Teikiama nuo
2025-01-09 08:00
Teikiama iki
2025-02-28 17:00 Liko 82 d. 14 val.
Kvietimo finansavimo suma
1 700 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
0,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Atsakinga institucija
Alytaus regiono plėtros taryba
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Piliečiams artimesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Skatinti integruotą ir įtraukią socialinę, ekonominę ir aplinkosaugos plėtrą vietos lygmeniu, puoselėti kultūrą, gamtos paveldą, darnų turizmą ir saugumą kitose nei miestų teritorijose
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-04 Kalniškės mūšio atminimo vietos pasiekiamumo didinimas ir pritaikymas lankymui
    01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-05 Vandens turizmo trasų upėse pritaikymas turizmo poreikiams
    01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-06 Vandens turizmo trasų ežeruose plėtra ir pritaikymas turizmo poreikiams
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Gyventojai, MVĮ, savivaldybės ir kitos viešojo sektoriaus institucijos ir įstaigos
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Lazdijų rajono savivaldybės administracija
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-04 85
    01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-05 85
    01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-06 85
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1. Projektas gali būti finansuojamas, jeigu yra įvykdyta Gairių I skyriaus lentelės skiltyje „Išankstinės sąlygos“ nurodyta išankstinė sąlyga. Išankstinė sąlyga laikoma įvykdyta, kai yra išpildyti visi šie reikalavimai:
    1.1. patvirtinta miesto tvarios plėtros strategija (taikoma, kai projektas finansuojamas pagal Investicijų programos 5.1 uždavinio veiklas) ar funkcinės zonos strategija (taikoma, kai projektas finansuojamas pagal Investicijų programos 5.2 uždavinio veiklas), prie kurios įgyvendinimo prisideda projektas;
    1.2. projektu įgyvendinamas miesto tvarios plėtros strategijoje (kai projektas finansuojamas pagal Investicijų programos 5.1 uždavinio veiklas) arba funkcinės zonos strategijoje (kai projektas finansuojamas pagal Investicijų programos 5.2 uždavinio veiklas) numatytas (-i) investicinis (-iai) veiksmas (-ai);
    1.3. tuo atveju, kai projektu prisidedama prie funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo, sudarytos sąlygos savivaldybėms bendrai naudoti viešąją infrastruktūrą ir (ar) bendrai teikti viešąsias paslaugas, kurias numatoma sukurti ar modernizuoti įgyvendinant projektą, t. y.:
    1.3.1. įgyvendintas (-i) strategijos veiksmų plane nurodytas (-i) neinvesticinis (-iai) veiksmas (-ai), susijęs (-ę) su strategijos investiciniu (-iais) veiksmu (-ais), kuriam (-iems) įgyvendinti yra skirtas projektas (taikoma, kai pagal funkcinės zonos strategijos veiksmų planą neinvesticinio (-ių) veiksmo (-ų) įgyvendinimo pabaigos terminas yra ankstesnis už atitinkamo (-ų) susijusio (-ių) investicinio (-ių) veiksmo (-ų) įgyvendinimo pradžios terminą (-us);
    1.3.2. arba, kai Aprašo 49 punkte nustatytu atveju strategijoje nėra nurodytas su projektu susijęs neinvesticinis veiksmas, yra įvykdytas (-i) su investiciniu (-iais) veiksmu (-ais), kuriam (-iems) įgyvendinti skirtas projektas, susijęs (-ę) ir Aprašo 48 punkte nustatytus reikalavimus atitinkantis (-ys) veiksmas (-ai) (priimtas (-i) administracinis (-iai) aktas (-ai) ir (ar) administracinis (-iai) sprendimas, ir (ar) sudaryta (-os) sutartis (-ys), ir (ar) kelių savivaldybių bendrai įsteigtas (-i) juridinis (-iai) asmuo (asmenys);
    1.4. pareiškėjas:
    1.4.1. projektų, kuriais įgyvendinamos RPPl pažangos priemonės, administruojančiajai institucijai (toliau – RPPl administruojančioji institucija) teikiamame projekto įgyvendinimo plane pateikia nuorodą (-as) į internete paskelbtą (-us) miesto tvarios plėtros strategiją ar funkcinės zonos strategiją, prie kurios įgyvendinimo prisideda projektas, ir į susitarimą dėl strategijos įgyvendinimo (kai toks turi būti sudarytas, vadovaujantis Aprašo reikalavimais);
    1.4.2. kai taikomas Gairių 1.3 papunktyje nustatytas reikalavimas, projekto įgyvendinimo plane pateikia nuorodą (-as) į viešai skelbiamus Gairių 1.3 papunktyje nurodyto reikalavimo įvykdymą įrodančius dokumentus arba kartu su projekto įgyvendinimo planu pateikia RPPl administruojančiajai institucijai įrodančių dokumentų kopijas.
    2. Tai, ar išankstinė sąlyga įvykdyta pagal Gairių 2.1 papunktyje nustatytus reikalavimus, nustato RPPl administruojančioji institucija, PAFT nustatyta tvarka vertindama projekto įgyvendinimo planą.
    3. Projektas turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, nustatytus PAFT 2 priede.
    4. Projektu turi būti prisidedama prie produkto ir rezultato rodiklių pagal šio Gairių skyriaus 2 lentelėje nustatytus reikalavimus. Visais atvejais projektu turi būti prisidedama ne mažiau kaip prie vieno produkto rodiklio ir ne mažiau kaip prie vieno rezultato rodiklio, kurie nurodyti šio Gairių skyriaus 2 lentelės 1–9 eilutėse.
    5. Projektui, kuris įgyvendinamas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione, skiriamas finansavimas iš ES fondų lėšų, kuris negali viršyti 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Projektui, kuris įgyvendinamas Sostinės regione, skiriamas finansavimas iš ES fondų lėšų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšų, kuris negali viršyti 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    6. Kai projektui teikiama valstybės pagalba pagal šio Gairių skyriaus 6.12 papunkčio nuostatas, projektui skiriamo finansavimo intensyvumas ir pareiškėjo (projekto vykdytojo) ir (arba) partnerio (-ių) privalomas prisidėjimo prie projekto finansavimo dydis nustatomas atitinkamai laikantis ir šio Gairių skyriaus 6.12 papunktyje nustatytų reikalavimų.
    7. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) ir (arba) partneris (-iai) privalo prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau kaip 15 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia skiriamo finansavimo lėšos, ir netinkamos finansuoti projekto išlaidos turi būti finansuojamos iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšų.
    8. Daiktinės pareiškėjo (partnerio) teisės į statinį ir (ar) žemę, kuriame įgyvendinant projektą bus vykdomi statybos darbai, taip pat žemės ir (ar) statinio valdymo formos (nuoma, panauda) turi būti įregistruotos įstatymų nustatyta tvarka ir galioti ne trumpiau kaip penkerius metus nuo projekto finansavimo pabaigos. Jei statinys ar žemės sklypas yra naudojamas pagal panaudos ar nuomos sutartį, pareiškėjas turi turėti panaudos davėjo ar nuomotojo raštišką sutikimą vykdyti projekto veiklas. Jei pareiškėjas (partneris) yra savivaldybės administracija, o žemės sklypą, kuriame statomas statinys, ir (ar) statinį nuosavybės teise valdo arba naudoja savivaldybė ir jis pareiškėjui (partneriui) nėra perduotas valdyti ir naudoti patikėjimo teise ar kitais teisėto naudojimo pagrindais, savivaldybės taryba turi būti pavedusi pareiškėjui (partneriui) atlikti projekto veiklų (darbų) užsakovo funkcijas.
    9. Įgyvendinant projektą būtina laikytis šio Gairių skyriaus 4 ir 5 punktuose nustatytų reikalavimų dėl horizontaliųjų principų ir Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos (toliau – Chartija).
    10. Projekto vykdytojas ir (ar) partneris turi vykdyti informavimo apie įgyvendinamą projektą ir komunikacijos veiksmus, laikydamasis PAFT VIII skyriaus pirmojo skirsnio „Informavimas apie projektą ir komunikaciją“ nustatytų reikalavimų.
    2.101. Kai projektu prisidedama prie funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo, turi būti funkcinės zonos strategijoje nustatytu terminu įgyvendintas neinvesticinis veiksmas, susijęs su strategijos investiciniu veiksmu, kuriam įgyvendinti yra skirtas projektas.
