Teikiama nuo
2024-05-03 08:00
Teikiama iki
2024-06-03 17:00 Pasibaigęs
Finansavimo suma
42 000 000,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas, kai ketinama įgyvendinti jungtinį projektą
Didžiausia galima skirti finansavimo lėšų suma projektui įgyvendinti
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos energetikos ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Žalesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Skatinti atsinaujinančiąją energiją pagal Direktyvą (ES) 2018/2001, įskaitant joje nustatytus tvarumo kriterijus
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    03-001-06-03-02-03-01 Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje
    03-001-06-03-02-03-02 Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Fiziniai asmenys, tapę arba norintys tapti gaminančiais vartotojais.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra.
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    03-001-06-03-02-03-01 15,43
    03-001-06-03-02-03-02 15,43 ir 11,62
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dalis
    Kodas Nuosavo įnašo dalis
    03-001-06-03-02-03-01 84,57
    03-001-06-03-02-03-02 84,57 ir 88,38
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    JP atranka vykdoma planavimo būdu. Galimas pareiškėjas – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra.
    Partneriai teikiant projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP) ir įgyvendinant projektą negalimi.
    JP viešinimo išlaidos nefinansuojamos.
    Stebėsenos rodiklių reikšmių siekiama JP įgyvendinimo metu ir po jo. Kvietimai teikti paraiškas finansuoti jungtinio projekto projektus (toliau – JP projektai) turi būti išdėstyti taip, kad užtikrintų visų Apraše nurodytų produkto ir rezultato rodiklių pasiekimą.
    JP vykdytojas, teikdamas PĮP administruojančiai institucijai, kartu su PĮP turi pateikti JP biudžetą pagrindžiančius dokumentus.
    PĮP nederinamas su Lietuvos Respublikos energetikos ministerija.
    Kvietimų planas teikti JP projektų paraiškas derinamas su Lietuvos Respublikos energetikos ministerija.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    JP ir JP projektai negali daryti neigiamo poveikio horizontaliesiems principams. JP projektų atitikties Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas Aprašo 1 priede. JP ir JP projektai neturės neigiamo poveikio horizontaliesiems principams, nes bus diegiamos atsinaujinančių išteklių energiją naudojančios technologijos ir įranga, kuriai nustatomi minimalūs techniniai reikalavimai (žr. Aprašo 3.17.1–3.17.2 p.). Veiklos prisidės mažinant šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas, didinant atsinaujinančių išteklių naudojimą.
    JP ir JP projektai neturi pažeisti Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos pagrindinių teisių: orumo, asmenų privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės, asmens duomenų, prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų, teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu, lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių, vaiko teisių, gero administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo, solidarumo ir darbuotojų teisių, aplinkos apsaugos.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    JP projekto vykdytojo veiklos pabaiga yra atnaujinto elektros tinklų nuosavybės ribų akto arba rangovo deklaracijos data (deklaracijos forma nustatyta Elektros energijos gamintojų ir vartotojų elektros įrenginių prijungimo prie elektros tinklų tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 1-127 „Dėl Elektros energijos gamintojų ir vartotojų elektros įrenginių prijungimo prie elektros tinklų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 3 priede), kai fizinis asmuo jau yra tapęs gaminančiu vartotoju ir (ar) atlikęs dalį ar visus reikiamus veiksmus.
    JP projekto vykdytojas užtikrina investicijų tęstinumą, kaip jis apibrėžtas PAFT IV skyriaus dešimtame skirsnyje, 5 metus po JP finansavimo pabaigos, o šio tęstinumo neužtikrinus – grąžina JP vykdytojui finansavimo lėšų dalį proporcingai reikalavimo nesilaikymo laikotarpiui JP vykdytojo vidaus procedūrų apraše nustatyta tvarka.
    5 metus po JP finansavimo pabaigos norint keisti elektros vartojimo objektą, esantį tame pačiame regione, būtinas JP vykdytojo sutikimas. JP vykdytojas duoda tokį sutikimą įsitikinęs, kad bus užtikrintas JP investicijų tęstinumas, kaip jis apibrėžtas PAFT IV skyriaus dešimtajame skirsnyje.
    JP vykdytojas vykdo JP projektų investicijų tęstinumo reikalavimų stebėseną.
    JP vykdytojas per 5 metus po JP finansavimo pabaigos turi teisę bet kada paprašyti JP projekto vykdytojo pateikti objekto elektros energijos iš įdiegto įrenginio apskaitos ir (ar) kitus dokumentus, reikalingus JP vykdytojui vykdyti JP projekto investicijų tęstinumo užtikrinimo stebėseną.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    2026 m. gruodžio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    JP vykdytojui valstybės pagalba neteikiama.
    JP projektų vykdytojams, kitiems fiziniams asmenims ar juridiniams asmenims, kurių ekonominė veikla užregistruota elektros vartojimo objekte, yra teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba, kaip ji apibrėžta de minimis reglamentuose, jeigu įvykdomos visos sąlygos:

    elektros vartojimo objekte, kuris naudos su dotacija, gauta pagal Aprašą, įrengtos elektrinės arba elektrinės, kurios įrengtoji galia buvo padidinta naudojant dotaciją, gautą pagal Aprašą, generuojamą elektros energiją, registruotas ne daugiau kaip vienas juridinis asmuo arba fizinis asmuo, vykdantis ekonominę veiklą; 

    elektros vartojimo objekte, kuris naudos su dotacija, gauta pagal Aprašą, įrengtos elektrinės arba elektrinės, kurios įrengtoji galia buvo padidinta naudojant dotaciją, gautą pagal Aprašą, generuojamą elektros energiją, registruota ekonominė veikla atitinka Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje nurodytas sąlygas;

    elektros vartojimo objekte, kuris naudos su dotacija, gauta pagal Aprašą, įrengtos elektrinės arba elektrinės, kurios įrengtoji galia buvo padidinta naudojant dotaciją, gautą pagal Aprašą, generuojamą elektros energiją, ekonominę veiklą vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui teikiama parama atitinka vieno ar kelių (priklausomai nuo to, kokiems sektoriams priskirtina energijos vartojimo objekte vykdoma ekonominė veikla) de minimis reglamentų reikalavimus (atitiktį de minimis reglamentų sąlygoms JP vykdytojas vertina pildydamas atitinkamas Aprašo 2, 3 ir (arba) 4 prieduose pateiktas atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapų formas).  

    Ekonominę veiklą vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui, kurio ekonominė veikla registruota elektros vartojimo objekte, kuris naudos su dotacija, gauta pagal Aprašą, įrengtos elektrinės arba elektrinės, kurios įrengtoji galia buvo padidinta naudojant dotaciją, gautą pagal Aprašą, generuojamą elektros energiją, suteiktos nereikšmingos (de minimis) valstybės pagalbos suma laikoma visa JP projekto vykdytojui išmokėtos dotacijos suma. 

    JP vykdytojas, prieš suteikiant nereikšmingą (de minimis) pagalbą, Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre (toliau – Registras) turi patikrinti, ar ekonominę veiklą vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui, kurio ekonominė veikla registruota elektros vartojimo objekte, kuris naudos naudos su dotacija, gauta pagal Aprašą, įrengtos elektrinės arba elektrinės, kurios įrengtoji galia buvo padidinta naudojant dotaciją, gautą pagal Aprašą, generuojamą elektros energiją, suteikus numatytą finansavimą, nebūtų viršyta leistina nereikšmingos pagalbos riba. 

    Jeigu JP vykdytojas nustato, kad ekonominę veiklą vykdančiam juridiniam asmeniui arba fiziniam asmeniui, kurio ekonominė veikla registruota elektros vartojimo objekte, kuris naudos naudos su dotacija, gauta pagal Aprašą, įrengtos elektrinės arba elektrinės, kurios įrengtoji galia buvo padidinta naudojant dotaciją, gautą pagal Aprašą, generuojamą elektros energiją, suteikta ir numatoma suteikti nereikšminga (de minimis) pagalba (įskaitant su šiuo juridiniu ar fiziniu asmeniu  taikomo de minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje nurodytais ryšiais susijusius ūkio subjektus) viršija de minimis reglamentuose nustatytą nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydį, teikiama nereikšminga (de minimis) valstybės pagalba, kurią sudaro de minimis reglamentuose nustatyta didžiausios nereikšmingos (de minimis) pagalbos ir jau suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos sumų skirtumas.

    JP vykdytojas duomenis apie suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą turi pateikti į Registrą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir terminais.

    JP vykdytojas turi užtikrinti, kad bus laikomasi Komisijos reglamento (ES) Nr. (ES) Nr. 2023/2831 ir (arba)  Komisijos reglamento (ES) Nr. 1408/2013 ir (arba) Komisijos Reglamento (ES) Nr. 717/2014 6 straipsnio 4 punkte numatytos pareigos duomenis apie individualiai suteiktą de minimis pagalbą saugoti 10 finansinių metų nuo datos, kada paskutinį kartą pagal de minimis pagalbos schemą buvo suteikta individuali pagalba. 

    Tuo atveju, jeigu elektros vartojimo objekte registruota daugiau kaip vieno juridinio asmens ir (arba) fizinio asmens vykdoma ekonominė veikla, dotacija pagal Aprašą neskiriama ir paraiška atmetama.

