Teikiama nuo
2023-01-02 08:00
Teikiama iki
2023-07-31 23:59 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
91 560 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
91 560 000,00 €
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Naujos kartos Lietuva
Komponentas
Aukštasis mokslas, nuosekli mokslo ir inovacijų skatinimo sistema ir aukštos pridėtinės vertės verslas
Konkretus uždavinys
Bendros mokslo ir inovacijų misijos sumaniosios specializacijos srityse
Priemonė (reforma ar investicija)
Bendros mokslo ir inovacijų misijos sumaniosios specializacijos srityse
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    05-001-01-05-06/12-001-01-03-01-01-01 Kompetencijų centro įkūrimas
    05-001-01-05-06/12-001-01-03-01-01-02 IRT kompetencijų centro įkūrimas
    05-001-01-05-06/12-001-01-03-01-01-03 Inovacijų paramos paslaugos
    05-001-01-05-06/12-001-01-03-01-02-01 Bendros misijų programos
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Tikslinių grupių sąrašas apima platesnį naudos gavėjų sąrašą: MSI; universitetų ligoninės; verslo subjektai, vykdantys MTEP veiklas; Lietuvos ir užsienio mokslininkai ir kiti tyrėjai; doktorantai; studentai, technologijų plėtros ir inovacijų skatinimo viešųjų paslaugų teikėjai.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    konkurso būdu atrinktų trijų konsorciumų nariai., konkurso būdu atrinktų trijų konsorciumų nariai
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    05-001-01-05-06/12-001-01-03-01-01-01 Finansavimo dydis nustatomas kiekvienam partneriui atskirai
    05-001-01-05-06/12-001-01-03-01-01-02 Finansavimo dydis nustatomas kiekvienam partneriui atskirai
    05-001-01-05-06/12-001-01-03-01-01-03 Finansavimo dydis nustatomas kiekvienam partneriui atskirai
    05-001-01-05-06/12-001-01-03-01-02-01 100
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    PFSA 2 punkte nurodyti reikalavimai projektams:
    2.1.1. Pareiškėjas turi suformuoti Projekto administravimo ir įgyvendinimo komandą, kuri turi atitikti šias kompetencijas: infrastruktūros ir MTEPI projektų administravimo, inovacijų paramos konsultavimo, valstybės pagalbos, rinkodaros, viešinimo, technologijų perdavimo, teisiniais, finansiniais ir kitais Projekto administravimo klausimais;
    2.1.2. Pareiškėjas turi būti parengęs Projekto įgyvendinimo grafiką (Ganto diagramą), kuriame būtų numatyti Projekto veiklų įgyvendinimo nuoseklumas, tarpinių ir galutinių Projekto rezultatų stebėsena ir vertinamos rizikos, bei Projekto viešinimo planą, lygiaverčiai įtraukiant Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministeriją ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministeriją.
    2.2. Galimi Projekto partneriai – konkurso būdu atrinktų trijų konsorciumų nariai.
    2.3. Projektui taikomi privalomi veiklų tęstinumui keliami reikalavimai:
    2.3.1. Konsorciumo sutarties galiojimas turi būti ne trumpesnis nei projekto veiklų įgyvendinimo trukmė ir 5 metai nuo projekto veiklų užbaigimo.
    2.3.2. Investicijas į Kompetencijų centrus gavę konsorciumų nariai turi užtikrinti kompetencijų centrų veiklų tęstinumą.
    2.4. Tikslinių grupių sąrašas apima platesnį naudos gavėjų sąrašą: MSI; universitetų ligoninės; verslo subjektai, vykdantys MTEP veiklas; Lietuvos ir užsienio mokslininkai ir kiti tyrėjai; doktorantai; studentai, technologijų plėtros ir inovacijų skatinimo viešųjų paslaugų teikėjai.
    2.5. Konsorciumų atranka vykdoma Konsorciumų atrankos į Projekto, finansuojamo Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos ir 2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-06 / 12-001-01-03-01 „Įgyvendinti misijomis grįstas mokslo ir inovacijų programas“ lėšomis, partnerius taisyklėse (toliau – Konsorciumų atrankos taisyklės) nustatyta tvarka. Konsorciumų atrankos taisykles tvirtina Pareiškėjas, suderinęs su Pažangos priemonės priežiūros komitetu, sudarytu Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. spalio 18 d. įsakymu Nr. V-1650/4-1073„Dėl pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-06/12-001-01-03-01 „Įgyvendinti misijomis grįstas mokslo ir inovacijų programas“ priežiūros komiteto sudarymo“ (toliau – Priežiūros komitetas). Pareiškėjas pagal Konsorciumų atrankos taisykles, turi paskelbti kvietimą konsorciumams teikti projektus misijos temoje. Konkurso metu, pasitelkiant nepriklausomus tarptautinius vertintojus, atrenkama po vieną konsorciumą kiekvienoje misijų temoje, su kuriais pateikia Projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP) viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojanti institucija).
    2.6. Misijų temos:
    2.6.1. Saugi ir įtrauki e. visuomenė
    2.6.2. Sumani ir klimatui neutrali Lietuva
    2.6.3. Inovacijos sveikatai
    2.7. Pagal Aprašą teikiamo finansavimo forma – dotacija.
    2.8. Pagal Aprašą projektui įgyvendinti skiriama iki 77 700 000 Eur (septyniasdešimt septyni milijonai septyni šimtai tūkstančių eurų) EGADP lėšų ir ne daugiau kaip 13 860 000 Eur (trylika milijonų aštuoni šimtai šešiasdešimt tūkstančių eurų) VB lėšų pridėtinės vertės mokesčiui (toliau – PVM) kompensuoti.
    2.10. Projekto parengtumo reikalavimai:
    2.10.1. projekto investicijų projektas kartu su Investicijų skaičiuokle ir PĮP teikiamas Administruojančiajai institucijai. Investicijų projektas turi būti parengtas pagal Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir (ar) valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodiką, patvirtintą viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2014 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 2014/8-337, kuri yra paskelbta interneto svetainės http://www.ppplietuva.lt/ skilties „Viešųjų investicijų projektų rengimas“ dalyje „Rengimas ir vertinimas“.
    2.10.2. Prieš pateikdamas PĮP Administruojančiajai institucijai, Pareiškėjas privalo pasitvirtinti Konsorciumų atrankos taisykles ir pagal jas konkurso būdu pasitelkdamas vidinius, išorinius ir nepriklausomus tarptautinius ekspertus atrinkti ne daugiau kaip tris konsorciumus (po vieną kiekvienai Aprašo 2.6 papunktyje numatytai misijų temai), kurie vykdys projektų veiklas. Prieš pateikiant PĮP, Pareiškėjas su Konsorciumo koordinatoriumi, įgaliotu atstovauti Konsorciumą, pasirašo Konsorciumo sutartis, kuriose numatoma Pareiškėjo atsakomybė.
    2.11. Jeigu, vykdant Konsorciumų atranką, atrenkami mažiau kaip trys Konsorciumai (po vieną kiekvienai Aprašo 2.6 papunktyje numatytai misijų temai), Pareiškėjas gali pakartotinai vykdyti Konsorciumų atranką Projekto įgyvendinimo metu. Atrinkus Konsorciumą projekto įgyvendinimo metu, Projektas papildomas partneriais (naujo atrinkto Konsorciumo nariais) ir jiems skirtomis lėšomis neviršijant Aprašo 2.9 papunktyje nurodytų sumų.
    2.12. Bendrieji reikalavimai Projektui nustatomi vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis.
    2.13. EGADP lėšomis finansuojamos veiklos turi būti baigtos įgyvendinti ne vėliau kaip iki 2026 m. balandžio 30 d., tarpiniai stebėsenos rodikliai turi būti pasiekti lentelėje „Siektini stebėsenos rodikliai“ nurodytais terminais. Projekto įgyvendinimo ir rodiklių pasiekimo terminas gali būti pratęstas, pratęsus plane „Naujos kartos Lietuva“, patvirtintame 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano patvirtinimo, numatytą projekto įgyvendinimo ir rodiklių pasiekimo terminą.
    2.14. Projekto veiklos, išskyrus Investicijų projekto parengimo veiklą, gali būti pradėtos įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo Administruojančiojoje institucijoje dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo Administruojančiojoje institucijoje dienos iki projekto sutarties pasirašymo yra patiriamos Pareiškėjo ir (ar) partnerio (partnerių) rizika. Investicijų projekto parengimo išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, neprieštaraujant Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.2 papunkčio nuostatoms.
    2.15. Valstybės / De minimis pagalba veikloms gali būti skiriama srityse, atitinkančiose misijos temas, išskyrus neremtinas veiklas / sektorius, nustatytus De minimis reglamento 1 straipsnio 1 dalyje, bei BBIR 1 straipsnio 2–5 dalyse ir III skyriaus atitinkamos pagalbos kategorijai nustatytus apribojimus.
    2.16. Finansavimas nėra skiriamas tam (tiems) Konsorciumų nariui (nariams):
    2.16.1. kuris (kurie) nėra sugrąžinęs anksčiau gautos valstybės pagalbos, kuri Europos Komisijos sprendimu pripažinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka;
    2.16.2. kuriam (kuriems) pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos svetainėje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešąjį sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje //www.migracija.lt.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    PFSA 3 punkte numatyti horizontaliųjų principų reikalavimai:
    Darnaus vystymosi horizontalusis principas suprantamas kaip ekonominio, socialinio ir aplinkos sričių vystymosi balansas. Projektas turi prisidėti prie 2015 m. rugsėjo 25 d. Jungtinių Tautų patvirtintų darnaus vystymosi tikslų: 8 – Deramas darbas ir ekonomikos augimas, 9 – Pramonė, inovacijos ir infrastruktūra, 12 – Atsakingas vartojimas ir gamyba, 13 – Klimato kaitos švelninimas, 16 – Skatinti taikias ir įtraukias visuomenes darniam vystymuisi, 17 – Stiprinti įgyvendinimo priemones ir atgaivinti pasaulinę darnaus vystymosi partnerystę. Taip pat siekiant didinti viešojo sektoriaus indėlį skatinant darnų vystymąsi, įgyvendinant projektines veiklas, sieksime, kad dalis pirkimų būtų atliekami kaip žalieji viešieji pirkimai.
    Inovatyvumo horizontalusis principas suvokiamas kaip inovatyvių ir veiksmingiausių veikimo būdų paieška ir taikymas, mokslinių tyrimų ir mokslo pažangos rezultatų taikymas, sprendžiant šaliai aktualius iššūkius, kuriant didesnės vertės, geresnės kokybės paslaugas ir produktus visose valstybės veiklos srityse. Projektas turi tiesiogiai prisidėti prie sisteminės inovacijų ekosistemos problemų, ribojančių inovacijomis grįstos ekonomikos kūrimą ir visuomenės pažangą, sprendimo. Taip pat projektas turi prisidėti prie MTEPI veikloms vykdyti skiriamų viešojo sektoriaus investicijų dalies nuoseklaus didėjimo. Veiklos tiesiogiai prisideda prie inovatyvumo (kūrybingumo) horizontaliojo principo, kuris įgyvendinamas per tikslines grupes: veiklos prisidės prie inovacijų taikymo viešajame sektoriuje gerinimo bei jų teikiamų paslaugų efektyvinimo, bus investuojama į naujas aukštos pridėtinės vertės kūrimo veiklas, sudaromos sąlygos tyrėjams dalyvauti įmonių MTEP veiklose, skatinamas bendradarbiavimas ir (arba) technologijų perdavimas tarp įmonių ir MSI (ir tarp didelių įmonių, ir tarp MVĮ) MTEP srityje. Bus stiprinami įmonių gebėjimai įgyti MTEPI veikloms reikalingų žinių, teikiamos inovacijų paramos ir konsultacinės paslaugos.
    Lygių galimybių horizontaliojo principo taikymas užtikrina, kad nevaržomos žmogaus teisės ar neteikiamos asmeniui privilegijos dėl jo lyties, tautybės, rasinės ar etninės kilmės, kalbos, religijos, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, negalios, socialinės padėties, amžiaus arba seksualinės orientacijos bei nevaržomos galimybės tokiomis pačiomis kaip ir kitų asmenų sąlygomis naudotis paslaugomis, infrastruktūra, transportu ir kitomis priemonėmis. Veiklų įgyvendinimui nebus numatyti jokie ribojimai dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės, religijos ar kitų pagrindų.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Projekto vykdytojas yra atsakingas už tinkamą Pažangos priemonės įgyvendinimą: numatytų rodiklių siekimą, profesionalų Projekto administravimą, lėšų naudojimą tinkamu laiku, rizikų valdymą, o Konsorciumų nariai, kaip lygiaverčiai partneriai – už Pažangos priemonėje nustatytų rodiklių pasiekimą, atsižvelgiant į jiems priskirtas vykdyti projekto veiklas ir atsakomybes Konsorciumo sutartyje.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    EGADP lėšomis finansuojamos veiklos turi būti baigtos įgyvendinti ne vėliau kaip iki 2026 m. balandžio 30 d., tarpiniai stebėsenos rodikliai turi būti pasiekti lentelėje „Siektini stebėsenos rodikliai“ nurodytais terminais. Projekto įgyvendinimo ir rodiklių pasiekimo terminas gali būti pratęstas, pratęsus plane „Naujos kartos Lietuva“, patvirtintame 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano patvirtinimo, numatytą projekto įgyvendinimo ir rodiklių pasiekimo terminą.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    PFSA 5 punkte numatyti reikalavimai valstybės pagalbai:
    5.1. Siekiant nustatyti, ar subjektui teikiama parama yra valstybės pagalba, įvertinama ar tenkinamos Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje nustatytos sąlygos. 

    5.2. Vykdant projekto veiklą „Investicijos į kompetencijos centrus“, investuojant į MTEPI infrastruktūrą, teikiamas finansavimas nėra valstybės pagalba, jei šios veiklos investicijos skirtos neekonominei veiklai vykdyti. Jei neekonominei veiklai vykdyti skirtoje infrastruktūroje planuojama vykdyti riboto masto ekonominė veikla, turi būti tenkinamos BBIR preambulės 49 p. nuostatos.   

    5.3. Vykdant projekto veiklą „Investicijos į kompetencijos centrus“, investuojant į MTEPI infrastruktūrą, valstybės pagalba gali būti teikiama pagal BBIR I skyriaus ir III skyriaus 26 str., kai ją vykdo valstybinės MSI ir (ar) mokslo ir technologijų parkai (kurių dalininkais yra valstybė ir (ar) savivaldybė), universitetų ligoninės.

    5.4. Projekto veiklai „Investicijos į kompetencijos centrus“, investuojant į MTEPI infrastruktūrą, valstybės pagalba teikiama pagal BBIR I skyriaus ir III skyriaus 13 ir 14 straipsnius, kai veiklą vykdo įmonė.

    5.5. Valstybės pagalba Konsorciumų nariams neteikiama, jei vykdant Projekto veiklą „Investicijos į kompetencijų centrus“ bus investuojama į inkubavimo infrastruktūrą, o nauda iš Projekto metu sukurtos infrastruktūros bus visiškai perkelta kaip de minimis pagalba galutiniams naudos gavėjams – startuoliams per inkubavimo paslaugas, teikiamas mažesnėmis nei rinkos kainomis, neviršijant De minimis reglamente nustatytų de minimis pagalbos ribų vienam pagalbos gavėjui.

    Konsorciumo nariai viešai skelbs taisykles ir sąlygas, pagal kurias startuoliams bus teikiamos inkubavimo paslaugos, paslaugų kainoraščius ir kainų nuolaidas už šias paslaugas, kurias gaus startuoliai, apskaitys ir registruos kaip de minimis pagalbą pagal su Konkurencijos taryba suderintą De minimis pagalbos teikimo ir skaičiavimo (paskirstymo) tvarkos aprašą. Jeigu į inkubavimo infrastruktūrą investiciją gavo Mokslo ir technologijų parkas, negalima perleisti infrastruktūros ekonominės veiklos vykdymui.

    5.6. Jei vykdant projekto veiklos „Investicijos į kompetencijų centrus“ poveiklę „Inovacijų paramos paslaugos“ valstybinės MSI ar universiteto ligoninės įgyja inovacijų konsultacines paslaugas bei paslaugas, susijusias su patentinių paraiškų pateikimu, ir šios paslaugos susijusios su neekonomine veikla, kaip ji apibrėžta Komunikato 20 punkte, skiriamas finansavimas nėra valstybės pagalba ir de minimis pagalba.

    5.7. Jei vykdant projekto veiklos „Investicijos į kompetencijų centrus“ poveiklę „Inovacijų paramos paslaugos“ investicijos skiriamos inovacijų paramos paslaugoms, inovacijų konsultacinėms paslaugoms bei paslaugoms, susijusioms su patentinių paraiškų pateikimu, teikiamas finansavimas yra valstybės pagalba pagal BBIR III skyriaus 18  ir 28 straipsnius.

    5.8. Jei vykdant projekto veiklos „Investicijos į kompetencijų centrus“ poveiklę „Inovacijų paramos paslaugos“ teikiamos paslaugos galutiniams naudos gavėjams – projekto atžalinėms įmonėms, valstybės pagalba neteikiama, jei tokias paslaugas teikiantis Konsorciumų narys pagrindžia, kad visa nauda, kurią jis gaus tokiai veiklai vykdyti, bus perduota galutiniam naudos gavėjui ir partneris, kaip tarpininkas, negaus jokios naudos. Galutiniams naudos gavėjams – atžalinėms įmonėms – pagalba bus teikiama vadovaujantis de minimis pagalbos reglamentu. 

    5.9. Projekto veiklai „Bendros misijų programos“ teikiamas finansavimas nėra valstybės pagalba, kai ją vykdo MSI ir (ar) mokslo ir technologijų parkas (kurių dalininkais yra valstybė ir (ar) savivaldybė, įskaitant valstybines MSI), ir (ar) universiteto ligoninė, ir kai ši veikla atitinka neekonominės veiklos sampratą, apibrėžtą Europos Komisijos pranešime dėl valstybės pagalbos sąvokos (angl. Commission Notice on the notion of State aid pursuant to Article 107(1) TFEU), bei Komunikato 20 punkto nuostatas. 

    5.10. Projekto veiklai, Bendros misijų programos, teikiamas finansavimas yra valstybės pagalba pagal BBIR I skyriaus bei III skyriaus 25 straipsnio nuostatas, kai veiklą vykdo valstybės pagalbos gavėjas.

    5.11. Konsorciumo nariai turi užtikrinti, kad projekto įgyvendinimo metu ir naudojant projekto metu sukurtus rezultatus nebus teikiama neteisėta netiesioginė valstybės pagalba kitiems juridiniams asmenims.

    5.12. Laikoma, kad netiesioginė valstybės pagalba kitiems juridiniams asmenims neperduodama, jeigu atitinka bent vieną iš šių sąlygų: 

    5.12.1. Visos intelektinės nuosavybės teisės į MTEP, susijusios su veikla projekte, yra visiškai suteikiamos šiems subjektams, t. y. jie gauna visą šių teisių teikiamą ekonominę naudą ir pasilieka teisę jomis visomis naudotis, ypač nuosavybės teise ir licencijos teise; šios sąlygos taip pat gali būti įvykdytos, jeigu nusprendžia toliau sudaryti sutartis dėl šių teisių, įskaitant jų licencijavimą bendradarbiavimo partneriui (rezultatai, kuriems netaikomos intelektinės nuosavybės teisės, gali būti plačiai skleidžiami). 

    5.12.2. Kai gauna juridinio asmens kompensaciją, lygią intelektinės nuosavybės teisių, kurios yra susijusios su šių subjektų veikla įgyvendinant projektą ir kurios perduodamos juridiniams asmenims, rinkos kainai, t. y. kompensaciją už visą tų teisių teikiamą ekonominę naudą; vadovaujantis bendraisiais valstybės pagalbos principais ir atsižvelgiant į tai, kad intelektinės nuosavybės teisių rinkos kainą objektyviai nustatyti sunku, ši sąlyga laikoma įvykdyta, jeigu ne valstybės pagalbos gavėjas, kaip pardavėjas, derėsis, kad gautų didžiausią naudą sutarties sudarymo metu. Bet kuris juridinio asmens įnašas dengiant ne valstybės pagalbos gavėjo sąnaudas yra atimamas iš tokios kompensacijos. 

    5.13. Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal BBIR taikoma išimtis, gali būti sumuojama su:

    5.13.1. bet kokia kita valstybės pagalba, jei priemonės yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti;

    5.13.2. bet kokia kita valstybės pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, tik jeigu taip susumavus neviršijamas didžiausias pagalbos intensyvumas ar pagalbos suma pagal BBIR, taikoma tai valstybės pagalbai.

    5.14. De minimis pagalba nesumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms finansuoti sąnaudoms, jeigu dėl tokio pagalbos sumavimo būtų viršytas BBIR arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma.

    5.15. Pagal Aprašą finansavimas neteikiamas sunkumų patiriantiems subjektams. Nauja valstybės pagalba negali būti teikiama tol, kol nebus sugrąžinta neteisėtai gauta valstybės pagalba.

    5.16. Sutartyje dėl projekto finansavimo nustačius lėšas skirti avansu ir išlaidų kompensavimo būdu, keliomis dalimis išmokamos lėšos diskontuojamos iki jų vertės lėšų skyrimo momentu, kaip yra nustatyta BBIR 7 straipsnio 3 dalyje.

    5.17. De minimis pagalbos dydis diskontuojamas vadovaujantis De minimis reglamento 3 straipsnio 6 dalies nuostatomis.

    5.18. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, taip pat laikantis BBIR 12 straipsnio 1 punkte ir De minimis reglamento 6 straipsnio 4 punkte nustatytų terminų. 

    5.19. Kai teikiama de minimis pagalba, yra patikrinama teisė gauti de minimis pagalbą, ją rezervuojant Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Suteiktos valstybės pagalbos registras), ir taip įsitikinama, kad dėl naujos suteikiamos de minimis pagalbos nebus viršyta vienai įmonei de minimis pagalbos suteikimo riba. Viena įmonė apima visas įmones, kaip nurodyta De minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje, atsižvelgiant į „Vienos įmonės“ deklaraciją, užpildytą pagal svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/vienos-imones-deklaracijos-pagal-komisijos-reglamenta-es-nr-1407-2013  paskelbtos rekomenduojamos formos nuostatas, ir Suteiktos valstybės pagalbos registro duomenis.  Per 5 (penkias) darbo dienas nuo teisės įgijimo gauti de minimis pagalbą dienos suteikta de minimis pagalbos suma registruojama Suteiktos valstybės pagalbos registre.

    5.20. Projektą administruojanti institucija priimtą sprendimą finansuoti projektą registruoja Suteiktos valstybės pagalbos registre. Informacija apie skirtą pagalbą, kuri viršija BBIR 9 straipsnio 1 dalies c punkte nustatytą sumą, per šešis mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos taip pat pateikiama Europos Komisijos Valstybės pagalbos skaidrumo svetainėje.

    5.21. Neekonominio pobūdžio veikla laikoma Komunikato 20 punkte apibrėžta veikla:

    5.21.1. mokslinių tyrimų organizacijų ir mokslinių tyrimų infrastruktūros pagrindinė veikla, kuri apima:

    5.21.1.1. mokymo veiklą, vykdomą siekiant parengti daugiau geresnės kvalifikacijos žmogiškųjų išteklių;

    5.21.1.2. nepriklausomų MTEP, siekiant daugiau žinių ir geresnio suvokimo, įskaitant bendradarbiaujant atliekamus MTEP, kai mokslinių tyrimų organizacija arba mokslinių tyrimų infrastruktūra veiksmingai bendradarbiauja;

    5.21.2. be išimtinių teisių ir laikantis nediskriminavimo principo plačiai skleidžiami mokslinių tyrimų rezultatai, pavyzdžiui, teikiant informaciją, kuriant atvirosios prieigos duomenų bazes, rengiant viešus leidinius ar kuriant atvirojo kodo programinę įrangą;

    5.21.3. žinių perdavimo veikla, kurią vykdo mokslinių tyrimų organizacija, arba mokslinių tyrimų infrastruktūra (įskaitant jų padalinius arba patronuojamąsias bendroves) arba žinių perdavimo veikla, kuri vykdoma kartu su kitais tokiais subjektais arba jų vardu, jeigu visas šios veiklos pelnas reinvestuojamas į pagrindinę mokslinių tyrimų organizacijos arba mokslinių tyrimų infrastruktūros veiklą. Neekonominis tos veiklos pobūdis nepasikeičia, jeigu atitinkamų paslaugų teikimas atviro konkurso būdu perduodamas trečiosioms šalims.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    nenustatomi
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    nenustatomi
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    PFSA 9 punkte nurodyti išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai:
    9.1. Planuojamos išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projektų išlaidoms taikomus reikalavimus.
    9.2. PĮP parengimo išlaidos nėra finansuojamos (išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas).
    9.3. PVM nėra tinkamas finansuoti EGADP lėšomis. PVM gali būti finansuojamas VB lėšomis vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus Ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    9.4. Investicijų projekto parengimo išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, neprieštaraujant Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.2 papunkčio nuostatoms.
    9.5. Finansavimo intensyvumas, kai teikiamas finansavimas nėra valstybės pagalba, gali sudaryti iki 100 proc. tinkamų finansuoti išlaidų.

    9.7. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis (skaičiuojama nuo veiklai skirtų tinkamų finansuoti išlaidų) nekilnojamajam turtui, naujai statybai, rekonstravimui, remontui, įrangai, įrenginiams ir kitam turtui yra 50 (penkiasdešimt) procentų, kai skiriamas finansavimas yra valstybės pagalba, teikiama taikant BBIR I skyriuje bei III skyriaus 26 straipsnyje ir (ar) 14 straipsnyje nustatytas specialiąsias sąlygas, ir 100 procentų, kai valstybės pagalba neteikiama.
    9.9. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis (skaičiuojama nuo veiklai skirtų tinkamų finansuoti išlaidų) viešinimo veikloms yra 100 procentų, kai valstybės pagalba neteikiama.
    9.10. Projekto finansuojamoji dalis ir (ar) valstybės pagalbos dydis kiekvienam valstybės pagalbos gavėjui nustatoma atskirai.
    9.11. Konsorciumų nariai savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie Projekto įgyvendinimo.
    9.12. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš Konsorciumų narių lėšų.
    9.13. Projekto vykdytojui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatytomis avanso mokėjimo sąlygomis.
    9.14. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    9.15. Įgyvendinant veiklą „Investicijos į kompetencijų centrus“, lėšų dalis, skiriama išlaidų grupėms „Nekilnojamasis turtas“ ir „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“, negali viršyti 30 procentų PFSA 2.9.1.1 ir 2.9.1.2 papunkčiuose nurodytos lėšų sumos, skirtos kompetencijų centrams įkurti. Jeigu įgyvendinant veiklą „Investicijos į kompetencijų centrus“ kompetencijų centre planuojama investuoti į inkubavimo infrastruktūrą, lėšų dalis, skiriama išlaidų grupėms „Nekilnojamasis turtas“ ir „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“, negali viršyti 40 procentų PFSA 2.9.1.1 ir 2.9.1.2 papunkčiuose nurodytos lėšų sumos, skirtos kompetencijų centrams įkurti.
    9.16. Įgyvendinant veiklą „Investicijos į kompetencijų centrus“, lėšų dalis, skiriama išlaidų grupei „Įranga, įrenginiai ir kitas turtas“, turi sudaryti ne mažiau kaip 70 procentų PFSA 2.9.1.1 ir 2.9.1.2 papunkčiuose nurodytos lėšų sumos, skirtos kompetencijų centrams įkurti, arba ne mažiau kaip 60 procentų PFSA 2.9.1.1 ir 2.9.1.2 papunkčiuose nurodytos lėšų sumos, skirtos kompetencijų centrams, jeigu kompetencijų centre planuojama investuoti į inkubavimo infrastruktūrą ir jeigu ne mažiau kaip 80 procentų sumos skirta kompetencijų centrui MTEP priskirtiniems įrengimams, įrangai, prietaisams, įrenginiams ir technologijoms.
    9.17. Lėšų dalis įmonėms išlaidų grupėje „Įranga, įrenginiai ir kitas turtas“ gali sudaryti iki 10 procentų Aprašo 9.16 papunktyje numatytos lėšų dalies.
    9.18. Pagal Aprašą tinkamos finansuoti išlaidos yra šios:
    Išlaidų grupės Nr. Išlaidų grupės Reikalavimai ir paaiškinimai
    Tinkamos finansuoti įgyvendinant Aprašo 2.9.1.1 ir 2.9.1.2 papunkčiuose nurodytas veiklas.
    1. Nekilnojamasis turtas Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - Nekilnojamojo turto, t. y. jau pastatytų pastatų, kitų statinių ir patalpų, pirkimo išlaidos, jeigu investicijų projekte pagrindžiama, kad tai efektyviausias ir ekonomiškiausias būdas.
    Išlaidas patirti gali valstybinės MSI ir mokslo ir technologijų parkai, kurių viena iš dalininkų yra valstybė ir (ar) savivaldybė, įskaitant valstybines MSI.
    2. Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - kompetencijų centrui priskirtinų statinių statybos išlaidos, jeigu investicijų projekte pagrindžiama, kad tai efektyviausias ir ekonomiškiausias būdas;
    - kompetencijų centrui priskirtinų statinių rekonstravimo, kapitalinio remonto išlaidos, jeigu rekonstravimas, kapitalinis remontas pagerina turto naudingąsias savybes ir (arba) pailgina turto naudingo tarnavimo laiką;
    - su naujos MTEPI įrangos, įrenginių ir įrengimų diegimu susijęs infrastruktūros atnaujinimas (paprastojo remonto išlaidos);
    - projektavimo ir inžinerinės paslaugos, techninės priežiūros ir projekto vykdymo priežiūros, ekspertizių paslaugos.
    Išlaidas gali patirti valstybinės MSI ir mokslo ir technologijų parkai, kurių viena iš dalininkų yra valstybė ir (ar) savivaldybė, įskaitant valstybines MSI.
    3. Įranga, įrenginiai ir kitas turtas Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos ilgalaikio turto įsigijimo ar lizingo (finansinės nuomos) išlaidos (lizingo (finansinės nuomos) laikotarpis negali būti ilgesnis už projekto įgyvendinimo trukmę, tai yra lizingo (finansinės nuomos) būdu įsigytas materialusis turtas iki projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos turi tapti projekto veiklą vykdančio subjekto nuosavybe). Kompetencijų centrui priskirtini:
    - įrengimai, įranga, prietaisai, įrenginiai ir technologijos;
    - kompiuterinė technika ir programinė įranga (išskyrus esamos programinės įrangos atnaujinimą);
    - veiklai vykdyti būtini baldai;
    - su projekto infrastruktūra ar jos panaudojimu susijusių teisių ir paslaugų įsigijimas (patentai, licencijos, laboratorijų akreditacija).
    Išlaidas patirti gali valstybinės MSI ir mokslo ir technologijų parkai (kurių vienas iš dalininkų yra valstybė ir (ar) savivaldybė, įskaitant valstybines MSI), universitetų ligoninės ir įmonės.
    užmokestį ir darbo santykius, nustatyta tvarka. Patirtos projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio už
    - projekto MTEP veikloms naudojamo turto (įrangos, prietaisų, įrankių, įrenginių, mašinų ir įrengimų pastatų
    Tinkamos finansuoti įgyvendinant Aprašo 2.9.1 ir 2.9.2 papunkčiuose nurodytas veiklas
    7. Informavimas apie projektą Tinkamos finansuoti:
    - privalomos Projekto matomumo ir informavimo apie Projektą priemonės;
    - papildomos paraiškoje numatytos Projekto veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
    Išlaidas patirti gali Konsorciumų nariai.
    8. Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą Netiesioginės Projekto išlaidos apmokamos taikant fiksuotąją normą (7 procentų nuo tinkamų finansuoti projekto išlaidų).
    Išlaidas patirti gali Pareiškėjas ir Konsorciumų nariai.
    9.19. Projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES struktūrinių fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, kurioms apmokėti skyrus ES struktūrinių fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos daugiau nei vieną kartą., PFSA 9 punkte nurodyti išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai:
    9.1. Planuojamos išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projektų išlaidoms taikomus reikalavimus.
    9.2. PĮP parengimo išlaidos nėra finansuojamos (išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas).
    9.3. PVM nėra tinkamas finansuoti EGADP lėšomis. PVM gali būti finansuojamas VB lėšomis vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus Ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    9.4. Investicijų projekto parengimo išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, neprieštaraujant Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.2 papunkčio nuostatoms.
    9.5. Finansavimo intensyvumas, kai teikiamas finansavimas nėra valstybės pagalba, gali sudaryti iki 100 proc. tinkamų finansuoti išlaidų.
    9.6. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis (skaičiuojama nuo veiklai skirtų tinkamų finansuoti išlaidų) MTEP veikloms, kai yra teikiama valstybės pagalba pagal BBIR ir kai teikiamas finansavimas nėra teikiama valstybės pagalba:

    9.8. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis (skaičiuojama nuo veiklai skirtų tinkamų finansuoti išlaidų) inovacijų paramos paslaugoms yra 100 procentų, kai tenkinamos BBIR I skyriaus bei III skyriaus 28 straipsnio 4 dalies sąlygos. Pagalbos intensyvumas gali siekti 50 procentų, taikant BBIR I skyriaus bei III skyriaus 18 straipsnio arba 28 straipsnio 3 dalies sąlygas.
    9.9. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis (skaičiuojama nuo veiklai skirtų tinkamų finansuoti išlaidų) viešinimo veikloms yra 100 procentų, kai valstybės pagalba neteikiama.
    9.10. Projekto finansuojamoji dalis ir (ar) valstybės pagalbos dydis kiekvienam valstybės pagalbos gavėjui nustatoma atskirai.
    9.11. Konsorciumų nariai savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie Projekto įgyvendinimo.
    9.12. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš Konsorciumų narių lėšų.
    9.13. Projekto vykdytojui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatytomis avanso mokėjimo sąlygomis.
    9.18. Pagal Aprašą tinkamos finansuoti išlaidos yra šios:
    Išlaidų grupės Nr. Išlaidų grupės Reikalavimai ir paaiškinimai
    Tinkamos finansuoti įgyvendinant 2.9.1.3 papunktyje nurodytą veiklą
    6. Paslaugos ir darbo užmokestis Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - Inovacijų paramos paslaugos;
    - Inovacijų konsultacinės paslaugos;
    - Paslaugos, susijusios su patentinių paraiškų pateikimu;
    - Eksperto iš užsienio, dalyvaujančio Projekto veiklose, kelionių ir apgyvendinimo išlaidos;
    - Partnerio, teikiančio paslaugas galutiniams naudos gavėjams (projekto atžalinėms įmonėms), darbo užmokesčio ir komandiruočių išlaidos.
    Išlaidas gali patirti Partneriai ir galutiniai naudos gavėjai (projekto atžalinės įmonės).
    Tinkamos finansuoti įgyvendinant Aprašo 2.9.1 ir 2.9.2 papunkčiuose nurodytas veiklas
    7. Informavimas apie projektą Tinkamos finansuoti:
    - privalomos Projekto matomumo ir informavimo apie Projektą priemonės;
    - papildomos paraiškoje numatytos Projekto veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
    Išlaidas patirti gali Konsorciumų nariai.
    8. Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą Netiesioginės Projekto išlaidos apmokamos taikant fiksuotąją normą (7 procentų nuo tinkamų finansuoti projekto išlaidų).
    Išlaidas patirti gali Pareiškėjas ir Konsorciumų nariai.

    9.19. Projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES struktūrinių fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, kurioms apmokėti skyrus ES struktūrinių fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos daugiau nei vieną kartą., PFSA 9 punkte nurodyti išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai:
    9.1. Planuojamos išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projektų išlaidoms taikomus reikalavimus.
    9.2. PĮP parengimo išlaidos nėra finansuojamos (išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas).
    9.3. PVM nėra tinkamas finansuoti EGADP lėšomis. PVM gali būti finansuojamas VB lėšomis vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus Ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    9.4. Investicijų projekto parengimo išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, neprieštaraujant Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 294.2.2 papunkčio nuostatoms.
    9.5. Finansavimo intensyvumas, kai teikiamas finansavimas nėra valstybės pagalba, gali sudaryti iki 100 proc. tinkamų finansuoti išlaidų.
    9.6. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis (skaičiuojama nuo veiklai skirtų tinkamų finansuoti išlaidų) MTEP veikloms, kai yra teikiama valstybės pagalba pagal BBIR ir kai teikiamas finansavimas nėra teikiama valstybės pagalba:

    Nr. MTEP veikla Bazinė finan-suojamoji dalis Galimas bazinės finansuojamosios dalies padidinimas, bet ne daugiau nei iki 80 (aštuoniasdešimt) procentų tinkamų finansuoti išlaidų Didžiausia galima finansuojamoji dalis atsižvelgiant į valstybės pagalbos gavėjo statusą Didžiausia galima finansuoja-moji dalis ne valstybės pagalbos gavėjui

    Padidinama vidutinėms įmonėms Padidinama labai mažoms įmonėms ir mažoms įmonėms Padidinama už veiksmingą bendradarbiavimą, jei atitinka BBIR 25 straipsnio 6 dalies b punkto i papunktyje nurodytas sąlygas Didelė įmonė Vidutinė įmonė Labai maža įmonė ir maža įmonė
    1. Fundamenti-niai moksliniai tyrimai 100 proc. - - - - - - 100 proc.
    2. Taikomieji moksliniai tyrimai 50 proc. 10 procentinių punktų 20 procentinių punktų 15 procentinių punktų 65 proc. 75 proc. 80 proc. 100 proc.
    3. Eksperimentinė plėtra
    25 proc. 10 procentinių punktų 20 procentinių punktų 15 procentinių punktų 40 proc. 50 proc. 60 proc. 100 proc.
    9.9. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis (skaičiuojama nuo veiklai skirtų tinkamų finansuoti išlaidų) viešinimo veikloms yra 100 procentų, kai valstybės pagalba neteikiama.
    9.10. Projekto finansuojamoji dalis ir (ar) valstybės pagalbos dydis kiekvienam valstybės pagalbos gavėjui nustatoma atskirai.
    9.11. Konsorciumų nariai savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie Projekto įgyvendinimo.
    9.12. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš Konsorciumų narių lėšų.
    9.13. Projekto vykdytojui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatytomis avanso mokėjimo sąlygomis.
    9.14. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    9.18. Pagal Aprašą tinkamos finansuoti išlaidos yra šios:
    Išlaidų grupės Nr. Išlaidų grupės Reikalavimai ir paaiškinimai
    Tinkamos finansuoti įgyvendinant 2.9.2 papunktyje nurodytą veiklą
    4. Paslaugos ir darbo užmokestis Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio ir atlygio projektą vykdantiems fiziniams asmenims pagal paslaugų (civilines), autorines ar kitas sutartis išlaidos, apskaičiuotos teisės aktų, reguliuojančių darbo užmokestį ir darbo santykius, nustatyta tvarka. Patirtos projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (arba) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas ir papildomų poilsio dienų išmokos;
    - veiklas vykdančio personalo komandiruočių išlaidos;
    - medžiagų ir trumpalaikio turto, reikalingų įgyvendinti projekto veiklas, įsigijimo išlaidos;
    - MTEP paslaugų įsigijimo išlaidos (išlaidos gali sudaryti ne daugiau, kaip 30 proc. tinkamų finansuoti išlaidų);
    - projekto MTEP veikloms naudojamo turto (įrangos, prietaisų, įrankių, įrenginių, mašinų ir įrengimų pastatų ir (ar) patalpų) nusidėvėjimo sąnaudos, jeigu šiam turtui įsigyti nebuvo naudojamos viešosios (įskaitant ir kitų valstybių) lėšos kai turtas įsigytas iki projekto veiklų pradžios; projektui įgyvendinti būtinų pastatų ar patalpų nuomos išlaidos.
    Išlaidas patirti gali Konsorciumų nariai.
    5. Įranga, įrenginiai ir kitas turtas Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    - MTEP įrengimai, įranga, prietaisai, įrenginiai ir technologijos;
    - kompiuterinė technika ir programinė įranga (išskyrus esamos programinės įrangos atnaujinimą);
    - veiklai vykdyti būtini patentai ir licencijos.
    Ilgalaikio turto įsigijimo ar lizingo (finansinės nuomos) išlaidos (lizingo (finansinės nuomos) laikotarpis negali būti ilgesnis už Projekto įgyvendinimo trukmę, tai yra lizingo (finansinės nuomos) būdu įsigytas materialusis turtas iki Projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos turi tapti Projekto veiklą vykdančio subjekto nuosavybe).
    Šios grupės išlaidos negali sudaryti daugiau kaip 20 proc. tinkamų finansuoti veiklos išlaidų.
    Išlaidas gali patirti Konsorciumų nariai.
    Tinkamos finansuoti įgyvendinant Aprašo 2.9.1 ir 2.9.2 papunkčiuose nurodytas veiklas
    7. Informavimas apie projektą Tinkamos finansuoti:
    - privalomos Projekto matomumo ir informavimo apie Projektą priemonės;
    - papildomos paraiškoje numatytos Projekto veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
    Išlaidas patirti gali Konsorciumų nariai.
    8. Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą Netiesioginės Projekto išlaidos apmokamos taikant fiksuotąją normą (7 procentų nuo tinkamų finansuoti projekto išlaidų).
    Išlaidas patirti gali Pareiškėjas ir Konsorciumų nariai.

    9.19. Projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES struktūrinių fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, kurioms apmokėti skyrus ES struktūrinių fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos daugiau nei vieną kartą.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • EGADP subsidijos lėšos
    77 700 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti
    13 860 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Kompetencijų centro įkūrimas:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1121,5600 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    IRT kompetencijų centro įkūrimas:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-03 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1121,5600 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    Inovacijų paramos paslaugos:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1121,5600 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Bendros misijų programos:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-03 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1121,5600 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas projekto įgyvendinimo planas (su visais privalomais priedais) pasirašomas kvalifikuotu elektroniniu parašu ir adoc formatu teikiamas el. paštu info@cpva.lt
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle
    Daugiau Mažiau
  • Priedai

     1. PAFT priedas Projekto įgyvendinimo plano (PĮP) forma (PAFT 1 priedas) (https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma);
    2. Stebėsenos rodiklių aprašymų kortelės.

    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Kompetencijų centro įkūrimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Baigtos viešųjų pirkimų procedūros P.S.1.1133.1 vnt. 1,00
    Veikiančių kompetencijos centrų skaičius P.S.1.1133 vnt. 2,00
    Kompetencijų centrų gautos pajamos už teikiamas paslaugas (skaičiuojamas proc. nuo investuotos sumos) R.N.1.5561 proc. 0,00
    Kompetencijų centrų gautos pajamos už teikiamas paslaugas (skaičiuojamas proc. nuo investuotos sumos) R.N.1.5643 proc. 10,00
    IRT kompetencijų centro įkūrimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Kompetencijų centrų gautos pajamos už teikiamas paslaugas (skaičiuojamas proc. nuo investuotos sumos) R.N.1.5643 proc. 10,00
    Kompetencijų centrų gautos pajamos už teikiamas paslaugas (skaičiuojamas proc. nuo investuotos sumos) R.N.1.5561 proc. 0,00
    Baigtos viešojo pirkimo procedūros P.S.1.1082.1 vnt. 1,00
    Pradėjęs veikti informacinių ir ryšių technologijų kompetencijų centras P.S.1.1082 vnt. 1,00
    Inovacijų paramos paslaugos:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Pateiktos tarptautinių patentų paraiškos R.N.1.5642 vnt. 3,00
    Pateiktos tarptautinių patentų paraiškos R.N.1.5560 vnt. 0,00
    Bendros misijų programos:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Paramą gavusios įmonės, iš jų didelės įmonės R.B.1.2009.3 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš jų vidutinės įmonės R.B.1.2009.2 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš jų mažos ir labai mažos įmonės R.B.1.2009.1 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės R.B.1.2009 įmonės 0,00
    Paramą gavusiose mokslinių tyrimų įstaigose dirbantys mokslininkai R.B.1.2008 vienų metų etato ekvivalentai 0,00
    Konsorciumo dalyvių gautos lėšos iš dalyvavimo tarptautinėse finansavimo programose (ES ir kt.), vykdomose misijos tema (skaičiuojamas proc. nuo investuotos sumos) R.N.1.5649 proc. 10,00
    Gyvybingų (generuojamos pajamos, pritrauktos investicijos ar pan.) atžalinių įmonių /startuolių skaičius R.N.1.5648 vnt. 20,00
    Investicijas gavusio juridinio asmens pajamų, gautų iš sukurtų ir rinkai pateiktų naujų inovatyvių produktų, santykis su skirtomis investicijomis, projekto įgyvendinimo metu ir 3 metus po projekto veiklų įgyvendinimo R.N.1.5647 proc. 120,00
    Paskelbtos mokslinės publikacijos R.N.1.5646 vnt. 21,00
    Sukurti prototipai R.N.1.5645 vnt. 20,00
    Sukurti unikalūs produktai R.N.1.5644 vnt. 15,00
    Mokslo, technologijų ir inovacijų taryboje patvirtintos mažiausiai 3 į tikslą orientuotos mokslo ir inovacijų programos P.S.1.1134.1 vnt. 3,00
    Įsigaliojusi peržiūrėta Sumaniosios specializacijos koncepcija P.S.1.1132 vnt. 1,00
    Trijose misijomis grįstose mokslo ir inovacijų programose įgyvendinti mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros projektai P.S.1.1134 vnt. 21,00
    Sukurti unikalūs produktai R.N.1.5562 vnt. 0,00
    Konsorciumo dalyvių gautos lėšos iš dalyvavimo tarptautinėse finansavimo programose (ES ir kt.), vykdomose misijos tema (skaičiuojamas proc. nuo investuotos sumos) R.N.1.5567 proc. 0,00
    Gyvybingų (generuojamos pajamos, pritrauktos investicijos ar pan.) atžalinių įmonių /startuolių skaičius R.N.1.5566 vnt. 0,00
    Investicijas gavusio juridinio asmens pajamų, gautų iš sukurtų ir rinkai pateiktų naujų inovatyvių produktų santykis su skirtomis investicijomis, projekto įgyvendinimo metu ir 3 metus po projekto veiklų įgyvendinimo R.N.1.5565 proc. 0,00
    Paskelbtos mokslinės publikacijos R.N.1.5564 vnt. 0,00
    Sukurti prototipai R.N.1.5563 vnt. 0,00
    Daugiau Mažiau
  • Kita informacija

    Pareiškėjas, dalyvaudamas priemonėje ir vykdydamas projektą, turi užtikrinti, kad:

    • projektas būtų įgyvendinamas pagal kvietime, ES ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatytas sąlygas bei tvarką;
    • PĮP vertinimo metu neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios LR ir (arba) ES finansiniams interesams; 
    • pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, privatūs interesai yra suderinti su visuomenės viešaisiais interesais;
    • projekte atlikti ir (ar) numatomi atlikti pirkimai bus vykdomi, vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
    • bus imtasi tinkamų priemonių, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, korupcijai, interesų konfliktams ir dvigubam finansavimui, kurie kenkia ES finansiniams interesams
    • pareiškėjo planuojamų įgyvendinti projekto veiklų išlaidos nebus finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus;
    • VšĮ „Centrinė projektų valdymo agentūra“ (toliau – CPVA) pateiks šiuos duomenis: galutinio lėšų gavėjo pavadinimą; paslaugų teikėjo, rangovo arba subteikėjo, subrangovo pavadinimą (kai galutinis lėšų gavėjas yra perkančioji organizacija); lėšų gavėjo tikrojo (-ųjų) savininko (-ų) arba paslaugų teikėjo, rangovo vardą, pavardę ir gimimo datą. Duomenų kaupimą ir saugojimą vykdys CPVA;
    • bus duotas sutikimas svetainėje esinvesticijos.lt ir kitose su ES investicijomis susijusiose interneto svetainėse bei komunikacijos, matomumo priemonėse visuomenės informavimo tikslais bus paskelbti šie duomenys: projekto vykdytojo pavadinimas, partnerio pavadinimas, JP projekto vykdytojo pavadinimas (fizinio asmens vardo ir pavardės viešinimo trukmė yra 2 metai), rangovo ir subrangovo, prekių tiekėjo ir subtiekėjo, paslaugų teikėjo ar subteikėjo pavadinimas (kai vykdomi viešieji pirkimai ar ne perkančiosios organizacijos pirkimai, projekto pavadinimas, projekto tikslas ir rezultatai, projekto pradžios ir pabaigos laikas, bendra projekto vertė, ES lėšų šaltinio (fondo) pavadinimas ir jo finansavimo dydis, su projektu susijusi intervencinės priemonės sritis, projekto įgyvendinimo vietos šalies nuoroda arba geografinė padėtis; 
    • projekto vykdytojo pagrindinėje interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir socialiniuose tinkluose per 20 darbo dienų nuo projekto sutarties pasirašymo dienos bus paskelbtas trumpas projekto aprašymas, kuriame pristatomos visos įgyvendinant projektą suplanuotos veiklos, poveiklės, nurodomi projekto tikslai bei rezultatai ir informuojama apie gautą ES finansavimą.
    • bus sudarytos sąlygos ES ir (ar) nacionalinių institucijų atstovams atlikti ex-ante pirkimų patikrinimus, taip pat tikrinti, ar suteiktas finansavimas yra naudojamas laikantis ES ir nacionalinių taisyklių reikalavimų, pirmiausia: sukčiavimo, korupcijos, interesų konfliktų prevencijos ir dvigubo finansavimo srityse. 
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1.1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
    1.2. 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimas CM4171/21 dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano įvertinimo patvirtinimo;
    1.3. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planas „Naujos kartos Lietuva“, patvirtintas 2021 m. liepos 28 d. Tarybos įgyvendinimo sprendimu dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano patvirtinimo;
    1.4. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2020 m. liepos 2 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 2020/972 (toliau – De minimis reglamentas);
    1.5. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su vėlesniais pakeitimais, padarytais 2021 m. liepos 23 d. Komisijos reglamentu (ES) 2021/1237 (toliau – BBIR);
    1.6. Lietuvos Respublikos Vyriausybės programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2020 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. XIV-72 „Dėl Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“;
    1.7. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. sausio 26 d. nutarimu Nr. 67 „Dėl 2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos patvirtinimo“;
    1.8. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“;
    1.9. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“;
    1.10. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);
    1.11. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    1.12. Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 650 „Dėl Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašo patvirtinimo“;
    1.13. Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) „Frascati“ vadovas, Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros duomenų rinkimo bei teikimo rekomendacijos (Mokslinės, technologinės ir inovacinės veiklos vertinimas), 2015 (angl. Frascati Manual 2015, Guidelines for Collecting and Reporting Data on Research and Experimental Development);
    1.14. Oslo vadovas, Mokslinės, technologinės ir inovacinės veiklos matavimas, duomenų apie inovacijas rinkimo, teikimo ir naudojimo gairės, 2018 (angl. Oslo manual. Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data, 4rd Edition, OECD, Eurostat, 2018);
    1.15. 2022 m. spalio 19 d. Europos Komisijos komunikatas Nr. C(2022) 7388 „Valstybės pagalbos moksliniams tyrimams, plėtrai ir inovacijoms sistema“ (toliau – Komunikatas);
    1.16. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 22 d. nutarimas Nr. 1123 „Dėl regioninės pagalbos teikimo pagal Lietuvos Respublikos regioninės pagalbos žemėlapį, taikytiną nuo 2022 m. sausio 1 d. iki 2027 m. gruodžio 31 d.“;
    1.17. MTEP lygių apibrėžčių metodologija (Kaunas, 2014);
    1.18. Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymas;
    1.19. Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas;
    1.20. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
    1.21. Lietuvos Respublikos patentų įstatymas;
    1.22. Lietuvos Respublikos mokesčių už pramoninės nuosavybės objektų registravimą įstatymas;
    1.23. Lietuvos Respublikos statybos įstatymas;
    1.24. Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcija, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 17 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 835 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcijos patvirtinimo“;
    1.25. Vykdomos eksperimentinės plėtros vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2019 m. liepos 8 d. įsakymu Nr. 4-409 „Dėl Vykdomos eksperimentinės plėtros vertinimo metodikos patvirtinimo“;
    1.26. Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymas Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Gitana Cieminienė Centrinė projektų valdymo agentūra Grupės vadovas, Švietimo projektų skyrius 37065954707 g.cieminiene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau