„InoStartas“ (privatus sektorius)
2023 m. kovo 31 d. 17:00
Pasibaigęs
2023-04-04 09:26
02-014-K
1 800 000,00 €
Pasibaigęs
-
Projekto įgyvendinimo plano pateikimo terminas
Nuo - 2022-12-23 14:00
Iki - 2023-03-31 17:00 -
Aprašymas
Individualios nuotolinės konsultacijos
Kyla klausimų rengiant dokumentus finansavimui gauti? Mes pasiruošę padėti! Jums tereikia užsiregistruoti individualiai nuotolinei konsultacijai, kurios metu už kvietimo vertinimą atsakingi vertinimo organizatoriai atsakys į kylančius klausimus ir padės teisingai užpildyti projekto įgyvendinimo planą!
Individualios konsultacijos vyks kovo 21, 23 ir 27 d., nuo 13 iki 16 val. Savo 30 minučių jums patogiu metu rezervuokite čia.
SVARBU! Mokymų pareiškėjams medžiaga:
InoStartas - Inga Lukošiūnaitė
Atitikties pagalbos reikalavimams įvertinimas - Gytis Petrukaitis
Klausimai – atsakymai/nuolat papildoma
Kvietimas parengtas vadovaujantis 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ veiklos „Skatinti inovacijų pasiūlą“ poveiklės „Investuoti į naujų APV produktų kūrimo veiklas ir sudaryti sąlygas tyrėjams dalyvauti įmonių MTEP veiklose, skatinti intelektinę nuosavybę, ankstyvąją sukurtų naujų produktų bandomąją gamybą, parengimą rinkai“ (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas) projektų finansavimo sąlygų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. 4-1193 (toliau – PFSA) ir Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos pateiktu Kvietimų teikti projektų įgyvendinimo planus planu.
-
Bendrieji reikalavimai
PFSA 2 punkte nurodyti reikalavimai projektams:
2.1. Remiama veikla: investuoti į naujų APV produktų kūrimo veiklas ir sudaryti sąlygas tyrėjams dalyvauti įmonių MTEP veiklose, skatinti intelektinę nuosavybę, ankstyvąją sukurtų naujų produktų bandomąją gamybą, parengimą rinkai (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas).
2.2. Pareiškėjams keliami reikalavimai:
2.2.1. Galimi pareiškėjai – labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės (toliau – MVĮ), didelės įmonės, kai bendradarbiauja su MVĮ. Pareiškėjas turi atitikti pradedančiojo inovatoriaus apibrėžimą.
2.2.2. Projekto partneriai – MVĮ, kai pareiškėjas didelė įmonė; mokslo ir studijų institucijos (toliau – MSI), MVĮ ar didelė įmonė, jei pareiškėjas MVĮ.
2.2.3. Vienas pareiškėjas gali pateikti tik vieną PĮP pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedą.
2.2.4. Kai PĮP teikiama kartu su partneriu (-iais), prie PĮP turi būti pridedama galiojančios jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį pasirašo pareiškėjas ir visi projekto partneriai.
2.2.5. Pareiškėjas ir partneris (-iai) vienas kito atžvilgiu turi būti savarankiškos įmonės, jeigu pretenduojama į projekto finansuojamosios dalies padidinimą už veiksmingą bendradarbiavimą, kaip nustatyta PFSA 5.3.2 papunktyje.
2.2.6. Finansavimas gali būti skiriamas pareiškėjams ir partneriams visose srityse, išskyrus Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus sektorius ir veiklas, Reglamento Nr. 651/2014 1 straipsnio 2–5 dalyse ir 25 straipsnyje nustatytus apribojimus bei Reglamento (ES) Nr. 2021/1058 7 straipsnio 1–6 dalyse nustatytus atvejus.
2.2.7. Finansavimas nėra skiriamas pareiškėjui:
2.2.7.1 jeigu pareiškėjas ir (arba) partneris (-iai) nėra sugrąžinęs anksčiau gautos valstybės pagalbos, kuri Europos Komisijos sprendimu pripažinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka.
2.2.7.2. Sunkumus patiriančioms įmonėms, kaip apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 18 punkte.
2.2.7.3. Kuriam pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Ekonominių ir kitų tarptautinių sankcijų įgyvendinimo įstatymo 9 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos svetainėje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešąjį sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://www.migracija.lt/app/nam.
2.3. Projektams keliami reikalavimai:
2.3.1. Visos projekto veiklos (ir pareiškėjo, ir partnerių) įgyvendinamos Vidurio ir vakarų Lietuvos regione.
2.3.2. Projektų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 18 mėnesių nuo iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų investicijų programos lėšų bendrai finansuojamo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.3.8 papunktyje nurodyto termino.
2.3.3. Projektui taikomi visi pirmiau išvardyti stebėsenos rodikliai, kurių metodiniai skaičiavimo aprašai skelbiami kartu su kvietimu. Projekto vykdytojui nepasiekus įgyvendinimo stebėsenos rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–178 punktų nuostatos.
2.3.4. Pagal šį PFSA projektams įgyvendinti skiriama iki 1 800 000,00 (vieno milijono aštuonių šimtų tūkstančių) eurų ES fondų investicijų programos (Europos regioninės plėtros fondo) lėšų. Jeigu paskelbus kvietimą pagal teigiamai įvertintus ir vertinamus PĮP prašoma skirti finansavimo lėšų suma yra didesnė negu kvietimui skirta lėšų suma, administruojančioji institucija gali teikti pasiūlymą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijai (toliau – Ministerija) dėl kvietime numatytos finansavimo sumos padidinimo. Ministerijos pritarimu pagal kvietimą teikti PĮP numatyta skirti lėšų suma gali būti padidinta, neviršijant pažangos priemonėje šiai veiklai skirtos lėšų sumos.
2.3.5. Didžiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 200 000,00 (du šimtai tūkstančių) eurų.
2.3.6. Mažiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 40 000,00 (keturiasdešimt tūkstančių) eurų.
2.3.7. Projektų atranka atliekama konkurso būdu;
2.3.8. Projekto veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2029 m. rugsėjo 1 d.
2.3.9. Pareiškėjai ir projektai turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede ir atitikti PFSA 6 punkte nustatytus specialiuosius kriterijus, patvirtintus 2021–2027 metų ES fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos komiteto 2022 m. spalio 20 d. posėdžio protokoliniu sprendimu Nr. 46P-3(3). Už atitiktį prioritetiniams projektų atrankos kriterijams projektams skiriami balai, kaip nustatyta PFSA 6 punkte.
2.3.10. Pareiškėjas su PĮP pateiktame PFSA 4 priede nurodo, kuriai iš Koncepcijoje nustatytų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (toliau – MTEPI) (sumaniosios specializacijos) prioritetų (toliau – MTEPI prioritetai) priskirtinas projektas, taip pat nurodo, kurią MTEPI prioriteto įgyvendinimo tematiką atitinka projektas. Galutinį atitikimą konkrečiam MTEPI prioritetui ir įgyvendinimo tematikai nustato administruojančioji institucija vertinimo metu.
2.3.11. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, ES investicijų fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir už kurias sumokėti skyrus ES investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
2.3.12. Finansavimas nėra skiriamas pareiškėjui, jeigu jis yra gavęs finansavimą pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos ir 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokslo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-06/12-001-01-03-01 „Įgyvendinti misijomis grįstas mokslo ir inovacijų programas“ veiklą „Bendros misijų programos“.
2.3.13. Projekto veikla turi būti pradėta įgyvendinti ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo projekto sutarties pasirašymo dienos.
2.4. Pareiškėjas turi parengti ir kartu su PĮP administruojančiajai institucijai pateikti šiuos dokumentus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriaus antrame skirsnyje ir kvietimo skelbime nustatyta tvarka:
2.4.1. Partnerio deklaraciją, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priedą.
2.4.2. Informaciją apie projekto biudžeto paskirstymą, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais), pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priedą.
2.4.3. Informaciją apie pareiškėjui suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis), kuriame nurodoma tik su teikiamu projektu susijusi suteikta arba planuojama gauti pagalba, pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 4 priedą.
2.4.4. Užpildytą šio PFSA 4 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti.
2.4.5. MTEP verslo planą, parengtą pagal Kvietime teikti PĮP pateiktus rekomenduojamus formos ir turinio reikalavimus.
2.4.6. Pareiškėjo (partnerio), jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaraciją, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“ (pareiškėjas ir partneris (-iai) gali pateikti laisvos formos deklaraciją, jei jie priskirtini didelėms įmonėms). Jei į Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaraciją įtraukiamos užsienio įmonės, pareiškėjas privalo pateikti jų patvirtintus finansinės atskaitomybės ir akcininkų struktūrą patvirtinančius dokumentus.
2.4.7. Dokumentus, pagrindžiančius projekto biudžeto pagrįstumą (komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkos esančias kainas ir kita (jei projekte numatytos patentavimo ir/ar projekto metu sukurto produkto parengimo rinkai veiklos, išlaidų pagrindimui turi būti pateikiama po tris lygiaverčius komercinius pasiūlymus)).
2.4.8. Finansavimo šaltinius (pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) įnašą ir netinkamų finansuoti išlaidų padengimą) pagrindžiančius dokumentus.
2.4.9. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopiją, jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais). Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai ir teisės projekto atžvilgiu (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, teisės į bendrai sukurtą ar įgytą turtą, laikantis finansinės apskaitos principų, projekto rezultatai ir kita) ir šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių.
2.4.10. Jei projekto veikla (-os) finansuojamos pagal Reglamentą (ES) 1407/2013, užpildytą šio PFSA 5 priedą, kuriame pateikiama „Vienos įmonės“ deklaracija.
2.5. Projekto parengtumui taikomas reikalavimas, kurio neįvykdžius ir kartu su PĮP nepateikus pagrindžiančių dokumentų, PĮP atmetama neprašius papildomų dokumentų: turi būti parengtas MTEP verslo planas.
2.6. Nustatant, ar projekte numatyta veikla yra MTEP veikla, vadovaujamasi „Frascati vadovas 2015: Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros duomenų rinkimo bei teikimo rekomendacijos. Mokslinės, technologinės ir inovacinės veiklos vertinimas“.
2.7. Jei pareiškėjas veiklą vykdo trumpiau nei 1 metus arba neturi patvirtintų finansinės atskaitomybės dokumentų, kartu su teikiamais dokumentais privalo pateikti tarpinius patvirtintus finansinės atskaitomybės dokumentus ar kitus pareiškėjo pajamas patvirtinančius dokumentus.
2.8. Projektas gali būti pradėtas įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo administruojančioje institucijoje dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo administruojančioje institucijoje dienos iki finansavimo projektui skyrimo yra patiriamos pareiškėjo rizika.
2.9. Jeigu projektas, kuriam prašoma finansavimo, pradedamas įgyvendinti iki PĮP registravimo administruojančioje institucijoje dienos, visas projektas tampa netinkamas ir jam finansavimas neskiriamas.
2.10. Papildomi matomumo reikalavimai, nenurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.
2.11. Informavimas apie projektą atliekamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka.
2.12. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, taip pat laikantis Reglamento (ES) Nr. 651/2014 12 straipsnio 1 punkte ir Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 6 straipsnio 4 punkte nustatytų terminų. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai saugomi Ministerijoje 10 metų nuo paskutinės pagalbos pagal schemą suteikimo dienos.“.
Horizontaliųjų principų ir atitinkamų Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų laikymosi reikalavimai
PFSA 3 punkte numatyti horizontaliųjų principų reikalavimai:
3.1. Neutralus – projektas negali daryti neigiamo poveikio HP.
3.2. Projektų atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas PFSA 1 priede.
3.3. Poveiklė, vadovaujantis Europos Komisijos 2021 m. vasario 12 d. patvirtintomis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos atsparumo ir didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis, atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje, arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.
3.4. Projekto įgyvendinimo metu neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (įgyvendinamas projektas prisideda prie Koncepcijos ir atitinka bent vieno šios Koncepcijos prioriteto įgyvendinimo tematiką, remiamos įmonės, investuojančios į MTEP, numatytas bendradarbiavimas su tyrėjais arba tyrėjai bus įdarbinti projekte kaip darbuotojai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.). Projekte neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.“
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
PFSA 7 punkte numatyti reikalavimai įgyvendinus projekto veiklas:
7.1. Projekto įgyvendinimo metu sukurta intelektinė nuosavybė 3 metus (kai projekto vykdytojas turi labai mažos įmonės, mažos įmonės arba vidutinės įmonės statusą) ar 5 metus (kai projekto vykdytojas turi didelės įmonės statusą) po projekto finansavimo negali būti perduota neatlygintinai kitiems juridiniams ir (ar) fiziniams asmenims.
7.2. Projekto metu sukurtas prototipas (-ai) ar bandomosios partijos produktai 3 metus (kai projekto vykdytojas turi labai mažos įmonės, mažos įmonės arba vidutinės įmonės statusą) ar 5 metus (kai projekto vykdytojas turi didelės įmonės statusą) gali būti naudojami tik tolesnėms MTEP veikloms ar demonstravimui.“
Projektų įgyvendinimo trukmė
Projektų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 18 mėnesių nuo iš Europos Sąjungos fondų investicijų programos lėšų bendrai finansuojamo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.3.8 papunktyje nurodyto termino.
Reikalavimai valstybės pagalbai
PFSA 5 punkte numatyti reikalavimai valstybės pagalbai:
5.1. Pagal PFSA teikiamas finansavimas naujų APV produktų kūrimo veikloms yra valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 3 dalyje, kuri atitinka visas sąlygas, nustatytas Reglamento (ES) Nr. 651/2014 I skyriuje, ir atitinkamas specialiąsias sąlygas, nustatytas Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnyje. Šios veiklos vykdymo atveju teikiama valstybės pagalba laikoma turinti skatinamąjį poveikį, jeigu atitinka Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnio 2 dalies nuostatas. Projektų valstybės pagalbos atitikties Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnio nuostatoms vertinimą atlieka administruojančioji institucija pagal PFSA 2 priede nurodytus vertinimo kriterijus.
