Viešai prieinamos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros įrengimas ir plėtra nustatytuose ruožuose šalia TEN-T tinklui priklausančių Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės kelių
2023 m. rugpjūčio 17 d. 17:00
Pasibaigęs
2024-09-09 03:11
2023-07-19
08-011-J
12 000 000,00 €
Pasibaigęs
-
Projekto įgyvendinimo plano pateikimo terminas
Nuo - 2023-07-19 08:00
Iki - 2023-08-17 17:00 -
Aprašymas
Kvietimas parengtas vadovaujantis 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos Susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ veiklos „Viešai prieinamos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros įrengimas ir plėtra“ poveiklės „Viešai prieinamos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros įrengimas ir plėtra nustatytuose ruožuose šalia TEN-T tinklui priklausančių Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės kelių“ projektų finansavimo sąlygų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2023 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 3-332 „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gegužės 30 d. įsakymo Nr. 3-277 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2023 m. liepos 13 d. pateiktu kvietimų teikti projektų įgyvendinimo planus planu.
-
Bendrieji JP projektų reikalavimai
Projektų įgyvendinimo trukmė
Ne ilgiau kaip iki 2026 m. balandžio 30 d.
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
1. Po projekto finansavimo pabaigos 5 metus turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
2. Pareiškėjas turi užtikrinti, kad ilgalaikis materialusis turtas, kuris įsigytas ar sukurtas iš JP projektui skirtų lėšų, būtų naudojamas ir prižiūrimas vadovaujantis gamintojo rekomendacijomis ir visą 5 (penkerių) metų laikotarpį jo būklė atitiktų Tyrime ir Apraše nustatytus techninius reikalavimus.
3. Pareiškėjas įsipareigoja be JP vykdytojo sutikimo neparduoti ar kitaip neperleisti kitam fiziniam ar juridiniam asmeniui elektromobilių įkrovimo stotelės (-ių) su prieiga (-omis), už kurią (-ias) skirta kompensacija, mažiausiai 5 (penkerius) metus nuo kompensacijos sumokėjimo datos.
Reikalavimai projektams
1. Pagal Aprašą bus finansuojamas jungtinis projektas.
2. Pagal Aprašą finansuojama veikla – viešai prieinamos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros įrengimas ir plėtra (t. y. elektromobilių įkrovimo stotelių su viena ar daugiau įkrovimo prieigų (toliau – elektromobilių įkrovimo stotelių su prieiga (-omis) įsigijimas, montavimas / įrengimas elektromobilių įkrovimo parkuose) šalia TEN-T tinklui priklausančių Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės kelių nustatytuose ruožuose (nustatyti ruožai šalia TEN-T priklausančių magistralinių ir krašto kelių yra nurodyti Viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros iki 2030 m. Lietuvoje žemėlapyje:
2.1. kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 10–30 km ruože;
2.2. kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 70–90 km ruože;
2.3. kelio Nr. 128 Naujieji Valkininkai–Daugai–Alytus 20–40 km ruože;
2.4. kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija 20–40 km ruože;
2.5. kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 170–190 km ruože;
2.6. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 40–60 km ruože;
2.7. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 100–120 km ruože;
2.8. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 160–180 km ruože;
2.9. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 220–240 km ruože;
2.10. kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 280–300 km ruože;
2.11. kelio Nr. A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 40–60 km ruože;
2.12. kelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga 40–60 km ruože;
2.13. klelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga 100–120 km ruože;
2.14. kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 20–40 km ruože;
2.15. kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 80–100 km ruože;
2.16. kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 140–160 km ruože;
2.17. kelio Nr. A13 Klaipėda–Liepoja 10–30 km ruože;
2.18. kelio Nr. A14 Vilnius–Utena 20–40 km ruože;
2.19. kelio Nr. A14 Vilnius–Utena 60–80 km ruože;
2.20. kelio Nr. A15 Vilnius–Lyda 10–30 km ruože;
2.21. kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 40–60 km ruože;
2.22. kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 100–120 km ruože;
2.23. kelio Nr. A17 Panevėžio aplinkkelis 0–20 km ruože;
2.24. kelio Nr. A2 Vilnius–Panevėžys 40–60 km ruože;
2.25. kelio Nr. A2 Vilnius–Panevėžys 100–120 km ruože;
2.26. kelio Nr. A3 Vilnius–Minskas 10–30 km ruože;
2.27. kelio Nr. A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 40–60 km ruože;
2.28. kelio Nr. A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 100–120 km ruože;
2.29. kelio Nr. A5 Kaunas–Marijampolė–Kalvarija 10–30 km ruože;
2.30. kelio Nr. A5 Kaunas–Marijampolė–Kalvarija 70–90 km ruože;
2.31. kelio Nr. A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 40–60 km ruože;
2.32. kelio Nr. A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 100–120 km ruože;
2.33. kelio Nr. A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 160–180 km ruože;
2.34. kelio Nr. A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 40–60 km ruože;
2.35. kelio Nr. A9 Panevėžys–Šiauliai 40–60 km ruože.
3.3. Finansuojami JP vykdytojo atrinkti JP projektai.
3.4. JP vykdytojo atranka atliekama planavimo būdu.
3.5. Galimas JP vykdytojas – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (toliau – JP vykdytojas).
3.6. Partneriai nėra galimi.
3.7. JP veiklos įgyvendinimą administruoja viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – Administruojančioji institucija).
3.8. JP turi atitikti bendruosius atrankos kriterijus, išdėstytus Projektų taisyklių 2 priede (įskaitant Apraše nurodytus reikalavimus).
3.9. JP turi būti siekiama įgyvendinti Susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ produkto rodiklį „Pradėjusios veikti viešosios ir pusiau viešosios įkrovimo prieigos ir labai didelės galios įkrovimo prieigos krovininiam transportui ir (arba) autobusams“. Rodiklis laikomas pasiektu, kai JP projekto pareiškėjas pateikia JP vykdytojui elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) įrengimą bei perėmimą JP projekto pareiškėjo nuosavybėn pagrindžiančius dokumentus (PVM sąskaitą faktūrą / sąskaitą faktūrą, elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga įsigijimo ir (ar) montavimo / įrengimo perdavimo–priėmimo aktą, JP projekto vykdytojo deklaraciją ir (ar) kitus lygiaverčius, JP vykdytojo kvietime teikti paraiškas nustatytus dokumentus, elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) techninius duomenis patvirtinančius dokumentus (techninę specifikaciją ar lygiavertį dokumentą), kitus dokumentus, nurodytus Tyrime ir Apraše.
3.10. JP įgyvendinamas pagal projekto sutartyje, Apraše ir Projektų taisyklėse nustatytus reikalavimus.
3.11. JP veikla įgyvendinama ne ilgiau kaip iki 2026 m. balandžio 30 d.
3.12. Siekiant užtikrinti atitiktį Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnio nuostatoms, projekto veiklos gali būti pradėtos įgyvendinti tik pateikus (užregistravus) projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP) Administruojančiajai institucijai, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo dienos iki projekto sutarties pasirašymo yra patiriamos pareiškėjo rizika. Projektui, kurio veiklos pradėtos įgyvendinti iki PĮP registravimo dienos, finansavimas neskiriamas.
3.13. JP vykdytojas turi įgyvendinti privalomus matomumo ir informavimo reikalavimus, numatytus Projektų taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje. Papildomai JP vykdytojas turi:
3.13.1. suorganizuoti ne mažiau kaip vieną renginį ir ne mažiau kaip vieną socialinę kampaniją per metus, apimančius potencialių pareiškėjų ir kitų tikslinių grupių švietimą teikiant mokomąją medžiagą;
3.13.2. užtikrinti potencialių pareiškėjų informavimą apie galimybę gauti finansavimą pagal JP ir finansavimo sąlygas, pasirenkant efektyvius informavimo kanalus (pvz., internetinė žiniasklaida, socialiniai tinklai, televizija, kita).
