Teikiama nuo
2023-09-08 14:00
Teikiama iki
2023-12-11 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
67 000 000,00 €
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija
Administruojanti institucija
Inovacijų agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Teisingos pertvarkos fondas
Konkretus uždavinys
Pertvarka kuria siekiama įgyv. ES 2030 m. energ. ir klimato srities tikslus ir 2050 m. užtikrinti neutralaus poveikio klimatui ES ekon. remiantis Paryžiaus susitarimu, kylančio soc. poveikio, poveikio užimtumui, ekon. poveikio, poveikio aplinkai kl.
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    05-001-01-06-03-05-01 Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Akmenės r. sav.
    05-001-01-06-03-05-02 Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Jonavos r. sav.
    05-001-01-06-03-05-03 Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Mažeikių r. sav.
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Projekto tikslinė grupė yra MVĮ.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės (toliau – MVĮ).
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    05-001-01-06-03-05-01 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    05-001-01-06-03-05-02 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    05-001-01-06-03-05-03 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dalis
    Kodas Nuosavo įnašo dalis
    05-001-01-06-03-05-01 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    05-001-01-06-03-05-02 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    05-001-01-06-03-05-03 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Reikalavimai projektams, pareiškėjams nurodyti PFSA 2 p.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    PFSA 5 ir 6 punktuose nurodyti reikalavimai projektams:
    Neutralumas – projektas negali daryti neigiamo poveikio HP.
    Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.). Projektuose neturi būti numatyta veiksmų, kurie darytų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.
    Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas PFSA 1 priede.
    Projekto veiklos, vadovaujantis 2021 m. vasario 18 d. Komisijos pranešimu – Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis (2021/C 58/01), atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems Reglamento (ES) 2020/852 17 straipsnio 1 dalies a–f punktuose, arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.
    Projektas neturi pažeisti Chartijos pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gerojo administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    PFSA 11 punkte nurodyti reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas :
    11.1. Projekto vykdytojas turi užtikrinti investicijų tęstinumą 3 metus nuo investavimo pabaigos arba projektų, kuriems taikomos valstybės pagalbos taisyklės pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnį, vykdytojas per valstybės pagalbos taisyklėse nustatytą laikotarpį:
    11.1.1. negali nutraukti gamybinės veiklos arba perkelti jos už atitinkamos apskrities ribų kitaip, nei nurodyta PFSA 2.3.2 papunktyje;
    11.1.2. negali pakeisti įgyto turto nuosavybės teisių, jei dėl to MVĮ įgytų nederamą pranašumą;
    11.1.3. negali iš esmės pakeisti veiklos, kuriai buvo skirtos investicijos, pobūdžio, tikslų arba vykdymo sąlygų, jei tai pakenktų projekto tikslams.
    11.2. Jeigu projekto vykdytojas nesilaiko investicijų tęstinumo reikalavimo, nustatyto PFSA 11.1 papunktyje, jis turi grąžinti projektui finansuoti išmokėtų lėšų sumą, proporcingą reikalavimo nesilaikymo laikotarpiui.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Jeigu projekto vykdytojas negali įgyvendinti projekto per 36 mėnesius dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    PFSA 8 punkte nurodyti reikalavimai valstybės pagalbai:

    8.1. Pagal PFSA projekto veiklų finansavimas yra valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 3 dalyje. Finansavimas projektams, skiriamas kaip valstybės pagalba, yra investicinė pagalba, kuri teikiama tvarioms investicijoms pritraukti pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnį ir darbuotojų mokymams pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnį, atsižvelgiant į Reglamento (ES) Nr. 651/2014 I skyriaus nuostatas. Pagal PFSA valstybės pagalba gali būti teikiama ne ilgiau kaip iki Reglamento (ES) Nr. 651/2014 galiojimo laikotarpio pabaigos, įskaitant ir pereinamąjį laikotarpį, t. y. iki 2027 m. birželio 30 d.

    8.2. Projektų valstybės pagalbos atitikties Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 ir 31 straipsnių nuostatoms vertinimą atlieka administruojančioji institucija pagal PFSA 2 priede nustatytą Projektų atitikties valstybės pagalbos taisyklėms patikros lapo formą.

    8.3. Valstybės pagalba neteikiama:

    8.3.1. sunkumų patiriančioms įmonėms, kaip nurodyta PFSA 2.2.5.2 papunktyje;

    8.3.2. ūkio subjektams, kuriems išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti pagal ankstesnį Europos Komisijos sprendimą, kuriame pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka. Nauja valstybės pagalba negali būti teikiama, iki nebus sugrąžinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka Lietuvos Respublikoje gauta valstybės pagalba;

    8.3.3. jei ji neturi skatinamojo poveikio, nustatyto Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnyje;

    8.3.4. Reglamento (ES) Nr. 651/2014 13 straipsnyje nustatytais atvejais.

    8.4. Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, gali būti sumuojama su:

    8.4.1. bet kokia kita valstybės pagalba, jei tos projekto veiklos yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti;

    8.4.2. bet kokia kita valstybės pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, tik jeigu taip susumavus neviršijamas didžiausias pagalbos intensyvumas ar pagalbos suma pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnio 12 dalyje  ir 31 straipsnio 4 dalyje nustatytą pagalbos intensyvumą.

    8.5. Valstybės pagalba, kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio 5 dalyje, nesumuojama su jokia de minimis pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei susumavus būtų viršytas pagalbos dydis, apskaičiuotas pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 ir 31 straipsnių nuostatas.

    8.6. Investicinė pagalba, kuri teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnį, ir pagalba darbuotojų mokymams, kuri teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnį, yra išmokama dalimis ir diskontuojama iki jos vertės finansavimo skyrimo momentu, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 7 straipsnio 3 punkte.

    8.7. Administruojančioji institucija PĮP vertinimo metu patikrina, ar pareiškėjas turi teisę gauti valstybės pagalbą pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014. Ministerijai priėmus sprendimą dėl projekto finansavimo, administruojančioji institucija duomenis apie suteiktą valstybės pagalbą pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registrui, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, pateikia per 20 darbo dienų nuo sprendimo dėl projekto finansavimo įsigaliojimo dienos.

    8.8. Ministerija informaciją apie suteiktą valstybės pagalbą, viršijančią Reglamento (ES) Nr. 651/2014 9 straipsnio 1 dalies c punkte nustatytas ribas, turi pateikti Europos Komisijos valstybės pagalbos skaidrumo viešos paieškos svetainėje https://webgate.ec.europa.eu/competition/transparency/ ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos, vadovaudamasi administruojančiosios institucijos pateikta informacija.

    8.9. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis tvarių investicijų pritraukimo veiklai, kuri apskaičiuojama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnio 12 dalį ir vadovaujantis Regioninės pagalbos žemėlapiu, nurodyta PFSA 1 lentelėje.

    1 lentelė. Projekto finansuojamoji dalis tvarių investicijų pritraukimo veiklai.

    Eil. Nr.

    Pareiškėjo statusas

     

     

    Finansuojamoji dalis (įskaičiuojant Regioninės pagalbos žemėlapyje nustatytą teritorijoms, kurioms Teritoriniame teisingos pertvarkos plane yra numatyta parama iš TPF, jeigu šios teritorijos yra Kauno, Šiaulių ir Telšių apskrityse)

    1.

    Labai maža ir maža įmonė

    iki 80 proc.

    2.

    Vidutinė įmonė

    iki 70 proc.

    8.10. Bet kokia pradinė investicija, susijusi su ta pačia arba panašia veikla, kurią tas pats valstybės pagalbos gavėjas (grupės lygmeniu) pradeda per trejus metus nuo darbų, susijusių su kita remiama investicija tame pačiame 2003 m. gegužės 26 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1059/2003 dėl bendro teritorinių statistinių vienetų klasifikatoriaus (NUTS) nustatymo I priede pateikto Bendro teritorinių statistinių vienetų klasifikatoriaus (NUTS) 3 lygio regione, pradžios, laikoma vieno investicinio projekto dalimi. Kai toks vienas investicinis projektas yra didelis investicinis projektas, visa valstybės pagalbos vienam investiciniam projektui suma neviršija pakoreguotos pagalbos dideliems investiciniams projektams sumos.