    11. Po projekto finansavimo pabaigos turi būti užtikrintas projekto investicijų tęstinumas, laikantis PAFT 246 punkte nustatytų reikalavimų.
    12. Projekto įgyvendinimo planas gali būti teikiamas RPPl administruojančiajai institucijai, jeigu regiono plėtros plano pažangos priemonės apraše yra suplanuotas bent vienas kitas tai pačiai miesto tvarios plėtros strategijai ar funkcinės zonos strategijai įgyvendinti skirtas projektas, kuriuo prisidedama prie kito, nei Investicijų programos 5 prioritetas, Investicijų programos prioriteto įgyvendinimo (šis reikalavimas netaikomas, jeigu projektu, dėl kurio sudaroma sutartis, prisidedama ne tik prie Investicijų programos 5 prioriteto, bet ir prie bent vieno kito Investicijų programos prioriteto įgyvendinimo).
    13. Kartu su projekto įgyvendinimo planu pareiškėjas turi pateikti:
    13.1. investicijų projektą su investicijų skaičiuokle (jei taikoma pagal Strateginio valdymo metodikos 140.5 papunktį), parengtus pagal Investicijų projektų, kuriems siekiama gauti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir / ar valstybės biudžeto lėšų, rengimo metodiką, patvirtintą viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2014 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 2014/8-337, kuri paskelbta interneto svetainės www.cpva.lt skiltyje Plėtros programų portfelio metodinės pagalbos centras / Dokumentai / Investicijų projektų rengimo metodika;
    13.2. Gairių III skyriaus 2.1.3 papunktyje nurodyto reikalavimo įvykdymą įrodančių dokumentų kopijas (jei taikoma pagal Gairių III skyriaus 2.1.4.2 papunktį);
    13.3. dokumentą, kuriuo patvirtinamas pareiškėjo ir (ar) partnerio užtikrinamas nuosavų lėšų prisidėjimas;
    13.4. partnerio deklaraciją, parengtą pagal PAFT 1 priedo 1 priede nustatytą formą (taikoma, kai projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais);
    2.13.5. informaciją apie projekto biudžeto paskirstymą, parengtą pagal PAFT 1 priedo 2 priede nustatytą formą (taikoma, kai projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais);
    13.6. dokumentų, pagrindžiančių projekto išlaidų pagrįstumą, kopijas (pvz., sudarytas pirkimų sutartis, statinio projektą su skaičiuojamosios kainos nustatymo dalimi, pareiškėjo (partnerio) patvirtintą preliminarią darbų sąmatą, darbų kainų palyginamuosius ekonominius rodiklius, komercinius pasiūlymus, nuorodas į rinkoje esančias prekių ir (ar) paslaugų kainas (pvz., Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje ir pan.);
    13.7. dokumentų, pagrindžiančių Gairių 2.8 papunktyje nurodytas pareiškėjo (partnerio) daiktines teises, kopijas;
    13.8. pareiškėjo ir, kai projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), partnerio (-ių) įsipareigojimo dėl atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašo reikalavimams deklaracijas, parengtas pagal Gairių 3 priede nustatytą formą;
    13.9. informaciją apie iš projekto planuojamą gauti veiklos pelną, parengtą pagal Gairių III skyriaus 6.21 papunktyje nustatytus reikalavimus (jei taikoma pagal Gairių III skyriaus 6.21 papunktį);
    13.10. informaciją apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus, parengtą pagal PAFT 1 priedo „Projekto įgyvendinimo plano forma“ 3 priede nustatytą formą (taikoma, kai pagal projektą planuojama ūkinė veikla gali turėti poveikį aplinkai ir ji patenka į Lietuvos Respublikos poveikio aplinkai vertinimo įstatymo taikymo sritį ir (arba) įgyvendinant projektą planuojama ūkinė veikla, susijusi su „Natura 2000“ teritorijomis);
    13.11. informaciją apie pareiškėjui (partneriui) suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis), parengtą pagal PAFT 1 priedo „Projekto įgyvendinimo plano forma“ 4 priede nustatytą formą.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    1. Projekte negali būti numatyta:
    1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos ar kitais pagrindais principo įgyvendinimui;
    1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo įgyvendinimui.
    2. Įgyvendinant projektą, turi būti prisidedama prie:
    2.1. universalaus dizaino, kaip tai apibrėžta Statybos įstatymo 2 straipsnio 109 dalyje, principų įgyvendinimo ir laikomasi universalaus dizaino reikalavimų, nustatytų Statybos techniniame reglamente STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2019 m. lapkričio 4 d. įsakymu Nr. D1-653 „Dėl Statybos techninio reglamento STR 2.03.01:2019 „Statinių prieinamumas“ patvirtinimo“; informacija apie universalaus dizaino principus skelbiama interneto svetainėje https://www.ndt.lt/universalus-dizainas/; universalaus dizaino principų įgyvendinimas turi būti aprašytas projekto įgyvendinimo plane;
    2.2. darnaus vystymosi principo įgyvendinimo, t. y. projekto įgyvendinimo plane pagrindžiama, kad projektu prisidedama prie Jungtinių Tautų Darnaus vystymosi darbotvarkėje 2030 nustatyto (-ų) Darnaus vystymosi tikslo (-ų) įgyvendinimo aplinkosaugos, socialinėje, ekonomikos ir (ar) teritorijų vystymo srityje (pvz., projektu išvalomos, rekultivuojamos ar humanizuojamos (rehabilituojamos) pramoninės ir (ar) komercinės teritorijos; projektu investuojama į atsinaujinančių energijos išteklių panaudojimą ir (ar) į priemones, mažinančias ir (ar) kompensuojančias vykdomos ar numatomos vykdyti ekonominės veiklos neigiamą poveikį aplinkai ir (ar) klimato kaitai, ir (ar) technologijas (taip pat informacines technologijas), sumažinančias infrastruktūrai ir (ar) viešajai paslaugai teikti sunaudojamą energiją, gaunamą iš iškastinio kuro; projektu investuojama į bendrai naudojamą infrastruktūrą, į infrastruktūrą, skirtą socialiai pažeidžiamų grupių įtraukimui ir (ar) švietimui, ir (ar) gebėjimų ugdymui; projektu investuojama į viešąją turizmo infrastruktūrą, užtikrinant aplinkos ir paveldo išsaugojimą ir suteikiant ekonominę ir socialinę naudą vietos bendruomenėms, ir (ar) į technologijas (įskaitant informacines technologijas), sumažinančias infrastruktūrai ir (ar) viešajai paslaugai teikti sunaudojamą energiją, gaunamą iš iškastinio kuro; projektu investuojama siekiant sukurti naujas darbo vietas regione ar savivaldybėje, kurios užimtumo lygis yra žemesnis už šalies vidurkį; investuojama į socialinės ekonomikos iniciatyvas, leidžiančias sumažinti pažeidžiamų grupių socialinę atskirtį; investuojama į taršos mažinimo priemones aukšta ekonominės veiklos koncentracija pasižyminčiose teritorijose).
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Po projekto finansavimo pabaigos turi būti užtikrintas projekto investicijų tęstinumas, laikantis PAFT 246 punkte nustatytų reikalavimų.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-04 veiklos turi būti baigtos vykdyti ir išlaidos patirtos iki 2026 m. gruodžio 31 d.
    Projekto 01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-05 veiklos turi būti baigtos vykdyti ir išlaidos patirtos iki 2027 m. rugsėjo 30 d.
    Projekto 01-004-07-01-01-(RE)-21-(LT021-03-01-04)-02-06 veiklos turi būti baigtos vykdyti ir išlaidos patirtos iki 2029 m. birželio 30 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Projektų specialieji atrankos kriterijai nenustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projekto išlaidos turi atitikti PAFT VII skyriaus pirmajame skirsnyje „Bendrieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ ir antrajame skirsnyje „Specialieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ nustatytus reikalavimus, taikomus iš Investicijų programos Europos regioninės plėtros fondo lėšų finansuojamiems projektams. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą, tinkamos finansuoti projekto išlaidos taip pat turi atitikti Gairių 7.4 papunktyje nurodytus Bendrojo bendrosios išimties reglamento reikalavimus.
    2. Tiesioginės projekto išlaidos turi atitikti bent vieną iš Europos regioninės plėtros fondo finansavimo sričių, nustatytų Reglamento (ES) 2021/1058 5 straipsnio 1 dalyje.
    3. Įgyvendinant projektus netinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįstamos išlaidos, kurios nurodytos Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1 dalyje ir PAFT 302 punkte, taip pat PAFT VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą jūros uostui, netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos, susijusios su veikla, nesusijusia su transportu (įskaitant uoste veikiančius pramoninius gamybos įrenginius, biurus ar parduotuves, taip pat antžeminę uosto infrastruktūrą.
    4. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą, tinkamos finansuoti projekto išlaidos turi atitikti Bendrojo bendrosios išimties reglamento 7 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir (ar) kaupimo įrenginiams, tinkamos finansuoti projekto išlaidos turi atitikti Bendrojo bendrosios išimties reglamento 41 straipsnio 6 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą kultūros ir kultūros paveldo infrastruktūrai, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 53 straipsnio 4 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą vietos infrastruktūrai, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 56 straipsnio 5 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą jūros uostui, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 56b straipsnio 2 ir 2a dalyse nurodytas išlaidas.
    5. Projekto pridėtinės vertės mokestis yra tinkamas finansuoti, išskyrus PAFT 313 punkte nurodytus atvejus.
    6. Finansuojant projektus, kryžminis finansavimas netaikomas.
    7. Projektui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai, kurie nurodyti Gairių III skyriaus 8 punkto lentelėje. Šios lentelės 2–12 punktuose nurodytų supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių skaitinės reikšmės nurodytos 2021–2027 m. ES fondų lėšomis supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių registre, kuris skelbiamas interneto svetainėje www.esf.lt/veiklos-sritys/metodines-pagalbos-centras/fiksuotuju-dydziu-registras/1104., 1. Projekto išlaidos turi atitikti PAFT VII skyriaus pirmajame skirsnyje „Bendrieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ ir antrajame skirsnyje „Specialieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ nustatytus reikalavimus, taikomus iš Investicijų programos Europos regioninės plėtros fondo lėšų finansuojamiems projektams. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą, tinkamos finansuoti projekto išlaidos taip pat turi atitikti Gairių 7.4 papunktyje nurodytus Bendrojo bendrosios išimties reglamento reikalavimus.
    2. Tiesioginės projekto išlaidos turi atitikti bent vieną iš Europos regioninės plėtros fondo finansavimo sričių, nustatytų Reglamento (ES) 2021/1058 5 straipsnio 1 dalyje.
    3. Įgyvendinant projektus netinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįstamos išlaidos, kurios nurodytos Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1 dalyje ir PAFT 302 punkte, taip pat PAFT VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą jūros uostui, netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos, susijusios su veikla, nesusijusia su transportu (įskaitant uoste veikiančius pramoninius gamybos įrenginius, biurus ar parduotuves, taip pat antžeminę uosto infrastruktūrą.
    4. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą, tinkamos finansuoti projekto išlaidos turi atitikti Bendrojo bendrosios išimties reglamento 7 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir (ar) kaupimo įrenginiams, tinkamos finansuoti projekto išlaidos turi atitikti Bendrojo bendrosios išimties reglamento 41 straipsnio 6 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą kultūros ir kultūros paveldo infrastruktūrai, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 53 straipsnio 4 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą vietos infrastruktūrai, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 56 straipsnio 5 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą jūros uostui, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 56b straipsnio 2 ir 2a dalyse nurodytas išlaidas.
    5. Projekto pridėtinės vertės mokestis yra tinkamas finansuoti, išskyrus PAFT 313 punkte nurodytus atvejus.
    6. Finansuojant projektus, kryžminis finansavimas netaikomas.
    7. Projektui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai, kurie nurodyti Gairių III skyriaus 8 punkto lentelėje. Šios lentelės 2–12 punktuose nurodytų supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių skaitinės reikšmės nurodytos 2021–2027 m. ES fondų lėšomis supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių registre, kuris skelbiamas interneto svetainėje www.esf.lt/veiklos-sritys/metodines-pagalbos-centras/fiksuotuju-dydziu-registras/1104., 1. Projekto išlaidos turi atitikti PAFT VII skyriaus pirmajame skirsnyje „Bendrieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ ir antrajame skirsnyje „Specialieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ nustatytus reikalavimus, taikomus iš Investicijų programos Europos regioninės plėtros fondo lėšų finansuojamiems projektams. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą, tinkamos finansuoti projekto išlaidos taip pat turi atitikti Gairių 7.4 papunktyje nurodytus Bendrojo bendrosios išimties reglamento reikalavimus.
    2. Tiesioginės projekto išlaidos turi atitikti bent vieną iš Europos regioninės plėtros fondo finansavimo sričių, nustatytų Reglamento (ES) 2021/1058 5 straipsnio 1 dalyje.
    3. Įgyvendinant projektus netinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįstamos išlaidos, kurios nurodytos Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1 dalyje ir PAFT 302 punkte, taip pat PAFT VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą jūros uostui, netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos, susijusios su veikla, nesusijusia su transportu (įskaitant uoste veikiančius pramoninius gamybos įrenginius, biurus ar parduotuves, taip pat antžeminę uosto infrastruktūrą.
    4. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą, tinkamos finansuoti projekto išlaidos turi atitikti Bendrojo bendrosios išimties reglamento 7 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir (ar) kaupimo įrenginiams, tinkamos finansuoti projekto išlaidos turi atitikti Bendrojo bendrosios išimties reglamento 41 straipsnio 6 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą kultūros ir kultūros paveldo infrastruktūrai, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 53 straipsnio 4 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą vietos infrastruktūrai, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 56 straipsnio 5 dalyje nurodytas išlaidas. Kai teikiama valstybės pagalba pagal Bendrąjį bendrosios išimties reglamentą jūros uostui, projekto tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šio reglamento 56b straipsnio 2 ir 2a dalyse nurodytas išlaidas.
    5. Projekto pridėtinės vertės mokestis yra tinkamas finansuoti, išskyrus PAFT 313 punkte nurodytus atvejus.
    6. Finansuojant projektus, kryžminis finansavimas netaikomas.
    7. Projektui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai, kurie nurodyti Gairių III skyriaus 8 punkto lentelėje. Šios lentelės 2–12 punktuose nurodytų supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių skaitinės reikšmės nurodytos 2021–2027 m. ES fondų lėšomis supaprastintai apmokamų išlaidų dydžių registre, kuris skelbiamas interneto svetainėje www.esf.lt/veiklos-sritys/metodines-pagalbos-centras/fiksuotuju-dydziu-registras/1104.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    1 700 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Kalniškės mūšio atminimo vietos pasiekiamumo didinimas ir pritaikymas lankymui :
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-053-02 02 Fiksuotasis vieneto įkainis projektams, kurie skirti informacinių ir ryšių technologijų infrastruktūros ir / ar informacinių sistemų ir / ar registrų kūrimui ir / ar modernizavimui ir / ar plėtrai (toliau - IVS), su PVM 36118,9500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FĮ-053-01 02 Fiksuotasis vieneto įkainis projektams, kurie skirti informacinių ir ryšių technologijų infrastruktūros ir / ar informacinių sistemų ir / ar registrų kūrimui ir / ar modernizavimui ir / ar plėtrai (toliau - IVS), be PVM 29850,3700 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-053-04 02 Fiksuotasis vieneto įkainis visiems kitiems projektams, kurie nesusiję su IVS, su PVM 6307,1800 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FĮ-053-03 02 Fiksuotasis vieneto įkainis visiems kitiems projektams, kurie nesusiję su IVS, be PVM 5212,5500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Vandens turizmo trasų upėse pritaikymas turizmo poreikiams :
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 13745,3700 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FĮ-053-03 02 Fiksuotasis vieneto įkainis visiems kitiems projektams, kurie nesusiję su IVS, be PVM 5212,5500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FĮ-053-04 02 Fiksuotasis vieneto įkainis visiems kitiems projektams, kurie nesusiję su IVS, su PVM 6307,1800 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-053-01 02 Fiksuotasis vieneto įkainis projektams, kurie skirti informacinių ir ryšių technologijų infrastruktūros ir / ar informacinių sistemų ir / ar registrų kūrimui ir / ar modernizavimui ir / ar plėtrai (toliau - IVS), be PVM 29850,3700 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FĮ-053-02 02 Fiksuotasis vieneto įkainis projektams, kurie skirti informacinių ir ryšių technologijų infrastruktūros ir / ar informacinių sistemų ir / ar registrų kūrimui ir / ar modernizavimui ir / ar plėtrai (toliau - IVS), su PVM 36118,9500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Vandens turizmo trasų ežeruose plėtra ir pritaikymas turizmo poreikiams :
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-053-01 02 Fiksuotasis vieneto įkainis projektams, kurie skirti informacinių ir ryšių technologijų infrastruktūros ir / ar informacinių sistemų ir / ar registrų kūrimui ir / ar modernizavimui ir / ar plėtrai (toliau - IVS), be PVM 29850,3700 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FĮ-053-02 02 Fiksuotasis vieneto įkainis projektams, kurie skirti informacinių ir ryšių technologijų infrastruktūros ir / ar informacinių sistemų ir / ar registrų kūrimui ir / ar modernizavimui ir / ar plėtrai (toliau - IVS), su PVM 36118,9500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-053-04 02 Fiksuotasis vieneto įkainis visiems kitiems projektams, kurie nesusiję su IVS, su PVM 6307,1800 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FĮ-053-03 02 Fiksuotasis vieneto įkainis visiems kitiems projektams, kurie nesusiję su IVS, be PVM 5212,5500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    9 priedas: Dokumentų, pagrindžiančių projekto išlaidų pagrįstumą, kopijas (pvz., sudarytas pirkimų sutartis, statinio projektą su skaičiuojamosios kainos nustatymo dalimi, pareiškėjo (partnerio) patvirtintą preliminarią darbų sąmatą, darbų kainų palyginamuosius ekonominius rodiklius, komercinius pasiūlymus, nu 10 priedas: Dokumentas, kuriuo patvirtinamas pareiškėjo ir (ar) partnerio užtikrinamas nuosavų lėšų prisidėjimas; 11 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys Gairių 2.7 papunktyje nurodytas pareiškėjo (partnerio) daiktines teises, kopijos; 12 priedas: Pareiškėjo ir, kai projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais), partnerio (-ių) įsipareigojimo dėl atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašo reikalavimams deklaracijos, parengtos pagal Gairių 3 priede nustatytą formą; 13 priedas: Informacija apie iš projekto planuojamą gauti veiklos pelną, parengta pagal Gairių III skyriaus 6.15 papunktyje nustatytus reikalavimus (jei taikoma pagal Gairių III skyriaus 6.15 papunktį). 14 priedas: Pareiškėjo reikšmingos žalos nedarymo klausimynas pagal pridedamą formą. 3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus 5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Kalniškės mūšio atminimo vietos pasiekiamumo didinimas ir pritaikymas lankymui :
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Sukurtos arba atkurtos teritorijos, naudojamos ekonominei, rekreacinei ar turizmo paskirčiai R.S.2.3040 ha 5,90
    Sukurtos arba atkurtos atviros erdvės P.S.2.1039 kv. m 59000,00
    Integruoti teritorinio vystymo projektai P.B.2.0076 projektai 1,00
    Vandens turizmo trasų upėse pritaikymas turizmo poreikiams :
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Sukurtos arba atkurtos teritorijos, naudojamos ekonominei, rekreacinei ar turizmo paskirčiai R.S.2.3040 ha 0,10
    Integruoti teritorinio vystymo projektai P.B.2.0076 projektai 1,00
    Sukurtos arba atkurtos atviros erdvės P.S.2.1039 kv. m 1000,00
    Vandens turizmo trasų ežeruose plėtra ir pritaikymas turizmo poreikiams :
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Sukurtos arba atkurtos teritorijos, naudojamos ekonominei, rekreacinei ar turizmo paskirčiai R.S.2.3040 ha 4,60
    Sukurtos arba atkurtos atviros erdvės P.S.2.1039 kv. m 46000,00
    Integruoti teritorinio vystymo projektai P.B.2.0076 projektai 1,00
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Jurgita Ramanauskienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 864946228 j.ramanauskiene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau