Skatinti startuolių inovatyvių produktų ar inovatyvių produktų prototipų kūrimą GameTech srityje Paskelbtas
Nr. 02-113-J-0001-J02
-
Finansuojama JP projektų veikla
Paskata (dotacija) startuoliams vystyti prototipą ar inovatyvų produktą GameTech srityje.
Daugiau Mažiau -
Galimi pareiškėjai
Didelį ir inovacijomis grindžiamą verslo plėtros potencialą turinti labai maža ar maža įmonė, Juridinių asmenų registre registruota ne ilgiau kaip 5 metus ir turinti teisę gauti de minimis pagalbą.
Daugiau Mažiau -
Siekiami rezultatai
Sukurtų inovatyvių produktų ar inovatyvių produktų prototipų skaičius (vnt.)
Daugiau Mažiau -
Minimali siektina reikšmė
Minimali siektina reikšmė kvietimui – 10 sukurtų inovatyvių produktų ar inovatyvių produktų prototipų.
Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektams
1. Pagal Aprašą finansuojama JP projektų veikla – paskata (dotacija) startuoliams vystyti prototipą ar inovatyvų produktą.
2. Tinkami JP projektų pareiškėjai – startuoliai.
3. Pagal Aprašą teikiamo finansavimo forma – dotacija.
4. Paraiškos finansuoti JP projektus (toliau – paraiškos) teikiamos, vertinamos ir atrenkamos vadovaujantis Jungtinio projekto, įgyvendinamo pagal pažangos priemonę Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ 3.6 poveiklės „Skatinti startuolių inovatyvių produktų ar inovatyvių produktų prototipų kūrimą, projektų atrankos taisyklėmis, patvirtintomis Viešosios įstaigos Inovacijų agentūros 2024 m. birželio 25 d. įsakymu NR. R1-145-(1.3e)2024 „Dėl junginio projekto, įgyvendinamo pagal pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ 3.6 poveiklę „Skatinti startuolių inovatyvių produktų ar inovatyvių produktų prototipų kūrimą“, projektų atrankos taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Taisyklės), kvietime teikti paraiškas nustatyta tvarka ir JP vykdytojo JP projektų atrankos ir finansavimo tvarkos aprašu.
5. JP projekto vykdytojai turi atitikti Taisyklių 2 priede nustatytus bendruosius projektų atrankos kriterijus ir 2022–2030 metų Ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ 3.6 poveiklės „Skatinti startuolių inovatyvių produktų ar inovatyvių produktų prototipų kūrimą“ projektų finansavimo sąlygų aprašo, patvirtinto (toliau – Aprašas) 10 p. nustatytus JP projektų vykdytojų atrankos kriterijus.
6. Pagal Aprašą galimi JP projektų pareiškėjai:
6.1. labai mažos ar mažos įmonės, atitinkančios Aprašo 1.2.1 papunkčio ir 4 p. nuostatas;
6.2. vykdantys veiklą ir (arba) kuriantys inovatyvų produktą arba prototipą GameTech srityje.
6.3. turi teisę gauti de minimis pagalbą.
7. Pagal skelbiamus kvietimus teikti JP projekto paraiškas vienas JP projekto pareiškėjas gali teikti tik vieną paraišką Aprašo 3.1 papunktyje nurodytai JP projektų veiklai įgyvendinti. Vienas JP projekto pareiškėjas gali gauti finansavimą tik vieną kartą Aprašo 3.1 papunktyje nurodytai veiklai įgyvendinti.
8. Didžiausia galima vienam JP projekto pareiškėjui skirti fiksuota suma prototipui vystyti – 39 701,34 Eur (trisdešimt devyni tūkstančiai septyni šimtai vienas Eur, 34 ct) be PVM ir 41 483,17 Eur (keturiasdešimt vienas tūkstantis keturi šimtai aštuoniasdešimt trys Eur, 17 ct) su PVM arba inovatyviam produktui vystyti – 59 296,65 Eur (penkiasdešimt devyni tūkstančiai du šimtai devyniasdešimt šeši Eur, 65 ct) be PVM ir 62 046,60 Eur (šešiasdešimt du tūkstančiai keturiasdešimt šeši Eur, 60 ct) su PVM. JP projektui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Taisyklių 153–159 punktuose nustatyta tvarka. Avansas mokamas tiems JP projekto pareiškėjams, kurie dalyvavo Specializuotoje akseleravimo programoje (toliau – Programa). Įgyvendinus 25 proc. kiekvieno Programos ciklo, Pareiškėjas ir (arba) Projekto vykdytojas parengia ataskaitą dėl Programos cikle dalyvavusių JP projekto pareiškėjų. Pagal parengtą ataskaitą JP projekto vykdytojams yra išmokamas avansas.
9. JP projekte partneriai nėra galimi.
10. JP projekto paraiška atmetama, jeigu ji pateikta pasibaigus kvietime teikti paraiškas nustatytam terminui arba neatitinka bent vieno Taisyklių 2 priede nustatyto bendrojo projektų atrankos kriterijaus ir (arba) kai su paraiška nepateikta Aprašo 3.12 papunktyje nurodyta informacija ir dokumentai, ir jie nėra pateikiami vieną kartą paprašius JP vykdytojui per JP vykdytojo nurodytą terminą.
11. JP projekto įgyvendinimo laikotarpis turi būti ne ilgesnis kaip 6 (šeši) mėnesiai nuo JP projekto finansavimo sutarties pasirašymo dienos ir netrukti ilgiau nei iki 2026 m. kovo 31 d.
12. Pasiekus JP projekto rezultatą, bet ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo JP projekto finansavimo sutarties pasirašymo dienos, JP projekto pareiškėjas su veiklos ataskaita turi pateikti JP vykdytojui JP projekto įgyvendinimo ataskaitą, kurioje būtų aprašytas pasiektas rezultatas – prototipas ar inovatyvus produktas, pagrindiniai techniniai ir funkciniai parametrai, pateiktos nuorodos ar kiti dokumentai, kurie leistų JP vykdytojui įsitikinti rezultato pasiekimu (klientų atsiliepimai, fotonuotraukos, ekrano vaizdo nuotraukos ir pan.).Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
Projektuose negali būti numatyti apribojimai, kurie turėtų neigiamą poveikį moterų ir vyrų lygybės ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principams įgyvendinti.
Projektuose neturi būti numatyti veiksmai, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principui įgyvendinti.
Projektai turi atitikti reikšmingos žalos nedarymo principą, t. y. turi būti tvarūs aplinkos atžvilgiu ir vykdomi visapusiškai atsižvelgiant į Europos Sąjungos klimato ir aplinkos apsaugos standartus ir prioritetus, kaip tai suprantama pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) Nr. 2019/2088. Atitiktis šiam principui turi būti užtikrinta viso projekto įgyvendinimo metu. Projektų (įskaitant JP) atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede – Projekto (įskaitant JP) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše.
Siekiant užtikrinti atitiktį Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo techninėms gairėms (2021/C58/01) pagal būsimo kvietimo teikti PĮP nustatytus tinkamumo kriterijus, neremiamos šios veiklos: veikla, susijusi su iškastiniu kuru, įskaitant jo naudojimą vartotojų rinkoje (išskyrus projektus pagal šią priemonę, susijusius su elektros energijos ir (arba) šilumos gamyba naudojant gamtines dujas, taip pat atitinkama perdavimo ir skirstymo infrastruktūra, atitinkančius Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo techninių gairių (2021/C58/01) III priede išdėstytas sąlygas); veikla, kuriai taikoma ES ATLPS ir su kuria susijęs prognozuojamas ŠESD kiekis nėra mažesnis už nustatytus atitinkamus santykinius taršos rodiklius (jei su veikla, kuriai skiriama parama, susijęs prognozuojamas išmetamas ŠESD kiekis nėra gerokai mažesnis už atitinkamus santykinius taršos rodiklius, turėtų būti pateiktas paaiškinimas, kodėl to neįmanoma pasiekti. Santykiniai taršos rodikliai, kuriais remiantis veiklai, kuriai taikoma ATLPS, suteikiami nemokami apyvartiniai taršos leidimai, yra nustatyti Komisijos gyvendinimo reglamente (ES) 2021/447); veikla, susijusi su atliekų sąvartynais, deginimo įrenginiais (ši išimtis netaikoma pagal šią priemonę vykdomiems veiksmams įrenginiuose, skirtuose tik neperdirbamoms pavojingoms atliekoms apdoroti, ir esamiems įrenginiams, kai veiksmais pagal šią priemonę siekiama didinti energijos vartojimo efektyvumą, surinkti išmetamąsias dujas saugoti ar naudoti arba gauti medžiagų iš deginimo pelenų, jei dėl tokių veiksmų pagal šią priemonę nepadidėja įrenginių atliekų apdorojimo pajėgumai arba nepailgėja įrenginių eksploatavimo trukmė; jų įrodymai pateikiami gamyklos lygmeniu) ir mechaninio biologinio apdorojimo įrenginiais (ši išimtis netaikoma veiksmams, vykdomiems pagal šią priemonę esamose mechaninio biologinio apdorojimo įmonėse, kai veiksmais pagal šią priemonę siekiama didinti energijos vartojimo efektyvumą arba modifikuoti atskirtų atliekų perdirbimo operacijas į komposto biologines atliekas ir anaerobinį biologinių atliekų skaidymą, su sąlyga, kad dėl tokių veiksmų pagal šią priemonę nepadidėja įrenginių atliekų apdorojimo pajėgumas arba nepailgėja įrenginių eksploatavimo trukmė; jų įrodymai pateikiami gamyklos lygmeniu), veikla, kurią vykdant ilgalaikis atliekų šalinimas gali pakenkti aplinkai.
Projekto įgyvendinimo metu turi būti laikomasi Europos Komisijos 2021/C 280/01 tvarumo tikrinimo gairių, priimtų siekiant užtikrinti „InvestEU“ fondo tvarumą, reikalavimų.
Projekto įgyvendinimo metu neturi būti pažeidžiami HP – darnaus vystymosi, inovatyvumo (kūrybingumo), lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą.
Projektas tiesiogiai prisideda prie inovatyvumo (kūrybingumo) HP, kuris įgyvendinamas per projekto veiklas ir tikslines grupes: veiklos orientuotos į siekį spartinti startuolių sistemos vystymąsi Lietuvoje, padidinant verslo kūrimo kompetencijas ir investicijų pritraukimo galimybes.Daugiau Mažiau -
Projektų įgyvendinimo trukmė
JP projekto įgyvendinimo laikotarpis turi būti ne ilgesnis kaip 6 (šeši) mėnesiai nuo JP projekto finansavimo sutarties pasirašymo dienos.
Daugiau Mažiau -
Reikalavimai valstybės pagalbai
Teikiama de minimis pagalba gali būti teikiama ne ilgiau kaip iki De minimis reglamento galiojimo laikotarpio pabaigos, t. y. iki 2030 m. gruodžio 31 d.
De minimis pagalba teikiama įmonėms visuose sektoriuose, išskyrus:
1. pagalbą, suteiktą įmonėms, vykdančioms pirminės žvejybos ir akvakultūros produktų gamybos veiklą;
2. pagalbą, suteiktą įmonėms, vykdančioms žvejybos ir akvakultūros produktų perdirbimo ir prekybos veiklą, kai pagalbos dydis nustatomas pagal įsigytų arba rinkai pateiktų produktų kainą arba kiekį;
3. pagalbą, suteiktą įmonėms, vykdančioms pirminės žemės ūkio produktų gamybos veiklą;
4. pagalbą, suteiktą įmonėms, vykdančioms žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos jais veiklą, vienu iš šių atvejų:
4.1. kai pagalbos suma nustatoma pagal iš pirminės produkcijos gamintojų įsigytų arba atitinkamų įmonių rinkai pateiktų tokių produktų kainą arba kiekį;
4.2. kai pagalba priklauso nuo to, ar ji bus iš dalies arba visa perduota pirminės produkcijos gamintojams;
5. pagalbą, suteiktą su eksportu susijusiai veiklai trečiosiose valstybėse arba valstybėse narėse, t. y. pagalbą, tiesiogiai susijusią su eksportuojamais kiekiais, platinimo tinklo kūrimu bei veikla, arba kitomis einamosiomis išlaidomis, susijusiomis su eksporto veikla;
6. pagalbą, kuri priklauso nuo to, ar naudojama daugiau vidaus nei importuotų prekių arba paslaugų.
Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai įmonei, suma neturi viršyti 300 000 (trijų šimtų tūkstančių) eurų per bet kurį trejų metų laikotarpį. Ši riba taikoma neatsižvelgiant į de minimis pagalbos formą arba siekiamą tikslą ir į tai, ar valstybės narės suteikta pagalba yra visa arba iš dalies finansuojama ES kilmės ištekliais. Viena įmonė apima visas įmones, kaip nurodyta De minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje. Ar yra susijęs su kitais subjektais, pareiškėjas gali pasitikrinti pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos parengtą klausimyną „Ar paramos gavėjas susijęs su kitais subjektais“, kuris paskelbtas Konkurencijos tarybos interneto svetainėje https://kt.gov.lt/uploads/documents/files/veiklos-sritys/valstybes-pagalba/klausimynai/kaip_KLAUSIMYNAS_vienas_ukio_subjektas.pdf. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai bus saugomi Taisyklių VIII skyriaus 6 skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais ir laikantis De minimis reglamento 6 straipsnio 3 punkte nustatytų terminų (¬10 metų nuo pagalbos suteikimo datos).
Viena įmonė apima visas įmones, tarpusavyje susijusias De minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje nurodytais ryšiais, atsižvelgiant į „Vienos įmonės“ deklaraciją, užpildytą pagal svetainėje https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/viena-imone-deklaracijos-forma paskelbtos rekomenduojamos formos nuostatas, ir Registro duomenis.
De minimis pagalba laikoma suteikta nuo tos dienos, kai pagalbos gavėjas (JP projekto pareiškėjas) įgyja juridinę teisę tokią pagalbą gauti, nepriklausomai nuo de minimis pagalbos išmokėjimo momento.
Jeigu de minimis pagalba išmokama dalimis, jos dydis diskontuojama iki vertės suteikimo momentu. Palūkanų norma, naudojama diskontuojant, yra pagalbos suteikimo metu galiojusi diskonto norma.
Jei Pareiškėjas / Projekto vykdytojas nustato, kad suteikta pagalbą pažeidė Europos Sąjungos pagalbos taisykles, neteisėta ir nesuderinama pagalba turi būti grąžinta (išieškota ne ginčo tvarka) Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 551 straipsnyje nustatyta tvarka.Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijai
Projektas turi atitikti Taisyklių 2 priede nustatytus bendruosius projektų atrankos kriterijus (įskaitant šiame kvietime nurodytus reikalavimus).
Daugiau Mažiau -
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
JP projektų specialieji atrankos kriterijai
Eil. nr. Kriterijus Kriterijaus vertinimo metodas 1. JP projekto pareiškėjas yra labai maža ar maža įmonė, atitinkanti Aprašo 1.2.1 papunktį. Vertinama, ar JP projektų pareiškėjai atitinka Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo 2 straipsnio 16 dalies sąvoką. 2. JP projekto pareiškėjo vystomas Prototipas ar kuriamas inovatyvus produktas atitinka JP vykdytojo skelbiamame kvietime nurodytą sritį („GameTech“). Vertinama pagal JP projekto pareiškėjo Paraiškoje pateiktą informaciją dėl vystomo Prototipo ar kuriamo inovatyvaus produkto atitikties atitinkamai sričiai. Daugiau Mažiau -
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vienetas Rezultato pasiekimo įrodymo dokumentai FS-03-01 01 Startuolio sukurto inovatyvaus produkto prototipo fiksuotoji suma, su PVM 41 483,17 Eur 1) Inovatyvaus produkto arba inovatyvaus produkto prototipo sukūrimo ar įdiegimo data, įmonės pavadinimas ir rekvizitai.
2) Sukurto inovatyvaus produkto arba inovatyvaus produkto prototipo aprašymas (pagrindiniai techniniai-funkciniai parametrai) pateikiant pasiekimą pagrindžiančius įrodymus, pvz. nuorodas į sukurtą rezultatą, vaizdinę medžiagą ir ne mažiau nei 5 klientų atsiliepimus.
3) Pasiekto rezultato palyginimas su paraiškos vertinimo metu pateikta informacija įrodant, kad faktiškai pasiektas rezultatas atitinka suplanuotą.FS-03-02 01 Startuolio sukurto inovatyvaus produkto prototipo fiksuotoji suma, be PVM 39 701,34 Eur FS-03-03 01 Startuolio sukurto inovatyvaus produkto fiksuotoji suma, su PVM 62 046,60 Eur FS-03-04 01 Startuolio sukurto inovatyvaus produkto fiksuotoji suma, be PVM 59 296,65 Eur Daugiau Mažiau -
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
JP projektų prioritetiniai atrankos kriterijai
Eil. nr. Kriterijus Kriterijaus vertinimo metodas Didžiausias galimas kriterijaus balas 1. JP projekto pareiškėjo vystomo Prototipo ar kuriamo inovatyvaus produkto inovatyvumas. Vertinama pagal JP projekto pareiškėjo Paraiškoje pateiktą informaciją dėl vystomo Prototipo ar inovatyvaus produkto inovatyvumo.
Inovatyvumo vertinimas atliekamas pagal Oslo vadovą (Oslo vadovas 2018: Duomenų apie inovacijas rinkimo, teikimo ir naudojimo gairės (angl. „Oslo Manual 2018: Guidelines for Collecting Reporting and Using Data on Innovation, 4th Edition, The Measurement of Scientific, Technological and Innovation Activities“).
Vystomas Prototipas arba inovatyvus produktas:
- turi analogų Lietuvos rinkoje, neturi konkurencinį pranašumą suteikiančių savybių – 0 balų;
- turi analogų Lietuvos rinkoje, bet yra geresnis nei alternatyvūs sprendimai, turi konkurencinį pranašumą suteikiančių savybių – 1 balas;
- pateikia naujus technologinius sprendimus, galinčius turėti įtakos visos technologijų srities plėtrai, turi esminių technologinių patobulinimų, palyginti su alternatyviais sprendimais, – 2 balai.2 2. JP projekto pareiškėjo vystomo Prototipo ar kuriamo inovatyvaus produkto Lietuvos rinkos potencialas. Vertinama pagal JP projekto pareiškėjo Paraiškoje pateiktą informaciją dėl vystomo produkto potencialo Lietuvos rinkoje.
Vertinamas JP projekto pareiškėjo vystomas Prototipas ar inovatyvus produktas:
- neturi komercinio potencialo ir potencialios Lietuvos rinkos, konkurencija joje didelė, projekto dalyviai nėra pasirengę užimti Lietuvos rinkos dalies – 0 balų;
- turi ribotą komercinį potencialą ir potencialią rinką, konkurencija joje didelė, projekto dalyviai yra pasirengę užimti Lietuvos rinkos dalį – 2 balas;
- turi didelį komercinį potencialą, didelę ir (ar) augančią potencialią ribotos konkurencijos Lietuvos rinką, projekto dalyviai jau užima rinkos dalį ar yra pasirengę ją užimti – 4 balai.4 3. JP projekto pareiškėjo vystomo Prototipo ar kuriamo inovatyvaus produkto išvystymo lygis teikiant JP projektą ir įgyventinus JP projektą. Vertinama pagal JP projekto pareiškėjo Paraiškoje pateiktą informaciją dėl vystomo Prototipo ar kuriamo inovatyvaus produkto:
- JP projekto pareiškėjas nėra išvystęs Prototipo, pateikiama tik inovatyvaus produkto kūrimo idėja ir planuojama įgyvendinus JP projektą sukurti Prototipą arba inovatyvų produktą – 0 balų;
- JP projekto pareiškėjas yra išvystęs inovatyvaus produkto koncepciją (nustatyti esminiai parametrai produktui kurti, įrodytas koncepcijos įgyvendinamumas) ir įgyvendinęs JP projektą sukurs pirminį Prototipą – 1 balas;
- JP projekto pareiškėjas yra išvystęs inovatyvaus produkto maketą (pagamintas bandomasis maketas ir atliktas jo testavimas) ir įgyvendinęs JP projektą sukurs Prototipą – 2 balai;
- JP projekto pareiškėjas yra išvystęs inovatyvaus produkto konceptą (nustatyti esminiai parametrai produktui kurti, įrodytas koncepcijos įgyvendinamumas, sukurtas ir ištestuotas maketas) ir įgyvendinęs JP projektą sukurs inovatyvų produktą – 3 balai;
- JP projekto pareiškėjas yra išvystęs inovatyvaus produkto maketą ir turi pradinį Prototipą ir įgyvendinęs JP projektą sukurs galutinį inovatyvų produktą – 4 balai;
- JP projekto pareiškėjas yra išvystęs Prototipą ir įgyvendinęs JP projektą sukurs galutinį inovatyvų produktą – 5 balai.5 4. JP projekto pareiškėjo komandos patirtis vystomo Prototipo ar kuriamo inovatyvaus produkto srityje. Vertinama pagal JP projekto pareiškėjo Paraiškoje pateiktą informaciją dėl komandos turimos patirties vystomo Prototipo ar kuriamo inovatyvaus produkto srityje. Komanda yra suprantama kaip asmenų grupė, tiesiogiai vykdanti projekto veiklas.
- Komandos nėra (Prototipą ar inovatyvų produktą vysto vienas asmuo) arba komanda neturi būtinų kompetencijų ir (ar) patirties (tik pradėtas vystyti startuolis, neturi darbo patirties) – 0 balų;
- Komanda neturi patirties, bet turi reikalingas kompetencijas (temos (srities), analogiškos vystomo produkto (Prototipo), sričiai, išsilavinimą ir (arba) verslo patirtį) – 2 balai;
- Komanda turi pakankamai kompetencijų (išsilavinimą, žinių) ir patirties (dirba analogiškoje srityje ne mažiau nei metus), bet verslo plėtrai būtina pagalba – 4 balai.4 Daugiau Mažiau
-
Bendra kvietimui teikti paraiškas skirta finansavimo lėšų suma620 466,00 €Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis sudaro 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Netinkamos finansuoti išlaidos ir projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojamos iš projekto vykdytojo lėšų.
Daugiau Mažiau
-
Rengimo ir teikimo tvarka
JP projekto pareiškėjas, siekiantis gauti finansavimą JP projekto įgyvendinimui, Inovacijų agentūrai elektroniniu paštu paraiskos@inovacijuagentura.lt iki kvietime nustatyto termino pateikia užpildytą Paraišką finansuoti jungtinio projekto projektą. Ne kvietime nustatytais būdais išsiųstos paraiškos ar pristatytos po nustatyto termino yra atmetamos ir nevertinamos. Su teikiama paraiška, pareiškėjas turi pateikti Kvietimo teikti paraiškas 3.3 p. nurodytus dokumentus.
Daugiau Mažiau -
Privalomi priedai
1. Jungtinio projekto projekto aprašymas, reikalingas atrankos kriterijams įvertinti parengtas pagal Jungtinio projekto, įgyvendinamo pagal pažangos priemonę Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ 3.6 poveiklės „Skatinti startuolių inovatyvių produktų ar inovatyvių produktų prototipų kūrimą, projektų atrankos taisyklių 1 priede nustatytą formą (anglų kalba);
2. „Vienos įmonės“ deklaracija;
3. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“;
4. Jeigu taikoma, pagrindimas, kad pareiškėjas negali susigrąžinti PVM ir kad PVM tinkamas finansuoti;
5. Dokumentai, pagrindžiantys vystomo produkto inovatyvumą (anglų kalba);
6. Dokumentai įrodantys JP projekto pareiškėjo registracijos vietą, jei Juridinių asmenų registre nurodyta kita registracijos vieta nei Sostinės regionas. Iki JP projekto finansavimo sutarties pasirašymo dienos JP projekto pareiškėjo registracijos vieta turi būti registruota Sostinės regione;
7. Dokumentai pagrindžiantys komandos patirtį ir kompetencijas vystyti/kurti produktą (anglų kalba).Daugiau Mažiau -
Priedai
Pridedama:
- Paraiškos forma;
- Atrankos taisyklių 1 priedas (anglų kalba);
- JP projektų atrankos taisyklės;
- „Vienos įmonės“ deklaracija;
- Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija.Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai
Projektų finansavimo sąlygų aprašas (PFSA): https://www.e-tar.lt/rs/lasupplement/c515ef40111111efbcbfb318996800a8/d34c044011b211efbcbfb318996800a8/
1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
2. 2021 m. liepos 28 d. Europos Sąjungos Tarybos sprendimas dėl Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ patvirtinimo;
3. 2021 m. rugsėjo 28 d. Komisijos deleguotasis reglamentas (ES) 2021/2106;
4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Investicijų programos ir Plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės);
5. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Taisyklės);
6. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas);
7. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“ (toliau – Strateginio valdymo metodika);
8. 2021–2030 metų Nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų Nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“;
9. 2022–2030 metų ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“;
10. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentu (ES) 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (toliau – De minimis reglamentas);
Specialieji teisės aktai:
11. Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas;
12. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
13. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimas Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“;
14. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų Investicijų programos projektų išlaidų paskirstymo regionams rekomendacijos;
15. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimas Nr. 590 „Dėl Finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą taisyklių patvirtinimo“.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Ieva Curukovienė, +370 658 73306 i.curukoviene@inovacijuagentura.lt
konsultacijos@inovacijuagentura.lt tel. 8 700 77 055Daugiau Mažiau