Įvairialypio švietimo plėtojimas vykdant visos dienos mokyklų veiklą ir ugdymo įstaigų prieinamumo didinimas Varėnos rajone Pasibaigęs
Finansuojamos veiklos
|
Galimi pareiškėjai
|
Didžiausia suma vienam projektui
|
Finansuojamoji dalis
|
Regionas
|
Galimybių naudotis įtraukiomis ir kokybiškomis švietimo paslaugomis didinimas Varėnos rajono savivaldybėje | Varėnos rajono savivaldybės administracija | 559 467,00 € | 85 proc. | Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas |
Galimybių naudotis įtraukiomis ir kokybiškomis švietimo paslaugomis didinimas Varėnos rajono savivaldybėje | Varėnos rajono savivaldybės administracija | 1 038 632,00 € | 85 proc. | Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas |
SVARBU! Atkreipiame dėmesį, kad šiuo metu Duomenų mainų svetainėje (DMS) nėra galimybės kartu su PĮP pateikti 5 priedo „Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle“ skaičiuoklės xlsm formate. Kai skaičiuoklė turi būti teikiama kartu su PĮP, prašome skaičiuoklę pateikti el. paštu info@cpva.lt per 3 d. d. nuo PĮP pateikimo per DMS, pridedant kopiją (Cc) už kvietimą atsakingam asmeniui. El. laiške privaloma nurodyti PĮP numerį.
Priemonės „Plėtoti įvairialypį švietimą vykdant visos dienos mokyklų veiklą“ mokymų skaidrės
Priemonės „Padidinti ugdymo prieinamumą atskirtį patiriantiems vaikams“ mokymų skaidrės
-
Taikomi teisės aktaiPAFT: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad
Alytaus regiono plėtros planas: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/9bfaeac0d3b411ed9978886e85107ab2
Gairės-23(RE):
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/2619eee040b711edbc04912defe897d1/asr
Gairės-17(RE):
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/0ca693604ab611edbc04912defe897d1/asrDaugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktaiŽr. Gairių-17(RE) ir Gairių-23(RE) III sk. 1 d.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsI. Finansuojama veikla, nurodyta Gairių-17(RE) III skyriaus 2.1 dalyje:
1) Visos dienos mokyklos erdvių (fizinė erdvė ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ar pagrindinio ugdymo programas įgyvendinančiose švietimo įstaigose, kuriose sudarytos sąlygos kokybiškam, socialiai teisingam ir lygias galimybes užtikrinančiam visapusiškam kiekvieno vaiko formaliam ir neformaliam ugdymui(si) visą dieną saugioje aplinkoje) sukūrimas ir pritaikymas ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio bei pagrindinio ugdymo programas vykdančiose švietimo įstaigose.
2. Įgyvendinant projektus:
2.1. savivaldybės mokyklų tinklo pertvarkos plane mokykla ar jos padalinys neturi būti numatyti uždaryti ar likviduoti;
2.2. investicijos skiriamos kurti ir / ar atnaujinti ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio bei pagrindinio ugdymo programas vykdančių švietimo įstaigų vidaus ir / ar lauko infrastruktūrą, reikalingą visos dienos mokyklos veikloms įgyvendinti ir kitų švietimo įstaigos erdvių, būtinų visos dienos mokyklos veiklai vykdyti, sukūrimas ir / ar atnaujinimas.
3. Projekto vykdytojas privalo įgyvendinti privalomas matomumo ir informavimo apie projektą veiksmų priemones, nustatytas PAFT.
4. Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad tos pačios veiklos ir išlaidos tame pačiame objekte nebūtų finansuojamos, jeigu jos yra numatytos finansuoti įgyvendinant „Tūkstantmečio mokyklų“ programą.
5. Projekto veiklų metu sukurtų rezultatų tęstinumas turi būti užtikrinamas ne mažiau kaip 5 metus po projekto finansavimo pabaigos.