23.14. Taikomi JP parengtumo reikalavimai:
3.14.1. JP vykdytojas, teikdamas PĮP, turi pateikti Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai patvirtinto vidaus procedūrų aprašo, kuriame būtų numatyta Projektų taisyklėse JP vykdytojui numatytų funkcijų ir atsakomybių atlikimo tvarka, kopiją;
3.14.2. JP vykdytojas, teikdamas PĮP Administruojančiajai institucijai, turi pateikti investicijų projektą kartu su investicijų skaičiuokle. Investicijų projektas turi būti parengtas pagal Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir / ar valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodiką, patvirtintą viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2014 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 2014/8-337, kuri skelbiama Centrinės projektų valdymo agentūros interneto svetainės www.cpva.lt skyriaus „Plėtros programų portfelio metodinės pagalbos centras“ srityje „Dokumentai“.
3.15. JP finansavimo apimtis – 12 000 000,00 (dvylika milijonų) eurų EGADP lėšų kartu su JP administravimo ir informavimo išlaidomis.
3.16. Iš EGADP lėšų finansuojami JP projektai elektromobilių įkrovimo stotelei (-ėms) su prieiga (-omis) įsigyti, montuoti / įrengti elektromobilių įkrovimo parkuose, nustatytuose TEN-T tinklui priklausančių Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės kelių ruožuose:
3.16.1. Kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 10–30 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.2. Kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 70–90 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.3. Kelio Nr. 128 Naujieji Valkininkai–Daugai–Alytus 20–40 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.4. Kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija 20–40 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.5. Kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 170–190 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.6. Kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 40–60 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 745 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 745 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.7. Kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 100–120 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 745 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 745 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.8. Kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 160–180 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 745 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 745 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.9. Kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 220–240 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 745 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 745 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.10 Kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 280–300 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 745 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 745 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.11. Kelio Nr. A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga 40–60 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 400 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 400 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.12. Kelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga 40–60 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.13. Kelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga 100–120 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.14. Kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 20–40 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.15. Kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 80–100 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.16. Kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 140–160 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai..
3.16.17. Kelio Nr. A13 Klaipėda–Liepoja 10–30 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 400 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 400 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.18. Kelio Nr. A14 Vilnius–Utena 20–40 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.19. Kelio Nr. A14 Vilnius–Utena 60–80 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.20. Kelio Nr. A15 Vilnius–Lyda 10–30 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.21. Kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 40–60 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.22. Kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 100–120 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.23. Kelio Nr. A17 Panevėžio aplinkkelis 0–20 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 400 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 400 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.24. Kelio Nr. A2 Vilnius–Panevėžys 40–60 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 400 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 400 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
3.16.25. Kelio Nr. A2 Vilnius–Panevėžys 100–120 km ruože vienam JP projektui skiriama dotacija negali viršyti 200 000 Eur. Tuo atveju, jei skirtingomis JP projektų paraiškomis teikiami keli JP projektai, bendra jiems skiriamų dotacijų suma negali viršyti 200 000 Eur. JP projektai atrenkami tęstinės atrankos būdu. Pateiktos paraiškos, kuriose prašoma finansavimo įkrovimo stotelėms konkrečiame ruože įrengti, vertinamos, kol pakanka lėšų, skirtų konkrečiam ruožui. Jeigu gautose paraiškose prašoma suma viršija konkrečiam ruožui numatytą finansavimą, gali būti sudaromi rezerviniai JP projektų, kurie būtų finansuojami skyrus papildomų lėšų ar perskirsčius atskiriems ruožams numatytas finansavimo sumas, sąrašai.
Horizontaliųjų principų ir atitinkamų Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų laikymosi reikalavimai
1. Pagal Aprašą finansuojama JP veikla ir JP projekto veikla:
1.1. prisidės prie Nacionaliniame pažangos plane įtvirtinto darnaus vystymosi HP įgyvendinimo ir pažangos rodiklių „1.2 Žaliųjų viešųjų pirkimų vertės dalis nuo visų viešųjų pirkimų dalies“ ir „1.3. Išmetamų į atmosferą šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekio pokytis ES ATLPS nedalyvaujančiuose sektoriuose, palyginti su 2005 m.“ pasiekimo;
1.2. tiesiogiai neturės poveikio inovatyvumo (kūrybingumo) HP, nes nėra susijusios su sisteminių inovacijų ekosistemos problemų sprendimu ar atviros, laisvos, savimi pasitikinčios ir kūrybingos visuomenės, kuri yra būtina inovatyvumo sąlyga, kūrimu, tačiau ir neturės neigiamo poveikio šiam HP;
1.3. nėra tiesiogiai susijusios su atskirų visuomenės grupių gyvenimo kokybės gerinimu, tačiau jomis bus prisidėta prie HP galimybių visiems principo rodiklio „3.1.Neįgaliųjų gyvenimo kokybės indeksas“, kurio viena iš sudedamųjų dalių yra fizinės ir informacinės aplinkos prieinamumas, pasiekimo; įrengtomis elektromobilių įkrovimo stotelėmis su prieigomis turės galimybę naudotis visos visuomenės grupės, įskaitant ir asmenis, turinčius individualių poreikių;
1.4. nepažeis lygių galimybių visiems HP, nes įgyvendinant veiklas nebus numatyta jokių ribojimų dėl lygių galimybių ir veikloje dalyvauti ar jos įgyvendinimo metu sukurtais rezultatais galės naudotis visos visuomenės grupės.
2. Įgyvendinant JP ir JP projektą neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.) bei atsižvelgiama į Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos nuostatas.
3. Įgyvendinant JP projektą elektromobilių įkrovimo infrastruktūra turi būti kuriama ir plėtojama laikantis universalaus dizaino principų ir turi būti užtikrintas prieinamumas ir veiksminga nediskriminacinė prieiga visiems naudotojams.
4. JP projekto įgyvendinimo metu turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo
11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą. Jokia projekto veikla neturi būti daroma reikšmingos žalos 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje.5.5. JP projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede.
Reikalavimai valstybės pagalbai
1. Valstybės pagalba JP vykdytojui neteikiama.
2. Pagal Aprašą JP projektams gali būti teikiama valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje. Finansavimas, skiriamas kaip valstybės pagalba projektams, yra investicinė pagalba, kuri teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 36a straipsnį, atsižvelgiant į I skyriaus nuostatas bei 1 straipsnio 2–5 dalyse nustatytus apribojimus. Aprašas nustato valstybės pagalbos viešajai elektromobilių įkrovimo infrastruktūrai teikimo sąlygas, kurios atitinka Reglamento (ES) Nr. 651/2014 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis, kai valstybės pagalba teikiama pagal Bendrojo bendrosios išimties reglamento 36a straipsnį, Sostinės regione negali sudaryti daugiau kaip 25 proc. didelėms įmonėms, 45 proc. vidutinėms įmonėms ir 55 proc. mažoms įmonėms, o Vidurio ir vakarų Lietuvos regione – 35 proc. didelėms įmonėms, 55 proc. vidutinėms įmonėms ir iki 60 proc. mažoms įmonėms elektromobilių įkrovimo stotelės su prieiga (-omis) fiksuoto vieneto įkainio be PVM.
3. JP projektų valstybės pagalbos atitikties Reglamento (ES) Nr. 651/2014 nuostatoms vertinimą atlieka JP vykdytojas pagal Projektų atitikties valstybės pagalbos taisyklėms patikros lape (Aprašo 2 priedas) nurodytus vertinimo kriterijus.
4. Valstybės pagalba neteikiama:
4.1. sunkumus patiriančioms įmonėms;
4.2. ūkio subjektams, kuriems išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti pagal ankstesnį Komisijos sprendimą, kuriame pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka; nauja valstybės pagalba negali būti teikiama tol, kol nebus sugrąžinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka gauta valstybės pagalba;
4.3. ūkio subjektams, vykdantiems veiklą žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, patenkantiems į Reglamento (ES) Nr. 651/2014 1 straipsnio 3 punkto a dalies taikymo sritį;
4.4. jei vienos įmonės vienam investiciniam projektui pagalbos dydis viršytų 15 mln. Eur (Reglamento (ES) Nr. 651/2014 4 straipsnio s dalis);
4.5. jei ji neturi skatinamojo poveikio, nustatyto Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnyje.
5. Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, gali būti sumuojama su:
5.1. bet kokia kita valstybės pagalba, jei tos veiklos yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti;
5.2. bet kokia kita valstybės pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, tik jeigu taip susumavus didžiausia pagalbos suma neviršija Reglamento (ES) Nr. 651/2014 36a straipsnio 5 punkte nustatytos pagalbos ribos.
6. Valstybės pagalba, kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, nesumuojama su jokia de minimis pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei susumavus būtų viršytas pagalbos intensyvumas, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio 5 dalyje.
7. JP vykdytojas JP projekto paraiškos vertinimo metu patikrina pareiškėjo teisę gauti valstybės pagalbą pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014, o priėmus sprendimą finansuoti projektą, per 20 darbo dienų registruoja suteiktos valstybės pagalbos sumą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“.
8. JP vykdytojas ir JP projekto vykdytojas turi užtikrinti dokumentų saugojimą 10 finansinių metų nuo datos, kada paskutinį kartą pagal schemą buvo suteikta individuali pagalba, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 12 straipsnio 1 punkte.
9. JP vykdytojas turi užtikrinti, kad tais atvejais, kai skiriama pagalbos suma viršija Reglamento (ES) Nr. 651/2014 9 straipsnio 1 dalies c punkte nustatytas ribas, informacija apie skirtą pagalbą per šešis mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos turi būti pateikta į Europos Komisijos valstybės pagalbos skaidrumo svetainę.
Projektų bendrieji atrankos kriterijai
Netaikomi.
-
Projekto įgyvendinimo plano teikimas
Teikimo tvarka: Projektų įgyvendinimo planas turi būti parengtas pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 1 priedą. Parengtas projektų įgyvendinimo planas (su visais privalomais priedais) pasirašomas kvalifikuotu elektroniniu parašu ir teikiamas el. paštu info@cpva.lt.
Projektų įgyvendinimo planų suderinimas su atsakinga institucija
☒ NeTeikiant PĮP kartu turi būti pateikta:
☒ Kiti priedai:
1. JP vykdytojas, teikdamas PĮP, turi pateikti Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai patvirtinto vidaus procedūrų aprašo, kuriame būtų numatyta Projektų taisyklėse JP vykdytojui numatytų funkcijų ir atsakomybių atlikimo tvarka, kopiją;
2. Kartu su PĮP Administruojančiai institucijai JP vykdytojas turi pateikti investicijų projektą su investicijų skaičiuokle. Investicijų projektas turi būti parengtas pagal Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir / ar valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodiką, patvirtintą viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2014 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 2014/8-337 kuri skelbiama interneto svetainėje ppplietuva.lt skyriaus „Viešųjų investicijų projektų rengimas“ srityje „Rengimas ir vertinimas“.
-
Finansuojamos veiklos ir joms keliami reikalavimai
Finansuojamos projektų veiklos
10-001-06-01-01-05-02 5.2. Viešai prieinamos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros įrengimas ir plėtra nustatytuose ruožuose šalia TEN-T tinklui priklausančių Lietuvos Respublikos valstybinės reikšmės kelių.
Išlaidų tinkamumo reikalavimai
1. Tinkamos finansuoti jungtinio projekto (toliau –JP) vykdytojo išlaidos ir tinkamos finansuoti JP projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
2. JP vykdytojo prašymu išankstiniai (avansiniai) mokėjimai gali būti atliekami Projektų taisyklėse numatyta tvarka.
3. JP projektams avanso mokėjimai neatliekami, JP vykdytojas kompensuoja dalį JP projektų tinkamų finansuoti išlaidų tik pagal Aprašo 8.2 papunktyje nurodytus ne didesnius nei nustatytus procentus nuo fiksuotųjų vieneto įkainių, pagal JP projekto pareiškėjo mokėjimo prašymus.
4. Tinkamos kompensuoti JP projekto išlaidos turi būti patirtos ir apmokėtos pareiškėjo ne vėliau kaip iki kvietimo termino pabaigos ir atitikti Tyrime nustatytas fiksuotuosius vieneto įkainius sudarančias išlaidų kategorijas. https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-35-01-fi-35-16-viesuju-elektromobiliu-ikrovimo-prieigu-irengimo-islaidu-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
5. JP projekto finansavimo, mokėjimų prašymų teikimo, atsiskaitymo detalius reikalavimus, kurie nedetalizuoti Projektų taisyklėse, nustato JP vykdytojas kvietime teikti paraiškas.
6. Pagal Aprašą pridėtinės vertės mokestis nefinansuojamas.
7. Pagal Aprašą kryžminis finansavimas netaikomas.
-
Kita informacija
Tikslinės grupės
Juridiniai asmenys, turintys teisę vykdyti ekonominę veiklą, įsigyjantys ir įrengiantys viešai prieinamą elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą.
Galimi pareiškėjai
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra
Pareiškėjų tipas
☒ Viešasis
Galimi partneriai
Partneriai nėra galimi
Projektų bendrieji atrankos kriterijai
Netaikomi.
Projektų specialieji atrankos kriterijai
Netaikomi.
Projektų prioritetiniai atrankos kriterijai
Netaikomi.
Pareiškėjas, dalyvaudamas priemonėje ir vykdydamas projektą, turi užtikrinti, kad:
- projektas būtų įgyvendinamas pagal kvietime, ES ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatytas sąlygas bei tvarką;
- PĮP vertinimo metu neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios LR ir (arba) ES finansiniams interesams;
- pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, privatūs interesai yra suderinti su visuomenės viešaisiais interesais;
- projekte atlikti ir (ar) numatomi atlikti pirkimai bus vykdomi, vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
- bus imtasi tinkamų priemonių, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, korupcijai, interesų konfliktams ir dvigubam finansavimui, kurie kenkia ES finansiniams interesams
- pareiškėjo planuojamų įgyvendinti projekto veiklų išlaidos nebus finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus;
- VšĮ „Centrinė projektų valdymo agentūra“ (toliau – CPVA) pateiks šiuos duomenis: galutinio lėšų gavėjo pavadinimą; paslaugų teikėjo, rangovo arba subteikėjo, subrangovo pavadinimą (kai galutinis lėšų gavėjas yra perkančioji organizacija); lėšų gavėjo tikrojo (-ųjų) savininko (-ų) arba paslaugų teikėjo, rangovo vardą, pavardę ir gimimo datą. Duomenų kaupimą ir saugojimą vykdys CPVA;
- bus duotas sutikimas svetainėje esinvesticijos.lt ir kitose su ES investicijomis susijusiose interneto svetainėse bei komunikacijos, matomumo priemonėse visuomenės informavimo tikslais bus paskelbti šie duomenys: projekto vykdytojo pavadinimas, partnerio pavadinimas, JP projekto vykdytojo pavadinimas (fizinio asmens vardo ir pavardės viešinimo trukmė yra 2 metai), rangovo ir subrangovo, prekių tiekėjo ir subtiekėjo, paslaugų teikėjo ar subteikėjo pavadinimas (kai vykdomi viešieji pirkimai ar ne perkančiosios organizacijos pirkimai, projekto pavadinimas, projekto tikslas ir rezultatai, projekto pradžios ir pabaigos laikas, bendra projekto vertė, ES lėšų šaltinio (fondo) pavadinimas ir jo finansavimo dydis, su projektu susijusi intervencinės priemonės sritis, projekto įgyvendinimo vietos šalies nuoroda arba geografinė padėtis;
- projekto vykdytojo pagrindinėje interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir socialiniuose tinkluose per 20 darbo dienų nuo projekto sutarties pasirašymo dienos bus paskelbtas trumpas projekto aprašymas, kuriame pristatomos visos įgyvendinant projektą suplanuotos veiklos, poveiklės, nurodomi projekto tikslai bei rezultatai ir informuojama apie gautą ES finansavimą.
- bus sudarytos sąlygos ES ir (ar) nacionalinių institucijų atstovams atlikti ex-ante pirkimų patikrinimus, taip pat tikrinti, ar suteiktas finansavimas yra naudojamas laikantis ES ir nacionalinių taisyklių reikalavimų, pirmiausia: sukčiavimo, korupcijos, interesų konfliktų prevencijos ir dvigubo finansavimo srityse.
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Karolis Skeberdis Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37069948857 k.skeberdis@cpva.lt -
Veiklos sritis
-
ES politikos tikslas
-
Programa
-
Projektų atrankos būdas
-
Komponentas
- Žalioji Lietuvos transformacija