    Neteisėta ir (arba) nesuderinama de minimis valstybės pagalba grąžinama Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    JP turi atitikti PAFT 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Kiekvienas JP projektas turi atitikti PAFT 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus. JP projektai, atitinkantys 3.1 poveiklę, taip pat turi atitikti nustatytą specialųjį atrankos kriterijų. Specialusis projektų atrankos kriterijus (taikomas tik JP projektams, atitinkantiems 3.1 poveiklę) Jungtinio projekto projektų vykdytojų elektros vartojimo objektas turi būti Sostinės regione. JP projektas atitiks specialųjį projektų atrankos kriterijų, jeigu VĮ „Registrų centras“ Nekilnojamojo turto registro duomenimis, elektros vartojimo objektas yra registruotas Sostinės regiono savivaldybėse.
    Daugiau Mažiau
  • Kvietimo projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    Maksimali galima balų suma: Minimali privaloma surinkti balų suma:
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    Jungtinio projekto (toliau – JP) ir JP projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (toliau – PAFT) VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimus, taip pat Aprašo 8 punkte nustatytus reikalavimus valstybės pagalbai.
    JP projekto tinkamos finansuoti išlaidos: saulės modulio išlaidos, įtampos keitiklio išlaidos, laikančiųjų konstrukcijų išlaidos, montavimo darbų išlaidos.
    JP projektų išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei įsigyjama įranga atitinka Apraše nustatytus reikalavimus ir įsigyjama iš tiekėjo: juridinio asmens, fizinio asmens, kuris turi teisę verstis įrangos pardavimo veikla pagal verslo liudijimą ar individualios veiklos pažymą.
    Įgyvendinant JP projektą, kuriam prašoma finansavimo, PVM sąskaita faktūra arba sąskaita faktūra, patvirtinanti Apraše nurodytos įrangos įsigijimą, turi būti išrašyta ir pagal Aprašą remiamos įrangos montavimo darbų užbaigimą patvirtinanti atestuoto rangovo deklaracija bei nuosavybės ribų aktas išrašyti ne anksčiau kaip 2023 m. rugpjūčio 23 dieną. Jeigu šiame papunktyje nustatytų sąlygų nesilaikoma, visas JP projektas tampa netinkamu finansuoti ir jam finansavimas neskiriamas.
    Pridėtinės vertės mokestis yra tinkamos finansuoti JP projekto išlaidos, išskyrus kai iš JP projekto lėšų apmokėtas PVM bus įtraukiamas į PVM atskaitą.
    JP projektų vykdytojams projekto administravimo išlaidos yra netinkamos finansuoti projekto išlaidos.
    Kryžminis finansavimas netaikomas.
    JP projekto finansavimo, mokėjimų prašymų teikimo, atsiskaitymo detalius reikalavimus, kurie nedetalizuoti Apraše, 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės) ir PAFT, nustato JP vykdytojas kvietime teikti paraiškas.
    JP ir JP projektų matomumo ir informavimo apie projektą išlaidos yra netinkamos finansuoti išlaidos.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    42 000 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Sanglaudos fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dalis
    Kodas Nuosavo įnašo dalis
    03-001-06-03-02-03-01 84,57
    03-001-06-03-02-03-02 84,57 ir 88,38
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 5,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FĮ-012-02 03 Fiksuotasis vieneto įkainis už namų ūkių elektros energijos poreikiams įrengtos saulės elektrinės galią, su PVM 1652,2000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-12-01-fi-12-02-saules-elektrines-irengimo-namu-ukiuose-islaidu-fi-nustatymo-tyrimas
    FĮ-012-01 03 Fiksuotasis vieneto įkainis už namų ūkių elektros energijos poreikiams įrengtos saulės elektrinės galią, be PVM 1365,4500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-12-01-fi-12-02-saules-elektrines-irengimo-namu-ukiuose-islaidu-fi-nustatymo-tyrimas
    Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FĮ-012-01 03 Fiksuotasis vieneto įkainis už namų ūkių elektros energijos poreikiams įrengtos saulės elektrinės galią, be PVM 1365,4500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-12-01-fi-12-02-saules-elektrines-irengimo-namu-ukiuose-islaidu-fi-nustatymo-tyrimas
    FĮ-012-02 03 Fiksuotasis vieneto įkainis už namų ūkių elektros energijos poreikiams įrengtos saulės elektrinės galią, su PVM 1652,2000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-12-01-fi-12-02-saules-elektrines-irengimo-namu-ukiuose-islaidu-fi-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 5,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Papildomi atsinaujinančių išteklių energijos gamybos pajėgumai, iš kurių elektros, šilumos energijos pajėgumai P.B.2.0022 MW 54,90
    Papildomi atsinaujinančios energijos gamybos pajėgumai, iš kurių elektros pajėgumai P.B.2.0022.1 MW 54,90
    Numatomas išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis R.B.2.2029 tonos CO2 ekvivalentu per metus 0,00
    Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Papildomi atsinaujinančių išteklių energijos gamybos pajėgumai, iš kurių elektros, šilumos energijos pajėgumai P.B.2.0022 MW 101,99
    Papildomi atsinaujinančios energijos gamybos pajėgumai, iš kurių elektros pajėgumai P.B.2.0022.1 MW 101,99
    Numatomas išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis R.B.2.2029 tonos CO2 ekvivalentu per metus 0,00
    Daugiau Mažiau
  • Kita informacija

    Kvietimas skirtas viešojo sektoriaus pareiškėjui Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrai, o fiziniams asmenims teikti paraiškas finansavimui bus galima 2024 m. birželį. Daugiau informacijos apie būsimą kvietimą rasite čia: https://apva.lrv.lt/lt/aktualus-kvietimai-330/

    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1.1. 2021-2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos energetikos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 03-001-06-03-02 „Didinti atsinaujinančių energijos išteklių dalį, užtikrinant atsinaujinančių išteklių integraciją į elektros tinklus“ veiklos „Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą“ poveiklių „Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje“ ir „Gaminančių vartotojų investicijų į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje“ projektų finansavimo sąlygų aprašas Nr. 3 (toliau – Aprašas) parengtas atsižvelgiant į:
    1.1.1. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentą Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2023 m. spalio 5 d. Komisijos reglamentu (ES) 2023/2391;
    1.1.2. 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2023 m. spalio 5 d. Komisijos reglamentu (ES) 2023/2391;
    1.1.3. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo;
    1.1.4. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės“ su visais pakeitimais;
    1.1.5. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai;
    1.1.6. Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymą;
    1.1.7. Lietuvos Respublikos atsinaujinančių išteklių energetikos įstatymą;
    1.1.8. Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymą;
    1.1.9. Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą;
    1.1.10. Lietuvos Respublikos saugomų teritorijų įstatymą;
    1.1.11. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymą;
    1.1.12. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimą Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“;
    1.1.13. Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programą, kuriai pritarta 2020 m. gruodžio 11 d. Lietuvos Respublikos Seimo nutarimu Nr. XIV-72 „Dėl Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“;
    1.1.14. Strateginio valdymo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“;
    1.1.15. 2021–2030 metų Nacionalinę energetikos plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 8 d. nutarimu Nr. 1064 „Dėl Nacionalinės energetikos plėtros programos patvirtinimo“;
    1.1.16. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės);
    1.1.17. Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu
    Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – PAFT).
    1.2. Apraše naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Aprašo 1.1 papunktyje nurodytuose teisės aktuose.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    1.1. 2021-2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos energetikos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 03-001-06-03-02 „Didinti atsinaujinančių energijos išteklių dalį, užtikrinant atsinaujinančių išteklių integraciją į elektros tinklus“ veiklos „Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą“ poveiklių „Gaminančių vartotojų investicijos į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą visoje Lietuvoje“ ir „Gaminančių vartotojų investicijų į naujų AEI naudojančių elektros energijos gamybos pajėgumų sukūrimą Vidurio ir vakarų Lietuvoje“ projektų finansavimo sąlygų aprašas Nr. 3 (toliau – Aprašas) parengtas atsižvelgiant į:
    1.1.1. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentą Nr. 1408/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio sektoriuje su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2023 m. spalio 5 d. Komisijos reglamentu (ES) 2023/2391;
    1.1.2. 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 717/2014 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2023 m. spalio 5 d. Komisijos reglamentu (ES) 2023/2391;
    1.1.3. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo;
    1.1.4. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės“ su visais pakeitimais;
    1.1.5. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai;
    1.1.6. Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymą;
    1.1.7. Lietuvos Respublikos atsinaujinančių išteklių energetikos įstatymą;
    1.1.8. Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymą;
    1.1.9. Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą;
    1.1.10. Lietuvos Respublikos saugomų teritorijų įstatymą;
    1.1.11. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymą;
    1.1.12. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimą Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“;
    1.1.13. Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programą, kuriai pritarta 2020 m. gruodžio 11 d. Lietuvos Respublikos Seimo nutarimu Nr. XIV-72 „Dėl Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“;
    1.1.14. Strateginio valdymo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“;
    1.1.15. 2021–2030 metų Nacionalinę energetikos plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 8 d. nutarimu Nr. 1064 „Dėl Nacionalinės energetikos plėtros programos patvirtinimo“;
    1.1.16. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės);
    1.1.17. Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu
    Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – PAFT).
    1.2. Apraše naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Aprašo 1.1 papunktyje nurodytuose teisės aktuose.
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Violeta Pilvelienė Centrinė projektų valdymo agentūra Grupės vadovas 37064912641 v.pilveliene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau