DIDINTI MOKSLO TARPTAUTIŠKUMO LYGĮ Pasibaigęs
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 12-001-01-02-01-02-02 Didinti mokslo tarptautiškumo lygį (Sostinė) 12-001-01-02-01-02-03 Didinti mokslo tarptautiškumo lygį (VVL) Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsMSI, mažos ir vidutinės įmonės (toliau - MVĮ).Daugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiLMT, MSIDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiGalimas pareiškėjas - Lietuvos mokslo taryba. Galimi partneriai - Mokslo ir studijų institucijos (toliau – MSI), įtrauktos į Atvirtos informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemos registrą (toliau – Partneriai)., Galimas pareiškėjas - Lietuvos mokslo taryba (toliau - LMT). Galimi projekto partneriai – mokslo ir studijų institucijos (toliau – MSI), įtrauktos į Atvirtos informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemos registrą (toliau – Partneriai). Galimi Partnerio partneriai – mažos ir vidutinės įmonės (privaloma), MSI (toliau kartu – Partnerio partneris).Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 12-001-01-02-01-02-02 100 12-001-01-02-01-02-03 100 Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsRemiamos veiklos:
1. Partnerių kartu su Partnerio partneriais ir tarptautiniais partneriais vykdomi „Eureka“ bendradarbiavimo projektai, „Eureka“ klasterių ir kiti „Eureka“ programos projektai (toliau – „Eureka“ projektai), turintys „Eureka“ projekto statusą, kuriais siekiama MSI skatinti MTEP rezultatų pagrindu kuriamų inovatyvių produktų plėtojimą versle nuo maketo (modelio) patikrinimo (5-asis MTEP etapas) iki sukurto naujo produkto įvertinimo (9-asis MTEP etapas) , motyvuojant mokslo ir verslo tarptautinį bendradarbiavimą bei įsijungimą į programos „Eureka“ iniciatyvas;
2. Pareiškėjo, Projekto vykdytojo „Eureka“ tinklaveikai skatinti skirtos veiklos (Partnerių pritraukimo ir paieškos veiklos); žinių perdavimo pajėgumų stiprinimas (ekspertinės sesijos, grupiniai seminarai intelektinės nuosavybės, sertifikavimo ir kitomis aktualiomis temomis, MTEP produkto komercinio potencialo vertinimo veiklos); žinių komercinimo populiarinimo renginiai (komunikacinės veiklos MSI sukurtiems MTEP produktams pristatyti, gerosios patirties dalinimasis ir kiti komunikacijos veiksmai).
Remiami taikomieji MTEP nuo 5-ojo MTEP etapo iki 9 MTEP etapo.
Partnerių projektų parengtumo reikalavimai:
1. Partneris turi turėti bent vieną tarptautinį partnerį, kuris turi savo valstybės pritarimą „Eureka“ projektiniam pasiūlymui;
2. Partneris turi turėti bent vieną Partnerio partnerį – mažą arba vidutinę įmonę;
3. Partnerių vykdomas „Eureka“ projektas turi turėti „Eureka“ projekto statusą.
Didžiausia galima Partnerio su Partnerio partneriu vykdomo vieno „Eureka“ projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma yra 300 000 Eur (trys šimtai tūkstančių eurų).
Veiklos pagalbos intensyvumas kiekvienam Partneriui ir Partnerio partneriui nustatomas atskirai, vadovaujantis Aprašo 5 skyriaus nuostatomis.
Teikiamų paraiškų skaičius vienam Partneriui ir Partnerio partneriui neribojamas.
Projekte suplanuotos veiklos turi atitikti Sumaniosios specializacijos koncepcijos nuostatas. Siekiant įvertinti atitiktį Sumaniosios specializacijos koncepcijai, kiekvienas iš partnerių turi pateikti Informaciją, reikalingą projekto atitikčiai Sumaniosios specializacijos koncepcijai įvertinti, pagal Informacijos, reikalingos projekto atitikčiai Sumaniosios specializacijos koncepcijai įvertinti formą (Aprašo 2 priedas).
Projekto veiklos turi būti įgyvendintos per 42 mėnesius nuo projekto sutarties įsigaliojimo. Prireikus projekto veiklos gali būti pratęstos pagrįstam laikotarpiui, bet ne vėliau kaip iki 2029 m. rugpjūčio 31 d.
Pareiškėjo projektas gali būti įgyvendinamas Sostinės regione ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione. Jei reikia, dalis veiklų gali būti įgyvendinamos ne Lietuvos Respublikoje (ir ne Europos Sąjungos valstybių narių teritorijoje, išskyrus Rusijos Federaciją ir Baltarusijos Respubliką), jei jas vykdant siekiama Investicijų programos tikslų.
Projekto veiklos gali būti pradėtos įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo Administruojančiojoje institucijoje dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo Administruojančiojoje institucijoje dienos iki projekto sutarties pasirašymo yra patiriamos Pareiškėjo ir (ar) Partnerio (-ių) rizika.
Projekto vykdytojas privalo įgyvendinti privalomas matomumo ir informavimo apie projektą veiksmų priemones, nustatytas PAFT.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimaiProjektas turi atitikti tris horizontaliuosius principus:
1. Darnaus vystymosi horizontalusis principas suprantamas kaip ekonominio, socialinio ir aplinkos sričių vystymosi balansas. Projektas turi prisidėti prie darnaus vystymosi tikslų – nelygybės mažinimas, klimato kaitos švelninimas, partnerystės stiprinimas. Siekiant didinti viešojo sektoriaus indėlį skatinant darnų vystymąsi, įgyvendinant projektines veiklas bus siekiama, kad dalis pirkimų būtų atliekami kaip žalieji viešieji pirkimai.
2. Inovatyvumo horizontalusis principas suvokiamas kaip inovatyvių ir veiksmingiausių veikimo būdų paieška ir taikymas, mokslinių tyrimų ir mokslo pažangos rezultatų taikymas, sprendžiant šaliai aktualius iššūkius, kuriant didesnės vertės, geresnės kokybės paslaugas ir produktus visose valstybės veiklos srityse. Projektas turi tiesiogiai prisidėti prie sisteminės inovacijų ekosistemos problemų, ribojančių inovacijomis grįstos ekonomikos kūrimą ir visuomenės pažangą, sprendimo. Taip pat projektas turi prisidėti prie MTEP ir inovacijų veikloms vykdyti skiriamų viešojo sektoriaus investicijų dalies nuoseklaus didėjimo.
3. Lygių galimybių visiems horizontaliojo principo taikymas užtikrina, kad nevaržomos žmogaus teisės ar neteikiamos asmeniui privilegijos dėl jo lyties, tautybės, rasinės ar etninės kilmės, kalbos, religijos, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, negalios, socialinės padėties, amžiaus arba seksualinės orientacijos bei nevaržomos galimybės tokiomis pačiomis kaip ir kitų asmenų sąlygomis naudotis paslaugomis, infrastruktūra, transportu ir kitomis priemonėmis. Įgyvendinant projektą privaloma atsižvelgti į neįgaliųjų, moterų ir vyrų, skirtingų amžiaus grupių, tautinių mažumų ir kitų diskriminaciją patiriančių grupių poreikius ir numatyti lygių galimybių principą įgyvendinančias priemones bei rodiklius.
Projekto veiklos turi nepažeisti Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijoje numatytų žmogaus orumo, asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos reikalavimų.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas-Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veiklos turi būti įgyvendintos per 42 mėnesius nuo projekto sutarties įsigaliojimo. Prireikus projekto veiklos gali būti pratęstos pagrįstam laikotarpiui, bet ne vėliau kaip iki 2029 m. rugpjūčio 31 d.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
1. Pagal Aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (OL 2010 C 83, p. 47) 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) nuostatas, Pareiškėjui neteikiama.
2. Siekiant nustatyti, ar Partneriui ir Partnerio partneriui teikiama parama yra valstybės pagalba, kiekvienu konkrečiu atveju turi būti įvertinta, ar tenkinamos Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje nustatytos sąlygos. Pagal Aprašą finansuojami projektai turi atitikti BBIR 25 straipsnio nuostatas.
3. ,,Eureka“ projekto veiklai teikiamas finansavimas nėra valstybės pagalba, kai ją vykdo MSI ir kai ši veikla atitinka neekonominės veiklos sampratą, apibrėžtą apibrėžtą Europos Komisijos pranešime dėl valstybės pagalbos sąvokos (angl. Commission Notice on the notion of State aid pursuant to Article 107(1) TFEU), bei atitinka Komunikato 20 punkto nuostatas.
4. PĮP vertinimo metu nustačius, kad ,,Eureka“ projekto veikla neatitinka Aprašo 5.2 papunktyje nurodytų sąlygų, ,,Eureka“ projekto veiklų finansavimas yra valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, kuri teikiama taikant Bendrojo bendrosios išimties reglamento (toliau – BBIR) I skyriaus ir III skyriaus 25 straipsnio nuostatas.
5. Didžiausia galima ,,Eureka“ projekto finansuojamoji dalis, kuri apskaičiuojama pagal BBIR 25 straipsnio 5 dalies b ir c punktus ir 6 dalį, nurodyta 1 lentelėje.
1 lentelė. Projekto finansuojamoji dalis.
Eil. Nr. MTEP veikla Bazinė finansuojamoji dalis Galimas bazinės finansuojamosios dalies padidinimas, bet ne daugiau nei iki 80 procentų tinkamų finansuoti išlaidų Didžiausia galima finansuojamoji dalis atsižvelgiant į valstybės pagalbos gavėjo statusą Padidinama vidutinėms įmonėms Padidinama labai mažoms įmonėms ir mažoms įmonėms Padidinama už veiksmingą bendradarbiavimą, jei atitinka BBIR 25 straipsnio 6 dalies b punkto i papunktyje nurodytas sąlygas Vidutinė įmonė Labai maža įmonė ir maža įmonė 1. Taikomieji moksliniai tyrimai 50 proc. 10 procenti-nių punktų 20 procentinių punktų 15 procentinių punktų 75 proc. 80 proc. 2. Eksperi-mentinė plėtra 25 proc. 10 procenti-nių punktų 20 procentinių punktų 15 procentinių punktų 50 proc. 60 proc. 6. Nustačius, kad teikiamas finansavimas yra valstybės pagalba, Administruojančioji institucija pildo Atitikties valstybės pagalbos taisyklėms patikros lapą, kurio forma patvirtinta Aprašo 3 priede.
7. Valstybės pagalba neteikiama:
7.1. sunkumus patiriančioms įmonėms, kaip apibrėžta BBIR I skyriaus 2 straipsnio 18 punkte;
7.2. ūkio subjektams, kuriems išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti pagal ankstesnį Europos Komisijos sprendimą, kuriame pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka. Nauja valstybės pagalba negali būti teikiama iki nebus sugrąžinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka gauta valstybės pagalba;
7.3. jei ji neturi skatinamojo poveikio, nustatyto BBIR 6 straipsnyje.
8. Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal BBIR taikoma išimtis, gali būti sumuojama su:
8.1. bet kokia kita valstybės pagalba, jei tos veiklos yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti;
8.2. bet kokia kita valstybės pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, tik jeigu taip susumavus neviršijamas didžiausias pagalbos intensyvumas ar pagalbos suma pagal BBIR, taikoma tai valstybės pagalbai.
9. Valstybės pagalba, kuriai pagal BBIR taikoma išimtis, nesumuojama su jokia de minimis pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei susumavus būtų viršytas pagalbos intensyvumas, kaip nustatyta BBIR 8 straipsnio 5 dalyje.
10. Administruojančioji institucija PĮP vertinimo metu patikrina Pareiškėjo teisę gauti valstybės pagalbą pagal BBIR ir, priėmusi sprendimą finansuoti projektą, per 20 (dvidešimt) darbo dienų registruoja suteiktos valstybės pagalbos sumą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“.
11. Projekto vykdytojas ir Partneriai turi užtikrinti, kad projekto įgyvendinimo metu ir naudojant projekto metu sukurtus rezultatus nebus teikiama netiesioginė valstybės pagalba kitiems juridiniams asmenims.
12. Laikoma, kad netiesioginė valstybės pagalba kitiems juridiniams asmenims neperduodama, jeigu atitinka bent viena iš šių sąlygų:
12.1. visos intelektinės nuosavybės teisės į MTEP, susijusios su veikla projekte, yra visiškai suteikiamos šiems subjektams, t. y. jie gauna visą šių teisių teikiamą ekonominę naudą ir pasilieka teisę jomis visomis naudotis, ypač nuosavybės teise ir licencijos teise; šios sąlygos taip pat gali būti įvykdytos, jeigu nusprendžia toliau sudaryti sutartis dėl šių teisių, įskaitant jų licencijavimą bendradarbiavimo partneriui (rezultatai, kuriems netaikomos intelektinės nuosavybės teisės, gali būti plačiai skleidžiami);
12.2. kai gauna juridinio asmens kompensaciją, lygią intelektinės nuosavybės teisių, kurios yra susijusios su šių subjektų veikla įgyvendinant projektą ir kurios perduodamos juridiniams asmenims, rinkos kaina, t. y. kompensaciją už visą tų teisių teikiamą ekonominę naudą; vadovaujantis bendraisiais valstybės pagalbos principais ir atsižvelgiant į tai, kad intelektinės nuosavybės teisių rinkos kainą objektyviai nustatyti sunku, ši sąlyga laikoma įvykdyta, jeigu ne valstybės pagalbos gavėjas, kaip pardavėjas, derėsis, kad gautų didžiausią naudą sutarties sudarymo metu. Bet kuris juridinio asmens įnašas dengiant ne valstybės pagalbos gavėjo sąnaudas yra atimamas iš tokios kompensacijos.
13. Visi su projekto ir ,,Eureka“ projektų įgyvendinimu susiję dokumentai Pareiškėjo ir Partnerių turi būti saugomi PAFT VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais.
Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektas turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, nurodytus Strateginio valdymo metodikos 136 punkte ir PAFT 2 priede.Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji atrankos kriterijaiNetaikomi.Daugiau Mažiau
-
ReikalavimaiProjekto išlaidos turi atitikti projektų išlaidoms taikomus reikalavimus, išdėstytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (toliau - PAFT) VII skyriuje „Projektų išlaidų reikalavimai“, ir rekomendacijas dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, 2023 m. birželio 22 d. patvirtintas Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu Nr. 2023/8-246.
Projekto išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, neprieštaraujant PAFT 294.2 papunkčio nuostatoms.
Maksimali suma įgyvendinti projektą nurodyta Projektų finansavimo sąlygų aprašo (toliau - Aprašas) 5.1.6 papunktyje.
Kryžminis finansavimas netaikomas.
Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš Projekto vykdytojo lėšų.
PVM gali būti finansuojamas PAFT 313–319 punktuose nustatyta tvarka.
Tinkamų finansuoti išlaidų rūšys yra šios:
1. Žemės įsigijimo išlaidos - netinkamos finansuoti.
2. Nekilnojojo turto-netinkamos finansuoti.
3. Statyba, rekonstravimas, remonto ir kiti darbai - netinkama finansuoti.
4. Įranga, įrenginiai ir kitas turtas - tinkama finansuoti. Šiai išlaidų kategorijai skiriama ne daugiau kaip 20 proc. nuo tinkamų finansuoti išlaidų:
- MTEP įrengimai, įranga, prietaisai, įrenginiai ir technologijos;
- kompiuterinė technika ir programinė įranga (išskyrus esamos programinės įrangos atnaujinimą);
- įgyvendinant MTEP projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos.
5. Projekto vykdymas - tinkama finansuoti.
Partnerio ir Partnerio partnerio išlaidos:
MTEP veiklas vykdančio personalo darbo užmokesčio ir susijusių darbdavio įsipareigojimų vykdymo išlaidos;
veiklas vykdančio personalo užsienio komandiruočių išlaidos (ne daugiau kaip 2 komandiruotės per projekto įgyvendinimo laikotarpį);
medžiagų ir trumpalaikio turto, reikalingų įgyvendinti projekto veiklas, įsigijimo išlaidos (ne daugiau kaip 20 proc. tinkamų finansuoti išlaidų);
MTEP paslaugų įsigijimo išlaidos (išlaidos gali sudaryti ne daugiau kaip 15 proc. tinkamų finansuoti išlaidų);
patentavimo paslaugos, susijusios su finansuotu projektu;
pasiruošimas sertifikuoti MTEP produktą ir sertifikavimo išlaidos.
Projekto vykdytojo išlaidos:
„Eureka“ tinklaveikos skatinimas (Partnerių pritraukimo ir paieškos veiklos; ekspertinės sesijos, grupiniai seminarai intelektinės nuosavybės, sertifikavimo ir kitomis aktualiomis temomis, MTEP produkto komercinio potencialo vertinimo veiklos; komunikacinės veiklos MSI sukurtiems MTEP produktams pristatyti, dalinimasis gerąja patirtimi ir kiti komunikacijos veiksmai;
komandiruotės Lietuvoje ir užsienyje.
Projekto išlaidų tinkamumas nustatytas PAFT VII skyriuje.
6. Informavimas apie projektą- tinkama finansuoti:
- privalomos projekto matomumo ir informavimo apie projektą priemonės;
- papildomos projekto veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
7. Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą - tinkama finansuoti. Netiesioginės projekto išlaidos apmokamos taikant fiksuotąją normą (7 proc. nuo tinkamų finansuoti projekto tiesioginių išlaidų). Išlaidas gali patirti Projekto vykdytojas ir Projekto partneriai.
8. Supaprastintai apmokamos išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei galimybė jas apmokėti supaprastintai iš anksto (iki projekto sutarties sudarymo) yra įtraukta į Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių registrą, skelbiamą ESFA interneto svetainės Metodinės pagalbos centro skiltyje Metodinės pagalbos centras | Europos socialinio fondo agentūra (esf.lt).
9. Supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai gali būti įtraukti ir po projektų sutarčių pasirašymo nuo 2020 m. vasario 1 d. iki 2029 m. rugpjūčio 31 d. laikotarpiu.
10. Projektų įgyvendinimo metu CPVA ar audito institucijoms nustačius, kad fiksuotosios sumos ar fiksuotosios normos buvo netinkamai nustatytos, patikslinti dydžiai ar jų taikymo sąlygos taikomi projektų veiksmų, vykdomų nuo dydžių ar jų taikymo sąlygų patikslinimo įsigaliojimo dienos, išlaidoms apmokėti.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos2 398 614,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEkonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėDaugiau Mažiau
-
Bendrojo finansavimo lėšos1 651 386,00 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiDidinti mokslo tarptautiškumo lygį (Sostinė):
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 6 priedas: Ministerijos, o kai įgyvendinami regionų plėtros planų projektai (toliau – RPPl projektai), – regiono plėtros tarybos (toliau – RPT) parengtas dokumentas su suderinimo žyma 9 priedas: Informacija apie projekto biudžeto paskirstymą Pareiškėjui ir jo Partneriams pagal PAFT 1 priedo 2 priedą 10 priedas: Projekto atitiktį bendriesiems projektų atrankos kriterijams, nurodytiems PAFT 2 priede, patvirtinantys dokumentai. 11 priedas: Partnerių užpildytos Informacijos, reikalingos projekto atitikčiai sumaniosios specializacijos koncepcijai įvertinti, formos 12 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys „Eureka“ projekto statusą („Eureka“ projektas ar paraiška) 13 priedas: Pareiškėjo patvirtintas De minimis pagalbos teikimo ir skaičiavimo (paskirstymo) tvarkos aprašasDaugiau Mažiau
-
PĮP suderinimas su atsakinga institucijaLietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijaDaugiau Mažiau
-
Priedai
Projekto įgyvendinimo plano forma: (https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma).
Projekto sutarties forma:
https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-sutarties-forma-1Daugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiDidinti mokslo tarptautiškumo lygį (Sostinė):
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą gavusiose mokslinių tyrimų įstaigose dirbantys mokslininkai P.B.2.0006 vienų metų etato ekvivalentai 15,00 Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklos produktas R.S.2.3002 skaičius 5,00 Remiamų projektų leidiniai R.B.2.2008 leidiniai 4,00 Pateiktos patentų paraiškos R.B.2.2006 patentų paraiškos 3,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Pateiktos patentų paraiškos R.B.2.2006 patentų paraiškos 3,00 Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklos produktas R.S.2.3002 skaičius 3,00 Remiamų projektų leidiniai R.B.2.2008 leidiniai 3,00 Paramą gavusiose mokslinių tyrimų įstaigose dirbantys mokslininkai P.B.2.0006 vienų metų etato ekvivalentai 10,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisykles;
2. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, patvirtintą 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. C(2022) 5742;
3. Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – PAFT);
4. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“;
5. Strateginio valdymo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“;
6. 2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. sausio 26 d. nutarimu Nr. 67 „Dėl 2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos patvirtinimo“;
7. 2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-001-01-02-01 „Stiprinti inovacijų ekosistemas mokslo centruose“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. V-1250 „Dėl 2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-001-01-02-01 „Stiprinti inovacijų ekosistemas mokslo centruose“ aprašo patvirtinimo“.Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1. Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymą;
2. Lietuvos Respublikos smulkaus ir vidutinio verslo įstatymą;
3. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su visais pakeitimais (toliau – BBIR);
4. Europos Komisijos komunikatą „Valstybės pagalbos moksliniams tyrimams, plėtrai ir inovacijoms sistema“ (2022/C 414/01) (toliau – Komunikatas);
5. Projektų, įgyvendinamų pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos bei švietimo plėtros programos pažangos priemones, partnerių atrankos taisykles, patvirtintas Lietuvos mokslo tarybos pirmininko 2023 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. V-186 „Dėl Projektų, įgyvendinamų pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos bei švietimo plėtros programos pažangos priemones, partnerių atrankos taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Projektų atrankos tvarkos aprašas);
6. Rekomenduojamų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 650 „Dėl Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašo patvirtinimo“;
7. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (toliau – De minimis reglamentas);.
8. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo.“;
9. Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepciją, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 17 d. nutarimu Nr. 835 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcijos patvirtinimo“ (toliau – Sumaniosios specializacijos koncepcija).Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Marija Samavičiūtė Centrinė projektų valdymo agentūra Grupės vadovas 37068506392 m.samaviciute@cpva.lt Daugiau Mažiau