Nr. 25-010-P

Teikiama nuo
2024-10-30 08:00
Teikiama iki
2025-01-31 17:00 Liko 56 d. 19 val.
Kvietimo finansavimo suma
2 550 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
0,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Atsakinga institucija
Panevėžio regiono plėtros taryba
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Gerinti vienodas galimybes naudotis įtraukiomis ir kokybiškomis švietimo, mokymo ir mokymosi visą gyvenimą paslaugomis plėtojant prieinamą infrastruktūrą, be kita ko, didint atsparumą naudojantis nuotoliniu ir internetiniu švietimu bei mokymu (ERPF)
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    12-003-03-01-23-(RE)-25-(LT025-03-01-01)-01-06 Bendrojo ugdymo mokyklų infrastruktūros pritaikymas įvairių negalių turintiems mokiniams Panevėžio mieste
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Atskirtį (taip pat ir dėl negalios) ar socialines rizikas, dėl kurių kyla grėsmė patirti socialinę atskirtį, patiriantys vaikai, mokiniai, kiti asmenys su negalia (vaikų tėvai, mokytojai ir kt.).
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Panevėžio miesto savivaldybės administracija
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    Panevėžio Juozo Balčikonio gimnazija, Panevėžio Juozo Miltinio gimnazija
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    12-003-03-01-23-(RE)-25-(LT025-03-01-01)-01-06 85 proc.
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Finansuojamos veiklos:
    1) Universalaus dizaino elementų ir kitų inžinerinių priemonių (pandusai, keltuvai, liftai, taktiliniai ir kiti sprendimai) įrengimas bendrojo ugdymo mokyklose (būtinos apimties statybos, rekonstravimo ir remonto darbai diegiant konkrečius universalaus dizaino ir kitų inžinerinių sprendimų elementus, sensorinio kambario / nusiraminimo erdvės įrengimas (remontas ir aprūpinimas reikiamais baldais ir įranga)). (Universalus dizainas suprantamas taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos statybos įstatyme).

    1. Įgyvendinant projektus pagal 1 punkte nurodytą veiklą:
    1.1. turi būti teikiama pirmenybė efektyviai veikiančioms mokykloms ar jų padaliniams, t. y. kuriose mokosi ne mažiau kaip 200 mokinių. Jeigu regione / savivaldybėje visos mokyklos, kuriose mokosi ne mažiau kaip 200 mokinių (Mokinių skaičius nustatomas pagal einamųjų mokslo metų mokinių skaičiaus duomenis, pateikiamus Švietimo valdymo informacinėje sistemoje (www.svis.smm.lt)), jau yra visiškai pritaikytos negalią turinčių asmenų poreikiams (Remiamasi www.svis.smm.lt pateikiama viešosios statistikos informacija apie Mokyklų pritaikymo neįgaliesiems anketos duomenis. Projektų planavimo ir atrankos metu mokykla gali būti laikoma visiškai pritaikyta neįgaliųjų poreikiams, jeigu anketos 2 klausime pažymėtas atsakymas „Pritaikyta. ŽN gali savarankiškai judėti visame pastate ir teritorijoje“) arba jeigu konkrečioje savivaldybėje, atsižvelgiant į jos specifiką, teritorinį tikslinės grupės pasiskirstymą ir neįgalių asmenų poreikį dėl infrastruktūros pritaikymo, yra aiškiai pagrįstas mokyklos pritaikymo neįgaliesiems poreikis, tuomet galima investuoti ir į mažesnes mokyklas, kurių gyvavimo perspektyva yra aiški ir ilgalaikė (mokykloje ar jos padalinyje neprognozuojamas ryškus mokinių skaičiaus mažėjimas, kuris nulemtų mokyklos ar jos padalinio, į kurį investuojama, uždarymą poprojektiniu laikotarpiu);
    1.2. savivaldybės mokyklų tinklo pertvarkos plane mokykla ar jos padalinys neturi būti numatyta uždaryti ar likviduoti ir numatoma vykdyti bendrojo ugdymo programas;
    1.3. siekiant užtikrinti geriausius ir patogiausius sprendimus naudotis bendrojo ugdymo mokyklos aplinka įvairių fizinių galimybių asmenims, t. y. užtikrinti prieinamumą visiems esamiems ir galimiems mokyklos bendruomenės nariams, visi techniniai sprendimai ir inžinerinės priemonės turi būti priimti remiantis universalaus dizaino principu. Dėl aplinkos prieinamumo visiems techninių sprendimų turi būti konsultuojamasi su Neįgaliųjų reikalų departamentu prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir atsižvelgiama į jų rekomendacijas iki techninės dokumentacijos, reikalingos vykdyti projekte numatytus rangos darbus, patvirtinimo.
    1.4. visas bendrojo ugdymo mokyklos pastatas, t. y. visi pastato korpusai, kuriuose organizuojamas ugdymas pagal bendrojo ugdymo programas, turi būti visiškai pritaikytas laisvai ir savarankiškai į jį patekti ir po jį judėti įvairių fizinių galimybių asmenims. Bendrojo ugdymo mokyklos pastato korpusų, kuriuose nevykdomos jokios veiklos ar vykdomos tik kitos veiklos nei ugdymas pagal bendrojo ugdymo programą bei nenumatoma juose pradėti vykdyti ugdymo veiklų pagal bendrojo ugdymo programą, aplinkos pritaikymo įvairių fizinių galimybių asmenims išlaidos nėra tinkamos finansuoti pagal Gairių 2.1 lentelėje nurodytą finansuojamą veiklą Nr. 1 ir šių korpusų pritaikyti nėra privaloma. Visiškai pritaikyta mokykla laikoma tada, kai nėra jokių fizinių kliūčių (arba jos kompensuotos alternatyviomis judėjimą lengvinančiomis priemonėmis), ribojančių savarankišką patekimą į pastatą ir judėjimą pastato viduje visose erdvėse, nepriklausomai nuo asmens turimų judėjimo galimybių, bei į ŠVIS Mokyklų pritaikymo neįgaliesiems anketos duomenų 2-ąjį klausimą atsakoma „Pritaikyta“. Įgyvendinus projektą visiškai pritaikytoje bendrojo ugdymo mokykloje turi būti vadovaujantis vientisumo principu (t. y. visi prieinamumo elementai tarpusavyje turi būti logiškai susiję) įgyvendintos visos toliau nurodytos priemonės:
    1.4.1. įrengti pandusai patekti į mokyklos pastatą arba pritaikytas kitoks universalaus dizaino sprendimas, lygiaverčiai ar geriau užtikrinantis patekimą į mokyklos pastato vidų;
    1.4.2. užtikrintas patekimas į visus pastato aukštus įrengiant liftą ar vertikalų keltuvą. Laiptinis (nuožulnus) keltuvas gali būti įrengiamas tuo atveju, jeigu lifto ar vertikalaus keltuvo įrengti nėra galimybės dėl techninių ar architektūrinių pastato savybių;
    1.4.3. kiekviename pastato aukšte asmenims su negalia turi būti pritaikyta bent viena tualeto patalpa;
    1.4.4. panaikintos visos kliūtys judėjimui dėl grindų aukščių skirtumų (slenksčiai, laipteliai, aukščių perkritimai);
    1.4.5. paženklintos laiptų bent pirmos ir paskutinės pakopos;
    1.4.6. jeigu mokyklos pastate yra keli to paties dalyko mokymo kabinetai, tai bent po vieną kabinetą kiekvienam dalykui ir bent po vieną kiekvienos klasės kabinetą turi būti prieinami ir pritaikyti įvairių negalių turintiems asmenims (pakankamo pločio durys, tinkamas patalpos apšvietimas, vieno lygio grindys ir t. t.);
    1.4.7. visos bendrojo naudojimo patalpos (valgykla, biblioteka, aktų salė ir pan.) turi būti lengvai prieinamos įvairių negalių turintiems asmenims;
    1.4.8. įrengtas žymėjimas regos sutrikimų turintiems asmenims (taktiliniai kabinetų numeriai ir pavadinimai, aukštų planai ir pan.);
    1.4.9. mokyklos teritorijoje esantys pėsčiųjų takai tarp mokyklos pastato ir lauko edukacinių erdvių, (Edukacinė erdvė suprantama kaip atviros ar uždaros vidaus ar lauko erdvės, kuriose vykdoma ar numatoma vykdyti formaliąsias ir / ar neformaliąsias edukacines veiklas ir kitas tiesiogines ugdymo / mokymo proceso veiklas (pvz., lauko žaidimų erdvės, grupių patalpos, mokymo klasės, aktų salės ir kt.)), taip pat ir tarp neįgaliųjų automobilių parkavimo vietos, įskaitant mokyklinio transporto keleivių išlaipinimo vietas (jei yra poreikis), bei įėjimo į mokyklos pastatą turi būti pritaikyti asmenims su negalia, judantiems neįgaliojo vežimėliu, ar kurių judėjimo galimybės apsunkintos dėl kitų priežasčių;
    1.4.10. pažymėtos neįgaliųjų transporto priemonių parkavimo vietos;
    1.4.11. galimi kiti papildomi aplinkos pritaikymo įvairių negalių turintiems asmenims sprendimai, kurie neturėtų galimo judėjimą ribojančio poveikio kitų asmenų atžvilgiu;
    1.4.12. įrengtas sensorinis kambarys ir / arba nusiraminimo erdvės.
    2. Projekto veiklos gali būti vykdomos ikimokyklinio ir / ar bendrojo ugdymo programas vykdančiose valstybės ir / ar savivaldybių švietimo įstaigose.
    3. Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad tos pačios veiklos ir išlaidos tame pačiame objekte nebūtų finansuojamos, jeigu jos yra numatytos finansuoti įgyvendinant „Tūkstantmečio mokyklų“ programą;
    4. Projekto veiklų metu sukurtų rezultatų tęstinumas turi būti užtikrinamas ne mažiau kaip 5 metus po projekto finansavimo pabaigos.
    5. Projekto vykdytojas privalo įgyvendinti privalomas matomumo ir informavimo apie projektą veiksmų priemones, nustatytas PAFT.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    1. Projekte negali būti numatyta:
    1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos ar kitais pagrindais principui įgyvendinti;
    1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principui įgyvendinti.
    2. Projekte turi būti numatyta:
    2.1. priemonės sukurtos ar pagerintos infrastruktūros prieinamumo visiems reikalavimui užtikrinti; Rekomenduojama vadovautis Lietuvos žmonių su negalia sąjungos parengta informacija, pateikiama interneto svetainėje www.universalusdizainas.lt. Įgyvendinant projektą pagal Gairių 2.1 lentelėje nurodytą finansuojamą veiklą Nr. 2, projekto lėšomis tvarkomose erdvėse bei užtikrinant patekimą į jas, infrastruktūros prieinamumo visiems priemonės įrengiamos pagal poreikį ir technines galimybes;
    2.2. kuriant naują infrastruktūrą turi būti užtikrinta, kad kuriama infrastruktūra atitiktų statybos techninių reglamentų bei kitų teisės aktų reikalavimus, susijusius su šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisija, ir atitiktų beveik energijos nenaudojančių pastatų projektavimo, statybos ir eksploatacijos (angl. Nearly Zero Energy Building, NZEB) standartą;
    2.3. modernizuojant esamą infrastruktūrą turi būti laikomasi aplinkos apsaugą ir statybas reglamentuojančių teisės aktų. Taip pat numatoma atlikti planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimą, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatyme;
    2.4. kuriant naują ar modernizuojant esamą infrastruktūrą, rekomenduojama naudoti žaliąją infrastruktūrą – augmeniją ir kitus pastatų dizaino / apželdinimo sprendinius, kurie sumažintų energijos (kondensavimo) poreikius;
    2.5. turi būti užtikrintas į Lietuvos Respublikos teisės aktus, reguliuojančius pastatų energetinio efektyvumo ir statybos reikalavimus, perkeltų 2018 m. gegužės 30 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos (ES) 2018/844 reikalavimų, susijusių su energetiniu pastatų efektyvumu, laikymasis (turi būti numatoma paslaugų įsigijimo ir kt. dokumentuose);
    2.6. pastatų projektai ir statybos metodai turi būti paremti efektyvia analize atsižvelgiant į ISO 20887. Taip pat skatinama naudoti pakartotinai panaudojamas medžiagas;
    2.7. mažiausiai 70 proc. (pagal svorį) nepavojingų statybinių ir griovimo atliekų (išskyrus natūraliai atsirandančias medžiagas, nurodytas Europos sąrašo 17 05 04 kategorijoje) 2000/532 / EB), statybvietėje susidarančios atliekos turėtų būti parengtos pakartotiniam naudojimui, perdirbimui ir kitoms medžiagų panaudojimo galimybėms, įskaitant užpildymo operacijas, naudojant atliekas kitoms medžiagoms pakeisti, laikantis atliekų hierarchijos ir Europos Sąjungos statybos ir griovimo atliekų tvarkymo protokolo;
    2.8. operatoriai privalo riboti atliekų susidarymą procesuose, susijusiuose su statyba ir griovimu, laikydamiesi Europos Sąjungos statybos ir griovimo atliekų tvarkymo protokolo (angl.k. EU Construction and Demolition Waste Management Protocol) (prieiga per internetą https://ec.europa.eu/docsroom/documents/20509/) ir atsižvelgdami į geriausius prieinamus metodus bei naudodami selektyvų griovimą, kad būtų galima pašalinti ir saugiai tvarkyti pavojingas medžiagas ir palengvinti pakartotinį perdirbimą. Statybinės atliekos Atliekų tvarkymo įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka turi būti perduodamos atliekų tvarkytojams, turintiems teisę tvarkyti tokias atliekas;
    2.9. turi būti imamasi priemonių sumažinti triukšmą, dulkių ir teršalų išmetimą vykdant statybos ar priežiūros darbus;
    2.10. planuojama įsigyti įranga privalės atitikti efektyvumo, tvarumo, ilgaamžiškumo reikalavimus pagal Direktyvą 2009/125/EC ir Direktyvą 2011/65/EU.
    3. Priemonės veiklos atitinka Chartiją pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01), III priedą. Konkretūs reikalavimai išdėstyti Gairių III skyriaus 2.1 dalies „Finansuojamos veiklos ir siekiami stebėsenos rodikliai“ finansuojamų veiklų lentelėje ir 2.1.3 bei 3.1.1 papunkčiuose.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Papildomi reikalavimai įgyvendinus projekto veiklas, kurie nenumatyti PAFT, nėra taikomi.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    2027 m. IV ketv.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšų.
    2. Planuojamos išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse , (toliau – PAFT), išdėstytus projektų išlaidoms taikomus reikalavimus.
    3. Projektų išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, neprieštaraujant PAFT nuostatoms.
    4. Projektams kryžminis finansavimas netaikomas.
    5. Kai projektu prisidedama prie funkcinės zonos strategijos ar miesto tvarios plėtros strategijos įgyvendinimo, turi būti išpildyti šie reikalavimai:
    5.1. projektu įgyvendinamas (-i) miesto tvarios plėtros strategijoje ar funkcinės zonos strategijoje numatytas (-i) investicinis (-iai) veiksmas (-ai);
    5.2. sudarytos sąlygos savivaldybėms bendrai naudoti viešąją infrastruktūrą ir (ar) bendrai teikti viešąsias paslaugas, kurias numatoma sukurti ar modernizuoti įgyvendinant projektą, t. y. įgyvendintas neinvesticinis veiksmas, susijęs su strategijos investiciniu veiksmu, kuriam įgyvendinti yra skirtas projektas (šis reikalavimas taikomas tik projektams, kuriais prisidedama prie funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo);
    5.3. pareiškėjas regiono plėtros planą administruojančiajai institucijai teikiamame projekto įgyvendinimo plane pateikia nuorodą (-as) į internete paskelbtą (-us) miesto tvarios plėtros strategiją ar funkcinės zonos strategiją, prie kurios įgyvendinimo prisideda projektas, ir į susitarimą dėl strategijos įgyvendinimo (kai toks turi būti sudarytas, vadovaujantis Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1V-30 „Dėl Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“, reikalavimais).
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    2 550 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Bendrojo ugdymo mokyklų infrastruktūros pritaikymas įvairių negalių turintiems mokiniams Panevėžio mieste:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-053-04 02 Fiksuotasis vieneto įkainis visiems kitiems projektams, kurie nesusiję su IVS, su PVM 6307,1800 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FĮ-053-03 02 Fiksuotasis vieneto įkainis visiems kitiems projektams, kurie nesusiję su IVS, be PVM 5212,5500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-53-01-fi-53-04-investiciju-projekto-parengimo-fiksuotuju-vieneto-ikainiu-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dydis
    450 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.

    Šiuo metu DMS nėra galimybės kartu su PĮP pateikti 5 priedo „Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle“ skaičiuoklės.
    Kai skaičiuoklė turi būti teikiama kartu su PĮP, prašome skaičiuoklę pateikti el. paštu info@cpva.lt per 3 d. d. nuo PĮP pateikimo per DMS, pridedant kopiją (cc) kvietime nurodytą už kvietimą atsakingą asmenį. El. laiške privaloma nurodyti kvietimo numerį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle 9 priedas: 1. aktualios redakcijos savivaldybės mokyklų tinklo pertvarkos planas arba nuoroda į interneto svetainę, kurioje yra šis dokumentas; 10 priedas: 2. dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos kartu su ekranvaizdžiais į rinkoje esančias kainas), išlaidų skaičiavimai: 11 priedas: 2.1 prekių, paslaugų kainai pagrįsti bent po vieną kainą pagrindžiantį dokumentą (informaciją apie panašią sutartį iš CVP IS, komercinį pasiūlymą, veikiančią nuorodą interneto parduotuvėje arba ekrano nuotrauką (angl. printscreen), anksčiau sudarytą sutartį ir pan.); 12 priedas: 2.2. darbų kainai pagrįsti: 13 priedas: 2.2.1. techninis projektas (TP) su skaičiuojamosios kainos dalimi (jei TP parengtas) arba; 14 priedas: 2.2.2. darbų aprašymas ir / ar projektiniai pasiūlymai; 15 priedas: 2.2.3 brėžiniai (iš aktualios kadastrinės bylos), kuriuose būtų pažymėtos patalpos / erdvės į kurias planuojamos investicijos; 16 priedas: 2.2.4. informacija apie planuojamų tvarkyti patalpų / erdvių plotus; 17 priedas: 2.2.5. informacija apie planuojamų tvarkyti patalpų tūrį; 18 priedas: 2.2.6. paskaičiavimas pagal palyginamuosius ekonominius rodiklius arba 19 priedas: 2.2.7. vienas arba du komerciniai pasiūlymai, parengti pagal pareiškėjo pateiktą techninę specifikaciją (prie komercinių pasiūlymų pridėti techninę specifikaciją), arba 20 priedas: 2.2.8. sąmatos (parengtos pareiškėjo, rangovo ir pan. (Sąmatos forma: vienetiniam įkainiui su priskaičiavimu)). 21 priedas: 3. pareiškėjo patvirtinimas, kad planuojamo įgyvendinti projekto veiklos nėra ir nebus finansuojamos LR Vyriausybės 2021-12-01 nutarimu Nr. 1016 patvirtintos Švietimo plėtros programos pažangos priemonės „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“ ir /ar kitų priemonių lėšomis; 22 priedas: 4. savivaldybės tarybos sprendimas, kuriuo įsipareigojama prisidėti prie projekto įgyvendinimo savo lėšomis, įskaitant ir netinkamų finansuoti projekto išlaidų apmokėjimą; 23 priedas: 5. jei, vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu, privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, pareiškėjas, turi būti parengęs Poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą ir turėti atsakingos institucijos sprendimą ar atrankos išvadą; 24 priedas: 6. informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus https://esinvesticijos.lt/dokumentai/informacijos-apie-projektui-taikomus-aplinkosaugos-reikalavimus-forma-1 (jei taikoma); 25 priedas: 7. Konsultacijų su Neįgaliųjų reikalų departamentu dėl planuojamų įgyvendinti techninių sprendinių ir inžinerinių priemonių ir gautas rekomendacijas patvirtinantis dokumentas, jeigu jis yra gautas iki projekto įgyvendinimo plano pateikimo Administruojančiajai institucijai dienos
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Bendrojo ugdymo mokyklų infrastruktūros pritaikymas įvairių negalių turintiems mokiniams Panevėžio mieste:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Mokyklos, kuriose buvo įdiegtos universalaus dizaino ir kitos inžinerinės priemonės pritaikant aplinką asmenims, turintiems negalią P.S.2.1025 skaičius 2,00
    Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2071 naudotojai per metus 1240,00
    Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas P.B.2.0067 asmenys 1440,00
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Irma Marozienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37065603109 i.maroziene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau