Teikiama nuo
2025-01-06 08:00
Teikiama iki
2025-02-14 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
203 300,00 €
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Finansavimo forma
Dotacija
Kontaktai
Neringa, Pukalskienė
Centrinė projektų valdymo agentūra
Vyresnioji projektų vadovė
Finansuojamos veiklos
Galimi pareiškėjai
Didžiausia suma vienam projektui
Finansuojamoji dalis
Regionas
BIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Sostinės regione (ESF+) Viešieji juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; savivaldybės, kurios teritorijoje įgyvendinama vietos plėtros strategija, administracija 203 300,00 € 92 (vadovaujantis Aprašo reikalavimais ir Ukmergės miesto 2023-2027 m. vietos plėtros strategija) Sostinės regionas
Daugiau Mažiau
Svarbi informacija

SVARBU! Konsultacijas kvietimo klausimais teikia Ukmergės miesto vietos veiklos grupės projekto veiklų vadovė/konsultantė Gintė Ivanauskienė, tel. Nr. +370 647 06546, el. pašto adresas ukmergesmiestovvg@gmail.com.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad lentelėje žemiau pateikiama informacija apie ES fondą ir kryžminį finansavimą yra netiksli. Kvietimas finansuojamas Europos socialinio fondo + lėšomis ir jam taikomas 15 proc. kryžminis finansavimas

Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Finansuojama veikla:
    Apraše nurodyta 2.1.1. veikla - bendruomenės inicijuojamos veiklos, skirtos gyventojų esamai socialinei atskirčiai mažinti:
    2.1.1.1. bendrųjų socialinių paslaugų (pvz.: maitinimo, transporto, asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimo, sociokultūrinių, savipagalbos grupių), išskyrus Aprašo 2.1.1.2 papunktyje nurodytas veiklas, specialiųjų socialinės priežiūros paslaugų (t. y. pagalbos į namus, psichosocialinės ir intensyvios krizių įveikimo pagalbos, socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo) ir kitų reikalingų paslaugų ir pagalbos socialinę atskirtį patiriantiems gyventojams teikimas;
    2.1.1.2. socialinę atskirtį patiriančių gyventojų informavimas apie įvairiose organizacijose prieinamas socialines ir kitas reikalingas paslaugas, ir (arba) tarpininkavimas ir atstovavimas šias paslaugas gaunant, ir (arba) konsultavimas; šiame papunktyje vartojamos informavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo bei konsultavimo sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Socialinių paslaugų kataloge;
    2.1.1.3. socialinę atskirtį patiriančių gyventojų socialinių ryšių bendruomenėje stiprinimas (renginių, užsiėmimų organizavimas, vykdymas ir (ar) kita).

    Apraše nurodyta 2.1.2. veikla - bedarbių ir ekonomiškai neaktyvių asmenų užimtumui didinti skirtų iniciatyvų įgyvendinimas, siekiant pagerinti šių asmenų padėtį darbo rinkoje:
    2.1.2.1. naujų profesinių ir kitų reikalingų įgūdžių įgijimas:
    2.1.2.1.1. bedarbių darbingų asmenų mokymas (kursų, seminarų organizavimas), neformalusis švietimas (išskyrus bedarbių neformalųjį profesinį mokymą, organizuojamą mokykline ar pameistrystės forma);
    2.1.2.1.2. ekonomiškai neaktyvių asmenų mokymas (kursų, seminarų organizavimas), neformalusis švietimas (taip pat neformalusis profesinis mokymas, organizuojamas mokykline forma ar pameistrystės forma pagal pameistrystės darbo sutartį, sudarytą kartu su mokymo sutartimi dėl neformaliojo mokymo);
    2.1.2.1.3. bedarbių ir ekonomiškai neaktyvių asmenų priėmimas vykdyti savanorišką veiklą;
    2.1.2.1.4. ekonomiškai neaktyvių asmenų praktinių darbo įgūdžių įgijimas, ugdymas darbo vietoje pagal pameistrystės darbo sutartį nesudarius mokymo sutarties;
    2.1.2.1.5. bedarbių ir ekonomiškai neaktyvių asmenų praktinių įgūdžių įgijimas, ugdymas darbo vietoje pagal savanoriškos praktikos sutartį;

    2.1.2.2. bedarbių ir ekonomiškai neaktyvių asmenų informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ar kita pagalba įdarbinant, įtraukiant į neformalųjį švietimą (įskaitant neformalųjį profesinį mokymą), praktikos atlikimą, visuomeninę ir (ar) kultūrinę veiklą (pvz.: profesinis orientavimas, motyvavimas imtis aktyvios veiklos); šiame papunktyje nurodytos veiklos neapima neformaliojo švietimo, praktikos atlikimo, visuomeninės ir (ar) kultūrinės veiklos vykdymo veiklų;

    Apraše nurodyta 2.1.4. veikla - bendradarbiavimo ir informacijos sklaidos tinklų, reikalingų Aprašo 2.1.1.1. – 2.1.1.3. papunkčiuose nurodytoms veikloms vykdyti, vietos plėtros strategijos ir (ar) jai įgyvendinti skirtų projektų tikslų pasiekimui užtikrinti, kūrimas ir palaikymas. Šiame papunktyje nurodytas bendradarbiavimo ir informacijos sklaidos tinklas suprantamas kaip bendradarbiavimo forma, kuri lanksčiais ryšiais jungia bendrus tikslus turinčias organizacijas, asmenis, jų grupes ir įgalina juos dalytis informacija, žiniomis, patirtimi ir (ar) kitais būdais telktis vardan bendro tikslo.

    PĮP pateikimo dieną pareiškėjas turi turėti juridinio asmens statusą ne trumpiau nei 2 metus (šis reikalavimas netaikomas biudžetinėms įstaigoms). Pareiškėjais ir partneriais negali būti tie juridiniai asmenys, kuriems, kaip jauno verslo subjektams, projekto įgyvendinimo metu bus teikiama pagalba verslo pradžiai.
    Tuo atveju, kai pareiškėjas projektą numato įgyvendinti kartu su partneriu (-iais), pareiškėjas PĮP turi pagrįsti partnerio įtraukimo į projektą būtinumą ir iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai dienos sudaryti su partneriu (-iais) jungtinės veiklos sutartį, kurioje būtų nustatytos tarpusavio teisės ir pareigos įgyvendinant projektą.

    Projektams taikomi bendrieji reikalavimai:
    Projektų tikslas – įgyvendinant Ukmergės miesto 2023-2027 m. vietos plėtros strategiją padidinti Ukmergės miesto bendruomenių socialinę integraciją, verslumą ir pagerinti šių bendruomenių narių padėtį darbo rinkoje.
    Projektams, kurių visos tinkamos finansuoti išlaidos neviršija 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų, atsižvelgiant į Administravimo taisyklių 170 punkto nuostatas, projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu nustatomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai.
    Projektas turi atitikti Aprašo 9 punkte nurodytus atrankos kriterijus.
    Projektais nėra įgyvendinama viešojo ir privataus sektorių partnerystė.
    Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos investicijų fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir už kurias sumokėti skyrus Europos Sąjungos investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
    Projekto vykdytojas privalo vykdyti projekto matomumo, informavimo apie projektą ir kitus komunikacijos įsipareigojimus, nurodytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių XIV skyriuje.
    Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai turi būti saugomi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais. Visi su de minimis pagalbos skyrimu susiję dokumentai turi būti saugomi 10 metų nuo paskutinės de minimis pagalbos, suteiktos projekte, finansuojamame pagal šį Aprašą, suteikimo datos.
    Projekto vykdytojas turi rinkti ir administruojančiajai institucijai teikti informaciją apie kiekvieną iš ESF+ lėšų bendrai finansuojamo projekto veiklų dalyvį (projekto tikslinių grupių, nurodytų Aprašo 4 punkte, atstovą) Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus šeštajame skirsnyje, Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcijoje ir projekto sutartyje nustatyta tvarka.
    Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad projekto lėšomis suremontuotas (-os) nekilnojamasis turtas (patalpos) būtų naudojamas (-os) vykdant projekto tikslą atitinkančias veiklas ne trumpiau kaip 5 metus nuo projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos;

    Reikalavimai dėl projekto įgyvendinimu siekiamų stebėsenos rodiklių:
    Projektu turi būti siekiama šių Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių:
    - Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „BIVP projektai, kuriuos įgyvendino NVO ir (arba) kurie įgyvendinti kartu su partneriu“;
    - Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „BIVP projektų veiklų dalyviai (įskaitant visas tikslines grupes)“.
    Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rezultato rodiklis „BIVP projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis“ projektiniu lygiu nesiekiamas ir neturi būti nurodomas PĮP. Administruojančiosios institucijos prašymu, vadovaudamasis Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rezultato rodiklio „BIVP projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis“ aprašymo kortelėje nustatytais reikalavimais, projekto vykdytojas privalo teikti administruojančiajai institucijai informaciją, reikalingą šio stebėsenos rezultato rodiklio pasiektai reikšmei nustatyti.
    Projekto vykdytojas taip pat turi siekti vietos plėtros strategijoje, kuriai įgyvendinti skirtas projektas, nurodytų stebėsenos rodiklių. Projekto vykdytojas miesto VVG prašymu turi teikti jai informaciją, susijusią su šių stebėsenos rodiklių reikšmių siekimu įgyvendinant ir (ar) baigus įgyvendinti projektą.
    Projekto vykdytojas yra atsakingas už duomenų ir informacijos apie jo vykdomu projektu siekiamų stebėsenos rodiklių pasiekimą, surinkimą ir pateikimą. Už projekto sutartyje nustatytų stebėsenos rodiklių reikšmių pasiekimą projekto vykdytojas atsiskaito teikdamas veiklos ataskaitas ir (arba) ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.
    Projekto vykdytojui nepasiekus stebėsenos rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–179 punktų nuostatos.

    Atkreipiamas dėmesys, kad esant daugiau teigiamai įvertintų vietos plėtros projektų, kuriems finansuoti neužtenka šiam kvietimui suplanuotų lėšų, gali būti sudaromas rezervinių vietos plėtros projektų sąrašas, o kvietimui skirta lėšų suma gali būti padidinta, skiriant visą atitinkamam vietos plėtros strategijos veiksmui suplanuotą sumą (atsisakant suplanuotų papildomų kvietimų). Tokiu atveju, būtų finansuojami vietos plėtros projektai, įtraukti į rezervinį vietos plėtros projektų sąrašą. Sprendimo dėl rezervinio sąrašo sudarymo priėmimas dar nereiškia, kad rezerviniame sąraše esantys projektai bus finansuojami.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    PĮP negali būti numatyta:
    1. Apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt. principams įgyvendinti;
    2. Veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimui.

    Įgyvendinant projektą turi būti užtikrinamas prieinamumo visiems reikalavimo įgyvendinimas ir taikomas universalaus dizaino principus:
    1. Informacija apie projekto veiklas (renginius, mokymus) turi būti platinama prieinamais bendravimo būdais įvairioms tikslinėms grupėms (pvz., asmenims su regos, klausos, intelekto sutrikimais, asmenims su disleksijos sutrikimais, žemesnio išsilavinimo ar ilgą laiką socialinėje atskirtyje buvusiems asmenims, senyvo amžiaus bei mažiau lietuvių kalbą suprantantiems asmenims), kviečiant ir registruojant į renginius turi būti identifikuojami dalyvių poreikiai dėl informacijos prieinamumo renginio metu (pvz., užtikrinti vertimą į lietuvių gestų kalbą, užsienio kalbą);
    2. Projektų veiklos (renginiai, mokymai) turi būti organizuojamos patalpose, pritaikytose judėjimo, regos ar kitą negalią turintiems asmenims (netoli nuo įėjimo į objektą įrengtos asmenims, turintiems negalią, skirtos automobilių stovėjimo vietos, užtikrintos galimybės asmenims, judantiems vežimėliu, be kliūčių savarankiškai patekti į objektą, nevaržomai judėti objekto patalpų viduje, naudotis liftu ar keltuvu (jei renginys vyksta ne pirmame pastato aukšte), naudotis pritaikyta konferencijų sale ir joje esančia įranga (pvz., nefiksuotos kėdės, mobilieji mikrofonai, prieinama pakyla kalboms sakyti), maitinimo vieta (pvz., judėjimui vežimėliu pritaikyta erdvė tarp stalų, stalo aukštis) bei sanitarinėmis patalpomis (pvz., judėjimui vežimėliu pritaikyta erdvė, prieinamame aukštyje įrengta kriauklė, veidrodis, higienos priemonės), tinkamai pažymėti pastate esantys permatomi objektai (pvz., durys), laiptai ir kitos kliūtys aklųjų ir silpnaregių asmenų judėjimui).

    Įgyvendinant projekto veiklas turėtų būti laikomasi inovatyvumo (kūrybingumo) principo, t. y. įgyvendinant veiklas vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.

    Projektais neturi būti daroma reikšminga žala aplinkos tikslams, nustatytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje. Konkretūs projektų dėl reikšmingos žalos nedarymo aplinkos tikslams reikalavimai ir projektų atitiktį šiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai nurodomi Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (toliau – Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas), kuris pateikiamas Aprašo 4 priede.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Privaloma užtikrinti finansinį projekto (veiklų) rezultatų tęstinumą, t. y. PĮP turi būti numatyti veiksmai, kurie rodytų, kad projekto vykdytojas ir (ar) partneris užtikrins Aprašo 2.25.1 papunktyje nurodytus įsipareigojimus.
    Įgyvendinus projektų veiklas kiti papildomi reikalavimai, nei numatyta Apraše, Administravimo taisyklėse ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, netaikomi.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. gruodžio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji atrankos kriterijai
    Projektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų prioritetiniai atrankos kriterijai
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    1 Projekto vykdytojas (Pareiškėjas) yra NVO 10,00 10
    2 2. Prioritetinis Didesnis Projekto veiklos/-ų vykdytojų skaičius iš skirtingų sektorių ir (arba) organizacijų ir (arba) įstaigų Projektas atitinka šį prioritetinį projektų atrankos kriterijų, jei PĮP aiškiai pagrindžiamas partnerio / -ių įtraukimo į projektą būtinumas ir iki PĮP pateikimo administ 20,00 20
    3 3. Prioritetinis Ne mažiau kaip 20 proc. papildomų Projekto naudos gavėjų ir (arba) Projekto veiklų dalyvių yra asmenys nepriskiriami riziką patirti socialinę atskirtį turinčiais gyventojais, siekiant didesnės socialinės integracijos. Projektas atitinka šį prioritetinį projektų atrankos kriterijų, 25,00 25
    4 4. Prioritetinis Planuojamas projekto veiklų dalyvių ir (arba) naudos gavėjų skaičius Projektas atitinka šį prioritetinį projektų atrankos kriterijų, jei Pareiškėjas PĮP aiškiai aprašo Projekto rodiklius, t.y. galutinę naudą projekto veiklos/-ų dalyviams ir (arba) naudos gavėjams Kriterijus vert 20,00 20
    5 Didesnis Projekte numatytų asmenų iš skirtingų tikslinių grupių įtraukimas į planuojamą/-as veiklą/-as ir (arba) naudos gavėjų 25,00 25
    Maksimali galima balų suma: 100,00 Minimali privaloma surinkti balų suma: 60
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: Užpildyta nevyriausybinės organizacijos deklaracija, kurios forma pateikiama Aprašo 2 priede (jei projektu siekiama Aprašo 2–4 lentelėse nurodytų Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių ir projekto vykdytojas ar partneris yra NVO) 10 priedas: Jei PĮP numatyta projektą įgyvendinti su partneriu (-iais) - projekto biudžeto paskirstymas pagal pareiškėją ir partnerį (-ius). Projekto biudžeto paskirstymo pagal pareiškėjus ir partnerius forma nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priede 11 priedas: Pareiškėjo ir partnerio (-ių) sudaryta jungtinės veiklos sutartis 12 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys PĮP suplanuotas išlaidas (pvz., sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas, išlaidų skaičiavimai; jei numatomos remonto išlaidos – pagrindžiantys dokumentai: patalpų brėžiniai, nuomos sutartys, dėl nusidėvėjimo taikomi dokumentai ir kt. 13 priedas: Darbo užmokestį pagrindžiantys dokumentai: veiklų sąrašas su darbo valandomis, įkainis ir jo pagrindimas. Biudžetą sudarant, remiamasi analogiškų pareigų darbuotojų atlygiu. Įkainį pagrindžiantys dok., pvz., nuasmenintos sutartys ar žiniaraščiai. Valandinis įkainis apskaičiuojamas pagal teisės aktus 14 priedas: Dokumentas (-ai), patvirtinantys/ įrodantys pareiškėjo ir (ar) partnerio galimybes prisidėti prie projekto finansavimo nuosavomis lėšomis 15 priedas: Užpildyta Pažyma darbo užmokesčio vertinimui (forma patvirtinta 2024 m. sausio 3 d. VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu Nr. 2024/8-2) 16 priedas: Pasirašyta Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše nustatytiems reikalavimams deklaracija (Aprašo 3 priedas) 17 priedas: Atitikimą prioritetiniams kriterijams įrodantys dokumentai
    Daugiau Mažiau
  • Programa
    Investicijų programa
    Daugiau Mažiau
  • Prioritetas
    Socialiai atsakingesnė Lietuva
    Daugiau Mažiau
  • Atsakinga institucija
    Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija
    Daugiau Mažiau
  • Administruojanti institucija
    Centrinė projektų valdymo agentūra
    Daugiau Mažiau