6. Kai projektu prisidedama prie funkcinės zonos strategijos ar miesto tvarios plėtros strategijos įgyvendinimo, turi būti išpildyti šie reikalavimai:
6.1. projektu įgyvendinamas (-i) miesto tvarios plėtros strategijoje ar funkcinės zonos strategijoje numatytas (-i) investicinis (-iai) veiksmas (-ai);
6.2. sudarytos sąlygos savivaldybėms bendrai naudoti viešąją infrastruktūrą ir (ar) bendrai teikti viešąsias paslaugas, kurias numatoma sukurti ar modernizuoti įgyvendinant projektą, t. y. įgyvendintas neinvesticinis veiksmas, susijęs su strategijos investiciniu veiksmu, kuriam įgyvendinti yra skirtas projektas (šis reikalavimas taikomas tik projektams, kuriais prisidedama prie funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo);
6.3. pareiškėjas RPPl administruojančiajai institucijai teikiamame projekto įgyvendinimo plane pateikia nuorodą (-as) į internete paskelbtą (-us) miesto tvarios plėtros strategiją ar funkcinės zonos strategiją, prie kurios įgyvendinimo prisideda projektas, ir į susitarimą dėl strategijos įgyvendinimo (kai toks turi būti sudarytas, vadovaujantis Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1V-30 „Dėl Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“, reikalavimais).
7. Kartu su projekto įgyvendinimo planu (toliau - PĮP) turi būti pateikti Gairių-17(RE) 2.5.4 p. nurodyti dokumentai.
II. Finansuojama veikla nurodyta Gairių-23(RE) III skyriaus 2.1 dalyje:
1) Universalaus dizaino elementų ir kitų inžinerinių priemonių (pandusai, keltuvai, liftai, taktiliniai ir kiti sprendimai) įrengimas bendrojo ugdymo mokyklose
(būtinos apimties statybos, rekonstravimo ir remonto darbai diegiant konkrečius universalaus dizaino ir kitų inžinerinių sprendimų elementus, sensorinio kambario / nusiraminimo erdvės įrengimas (remontas ir aprūpinimas reikiamais baldais ir įranga)).(Universalus dizainas suprantamas taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos statybos įstatyme).
1. Įgyvendinant projektus pagal šią veiklą:
1.1. turi būti teikiama pirmenybė efektyviai veikiančioms mokykloms ar jų padaliniams, t. y. kuriose mokosi ne mažiau kaip 200 mokinių. Jeigu regione / savivaldybėje visos mokyklos, kuriose mokosi ne mažiau kaip 200 mokinių (Mokinių skaičius nustatomas pagal einamųjų mokslo metų mokinių skaičiaus duomenis, pateikiamus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje (//www.svis.smm.lt)), jau yra visiškai pritaikytos negalią turinčių asmenų poreikiams (Remiamasi //www.svis.smm.lt pateikiama viešosios statistikos informacija apie Mokyklų pritaikymo neįgaliesiems anketos duomenis. Projektų planavimo ir atrankos metu mokykla gali būti laikoma visiškai pritaikyta neįgaliųjų poreikiams, jeigu anketos 2 klausime pažymėtas atsakymas „Pritaikyta. ŽN gali savarankiškai judėti visame pastate ir teritorijoje“) arba jeigu konkrečioje savivaldybėje, atsižvelgiant į jos specifiką, teritorinį tikslinės grupės pasiskirstymą ir neįgalių asmenų poreikį dėl infrastruktūros pritaikymo, yra aiškiai pagrįstas mokyklos pritaikymo neįgaliesiems poreikis, tuomet galima investuoti ir į mažesnes mokyklas, kurių gyvavimo perspektyva yra aiški ir ilgalaikė (mokykloje ar jos padalinyje neprognozuojamas ryškus mokinių skaičiaus mažėjimas, kuris nulemtų mokyklos ar jos padalinio, į kurį investuojama, uždarymą poprojektiniu laikotarpiu);
1.2. savivaldybės mokyklų tinklo pertvarkos plane mokykla ar jos padalinys neturi būti numatyta uždaryti ar likviduoti ir turi būti numatoma vykdyti bendrojo ugdymo programas;
1.3. siekiant užtikrinti geriausius ir patogiausius sprendimus naudotis bendrojo ugdymo mokyklos aplinka įvairių fizinių galimybių asmenims, t. y. užtikrinti prieinamumą visiems esamiems ir galimiems mokyklos bendruomenės nariams, visi techniniai sprendimai ir inžinerinės priemonės turi būti priimti remiantis universalaus dizaino principu. Dėl aplinkos prieinamumo visiems techninių sprendimų turi būti konsultuojamasi su Neįgaliųjų reikalų departamentu prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir atsižvelgiama į jų rekomendacijas iki techninės dokumentacijos, reikalingos vykdyti projekte numatytus rangos darbus, patvirtinimo;
1.4. visas bendrojo ugdymo mokyklos pastatas, t. y. visi pastato korpusai, kuriuose organizuojamas ugdymas pagal bendrojo ugdymo programas, turi būti visiškai pritaikytas laisvai ir savarankiškai į jį patekti ir po jį judėti įvairių fizinių galimybių asmenims. Bendrojo ugdymo mokyklos pastato korpusų, kuriuose nevykdomos jokios veiklos ar vykdomos tik kitos veiklos nei ugdymas pagal bendrojo ugdymo programą bei nenumatoma juose pradėti vykdyti ugdymo veiklų pagal bendrojo ugdymo programą, aplinkos pritaikymo įvairių fizinių galimybių asmenims išlaidos nėra tinkamos finansuoti pagal Gairių 2.1 lentelėje nurodytą finansuojamą veiklą Nr. 1 ir šių korpusų pritaikyti nėra privaloma. Visiškai pritaikyta mokykla laikoma tada, kai nėra jokių fizinių kliūčių (arba jos kompensuotos alternatyviomis judėjimą lengvinančiomis priemonėmis), ribojančių savarankišką patekimą į pastatą ir judėjimą pastato viduje visose erdvėse, nepriklausomai nuo asmens turimų judėjimo galimybių, bei į ŠVIS Mokyklų pritaikymo neįgaliesiems anketos duomenų 2-ąjį klausimą atsakoma „Pritaikyta“. Įgyvendinus projektą visiškai pritaikytoje bendrojo ugdymo mokykloje turi būti vadovaujantis vientisumo principu (t. y. visi prieinamumo elementai tarpusavyje turi būti logiškai susiję) įgyvendintos visos toliau nurodytos priemonės:
1.4.1. įrengti pandusai patekti į mokyklos pastatą arba pritaikytas kitoks universalaus dizaino sprendimas, lygiaverčiai ar geriau užtikrinantis patekimą į mokyklos pastato vidų;
1.4.2. užtikrintas patekimas į visus pastato aukštus įrengiant liftą ar vertikalų keltuvą. Laiptinis (nuožulnus) keltuvas gali būti įrengiamas tuo atveju, jeigu lifto ar vertikalaus keltuvo įrengti nėra galimybės dėl techninių ar architektūrinių pastato savybių;
1.4.3. kiekviename pastato aukšte asmenims su negalia turi būti pritaikyta bent viena tualeto patalpa;
1.4.4. panaikintos visos kliūtys judėjimui dėl grindų aukščių skirtumų (slenksčiai, laipteliai, aukščių perkritimai);
1.4.5. paženklintos laiptų bent pirmos ir paskutinės pakopos;
1.4.6. jeigu mokyklos pastate yra keli to paties dalyko mokymo kabinetai, tai bent po vieną kabinetą kiekvienam dalykui ir bent po vieną kiekvienos klasės kabinetą turi būti prieinami ir pritaikyti įvairių negalių turintiems asmenims (pakankamo pločio durys, tinkamas patalpos apšvietimas, vieno lygio grindys ir t. t.);
1.4.7. visos bendrojo naudojimo patalpos (valgykla, biblioteka, aktų salė ir pan.) turi būti lengvai prieinamos įvairių negalių turintiems asmenims;
1.4.8. įrengtas žymėjimas regos sutrikimų turintiems asmenims (taktiliniai kabinetų numeriai ir pavadinimai, aukštų planai ir pan.);
1.4.9. mokyklos teritorijoje esantys pėsčiųjų takai tarp mokyklos pastato ir lauko edukacinių erdvių (Edukacinė erdvė suprantama kaip atviros ar uždaros vidaus ar lauko erdvės, kuriose vykdoma ar numatoma vykdyti formaliąsias ir / ar neformaliąsias edukacines veiklas ir kitas tiesiogines ugdymo / mokymo proceso veiklas (pvz., lauko žaidimų erdvės, grupių patalpos, mokymo klasės, aktų salės ir kt.)), taip pat ir tarp neįgaliųjų automobilių parkavimo vietos, įskaitant mokyklinio transporto keleivių išlaipinimo vietas (jei yra poreikis), bei įėjimo į mokyklos pastatą turi būti pritaikyti asmenims su negalia, judantiems neįgaliojo vežimėliu, ar kurių judėjimo galimybės apsunkintos dėl kitų priežasčių;
1.4.10. pažymėtos neįgaliųjų transporto priemonių parkavimo vietos;
1.4.11. galimi kiti papildomi aplinkos pritaikymo įvairių negalių turintiems asmenims sprendimai, kurie neturėtų galimo judėjimą ribojančio poveikio kitų asmenų atžvilgiu;
1.4.12. įrengtas sensorinis kambarys ir / arba nusiraminimo erdvės.
2. Projekto veiklos gali būti vykdomos ikimokyklinio ir / ar bendrojo ugdymo programas vykdančiose valstybės ir / ar savivaldybių švietimo įstaigose.
3. Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad tos pačios veiklos ir išlaidos tame pačiame objekte nebūtų finansuojamos, jeigu jos yra numatytos finansuoti įgyvendinant „Tūkstantmečio mokyklų“ programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. V-137 „Dėl „Tūkstantmečio mokyklų“ programos patvirtinimo“.
4. Projekto veiklų metu sukurtų rezultatų tęstinumas turi būti užtikrinamas ne mažiau kaip 5 metus po projekto finansavimo pabaigos.
5. Projekto vykdytojas privalo įgyvendinti privalomas matomumo ir informavimo apie projektą veiksmų priemones, nustatytas PAFT.
6. Kai projektu prisidedama prie funkcinės zonos strategijos ar miesto tvarios plėtros strategijos įgyvendinimo, turi būti išpildyti šie reikalavimai:
6.1. projektu įgyvendinamas (-i) miesto tvarios plėtros strategijoje ar funkcinės zonos strategijoje numatytas (-i) investicinis (-iai) veiksmas (-ai);
6.2. sudarytos sąlygos savivaldybėms bendrai naudoti viešąją infrastruktūrą ir (ar) bendrai teikti viešąsias paslaugas, kurias numatoma sukurti ar modernizuoti įgyvendinant projektą, t. y. įgyvendintas neinvesticinis veiksmas, susijęs su strategijos investiciniu veiksmu, kuriam įgyvendinti yra skirtas projektas (šis reikalavimas taikomas tik projektams, kuriais prisidedama prie funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo);
6.3. pareiškėjas regiono plėtros planą administruojančiajai institucijai teikiamame projekto įgyvendinimo plane pateikia nuorodą (-as) į internete paskelbtą (-us) miesto tvarios plėtros strategiją ar funkcinės zonos strategiją, prie kurios įgyvendinimo prisideda projektas, ir į susitarimą dėl strategijos įgyvendinimo (kai toks turi būti sudarytas, vadovaujantis Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1V-30 „Dėl Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“, reikalavimais).Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. Projekte negali būti numatyta:
1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos ar kitais pagrindais principui įgyvendinti;
1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principui įgyvendinti.
2. Įgyvendinant projektą pagal Gaires-17(RE), projekte turi būti numatyta:
2.1. modernizuojant esamą infrastruktūrą turi būti laikomasi aplinkos apsaugą ir statybas reglamentuojančių teisės aktų. Taip pat numatoma atlikti planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimą, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatyme;
2.2. turi būti imamasi priemonių sumažinti triukšmą, dulkių ir teršalų išmetimą vykdant statybos ar priežiūros darbus;
2.3. planuojama įsigyti įranga privalės atitikti efektyvumo, tvarumo, ilgaamžiškumo reikalavimus pagal 2009 m. spalio 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2009/125/EB, nustatanti ekologinio projektavimo reikalavimų su energija susijusiems gaminiams nustatymo sistemą ir 2011 m. birželio 8 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2011/65/ES dėl tam tikrų pavojingų medžiagų naudojimo elektros ir elektroninėje įrangoje apribojimo.
2.4. Pagal Gaires-17(RE) finansuojama veikla atitinka Chartiją pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01), III priedą. Konkretūs reikalavimai išdėstytių Gairi-17(RE) III skyriaus 3.1.1 bei 3.1.2 papunkčiuose.
3. Įgyvendinant projektą pagal Gaires-23(RE), projekte turi būti numatyta:
3.1. priemonės sukurtos ar pagerintos infrastruktūros prieinamumo visiems reikalavimui užtikrinti. Rekomenduojama vadovautis Lietuvos žmonių su negalia sąjungos parengta informacija, pateikiama interneto svetainėje //www.universalusdizainas.lt.;
3.2. kuriant naują infrastruktūrą turi būti užtikrinta, kad kuriama infrastruktūra atitiktų statybos techninių reglamentų bei kitų teisės aktų reikalavimus, susijusius su šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisija, ir atitiktų beveik energijos nenaudojančių pastatų projektavimo, statybos ir eksploatacijos (angl. Nearly Zero Energy Building, NZEB) standartą;
3.3. modernizuojant esamą infrastruktūrą turi būti laikomasi aplinkos apsaugą ir statybas reglamentuojančių teisės aktų. Taip pat numatoma atlikti planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimą, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatyme;
3.4. kuriant naują ar modernizuojant esamą infrastruktūrą, rekomenduojama naudoti žaliąją infrastruktūrą – augmeniją ir kitus pastatų dizaino / apželdinimo sprendinius, kurie sumažintų energijos (kondensavimo) poreikius;
3.5. turi būti užtikrintas į Lietuvos Respublikos teisės aktus, reguliuojančius pastatų energetinio efektyvumo ir statybos reikalavimus, perkeltų 2018 m. gegužės 30 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos (ES) 2018/844 reikalavimų, susijusių su energetiniu pastatų efektyvumu, laikymasis (turi būti numatoma paslaugų įsigijimo ir kt. dokumentuose);
3.6. pastatų projektai ir statybos metodai turi būti paremti efektyvia analize, atsižvelgiant į ISO 20887:2020 „Pastatų ir civilinės inžinerijos darbų tvarumas. Išmontavimo ir pritaikymo projektavimas. Principai, reikalavimai ir gairės“ standartą. Taip pat skatinama naudoti pakartotinai panaudojamas medžiagas;
3.7. mažiausiai 70 proc. (pagal svorį) nepavojingų statybinių ir griovimo atliekų (išskyrus natūraliai atsirandančias medžiagas, nurodytas Europos sąrašo 17 05 04 kategorijoje (2000/532/EB)), statybvietėje susidarančios atliekos turėtų būti parengtos pakartotiniam naudojimui, perdirbimui ir kitoms medžiagų panaudojimo galimybėms, įskaitant užpildymo operacijas, naudojant atliekas kitoms medžiagoms pakeisti, laikantis atliekų hierarchijos ir Europos Sąjungos statybos ir griovimo atliekų tvarkymo protokolo;
3.8. operatoriams privaloma riboti atliekų susidarymą procesuose, susijusiuose su statyba ir griovimu, laikantis Europos Sąjungos statybos ir griovimo atliekų tvarkymo protokolo (angl.k. EU Construction and Demolition Waste Management Protocol) (prieiga per internetą https://ec.europa.eu/docsroom/documents/20509/) ir atsižvelgiant į geriausius prieinamus metodus bei naudojant selektyvų griovimą, kad būtų galima pašalinti ir saugiai tvarkyti pavojingas medžiagas ir palengvinti pakartotinį perdirbimą. Statybinės atliekos Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka turi būti perduodamos atliekų tvarkytojams, turintiems teisę tvarkyti tokias atliekas;
3.9. turi būti imamasi priemonių sumažinti triukšmą, dulkių ir teršalų išmetimą vykdant statybos ar priežiūros darbus;
3.10. planuojama įsigyti įranga privalės atitikti efektyvumo, tvarumo, ilgaamžiškumo reikalavimus pagal teisės aktus, įgyvendinančius Direktyvą 2009/125/EC ir Direktyvą 2011/65/EU.
3.11. Priemonės veiklos atitinka Chartiją pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01), III priedą. Konkretūs reikalavimai išdėstyti Gairių-23(RE) 2.1 lentelėje „Finansuojamos veiklos ir siekiami stebėsenos rodikliai“ finansuojamų veiklų lentelėje ir Gairių-23(RE) 2.1.3 ir 3.1.1 papunkčiuose.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasPapildomi reikalavimai įgyvendinus projekto veiklas, kurie nenumatyti PAFT, nėra taikomi.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmė51 mėn.Daugiau Mažiau
-
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji atrankos kriterijaiNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: 1. Aktualios redakcijos savivaldybės mokyklų tinklo pertvarkos planas arba nuoroda į interneto svetainę, kurioje yra šis dokumentas 10 priedas: 2. Dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos kartu su ekranvaizdžiais į rinkoje esančias kainas), išlaidų skaičiavimai: 11 priedas: 2.1. prekių, paslaugų kainai pagrįsti bent po vieną kainą pagrindžiantį dokumentą (informaciją apie panašią sutartį iš CVP IS, komercinį pasiūlymą, veikiančią nuorodą interneto parduotuvėje arba ekrano nuotrauką (angl. printscreen), anksčiau sudarytą sutartį ir pan.); 12 priedas: 2.2. darbų kainai pagrįsti: 2.2.1. statinio projektas (TP) su skaičiuojamosios kainos dalimi (jei TP parengtas) arba; 13 priedas: 2.2.2. darbų aprašymas ir / ar projektiniai pasiūlymai; 14 priedas: 2.2.3 brėžiniai (iš aktualios kadastrinės bylos), kuriuose būtų pažymėtos patalpos / erdvės į kurias planuojamos investicijos; 15 priedas: 2.2.4. informacija apie planuojamų tvarkyti patalpų / erdvių plotus; 16 priedas: 2.2.5. informacija apie planuojamų tvarkyti patalpų tūrį; 17 priedas: 2.2.6. paskaičiavimas pagal palyginamuosius ekonominius rodiklius arba 18 priedas: 2.2.7. vienas arba du komerciniai pasiūlymai, parengti pagal pareiškėjo pateiktą techninę specifikaciją (prie komercinių pasiūlymų pridėti techninę specifikaciją), arba 19 priedas: 2.2.8. sąmatos (parengtos pareiškėjo, rangovo ir pan. Sąmatos forma: vienetiniam įkainiui su priskaičiavimu). 20 priedas: 3. Pareiškėjo patvirtinimas, kad planuojamo įgyvendinti projekto veiklos nėra ir nebus finansuojamos, jeigu jos yra numatytos finansuoti įgyvendinant „Tūkstantmečio mokyklų“ programą ir /ar kitų priemonių lėšomis 21 priedas: 4. Savivaldybės tarybos sprendimas, kuriuo įsipareigojama prisidėti prie projekto įgyvendinimo savo lėšomis, įskaitant ir netinkamų finansuoti projekto išlaidų apmokėjimą 22 priedas: 5. Jei, vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu, privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, pareiškėjas, turi būti parengęs Poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą ir turėti atsakingos institucijos sprendimą ar atrankos išvadą 23 priedas: 6. Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus pagal Informacijos apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus forma (PAFT 1 priedo 3 priedas) https://esinvesticijos.lt/dokumentai/informacijos-apie-projektui-taikomus-aplinkosaugos-reikalavimus-forma-1 24 priedas: 7. Konsultacijų su Neįgaliųjų reikalų departamentu prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos dėl planuojamų įgyvendinti techninių sprendinių ir inžinerinių priemonių ir gautas rekomendacijas patvirtinantis dokumentas, jeigu jis gautas iki PĮP pateikimo Administruojančiajai institucijai dienos 25 priedas: 8. Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle (kada taikoma žr. Gairių-17(RE) III sk., 2.5.4.10 p.) 26 priedas: 9. Pareiškėjo patvirtinimas, kad, siekiant išvengti dvigubo finansavimo rizikos, esant skirtingomis priemonėmis finansuojamų projektų veiklų papildomumui, veiklų išlaidos bus atskirtos 27 priedas: 10. Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-ais) (PAFT 1 priedo 1 priedas) „https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/partnerio-deklaracija-paft-1-priedo-1-priedas 28 priedas: 11. Informacija apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius (PAFT 1 priedo 2 priedas) https://esinvesticijos.lt/dokumentai/informacijos-apie-biudzeto-pasiskirstyma-formaDaugiau Mažiau
-
ProgramaInvesticijų programaDaugiau Mažiau
-
PrioritetasSocialiai atsakingesnė LietuvaDaugiau Mažiau
-
Atsakinga institucijaAlytaus regiono plėtros tarybaDaugiau Mažiau
-
Administruojanti institucijaCentrinė projektų valdymo agentūraDaugiau Mažiau