18 d. Komisijos pranešimu 2021/C 58/01 patvirtintomis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis, atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnio 1 dalies a–f punktuose arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas:
Netaikoma
Projektų įgyvendinimo trukmė:
Projekto veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 60 mėnesių nuo iš ES fondų investicijų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.3.6 papunktyje nurodyto termino.
Projekto veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2029 m. rugsėjo 1 d.
Reikalavimai valstybės pagalbai:
PFSA 5 punkte nurodyti reikalavimai projektams:
5.1. Galutiniams naudos gavėjams – MVĮ ir kitiems VGPP dalyvaujantiems subjektams de minimis pagalba teikiama vadovaujantis Reglamentu (ES) Nr. 1407/2013. PFSA nustatomos de minimis pagalbos teikimo sąlygos, kurios atitinka Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka. De minimis pagalba teikiama galutiniams naudos gavėjams visose srityse, išskyrus Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus sektorius.
5.2. Vykdant PFSA 2.1 papunktyje nurodytą veiklą, de minimis pagalba, kuri atitinka Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatas, pareiškėjui ir partneriui neteikiama, jeigu:
5.2.1. pareiškėjas ir partneris (-iai) pagrindžia, kad visa nauda, kurią jie gaus PFSA 2.1 papunktyje nurodytai veiklai vykdyti, bus perduota galutiniams naudos gavėjams – MVĮ ir kitiems VGPP dalyvaujantiems subjektams, ir pareiškėjas bei partneris (-iai) kaip tarpininkai negaus jokios naudos;
5.2.2. de minimis pagalba skaičiuojama ir priskiriama galutiniams naudos gavėjams vadovaujantis projekto vykdytojo (pareiškėjo) patvirtintu De minimis pagalbos teikimo ir skaičiavimo (paskirstymo) galutiniams naudos gavėjams tvarkos aprašu.
5.3. Jeigu pareiškėjas, vykdydamas PFSA 2.1 papunktyje nurodytą veiklą, gauna naudą, išlaidos finansuojamos kaip de minimis pagalba vadovaujantis PFSA 9.2 papunkčio nuostatomis.
5.4. De minimis pagalba teikiama pareiškėjui visose srityse, išskyrus Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus sektorius.
Išlaidos, nurodytos PFSA 9.2 papunktyje, kaip de minimis pagalba proporcingai paskirstomos galutiniams naudos gavėjams – MVĮ ir kitiems VGPP dalyvaujantiems subjektams.
Prieš pateikdamas PĮP administruojančiajai institucijai ir įtraukdamas MVĮ ir (ar) kitą VGPP dalyvaujantį subjektą į projekto galutinių naudos gavėjų sąrašą ar naujo MVĮ ir (ar) kito VGPP dalyvaujančio subjekto įtraukimo į projektą projekto įgyvendinimo metu, projekto vykdytojas, prieš suteikdamas de minimis pagalbą galutiniam naudos gavėjui, turi patikrinti, ar (PFSA 5.6.1–5.6.5 papunkčiuose nurodytai informacijai patikrinti pildomas PFSA 3 priedas):
5.6.1. galutinis naudos gavėjas vykdo veiklą visose srityse, išskyrus Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1–6 dalyse nustatytus atvejus;
5.6.2. galutiniam naudos gavėjui teikiama de minimis pagalba veiklai visuose sektoriuose, išskyrus Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus sektorius ir veiklas;
5.6.3. vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnio nuostatomis, bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, suma neviršys 200 000,00 Eur (dviejų šimtų tūkstančių eurų) per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, vykdančiai krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį, per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį, suma neviršys
100 000,00 Eur (šimto tūkstančių eurų). Šios ribos taikomos neatsižvelgiant į de minimis pagalbos formą arba siekiamus tikslus ir į tai, ar ES valstybės narės suteikta pagalba yra visa arba iš dalies finansuojama ES kilmės ištekliais;5.6.4. galutinis naudos gavėjas turi teisę gauti bendrą vienai įmonei suteikiamą de minimis pagalbą. Projekto vykdytojas turi patikrinti visas su galutiniu naudos gavėju susijusias įmones, nurodytas galutinio naudos gavėjo projekto vykdytojui pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijoje, taip pat Registre patikrinti, ar galutiniam naudos gavėjui teikiama pagalba neviršys leidžiamo de minimis pagalbos dydžio, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnyje;
5.6.5. galutiniam naudos gavėjui pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymo 7 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso ir nuosavybės teise priklausančių arba kontroliuojamų subjekto, kuriam taikomos sankcijos, sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką ir kurie yra įtraukti į nepageidaujamų asmenų sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://www.migracija.lt/app/nam.
5.7. Projekto vykdytojas turi informuoti galutinį naudos gavėją, kad jam suteikiama de minimis pagalba, ir apie galutiniam naudos gavėjui suteiktą de minimis pagalbą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas pranešti Registrui.
5.8. De minimis pagalba nesumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms finansuoti sąnaudoms, jeigu dėl tokio pagalbos sumavimo būtų viršytas Reglamente (ES) Nr. 651/2014 arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma.
De minimis pagalbos dydis diskontuojamas vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnio 6 dalimi.
-
Projekto įgyvendinimo plano teikimas
Teikimo tvarka:
PĮP turi būti parengtas pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedą (pridedama).
Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) pasirašomas kvalifikuotu elektroniniu parašu, adoc formatu ir teikiamas el. paštu esinvesticijos@inovacijuagentura.lt (laiško dydis negali būti didesnis nei 25 MB).
Kartu su PĮP turi būti pateikta:
☒ Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais)
☒ Informacijos apie pareiškėjui (partneriui) suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis) forma
☒ Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus
☒ Kiti priedai:
- Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas (PFSA 1 priedas)
- Užpildytą PFSA 2 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti;
- Dokumentus, pagrindžiančius projekto biudžeto pagrįstumą (komercinius pasiūlymus, nuorodas į rinkoje esančias kainas, buhalterinę pažymą apie praėjusių 6 mėn. darbo užmokestį arba nuorodas į rinkoje esančių panašių pozicijų siūlomą arba gaunamą darbo užmokestį ir kita);partnerio deklaraciją pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priede pateiktą formą;
- Jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopiją arba analogišką susitarimą dėl partnerystės pagrindžiantį dokumentą;
- Pareiškėjo patvirtintą de minimis pagalbos teikimo ir skaičiavimo (paskirstymo) galutiniams naudos gavėjams tvarkos aprašą. Toks tvarkos aprašas tvirtinamas kaip jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties arba analogiško susitarimą dėl partnerystės pagrindžiančio dokumento priedas;
- Dokumentą, kuriame išsamiai nurodomos biudžeto veiklos ir išlaidos.
Projektų įgyvendinimo planų suderinimas su atsakinga institucija
☐ Taip
☒ Ne
-
Finansuojamos veiklos ir joms keliami reikalavimai
Finansuojamos projektų veiklos
05-001-01-05-07 Ugdyti labai mažų įmonių, mažų įmonių ir vidutinių įmonių (toliau – MVĮ) ir kitų verslumo galimybių paieškos procese (toliau – VGPP) dalyvaujančių subjektų darbuotojų gebėjimus
Tikslinės grupės
MVĮ ir inovacijų paramos ir konsultavimo organizacijų darbuotojai, dalyvaujantys verslumo galimybių paieškos procese
Galimi pareiškėjai
Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
Galimi partneriai
- Viešosios įstaigos, kurių pagrindinė veikla yra teikti inovacijų konsultacines paslaugas ir (ar) inovacijų paramos paslaugas ir kurių dalininkė yra valstybė ir (ar) savivaldybė;
- Viešosios įstaigos, kurių pagrindinė veikla yra teikti verslumo skatinimo ir įmonių konkurencingumo didinimo paslaugas ir kurių dalininkė yra valstybė;
- Nacionalinės verslo asociatyvinės struktūros, vienijančios regionines ir šakines verslo asociacijas (įskaitant prekybos, pramonės ir amatų rūmus), kurių nariai vykdo mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (toliau – MTEPI) veiklas;
- Mokslo ir studijų institucijos.
Didžiausia galima skirti finansavimo lėšų suma projekto veiklai įgyvendinti
7 500 000,00 Eur (3 750 000,00 Eur Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui, 3 750 000,00 Eur Sostinės regionui)
Finansuojamoji dalis
Iki 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
Nuosavo įnašo dalis (jei taikoma)
-
-
Kita informacija
Kvietimo informacija skelbiama tinklapiuose:
Kvietimai |ES fondų investicijų programos interneto svetainė (esinvesticijos.lt)
www.eimin.lt (naujienlaiškis dėl skelbiamo kvietimo)
Dokumentų sąrašas:
2. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės (toliau – PAFT)
3. PAFT priedas Projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) forma (PAFT 1 priedas)
4. Projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – PFSA)
6. Stebėsenos rodiklių aprašymo kortelės (pridedama):
7. Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas
8. Smulkiojo ir vidutinio verslo statuso deklaravimo tvarkos aprašas
12. Investicijų programos projektų išlaidų paskirstymo regionams rekomendacijos
-
Kontaktiniai asmenys
VšĮ Inovacijų agentūra:
Kontaktų centras, tel. +370 700 77 055
Viešųjų investicijų skyrius, tel. +370 619 85 099
El. paštas: v.lapinskiene@inovacijuagentura.lt
-
ES politikos tikslas
-
Programa
-
Projektų atrankos būdas
-
Komponentas