    8.11. Tinkamos finansuoti išlaidos tvarioms investicijoms pritraukti, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnio 4 dalies a punkte, yra šios:

    8.11.1. Statinių statybos, statinių rekonstravimo ir (arba) kapitalinio remonto, vietinių inžinerinių tinklų, kurių reikia naujoms gamybos technologinėms linijoms diegti ar esamoms modernizuoti, įrengimo darbų išlaidos. Išlaidos tinkamos finansuoti tik tuo atveju, jei nekilnojamasis turtas yra pareiškėjo nuosavybė.

    8.11.2. Įrangos, mašinų, baldų, kompiuterinės technikos, kitos įrangos, įrenginių ir kito ilgalaikio materialaus turto įsigijimo ir įrangos lizingo (finansinės nuomos) išlaidos (įskaitant jų transportavimo, projektavimo, sumontavimo, vietos (aikštelės) paruošimo, instaliavimo, paruošimo naudoti, išbandymo, apmokymo naudotis, saugos instruktažo, techninės priežiūros (kol vyksta montavimas, instaliavimas, paruošimas naudoti, išbandymas) ir susijusias išlaidas). Išlaidos tinkamos finansuoti tiek, kiek jos susijusios su projekto įgyvendinimu. Įsigyjama įranga, mašinos, įrenginiai ir prietaisai turi būti nauji. Lizingo (finansinės nuomos) laikotarpis negali būti ilgesnis už projekto įgyvendinimo trukmę, tai yra lizingo (finansinės nuomos) būdu įsigytas materialusis turtas iki projekto įgyvendinimo pabaigos turi tapti projekto vykdytojo nuosavybe.

    8.11.3. Patentų ir licencijų išlaidos, atitinkančios šias sąlygas:

    8.11.3.1. Išlaidos patirtos rinkos sąlygomis, įgyjant patentus ir licencijas iš trečiųjų šalių, nesusijusių su pirkėju.

    8.11.3.2. Patentus ir licencijas naudoja tik pareiškėjas, gaunantis valstybės pagalbą.

    8.12. Tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šias sąlygas:

    8.12.1. Įsigyjamas materialusis ir nematerialusis turtas turi būti naujas.

    8.12.2. Investicijos atitinkamoje vietovėje išlaikomos ne trumpiau kaip trejus metus nuo investavimo pabaigos. Tai neužkerta kelio pakeisti per šį laikotarpį pasenusios arba sugedusios įrangos ar įrenginių, jeigu atitinkamoje vietovėje ekonominė veikla išlaikoma minimalų laikotarpį.

    8.12.3. Ilgalaikis nematerialusis turtas turi atitikti Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnio 8 dalies a–c punktų sąlygas ir būti įtrauktas į valstybės pagalbą gaunančios įmonės turtą ir bent trejus metus likti susietas su projektu, kuriam skirta valstybės pagalba.

    8.12.4. Inžinerinių tinklų įrengimo išlaidos, jei tos išlaidos yra pagrįstos, tiesiogiai susijusios su tvarių investicijų pritraukimo veiklos vykdymu. Inžineriniai tinklai suprantami taip, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 2 straipsnio 17 dalyje. Pagal statybos teisinius santykius reglamentuojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus inžineriniai tinklai gali būti projekto vykdytojo nuosavybė.

    8.12.5. Projekto vykdytojo finansuojama tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kai finansavimas teikiamas pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnį, turi atitikti Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnio 14 dalies nuostatas.

    8.13. Jei valstybės pagalba suteikiama esamos įmonės veiklai įvairinti, kaip nustatyta PFSA 1.2.5 ir 1.2.6 papunkčiuose, tinkamos finansuoti išlaidos turi bent 200 proc. viršyti pakartotinai naudojamo turto balansinę vertę, registruotą finansiniais metais, einančiais iki darbų pradžios. Informacija apie tai, kad valstybės pagalbos prašoma esamos įmonės veiklai įvairinti, detalizuojama verslo plane.

    8.14. Tinkamos finansuoti išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su tvarių investicijų pritraukimu ir patvirtintos išlaidas pagrindžiančiais dokumentais, kaip nustatyta PFSA 2.5.6 papunktyje.

    8.15. Prie tvarių investicijų pritraukimo projekto tinkamų finansuoti išlaidų priskiriamos per tvarių investicijų pritraukimo projekto įgyvendinimo laikotarpį patirtos tvarių investicijų pritraukimo projektui vykdyti skirtos tinkamos finansuoti išlaidos (tinkamų finansuoti išlaidų kategorijos ir reikalavimai nurodyti PFSA 8.11–8.12 papunkčiuose), patirtos ne anksčiau nei nuo tvarių investicijų pritraukimo projekto įgyvendinimo pradžios, bet ne anksčiau nei nuo dienos, kai administruojančioji institucija gauna PĮP. Išlaidos iki projekto sutarties sudarymo yra patiriamos pareiškėjo rizika.

    8.16. Pareiškėjas turi patvirtinti, kad per dvejus metus iki PĮP gauti valstybės pagalbą pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnį pateikimo jis neperkėlė veiklos į įmonę, kuriai turi būti teikiama pradinė investicija, dėl kurios prašoma pagalbos, ir įsipareigoja to nedaryti ne daugiau kaip dvejus metus nuo pradinės investicijos, dėl kurios prašoma pagalbos, pabaigos.

    8.17. Tvarių investicijų pritraukimui tinkamų finansuoti išlaidų dydis nustatomas atsižvelgiant į tinkamų finansuoti išlaidų reikalavimus, nustatytus PFSA 8.2–8.16 papunkčiuose.

    8.18. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis darbuotojų mokymo veiklai, kuri apskaičiuojama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnio 4 dalį, nurodyta PFSA 2 lentelėje.

    2 lentelė. Projekto finansuojamoji dalis darbuotojų mokymo veiklai.

    Eil. Nr.

    Pareiškėjo statusas

     

     

    Finansuojamoji dalis

    Finansuojamoji dalis (neįgaliesiems mokomiems asmenims)

    1.

    Labai maža ir maža įmonė

    iki 70 proc.

    iki 70 proc.

    2.

    Vidutinė įmonė

    iki 60 proc.

    iki 70 proc.

    8.19. Tinkamos finansuoti išlaidos, taikant Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnį, kai investuojama į darbuotojų mokymą, įskaitant mokymo darbo vietoje organizavimą, yra:

    8.19.1. mokytojų darbo užmokesčio išlaidos, kai mokama už valandas, kurias mokytojai dalyvauja mokyme (moko). Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei pareiškėjas pats vykdo PĮP nurodytų ir atitinkamai suplanuotų projekto mokymo veiklų dalį, nepirkdamas paslaugų;

    8.19.2. mokytojų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių ir apgyvendinimo (netaikoma, kai mokymai vyksta darbo vietoje) Lietuvos Respublikoje išlaidos. Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei pareiškėjas pats vykdo PĮP nurodytų ir atitinkamai suplanuotų projekto mokymo veiklų dalį, nepirkdamas paslaugų;

    8.19.3. mokomų asmenų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių ir apgyvendinimo (netaikoma, kai mokymai vyksta darbo vietoje) Lietuvos Respublikoje išlaidos;

    8.19.4. mokomų asmenų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių  į užsienio valstybes ir apgyvendinimo šiose valstybėse išlaidos;

    8.19.5. išlaidos tiesiogiai su projektu susijusioms medžiagoms ir reikmenims, kurie priskiriami trumpalaikiam turtui, įsigyti. Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei pareiškėjas pats vykdo PĮP nurodytų ir atitinkamai suplanuotų projekto mokymo veiklų dalį, nepirkdamas paslaugų;

    8.19.6. salės, įrangos nuomos išlaidos už valandas, kurias mokomi asmenys dalyvauja mokyme (netaikoma, kai mokymai vyksta darbo vietoje);

    8.19.7. mokomų asmenų maitinimo išlaidos (netaikoma, kai mokymai vyksta darbo vietoje);

    8.19.8. su mokymo projektu susijusios konsultacinių paslaugų, tai yra mokymo organizavimo ir vykdymo, išlaidos;

    8.19.9. išlaidos mokomiems asmenims už darbo laiko valandas, kurias mokomi asmenys dalyvauja mokyme (darbo užmokesčio išlaidos). Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei mokymas vykdomas ne nuotoliniu būdu ir nuotoliniu būdu, kai nuotolinis mokymasis vyksta mokomų asmenų darbo valandomis ir administruojančiajai institucijai yra pateikiami su ja suderinti tai įrodantys dokumentai.

    8.20. Apskaičiuojant pagalbos intensyvumą ir tinkamas finansuoti išlaidas taip pat vadovaujamasi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 7 straipsnio 1 dalimi.

    8.21. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:

    8.21.1. nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;

    8.21.2. neįvardytos PFSA 8.11 ir 8.19 papunkčiuose kaip tinkamos finansuoti išlaidos;

    8.21.3. patiriant tinkamas finansuoti išlaidas sumokamas pridėtinės vertės mokestis;

    8.21.4. pastatų ar patalpų paprastojo remonto išlaidos;

    8.21.5. techninio ir (ar) darbo projekto parengimo išlaidos;

    8.21.6. statinio statybos techninės ir (ar) statinio projekto vykdymo priežiūros išlaidos;

    8.21.7. transporto priemonių ir jų įrangos pirkimo išlaidos.

    8.22. Ministerija, vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 651/2014 9 straipsnio 1 dalies c punkto nuostatomis, informaciją apie suteiktą valstybės pagalbą turi paskelbti Europos Komisijos valstybės pagalbos skaidrumo viešos paieškos svetainėje https://webgate.ec.europa.eu/competition/transparency/ ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos, vadovaudamasi administruojančiosios institucijos pateikta informacija.

    8.23. Valstybės pagalbos suteikimo kontrolė ir stebėsena vykdoma pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 12 straipsnį.

    8.24. Administruojančioji institucija duomenis apie suteiktą pagalbą Registrui teikia vadovaudamasi Registro nuostatais.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede:
    https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Projektų specialieji atrankos kriterijai PFSA 9 p.
    Daugiau Mažiau
  • Kvietimo projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    1 Projektu siekiama sukurti didesnį tvarių darbo vietų skaičių ir išlaikyti jas ne trumpiau kaip 3 metus po projekto įgyvendinimo pabaigos. 40,00 5 8,00
    2 Projekto efektyvumas 30,00 5 6,00
    3 Projekte apmokyti įmonės darbuotojai 30,00 5 6,00
    Maksimali galima balų suma: 100,00 Minimali privaloma surinkti balų suma: 40
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    PFSA 13 punkte nurodyti išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai:
    13.1. Projekto išlaidos turi atitikti PFSA 8 papunktyje nustatytus tinkamumo reikalavimus ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    13.2. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne lėšų suma, nei reikalaujama.
    13.3. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo lėšų.
    13.4. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    13.5. Projekto vykdytojo patirtos tinkamos finansuoti išlaidos turi atitikti šias sąlygas:
    13.5.1. Išlaidos yra identifikuojamos ir patikrinamos, pagrįstos atitinkamais dokumentais, nurodytais PFSA 2.5.6 papunktyje.
    13.5.2. Tenkinamos visos valstybės pagalbos teikimo sąlygos, nustatytos PFSA 8 punkte, projekto sutartyje ir valstybės pagalbos teikimą reguliuojančiuose teisės aktuose.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    67 000 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Teisingos pertvarkos fondas
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dalis
    Kodas Nuosavo įnašo dalis
    05-001-01-06-03-05-01 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    05-001-01-06-03-05-02 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    05-001-01-06-03-05-03 PFSA 8.9 ir 8.18 p.
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Akmenės r. sav.:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Jonavos r. sav.:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Mažeikių r. sav.:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Akmenės r. sav.:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Į įgūdžių ugdymą investuojančios įmonės P.S.2.1533 įmonės 46,00
    Įmonių darbuotojai, baigę mokymus, skirtus pramonės pertvarkai reikalingiems įgūdžiams ugdyti (pagal įgūdžio rūšį: techninis, valdymo, ekologijos, kita) R.S.2.3537 dalyviai 743,00
    Paramą gavusios įmonės (labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės) P.S.2.1006 įmonės 3,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00
    Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.S.2.1007 įmonės 3,00
    Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos, finansinės priemonės R.B.2.2002 eurai 9412308,00
    Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos R.B.2.2002.1 eurai 0,00
    Paramą gavusiuose subjektuose sukurtos tvarios darbo vietos R.S.2.3044 vienų metų etato ekvivalentai 122,00
    Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Jonavos r. sav.:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Į įgūdžių ugdymą investuojančios įmonės P.S.2.1533 įmonės 51,00
    Įmonių darbuotojai, baigę mokymus, skirtus pramonės pertvarkai reikalingiems įgūdžiams ugdyti (pagal įgūdžio rūšį: techninis, valdymo, ekologijos, kita) R.S.2.3537 dalyviai 824,00
    Paramą gavusios įmonės (labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės) P.S.2.1006 įmonės 3,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00
    Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.S.2.1007 įmonės 3,00
    Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos, finansinės priemonės R.B.2.2002 eurai 10403077,00
    Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos R.B.2.2002.1 eurai 0,00
    Paramą gavusiuose subjektuose sukurtos tvarios darbo vietos R.S.2.3044 vienų metų etato ekvivalentai 135,00
    Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Mažeikių r. sav.:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Į įgūdžių ugdymą investuojančios įmonės P.S.2.1533 įmonės 66,00
    Įmonių darbuotojai, baigę mokymus, skirtus pramonės pertvarkai reikalingiems įgūdžiams ugdyti (pagal įgūdžio rūšį: techninis, valdymo, ekologijos, kita) R.S.2.3537 dalyviai 1066,00
    Paramą gavusios įmonės (labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės) P.S.2.1006 įmonės 4,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos įmonės P.B.2.0001.1 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių mažos įmonės P.B.2.0001.2 įmonės 0,00
    Paramą gavusios įmonės, iš kurių vidutinės įmonės P.B.2.0001.3 įmonės 0,00
    Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.S.2.1007 įmonės 4,00
    Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos, finansinės priemonės R.B.2.2002 eurai 13375385,00
    Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos R.B.2.2002.1 eurai 0,00
    Paramą gavusiuose subjektuose sukurtos tvarios darbo vietos R.S.2.3044 vienų metų etato ekvivalentai 173,00
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1.1. Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi rengiant, teikiant ir vertinant projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP), priimant sprendimą dėl projekto finansavimo, sudarant projekto sutartį ir įgyvendinant projektą, finansuojamą pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-06-03 „Gerinti konkurencinę investicijų pritraukimo aplinką“ veiklos „Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Akmenės r. sav., Jonavos r. sav. ir Mažeikių r. sav.“ poveiklių „Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Akmenės r. sav.“, „Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Jonavos r. sav.“, „Užsienio ir vietos investuotojų su dideliu darbo vietų kūrimo potencialu pritraukimas Mažeikių r. sav.“ projektų finansavimo sąlygų aprašą (toliau – PFSA):
    1.1.1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1056, kuriuo įsteigiamas Teisingos pertvarkos fondas;
    1.1.2. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo+“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės su visais pakeitimais;
    1.1.3. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius su visais pakeitimais;
    1.1.4. 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088;
    1.1.5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu C(2022) 5742, kuriuo patvirtinama programa „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, „Europos socialinio fondo+“ ir Teisingos pertvarkos fondo Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo, su visais pakeitimais;
    1.1.6. Teritorinis teisingos pertvarkos planas, patvirtintas 2022 m. gruodžio 13 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu Nr. C(2022) 9626, kuriuo iš dalies keičiamas Įgyvendinimo sprendimas C(2022) 5742, kuriuo patvirtinama programa „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo ir „Europos socialinio fondo+“ Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo (toliau – Teritorinis teisingos pertvarkos planas);
    1.1.7. Lietuvos Respublikos investicijų įstatymas;
    1.1.8. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
    1.1.9. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymas;
    1.1.10. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“;
    1.1.11. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Strateginio valdymo metodika);
    1.1.12. Vadovaujančiosios, administruojančiosios ir audito institucijų funkcijų, įgyvendinant Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, paskirstymo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 25 d. nutarimu Nr. 1322 „Dėl pasirengimo administruoti Europos Sąjungos lėšas ir jų administravimo“;
    1.1.13. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registro nuostatai;
    1.1.14. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 22 d. nutarimas Nr. 1123 „Dėl regioninės pagalbos teikimo pagal Lietuvos Respublikos regioninės pagalbos žemėlapį, taikytiną nuo 2022 m. sausio 1 d. iki 2027 m. gruodžio 31 d.“ (toliau – Regioninės pagalbos žemėlapis);
    1.1.15. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Taisyklės);
    1.1.16. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);
    1.1.17. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu
    Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.
    1.2. PFSA vartojamos sąvokos:
    1.2.1. Aplinkos atžvilgiu tvari investicija – investicija į vieną ar keletą ekonominių veiklų, kurios pagal Reglamentą (ES) 2020/852 laikomos aplinkos atžvilgiu tvaria veikla.
    1.2.2. Mokytojas – mokomus asmenis mokantis projekto vykdytojo darbuotojas arba asmuo, pagal įgyvendinamą projektą vykdantis mokymus pagal paslaugų (civilines), autorines ar kitas sutartis.
    1.2.3. Mokomas asmuo – projekto vykdytojo darbuotojas, dalyvaujantis projekto lėšomis finansuojamuose mokymuose.
    1.2.4. Paties pagaminta produkcija – įmonės gaminami gaminiai ir (arba) teikiamos paslaugos.
    1.2.5. Pradinė investicija – investicija į materialųjį ir nematerialųjį turtą, susijusį su vienu ar keliais toliau nurodytais aspektais: naujos įmonės kūrimu; esamos įmonės pajėgumo didinimu; įmonės produkcijos įvairinimu, kai įmonė ima gaminti naujus produktus ar teikti naujas paslaugas; arba bendro su investicija į įmonę susijusio produkto (-ų) gamybos proceso arba bendro paslaugos (-ų) teikimo esminiu keitimu.
    1.2.6. Pradinė naujos ekonominės veiklos investicija – investicija į materialųjį ir nematerialųjį turtą, susijusį su vienu ar abiem toliau nurodytais aspektais: naujos įmonės kūrimu; įmonės veiklos įvairinimu su sąlyga, kad naujoji veikla nėra tapati ar panaši veikla, kurią įmonė vykdė anksčiau.
    1.2.7. Turizmo ir poilsio infrastruktūra – stacionarūs ar laikini statiniai ir įrenginiai, kiti objektai (turizmo trasos, pėsčiųjų (dviračių) takai, poilsio, apžvalgos ir stovėjimo aikštelės, stovyklavietės ir jų įrenginiai, paplūdimių įrenginiai, informacijos, higienos ir atliekų surinkimo, kiti renginių priežiūros, lankytojų aptarnavimo ir poilsio objektai).
    1.2.8. Tvari darbo vieta – darbo vieta, sukurta laikantis aplinkos atžvilgiu tvarios ekonominės veiklos kriterijų, nustatytų Reglamento (ES) 2020/852 3 straipsnyje.
    1.2.9. Kitos PFSA vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Reglamente (ES) Nr. 651/2014, Reglamente (ES) 2021/1060, Investicijų įstatyme, Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, statybos techniniame reglamente STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. lapkričio 7 d. įsakymu Nr. D1-738 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ patvirtinimo“, Taisyklėse.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    -
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Justina Simonavičienė Inovacijų agentūra Programų vadovas 37068224969 J.Simonaviciene@inovacijuagentura.lt
    Alina Makevičienė Inovacijų agentūra Srities vadovas 37068761592 A.Makeviciene@inovacijuagentura.lt
    Daugiau Mažiau