Nr. 08-001-P

Teikiama nuo
2023-01-31 08:00
Teikiama iki
2025-06-30 18:00 Liko 167 d. 23 val.
Kvietimo finansavimo suma
291 756 000,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
0,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Geriau sujungta Lietuva
Konkretus uždavinys
Plėtoti klimato kaitai atsparų, pažangų, saugų, tvarų ir įvairiarūšį TEN-T
Plėtoti ir stiprinti tvarų, klimato kaitai atsparų, pažangų ir įvairiarūšį nacionalinį, regioninį ir vietos judumą, įskaitant geresnes galimybes naudotis TEN-T ir tarpvalstybinį judumą
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    10-001-05-03-01-01-01 TEN-T pagrindinio tinklo kelių būklės gerinimas
    10-001-05-03-01-01-02 TEN-T pagrindinio tinklo kelių būklės gerinimas
    10-001-05-03-01-02-01 TEN-T visuotinio tinklo kelių būklės gerinimas
    10-001-05-03-01-03-01 Kitų (ne TEN-T) kelių projektavimas ir statyba
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Visa Lietuva
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    Savivaldybių administracijos ir AB „LTG Infra, Savivaldybių administracijos ir AB „LTG Infra“, Savivaldybių administracijos, AB „LTG Infra“, AB Lietuvos automobilių kelių direkcija
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    10-001-05-03-01-01-01 85
    10-001-05-03-01-01-02 85
    10-001-05-03-01-02-01 85
    10-001-05-03-01-03-01 85
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. Pagal Aprašą finansuojamos veiklos:
    1.1. TEN-T pagrindinio tinklo kelių būklės gerinimas;
    1.2. TEN-T visuotinio tinklo kelių būklės gerinimas;
    1.3. Kitų (ne TEN-T) kelių projektavimas ir statyba.
    2. Pagal Aprašą galima pareiškėja yra AB Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Pareiškėjas); galimi partneriai yra savivaldybių administracijos, AB „LTG Infra“. Pareiškėjas yra tiesiogiai atsakingas už projekto parengimą, įgyvendinimą ir rezultatus nepriklausomai nuo to, ar Pareiškėjas projektą įgyvendina vienas, ar kartu su partneriais.
    3. Jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), partnerystė projekte turi būti pagrįsta, teikti naudą, prisidėti prie projekto tikslo įgyvendinimo ir iki projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) pateikimo viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojančioji institucija) turi būti sudaryta jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį pasirašo pareiškėjas ir projekto partneris (-iai). Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai ir teisės projekto atžvilgiu (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, projekto rezultatai ir kita) ir šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių:
    3.1. partneris turi būti perskaitęs projekto įgyvendinimo planą ir susipažinęs su jame išdėstytomis savo teisėmis ir pareigomis;
    3.2. įgyvendindamas projektą projekto vykdytojas privalo reguliariai konsultuotis su partneriu (-iais) dėl veiklų, kurios yra įgyvendinamos kartu, ir nuolat jį (juos) informuoti apie tų veiklų įgyvendinimo eigą;
    3.3. visi PĮP pakeitimai, turintys įtakos partnerio įsipareigojimams ir teisėms, prieš kreipiantis į Administruojančiąją instituciją pirmiausia turi būti suderinti su partneriu.
    4. Kiekvienas projektas turi atitikti:
    4.1. bendruosius atrankos kriterijus, išdėstytus Projektų taisyklių 2 priede;
    4.2. Investicijų programos 3 prioriteto „Geriau sujungta Lietuva“ konkretų uždavinį 3.1 „Plėtoti klimato kaitai atsparų, pažangų, saugų, tvarų ir įvairiarūšį TEN-T“ arba konkretų uždavinį 3.2 „Plėtoti ir stiprinti tvarų, klimato kaitai atsparų, pažangų ir įvairiarūšį nacionalinį, regioninį ir vietos judumą, įskaitant geresnes galimybes naudotis TEN-T ir tarpvalstybinį judumą“; laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jeigu projektas įgyvendina Nacionalinio pažangos plano 5 tikslo „Gerinti transporto, energetinį ir skaitmeninį vidinį ir išorinį junglumą“ 5.3 uždavinį „Gerinti transporto junglumą šalies viduje, su ES valstybėmis narėmis ir trečiosiomis šalimis, užtikrinti eismo saugumą“;
    4.3. projektu, kuriuo įgyvendinama Aprašo 2.1.1 papunktyje nurodyta veikla, turi būti prisidedama prie Teritorijos bendrojo plano 223.1 ir (arba) 223.2 papunkčiuose (-yje) nurodytų sprendinių.
    5. Projekto veiklos turi šalinti Susisiekimo plėtros programoje nustatytas 1 problemos „Lietuvos transporto infrastruktūros išvystymas ir teikiamų paslaugų kokybė nesiekia ES vidurkio“ priežastis.
    6. Galimi projekto veiklų finansavimo šaltiniai ir finansavimo sumos nurodyti 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-05-03-01 „Gerinti susisiekimą kelių transportu“ aprašo III skyriuje.
    7. Projekto veiklos, finansuojamos SaF lėšomis, gali būti vykdomos visoje Lietuvoje, o ERPF lėšomis – VVL regione, pareiškėjui pasirenkant daugiau kaip vieną pagal Aprašą finansuojamą pažangos priemonės veiklą / poveiklę ir jas vykdant kaip atskiras projekto veiklas.
    8. Projekto veiklos turi būti vykdomos Lietuvos Respublikoje. Galimi tarpvalstybinio koordinavimo veiksmai – „Via Baltica“ transporto koridorius, kurį numatoma plėtoti bendradarbiaujant su kaimyninėmis valstybėmis, sutampa su Europos kelio E67 ruožu nuo Varšuvos iki Talino.
    9. Teikiamų pagal Aprašą projektų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių Pareiškėjas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto įgyvendinimo trukmė gali būti pratęsta Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 149.1 papunktyje nustatyto termino.
    10. Projektu turi būti siekiama Apraše nustatytų stebėsenos rodiklių, kurių skaičiavimo aprašai skelbiami Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt.
    11. Iki PĮP pateikimo Administruojančiajai institucijai Pareiškėjas turi būti parengęs ir pateikęs įgyvendinančiajai institucijai įvertinti bent vienos Apraše nurodytos veiklos / poveiklės pagrindinio (rangos darbų) viešojo pirkimo dokumentus ir įvykdęs šio pirkimo procedūras.
    12. Kartu su PĮP Administruojančiajai institucijai turi būti pateikti dokumentai / informacija:
    12.1. projekto partnerio (-ių) pasirašyta (-os) deklaracija (-os) – pagal PĮP (Projektų taisyklių 1 priedas) 1 priede pateiktą formą (teikiama, jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais);
    12.2. informacija apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius – pagal PĮP (Projektų taisyklių 1 priedas) 2 priede pateiktą formą (teikiama, jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais);
    12.3. projekto investicijų projektas su investicijų skaičiuokle, parengtas vadovaujantis Investicijų projektų rengimo metodika, patvirtinta VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus (dokumentas skelbiamas svetainėse cpva.lt ir esinvesticijos.lt (taikoma, kai investicijų suma, išskyrus (atėmus) jai tenkantį pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestį, viršija vieną milijoną eurų);
    12.4. užpildytas Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas (Aprašo 1 priedas);
    12.5. užpildyta pažyma dėl projekto tinkamų ir netinkamų išlaidų detalizavimo (Aprašo 2 priedas);
    12.6. dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidas (sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas), išlaidų paskaičiavimai;
    12.7. pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) įsipareigojimą padengti netinkamas finansuoti, tačiau šiam projektui įgyvendinti būtinas išlaidas, ir tinkamas išlaidas, kurių nepadengia projekto finansavimas, įrodantys dokumentai;
    12.8. informacija apie projekto poveikio aplinkai vertinimą ir projekto poveikį Europos Sąjungos saugomų teritorijų tinklui „Natura 2000“ pagal PĮP (Projektų taisyklių 1 priedas) 3 priede pateiktą formą, pridedant atitinkamus reikalaujamus dokumentus;
    12.9. bent vienos Apraše nurodytos veiklos / poveiklės pagrindinio (rangos darbų) viešojo pirkimo sutarties kopija (taikoma, jeigu nebuvo teikta kartu su viešojo pirkimo dokumentais);
    12.10. patvirtintas statinio projektas (netaikoma, kai perkami rangos darbai kartu su projektavimo paslaugomis, užtikrinant Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) nuostatų dėl pirkimo objekto neskaidymo į atskiras pirkimo objekto dalis laikymąsi) arba patvirtinta techninė specifikacija (taikoma, kai perkami rangos darbai kartu su projektavimo paslaugomis, užtikrinant VPĮ nuostatų dėl pirkimo objekto neskaidymo į atskiras pirkimo objekto dalis laikymąsi);
    12.11. statinio projekto bendrosios ekspertizės aktas su išvada, kad projektą galima tvirtinti (netaikoma, kai perkami rangos darbai kartu su projektavimo paslaugomis);
    12.12. statybą leidžiantis dokumentas (netaikoma, kai perkami rangos darbai kartu su projektavimo paslaugomis).
    13. Projektų įgyvendinimo reikalavimai:
    13.1. projektas įgyvendinamas pagal projekto sutartyje, Apraše ir Projektų taisyklėse nustatytus reikalavimus;
    13.2. Pareiškėjas turi įgyvendinti privalomus matomumo ir informavimo reikalavimus, numatytus Projektų taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje;
    13.3. Pareiškėjas privalo užtikrinti, kad visi su projekto įgyvendinimu susiję viešieji pirkimai būtų vykdomi vadovaujantis pirkimų vykdymo ir vertinimo tvarka, nustatyta Projektų taisyklių 7 priede; projekto sutartys turi būti įgyvendinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Statybų darbų projektas turi būti įgyvendinamas vadovaujantis Statybos įstatymu, statybos techninių reglamentų reikalavimais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais;
    13.4. Pareiškėjas turi įpareigoti rangovą savo lėšomis apsidrausti Statybos įstatymo 46 straipsnyje nurodytu draudimu ne trumpesniam kaip rangos darbų įgyvendinimo laikotarpiui iki visų rangovo atliktų statybos darbų rezultato perdavimo statytojui (užsakovui) dienos, t. y. apdrausti visus su statomu, montuojamu, rekonstruojamu, griaunamu ir pan. statiniu ir (ar) įrenginiu susijusius statybos, montavimo, rekonstrukcijos, griovimo ir panašius darbus ir statybos darbams vykdyti į draudimo vietą pristatytus statybos produktus, medžiagas ir montuotinus įrenginius. Pareiškėjo ir rangovo sutartyje turi būti nustatyta, kad įvykus draudžiamajam įvykiui, dėl kurio statybos veiklos metu sukurtas turtas buvo sunaikintas ar sugadintas, rangovas privalo atlikti visus darbus, kad atkurtų iki draudžiamojo įvykio buvusį turtą.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.) bei atsižvelgiama į Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos nuostatas. Neturi būti numatyta projekto įgyvendinimo veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.
    Įgyvendinant projektą transporto infrastruktūra turi būti kuriama ir plėtojama laikantis universalaus dizaino principų ir pritaikyta naudotis žmonėms, turintiems specialiųjų poreikių.
    Projekto įgyvendinimo metu turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo
    11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą. Jokia projekto veikla neturi būti daroma reikšmingos žalos 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje. Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Po projekto finansavimo pabaigos 5 metus turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Teikiamų pagal Aprašą projektų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių Pareiškėjas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto įgyvendinimo trukmė gali būti pratęsta Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 149.1 papunktyje nustatyto termino.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    Pagal Aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su vėlesniais pakeitimais nuostatas, neteikiama.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VII skyriuje ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    2. Netinkamos finansuoti projekto lėšos:
    2.1. žemės įsigijimo išlaidos, viršijančios 5 procentus visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
    2.2. žemės nuomos išlaidos;
    2.3. nekilnojamojo turto įsigijimo išlaidos;
    2.4. paprastojo remonto išlaidos;
    2.5. įrangos, įrenginių ir kito turto lizingo (finansinės nuomos) išlaidos;
    2.6. įrangos, įrenginių ir kito turto atsarginių / pakaitinių dalių įsigijimo išlaidos;
    2.7. transporto priemonių pirkimo, lizingo (finansinės nuomos), eksploatavimo ir susijusios išlaidos;
    2.8. naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    2.9. PĮP parengimo ir projekto vykdymo išlaidos, išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas;
    2.10. išlaidos už leidimų ir (ar) dokumentų gavimą, už kurių išėmimą / gavimą teisės aktų nustatyta tvarka yra atsakingas projekto vykdytojas ar partneris (-iai);
    2.11. netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą;
    2.12. baudos, bylinėjimosi išlaidos, delspinigiai.
    3. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis sudaro iki 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Pareiškėjas ir (ar) projekto
    partneris (-iai) privalo prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau kaip 15 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    4. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, taip pat visos netinkamos finansuoti išlaidos turi būti finansuojamos iš Pareiškėjo ir (ar) projekto partnerio (-ių) lėšų.
    5. Nepiniginis Pareiškėjo ir (arba) partnerio (-ių) įnašas laikomas netinkamomis finansuoti išlaidomis.
    6. Pareiškėjas privalo savo lėšomis sumokėti statybos darbų išlaidas, susijusias su inžineriniais tinklais, kaip tai apibrėžta Statybos įstatyme, išskyrus šiuos atvejus:
    6.1. kai inžineriniai tinklai patikėjimo teise ar nuosavybės teise priklauso Pareiškėjui ir (arba) partneriui (-iams) ir yra būtini statiniuose vykstantiems technologiniams procesams ir technologinių įrenginių normaliam darbui užtikrinti;
    6.2. kai inžineriniai tinklai yra kelio statiniai, kurie, vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, yra kelio sudėtinė dalis ir yra kelio juostoje, o pagrįstais atvejais – ir didesniame plote, kaip tai apibrėžta kelių techniniame reglamente KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-11/3-3 „Dėl kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“ patvirtinimo“.
    7. Pareiškėjo prašymu išankstiniai (avansiniai) mokėjimai gali būti atliekami Projektų taisyklėse numatyta tvarka.
    8. Pagal Aprašą kryžminis finansavimas netaikomas.
    9. Projektas gali būti finansuojamas iš daugiau kaip vieno Europos Sąjungos fondo, užtikrinant, kad tos pačios išlaidos nėra finansuojamos daugiau kaip vieną kartą., 1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VII skyriuje ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    2. Netinkamos finansuoti projekto lėšos:
    2.1. žemės įsigijimo išlaidos, viršijančios 5 procentus visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
    2.2. žemės nuomos išlaidos;
    2.3. nekilnojamojo turto įsigijimo išlaidos;
    2.4. paprastojo remonto išlaidos;
    2.5. įrangos, įrenginių ir kito turto lizingo (finansinės nuomos) išlaidos;
    2.6. įrangos, įrenginių ir kito turto atsarginių / pakaitinių dalių įsigijimo išlaidos;
    2.7. transporto priemonių pirkimo, lizingo (finansinės nuomos), eksploatavimo ir susijusios išlaidos;
    2.8. naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    2.9. PĮP parengimo ir projekto vykdymo išlaidos, išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas;
    2.10. išlaidos už leidimų ir (ar) dokumentų gavimą, už kurių išėmimą / gavimą teisės aktų nustatyta tvarka yra atsakingas projekto vykdytojas ar partneris (-iai);
    2.11. netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą;
    2.12. baudos, bylinėjimosi išlaidos, delspinigiai.
    3. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis sudaro iki 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Pareiškėjas ir (ar) projekto
    partneris (-iai) privalo prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau kaip 15 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    4. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, taip pat visos netinkamos finansuoti išlaidos turi būti finansuojamos iš Pareiškėjo ir (ar) projekto partnerio (-ių) lėšų.
    5. Nepiniginis Pareiškėjo ir (arba) partnerio (-ių) įnašas laikomas netinkamomis finansuoti išlaidomis.
    6. Pareiškėjas privalo savo lėšomis sumokėti statybos darbų išlaidas, susijusias su inžineriniais tinklais, kaip tai apibrėžta Statybos įstatyme, išskyrus šiuos atvejus:
    6.1. kai inžineriniai tinklai patikėjimo teise ar nuosavybės teise priklauso Pareiškėjui ir (arba) partneriui (-iams) ir yra būtini statiniuose vykstantiems technologiniams procesams ir technologinių įrenginių normaliam darbui užtikrinti;
    6.2. kai inžineriniai tinklai yra kelio statiniai, kurie, vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, yra kelio sudėtinė dalis ir yra kelio juostoje, o pagrįstais atvejais – ir didesniame plote, kaip tai apibrėžta kelių techniniame reglamente KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-11/3-3 „Dėl kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“ patvirtinimo“.
    7. Pareiškėjo prašymu išankstiniai (avansiniai) mokėjimai gali būti atliekami Projektų taisyklėse numatyta tvarka.
    8. Pagal Aprašą kryžminis finansavimas netaikomas.
    9. Projektas gali būti finansuojamas iš daugiau kaip vieno Europos Sąjungos fondo, užtikrinant, kad tos pačios išlaidos nėra finansuojamos daugiau kaip vieną kartą
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    291 756 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Sanglaudos fondas
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    TEN-T pagrindinio tinklo kelių būklės gerinimas:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    TEN-T pagrindinio tinklo kelių būklės gerinimas :
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    TEN-T visuotinio tinklo kelių būklės gerinimas :
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Kitų (ne TEN-T) kelių projektavimas ir statyba :
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus 5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle
    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    TEN-T pagrindinio tinklo kelių būklės gerinimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Dėl patobulintos kelių infrastruktūros sutaupytas laikas R.B.2.2056 darbo dienų per metus 0,00
    Naujai pastatytų, rekonstruotų, atnaujintų arba modernizuotų kelių naudotojų skaičius per metus R.B.2.2055 keleivių km per metus 0,00
    Rekonstruotų arba modernizuotų kelių ilgis – TEN-T P.B.2.0045 km 0,00
    TEN-T kelių tinklo dalis, atitinkanti ES reikalavimus TEN-T tinklo keliams R.N.2.5400 proc. 0,00
    TEN-T pagrindinio tinklo kelių būklės gerinimas :
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    TEN-T kelių tinklo dalis, atitinkanti ES reikalavimus TEN-T tinklo keliams R.N.2.5400 proc. 0,00
    Naujai pastatytų, rekonstruotų, atnaujintų arba modernizuotų kelių naudotojų skaičius per metus R.B.2.2055 keleivių km per metus 0,00
    Dėl patobulintos kelių infrastruktūros sutaupytas laikas R.B.2.2056 darbo dienų per metus 0,00
    Rekonstruotų arba modernizuotų kelių ilgis – TEN-T P.B.2.0045 km 0,00
    TEN-T visuotinio tinklo kelių būklės gerinimas :
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Rekonstruotų arba modernizuotų kelių ilgis – TEN-T P.B.2.0045 km 0,00
    TEN-T kelių tinklo dalis, atitinkanti ES reikalavimus TEN-T tinklo keliams R.N.2.5400 proc. 0,00
    Naujai pastatytų, rekonstruotų, atnaujintų arba modernizuotų kelių naudotojų skaičius per metus R.B.2.2055 keleivių km per metus 0,00
    Dėl patobulintos kelių infrastruktūros sutaupytas laikas R.B.2.2056 darbo dienų per metus 0,00
    Kitų (ne TEN-T) kelių projektavimas ir statyba :
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Krašto kelių dalis, atitinkanti suminio kelio dangos būklės indekso (DBI) siektiną reikšmę R.N.2.5401 proc. 0,00
    Naujai pastatytų, rekonstruotų, atnaujintų arba modernizuotų kelių naudotojų skaičius per metus R.B.2.2055 keleivių km per metus 0,00
    Rekonstruotų arba modernizuotų kelių ilgis – ne TEN-T P.B.2.0046 km 0,00
    Dėl patobulintos kelių infrastruktūros sutaupytas laikas R.B.2.2056 darbo dienų per metus 0,00
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-05-03-01 „Gerinti susisiekimą kelių transportu“ veiklų „TEN-T pagrindinio tinklo kelių būklės gerinimas“, „TEN-T visuotinio tinklo kelių būklės gerinimas“ ir „Kitų (ne TEN-T) kelių projektavimas ir statyba“ projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) yra parengtas atsižvelgiant į:
    1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės, nuostatas;
    2. 2013 m. gruodžio 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1315/2013 dėl Sąjungos transeuropinio transporto tinklo plėtros gairių, kuriuo panaikinamas Sprendimas Nr. 661/2010/ES, nuostatas;
    3. 2021–2030 metų nacionalinį pažangos planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“ (toliau – Nacionalinis pažangos planas);
    4. Lietuvos Respublikos teritorijos bendrąjį planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. rugsėjo 29 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano patvirtinimo“ (toliau – Teritorijos bendrasis planas);
    5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, patvirtintą 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. C(2022) 5742 (toliau – Investicijų programa);
    6. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 245 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos patvirtinimo“ (toliau – Susisiekimo plėtros programa);
    7. Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų taisyklės).
    Projektų taisyklės:
    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Violeta Turauskaitė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37065302469 v.turauskaite@cpva.lt
    Giedrė Andriuškevičė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnioji projektų vadovė 37061178089 g.andriuskevice@cpva.lt
    Daugiau Mažiau