5.2. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis apskaičiuojama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnio 5 dalies b ir c punktus ir to paties straipsnio 6 dalį:
5.2.1. Moksliniams tyrimams intensyvumas neviršija 50 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5.2.2. Eksperimentinei plėtrai intensyvumas neviršija 25 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5.3. Pagalbos intensyvumas gali būti padidintas iki 80 proc. tinkamų finansuoti išlaidų:
5.3.1. 10 procentinių punktų vidutinėms įmonėms ir 20 procentinių punktų labai mažoms ir mažoms įmonėms.
5.3.2. 15 procentinių punktų padidinama už veiksmingą bendradarbiavimą, jei tenkinamos Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnio 6 dalies b punkto i papunktyje nurodytos sąlygos.
5.4. Tinkamos finansuoti projekto lėšomis išlaidos, taikant Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnį, yra:
5.4.1. MTEP paslaugų įsigijimo iš išorės šaltinių įprastomis rinkos sąlygomis, išlaidos (t. y. kai perkama iš išorinių šaltinių už rinkos kainas, pagal šalių sudarytą sandorį, kai nėra jokių susijusių slapto susitarimo elementų).
5.4.2. Išlaidos, susijusios su konsultavimo ir lygiaverčių paslaugų, skirtų vien tik projekto MTEP veiklai, įsigijimu, taip pat išlaidos dėl MTEP veiklai reikalingų paslaugų, kurios nėra MTEP ir be jų nebus pasiekti projekto tikslai, įsigijimo; Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, kai paslaugos įsigyjamos iš išorės šaltinių įprastomis rinkos sąlygomis, t. y. kai perkama iš išorinių šaltinių už rinkos kainas, pagal šalių sudarytą sandorį, kai nėra jokių susijusių slapto susitarimo elementų.
5.4.3. Su kitomis veiklos sąnaudomis, įskaitant sąnaudas medžiagoms, mažaverčiam inventoriui, atsargoms ir panašiems produktams, priskirtiniems trumpalaikiam turtui, tiesiogiai susijusiomis su MTEP veikla, susijusios išlaidos.
5.4.4. Projekto MTEP veikloms naudojamo turto (įrangos, prietaisų, įrankių, įrenginių, mašinų ir įrengimų pastatų ir (ar) patalpų) nusidėvėjimo sąnaudos, jeigu šiam turtui įsigyti nebuvo naudojamos viešosios (įskaitant ir kitų valstybių) lėšos (ne daugiau nei 50 procentų tinkamų finansuoti išlaidų). MTEP veikloms naudojamo turto nusidėvėjimo sąnaudos turi būti apskaičiuotos projekto įgyvendinimo laikotarpiui.
5.4.5. Projektą vykdančio personalo darbo užmokestis ir su juo susijusios išlaidos, apskaičiuotos teisės aktų, reguliuojančių darbo užmokestį ir darbo santykius, nustatyta tvarka.
5.4.6. Projektą vykdančio personalo komandiruočių išlaidos, apskaičiuotos komandiruočių išlaidas reguliuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.
5.4.7. Tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susijusios ir veiklai proporcingai (pro rata principu) paskirstytos pridėtinės išlaidos – įrangos nuomos išlaidos.
5.4.8. Tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susijusios ir veiklai proporcingai (pro rata principu) paskirstytos pridėtinės išlaidos – projektui įgyvendinti būtinų pastatų ar patalpų nuomos išlaidos (ne daugiau nei 10 procentų tinkamų finansuoti išlaidų).
5.4.9. PFSA 5.4.1–5.4.2 papunkčiuose nurodytos išlaidos kartu negali sudaryti daugiau nei 50 procentų tinkamų finansuoti PFSA 5.1 papunktyje nurodytai veiklai skirtų išlaidų.
5.5. Projekto finansuojamoji dalis kiekvienam valstybės pagalbos gavėjui (įskaitant partnerį) nustatoma atskirai.
5.6. Jei projektas įgyvendinamas su partneriais, pareiškėjas turi patirti ne mažiau kaip 50 procentų, bet ne daugiau 90 procentų tinkamų finansuoti išlaidų. Jei yra pretenduojama į projekto finansuojamosios dalies padidinimą, projektas turi atitikti Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnio 6 dalies b punkto i papunktyje nustatytas sąlygas. Ši PFSA nuostata netaikoma patentavimo veiklai ir projekto metu sukurto produkto parengimui rinkai.
5.7. Projektą įgyvendinant kartu su MSI, laikoma, kad netiesioginė valstybės pagalba per MSI kitiems projekte dalyvaujantiems juridiniams asmenims neperduodama, jeigu laikomasi vienos iš šių sąlygų:
5.7.1. Rezultatai, kuriems netaikomos intelektinės nuosavybės teisės, gali būti plačiai skleidžiami ir visos intelektinės nuosavybės teisės į MTEP ir naujovių diegimo rezultatus, susijusius su MSI veikla projekte, yra visiškai suteikiamos MSI, t. y. MSI gauna visą šių teisių teikiamą ekonominę naudą ir pasilieka teisę jomis visomis naudotis, ypač nuosavybės teise ir licencijos teise; šios sąlygos taip pat gali būti įvykdytos, jeigu MSI nusprendžia toliau sudaryti sutartis dėl šių teisių, įskaitant jų licencijavimą bendradarbiavimo partneriu.
5.7.2. Kai MSI gauna projekte dalyvaujančio juridinio asmens kompensaciją, lygią intelektinės nuosavybės teisių, kurios yra susijusios su MSI veikla įgyvendinant projektą ir kurios perduodamos projekte dalyvaujantiems juridiniams asmenims, rinkos kainai, t. y. kompensaciją už visą tų teisių teikiamą ekonominę naudą; vadovaujantis bendraisiais valstybės pagalbos principais ir atsižvelgiant į tai, kad intelektinės nuosavybės teisių rinkos kainą objektyviai nustatyti sunku, ši sąlyga laikoma įvykdyta, jeigu MSI, kaip pardavėja, derėsis, kad gautų didžiausią naudą intelektinės nuosavybės perdavimo sutarties sudarymo metu. Bet kuris projekte dalyvaujančio juridinio asmens įnašas dengiant MSI sąnaudas yra atimamas iš tokios kompensacijos.
5.8. Netiesioginės valstybės pagalbos taip pat gali nebūti, jeigu įvertinusi tarp partnerių pasirašytą jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį administruojančioji institucija padaro išvadą, kad visos intelektinės nuosavybės teisės į MTEP ir naujovių diegimo rezultatus ir galimybės pasinaudoti teisėmis į tokius rezultatus yra priskiriamos skirtingiems partneriams ir tinkamai atspindimas jų atitinkamas suinteresuotumas projektu, darbo krūvis, finansinis ir kitoks įnašas į projekto įgyvendinimą.
5.9. Jeigu nėra laikomasi nė vienos iš PFSA 5.7 papunktyje nurodytų sąlygų ir atlikusi projekto įvertinimą pagal PFSA 5.8 papunktį administruojančioji institucija nustato, kad buvo suteikta valstybės pagalba, visa MSI įnašo į projekto (tinkamas išlaidas) įgyvendinimą vertė laikoma valstybės pagalba, ir administruojančioji institucija jos dydžiu mažina finansavimo dydį pareiškėjui ir (arba) partneriui priklausomai nuo to, kuris tą pagalbą gavo (pvz., įmonė įgyvendina mokslinių tyrimų projektą kartu su partneriu – universitetu. Įmonei taikoma 50 procentų finansuojamoji dalis. Įmonės tinkamos finansuoti išlaidos yra 600 000,00 (šeši šimtai tūkstančių) eurų. Projektui įgyvendinti yra skiriamas 300 000,00 (trijų šimtų tūkstančių) eurų finansavimas. Jei įgyvendinant projektą paaiškėja, kad nebuvo laikomasi bent vienos iš PFSA 5.7 papunktyje nurodytų sąlygų, pvz., įmonei universitetas perdavė intelektinės nuosavybės teises mažesne negu rinkos kaina, t. y. rinkos kaina – 35 000,00 (trisdešimt penki tūkstančiai) eurų, o universitetas intelektinės nuosavybės teises perdavė už 15 000,00 (penkiolikos tūkstančių) eurų kompensaciją, tokiu atveju įmonei pagal PFSA teiktas finansavimo dydis yra mažinamas 20 000,00 (dvidešimčia tūkstančių) eurų (skiriamas finansavimas negali viršyti 280 000,00 (dviejų šimtų aštuoniasdešimt tūkstančių) eurų.
5.10. Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, gali būti sumuojama su:
5.10.1. Bet kokia kita valstybės pagalba, jei tos veiklos yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti.
5.10.2. Bet kokia kita valstybės pagalba, susijusi su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, tik jeigu taip susumavus, neviršijamas didžiausias pagalbos intensyvumas ar pagalbos suma pagal Reglamento 25 straipsnio 5 dalyje nustatytą pagalbos intensyvumą.
5.11. Valstybės pagalba, kuriai pagal Reglamentą taikoma išimtis, nesumuojama su jokia de minimis pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei susumavus būtų viršytas pagalbos intensyvumas, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio 5 dalyje.
5.12. Ministerija, vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 651/2014 9 straipsnio 1 dalies c punkto ir valstybės pagalbos schemos nuostatomis, informaciją apie suteiktą valstybės pagalbą turi paskelbti Europos Komisijos valstybės pagalbos skaidrumo viešos paieškos svetainėje https://webgate.ec.europa.eu/competition/transparency/, ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos, vadovaudamasi administruojančiosios institucijos pateikta informacija.
5.13. Valstybės pagalba 5.1 papunktyje nurodytai veiklai išmokamas dalimis ir yra diskontuojama iki jos vertės finansavimo skyrimo momentu kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 7 straipsnio 3 punkte.
5.14. Projekto veikloms, susijusioms su patentavimu, de minimis pagalba teikiama vadovaujantis Reglamentu (ES) Nr. 1407/2013. PFSA nustatomos de minimis pagalbos teikimo sąlygos, kurios atitinka Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka.
5.15. Pareiškėjui teikiama de minimis pagalba, kaip nustatyta PFSA 5.14 papunktyje:
5.15.1. Pagalbos intensyvumas sudaro iki 85 proc. visų patentavimo tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5.15.2. Didžiausia galima skirti finansavimo lėšų suma patentavimui – iki 30 000,00 (trisdešimt tūkstančių) eurų.
5.15.3. Patentavimo veikla finansuojama tik tuo atveju, jei yra susijusi su projektu planuojama vykdyti MTEP veikla.
5.15.4. Patentavimo veiklą gali vykdyti tik pareiškėjas.
5.16. Projekto veikloms, susijusioms su projekto metu sukurto produkto parengimu rinkai, de minimis pagalba teikiama vadovaujantis Reglamentu (ES) Nr. 1407/2013. PFSA nustatomos pagalbos teikimo sąlygos, kurios atitinka Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka.
5.17. Pareiškėjui teikiama de minimis pagalba, kaip nustatyta PFSA 5.16 papunktyje:
5.17.1. Pagalbos intensyvumas sudaro iki 85 proc. visų projekto metu sukurto produkto parengimo rinkai tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5.17.2. Didžiausia galima skirti finansavimo lėšų suma projekto metu sukurto produkto parengimui rinkai – iki 80 000,00 (aštuoniasdešimt tūkstančių) eurų.
5.17.3. Veikla, susijusi su projekto metu sukurto produkto parengimu rinkai, finansuojama tik tuo atveju, jei yra susijusi su projektu planuojama vykdyti MTEP veikla ir pasiekus ne mažesnį nei 6 technologinės parengties lygį.
5.17.4. Projekto metu sukurto produkto parengimo rinkai veiklas gali vykdyti tik pareiškėjas.
5.18. Tinkamos finansuoti projekto lėšomis išlaidos, taikant Reglamentą (ES) 1407/2013, yra:
5.18.1. Patentinių patikėtinių teikiamos su išradimų patentavimu susijusios paslaugos.
5.18.2. Mokesčiai už išradimų patentavimą.
5.18.3. Išlaidos, susijusios su projekto metu sukurto produkto parengimu rinkai.
5.19. Vadovaujantis Reglamento (ES) 1407/2013 3 straipsnio nuostatomis, bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, suma neturi viršyti 200 000,00 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, vykdančiai krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį, suma neturi viršyti 100 000,00 (šimto tūkstančių) eurų. Šios ribos taikomos neatsižvelgiant į de minimis pagalbos formą arba siekiamus tikslus ir neatsižvelgiant į tai, ar valstybės narės suteikta pagalba yra visa arba iš dalies finansuojama ES kilmės ištekliais. Vienos įmonės sąvoka apima visas įmones, kaip nurodyta Reglamento (ES) 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje. Ar yra susijęs su kitais subjektais, pareiškėjas gali pasitikrinti pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos parengtą klausimyną „Ar paramos gavėjas susijęs su kitais subjektais“, kuris paskelbtas Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos interneto svetainėje https://kt.gov.lt/uploads/documents/files/veiklos-sritys/valstybes-pagalba/klausimynai/kaip_KLAUSIMYNAS_vienas_ukio_subjektas.pdf.
5.20. De minimis pagalba nesumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms finansuoti sąnaudoms, jeigu dėl tokio pagalbos sumavimo būtų viršytas Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio 5 dalyje arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma.
5.21. De minimis pagalba numatoma mokėti dalimis. De minimis pagalba diskontuojama iki jos vertės finansavimo skyrimo momentu kaip nustatyta Reglamento (ES) 1407/2013 3 straipsnio 6 punkte.
5.22. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:
5.22.1. Nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje nustatyta tvarka.
5.22.2. Neįvardytos PFSA 5.4.1–5.4.8 ir 5.18.1–5.18.3 papunkčiuose tinkamomis finansuoti išlaidomis.
5.22.3. Patirtos ankstesniuose technologinės parengties lygiuose nei vertinant pagal PFSA 6 punkto 3 prioritetinį projektų atrankos kriterijų nustatytas projektu kuriamo produkto technologinės parengties lygis.
5.23. Administruojančioji institucija PĮP vertinimo metu patikrina pareiškėjo teisę gauti bendrą vienai įmonei suteikiamą de minimis pagalbą. Administruojančioji institucija turi patikrinti visas su pareiškėju susijusias įmones dėl de minimis pagalbos, nurodytas pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijoje, taip pat Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registras), patikrinti, ar teikiama pagalba neviršys leidžiamo de minimis pagalbos dydžio, kaip nustatyta Reglamento (ES) 1407/2013 3 straipsnyje. Ministerijai priėmus sprendimą finansuoti projektą, administruojančioji institucija per 20 darbo dienų registruoja suteiktos de minimis pagalbos sumą Registre.“.
-
Projekto įgyvendinimo plano teikimas
Teikimo tvarka:
PĮP turi būti parengtas pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedą.
Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) pasirašomas kvalifikuotu elektroniniu parašu, adoc formatu ir teikiamas el. paštu esinvesticijos@inovacijuagentura.lt (laiško dydis negali būti didesnis nei 25 MB).
Kartu su PĮP turi būti pateikta:
Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priedas „Partnerio deklaracija“, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais);
Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priedas „Informacija apie projekto biudžeto paskirstymą“, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais);
Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 4 priedas „Informacijos apie pareiškėjui (partneriui) suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis)“;
Užpildytas šio PFSA 4 priedas „Informacijos, reikalingos projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti, pateikimo lentelė“, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti;
MTEP verslo planas, parengtas pagal Kvietime teikti PĮP pateiktus rekomenduojamus formos ir turinio reikalavimus (forma pridedama);
Pareiškėjo (partnerio), jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“ (pareiškėjas ir partneris (-iai) gali pateikti laisvos formos deklaraciją, jei jie priskirtini didelėms įmonėms). Jei į Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaraciją įtraukiamos užsienio įmonės, pareiškėjas privalo pateikti jų patvirtintus finansinės atskaitomybės ir akcininkų struktūrą patvirtinančius dokumentus;
Dokumentai, pagrindžiantys projekto biudžeto pagrįstumą (komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkos esančias kainas ir kita (jei projekte numatytos patentavimo ir/ar projekto metu sukurto produkto parengimo rinkai veiklos, išlaidų pagrindimui turi būti pateikiama po tris lygiaverčius komercinius pasiūlymus));
Finansavimo šaltinius (pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) įnašą ir netinkamų finansuoti išlaidų padengimą) pagrindžiantys dokumentai;
Jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija, jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais). Jungtinės veiklos (partnerystės) sutartyje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai ir teisės projekto atžvilgiu (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, teisės į bendrai sukurtą ar įgytą turtą, laikantis finansinės apskaitos principų, projekto rezultatai ir kita) ir šalių atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių;
Jei projekto veikla (-os) finansuojamos pagal Reglamentą (ES) 1407/2013, užpildytas šio PFSA 5 priedas, kuriame pateikiama „Vienos įmonės“ deklaracija;
Jei pareiškėjas veiklą vykdo trumpiau nei 1 metus arba neturi patvirtintų finansinės atskaitomybės dokumentų, kartu su teikiamais dokumentais privalo pateikti tarpinius patvirtintus finansinės atskaitomybės dokumentus ar kitus pareiškėjo pajamas patvirtinančius dokumentus.
Pastaba: užpildytus MTEP verslo plano priedus 1A, 1B ir finansinį planą rekomenduojama pateikti excel formatu (pridedama).
Projektų įgyvendinimo planų suderinimas su atsakinga institucija
PĮP projektas nederinamas su Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija.
-
Finansuojamos veiklos ir joms keliami reikalavimai
Finansuojamos projektų veiklos
05-001-01-05-07-06-02 Investuoti į naujų APV produktų kūrimo veiklas ir sudaryti sąlygas tyrėjams dalyvauti įmonių MTEP veiklose, skatinti intelektinę nuosavybę, ankstyvąją sukurtų naujų produktų bandomąją gamybą, parengimą rinkai (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)
Tikslinės grupės
Pradedantieji inovatoriai
Galimi pareiškėjai
Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės (toliau – MVĮ), didelės įmonės, kai bendradarbiauja su MVĮ.
Galimi partneriai
MVĮ, kai pareiškėjas didelė įmonė; mokslo ir studijų institucijos (toliau – MSI), MVĮ/didelė įmonė, jei pareiškėjas MVĮ.
Nuosavo įnašo dydis
Ne mažiau 50 proc.* nuo tinkamų finansuoti išlaidų sumos moksliniams tyrimams;
Ne mažiau 75 proc.* nuo tinkamų finansuoti išlaidų sumos eksperimentinei plėtrai;
Ne mažiau 15 proc. nuo tinkamų finansuoti išlaidų patentavimo ir veikloms, susijusioms su sukurto produkto parengimu rinkai.
*Pagalbos intensyvumas gali būti padidintas iki 80 proc. tinkamų finansuoti išlaidų:
10 procentinių punktų vidutinėms įmonėms ir 20 procentinių punktų labai mažoms ir mažoms įmonėms;
15 procentinių punktų padidinama už veiksmingą bendradarbiavimą, jei tenkinamos Reglamento (ES) Nr. 651/2014 25 straipsnio 6 dalies b punkto i papunktyje nurodytos sąlygos.
-
Kita informacija
Kvietimo informacija skelbiama tinklapiuose:
www.2021.esinvesticijos.lt
www.inovacijuagentura.lt
www.eimin.lt (naujienlaiškis dėl skelbiamo kvietimo)
Priedai
1. Projektų finansavimo ir administravimo taisyklės (toliau – PAFT);
2. PAFT priedas Projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) formą (PAFT 1 priedas);
3. PĮP pildymo instrukcija; dalinai užpildyta pavyzdinė PĮP forma (pridedama);
4. PAFT 1 priedo 1 priedas Partnerio deklaracija;
5. PAFT 1 priedo 2 priedas Informacija apie projekto biudžeto paskirstymą;
7. Projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – PFSA);
8. PFSA 4 priedas informacijos, reikalingos projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti, pateikimo lentelė (pridedama); (Kvietimo aprašo priedas)
9. PFSA 5 priedas „Vienos įmonės“ deklaracija (pridedama); (Kvietimo aprašo priedas)
10. Stebėsenos rodiklių aprašymo kortelės (pridedama):
- Paramą dotacijomis gavusios įmonės - P-05-001-01-05-07-13;
- Paramą gavusiuose subjektuose sukurtos mokslo tiriamojo darbo vietos - R-05-001-01-05-07-05;
11. MTEP verslo planas (pridedama);
15. Oslo vadovas;
16. Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašas;
18. Smulkiojo ir vidutinio verslo statuso deklaracija pildymui (pridedama);
19. Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
20. Smulkiojo ir vidutinio verslo statuso deklaravimo tvarkos aprašas;
24. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos projektų išlaidų paskirstymo regionams rekomendacijos.
Projektų įgyvendinimo formas pagal paskelbtus 2021-2027 ES investicijų programos arba NKL plano kvietimus pateikę pareiškėjai informaciją apie projektus, kuriems patvirtintas finansavimas, gali rasti svetainėje www.esinvesticijos.lt. Joje skelbiami duomenys apie patvirtintiems projektams skirtą finansavimą, jų įgyvendinimo laikotarpį, projektų vykdytojus bei partnerius. Informacija svetainėje atnaujinama kartą per mėnesį.
Visų pareiškėjų duomenys svetainėje nėra skelbiami - vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis (PAFT), Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) ir ES fondų reglamento nuostatomis, tokių duomenų viešinimas nėra numatytas ar privalomas. Reglamentas reikalauja skelbti projektų vykdytojų duomenis tik nuo sutarties pasirašymo momento, apie tai pareiškėjai informuojami ir pasirašant pareiškėjo deklaraciją.
Be to, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse yra reikalaujama laikytis konfidencialumo principo – turi būti užtikrintas Projekto įgyvendinimo formoje ir projekto sutartyje pateiktos informacijos naudojimas tik vertinimo, tikrinimo aš projekto įgyvendinimo priežiūros tikslais ir informacijos apie projektą neskleidimas, išskyrus Taisylėse ir aukštesnės teisinės galios teisės aktuose, reglamentuojančiuose tokios informacijos privaomą atskleidimą numatytus atvejus.
Apie projekto įgyvendinimo plano vertinimo pabaigą ir rezultatus yra raštu informuojami visi pareiškėjai. Ministerijai priėmus sprendimą dėl projektų finansavimo (ar nefinansavimo) taip pat visi pareiškėjai yra informuojami asmeniškai raštu.
-
Kontaktai
VšĮ Inovacijų agentūra:
Bendraisiais klausimais, tel. 8 700 77 055
PĮP teikimo klausimais:
Mokslo ir inovacijų projektų skyrius, tel. 8 618 09 348
El. paštas: inostartas@inovacijuagentura.lt
-
ES politikos tikslas
-
Programa
-
Projektų atrankos būdas
-
Komponentas