Nr. 23-501-P

Teikiama nuo
2024-11-04 08:00
Teikiama iki
2024-12-31 17:00 Liko 25 d. 20 val.
Kvietimo finansavimo suma
330 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
330 000,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Atsakinga institucija
Klaipėdos regiono plėtros taryba
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Užtikrinti vienodas galimybes naudotis sveikatos priežiūros paslaugomis, didinti sveikatos priežiūros sistemų, įskaitant pirminę sveikatos priežiūrą, atsparumą, ir skatinti perėjimą nuo institucinės globos prie globos šeimoje ir bendruomeninės globos
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    11-002-02-11-02-(RE)-23-(LT023-04-03-10)-01-01 Palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų modernizavimas Klaipėdos rajono savivaldybėje
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Bet kokio amžiaus asmenys, kuriems yra nustatyta negalia, darbingumo lygis ar nesavarankiškumo lygis, atliktas slaugos paslaugų poreikio vertinimas pagal klausimyną, asmenys, sergantys pavojinga gyvybei liga, kurių sveikatos būklė atitinka paliatyviosios pagalbos indikacijas ir kuriems reikalingos ilgalaikės priežiūros paslaugos dienos stacionare (dienos centre) ar stacionare, taip pat asmenys, kuriems ilgalaikė priežiūra reikalinga dėl psichikos sveikatos sutrikimų (sergantys senatvine demencija ir Alzheimerio liga) stacionare. Taip pat senatvės pensinio amžiaus sulaukę asmenys, dėl amžiaus iš dalies ar visiškai netekę gebėjimo savarankiškai rūpintis savo asmeniniu (šeimos) gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime bei sergantys lėtinėmis ligomis, kuriems reikalingos ilgalaikės priežiūros paslaugos, taip pat jų šeimos, vietos bendruomenės.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    VšĮ Klaipėdos rajono savivaldybės sveikatos centras
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    11-002-02-11-02-(RE)-23-(LT023-04-03-10)-01-01 85
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. Išankstinės sąlygos reikalavimas: patvirtintose regionų plėtros planų (toliau – RPPl) pažangos priemonėse numatytos veiklos, skirtos ilgalaikės priežiūros paslaugų plėtrai savivaldybėse, ir su Sveikatos apsaugos ministerija suderinti regiono ilgalaikės priežiūros paslaugų savivaldybėse organizavimo ir infrastruktūros, reikalingos ilgalaikės priežiūros paslaugų teikimui, modernizavimo žemėlapiai (išteklių ir poreikių analizė).
    2. Išankstinė sąlyga laikoma išpildyta, kai regiono plėtros taryba gauna Sveikatos apsaugos ministerijos raštišką pritarimą pateiktam derinti RPPl pažangos priemonės pagrindimo aprašui, kuriame pateikta informacija, parengta pagal Gairių 1 priedą.
    3. Gairėse numatytos veiklos finansuojamos tose įstaigose, kurios nurodytos su Sveikatos apsaugos ministerija suderintame RPPl pažangos priemonės pagrindimo apraše.
    4. Projekto vykdytojų ir / ar partnerių atranką vykdo regiono plėtros taryba, prieš įtraukdama juos į RPPl.
    5. Išlaidos už medicininę įrangą ir kitą įrangą, baldus, statybą, rekonstravimą, remontą ir kitus darbus (įskaitant privalomas inžinerines paslaugas), elektromobilį ir jo įkrovimo stotelę, kurios buvo finansuotos priemonės Nr. 11-002-02-11-01 „Gerinti sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir prieinamumą“ lėšomis, nefinansuojamos šios pažangos priemonės lėšomis, kad būtų išvengta tų pačių išlaidų dvigubo finansavimo.
    6. Kai projektu prisidedama prie funkcinės zonos strategijos ar miesto tvarios plėtros strategijos įgyvendinimo, turi būti išpildyti šie reikalavimai:
    7.1. projektu įgyvendinamas (-i) miesto tvarios plėtros strategijoje ar funkcinės zonos strategijoje numatytas (-i) investicinis (-iai) veiksmas (-ai);
    7.2. sudarytos sąlygos savivaldybėms bendrai naudoti viešąją infrastruktūrą ir (ar) bendrai teikti viešąsias paslaugas, kurias numatoma sukurti ar modernizuoti įgyvendinant projektą, t. y. įgyvendintas neinvesticinis veiksmas, susijęs su strategijos investiciniu veiksmu, kuriam įgyvendinti yra skirtas projektas (šis reikalavimas taikomas tik projektams, kuriais prisidedama prie funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo);
    7.3. pareiškėjas RPPl administruojančiajai institucijai teikiamame projekto įgyvendinimo plane pateikia nuorodą (-as) į internete paskelbtą (-us) miesto tvarios plėtros strategiją ar funkcinės zonos strategiją, prie kurios įgyvendinimo prisideda projektas, ir į susitarimą dėl strategijos įgyvendinimo (kai toks turi būti sudarytas, vadovaujantis Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo reikalavimais).
    8. Projektu turi būti siekiama visų planuojamai vykdyti veiklai numatytų rodiklių, kurie nurodyti šio Gairių skyriaus 2.1 papunkčio 2 lentelės 3–8 eilutėse.
    9. Daiktinės pareiškėjo (partnerio) teisės į statinį ir (ar) žemę, kuriame įgyvendinant projektą bus vykdomi statybos darbai, taip pat žemės ir (ar) statinio valdymo formos (nuoma, panauda) turi būti įregistruotos įstatymų nustatyta tvarka ir galioti ne trumpiau kaip penkerius metus nuo projekto finansavimo pabaigos. Jei statinys ar žemės sklypas yra naudojamas pagal panaudos ar nuomos sutartį, pareiškėjas (partneris) turi turėti panaudos davėjo ar nuomotojo raštišką sutikimą vykdyti projekto veiklas.
    10. Projekto lėšomis įsigytos transporto priemonės priekinės automobilio durelės projekto tęstinumo laikotarpiu privalo būti pažymėtos asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimu ir (ar) logotipu su užrašu, pvz., „Ambulatorinės slaugos paslaugos namuose“, „Ilgalaikės priežiūros paslaugos“. Ant transporto priemonės išorės klijuojamas lipdukas (ar kita lygiavertė priemonė) turi būti gerai matomas (-a).
    11. Projekto lėšomis įsigyto automobilio padangos privalo atitikti aukščiausios klasės padangoms taikomus išorinio riedėjimo triukšmo reikalavimus ir dviejų aukščiausių klasių padangoms taikomą riedėjimo varžos koeficientą (darantį įtaką energijos vartojimo efektyvumui), nustatytą Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2020/740 (231).
    12. Sudarant projekto biudžetą ir nustatant išlaidas projektą vykdantiems asmenims, kurie yra projekto vykdytojo darbuotojai ar planuojami įdarbinti nauji darbuotojai, būtina remtis dabartiniu darbo užmokesčiu analogiškoms tos institucijos pareigybėms. Įkainiui pagrįsti turi būti pateikti įrodantys dokumentai, pavyzdžiui, 2–3 mėn. laikotarpio analogiškos pareigybės nuasmenintas priskaitymo-apmokėjimo žiniaraštis, įrodantis DU paskyrimo ir išmokėjimo faktą. Valstybės tarnautojų, biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio valandinis įkainis turi būti apskaičiuotas vadovaujantis nacionaliniais teisės aktais, reglamentuojančiais tokių darbuotojų darbo užmokesčio apskaičiavimą.
    13. Įgyvendinant projektą (-us), būtina laikytis šio Gairių skyriaus 4 punkte nustatytų reikalavimų dėl horizontaliųjų principų ir Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos.
    14. Projekto vykdytojas ir (ar) partneris turi vykdyti informavimą apie įgyvendinamą projektą ir komunikacijos veiksmus, laikydamasis PAFT VIII skyriaus pirmojo skirsnio „Informavimas apie projektą ir komunikaciją“ nustatytų reikalavimų.
    15. Po projekto, kuriuo įgyvendinamos Gairių III skyriaus pirmos lentelės 1, 2 ir (ar) 3 eilutėse nurodytos veiklos, finansavimo pabaigos turi būti užtikrintas projekto investicijų tęstinumas, laikantis PAFT 246 punkte nustatytų reikalavimų.
    16. Iki projekto sutarties sudarymo pareiškėjas su partneriu (-iais) susitaria dėl tarpusavio teisių ir pareigų įgyvendinant projektą ir pateikia administruojančiajai institucijai tai įrodantį dokumentą.
    17. Projekto vykdytojas teikia administruojančiai institucijai informaciją apie ESF+ projekto dalyvius, vadovaudamasis PAFT IV skyriaus 6 skirsniu ir Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m.  birželio 11 d.  įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, patvirtinta Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcija (aktuali versija), kuri skelbiama https://www.esinvesticijos.lt[1].
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    1. Projekte negali būti numatyta:
    1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos ar kitais pagrindais principo įgyvendinimui;
    1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo įgyvendinimui.
    2. Priemonės veiklos turi atitikti Chartiją pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01), III priedą. Konkretūs reikalavimai išdėstyti Gairių III skyriaus 2.1 dalies „Finansuojamos veiklos ir siekiami stebėsenos rodikliai“ finansuojamų veiklų lentelėje ir 3.1.1 papunktyje.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    -
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklos turi būti baigtos vykdyti iki 2027 m. gruodžio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Projektų specialieji atrankos kriterijai nenustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projekto išlaidos turi atitikti PAFT VII skyriaus pirmajame skirsnyje „Bendrieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“, antrajame skirsnyje „Specialieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt, nustatytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    2. Įgyvendinant projektus, netinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįstamos išlaidos, kurios nurodytos Reglamento (ES) 2021/1057 16 straipsnio 1 dalyje, Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1 dalyje, Reglamento (ES) Nr. 2021/1060 64 straipsnio 1 dalyje ir PAFT 302 punkte, taip pat PAFT VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“ nurodytos išlaidos.
    3. Projektams, kurie įgyvendinami Vidurio ir vakarų Lietuvos regione, skiriamas finansavimas iš ES fondų lėšų negali viršyti 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Projektams, kurie įgyvendinami Sostinės regione (išskyrus Vilniaus miesto savivaldybės teritoriją), skiriamas finansavimas iš ES fondų lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšų negali viršyti 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Projektams, kurie įgyvendinami Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje, skiriamas finansavimas iš ES fondų lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšų negali viršyti 75 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    4. Pareiškėjas ir (arba) partneris (-iai) privalo prisidėti prie Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje įgyvendinamo projekto finansavimo ne mažiau kaip 25 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, o prie kitoje šalies teritorijoje įgyvendinamų projektų – ne mažiau kaip 15 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    5. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos ir netinkamos finansuoti projekto išlaidos, turi būti finansuojamos iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšų.
    6. Projektui taikomi supaprastinti išlaidų dydžiai, kurie nurodyti Gairių III skyriaus 6 punkto lentelėje. Netiesioginėms išlaidoms taikoma 7 proc. fiksuotoji norma nuo tinkamų finansuoti tiesioginių projekto išlaidų.
    7. Projekto pridėtinės vertės mokestis yra tinkamas finansuoti, išskyrus PAFT 313 punkte nurodytus atvejus.
    8. Pagal finansuojamą veiklą „Mobiliųjų komandų aprūpinimas darbui reikalinga įranga ir priemonių komplektais bei automobiliais“ tinkamos finansuoti išlaidos:
    8.1. darbui ir paslaugoms teikti reikalingai įrangai ir priemonėms įsigyti (Pareiškėjas ir (ar) partneris (-iai) iš toliau nurodyto įrangos ir priemonių sąrašo pats renkasi, kokią darbui ir paslaugoms teikti reikalingą įrangą ir priemones tikslinga įsigyti ASPN teikiančių specialistų komandai, bei jų kiekį):
    8.1.1. fonendoskopui;
    8.1.2. kraujospūdžio matavimo aparatui;
    8.1.3. tonometrui akispūdžiui matuoti;
    8.1.4. termometrui;
    8.1.5. matuokliui gliukozės kiekiui kapiliariniame kraujyje nustatyti;
    8.1.6. matuokliui kraujo krešumo rodikliui kapiliariniame kraujyje nustatyti;
    8.1.7. mobiliajam elektrokardiografui (ne mažiau kaip 12 derivacijų);
    8.1.8. pulsoksimetrui;
    8.1.9. gleivių siurbikliui;
    8.1.10. otoskopui;
    8.1.11. bendrosios praktikos slaugytojo krepšiui;
    8.1.12. nešiojamajam kompiuteriui;
    8.1.13. mobiliajam telefonui;
    8.1.14. infuzomatui.
    8.2. Pareiškėjas ir (ar) partneris gali įsigyti 1 (vieną) elektromobilį (M1 klasės lengvasis automobilis) su įkrovimo stotele (jei yra pagrįstas poreikis). Jei įkrovimo stotelė įsigyjama, ji turi būti įrengta įstaigos teritorijoje ir naudojama tik įstaigos poreikiams.
    9. Pagal finansuojamą veiklą „Ilgalaikės priežiūros dienos centrų, teikiančių ilgalaikės priežiūros paslaugas, steigimas (paliatyviosios pagalbos dienos centrai suaugusiesiems ir (ar) paliatyviosios pagalbos dienos centrai vaikams)“ tinkamos finansuoti išlaidos:
    9.1. naujų pastatų statybai, patalpų rekonstrukcijai (išskyrus pastato šiltinimo (modernizacijos) veiklas), remontui, pritaikymui paliatyviosios pagalbos dienos stacionaro (dienos centro) paslaugai teikti;
    9.2. medicininei įrangai ir priemonėms (išskyrus vienkartines priemones), nurodytoms sveikatos apsaugos ministro įsakyme Nr. V-14, įsigyti;
    9.3. baldų įsigijimo;
    9.4. elektra varomai transporto priemonei (M2 klasės autobusas, ne mažiau kaip 12 vietų), skirtai asmenims į ilgalaikės priežiūros dienos stacionarą (dienos centrą) ar iš jo pavėžėti, kuri turi būti pritaikyta asmenims su negalia vežti, ir jos įkrovimo stotelei (jei yra pagrįstas poreikis) įsigyti. Vienam dienos stacionarui (dienos centrui) galima įsigyti 1 (vieną) transporto priemonę. Jei įkrovimo stotelė įsigyjama, ji turi būti įrengta įstaigos teritorijoje ir naudojama tik įstaigos poreikiams.
    10. Pagal finansuojamą veiklą „Stacionarinių slaugos paslaugų žmonėms, sergantiems Alzheimerio liga, senatvine demencija, bei paliatyviosios pagalbos paslaugų infrastruktūros plėtojimas ir modernizavimas“ tinkamos finansuoti išlaidos:
    10.1. naujų pastatų statybai, patalpų rekonstrukcijai (išskyrus pastato šiltinimo (modernizacijos) veiklas), remontui, pritaikymui stacionarinei paliatyviosios pagalbos ir / ar palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugai, skirtai demencija sergantiems asmenims, teikti;
    10.2. medicininės įrangai ir priemonėms (išskyrus vienkartines priemones), nurodytoms sveikatos apsaugos ministro įsakyme Nr. V-14, įsigyti;
    10.3. baldų įsigijimo.
    11. Pagal finansuojamos veiklos „Tikslinių ilgalaikės priežiūros paslaugų diegimas (ypač demencijos ir Alzheimerio ligų srityse) ir plėtojimas savivaldybių lygmens ASPĮ asmenims, kurie negali pasirūpinti savimi, šeimos narių konsultavimas“ poveiklę „ASPN teikimas Alzheimerio liga ir demencija sergantiems asmenims“ tinkamos finansuoti išlaidos: ASPN komandos narių, kurie teikia paslaugas Alzheimerio liga ir demencija sergantiems asmenims, darbo užmokestis ir susijusios darbdavio įmokų išlaidos, darbo priemonės, kuro išlaidos, transporto nuoma ir kt. su ASPN teikimu susijusios išlaidos. Projektams suteikiama teisė pasirinkti paslaugos teikimo išlaidas deklaruoti įgyvendinančiajai institucijai remiantis faktinėmis išlaidomis arba pagal tyrimu nustatytus įkainius.
    12. Pagal finansuojamos veiklos „Tikslinių ilgalaikės priežiūros paslaugų diegimas (ypač demencijos ir Alzheimerio ligų srityse) ir plėtojimas savivaldybių lygmens ASPĮ, asmenims, kurie negali pasirūpinti savimi, šeimos narių konsultavimas“ poveiklę „Ilgalaikės priežiūros paslaugų teikimo savivaldybėms gyventojams koordinavimas“ tinkamos finansuoti išlaidos:
    12.1. išlaidos ilgalaikės priežiūros paslaugų koordinatoriaus darbo užmokesčiui ir susijusioms darbdavio įmokų išlaidoms;
    12.2. dokumentų, reikalingų paslaugoms teikti, parengimo įsigijimo išlaidos, konsultavimo paslaugų išlaidos.
    13. Pagal finansuojamos veiklos „Tikslinių ilgalaikės priežiūros paslaugų diegimas (ypač demencijos ir Alzheimerio ligų srityse) ir plėtojimas savivaldybių lygmens ASPĮ asmenims, kurie negali pasirūpinti savimi, šeimos narių konsultavimas“ poveiklę „Slaugytojų ir slaugytojų padėjėjų pritraukimas darbui į asmens sveikatos priežiūros įstaigas, teikiančias ilgalaikės priežiūros paslaugas“ tinkamos finansuoti išlaidos yra priemonių, skirtų pritraukti slaugytojus ir slaugytojų padėjėjus darbui asmens sveikatos priežiūros įstaigose, finansavimo išlaidos (pvz.: išlaidos darbo užmokesčiui; būsto nuomos išlaidos, studijų kainos kompensavimas ir kt.). Projektams suteikiama teisė pasirinkti paslaugos teikimo išlaidas deklaruoti įgyvendinančiajai institucijai remiantis faktinėmis išlaidomis arba pagal tyrimu nustatytus įkainius.
    14. Netinkamos finansuoti projekto lėšomis išlaidos (be tų, kurios nurodytos PAFT VII skyriuje „Projektų išlaidų reikalavimai“):
    14.1. žemės ir kito nekilnojamojo turto įsigijimo išlaidos;
    14.2. transporto priemonių lizingo (finansinės nuomos), transporto priemonės eksploatavimo ir susijusios išlaidos;
    14.3. naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    14.4. išlaidos vienkartinėms priemonėms, kanceliarinėms priemonėms, higienos prekėms, valymo įrangai ir priemonėms ir kitoms panašioms priemonėms įsigyti;
    14.5. teritorijos tvarkymo, kai nėra tvarkomas pastato vidus (t. y. nėra atliekami pastato vidaus patalpų rangos darbai, išlaidos;
    14.6. teritorijos tvarkymo, išskyrus teritoriją, skirtą elektromobilių pakrovimo stotelei (-ėms) įrengti, išlaidos;
    14.7. pastato šildymo / modernizavimo išlaidos, siekiant padidinti pastato energetinio efektyvumo klasę.
    15. Finansuojant projektus, kryžminis finansavimas netaikomas.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    330 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Europos socialinis fondas +
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų modernizavimas Klaipėdos rajono savivaldybėje:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1624,5100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1342,5700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: įgaliojimas pasirašyti projekto įgyvendinimo planą, jei jį pasirašo ne pareiškėjo įstaigos vadovas 10 priedas: dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas (pvz., Centrinėje viešųjų pirkimų Informacinėje sistemoje ir pan.) 11 priedas: dokumentai, pagrindžiantys darbo užmokesčio išlaidų pagrįstumą (veiklų sąrašas, kuriame būtų nurodytos projektą vykdančių asmenų planuojamos darbo valandos projekte, valandinis įkainis, jo pagrindimas)
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų modernizavimas Klaipėdos rajono savivaldybėje:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Naujos arba modernizuotos sveikatos priežiūros infrastruktūros talpumas P.B.2.0069 asmenys per metus 12,00
    Naujos arba modernizuotos sveikatos priežiūros infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2073 naudotojai per metus 12,00
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės (toliau – Reglamentas (ES) Nr. 2021/1060);
    2. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1057, kuriuo nustatomas „Europos socialinis fondas +“ (ESF+) ir panaikinamas Reglamentas (ES) Nr. 1296/2013 (toliau – Reglamentas (ES) 2021/1057);
    3. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo[1] (toliau – Reglamentas (ES) 2021/1058);
    4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės (toliau – Administravimo taisyklės) ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės (toliau – PAFT), patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“;
    5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. C(2022) 5742;
    6. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 30 d. nutarimas Nr. 319 „Dėl 2022–2030 metų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos sveikatos priežiūros kokybės ir efektyvumo didinimo plėtros programos patvirtinimo“;
    7. Lietuvos sveikatos 2014–2025 metų strategija, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2014 m. birželio 26 d. nutarimu Nr. XII-964 „Dėl Lietuvos sveikatos 2014–2025 metų strategijos patvirtinimo“;
    8. Valstybės pažangos strategija „Lietuvos pažangos strategija „Lietuva 2030“, patvirtinta Lietuvos Respublikos Seimo 2012 m. gegužės 15 d. nutarimu Nr. XI-2015 „Dėl Valstybės pažangos strategijos „Lietuvos pažangos strategija „Lietuva 2030“ patvirtinimo“;
    9. 2021–2030 metų nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    1. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. sausio 11 d. įsakymas Nr. V-14 „Dėl Stacionarinių paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiesiems ir vaikams teikimo reikalavimų aprašo, Ambulatorinių paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiesiems ir vaikams teikimo reikalavimų aprašo ir Paliatyviosios pagalbos teikimo pagrindų mokymo programos reikalavimų aprašo patvirtinimo“ (toliau – Sveikatos apsaugos ministro įsakymas Nr. V-14);
    2. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. gruodžio 14 d. įsakymas Nr. V-1026 „Dėl Ambulatorinių slaugos paslaugų namuose teikimo reikalavimų ir šių paslaugų apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    3. Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus 2008 m. gruodžio 2 d. įsakymas Nr. 2B-479 „Dėl Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų kategorijų ir klasių pagal konstrukciją reikalavimų patvirtinimo“;
    4. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2012 m. gegužės 4 d. įsakymas Nr. V-393 „Dėl Palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugos teikimo reikalavimų ir šios paslaugos apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    5. Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1V-30 „Dėl Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“;
    6. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. liepos 21 d. įsakymas Nr. A1-492/V-836 „Dėl Ilgalaikės priežiūros paslaugų teikimo tvarkos aprašo ir Ilgalaikės priežiūros paslaugų teikimo pagrindų kvalifikacijos tobulinimo programos turinio gairių patvirtinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Lina Klingienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37061797417 l.klingiene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau