Socialinių paslaugų teikimas bei jų prieinamumo didinimas pažeidžiamų grupių asmenims Kėdainių mieste Paskelbtas
SVARBU! Konsultacijas dėl kvietimo teikia Kėdainių miesto vietos veiklos grupės Projektų koordinatorė Kristina Vainauskienė Tel.: +370 677 72888, el. paštu: kedainiu.miestovvg@gmail.com
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad lentelėje žemiau pateikiama informacija apie ES fondą ir kryžminį finansavimą yra netiksli. Kvietimas finansuojamas Europos socialinio fondo + lėšomis ir jam taikomas 15 proc. kryžminis finansavimas
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 01-004-08-04-01-02-03 BIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+) Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupės1. Vykdant Aprašo 2.1.1.1–2.1.1.2 papunkčiuose nurodytas veiklas – socialinę atskirtį patiriantys gyventojai (riziką patirti socialinę atskirtį turinčių gyventojų grupių pavyzdžiai pateikiami Aprašo 1 priede);
2. Vykdant Aprašo 2.1.1.3 papunktyje nurodytą veiklą – gyventojai (vykdant Aprašo 2.1.1.3 papunktyje nurodytą veiklą socialinę atskirtį patiriantys gyventojai turi sudaryti ne mažiau kaip 50 proc. visų šios projekto veiklos dalyvių);
3. Vykdant Aprašo 2.1.4 papunktyje nurodytą veiklą reikalavimai tikslinei grupei nėra taikomi;
4. Vykdant Aprašo 2.1.5 papunktyje nurodytas veiklas – savanoriai (taikoma, kai vykdomi Aprašo 2.1.5 papunktyje nurodytą veiklą atitinkantys savanorių mokymo, reikalingo savanorius parengti savanoriškai veiklai, veiksmai).
Laikoma, kad asmuo yra gyventojas, jei asmuo projekto veiklų dalyvio anketoje yra nurodęs savo gyvenamąją vietą, kuri yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje.Daugiau Mažiau -
Galimi pareiškėjaiViešieji juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; savivaldybės, kurios teritorijoje įgyvendinama vietos plėtros strategija, administracijaDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriai1. Viešieji juridiniai asmenys (toliau - JA), kurių veiklos vykdymo vieta yra Kėdainių miesto 2023-2029 m. vietos plėtros strategijos (toliau-VPS) įgyvendinimo teritorijoje;
2. Privatūs JA, kurių veiklos vykdymo vieta yra Kėdainių miesto VPS įgyvendinimo teritorijoje;
3. Kėdainių rajono savivaldybės administracija;
4. Projektų, apimančių Aprašo 2.1.4 nurodytas veiklas, partneriai gali būti viešieji ir privatūs JA, kurių veiklos vykdymo vieta yra LR teritorijoje;
5. Pareiškėju ar partneriu gali būti JA filialas ar atstovybė, jeigu tas filialas ar atstovybė veiklą vykdo VPS įgyvendinimo teritorijoje.
Kai vykdomas projektas, apimantis Aprašo 2.1.1 papunktyje nurodytas veiklas, projekto pareiškėju arba bent vienu iš partnerių turi būti nevyriausybinė organizacija (toliau – NVO) arba socialinis partneris (t. y. darbuotojų ar darbdavių organizacija).Daugiau Mažiau -
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 01-004-08-04-01-02-03 79,5 proc. (vadovaujantis Aprašo reikalavimais ir Kėdainių miesto 2023-2029 m. VPS) Daugiau Mažiau -
Kryžminis finansavimas1,00 €Daugiau Mažiau
-
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsFinansuojamos projektų veiklos:
1. Bendruomenės inicijuojamos veiklos, skirtos gyventojų esamai socialinei atskirčiai mažinti:
1.1. bendrųjų socialinių paslaugų (pvz.: maitinimo, transporto, asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimo, sociokultūrinių, savipagalbos grupių), išskyrus Aprašo 2.1.1.2 papunktyje nurodytas veiklas, specialiųjų socialinės priežiūros paslaugų (t. y. pagalbos į namus, psichosocialinės ir intensyvios krizių įveikimo pagalbos, socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo) ir kitų reikalingų paslaugų ir pagalbos socialinę atskirtį patiriantiems gyventojams teikimas;
1.2. socialinę atskirtį patiriančių gyventojų informavimas apie įvairiose organizacijose prieinamas socialines ir kitas reikalingas paslaugas, ir (arba) tarpininkavimas ir atstovavimas šias paslaugas gaunant, ir (arba) konsultavimas; šiame papunktyje vartojamos informavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo bei konsultavimo sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Socialinių paslaugų kataloge;
1.3. socialinę atskirtį patiriančių gyventojų socialinių ryšių bendruomenėje stiprinimas (renginių, užsiėmimų organizavimas, vykdymas ir (ar) kita);
2. Bendradarbiavimo ir informacijos sklaidos tinklų, reikalingų Aprašo 2.1.1–2.1.3 papunkčiuose nurodytoms veikloms vykdyti, vietos plėtros strategijos ir (ar) jai įgyvendinti skirtų projektų tikslų pasiekimui užtikrinti, kūrimas ir palaikymas; šiame papunktyje nurodytas bendradarbiavimo ir informacijos sklaidos tinklas suprantamas kaip bendradarbiavimo forma, kuri lanksčiais ryšiais jungia bendrus tikslus turinčias organizacijas, asmenis, jų grupes ir įgalina juos dalytis informacija, žiniomis, patirtimi ir (ar) kitais būdais telktis vardan bendro tikslo;
3. Savanoriškos veiklos skatinimas (taip pat savanoriškoje veikloje ketinančių dalyvauti asmenų ir savanorius priimančių organizacijų konsultavimas, informavimas), atlikimo organizavimas ir savanorių mokymas, finansuojama tiek, kiek reikia Aprašo 2.1.1–2.1.4 papunkčiuose nurodytoms veikloms vykdyti; šiame papunktyje nurodytos veiklos finansuojamos, jeigu jos projekte vykdomos kartu su bent viena iš Aprašo 2.1.1–2.1.4 papunkčiuose nurodytų veiklų.
PĮP pateikimo dieną pareiškėjas turi turėti juridinio asmens statusą trumpiau nei 2 metus (šis reikalavimas netaikomas biudžetinėms įstaigoms).
Tuo atveju, kai pareiškėjas projektą numato įgyvendinti kartu su partneriu (-iais), pareiškėjas PĮP turi pagrįsti partnerio įtraukimo į projektą būtinumą ir iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai dienos sudaryti su partneriu (-iais) jungtinės veiklos sutartį, kurioje būtų nustatytos tarpusavio teisės ir pareigos įgyvendinant projektą.
Atkreipiamas dėmesys, kad esant daugiau teigiamai įvertintų vietos plėtros projektų, kuriems finansuoti neužtenka šiam kvietimui suplanuotų lėšų, gali būti sudaromas rezervinių vietos plėtros projektų sąrašas, o kvietimui skirta lėšų suma gali būti padidinta, skiriant visą atitinkamam vietos plėtros strategijos veiksmui suplanuotą sumą (atsisakant suplanuotų papildomų kvietimų). Tokiu atveju, būtų finansuojami vietos plėtros projektai, įtraukti į rezervinį vietos plėtros projektų sąrašą. Sprendimo dėl rezervinio sąrašo sudarymo priėmimas dar nereiškia, kad rezerviniame sąraše esantys projektai bus finansuojami.
Projektams taikomi bendrieji reikalavimai:
1. Projektų įgyvendinimą administruoja viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.
2. Projektų atrankos būdas – konkursas.
3. Projektams teikiama finansavimo forma – dotacija.
4. Finansavimo šaltinis - ESF+ ir bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos.
5. Projektų tikslas – įgyvendinant vietos plėtros strategijas padidinti miestų bendruomenių socialinę integraciją, verslumą ir pagerinti šių bendruomenių narių padėtį darbo rinkoje.
6. Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. gruodžio 31 d. Visos projektų finansavimo sutartys turi būti sudarytos iki 2026 m. gruodžio 31 d.
7. Projektų veikloms įgyvendinti numatyta skirti viso iki 104 774,40 (šimtas keturi tūkstančiai septyni šimtai septyniasdešimt keturi Eur ir 40 ct) eurų ESF+ ir 18 489,60 (aštuoniolika tūkstančių keturi šimtai aštuoniasdešimt devyni Eur ir 60 ct) eurų BF lėšų.
8. Projektams, kurių visos tinkamos finansuoti išlaidos neviršija 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų, atsižvelgiant į Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 170 punkto nuostatas, projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu gali būti nustatomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai.
9. Kiekvienas projektas turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede, ir specialųjį projektų atrankos kriterijų „Projektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti“, t. y. projektas turi atitikti Kėdainių vietos veiklos grupės įgyvendinamą strategiją „Kėdainių miesto VVG vietos plėtros 2023-2029 m. strategiją“. Projektų atitiktį šiame papunktyje nurodytiems projektų atrankos kriterijams vertina administruojančioji institucija, atlikdama projektų tinkamumo finansuoti vertinimą.
10. Projektų naudos ir kokybės vertinimą atlieka Kėdainių miesto vietos veiklos grupė (toliau – VVG). Projektai vertinami pagal VVG kvietimo dokumentuose nustatytus projektų atrankos kriterijus, kurie nurodyti ir Gairių 10 dalyje. Projektai, kurie naudos ir kokybės vertinimo etape nesurenka nustatytos minimalios balų sumos, nėra tinkami finansuoti, PĮP atmetami ir jų tinkamumo finansuoti vertinimas neatliekamas.
11. Projekto vykdytojas privalo vykdyti projekto matomumo, informavimo apie projektą ir kitus komunikacijos įsipareigojimus, nurodytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių XIV skyriuje.
12. Projektais nėra įgyvendinama viešojo ir privataus sektorių partnerystė.
13. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos investicijų fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir už kurias sumokėti skyrus Europos Sąjungos investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, išmokėtos ir (ar) panaudotos pažeidžiant Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, tarptautines sutartis ir (ar) projektų sutartis, ir (ar) kitos pagal Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, tarptautines sutartis ir (ar) projektų sutartis reikalaujamos grąžinti lėšos susigrąžinamos iš projektų vykdytojų ir administruojamos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus devintajame skirsnyje nustatyta tvarka.
14. Projekto vykdytojas ir partneris su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus privalo saugoti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, t. y. ne trumpiau, kaip 5 metus po metų, kuriais projekto vykdytojui atliktas paskutinis mokėjimas, gruodžio 31 dienos. Visi su de minimis pagalbos skyrimu susiję dokumentai turi būti saugomi 10 metų nuo paskutinės de minimis pagalbos, suteiktos projekte, finansuojamame pagal šį Aprašą, suteikimo datos.
Reikalavimai stebėsenos rodikliams:
1. Projektu turi būti siekiama abiejų nurodytų rodiklių. Nurodytos bendros visų šio kvietimo projektų planuojamos pasiekti rodiklių reikšmės. Rodiklių reikšmes, įvertinęs planuojamo projekto veiklas, kiekviename projekte pasirenka pats pareiškėjas.
2. Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rezultato rodiklis „BIVP projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis“ projektiniu lygiu nesiekiamas ir neturi būti nurodomas PĮP. Administruojančiosios institucijos prašymu, vadovaudamasis Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rezultato rodiklio „BIVP projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis“ aprašymo kortelėje nustatytais reikalavimais, projekto vykdytojas privalo teikti administruojančiajai institucijai informaciją, reikalingą šio stebėsenos rezultato rodiklio pasiektai reikšmei nustatyti.
3. Projekto vykdytojas yra atsakingas už duomenų ir informacijos apie jo vykdomu projektu siekiamų rodiklių pasiekimą, surinkimą ir pateikimą. Už projekto sutartyje nustatytų stebėsenos rodiklių reikšmių pasiekimą projekto vykdytojas atsiskaito teikdamas veiklos ataskaitas.
4. Projekto vykdytojui nepasiekus stebėsenos rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–179 punktų nuostatos, t. y. gali būti mažinamas projekto sutartyje nustatytas projektui skirtas finansavimas, arba nutraukiama projekto finansavimo sutartis.
5. Siektini stebėsenos rodikliai skaičiuojami pagal stebėsenos rodiklių korteles, skelbiamas Vidaus reikalų ministerijos interneto svetainės vrm.lrv.lt skiltyje „Plėtros programos“, prie konkrečios plėtros programos priemonės dokumentų (https://vrm.lrv.lt/lt/administracine-informacija/planavimo-dokumentai-2/pletros-programos/2022-2030-metu-viesojo-valdymo-pletros-programa).Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimaiPĮP negali būti numatyta:
1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt. principams įgyvendinti;
2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimui.
3.Įgyvendinant projektą turi būti užtikrinamas prieinamumo visiems reikalavimo įgyvendinimas ir taikomas universalaus dizaino principus:
3.1. informacija apie projekto veiklas (renginius, mokymus) turi būti platinama prieinamais bendravimo būdais įvairioms tikslinėms grupėms (pvz., asmenims su regos, klausos, intelekto sutrikimais, asmenims su disleksijos sutrikimais, žemesnio išsilavinimo ar ilgą laiką socialinėje atskirtyje buvusiems asmenims, senyvo amžiaus bei mažiau lietuvių kalbą suprantantiems asmenims), kviečiant ir registruojant į renginius turi būti identifikuojami dalyvių poreikiai dėl informacijos prieinamumo renginio metu (pvz., užtikrinti vertimą į lietuvių gestų kalbą, užsienio kalbą);
3.2. projektų veiklos (renginiai, mokymai) turi būti organizuojamos patalpose, pritaikytose judėjimo, regos ar kitą negalią turintiems asmenims (netoli nuo įėjimo į objektą įrengtos asmenims, turintiems negalią, skirtos automobilių stovėjimo vietos, užtikrintos galimybės asmenims, judantiems vežimėliu, be kliūčių savarankiškai patekti į objektą, nevaržomai judėti objekto patalpų viduje, naudotis liftu ar keltuvu (jei renginys vyksta ne pirmame pastato aukšte), naudotis pritaikyta konferencijų sale ir joje esančia įranga (pvz., nefiksuotos kėdės, mobilieji mikrofonai, prieinama pakyla kalboms sakyti), maitinimo vieta (pvz., judėjimui vežimėliu pritaikyta erdvė tarp stalų, stalo aukštis) bei sanitarinėmis patalpomis (pvz., judėjimui vežimėliu pritaikyta erdvė, prieinamame aukštyje įrengta kriauklė, veidrodis, higienos priemonės), tinkamai pažymėti pastate esantys permatomi objektai (pvz., durys), laiptai ir kitos kliūtys aklųjų ir silpnaregių asmenų judėjimui).
4. Įgyvendinant projekto veiklas turėtų būti laikomasi inovatyvumo (kūrybingumo) pricipo, t. y. įgyvendinant veiklas vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.
5. Projektais neturi būti daroma reikšminga žala aplinkos tikslams, nustatytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje. Konkretūs projektų dėl reikšmingos žalos nedarymo aplinkos tikslams reikalavimai ir projektų atitiktį šiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai nurodomi Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (toliau – Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas), kuris pateikiamas Aprašo 4 priede.
6. Įgyvendinant pagal Aprašą numatytas veiklas negali būti pažeidžiamos Chartijos pagrindinės teisės: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejai; teisės į nuosavybę ir teisės užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir asmenų su negalia teisės; vaiko teisės; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisės; aplinkos apsauga.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas1. Privaloma užtikrinti finansinį projekto (veiklų) rezultatų tęstinumą, t. y. PĮP turi būti numatyti veiksmai, kurie rodytų, kad projekto vykdytojas ir (ar) partneris užtikrins Aprašo 2.25.1 ir 2.25.7.3 papunkčiuose nurodytus įsipareigojimus.
2. Įgyvendinus projektų veiklas kiti papildomi reikalavimai, nei numatyta Apraše, Administravimo taisyklėse ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, netaikomi.
Projekto vykdytojas turi rinkti ir administruojančiajai institucijai teikti informaciją apie kiekvieną iš ESF+ lėšų bendrai finansuojamo projekto veiklų dalyvį PAFT IV skyriaus šeštajame skirsnyje, Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcijoje ir projekto sutartyje nustatyta tvarka.Daugiau Mažiau -
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. gruodžio 31 d.Daugiau Mažiau
-
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau -
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijaiProjektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti.Daugiau Mažiau
-
Projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas 2 Projekto turinio, veiklų aiškumas, pagrįstumas, nuosekli vidinė logika. Skiriama iki 30 balų; 30,00 30 3 Pradedamos teikti naujos* socialinės paslaugos Kėdainių miesto VVG teritorijos mastu. Skiriama iki 10 balų; 10,00 10 4 Pareiškėjo patirtis įgyvendinant panašaus pobūdžio veiklas. Skiriama iki 10 balų; 10,00 10 5 Projekto dalyvių skaičius. Skiriama iki 10 balų. *21asm. – privalomas dalyvių skaičius; 10,00 10 6 Savanorių įtraukimas į projekto veiklų vykdymą. Skiriama iki 10 balų; 10,00 10 7 Projektas įgyvendinamas su socialiniais partneriais ir/ar NVO. Skiriama iki 10 balų. 10,00 10 1 Projektu sprendžiama Kėdainių miesto 2023-2029 m. vietos plėtros strategijoje identifikuota problema. Skiriama iki 20 balų; 20,00 20 Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projektų išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje ir Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, patvirtintose 2023 m. birželio 22 d. VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu Nr. 2023/8-246, skelbiamose svetainėje esinvesticijos.lt, projektų išlaidoms nustatytus reikalavimus bei reikalavimus, keliamus Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Aprašo 4 priedas).
2. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma yra 41 088,00 Eur.
3. Projekto finansuojamoji dalis gali sudaryti ne daugiau kaip 79,5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
4. Pareiškėjas privalo savo ir (ar) kitų šaltinių lėšomis (savivaldybių biudžeto ir (ar) privačiomis lėšomis) prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau nei 20,5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne nei reikalaujama lėšų suma.
6. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, ir netinkamos finansuoti išlaidos turi būti finansuojamos iš pareiškėjo lėšų.
7. Pagal Aprašą finansuojamiems projektams projekto sutartyje gali būti numatytas avansas. Avansas išmokamas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 155–156 punktuose nustatyta tvarka.
8. Pagal Aprašą tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų tipai ir jiems taikomi reikalavimai yra nustatyti Aprašo 13.8 papunktyje (https://e-tar.lt/rs/lasupplement/4ff0a31039e111efbdaea558de59136c/46ad145039fa11efbdaea558de59136c/format/ISO_PDF/ ) ir pagal šį Kvietimą Kėdainių miesto vietos veiklos grupės įgyvendinamos strategijos „Kėdainių miesto vietos plėtros strategijos 2023–2029 m. įgyvendinimo administravimas“ vietos plėtros projektų atrankos ir finansavimo sąlygų gairių pareiškėjams (ESF+) (toliau-Gairės) 11 dalyje „Išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ pateiktą informaciją galimiems pareiškėjams.
9. Aprašo 13.8 papunktyje nurodytuose išlaidų tipuose „Nekilnojamasis turtas“ ir „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“ numatytų išlaidų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 15 proc. visų projekto tinkamų finansuoti išlaidų. Projekte numatytas kryžminis finansavimas taip pat negali viršyti šiame papunktyje nustatyto procentinio dydžio.
10. Pagal Aprašą apmokamos tik tos Aprašo 13.8 papunktyje nurodytos išlaidos, kurios yra patirtos projekto vykdytojo, partnerio (-ių) ar projekto veiklų dalyvio (-ių) (kai projekto veiklų dalyvis patiria kelionės, maitinimo, skiepijimo, sveikatos pažymos gavimo ir (ar) pan. išlaidas, susijusias su jo dalyvavimu Aprašo 2.1 papunktyje nurodytas veiklas atitinkančiose projekto veiklose).
11. Vienam projekto veiklų dalyviui (išskyrus jauno verslo subjektus) prašoma finansuoti lėšų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 2000 (du tūkstančius) eurų tiesioginių projekto išlaidų.
12. Išlaidos, kurios pagal Aprašo 13.8 papunkčio nuostatas yra apmokamos taikant Aprašo 14 punkte nurodytus fiksuotuosius įkainius, turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus penktąjį skirsnį.
13. Mažinant projekto finansavimą ar tvirtinant galutinę veiklos ataskaitą, patirtos išlaidos, numatytos Aprašo 13.8 papunktyje nurodytuose išlaidų tipuose „Nekilnojamasis turtas“, „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“ ir „Įranga, įrenginiai ir kitas turtas“, nėra mažinamos, jei sumažinus kitas projekto išlaidas ar nepanaudojus dalies projekto išlaidoms finansuoti skirtų lėšų jų santykinė dalis projekte padidėja ir viršija Aprašo 13.8 ar 13.9 papunkčiuose numatytoms išlaidoms nustatytą tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalį.
14. Projekto veiklos, įskaitant ir pirkimus, gali būti pradėtos įgyvendinti ir projekto išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, bet ne anksčiau nei priimtas sprendimas dėl vietos plėtros projekto finansavimo, nurodytas Strategijų įgyvendinimo taisyklių 38 punkte. Jeigu pareiškėjas pradeda projekto veiklas vykdyti iki projekto sutarties įsigaliojimo dienos, pareiškėjo patirtos išlaidos galės būti kompensuojamos projekto finansavimo lėšomis, jeigu jos atitiks tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms nustatytus reikalavimus.
15. Pagal Aprašą netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
15.1. išlaidos, nustatytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
15.2. tikslinėms grupėms skirto perduoti naudoti (išdalinti) trumpalaikio turto (maisto produktų, higienos prekių, drabužių ir pan.) įsigijimo išlaidos;
15.3. medicinos įrangos, vaistinių preparatų įsigijimo išlaidos; medicinine įranga nėra laikoma tokia įranga, kuri, siekiant grąžinti ar palaikyti asmens sveikatos ir fizinę būklę, yra naudojama fiziniams pratimams atlikti;
15.4. tikslinių grupių apgyvendinimo sveikatos priežiūros įstaigose ir su tuo susijusios išlaidos;
15.5. transporto priemonių įsigijimo išlaidos;
15.6. išperkamosios ar finansinės nuomos (lizingo) apmokėjimo išlaidos.
16. Projekto veiklos, įskaitant ir pirkimus, gali būti pradėtos įgyvendinti ir projekto išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, bet ne anksčiau nei priimtas sprendimas dėl vietos plėtros projekto finansavimo, nurodytas Strategijų įgyvendinimo taisyklių 38 punkte. Jeigu pareiškėjas pradeda projekto veiklas vykdyti iki projekto sutarties įsigaliojimo dienos, pareiškėjo patirtos išlaidos galės būti kompensuojamos projekto finansavimo lėšomis, jeigu jos atitiks tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms nustatytus reikalavimus.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos104 774,40 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEuropos socialinis fondas +Daugiau Mažiau
-
Bendrojo finansavimo lėšos18 489,60 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiBIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+):
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FĮ-039-02 02 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis C, Q, B, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 13,2700 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-darbo-uzmokescio-fiksuotuju-vieneto-ikai FĮ-008-06 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis J ir K ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 17,4800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver FĮ-008-02 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis C, Q, B, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 12,2200 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver FĮ-008-01 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis I, R, S, A, N, L, E, H, F, G, P ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,0300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver FĮ-039-01 02 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis I, R, S, A, N, L, E, H, F, G, P ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,8100 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-darbo-uzmokescio-fiksuotuju-vieneto-ikai FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FĮ-008-03 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis K ir J ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 19,3700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver FĮ-008-04 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis R, L, N, G, P, S, E, A, C ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,9500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver FĮ-008-05 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis H, Q, F, O, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 12,3000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FĮ-047-01 02 Projektą vykdančio personalo savanoriško darbo valandos fiksuotasis vieneto įkainis 5,7600 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-47-01-projekta-vykdancio-personalo-savanorisko-darbo-inaso-fiksuotojo-vieneto-ikainio-nustatymo-tyrimas FĮ-039-03 03 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis K ir J ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 21,0500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-du-fi-nustatymo-tyrimas FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: Užpildytą nevyriausybinės organizacijos deklaraciją, kurios forma pateikiama Aprašo 2 priede (jei projektu siekiama Aprašo 2–4 lentelėse nurodytų Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių ir projekto vykdytojas ar partneris yra NVO); 10 priedas: Jei PĮP numatyta projektą įgyvendinti su partneriu - partnerio (-ių) deklaraciją (-as), jei projektą numatyta įgyvendinti kartu su partneriais (Partnerio deklaracijos forma nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priede); 11 priedas: Jei PĮP numatyta projektą įgyvendinti su partneriu (-iais) projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėją ir partnerį (-ius) (Projekto biudžeto paskirstymo pagal pareiškėjus ir partnerius forma nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priede); 12 priedas: Pareiškėjo ir partnerio (-ių) sudarytą jungtinės veiklos sutartį; 13 priedas: Dokumentus, pagrindžiančius suplanuotas išlaidas (pvz., sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas, išlaidų skaičiavimai; jei numatomos remonto išlaidos – pagrindžiantys dokumentai: patalpų brėžiniai, nuomos sutartys, dėl nusidėvėjimo taikomi dokumentai ir kt.; 14 priedas: Darbo užmokestį pagrindžiantys dokumentai: veiklų sąrašas su darbo valandomis, įkainis ir jo pagrindimas. Biudžetą sudarant, remiamasi analogiškų pareigų darbuotojų atlygiu. Įkainį pagrindžiantys dok., pvz., nuasmenintos sutartys ar žiniaraščiai. Valandinis įkainis apskaičiuojamas pagal teisės aktus 15 priedas: Užpildytą Pažymą darbo užmokesčio vertinimui, kurios forma patvirtinta 2024 m. sausio 3 d. VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu Nr. 2024/8-2; 16 priedas: Dokumentus, pagrindžiančius nuosavo įnašo tinkamumą; 17 priedas: Pasirašytą Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše nustatytiems reikalavimams deklaraciją (Aprašo 3 priedas).Daugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiBIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+):
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis R.S.2.3517 proc. 40,00 Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektai, kuriuos įgyvendino nevyriausybinės organizacijos ir (arba) kurie įgyvendinti kartu su partneriu P.S.2.1513 skaičius 5,00 BIVP projektų veiklų dalyviai (įskaitant visas tikslines grupes) P.N.2.4723 skaičius 64,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės; https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/HTML/?uri=CELEX:32021R1060#d1e8040-159-1
2. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1057, kuriuo nustatomas „Europos socialinis fondas +“ (ESF+) ir panaikinamas Reglamentas (ES) Nr. 1296/2013; https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1057
3. Lietuvos Respublikos partnerystės sutartis, patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. balandžio 22 d. įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinama partnerystės sutartis su Lietuvos Respublika (apie nurodytą sprendimą EK pranešė dokumentu Nr. C(2022)2427) su visais pakeitimais; https://2021.esinvesticijos.lt/naudinga-informacija/dokumentai?_token=8a2e9c170fc13fa43e5.UiqqHgPlTZ5vbqKTVMDfYMtjVK5Xok_uGBDAiCF1D9g.IB37bTGVJMQ6X-qhYbCmKogIP_p6ymKcSXOvwm8hPoc1Y9hRNbEHxlYb8w&query=Partneryst%C4%97s+sutartis&publishing_period%5Bfrom%5D=&publishing_period%5Bto%5D=&ordering=
4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. rugpjūčio 3 d. sprendimu Nr. C(2022) 5742 (toliau – Investicijų programa); https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programa
5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo Lietuvoje bendrieji nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“ (toliau – Bendrieji nuostatai); https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/bbcfaf40ddc811eb866fe2e083228059/asr
6. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237„Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės) su visais pakeitimais; https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr
7. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės) su visais pakeitimais; https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr
8. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais (toliau – de minimis reglamentas); https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX:32023R2831
9. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai); https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.249046/asr
10. 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimas (2016/C 269/01) (III priedas) – Rekomendacijos, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą; https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/HTML/?uri=OJ:C:2016:269:FULLDaugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1. Pažangos priemonė „Didinti visuomenės įsitraukimą į vietos problemų sprendimą“ https://e-tar.lt/portal/lt/legalAct/6a2c5ed01df111edb4cae1b158f98ea5/asr PFSA rasite atsidarę nuorodą ir dešinėje pasirinkę rubriką „Suvestinės redakcijos priedai“, 5 priedas;
2. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ su visais pakeitimais https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/del-2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programos-ir-ekonomikos-gaivinimo-ir-atsparumo-didinimo-plano-naujos-kartos-lietuva-igyvendinimo
3. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“ su visais pakeitimais https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/5e3aa191a8e511eb98ccba226c8a14d7
4. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešojo valdymo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 9 d. nutarimu Nr. 206 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešojo valdymo plėtros programos patvirtinimo“ https://vrm.lrv.lt/lt/administracine-informacija/planavimo-dokumentai-2/pletros-programos/2022-2030-metu-viesojo-valdymo-pletros-programa/
5. Vietos plėtros strategijų rengimo ir atrankos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2022 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1V-672 „Dėl Vietos plėtros strategijų rengimo ir atrankos taisyklių patvirtinimo“ su visais pakeitimais https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/324d68a056fa11edba0ded10be2fa21c?jfwid=-eel4y861q
6. Vietos plėtros strategijų įgyvendinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. sausio 22 d. įsakymu Nr. 1V-74 „Dėl vietos plėtros strategijų įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ su visais pakeitimais
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/324d68a056fa11edba0ded10be2fa21c?jfwid=-eel4y861q
7. 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852
8. Kėdainių miesto vietos plėtros strategija 2023-2029 m., patvirtinta 2023 m. lapkričio mėn. 28 d. Kėdainių vietos veiklos grupės visuotinio narių susirinkimo protokolu Nr.23.
9. 2023 m. spalio 27 d. Kėdainių rajono savivaldybės tarybos sprendimas Nr. TS-310 „Dėl pritarimo Kėdainių miesto vietos veiklos grupės 2023-2029 m. vietos plėtros strategijos projektui“.
10. Kėdainių vietos veiklos grupės įgyvendinamos strategijos „Kėdainių miesto VVG vietos plėtros 2023-2029 m. strategiją“ vietos plėtros projektų atrankos ir finansavimo sąlygų gairės pareiškėjams (ESF+), patvirtintos Kėdainių vietos veiklos grupės 2024 m. gruodžio d. 11 valdybos narių susirinkimo protokolu Nr.24.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Žaneta Dočkuvienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnioji projektų vadovė 37062782555 z.dockuviene@cpva.lt Daugiau Mažiau