Teikiama nuo
2024-08-31 08:00
Teikiama iki
2024-09-30 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
3 176 471,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
3 176 471,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Sostinės regionas
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Stiprinti kultūros ir darnaus turizmo vaidmenį ekonominės plėtros, socialinės įtraukties ir socialinių inovacijų srityse (ERPF)
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    08-001-01-09-01 -02-01 Dizaino sparnai fiziniams asmenims, vykdantiems ūkinę veiklą, labai mažoms, mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms VVL regione
    08-001-01-09-01 -02-02 Dizaino sparnai fiziniams asmenims, vykdantiems ūkinę veiklą, labai mažoms, mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms sostinės regione
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Pradedantieji dizaineriai, mentoriai, galutiniai naudos gavėjai.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Lietuvos kultūros taryba
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    08-001-01-09-01 -02-01 100 proc.
    08-001-01-09-01 -02-02 100 proc.
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Pagal Aprašą (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/a37720f0650511efafbb8694c098bac5) finansuojama projekto veikla – socialinį poveikį visuomenei ir ekonomikai kuriančių dizaino sprendimų sukūrimas galutinių naudos gavėjų veikloje. Projekto veikla apima: ekspertų, mentorių, pradedančiųjų dizainerių, galutinių naudos gavėjų atrankas pagal patvirtintas Lietuvos kultūros tarybos (toliau – LKT) tvarkas, mokymus pradedantiesiems dizaineriams, mentoriams, galutiniams naudos gavėjams, projekto komandai, mentorystę pradedantiesiems dizaineriams, kuriant dizaino sprendimus, pradedančių dizainerių atliekamą dizaino sprendimų sukūrimą galutinių naudos gavėjų veikloje, projekto veiklų komunikacinės kampanijos sukūrimą ir vykdymą, informacinius renginius, projekto dalyvių bendruomenės: pradedančiųjų dizainerių, mentorių, galutinių naudos gavėjų, projekto komandos tinklaveikos renginius, skirtus aptarti kuriamus dizaino sprendimus, sukurtų rezultatų pristatymo renginius Lietuvos Respublikos teritorijoje ir ne Lietuvos Respublikoje (išskyrus Rusijos Federaciją ir Baltarusijos Respubliką).
    Projekto veikla sudarys sąlygas pradedantiesiems dizaineriams įgauti būtinos patirties bei praktinių įgūdžių, orientuotų į realius galutinių naudos gavėjų poreikius siekiant kurti ir (ar) diegti socialines inovacijas, įgalins kurti naujus dizaino sprendimus, taip paskatinant galutinių naudos gavėjų susidomėjimą ir pasitikėjimą dizaino kuriama nauda, įgalinant dažniau, plačiau ir apskritai pradėti naudotis dizaino paslaugomis savo verslo konkurencingumui stiprinti ir (arba) veiklai tobulinti, kuri būtų skirta prisidėti prie visuomenei ar jos grupei kylančių iššūkių sprendimo bei taip kuriant socialinį poveikį. Socialinis poveikis matuojamas vadovaujantis Socialinio poveikio ataskaitų gairėmis: https://data.kurklt.lt/wp-content/uploads/2023/04/Poveikio-ataskaitu-gaires.pdf ir https://gerinorai.lt/wp-content/uploads/2022/05/Toolbox-LIT.pdf Mentoriai turės galimybę patobulinti savo kvalifikaciją ir pasidalinti savo patirtimi tiek su pradedančiaisiais dizaineriais, tiek su kitais mentoriais, tiek ir su galutiniais naudos gavėjais. Projekto veikla skirstoma į poveikles:
    - „Dizaino sparnai“ labai mažoms, mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms Vidurio ir vakarų Lietuvos regione;
    - „Dizaino sparnai“ labai mažoms, mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms Sostinės regione.
    Projekto atranka atliekama planavimo būdu.
    Pagal Aprašą įgyvendinamas vienas projektas.
    Pagal Aprašą finansuojamas Sostinės regione ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione numatytas įgyvendinti projektas.
    Projekto veiklos gali būti vykdomos Lietuvos Respublikos teritorijoje, taip pat gali būti vykdomos ne Lietuvos Respublikoje (išskyrus Rusijos Federaciją ir Baltarusijos Respubliką).
    Projektu turi būti prisidedama prie bent vieno 2009 m. spalio 30 d. Europos Vadovų Tarybos išvadomis Nr. 15265/09 patvirtintos Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos (toliau – ESBJ RS), atnaujintos Europos Komisijos 2012 m. kovo 23 d. komunikatu Nr. COM (2012) 128, tikslo įgyvendinimo pagal bent vieną ESBJ RS veiksmų plane, patvirtintame Europos Komisijos 2017 m. kovo 20 d. sprendimu Nr. SWD(2017)118, numatytą veiksmą kultūros ir (arba) inovacijų politikos srityje (-se).
    Projektas turi įgyvendinti matomumo ir informavimo apie projektą priemones pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) VIII skyriaus pirmojo skirsnio reikalavimus.
    Viešuosius pirkimus projekte pareiškėjas turi atlikti vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu ir Projekto administravimo ir finansavimo taisyklių 7 priedo 2–5 punktų nuostatomis.
    Galutinių naudos gavėjų atranka atliekama konkurso būdu.
    Galutinių naudos gavėjų atrankos kriterijai:
    - jeigu galutinis naudos gavėjas yra įmonė – galutinis naudos gavėjas iki paraiškos pateikimo LKT dienos turi veikti ne trumpiau kaip vienerius metus. Veikianti įmonė – įregistruota įmonė, turinti pajamų ir darbuotojų ir teisės aktų nustatyta tvarka teikianti ataskaitas Valstybinei mokesčių̨ inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos skyriams ir metinės finansinės atskaitomybės dokumentus Juridinių asmenų registrui. Įmonės veikimo laikotarpis tikrinamas pagal Juridinių asmenų registro ir (arba) galutinio naudos gavėjo pateiktų patvirtintų finansinės atskaitomybės dokumentų informaciją;
    - jeigu galutinis naudos gavėjas yra nevyriausybinė organizacija (toliau – NVO) ji turi būti registruota ir atitikti Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatymo 2 straipsnio 3 dalyje nustatytą NVO sąvoką bei turi būti Juridinių asmenų registre įregistravusi žymą, patvirtinančią, kad ji yra NVO ir, teisės aktų nustatyta tvarka pateikusi finansinių ataskaitų rinkinį ir veiklos ataskaitą;
    - jeigu galutinis naudos gavėjas yra fizinis asmuo, vykdantis ūkinę veiklą, - galutinis naudos gavėjas iki paraiškos pateikimo LKT dienos turi vykdyti ūkinę veiklą ne trumpiau kaip vienerius metus ir iš vykdomos ūkinės veiklos gauti pajamas;
    - galutiniam naudos gavėjui, vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 2023/2831 3 straipsnio nuostatomis, bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, suma neturi viršyti šiame Reglamente nustatytos bendros de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, ribos. Viena įmonė apima visas įmones, kaip nurodyta Reglamento (ES) Nr. 2023/2831 2 straipsnio 2 dalyje. Ar yra susijęs su kitais subjektais, galutinis naudos gavėjas gali pasitikrinti pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos parengtą klausimyną „Ar paramos gavėjas susijęs su kitais subjektais“, kuris paskelbtas Konkurencijos tarybos interneto svetainėje https://kt.gov.lt/uploads/documents/files/veiklos-sritys/valstybes-pagalba/klausimynai/kaip_KLAUSIMYNAS_vienas_ukio_subjektas.pdf (taikoma, jei galutinis naudos gavėjas yra įmonė);
    - nefinansinė parama galutiniam naudos gavėjui neteikiama, jeigu galutiniam naudos gavėjui yra pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (arba) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymo 7 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166 arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į Užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešąjį sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://www.migracija.lt/u%C5%BEsienie%C4%8Di%C5%B3-kuriems-draud%C5%BEiama-atvykti-s%C4%85ra%C5%A1as (taikoma, jei galutinis naudos gavėjas yra įmonė);
    - projekto metu galutinio naudos gavėjo veiklai numatytas sukurti dizaino sprendimas turi kurti socialinį poveikį;
    - projekto metu galutinio naudos gavėjo veiklai numatytas sukurti dizaino sprendimas, turi prisidėti prie įmonės gaminamų gaminių ir (arba) teikiamų paslaugų arba veiklos procesų pridėtinės vertės, ir (arba) pasiūlos ir (arba) konkurencinio pranašumo didinimo;
    - galutinio naudos gavėjo pasirengimas įgyvendinti veiklą: nurodomi žmogiškieji ištekliai skirti projekto veiklų įgyvendinimui, pateikiamas planuojamų įgyvendinti projekto veiklų aprašymas;
    - prioritetas teikiamas galutiniams naudos gavėjams, kurių projektai prisidės prie stebėsenos rodiklių Nr. P.N.2.4240 ir (arba) P.N.2.4241 pasiekimo.
    Pradedančiųjų dizainerių atrankos kriterijai:
    - ne anksčiau nei 3 metai nuo pradedančiųjų dizainerių dalyvavimo projekte atrankos paskelbimo LKT internetinėje svetainėje www.ltkt.lt įgytas menų, inžinerijos mokslo, informatikos mokslo, technologijų mokslo, verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupėse ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
    - prioritetas teikiamas:
    ● pradedantiesiems dizaineriams, turintiems dizaino srities žinių ir (arba) įgūdžių, kuriant dizaino sprendimus, kuriančius socialinį poveikį;
    ● ir (arba) pradedantiesiems dizaineriams, turintiems dizaino srities žinių ir (arba) įgūdžių dizaino kategorijoje (produkto dizaino, komunikacijų dizaino, procesų, paslaugų ir sąsajų dizaino).
    Mentoriai turi atitikti šiuos kriterijus:
    - įgytas menų, inžinerijos mokslo, informatikos mokslo, technologijų mokslo, socialinių mokslų, verslo ir viešoji vadybos studijų krypčių grupėse ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
    - turima ne mažesnė kaip 5 metų darbo patirtis bent vienoje iš šių dizaino kategorijų: produkto dizainas, komunikacijų dizainas, procesų, paslaugų ir sąsajų dizainas;
    - paskutinius 2 metus iki mentorių atrankos pradžios turima darbo patirtis verslo įmonėje (-ėse) ir (arba) nevyriausybinėje (-ėse) organizacijoje (-ose) dizaino sprendimų kūrimo srityje, ir (arba) vykdyta konsultacija (-os) verslo įmonei (-ėms), ir (arba) nevyriausybinei organizacijai (-oms) dizaino sprendimų kūrimo temomis.
    Ekspertai turi atitikti šiuos kriterijus:
    - įgytas menų, inžinerijos mokslo, informatikos mokslo, technologijų mokslo, socialinių mokslų, verslo ir viešoji vadybos studijų krypčių grupėse ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
    - darbo patirtis:
    ● arba turima ne mažesnė kaip 5 metų darbo patirtis bent vienoje iš šių dizaino kategorijų: produkto dizainas, komunikacijų dizainas, procesų, paslaugų ir sąsajų dizainas ir per paskutinius 2 metus iki ekspertų atrankos pradžios vykdyta (-os) konsultacija (-os) verslo įmonei (-ėms) ir (arba) nevyriausybinei organizacijai (-oms) dizaino sprendimų kūrimo temomis, ir (arba) turima ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis vykdant konsultaciją (-as) verslo įmonei (-ėms) ir (arba) nevyriausybinei (-ėms) organizacijai (-ioms) socialinio verslo ir (arba) socialinio poveikio, ir (arba) socialinių inovacijų kūrimo temomis;
    ● arba turima ne mažesnė kaip 5 metų profesinė patirtis steigiant socialinį verslą ir (arba) vystant socialinio verslo veiklas ir (arba) produktus, ir (arba) paslaugas ir (arba) turima ne mažesnė kaip 3 metų profesinė patirtis teikiant konsultaciją (-as) socialinio verslo ir (arba) socialinio poveikio ir (arba) socialinių inovacijų kūrimo temomis ir (arba) atliekant socialinio verslo ir (arba) socialinių inovacijų kūrimo ekspertinį vertinimą (-us).
    Aprašo 5.1.1 papunktyje numatytos veiklos įgyvendinimui sudaromos trišalės sutartys tarp pareiškėjo, galutinių naudos gavėjų ir pradedančiųjų dizainerių.
    Galutinių naudos gavėjų ir pradedančiųjų dizainerių dalyvavimo projekto veikloje, numatytoje Aprašo 5.1.1 papunktyje, trukmė ne ilgesnė kaip 6 mėnesiai nuo nefinansinės paramos teikimo sutartyje numatytos veiklų pradžios datos.
    Galutinių naudos gavėjų veiklos turi būti vykdomos Lietuvos Respublikoje.
    Kartu su PĮP administruojančiai institucijai pareiškėjas turi pateikti:
    - galutinių naudos gavėjų, pradedančių dizainerių, mentorių ir ekspertų atrankos aprašus, patvirtintus pareiškėjo;
    - de minimis pagalbos teikimo ir skaičiavimo (paskirstymo) galutiniams naudos gavėjams tvarkos aprašą, suderintą su administruojančia institucija bei patvirtintą pareiškėjo, kartu pateikiant suderinimą įrodančius dokumentus;
    - dokumentus, pagrindžiančius projekto biudžete numatytų išlaidų pagrįstumą, ir Aprašo 5.1.1. papunktyje nurodytų veiklų įgyvendinimą (komercinius pasiūlymus, sudarytas sutartis, nuorodas į rinkoje esančias kainas, 3–12 mėnesių darbo užmokesčio priskaitymo dokumentus dėl atitinkamos pareigybės (ar panašias funkcijas atliekančių asmenų), atliktų viešųjų pirkimų dokumentaciją ir kitus kainas pagrindžiančius dokumentus). Valstybės tarnautojų, biudžetinių įstaigų ir kitų įstaigų, kurių darbo užmokesčio dydžius nustato teisės aktai darbuotojų darbo užmokesčio valandinis įkainis turi būti apskaičiuotas, vadovaujantis nacionaliniais teisės aktais, reglamentuojančiais tokių darbuotojų darbo užmokesčio apskaičiavimą;
    - pažymą darbo užmokesčio apskaičiavimui, patvirtintą VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktorės 2024 m. birželio 21 d. įsakymu Nr. 2024/8-265 „Dėl 2021-2027 m. Europos Sąjungos fondų investicijų programos bei Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo veiklos vadovo pakeitimo“ (https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/pazyma-darbo-uzmokescio-apskaiciavimui);
    - deklaraciją, kad projekte numatytos įgyvendinti veiklos, finansuojamos pagal Aprašą, nėra ir nebus finansuojamos iš kitų finansavimo šaltinių (Aprašo 3 priedas) (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/a37720f0650511efafbb8694c098bac5);
    - dokumentus, pagrindžiančius Projekto komandos narių atitiktį Aprašo 5.2.2. papunktyje nustatytam kriterijui.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Horizontaliųjų principų (toliau – HP) reikalavimai:
    - Projektų įgyvendinimo metu nepažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, e. aplinkos sprendimai, informacijos ir pan.). Projektuose neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP. Projektai turi atitikti reikšmingos žalos nedarymo principą, t. y. turi būti tvarūs aplinkos atžvilgiu ir vykdomi visapusiškai atsižvelgiant į Europos Sąjungos klimato ir aplinkos apsaugos standartus ir prioritetus, kaip tai suprantama pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088. Atitiktis šiam principui turi būti užtikrinta viso projekto įgyvendinimo metu. Projektų atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede;
    - Projekto veikla tiesiogiai prisideda prie inovatyvumo (kūrybingumo) horizontaliojo principo per galutinių naudos gavėjų įgyvendinamus projektus: veiklos orientuotos į siekį sudaryti sąlygas pradedantiesiems dizaineriams įgauti būtinos patirties bei praktinių įgūdžių, orientuotų į realius galutinių naudos gavėjų poreikius siekiant kurti socialines inovacijas, įgalinti kurti naujus dizaino sprendimus, taip paskatinant galutinių naudos gavėjų susidomėjimą ir pasitikėjimą dizaino kuriama nauda, įgalinant dažniau, plačiau ir apskritai pradėti naudotis dizaino paslaugomis savo verslo konkurencingumui stiprinti ir (arba) veiklai tobulinti, kuri būtų skirta prisidėti prie visuomenei ar jos grupei kylančių iššūkių sprendimo bei taip kuriant socialinį poveikį.
    Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos (toliau – Chartija) reikalavimai:
    - Projekte neturi būti numatyti veiksmai, kurie galėtų riboti ar pažeisti Chartijoje numatytas pagrindines teises, Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos nuostatas;
    - Projektai turi neprieštarauti Chartijos nuostatoms pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01) (III priedas).
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas numatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) IV skyriaus dešimtajame skirsnyje.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklos turi būti baigtos iki 2028 m. gegužės 31 d.
    Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti projekto įgyvendinimo plano pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas, tačiau ne ilgiau kaip iki 2028 m. gruodžio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektas turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Specialieji ir prioritetiniai projektų atrankos kriterijai nėra nustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) VII skyriuje nustatytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    Projekto išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo lėšų.
    Projektui finansuoti gali būti mokamas avansas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus ketvirtojo skirsnio poskirsnio „Avanso mokėjimo sąlygos“ nuostatomis.
    Projekto išlaidos, patirtos iki projekto sutarties įsigaliojimo, bet ne anksčiau negu numatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.1.1 papunktyje, yra laikomos tinkamomis finansuoti.
    Pagal Aprašą (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/a37720f0650511efafbb8694c098bac5) tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos yra šios:
    1. Žemė – netinkama finansuoti;
    2. Nekilnojamasis turtas – netinkama finansuoti;
    3. Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai – netinkama finansuoti;
    4. Įranga, įrenginiai ir kitas turtas – netinkama finansuoti;
    5. Projekto vykdymas:
    ● Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - projekto komandos ir mentorių darbo užmokestis, ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, apskaičiuotiems teisės aktų, reguliuojančių darbo užmokestį ir darbo santykius, nustatyta tvarka. Projekto komandos ir mentorių darbo užmokesčio išlaidos už kasmetines atostogas apmokamos taikant išmokų fiksuotąsias normas;
    - atlygio dizaino sprendimus galutiniams naudos gavėjams kuriantiems ir diegiantiems bei konsultacijas dizaino sprendimų kūrimo klausimais teikiantiems fiziniams asmenims (įskaitant ir mentorius, su kuriais nebus sudaromos darbo sutartys) pagal paslaugų sutartis (civilines, autorines ar kitas) išlaidos, stipendijos pradedantiesiems dizaineriams;
    - konsultacijas projekto komandai, galutiniams naudos gavėjams ir pradedantiesiems dizaineriams teikiančių, galutinių naudos gavėjų ir pradedančiųjų dizainerių paraiškas vertinančių, atrankas vykdančių ekspertų atlygio pagal paslaugų sutartis (civilines, autorines ar kitas) išlaidos;
    - trumpalaikio turto įsigijimo išlaidos, tiesiogiai susijusios su Aprašo 5.1.1. papunktyje nurodytų veiklų įgyvendinimu;
    - paslaugų įsigijimo išlaidos (pvz., mokymų, konsultacijų, bendruomenės renginių, rezultatų pristatymo renginių, informacinių renginių organizavimo ir įgyvendinimo išlaidos, maitinimo paslaugų, salių ir įrangos nuomos, žinomumui apie projektą didinti skirtos komunikacinės kampanijos parengimo ir įgyvendinimo išlaidos, projekto interneto svetainės atnaujinimo ir pritaikymo esamiems poreikiams bei palaikymo išlaidos, paraiškų pateikimo programinės įrangos (pritaikymas esamiems poreikiams ir palaikymas) nuomos išlaidos), tiesiogiai susijusios su Aprašo 5.1.1. papunktyje nurodytų veiklų įgyvendinimu.
    ● Netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - PĮP parengimo išlaidos.
    6. Informavimas apie projektą – projektui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai. Pagal Aprašą gali būti finansuojamos išlaidos, skirtos tik privalomiems informavimo apie projektą veiksmams.
    7. Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą – projektui taikoma fiksuotoji projekto išlaidų norma., Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) VII skyriuje nustatytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    Projekto išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo lėšų.
    Projektui finansuoti gali būti mokamas avansas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus ketvirtojo skirsnio poskirsnio „Avanso mokėjimo sąlygos“ nuostatomis.
    Projekto išlaidos, patirtos iki projekto sutarties įsigaliojimo, bet ne anksčiau negu numatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.1.1 papunktyje, yra laikomos tinkamomis finansuoti.
    Pagal Aprašą (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/a37720f0650511efafbb8694c098bac5) tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos yra šios:
    1. Žemė – netinkama finansuoti;
    2. Nekilnojamasis turtas – netinkama finansuoti;
    3. Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai – netinkama finansuoti;
    4. Įranga, įrenginiai ir kitas turtas – netinkama finansuoti;
    5. Projekto vykdymas:
    ● Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - projekto komandos ir mentorių darbo užmokestis, ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, apskaičiuotiems teisės aktų, reguliuojančių darbo užmokestį ir darbo santykius, nustatyta tvarka. Projekto komandos ir mentorių darbo užmokesčio išlaidos už kasmetines atostogas apmokamos taikant išmokų fiksuotąsias normas;
    - atlygio dizaino sprendimus galutiniams naudos gavėjams kuriantiems ir diegiantiems bei konsultacijas dizaino sprendimų kūrimo klausimais teikiantiems fiziniams asmenims (įskaitant ir mentorius, su kuriais nebus sudaromos darbo sutartys) pagal paslaugų sutartis (civilines, autorines ar kitas) išlaidos, stipendijos pradedantiesiems dizaineriams;
    - konsultacijas projekto komandai, galutiniams naudos gavėjams ir pradedantiesiems dizaineriams teikiančių, galutinių naudos gavėjų ir pradedančiųjų dizainerių paraiškas vertinančių, atrankas vykdančių ekspertų atlygio pagal paslaugų sutartis (civilines, autorines ar kitas) išlaidos;
    - trumpalaikio turto įsigijimo išlaidos, tiesiogiai susijusios su Aprašo 5.1.1. papunktyje nurodytų veiklų įgyvendinimu;
    - paslaugų įsigijimo išlaidos (pvz., mokymų, konsultacijų, bendruomenės renginių, rezultatų pristatymo renginių, informacinių renginių organizavimo ir įgyvendinimo išlaidos, maitinimo paslaugų, salių ir įrangos nuomos, žinomumui apie projektą didinti skirtos komunikacinės kampanijos parengimo ir įgyvendinimo išlaidos, projekto interneto svetainės atnaujinimo ir pritaikymo esamiems poreikiams bei palaikymo išlaidos, paraiškų pateikimo programinės įrangos (pritaikymas esamiems poreikiams ir palaikymas) nuomos išlaidos), tiesiogiai susijusios su Aprašo 5.1.1. papunktyje nurodytų veiklų įgyvendinimu.
    ● Netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - PĮP parengimo išlaidos.
    6. Informavimas apie projektą – projektui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai. Pagal Aprašą gali būti finansuojamos išlaidos, skirtos tik privalomiems informavimo apie projektą veiksmams.
    7. Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą – projektui taikoma fiksuotoji projekto išlaidų norma.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    2 000 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Daugiau Mažiau
  • Bendrojo finansavimo lėšos
    1 176 471,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Dizaino sparnai fiziniams asmenims, vykdantiems ūkinę veiklą, labai mažoms, mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms VVL regione:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Dizaino sparnai fiziniams asmenims, vykdantiems ūkinę veiklą, labai mažoms, mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms sostinės regione:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais, išskyrus pažymą darbo užmokesčio apskaičiavimui) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. PĮP priedas „Pažyma darbo užmokesčio apskaičiavimui“ teikiamas el. paštu info@cpva.lt ir n.andruliene@cpva.lt PĮP pateikimo per DMS dieną. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    9 priedas: Pareiškėjo patvirtinti galutinių naudos gavėjų, pradedančių dizainerių, mentorių ir ekspertų atrankos aprašai 10 priedas: De minimis pagalbos teikimo ir skaičiavimo (paskirstymo) galutiniams naudos gavėjams tvarkos aprašas 11 priedas: Dokumentai, patvirtinantys projekto biudžete numatytų išlaidų pagrįstumą 12 priedas: Pažyma darbo užmokesčio apskaičiavimui 13 priedas: Aprašo 3 priedas. Deklaracija, kad projekte numatytos įgyvendinti veiklos, finansuojamos pagal Aprašą, nėra ir nebus finansuojamos iš kitų finansavimo šaltinių 14 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys projekto komandos narių atitiktį Aprašo 5.2.2. papunktyje nustatytam kriterijui
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Dizaino sparnai fiziniams asmenims, vykdantiems ūkinę veiklą, labai mažoms, mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms VVL regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 16,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių didelės įmonės P.B.2.0001.4 įmonės 0,00
    Nefinansinę paramą gavusios įmonės P.B.2.0004 įmonės 16,00
    Pažangos priemonės veiklų pagalba sukurtų socialinių inovacijų skaičius P.N.2.4240 vnt. 2,00
    Įgyvendintų priemonių, kurios kuria lanksčias ir palankias veiklos sąlygas, skaičius P.N.2.4241 vnt. 3,00
    Dizaino sparnai fiziniams asmenims, vykdantiems ūkinę veiklą, labai mažoms, mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms sostinės regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 26,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių didelės įmonės P.B.2.0001.4 įmonės 0,00
    Nefinansinę paramą gavusios įmonės P.B.2.0004 įmonės 26,00
    Pažangos priemonės veiklų pagalba sukurtų socialinių inovacijų skaičius P.N.2.4240 vnt. 2,00
    Įgyvendintų priemonių, kurios kuria lanksčias ir palankias veiklos sąlygas, skaičius P.N.2.4241 vnt. 3,00
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir sanglaudos fondo su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2024 m. vasario 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 2024/795.
    2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2024 m. vasario 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 2024/795.
    2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai.
    2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. rugpjūčio 3 d. sprendimu Nr. C(2022) 5742.
    Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategija, patvirtinta 2009 m. spalio 30 d. Europos Vadovų Tarybos išvadomis Nr. 15265/09, atnaujinta Europos Komisijos 2012 m. kovo 23 d. komunikatu Nr. COM (2012) 12.
    Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos veiksmų planas, patvirtintas Europos Komisijos 2017 m. kovo 20 d. sprendimu Nr. SWD(2017)118.
    2021–2030 m. Nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 m. Nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“.
    Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“.
    2021–2030 metų Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos kultūros ir kūrybingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. rugsėjo 29 d. nutarimu Nr. 781 „Dėl 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos kultūros ir kūrybingumo plėtros programos patvirtinimo“.
    2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo Lietuvoje bendrieji nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“.
    2021-2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr.1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.
    Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas.
    Lietuvos Respublikos įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas.
    Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas.
    Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimas Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“.
    Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“.
    Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 650 „Dėl rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašo patvirtinimo”.
    2021–2030 metų Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos kultūros ir kūrybingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 08-001-01-09-01„KKI plėtra, skatinanti konkurencingumą ir pridėtinės vertės kūrimą“ aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2023 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. ĮV-542 „Dėl 2021-2030 metų Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos kultūros ir kūrybingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 08-001-01-09-01 „KKI plėtra, skatinanti konkurencingumą ir pridėtinės vertės kūrimą“ aprašo patvirtinimo“.
    Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Neringa Andrulienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37065941944 n.andruliene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau