Skaitmeniniai MVĮ čekiai Sustabdytas
Kvietimas „Skaitmeniniai MVĮ čekiai“ Nr. 02-042-T sustabdytas gavus projektų įgyvendinimo planų (PĮP) už daugiau nei kvietimui skirta lėšų suma. Tuo atveju, jei atlikus gautų PĮP vertinimą liks nepaskirstytų lėšų, kvietimas bus atnaujintas.
Kontaktiniai duomenys konsultacijoms:
VšĮ Inovacijų agentūra:
Kontaktų centras, tel. +370 700 77 055
Verslo produktyvumo skyrius, tel. +370 658 53312
El. paštas: mvi_cekiai@inovacijuagentura.lt
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 05-001-01-05-05-01-03 MVĮ čekių skaitmeninimo ir technologijų paslaugoms įsigyti finansavimas 05-001-01-05-05-01-04 MVĮ čekių skaitmeninimo ir technologijų paslaugoms įsigyti finansavimas Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsLabai mažos, mažos ir vidutinės įmonės (MVĮ)Daugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiMVĮDaugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 05-001-01-05-05-01-03 Ne daugiau 50 proc. nuo tinkamų finansuoti išlaidų sumos Sostinės regione 05-001-01-05-05-01-04 Ne daugiau 75 proc. nuo tinkamų finansuoti išlaidų sumos Vidurio ir vakarų Lietuvos regione Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsPFSA 2 p. nurodyti reikalavimai projektams ir pareiškėjams:
2.1. Remiama veikla: MVĮ čekių skaitmeninimo ir technologijų paslaugoms įsigyti finansavimas. Finansuojamas skaitmeninimo ir technologijų perdavimo paslaugų įsigijimas pačių MVĮ poreikiams (gali būti finansuojamos visos PFSA 2.1.1–2.1.3 papunkčiuose nurodytos veiklos arba PFSA 2.1.1, 2.1.2 ar 2.1.3 papunkčiuose nurodytos veiklos atskirai pagal MVĮ poreikius):
2.1.1. skaitmeninis auditas DI, didelio (aukšto) našumo skaičiavimo (superkompiuterijos) ir kibernetinio saugumo srityse. Skaitmeninį auditą rekomenduojama pateikti pagal kvietimo informacijoje paskelbtą formą arba informacija turi atitikti minėtos formos reikalavimus;
2.1.2. rekomendacijos dėl rezultatais grįstų skaitmeninių inovacijų diegimo plano parengimo DI, didelio (aukšto) našumo skaičiavimo (superkompiuterijos) ir kibernetinio saugumo srityse. Jei MVĮ jau turi atliktą skaitmeninį auditą, pagal kurį prašoma finansavimo šiame PFSA papunktyje nurodytai veiklai, jį pateikia kartu su PĮP teikiamais dokumentais;
2.1.3. konsultacijos skaitmeninimo klausimais DI, didelio (aukšto) našumo skaičiavimo (superkompiuterijos) ir kibernetinio saugumo srityse. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu konsultacijos skaitmeninimo klausimais DI, didelio (aukšto) našumo skaičiavimo (superkompiuterijos) ir kibernetinio saugumo srityse negali viršyti 200 val.
2.2.3. Vienas pareiškėjas (pareiškėjo darbuotojas ar pareiškėjo įgaliotas asmuo) gali pateikti tik vieną PĮP, parengtą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priede pateiktą formą, vienu metu. Kitą PĮP pareiškėjas gali pateikti, jei nėra vertinamas šio pareiškėjo anksčiau pateiktas PĮP arba pareiškėjas neįgyvendina projekto pagal šį kvietimą.
2.2.4. Finansavimas gali būti skiriamas pareiškėjams visose srityse, išskyrus Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1–6 dalyse nustatytus atvejus ir Reglamento (ES) 2023/2831 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus sektorius ir veiklas, taip pat laikantis Reglamento (ES) 2023/2831 1 straipsnio 2 dalies nuostatų.
2.2.5. Finansavimas nėra skiriamas pareiškėjui:
2.2.5.1. Jeigu jis nėra sugrąžinęs anksčiau gautos valstybės pagalbos, kuri pagal ankstesnį Europos Komisijos sprendimą Lietuvos Respublikoje suteikta pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka. Nauja valstybės pagalba negali būti teikiama, kol nebus sugrąžinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka gauta valstybės pagalba.
2.2.5.2. Jeigu pareiškėjas ir (arba) ūkio subjektas (-ai), kuriam (-iems) priklauso pareiškėjas, yra priskiriami sunkumų patiriančios įmonės kategorijai, kaip ši sąvoka apibrėžta 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2023 m. birželio 23 d. Komisijos reglamentu (ES) 2023/1315, 2 straipsnio 18 punkte. Ūkio subjektu laikomas pareiškėjas ir visos su juo pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 I priedo 3 straipsnio 3 dalį susijusios įmonės.
2.2.5.3. Kuriam pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymo 7 straipsniu (Juridinių asmenų ar kitų organizacijų, neturinčių juridinio asmens statuso, kurios nuosavybės teise priklauso arba yra kontroliuojamos subjekto, kuriam taikomos sankcijos, sąrašas skelbiamas Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://fntt.lt/lt/tarptautines-finansines-sankcijos/4166), arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į Užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešąjį sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje https://www.migracija.lt/u%C5%BEsienie%C4%8Di%C5%B3-kuriems-draud%C5%BEiama-atvykti-s%C4%85ra%C5%A1as.
2.2.5.4. Kuris turi arba nėra nutraukęs prekybinių įsipareigojimų su šių valstybių – Rusijos Federacija, Baltarusijos Respublika, Rusijos Federacijos aneksuoto Krymo, Moldovos Respublikos vyriausybės nekontroliuojama Padniestrės teritorija bei Sakartvelo vyriausybės nekontroliuojamos Abchazijos ir Pietų Osetijos teritorijos – fiziniais ir (ar) juridiniais asmenimis ne vėliau kaip iki 2022 m. rugpjūčio 31 dienos.
2.3. Projektams keliami reikalavimai:
2.3.1. Projektų veiklos gali būti įgyvendinamos Sostinės ir (arba) Vidurio ir vakarų Lietuvos regionuose. Projekto veiklų priskyrimo regionui vertinimas atliekamas vadovaujantis Rekomendacijomis dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, paskelbtomis Europos Sąjungos (toliau – ES) investicijų interneto svetainėje https://esinvesticijos.lt/dokumentai/rekomendacijos-del-projektu-islaidu-atitikties-europos-sajungos-fondu-reikalavimams.
2.3.2. Projekto veiklos turi būti pradėtos įgyvendinti ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Projektų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 12 mėnesių nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projektų veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.3.8 papunktyje nurodyto termino.
2.3.3. Projektui privalomi visi pirmiau PFSA išvardyti rodikliai (pagal įgyvendinamą 2022–2030 metų ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-05 „Skatinti įmones skaitmenizuotis“ aprašo III skyriaus 1.3 ir 1.4 papunkčiuose nurodytas poveikles), kurių metodiniai skaičiavimo aprašai skelbiami kartu su kvietimu teikti PĮP. Projekto vykdytojui nepasiekus rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 171–178 punktų nuostatos. Stebėsenos rodiklių „Produktų ar procesų inovacijas diegiančios MVĮ“ ir „Prekybos ar organizacines inovacijas diegiančios MVĮ“ rezultatai turi sietis su atliktu skaitmeniniu auditu ir (arba) rekomendacijomis ir (arba) konsultacijomis (taikoma tiek Sostinės regione, tiek Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione įgyvendinamiems projektams).
2.3.4. Pagal PFSA projektams įgyvendinti skiriama iki 1 000 000,00 (vieno milijono) eurų 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos lėšų, iš kurių iki 500 000,00 (penkių šimtų tūkstančių) eurų skiriama projektams įgyvendinti Sostinės regione ir iki 500 000,00 (penkių šimtų tūkstančių) eurų – Vidurio ir vakarų Lietuvos regione. Projektų atranka atliekama tęstinės atrankos būdu, PĮP teikiami nuolat, o pateikti PĮP vertinami ir sprendimai dėl projektų finansavimo priimami pagal PĮP pateikimo eilę. PĮP priėmimas baigiamas anksčiau, jeigu pagal priimtus sprendimus dėl projektų finansavimo ir pateiktus PĮP galima paskirstyti visą kvietimui skirtą finansavimo lėšų sumą. Administruojančioji institucija, baigusi PĮP priėmimą anksčiau negu kvietime nustatytas terminas, informaciją apie PĮP priėmimo pabaigą ir priežastis paskelbia interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt.
2.3.5. Didžiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 6 000,00 (šeši tūkstančiai) eurų.
2.3.6. Mažiausia galima projektui skirti finansavimo lėšų suma yra 1 000,00 (vienas tūkstantis) eurų.
2.3.7. Projektų atranka atliekama tęstinės projektų atrankos būdu.
2.3.8. Projektų veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2029 m. rugsėjo 1 d.
2.3.9. Pareiškėjai ir projektai turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede, ir atitikti PFSA 9 punkte nustatytus specialiuosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos stebėsenos komiteto 2024 m. birželio 13 d. posėdžio protokoliniu sprendimu Nr. 46P-5 (21).
2.3.10. Paslaugos teikėjas, iš kurio MVĮ įsigys paslaugą, turi turėti pakankamai patirties, t. y. konsultacijas ir technologijų perdavimo paslaugas skaitmeninimo srityje (atlieka skaitmeninį auditą ir (arba) rengia rekomendacijas dėl rezultatais grįstų skaitmeninių inovacijų diegimo plano parengimo ir (arba) konsultuoja skaitmeninimo klausimais bent vienoje iš šių sričių – DI, didelio (aukšto) našumo skaičiavimo (superkompiuterijos) ir kibernetinio saugumo srityse) teikia nuolat, ne trumpiau kaip 3 metus arba ne trumpiau kaip 1 metus, jei paslaugos teikėjas yra bent vieno Europos Komisijos kataloge registruoto Europos skaitmeninių inovacijų centro narys (https://european-digital-innovation-hubs.ec.europa.eu/edih-catalogue?f%5B0%5D=country%3ALithuania). Paslaugos teikėjo patirtis turi atitiktį projekte numatytos teikti paslaugos sritį. Administruojančioji institucija paslaugos teikėjo atitiktį vertins pagal PFSA 3 priede pateiktą formą dėl informacijos, reikalingos projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti.
2.3.11. Pareiškėjas kartu su PĮP pateiktame PFSA 3 priede nurodo, kuriai iš Koncepcijoje nustatytų MTEPI (sumaniosios specializacijos) prioritetų (toliau – MTEPI prioritetai) priskirtina MVĮ vykdoma veikla, taip pat nurodo, kurią MTEPI prioriteto įgyvendinimo tematiką atitinka MVĮ vykdoma veikla. Jei MVĮ vykdo kelias veiklas, atitikimas MTEPI prioritetui ir tematikai vertinamas pagal pagrindinę MVĮ veiklą (veiklą, iš kurios gaunama didžiausia dalis pajamų). Galutinę atitiktį konkrečiam MTEPI prioritetui ir įgyvendinimo tematikai nustato administruojančioji institucija vertinimo metu.
2.3.12. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (arba) savivaldybės, ES fondų, kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir (arba) deklaruotos (arba pripažintos deklaruotinomis) Europos Komisijai arba kitai tarptautinei institucijai ir kurioms apmokėti skyrus ES fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos, ir (arba) deklaruotos Europos Komisijai arba kitai tarptautinei institucijai daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
2.3.13. Projekto vykdytojas privalo informuoti administruojančiąją instituciją apie planuojamą projekto vykdytojo dalyvių (savininkų, akcininkų, narių, dalininkų ir pan.) (toliau – projekto vykdytojo dalyviai) pasikeitimą. Jei administruojančioji institucija, gavusi šiame PFSA papunktyje nurodytą informaciją, nustato, jog projekto vykdytojo dalyvių pasikeitimu siekiama sudaryti sąlygas didelei įmonei, kuri pagal PFSA nebūtų laikoma tinkamu pareiškėju, gauti finansavimą, administruojančioji institucija vienašališkai nutraukia projekto sutartį bei susigrąžina visas projekto vykdytojui išmokėtas projekto finansavimo lėšas, jei jos buvo išmokėtos.
2.3.14. Projekto veiklos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 295 punkte nustatytus reikalavimus.
2.4. Pareiškėjas turi parengti PĮP ir kartu su PĮP administruojančiajai institucijai pateikti šiuos dokumentus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių III skyriaus antrajame skirsnyje ir kvietime teikti PĮP nustatyta tvarka:
2.4.1. laisvos formos pareiškėjo deklaraciją, kurioje pareiškėjas patvirtina, kad projektas atitinka PFSA 1 priede nustatytus projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimus ir papildomus pagrindžiančius dokumentus, jeigu šis reikalavimas taikomas konkrečiai projekto veiklai, taip, kaip nustatyta PFSA 1 priede;
2.4.2. užpildytą PFSA 3 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti;
2.4.3. užpildytą „Vienos įmonės“ deklaraciją pagal Ministerijos interneto svetainės https://eimin.lrv.lt/lt/ skiltyje „Veiklos sritys“ / „Verslo aplinka“ / „Konkurencijos politika“ / „Praktinė informacija dėl valstybės pagalbos: Pavyzdinė „Vienos įmonės“ deklaracija“ paskelbtą pavyzdinę formą (toliau – „Vienos įmonės“ deklaracija);
2.4.4. Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaraciją, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“;
2.4.5. administruojančiajai institucijai paprašius (tais atvejais, kai trūksta informacijos dėl pareiškėjo nuosavo indėlio), finansavimo šaltinius (pareiškėjo įnašą) pagrindžiančius dokumentus;
2.4.6. pasirašytą Prekybinių įsipareigojimų neturėjimo arba nutraukimo deklaraciją pagal PFSA 4 priede pateiktą formą;
2.4.7. atlikto skaitmeninio audito dokumentus, jei MVĮ yra atliktas skaitmeninis auditas ir prašoma finansavimą skirti rekomendacijoms dėl rezultatais grįstų skaitmeninių inovacijų diegimo plano parengti.
2.5. Jeigu PFSA 2.4 papunktyje nurodytų dokumentų ir (ar) informacijos pareiškėjas per administruojančiosios institucijos nurodytą terminą nepateikia, PĮP vertinamas turimos informacijos pagrindu ir gali būti atmetamas.
2.6. Projektas gali būti pradėtas įgyvendinti ne anksčiau nei po PĮP registravimo administruojančiojoje institucijoje dienos, tačiau projekto išlaidos nuo PĮP registravimo administruojančiojoje institucijoje dienos iki finansavimo projektui skyrimo yra patiriamos pareiškėjo rizika.
2.7. Jeigu projektas, kuriam prašoma finansavimo, pradedamas įgyvendinti anksčiau negu iki PĮP registravimo administruojančiojoje institucijoje dienos, visas projektas tampa netinkamas ir jam finansavimas neskiriamas.
2.8. Papildomi matomumo reikalavimai, nenurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nėra taikomi.
2.9. Informavimas apie projektą atliekamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje nustatyta tvarka.
2.10. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, taip pat laikantis Reglamento (ES) 2023/2831 6 straipsnio 3 dalyje nustatyto termino. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai saugomi 10 metų nuo paskutinės de minimis pagalbos suteikimo dienos.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimaiNeutralus – projektas negali daryti neigiamo poveikio HP.
Projektų atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami PFSA 1 priede.
Poveiklės „MVĮ čekių skaitmeninimo ir technologijų paslaugoms įsigyti finansavimas“ (Sostinės regionas) ir poveiklės „MVĮ čekių skaitmeninimo ir technologijų paslaugoms įsigyti finansavimas“ (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas), vadovaujantis 2021 m. vasario 18 d. Europos Komisijos pranešimu – Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis (2021/C 58/01), atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnio 1 dalies a–f punktuose, arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.
Projekto įgyvendinimo metu neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.). Projektas turi tiesiogiai prisidėti prie inovatyvumo (kūrybingumo) HP: bus teikiamos inovacijų paramos ir konsultacinės paslaugos, siekiant skatinti skaitmeninių kompetencijų plėtrą didelio našumo skaičiavimo, DI, kibernetinio saugumo taikymo srityse, taip siekiant produktų ar procesų inovacijų bei kelti MVĮ skaitmeninio intensyvumo lygį.
Projektas neturi pažeisti Chartijos pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmė12 mėn.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
PFSA 8 p. nurodyti reikalavimai valstybės pagalbai:
8.1. Pagal PFSA teikiamas finansavimas projekto veikloms yra de minimis pagalba, teikiama vadovaujantis Reglamentu (ES) 2023/2831. PFSA nustatomos de minimis pagalbos teikimo sąlygos, kurios atitinka Reglamento (ES) 2023/2831 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka. Projektų de minimis pagalbos atitikties Reglamento (ES) 2023/2831 nuostatoms vertinimą atlieka administruojančioji institucija pagal PFSA 2 priede nustatytą Projektų atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapo formą.
8.2. Pagal PFSA teikiama de minimis pagalba gali būti teikiama ne ilgiau kaip iki PFSA 2.3.8 papunktyje nurodyto termino.
8.3. Didžiausią galimą projekto finansuojamąją dalį sudaro iki 50 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų Sostinės regione ir iki 75 proc. – Vidurio ir vakarų Lietuvos regione.
8.4. Tinkamos finansuoti PFSA 2.1.1–2.1.3 papunkčiuose nurodytų veiklų vykdymo išlaidos, perkamos iš išorės tiekėjų. Joms apmokėti taikomi PFSA 14 punkte nurodyti fiksuotieji įkainiai. Atsiskaitant už pasiektus rezultatus, teikiami PFSA 12.7 papunktyje nurodyti dokumentai.
8.5. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:
8.5.1. nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
8.5.2. skirtos bendro pobūdžio konsultacijoms dėl lengvai ir nemokamai randamos informacijos viešojoje erdvėje (pvz.: Nacionalinio kibernetinio saugumo centro pateikiamos rekomendacijos dėl slaptažodžio, interneto svetainių apsaugos, kibernetinio saugumo ir pan.; kas yra „chat GPT“ ir pan.) finansuoti;
8.5.3. neįvardytos PFSA 8.4 papunktyje tinkamomis finansuoti išlaidomis.
8.6. Vadovaujantis Reglamento (ES) 2023/2831 3 straipsnio 2 dalies nuostatomis, bendra vienai įmonei suteiktos de minimis pagalbos suma neviršija 300 000,00 (trijų šimtų tūkstančių) eurų per bet kurį trejų metų laikotarpį. Viena įmonė apima visas tarpusavyje susietas įmones, kaip nurodyta Reglamento (ES) 2023/2831 2 straipsnio 2 dalyje. Ar yra susijęs su kitais subjektais, pareiškėjas gali pasitikrinti pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos parengtą klausimyną „Ar paramos gavėjas susijęs su kitais subjektais“, kuris paskelbtas Konkurencijos tarybos interneto svetainėje https://kt.gov.lt/uploads/documents/files/veiklos-sritys/valstybes-pagalba/klausimynai/kaip_KLAUSIMYNAS_vienas_ukio_subjektas.pdf.
8.7. Administruojančioji institucija PĮP vertinimo metu patikrina pareiškėjo teisę gauti bendrą vienai įmonei suteikiamą de minimis pagalbą. Administruojančioji institucija turi patikrinti visas su pareiškėju susijusias įmones dėl de minimis pagalbos, nurodytas pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijoje, taip pat Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registras), patikrinti, ar teikiama pagalba neviršys leidžiamo de minimis pagalbos dydžio, 300 000,00 (trijų šimtų tūkstančių) eurų, kaip nustatyta Reglamento (ES) 2023/2831 3 straipsnio 2 dalyje. Ministerijai priėmus sprendimą dėl projekto finansavimo, administruojančioji institucija duomenis apie suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą Registrui teikia per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto finansavimo įsigaliojimo dienos. 8.8. Jei de minimis pagalba išmokama keliomis dalimis, jos vertė yra diskontuojama iki jos vertės finansavimo skyrimo momentu, kaip nustatyta Reglamento (ES) 2023/2831 3 straipsnio 6 dalyje.
8.9. De minimis pagalba nesumuojama su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms tinkamoms finansuoti sąnaudoms, jeigu dėl tokio pagalbos sumavimo būtų viršytas Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio 5 dalyje arba Europos Komisijos priimtame sprendime nustatytas didžiausias atitinkamas pagalbos intensyvumas arba kiekvienu atveju atskirai nustatyta pagalbos suma.
8.10. Paaiškėjus, kad įgyvendinant PFSA 2.1 papunktyje nurodytą veiklą, projekto vykdytojui buvo suteikta neteisėta ir (arba) nesuderinama pagalba, administruojančioji institucija privalo susigrąžinti visą neteisėtą ir (arba) nesuderinamą pagalbą vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus devintajame skirsnyje nustatyta tvarka.Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai1. Specialusis, Pareiškėjas iki PĮP pateikimo yra ne trumpiau kaip 1 metus veikianti MVĮ. Vertinama, ar pareiškėjas yra MVĮ, kuri turi pakankamai veiklos vykdymo patirties, t. y. Juridinių asmenų registre įregistruota ir veikianti ne trumpiau kaip 1 metus iki PĮP pateikimo. Pareiškėjas yra veikianti įmonė, t. y. Juridinių asmenų registre įregistruota įmonė, turinti pajamų ir darbuotojų ir teisės aktų nustatyta tvarka teikianti ataskaitas Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos skyriams ir patvirtintus metinių finansinių ataskaitų rinkinius Juridinių asmenų registrui. Įmonės veikimo laikotarpis tikrinamas pagal Juridinių asmenų registro informaciją.
Atitiktis kriterijui vertinama pagal PĮP pateiktą informaciją, Valstybės duomenų agentūros, Juridinių asmenų registro duomenis. Kriterijus nustatytas siekiant įvertinti subjekto veiklos realumą ir užtikrinti, kad paramą gaus veikiantys, veiklas vykdantys subjektai, o ne tikslingai tik dėl finansavimo sukurtas subjektas. Šis projektų atrankos kriterijus taikomas tik projekto vertinimo metu.
2. Specialusis. MVĮ vykdoma veikla atitinka Koncepcijos ir bent vieno šios Koncepcijos prioriteto įgyvendinimo tematiką. Vertinama, ar MVĮ vykdoma veikla prisideda prie Koncepcijos ir atitinka bent vieno šios Koncepcijos prioriteto įgyvendinimo tematiką. Kriterijus taikomas tik vertinimo metu. Kriterijaus atitiktis vertinama pagal kartu su PĮP pateikiamą užpildytą PFSA 3 priedą.
3. Specialusis. Projektas, siekiant skatinti skaitmeninių kompetencijų plėtrą, bus vykdomas didelio našumo skaičiavimo, DI, kibernetinio saugumo taikymo srityse. Vertinama, ar projektas bus vykdomas didelio našumo skaičiavimo, DI, kibernetinio saugumo taikymo srityse. Atitiktis kriterijui vertinama pagal PĮP pateiktą informaciją. Šis projektų atrankos kriterijus bus taikomas viso projekto metu.Daugiau Mažiau
-
ReikalavimaiPFSA 13 p. nurodyti išlaidų tinkamumo reikalavimai:
13.1. Projekto išlaidos turi atitikti PFSA 8.4 ir 8.5 papunkčiuose nustatytus tinkamumo reikalavimus ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus. Nustatant projekto išlaidų tinkamumą vadovaujamasi ir Rekomendacijomis dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos ES investicijų interneto svetainėje https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/rekomendacijos-del-projektu-islaidu-atitikties-europos-sajungos-fondu-reikalavimams?version=1#prevVersions.
13.2. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne lėšų suma, nei reikalaujama.
13.3. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo lėšų.
PFSA 8.4 p. nurodyta: Tinkamos finansuoti PFSA 2.1.1–2.1.3 papunkčiuose nurodytų veiklų vykdymo išlaidos, perkamos iš išorės tiekėjų. Joms apmokėti taikomi PFSA 14 punkte nurodyti fiksuotieji įkainiai. Atsiskaitant už pasiektus rezultatus, teikiami PFSA 12.7 papunktyje nurodyti dokumentai.
PFSA 8.5. nurodyta: Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:
8.5.1. nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
8.5.2. skirtos bendro pobūdžio konsultacijoms dėl lengvai ir nemokamai randamos informacijos viešojoje erdvėje (pvz.: Nacionalinio kibernetinio saugumo centro pateikiamos rekomendacijos dėl slaptažodžio, interneto svetainių apsaugos, kibernetinio saugumo ir pan.; kas yra „chat GPT“ ir pan.) finansuoti;
8.5.3. neįvardytos PFSA 8.4 papunktyje tinkamomis finansuoti išlaidomis., PFSA 13 p. nurodyti išlaidų tinkamumo reikalavimai:
13.1. Projekto išlaidos turi atitikti PFSA 8.4 ir 8.5 papunkčiuose nustatytus tinkamumo reikalavimus ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus. Nustatant projekto išlaidų tinkamumą vadovaujamasi ir Rekomendacijomis dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos ES investicijų interneto svetainėje https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/rekomendacijos-del-projektu-islaidu-atitikties-europos-sajungos-fondu-reikalavimams?version=1#prevVersions.
13.2. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne lėšų suma, nei reikalaujama.
13.3. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo lėšų.
PFSA 8.4 p. nurodyta: Tinkamos finansuoti PFSA 2.1.1–2.1.3 papunkčiuose nurodytų veiklų vykdymo išlaidos, perkamos iš išorės tiekėjų. Joms apmokėti taikomi PFSA 14 punkte nurodyti fiksuotieji įkainiai. Atsiskaitant už pasiektus rezultatus, teikiami PFSA 12.7 papunktyje nurodyti dokumentai.
PFSA 8.5. nurodyta: Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:
8.5.1. nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
8.5.2. skirtos bendro pobūdžio konsultacijoms dėl lengvai ir nemokamai randamos informacijos viešojoje erdvėje (pvz.: Nacionalinio kibernetinio saugumo centro pateikiamos rekomendacijos dėl slaptažodžio, interneto svetainių apsaugos, kibernetinio saugumo ir pan.; kas yra „chat GPT“ ir pan.) finansuoti;
8.5.3. neįvardytos PFSA 8.4 papunktyje tinkamomis finansuoti išlaidomis.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos1 000 000,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEkonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėDaugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiMVĮ čekių skaitmeninimo ir technologijų paslaugoms įsigyti finansavimas:
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FĮ-061-04 01 Rekomendacijų dėl skaitmeninių inovacijų diegimo plano parengimo fiksuotasis vieneto įkainis, su PVM 6393,1300 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/parengtu-inovaciju-audito-ataskaitu-ir-arba-rekomendaciju-del-skaitmeniniu-inovaciju-diegimo-planu-fi FĮ-061-02 01 Parengtos inovacijų audito ataskaitos fiksuotasis vieneto įkainis, su PVM 3354,8700 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/parengtu-inovaciju-audito-ataskaitu-ir-arba-rekomendaciju-del-skaitmeniniu-inovaciju-diegimo-planu-fi FĮ-061-03 01 Rekomendacijų dėl skaitmeninių inovacijų diegimo plano parengimo fiksuotasis vieneto įkainis, be PVM 5283,5800 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/parengtu-inovaciju-audito-ataskaitu-ir-arba-rekomendaciju-del-skaitmeniniu-inovaciju-diegimo-planu-fi FĮ-060-01 01 Suteiktų konsultacijų inovacijų klausimais vienos valandos fiksuotasis vieneto įkainis, be PVM 21,2100 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/suteiktu-konsultaciju-inovaciju-klausimais-vienos-valandos-fi FĮ-060-02 01 Suteiktų konsultacijų inovacijų klausimais vienos valandos fiksuotasis vieneto įkainis, su PVM 25,6600 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/suteiktu-konsultaciju-inovaciju-klausimais-vienos-valandos-fi FĮ-061-01 01 Parengtos inovacijų audito ataskaitos fiksuotasis vieneto įkainis, be PVM 2772,6200 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/parengtu-inovaciju-audito-ataskaitu-ir-arba-rekomendaciju-del-skaitmeniniu-inovaciju-diegimo-planu-fi Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FĮ-061-01 01 Parengtos inovacijų audito ataskaitos fiksuotasis vieneto įkainis, be PVM 2772,6200 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/parengtu-inovaciju-audito-ataskaitu-ir-arba-rekomendaciju-del-skaitmeniniu-inovaciju-diegimo-planu-fi FĮ-061-02 01 Parengtos inovacijų audito ataskaitos fiksuotasis vieneto įkainis, su PVM 3354,8700 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/parengtu-inovaciju-audito-ataskaitu-ir-arba-rekomendaciju-del-skaitmeniniu-inovaciju-diegimo-planu-fi FĮ-060-01 01 Suteiktų konsultacijų inovacijų klausimais vienos valandos fiksuotasis vieneto įkainis, be PVM 21,2100 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/suteiktu-konsultaciju-inovaciju-klausimais-vienos-valandos-fi FĮ-060-02 01 Suteiktų konsultacijų inovacijų klausimais vienos valandos fiksuotasis vieneto įkainis, su PVM 25,6600 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/suteiktu-konsultaciju-inovaciju-klausimais-vienos-valandos-fi FĮ-061-03 01 Rekomendacijų dėl skaitmeninių inovacijų diegimo plano parengimo fiksuotasis vieneto įkainis, be PVM 5283,5800 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/parengtu-inovaciju-audito-ataskaitu-ir-arba-rekomendaciju-del-skaitmeniniu-inovaciju-diegimo-planu-fi FĮ-061-04 01 Rekomendacijų dėl skaitmeninių inovacijų diegimo plano parengimo fiksuotasis vieneto įkainis, su PVM 6393,1300 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/parengtu-inovaciju-audito-ataskaitu-ir-arba-rekomendaciju-del-skaitmeniniu-inovaciju-diegimo-planu-fi Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama9 priedas: Laisvos formos pareiškėjo deklaraciją, kurioje pareiškėjas patvirtina, kad projektas atitinka PFSA 1 priede nustatytus projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimus ir papildomus pagrindžiančius dokumentus 10 priedas: Užpildytą PFSA 3 priedą, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti 11 priedas: Užpildytą „Vienos įmonės“ deklaraciją pagal Ministerijos interneto svetainėje https://eimin.lrv.lt/lt/ paskelbtą pavyzdinę formą https://eimin.lrv.lt/media/viesa/saugykla/2024/3/j-k9U2Og-XA.docx 12 priedas: Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaraciją, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 https://e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.91704366F45F/asr 13 priedas: Administruojančiajai institucijai paprašius (tais atvejais, kai trūksta informacijos dėl pareiškėjo nuosavo indėlio), finansavimo šaltinius (pareiškėjo įnašą) pagrindžiančius dokumentus 14 priedas: Pasirašytą Prekybinių įsipareigojimų neturėjimo arba nutraukimo deklaraciją pagal PFSA 4 priede pateiktą formą; 15 priedas: Atlikto skaitmeninio audito dokumentus, jei MVĮ yra atliktas skaitmeninis auditas ir prašoma finansavimą skirti rekomendacijoms dėl rezultatais grįstų skaitmeninių inovacijų diegimo plano parengtiDaugiau Mažiau
-
Priedai
PĮP forma (https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma)
Projekto sutarties forma (https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-sutarties-forma-1)
Pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-05 „Skatinti įmones skaitmenizuotis“ rodiklių kortelės (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/b702252048e011efbdaea558de59136c);
PFSA 1 priedas Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas (Kvietimo aprašo priedas)
PFSA 3 priedas Informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti (Kvietimo aprašo priedas)
PFSA 4 priedas Prekybinių įsipareigojimų neturėjimo arba nutraukimo deklaracija (Kvietimo aprašo priedas)
„Vienos įmonės“ deklaracija (Kvietimo aprašo priedas)
SVV statuso deklaracija (Kvietimo aprašo priedas)
Atmintinė dėl SVV statuso ir sunkumų vertinimo (rekomenduojama pateikti su PĮP) (Kvietimo aprašo priedas)
Skaitmeninio inovacijų audito ataskaita (rekomenduojama forma) (Kvietimo aprašo priedas)
Rekomendacijų diegimo planas (rekomenduojama forma) (Kvietimo aprašo priedas)
Daugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiMVĮ čekių skaitmeninimo ir technologijų paslaugoms įsigyti finansavimas:
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 426,00 Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.B.2.0002 įmonės 259,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00 Įmonėms sukurtų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų vertė P.B.2.0013 eurai 10514053,00 Aukštą skaitmeninio intensyvumo lygį pasiekusios įmonės R.B.2.2013 įmonės 211,00 Prekybos ar organizacines inovacijas diegiančios labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės R.B.2.2004 įmonės 260,00 Produktų ar procesų inovacijas diegiančios labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės R.B.2.2003 įmonės 182,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Produktų ar procesų inovacijas diegiančios labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės R.B.2.2003 įmonės 365,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 633,00 Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.B.2.0002 įmonės 498,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00 Įmonėms sukurtų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų vertė P.B.2.0013 eurai 21126371,00 Aukštą skaitmeninio intensyvumo lygį pasiekusios įmonės R.B.2.2013 įmonės 422,00 Prekybos ar organizacines inovacijas diegiančios labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės R.B.2.2004 įmonės 521,00 Daugiau Mažiau -
Kita informacija
Kvietimo informacija skelbiama tinklapiuose:
www.eimin.lt (naujienlaiškis dėl skelbiamo kvietimo)
Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. Pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-05 „Skatinti įmones skaitmenizuotis“ aprašas (https://e-tar.lt/portal/lt/legalAct/bf61f0e0043811edb32c9f9d8ba206f8/asr), PFSA rasite atsidarę nuorodą ir dešinėje pasirinkę rubriką „Susijusi informacija“, pažangos priemonės aprašo 5 priedas.
Įsakymas dėl PFSA pakeitimo https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/fbf310b0532911efbdaea558de59136c
2. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės (PAFT) (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr);
3. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2024 d. vasario 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2024/795 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A02021R1058-20240301);
4. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės, su visais pakeitimais (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A02021R1060-20240630);
5. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX:32023R2831);
6. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu C(2022) 5742, kuriuo patvirtinama programa „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, „Europos socialinio fondo +“ ir Teisingos pertvarkos fondo Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2024 m. balandžio 8 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu Nr. C(2024) 2390 (https://esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programa);
7. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.640D50DB8877?faces-redirect=true);
8. Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“ (https://e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.91704366F45F/asr ).
9. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymas (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/13ecbb50c1be11ea9815f635b9c0dcef/asr);
10. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“ (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/6c9c93b0a8e511ebbcbbc2971cdac3cb/asr);
11. 2022–2030 metų ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“ (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/58f88db4a9e211ecaf79c2120caf5094 );
12. Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcija, patvirtina Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 17 d. nutarimu Nr. 835 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcijos patvirtinimo“ (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/8b31ef00221011edb36fa1cf41a91fd9?positionInSearchResults=1&searchModelUUID=0c634bb9-2508-46b6-808a-1e96339cbf74);
13. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 25 d. nutarimas Nr. 1322 „Dėl pasirengimo administruoti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas ir jų administravimo“ (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/72ee5b2030a611eb932eb1ed7f923910/asr);
14. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.249046/hWDIuTnEQB?jfwid=-ird0zpbid);
15. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimas Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“ (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/5bb097a0b92011e5a6588fb85a3cc84b);
16. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės) (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr);
17. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr)Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai-Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Jurgita Kutkienė Inovacijų agentūra Projektų vadovas 37068703165 J.Kutkiene@inovacijuagentura.lt Daugiau Mažiau