Finansinės paskatos startuoliams ir atžalinėms įmonėms kurti DI, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktus ir sprendimus Pasibaigęs
Teikiama nuo
2023-06-27 08:00
Teikiama iki
2023-11-07 17:00
Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
16 500 000,00 €
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
102 000,00 €
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Naujos kartos Lietuva
Komponentas
Skaitmeninė transformacija ekonomikos augimui
Pažangos priemonė
Konkretus uždavinys
Būtinosios sąlygos inovatyviems technologiniams sprendimams versle ir kasdieniame gyvenime
Priemonė (reforma ar investicija)
Būtinosios sąlygos inovatyviems technologiniams sprendimams versle ir kasdieniame gyvenime
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 05-001-01-05-05-05-01 Finansinės paskatos startuo-liams ir atžalinėms įmonėms kurti DI, blokų grandinės technolo-gijų, robotikos procesų automati-zavimo produktus ir sprendi-mus Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsLabai mažos, mažos ir vidutinės įmonėsDaugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiStartuoliai ir atžalinės įmonės, kuriančios arba ketinančios kurti dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatiza-vimo produktus ir (arba) sprendimus ir turinčios labai mažos, mažos arba vidutinės įmonės (MVĮ) statusąDaugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 05-001-01-05-05-05-01 100 Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektams- Pagal Aprašą numatoma skelbti vieną kvietimą pareiškėjams teikti PĮP. Papildomi kvietimai skelbiami, jeigu nepasiekti veiklos rodikliai, t. y. pasirašytos mažiau nei 170 sutarčių;
- Vienas pareiškėjas gali pateikti tik vieną PĮP dėl vieno produkto ar sprendimo kūrimo, pasirinkdamas vieną iš šių variantų:
- PĮP teikiamas į pirmąją stadiją;
- PĮP teikiamas į antrąją stadiją;
- PĮP teikiamas į trečiąją stadiją;
- PĮP teikiamas į pirmąją ir antrąją stadiją kartu.
- Projektas turi atitikti projektų bendruosius atrankos kriterijus, nustatytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede;
- Projekto vykdytojas, vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka, administruojančiajai institucijai privalo pateikti ataskaitas už projekto veiklų įgyvendinimą ir rezultatų pasiekimą;
- Projekto komunikacijos ir informavimo veiksmai atliekami vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka;
- Projektui taikomi visi anksčiau išvardinti stebėsenos rodikliai. Projekto vykdytojui nepasiekus stebėsenos rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–178 punktų nuostatos;
- PĮP vertinimo metu administruojančioji institucija gali paprašyti pareiškėjo pateikti trūkstamą informaciją ir (arba) dokumentus. Pareiškėjas privalo pateikti šią informaciją ir (arba) dokumentus per administruojančiosios institucijos nustatytą terminą, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriaus trečiojo skirsnio 55 punkto nuostatomis.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai- Neutralus – projektas negali daryti neigiamo poveikio horizontaliems principams;
- Projekto veikla tiesiogiai prisideda prie inovatyvumo (kūrybingumo) horizontaliojo principo per įgyvendinamus projektus, kurie atitinka Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų Sumanios specializacijos prioritetus bei tematikas.
- Projektų atitikties Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas Aprašo priede Nr.1;
- Veikla, vadovaujantis Europos Komisijos 2021 m. vasario 12 d. patvirtintomis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos atsparumo ir didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis, atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje, arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.
Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos reikalavimai:
Veikla nepažeidžia Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasPapildomi reikalavimai įgyvendinus projekto veiklas, kurie nenumatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmė- Pareiškėjas privalo įgyvendinti pirmąją stadiją per 6 mėn. nuo sutarties pasirašymo;
- Pareiškėjas privalo įgyvendinti antrąją stadiją per 6 mėn. nuo sutarties pasirašymo;
- Pareiškėjas privalo įgyvendinti trečiąją stadiją per 6 mėn. nuo sutarties pasirašymo;
- Pareiškėjas privalo įgyvendinti pirmąją ir antrąją stadiją per 12 mėn. nuo sutarties pasirašymo.
Projekto įgyvendinimo terminas gali būti pratęstas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrojo skirsnio nustatyta tvarka.Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiKiekvienas projektas turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus.
Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau -
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai1. Pareiškėjas PĮP pateikimo metu registruotas Sostinės regione. Pagal Juridinių asmenų registro duomenis vertinama, ar pareiškėjas PĮP pateikimo metu yra registruotas Sostinės regione ir nėra persiregistravęs iš Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono į Sostinės regioną nuo 2022 m. liepos 15 d. Šis kriterijus taikomas teikiant PĮP į visus stadijų variantus.
2. Pareiškėjas yra startuolis arba atžalinė įmonė, kuris PĮP pateikimo metu registruotas ne anksčiau nei prieš 5 metus ir kuris kuria ir (ar) ketina kurti dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktą ar sprendimą. Pagal Juridinių asmenų registro, Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus ir kitus viešai skelbiamus duomenis, vertinama, ar pareiškėjas yra startuolis arba atžalinė įmonė, kuris PĮP pateikimo metu registruotas ne anksčiau nei prieš 5 metus. Pagal PĮP ir Aprašo 4 priede pateiktą informaciją vertinama, ar įmonė kuria ir (ar) ketina kurti dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktą ar sprendimą. Šis kriterijus taikomas teikiant PĮP į pirmąją stadiją ir į pirmąją antrąją stadijas. Šis kriterijus taikomas tik PĮP vertinimo metu.
3. Pareiškėjas yra startuolis arba atžalinė įmonė, kuris PĮP pateikimo metu registruotas ne anksčiau nei prieš 5 metus ir kuris yra sukūręs dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktą ar sprendimą, kuris atitinka Klasifikacijos aprašo ne mažesnį kaip 4 etapo rezultatą. Pagal Juridinių asmenų registro, Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus ir kitus viešai skelbiamus duomenis vertinama, ar pareiškėjas yra startuolis arba atžalinė įmonė, kuris PĮP pateikimo metu registruotas ne anksčiau nei prieš 5 metus. Pagal PĮP ir Aprašo 4 priede pateiktą informaciją vertinama, ar įmonė yra sukūrusi dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktą ar sprendimą, kuris atitinka Klasifikacijos aprašo ne mažesnį kaip 4 etapo rezultatą. Šis kriterijus taikomas teikiant PĮP į antrąją stadiją. Šis kriterijus taikomas tik PĮP vertinimo metu.
4. Pareiškėjas yra startuolis arba atžalinė įmonė, kuris PĮP pateikimo metu registruotas ne anksčiau nei prieš 5 metus ir kuris yra sukūręs dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktą ar sprendimą, kuris yra veikiantis galutinis prototipas ir atitinka Klasifikacijos aprašo 6 etapo rezultatą. Pagal Juridinių asmenų registro, Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus ir kitus viešai skelbiamus duomenis vertinama, ar pareiškėjas yra startuolis arba atžalinė įmonė, kuris PĮP pateikimo metu registruotas ne anksčiau nei prieš 5 metus. Pagal PĮP ir Aprašo 4 priede pateiktą informaciją vertinama, ar įmonė yra sukūrusi dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktą ar sprendimą, kuris yra veikiantis galutinis prototipas, atitinkantis Klasifikacijos aprašo 6 etapo rezultatą. Šis kriterijus taikomas teikiant PĮP į trečiąją stadiją. Šis kriterijus taikomas tik PĮP vertinimo metu.Daugiau Mažiau -
Projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas 1 Kuriamo produkto ar sprendimo naujumo lygmuo 30,00 5 6,00 2 Pareiškėjo pasirinkta projekto stadija 25,00 5 5,00 3 Pareiškėjo komanda turi patirties įgyvendinant MTEPI ir (ar) MTEP projektus 25,00 5 5,00 4 Deklaruotos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros veiklai skirtos lėšos 5,00 5 1,00 5 Prie projekto prisidedama įmonės lėšomis 15,00 5 3,00 Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai- Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus;
- Pagal Aprašą finansavimas nėra teikiamas pareiškėjui (galutiniam naudos gavėjui), jei jis yra priskiriamas sunkumų patiriančios įmonės, kaip ši sąvoka apibrėžta 2014 m. liepos 31 d. Komisijos komunikate Nr. 2014/C 249/01 – Gairėse dėl valstybės pagalbos sunkumų patiriančioms ne finansų įmonėms sanuoti ir restruktūrizuoti – kategorijai;
- Prie investicijų projekto tinkamų finansuoti išlaidų priskiriamos tiesiogiai su remiama veikla susijusios išlaidos, patirtos ne anksčiau nei PĮP pateikimo data, išskyrus RPA ir (ar) DI potencialo įvertinimo išlaidas, kurios gali būti patirtos ne anksčiau kaip 6 mėnesiai iki PĮP pateikimo. Išlaidos iki projekto sutarties sudarymo yra patiriamos pareiškėjo rizika;
- Pridėtinės vertės mokestis nėra tinkamas finansuoti;
- Kryžminis finansavimas netaikomas;
- Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis sudaro iki 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
- Pareiškėjas savo iniciatyva bei savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo;
- Pagal Aprašą tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos yra šios:
1. Žemė - netinkama finansuoti.
2. Nekilnojamasis turtas - netinkama finansuoti.
3. Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai - netinkama finansuoti.
4. Įranga, įrenginiai ir kitas nematerialus turtas. Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
4.1. išlaidos programinei įrangai: tiesiogiai su remiama veikla susijusios programinės įrangos įsigijimo ir pritaikymo arba esamos programinės įrangos modifikavimo išlaidos;
4.2. tiesiogiai su remiama veikla susijusios programinės įrangos licencijų ir (ar) patentų įsigijimo išlaidos projekto įgyvendinimo laikotarpiu;
4.3. tiesiogiai su remiama veikla susijusios serverių nuomos išlaidos projekto įgyvendinimo laikotarpiu;
4.4. tiesiogiai su remiama veikla susijusios programinės įrangos nuomos išlaidos projekto įgyvendinimo laikotarpiu.
4.1–4.4 papunkčiuose nurodytų išlaidų suma negali sudaryti daugiau nei 10 proc. visų projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos.
5. Projekto vykdymas (darbo užmokestis ir paslaugos). Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
5.1. išlaidos, susijusios su konsultavimo ir lygiaverčių paslaugų, skirtų produktui ir (ar) sprendimui sukurti, jei be jų nebus pasiekti projekto tikslai, įsigijimu. Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, kai paslaugos įsigyjamos iš išorės teikėjų įprastomis rinkos sąlygomis, t. y. kai perkama iš išorinių teikėjų už rinkos kainas, pagal šalių sudarytą sandorį, kai nėra jokių susijusių slapto susitarimo elementų, išlaidos. Išlaidų suma negali sudaryti daugiau nei 25 proc. visų projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos.
5.2. projekto vykdytojo darbuotojų, kuriančių DI, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktus ir sprendimus, darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams. Jeigu darbuotojas ne visą darbo laiką skiria projekto veiklai, tinkama finansuoti pripažįstama tik ta dalis darbo užmokesčio, kuri mokama už darbo laiką, skirtą projektui įgyvendinti. Šioms išlaidoms nustatomas pareigybei taikytinas įkainis, kuris turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 301 punkte nurodytas sąlygas.
6. Informavimas apie projektą - netinkama finansuoti.
7. Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą - netinkama finansuoti.Daugiau Mažiau -
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEkonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėDaugiau Mažiau
-
EGADP subsidijos lėšos15 000 000,00 €Daugiau Mažiau
-
Valstybės biudžeto lėšos1 500 000,00 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiFinansinės paskatos startuo-liams ir atžalinėms įmonėms kurti DI, blokų grandinės technolo-gijų, robotikos procesų automati-zavimo produktus ir sprendi-mus:
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Esant DMS funkcinių galimybių neužtikrinimui – užpildyta ir kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašyta Projekto įgyvendinimo plano forma (word formatu) su reikiamais priedais teikiama el. paštu info@cpva.lt.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama9 priedas: „Vienos įmonės“ deklaracija pagal Aprašo 3 priedą 10 priedas: Dokumentai, kuriuose išsamiai išdėstytos siūlomų prekių, paslaugų kainos (sudarytos sutartys, ne mažiau kaip po vieną komercinį pasiūlymą kiekvienos siūlomos prekės, paslaugos kainai pagrįsti ir (ar) nuorodos į rinkoje esančias kainas) 11 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys darbo užmokesčio išlaidų pagrįstumą, atitinkančius Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 301 punkto reikalavimus 12 priedas: Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 13 priedas: Informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti, pateikimo lentelė pagal Aprašo 4 priedą 14 priedas: Nuosavų lėšų finansavimo šaltinius (pavyzdžiui, banko paskola, nuosavos lėšos, savininko/steigėjo piniginiai įnašai ir kt.) pagrindžiantys dokumentai 15 priedas: Jeigu taikoma, pagrindimas, kad pareiškėjas negali susigrąžinti PVM ir kad PVM tinkamas finansuoti 16 priedas: Jeigu taikoma, dokumento „Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros statistinė ataskaita“ kopija, kuria patvirtinamas ataskaitos už paskutinių vienerių finansinių metų laikotarpį arba už pareiškėjo veikimo laiką (jei pareiškėjas veikia trumpiau nei 1 metus) iki PĮP pateikimo ir priėmimo VDADaugiau Mažiau
-
ApskritisNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiFinansinės paskatos startuo-liams ir atžalinėms įmonėms kurti DI, blokų grandinės technolo-gijų, robotikos procesų automati-zavimo produktus ir sprendi-mus:
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą gavusios įmonės R.B.1.2009 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš jų mažos ir labai mažos įmonės R.B.1.2009.1 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš jų vidutinės įmonės R.B.1.2009.2 įmonės 0,00 Įmonės, kurioms teikiama parama skaitmeninėms technologijoms ir sprendimams kurti R.B.1.2006.1 įmonės 0,00 Įmonės, kurioms teikiama parama skaitmeninėms technologijoms ir sprendimams kurti, iš jų mažoms ir labai mažoms įmonėms R.B.1.2006.1.1 įmonės 0,00 Įmonės, kurioms teikiama parama skaitmeninėms technologijoms ir sprendimams kurti, iš jų vidutinėms įmonėms R.B.1.2006.1.2 įmonės 0,00 Įmonės, kurioms teikiama parama skaitmeniniams produktams, paslaugoms ir taikymo procesams kurti arba pritaikyti R.B.1.2006 įmonės 0,00 Sukurti dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktai ir (arba) sprendimai pagal atitinkamos stadijos rezultatą R.N.1.5641 vnt. 70,00 Įsigaliojusios sutartys dėl finansinių paskatų kurti verslą ir skaitmenines inovacijas P.S.1.1081 vnt. 170,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai- 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė, su visais pakeitimais;
-„Naujos kartos Lietuva“ planas, patvirtintas 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano patvirtinimo (toliau – NKL planas);
- 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės);
- Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);
- Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“;
- 2021–2030 metų Nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų Nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“.Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai- Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymas;
- Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymas;
- Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
- Lietuvos Respublikos įmonių atskaitomybės įstatymas;
- Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas;
- Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimas Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“;
- 2022–2030 m. Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos „Ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa“, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“;
- 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (toliau – De minimis reglamentas);
- Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“;
- Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 650 (toliau – Klasifikacijos aprašas);
- Oslo vadovas 2018: Duomenų apie inovacijas rinkimo, teikimo ir naudojimo gairės (angl. Oslo Manual 2018: Guidelines for Collecting Reporting and Using Data on Innovation, 4th Edition, The Measurement of Scientific, Technological and Innovation Activities) (toliau – Oslo vadovas);
- Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Julija Jemeljanovič Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37069071241 j.jemeljanovic@cpva.lt Daugiau Mažiau