„Kultūros paveldo aktualizavimas ir įveiklinimas“ II-as kvietimas Pasibaigęs
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 08-001-04-06-01-07-01 Kultūros paveldo aktualizavimas ir įveiklinimas Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėskultūros paveldo objektų lankytojai, taip pat kultūros paveldo objektų savininkai ir valdytojaiDaugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiViešieji ir privatūs juridiniai asmenys – kultūros paveldo objektų savininkai ir / arba valdytojaiDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiViešieji ir privatūs juridiniai asmenysDaugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 08-001-04-06-01-07-01 iki 85 procentų visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektams1. Pagal Aprašą finansuojamų projektų veiklomis turi būti siekiama kultūros paveldo objektų (pastatų, kultūros vertybių registre registruotų kaip atskiras objektas) ir (ar) jų dalies išsaugojimo ir atskleidimo, susidomėjimo kultūros paveldu didinimo, kultūros paslaugų prieinamumo, įvairovės ir interaktyvumo skatinimo, siekiant pritaikyti kultūros paveldo objektą ar jo dalį kultūrinėms reikmėms, kultūros paveldo objektų ir (ar) jų dalies prieinamumo visuomenei ir lankytojams užtikrinimo, siekiant sudominti ir įtraukti kuo didesnę visuomenės dalį ir kuo įvairesnes tikslines grupes, sukuriant papildomus (naujus) lankytojų srautus, taip pat pritaikant kultūros paveldo objektą ir (ar) jo dalį ir kitoms reikmėms.
2. Kultūros paveldo objekte ar jo dalyje, kuriame (kurioje) bus įgyvendinamas projektas, finansuojamas pagal Aprašą kultūros paslaugos turi sudaryti ne mažiau kaip 80 procentų arba laiko, arba vietos pajėgumo per metus. Jeigu kultūros paveldo objektas ir (ar) jo dalis naudojami komercinei veiklai (pavyzdžiui, apgyvendinimo, maitinimo paslaugos) vykdyti, taikomas vietos pajėgumo per metus vertinimas (laiko pajėgumo per metus vertinimas netaikomas). Kultūros paveldo objekto ar jo dalies atvėrimas lankytojams, nevykdant kultūrinių veiklų (edukacijų, ekskursijų, parodų, koncertų, muziejinės veiklos ir pan.) nelaikytinas kultūros paslaugų teikimu.
3. Pagal Aprašą finansuojama (-os) ši (-ios) projektų veikla (-os):
3.1. Kultūros paveldo objekto ar jo dalies, kuriame (kurioje) bus įgyvendinamas projektas ir po jo įgyvendinimo bus teikiama kultūros paslauga, tvarkomieji statybos ir (ar) tvarkomieji paveldosaugos darbai;
3.2. Kultūros paveldo objekto ar jo dalies, kuriame (kurioje) bus įgyvendinamas projektas ir po jo įgyvendinimo bus teikiama kultūros paslauga, įveiklinimui reikalingos naujos įrangos bei baldų įsigijimas ir įdiegimas.
4. Projektų finansavimo šaltiniai: 2021 – 2027 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas (Europos regioninės plėtros fondo (toliau – ERPF)) lėšos ir kitos lėšos.
5. Projekto vykdytojui, 2029 metais įskaitytinai nepasiekus projekto sutartyje numatyto rezultato rodiklio „Paramą gavusių kultūros ir turizmo objektų lankytojai“, taikomos finansinės korekcijos numatytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 171 punkte.
6. Projektas turi atitikti bendruosius projektų reikalavimus, numatytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
7. Projektas turi atitikti prioritetinius atrankos kriterijus, numatytus Aprašo 6 punkte.
8. Projektas turi įgyvendinti matomumo ir informavimo apie projektą priemones pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmojo skirsnio reikalavimus.
9. Tas pats pareiškėjas gali teikti tik vieną PĮP dėl to paties kultūros paveldo objekto ar jo dalies.
10. Jeigu kultūros paveldo objekto ir (ar) jo dalies tvarkybos ir (ar) tvarkomieji statybos darbai ir (ar) įveiklinimui reikalingos naujos įrangos bei baldų įsigijimas ir įdiegimas yra finansuojami kitų finansinių šaltinių lėšomis, tie patys darbai, tos pačios įveiklinimui reikalingos naujos įrangos bei tų pačių baldų įsigijimas ir įdiegimas negali būti finansuojami pagal Aprašą. Paaiškėjus, kad tie patys darbai, tos pačios įveiklinimui reikalingos naujos įrangos bei tų pačių baldų įsigijimas ir įdiegimas finansuotas kitų finansinių šaltinių lėšomis ir (ar) pagal Aprašą, teisės aktų nustatyta tvarka bus inicijuotas projektui skirtų lėšų grąžinimas.
11. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi užtikrinti, kad nekilnojamojo turto, kuris bus naudojamas įgyvendinant projektą, naudojimo paskirtis visą projekto įgyvendinimo laikotarpį ir ne mažiau kaip 5 metus po projekto įgyvendinimo užbaigimo, atitinka pagal projektą įgyvendinamą veiklą (-as).
12. Jeigu valstybei ar savivaldybei nuosavybės teise priklausantis nekilnojamojo kultūros paveldo objektas ar jo dalis pareiškėjui perduotas ilgalaikio materialiojo turto nuomos sutarties (toliau – Turto nuomos sutartis) pagrindu, Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijos į šį turtą yra tinkamos tik tuo atveju, kai nekilnojamojo kultūros paveldo objektas išnuomotas nepažeidžiant Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 4 straipsnio nuostatų ir projekto įgyvendinimas nepažeis su valstybe ar savivaldybe sudarytos Turto nuomos sutarties sąlygų bei Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo nuostatų.
13. Pareiškėjas kartu su PĮP turi pateikti visus Aprašo 2.21 papunktyje nurodytus dokumentus, kurie yra būtini projekto rezultatams (įskaitant lankytojų pokyčiui) pasiekti neatsižvelgiant į tai, iš kokių finansavimo šaltinių numatoma finansuoti būtinas projekto rezultatams pasiekti išlaidas.
14. Dokumentų, teikiamų kartu su PĮP, data turi būti ne vėlesnė negu kvietimo teikti PĮP termino pabaigos data. Jeigu dokumentų, nurodytų Aprašo 2.21.11 ir 2.21.12 papunkčiuose, išdavimo data yra vėlesnė negu kvietimo teikti PĮP termino pabaigos data, PĮP yra atmetamas.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. Projektai turi atitikti reikšmingos žalos nedarymo principą, t. y., projektai turi būti tvarūs aplinkos atžvilgiu ir vykdomi visapusiškai atsižvelgiant į Europos Sąjungos klimato ir aplinkos apsaugos standartus ir prioritetus, kaip tai suprantama pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088. Reikalavimai projektų atitikčiai šiam principui įvertinti pateikiami Aprašo 1 priede.
2. Projektas savo veiklomis tiesiogiai prisideda prie šių HP įgyvendinimo:
2.1. ne mažiau dviejų Universalaus dizaino, kaip tai apibrėžta Statybos įstatymo 2 straipsnio 109 dalyje, principų įgyvendinimo. Du Universalaus dizaino principai ir jų įgyvendinimas turi būti įvardinti ir detaliai aprašyti PĮP. Informacija apie Universalaus dizaino principus skelbiama Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje;
2.2. prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimo – turi būti sudarytos visos galimybės žmonėms, susiduriantiems su negalia ar negalios situacijomis, nepriklausomai judėti pastato teritorijoje, patekti į pastatą, bei pagal galimybes savarankiškai judėti pastato viduje.
3. Projekto veiklų įgyvendinimo metu turi būti nepažeidžiami HP: lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.).
4. Projekto įgyvendinimo metu privaloma nepažeisti Chartijos nuostatų.
5. Projektai turi neprieštarauti Chartijos nuostatoms pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01) (III priedas).Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas1. Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas numatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje.
2. Projektų vykdytojai (partneriai) turi užtikrinti, kad 5 metus po projekto finansavimo pabaigos nebus keičiamas veiklos, kuriai buvo skirtos investicijos, pobūdis ir bus užtikrinamas kultūros paslaugų tęstinumas.Daugiau Mažiau -
Projektų įgyvendinimo trukmėProjektų veiklos turi būti baigtos iki 2027 m. gruodžio 31 d. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas, tačiau ne ilgiau kaip iki 2028 m. gruodžio 31 d.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
1. Pagal šį Aprašą gali būti teikiama valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje.
2. Pagal Aprašą teikiamas finansavimas nėra valstybės pagalba, jeigu investicijos skirtos neekonominei veiklai vykdyti. Skiriamas finansavimas laikomas valstybės pagalba, jeigu pareiškėjas vykdo arba numato vykdyti ekonominę veiklą ir planuojamos vykdyti veiklos gali daryti poveikį konkurencijai ir prekybai tarp Europos Sąjungos (toliau – ES) valstybių narių.
3. Pareiškėjas PĮP nurodo kokiai veiklai: ekonominei ar neekonominei vykdyti, prašomas finansavimas, užpildydamas Aprašo 8 priedą.
4. Administruojančiai institucijai nustačius, kad skiriamas finansavimas laikomas valstybės pagalba, taikomos Aprašo 8.5–8.12 papunkčių nuostatos ir atliekamas atitikties valstybės pagalbos taisyklėms vertinimas. Administruojančioji institucija įvertina, ar prašomas skirti finansavimas laikytinas valstybės pagalba, užpildydama Aprašo 7 priedą.
5.Kai skiriamas finansavimas yra valstybės pagalba, jis teikiamas kaip investicinė pagalba Reglamento (ES) Nr. 651/2014 53 straipsnį atsižvelgiant į I skyriaus nuostatas bei 1 straipsnio 2–5 dalyse nustatytus apribojimus. Pagal Aprašą veiklos pagalba nėra teikiama. Valstybės pagalba teikiama, jei tenkinamos visos Reglamento (ES) Nr. 651/2014 I skyriuje nustatytos sąlygas ir specialios šio reglamento III skyriaus 53 straipsnyje nustatytos taikytinos sąlygos. Aprašas nustato valstybės pagalbos kultūros infrastruktūrai teikimo sąlygas, kurios atitinka Reglamento (ES) Nr. 651/2014 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka. Pagal Aprašą teikiama pagalba atitinka Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnio 5 dalies h punktą ir laikoma, kad šiai pagalbai netaikomas skatinamojo poveikio reikalavimas arba, manoma, kad ši pagalba turi skatinamąjį poveikį. Projektų valstybės pagalbos atitikties Reglamento (ES) Nr. 651/2014 nuostatoms vertinimą atlieka administruojanti institucija pildydama Aprašo 2 priedą.
6. Kai projektui skiriamas finansavimas laikomas valstybės pagalba, pareiškėjas PĮP nurodo, pagal kurią Reglamento (ES) Nr. 651/2014 53 straipsnio dalį nustatomas valstybės pagalbos dydis: Reglamento (ES) Nr. 651/2014 53 straipsnio 6 dalis, arba Reglamento (ES) Nr. 651/2014 53 straipsnio 8 dalis.
7. Valstybės pagalba neteikiama:
7.1. sunkumus patiriančioms įmonėms, kaip apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 18 punkte. Jeigu įmonė veikia trumpiau nei tris metus, atliekamas vertinimas dėl sunkumų buvimo / nebuvimo, išskyrus a) ir b) papunkčius;
7.2. ūkio subjektams, kuriems išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti pagal ankstesnį Europos Komisijos sprendimą, kuriame pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka. Nauja valstybės pagalba negali būti teikiama iki nebus sugrąžinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka Lietuvoje gauta valstybės pagalba.
8. Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 53 straipsnį taikoma išimtis, gali būti sumuojama su:
8.1. bet kokia kita valstybės pagalba, jei tos priemonės yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti;
8.2. bet kokia kita valstybės pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, tik jeigu taip susumavus neviršijamas didžiausias pagalbos intensyvumas ar pagalbos suma, leistina pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 53 straipsnį.
9. Kultūros ministerija, priėmusi sprendimą finansuoti projektą, per 20 darbo dienų registruoja suteiktos valstybės pagalbos sumą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimo Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, nuostatomis.
10. Kai skiriama valstybės pagalbos suma viršija Reglamento (ES) Nr. 651/2014 9 straipsnio 1 dalies c punkte nustatytas ribas, Kultūros ministerija informaciją apie skirtą pagalbą per šešis mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos pateikia į Europos Komisijos Valstybės pagalbos skaidrumo svetainę.
11. Nustačius, kad pagal Aprašą suteikta neteisėta ir (arba) nesuderinama valstybės pagalba, valstybės pagalba grąžinama vadovaujantis Vyriausybės nustatyta tvarka.
12. Priemonės įgyvendinimą administruojančios institucijos privalo 10 metų nuo paskutinės pagalbos pagal schemą suteikimo dienos saugoti visus duomenis ir dokumentus, susijusius su projektais, jų atitiktimi bei finansavimu.
13. Išlaidų tinkamumo reikalavimai nurodyti Aprašo 13 punkte.
Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai-Daugiau Mažiau
-
Kvietimo projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas 2 Pareiškėjo prisidėjimas didesniu nuosavu indėliu 40,00 40 3 Kultūros paveldo objekto reikšmė 15,00 15 1 Projektui skiriamo finansavimo efektyvumas kultūros paveldo objekte 45,00 45 Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai- Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021-2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) VII skyriuje nustatytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus, Aprašo 13.8 papunktyje nustatytus reikalavimus bei Reglamento (ES) Nr. 651/2014 53 straipsnio 4 dalyje nustatytus reikalavimus (Reglamento (ES) Nr. 651/2014 nuostatos taikomos, kai skiriamas finansavimas yra valstybės pagalba).
- Pareiškėjas ir (arba) partneris savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne, nei reikalaujama suma.
- Projekto išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (- ų) lėšų.
- Kultūros paveldo objektų taikomųjų tyrimų išlaidos negali viršyti dydžių, nustatytų Paveldo tvarkybos reglamento PTR 4.01.26:2007 „Nekilnojamojo kultūros paveldo tvarkybos darbų skaičiuojamųjų kainų nustatymo rekomendacijos“, patvirtinto Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2007 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. ĮV-527 „Dėl Paveldo tvarkybos reglamento PTR 4.01.26:2007 „Nekilnojamojo kultūros paveldo paveldotvarkos darbų skaičiuojamųjų kainų nustatymo rekomendacijos“, 2 priede.
- Kryžminis finansavimas netaikomas.
- Projektui finansuoti gali būti mokamas avansas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skirsnio poskirsnio „Avanso mokėjimo sąlygos“ nuostatomis. Jeigu skiriamas finansavimas laikomas valstybės pagalba, taikomos Reglamento (ES) Nr. 651/2014 7 straipsnio 3 dalies nuostatos.
- Projekto išlaidos, patirtos iki projekto sutarties įsigaliojimo, bet ne anksčiau negu numatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.1.1 papunktyje, yra laikomos tinkamomis finansuoti.
- Projekto išlaidų tinkamumas finansuoti:
Žemė ir nekilnojamasis turtas: netinkama finansuoti.
Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai: Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
- viešojo ir privataus nekilnojamojo kultūros paveldo objektų taikomųjų tyrimų atlikimo, tvarkybos darbų projektavimo, tvarkybos darbų projektų ekspertizių atlikimo, tvarkybos darbų - remonto, avarijos grėsmės pašalinimo, konservavimo, restauravimo (pagal Paveldo tvarkybos reglamentą PTR 3.08.01:2013 „Tvarkybos darbų rūšys“, patvirtintą Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. rugsėjo 25 d. įsakymu Nr. ĮV-663 „Dėl paveldo tvarkybos reglamento PTR 3.08.01:2013 „Tvarkybos darbų rūšys“ patvirtinimo“) atlikimo, projekto vykdymo priežiūros, tvarkybos darbų vykdymo techninės priežiūros išlaidos ir (ar) tvarkomųjų statybos darbų – inžinerinių tyrimų, projektavimo, projekto ekspertizių atlikimo, tvarkomųjų statybos darbų – paprastojo remonto, kapitalinio remonto, rekonstravimo, pastato atnaujinimo (modernizavimo) darbų atlikimo, projekto vykdymo priežiūros, statybos darbų vykdymo techninės priežiūros išlaidos;
- statybos ir (ar) tvarkybos darbams atlikti būtinos inžinerinės paslaugos, numatytos Statybos įstatyme ir Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatyme;
- aplinkos (žemės sklypo) tvarkymo išlaidos, kurios būtinos kultūros paveldo objekto ir (ar) jo dalies įveiklinimui ir numatytos kultūros paveldo objekto ir (ar) jo dalies tvarkybos darbų ir (ar) tvarkomųjų statybos darbų projekte gali sudaryti iki 5 procentų nuo rangos darbų skaičiuojamosios kainos vertės.
Netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
- naujų pastatų statybos išlaidos;
- naujų ir esamų inžinerinių statinių statybos išlaidos, išskyrus išlaidas, kurios būtinos kultūros paveldo objektui ir (ar) jo daliai tinkamai naudoti;
- naujų pastato aukštų, rūsių ar priestatų statybos išlaidos;
- fiziškai neišlikusių kultūros paveldo objekto ir (ar) jo dalies (pastatų) atkūrimo išlaidos arba kultūros paveldo objekto ir (ar) jo dalies (pastatų), kai yra išlikę tik pastato fragmentai ar liekanos, atkūrimo išlaidos;
- išlaidos, kurios skirtos kultūros paveldo statinio (jo dalių) užkonservavimui, kai nustojama juo naudotis arba uždraudžiami jame vykdomi darbai;
- transporto priemonių pirkimo, lizingo (finansinės nuomos), eksploatavimo ir susijusios išlaidos;
- įgyvendinant projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
- užsakovo rezervas.
Įranga, įrenginiai ir kitas turtas: Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos: objekto įveiklinimui reikalingos naujos įrangos įsigijimas ir įdiegimas bei objekto įveiklinimui reikalingų naujų baldų įsigijimas (įskaitant ekspozicijos projekto, interjero projekto parengimo išlaidas).
Netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos: baldų ir įrangos restauravimo išlaidos.
Projekto vykdymas: netinkama finansuoti.
Informavimas apie projektą: projektui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai.
Pagal Aprašą gali būti finansuojamos išlaidos, skirtos tik privalomiems informavimo apie projektą veiksmams.
Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą: projektui taikoma fiksuotoji projekto išlaidų norma.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos7 514 074,43 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasDaugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiKultūros paveldo aktualizavimas ir įveiklinimas :
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus 5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle 8 priedas: Finansinės atskaitomybės dokumentai 9 priedas: Deklaracija dėl išnuomoto valstybei ar savivaldybei priklausančio turto, į kurį planuojamos Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijos (Aprašo 3 priedas) 10 priedas: Deklaraciją, kad projekte numatytos įgyvendinti veiklos, finansuojamos pagal Aprašą, nėra ir nebus finansuojamos iš kitų finansavimo šaltinių (Aprašo 5 priedas) 11 priedas: Projekto biudžeto lentelę (Aprašo 4 priedas) 12 priedas: Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašo reikalavimams deklaraciją (Aprašo 6 priedas) 13 priedas: Klausimyną dėl valstybės pagalbos buvimo ar nebuvimo (Aprašo 8 priedas) 14 priedas: Kiti pagal Aprašą privalomi pateikti dokumentai (Aprašo 2.21 p.)Daugiau Mažiau
-
Priedai
PĮP forma: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma
Projekto sutarties forma: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-sutarties-forma-1
Daugiau Mažiau
-
ApskritisNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiKultūros paveldo aktualizavimas ir įveiklinimas :
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą gavusių kultūros ir turizmo objektų skaičius P.B.2.0077 kultūros ir turizmo objektai 16,00 Paramą gavusių kultūros ir turizmo objektų lankytojai R.B.2.2077 lankytojai per metus 376308,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 651/2014 kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2021 m. liepos 23 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 2021/1237) (toliau – Reglamentas (ES) Nr. 651/2014);
2. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir sanglaudos fondo, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2024 m. vasario 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 2024/795;
3. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060 kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2024 m. vasario 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 2024/795;
4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. C(2022) 5742;
5. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo;
6. 2021–2030 m. Nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų Nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“;
7. 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos kultūros ir kūrybingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. rugsėjo 29 d. nutarimu Nr. 781 „Dėl 2021-2030 metų Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos kultūros ir kūrybingumo plėtros programos patvirtinimo“;
8. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo Lietuvoje bendrieji nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“;
9. 2021-2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau –Administravimo taisyklės);
10. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės).Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1. Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymas;
2. Lietuvos Respublikos statybos įstatymas;
3. Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymas;
4. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 19 d. nutarimas Nr. 544 „Dėl institucijų, atsakingų už UNESCO Pasaulio paveldo sąraše esančių vertybių apsaugą Lietuvoje, paskyrimo“;
5. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. spalio 12 d. nutarimas Nr. 1178 „Dėl statinio (jo patalpų) naudojimo ne pagal paskirtį atvejų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“;
6. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. rugsėjo 29 d. nutarimas Nr. 789 „Dėl Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano patvirtinimo“;
7. 2021-2030 m. Kultūros ir kūrybingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 08-001-04-06-01 „Tvarių prielaidų ir paskatų aktualizuoti paveldo vertybes sukūrimas“ aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2022 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. ĮV-560 „Dėl 2021-2030 metų Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos Kultūros ir kūrybingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 08-001-04-06-01 „Tvarių prielaidų ir paskatų aktualizuoti kultūros paveldo vertybes sukūrimas“ aprašo patvirtinimo“ (toliau – Priemonė);
8. Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialistų atestavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2005 m. balandžio 14 d. įsakymu Nr. ĮV–146 „Dėl Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialistų atestavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
9. Restauratoriaus profesinės kvalifikacijos pripažinimo norint dirbti pagal restauratoriaus profesiją ar laikinai ir kartais teikti restauratoriaus paslaugas Lietuvos Respublikoje tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2008 m. spalio 14 d. įsakymu Nr. ĮV-485 „Dėl Restauratoriaus profesinės kvalifikacijos pripažinimo norint dirbti pagal restauratoriaus profesiją ar laikinai ir kartais teikti restauratoriaus paslaugas Lietuvos Respublikoje tvarkos aprašo patvirtinimo“;
10. Nekilnojamųjų kultūros vertybių tvarkybos darbų (paveldotvarkos) finansavimo 2022-2024 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2022 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. ĮV-158 „Dėl nekilnojamųjų kultūros vertybių tvarkybos darbų (paveldotvarkos) finansavimo 2022-2024 metų programos patvirtinimo“;
11. Kilnojamųjų kultūros vertybių restauratorių atestavimo komisijos nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2023 m. liepos 17 d. įsakymu Nr. ĮV-605 „Dėl Kilnojamųjų kultūros vertybių restauratorių atestavimo komisijos nuostatų patvirtinimo“.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Svetlana Morozova Centrinė projektų valdymo agentūra Skyriaus vadovo pavaduotojas 37065394910 s.morozova@cpva.lt Daugiau Mažiau