Nr. 11-057-K

Teikiama nuo
2025-01-08 08:00
Teikiama iki
2025-02-07 17:00 Liko 14 d. 7 val.
Kvietimo finansavimo suma
85 600,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis ir privatus sektorius
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
85 600,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Skatinti aktyvią įtrauktį, siekiant propaguoti lygias galimybes, nediskriminavimą ir aktyvų dalyvavimą, ir gerinti įsidarbinamumą, ypač palankių sąlygų neturinčių grupių
Svarbi informacija

SVARBU! Kontaktiniai duomenys konsultacijoms:

Pakruojo miesto vietos veiklos grupė, Strategijos projekto koordinatorė Vaida Šeižė tel. +370 606 86600, el. paštas: info@pakruojomiestovvg.lt.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad lentelėje žemiau pateikiama informacija apie ES fondą ir kryžminį finansavimą yra netiksli. Kvietimas finansuojamas Europos socialinio fondo + lėšomis ir jam taikomas 15 proc. kryžminis finansavimas. 

  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    01-004-08-04-01-02-03 BIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+)
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Viešojo valdymo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 01-004-08-04-01 „Didinti visuomenės įsitraukimą į vietos problemų sprendimą“ veiklos „Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ (ESF+) projektų finansavimo sąlygų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 1V-420 (toliau - Aprašas).
    1. Vykdant Aprašo 2.1.2 papunktyje nurodytas veiklas – darbingi gyventojai (Aprašo 2.1.2.1.5 papunktyje nurodytos praktinių įgūdžių įgijimo, ugdymo darbo vietoje pagal savanoriškos praktikos sutartį, veiklos vykdymo atveju – ne vyresni nei 29 metų darbingi gyventojai), kurie yra:
    - ekonomiškai neaktyvūs asmenys;
    - bedarbiai (netaikoma neformalaus profesinio mokymo ir praktinių darbo įgūdžių įgijimo, ugdymo darbo vietoje veiklų vykdymo atveju).
    2. Vykdant Aprašo 2.1.5 papunktyje nurodytas veiklas – savanoriai (taikoma, kai vykdomi Aprašo 2.1.5 papunktyje nurodytą veiklą atitinkantys savanorių mokymo, reikalingo savanorius parengti savanoriškai veiklai, veiksmai).
    Laikoma, kad asmuo yra gyventojas, jei asmuo projekto veiklų dalyvio anketoje yra nurodęs savo gyvenamąją vietą, kuri yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Viešieji juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; savivaldybės, kurios teritorijoje įgyvendinama vietos plėtros strategija, administracija
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    - Viešieji juridiniai asmenys (toliau - JA), kurių veiklos vykdymo vieta yra Pakruojo miesto vietos plėtros strategijos (toliau - VPS) įgyvendinimo teritorijoje.
    - Privatūs JA, kurių veiklos vykdymo vieta yra Pakruojo miesto VPS įgyvendinimo teritorijoje.
    - Pakruojo rajono savivaldybės administracija.
    - Pareiškėju ar partneriu gali būti JA filialas ar atstovybė, jeigu tas filialas ar atstovybė veiklą vykdo VPS įgyvendinimo teritorijoje.
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    01-004-08-04-01-02-03 69 proc. (vadovaujantis Aprašu ir Pakruojo miesto 2023-2029 m. vietos plėtros strategija)
    Daugiau Mažiau
  • Kryžminis finansavimas
    1,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Finansuojamos veiklos:
    Apraše nurodyta 2.1.2. veikla „Bedarbių ir ekonomiškai neaktyvių asmenų užimtumui didinti skirtų iniciatyvų įgyvendinimas, siekiant pagerinti šių asmenų padėtį darbo rinkoje“:
    2.1.2.1. naujų profesinių ir kitų reikalingų įgūdžių įgijimas:
    - 2.1.2.1.1. bedarbių darbingų asmenų mokymas (kursų, seminarų organizavimas), neformalusis švietimas (išskyrus bedarbių neformalųjį profesinį mokymą, organizuojamą mokykline ar pameistrystės forma);
    - 2.1.2.1.2. ekonomiškai neaktyvių asmenų mokymas (kursų, seminarų organizavimas), neformalusis švietimas (taip pat neformalusis profesinis mokymas, organizuojamas mokykline forma ar pameistrystės forma pagal pameistrystės darbo sutartį, sudarytą kartu su mokymo sutartimi dėl neformaliojo mokymo);
    - 2.1.2.1.3. bedarbių ir ekonomiškai neaktyvių asmenų priėmimas vykdyti savanorišką veiklą;
    - 2.1.2.1.4. ekonomiškai neaktyvių asmenų praktinių darbo įgūdžių įgijimas, ugdymas darbo vietoje pagal pameistrystės darbo sutartį nesudarius mokymo sutarties;
    - 2.1.2.1.5. bedarbių ir ekonomiškai neaktyvių asmenų praktinių įgūdžių įgijimas, ugdymas darbo vietoje pagal savanoriškos praktikos sutartį;
    - 2.1.2.2. bedarbių ir ekonomiškai neaktyvių asmenų informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ar kita pagalba įdarbinant, įtraukiant į neformalųjį švietimą (įskaitant neformalųjį profesinį mokymą), praktikos atlikimą, visuomeninę ir (ar) kultūrinę veiklą (pvz.: profesinis orientavimas, motyvavimas imtis aktyvios veiklos); šiame papunktyje nurodytos veiklos neapima neformaliojo švietimo, praktikos atlikimo, visuomeninės ir (ar) kultūrinės veiklos vykdymo veiklų.
    - Apraše nurodyta 2.1.5. veikla – savanoriškos veiklos skatinimas (taip pat savanoriškoje veikloje ketinančių dalyvauti asmenų ir savanorius priimančių organizacijų konsultavimas, informavimas), atlikimo organizavimas ir savanorių mokymas, finansuojama tiek, kiek reikia Aprašo 2.1.1–2.1.4 papunkčiuose nurodytoms veikloms vykdyti; šiame papunktyje nurodytos veiklos finansuojamos, jeigu jos projekte vykdomos kartu su bent viena iš Aprašo 2.1.1–2.1.4 papunkčiuose nurodytų veiklų.
    PĮP pateikimo dieną pareiškėjas turi turėti juridinio asmens statusą ne trumpiau nei 2 metus (šis reikalavimas netaikomas biudžetinėms įstaigoms).
    Tuo atveju, kai pareiškėjas projektą numato įgyvendinti kartu su partneriu (-iais), pareiškėjas PĮP turi pagrįsti partnerio įtraukimo į projektą būtinumą ir iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai dienos sudaryti su partneriu (-iais) jungtinės veiklos sutartį, kurioje būtų nustatytos tarpusavio teisės ir pareigos įgyvendinant projektą.
    Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad vykdant numatytas neformaliojo švietimo veiklas, (išskyrus profesinio mokymo veiklas), neformaliojo profesinio mokymo veiklą, Aprašo 2.1.2.1.3 papunktyje nurodytą priėmimą vykdyti savanorišką veiklą, praktinių darbo įgūdžių įgijimo, ugdymo darbo vietoje pagal pameistrystės darbo sutartį nesudarius mokymo sutarties veiklą, praktinių darbo įgūdžių įgijimo, ugdymo darbo vietoje pagal savanoriškos praktikos sutartį veiklą: būtų įgyvendinti Aprašo 2.25.2-2.25.6 punktų reikalavimai.

    Projektams taikomi bendrieji reikalavimai:
    1. Projektų įgyvendinimą administruoja viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.
    2. Projektų atrankos būdas – konkursas.
    3. Projektams teikiama finansavimo forma – dotacija.
    4. Finansavimo šaltinis - ESF+ ir bendrojo finansavimo (toliau – BF)+Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto (toliau – SB) lėšos.
    5. Projektų tikslas – įgyvendinant vietos plėtros strategijas padidinti miestų bendruomenių socialinę integraciją, verslumą ir pagerinti šių bendruomenių narių padėtį darbo rinkoje.
    6. Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. gruodžio 31 d.
    7. Projektų veikloms įgyvendinti numatyta skirti iki 72 760,00 (septyniasdešimt dviejų tūkstančių septynių šimtų šešiasdešimt eurų) ESF+ ir 12 840,00 (dvylikos tūkstančių aštuonių šimtų keturiasdešimt eurų) BF lėšų+ 38 457,97 (trisdešimt aštuonių tūkstančių keturių šimtų penkiasdešimt septynių eurų 97 сt) SB lėšų.
    8. Projektams, kurių visos tinkamos finansuoti išlaidos neviršija 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų, atsižvelgiant į Administravimo taisyklių 170 punkto nuostatas, projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu gali būti nustatomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai.
    9. Kiekvienas projektas turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (toliau – PAFT) 2 priede, ir specialųjį projektų atrankos kriterijų „Projektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti“, t.y. projektas turi atitikti Pakruojo vietos veiklos grupės įgyvendinamą strategiją „Pakruojo miesto 2023 – 2029 m. vietos plėtros strategija“. Projektų atitiktį šiame papunktyje nurodytiems projektų atrankos kriterijams vertina administruojančioji institucija, atlikdama projektų tinkamumo finansuoti vertinimą.
    10. Projektų naudos ir kokybės vertinimą atlieka Pakruojo miesto vietos veiklos grupė (toliau – VVG). Projektai vertinami pagal VVG kvietimo dokumentuose nustatytus vietos projektų naudos ir kokybės vertinimo kriterijus, kurie nurodyti ir šių Gairių 10 dalyje. Projektai, kurie naudos ir kokybės vertinimo etape nesurenka nustatytos minimalios balų sumos, nėra tinkami finansuoti, PĮP atmetami ir jų tinkamumo finansuoti vertinimas neatliekamas.
    11. Projekto vykdytojas privalo vykdyti projekto matomumo, informavimo apie projektą ir kitus komunikacijos įsipareigojimus, nurodytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių XIV skyriuje.
    12. Projektais nėra įgyvendinama viešojo ir privataus sektorių partnerystė.
    13. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos investicijų fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir už kurias sumokėti skyrus Europos Sąjungos investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, išmokėtos ir (ar) panaudotos pažeidžiant Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, tarptautines sutartis ir (ar) projektų sutartis, ir (ar) kitos pagal Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, tarptautines sutartis ir (ar) projektų sutartis reikalaujamos grąžinti lėšos susigrąžinamos iš projektų vykdytojų ir administruojamos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus devintajame skirsnyje nustatyta tvarka.
    14. Projekto vykdytojas ir partneris su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus privalo saugoti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, t. y. ne trumpiau, kaip 5 metus po metų, kuriais projekto vykdytojui atliktas paskutinis mokėjimas, gruodžio 31 dienos. Visi su de minimis pagalbos skyrimu susiję dokumentai turi būti saugomi 10 metų nuo paskutinės de minimis pagalbos, suteiktos projekte, finansuojamame pagal šį Aprašą, suteikimo datos.

    Reikalavimai dėl projekto įgyvendinimu siekiamų stebėsenos rodiklių:
    Projektu turi būti siekiama šių Kvietimo 2.15 punkte nurodytų Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių:
    - Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „BIVP projektai, kuriuos įgyvendino NVO ir (arba) kurie įgyvendinti kartu su partneriu“;
    - Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „BIVP projektų veiklų dalyviai (įskaitant visas tikslines grupes)“.
    Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rezultato rodiklis „BIVP projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis“ projektiniu lygiu nesiekiamas ir neturi būti nurodomas PĮP. Administruojančiosios institucijos prašymu, vadovaudamasis Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rezultato rodiklio „BIVP projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis“ aprašymo kortelėje nustatytais reikalavimais, projekto vykdytojas privalo teikti administruojančiajai institucijai informaciją, reikalingą šio stebėsenos rezultato rodiklio pasiektai reikšmei nustatyti.
    Projekto vykdytojas taip pat turi siekti vietos plėtros strategijoje, kuriai įgyvendinti skirtas projektas, nurodytų stebėsenos rodiklių. Projekto vykdytojas miesto VVG prašymu turi teikti jai informaciją, susijusią su šių stebėsenos rodiklių reikšmių siekimu įgyvendinant ir (ar) baigus įgyvendinti projektą.
    Projekto vykdytojas yra atsakingas už duomenų ir informacijos apie jo vykdomu projektu siekiamų stebėsenos rodiklių pasiekimą, surinkimą ir pateikimą. Už projekto sutartyje nustatytų stebėsenos rodiklių reikšmių pasiekimą projekto vykdytojas atsiskaito teikdamas veiklos ataskaitas ir (arba) ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.
    Projekto vykdytojui nepasiekus stebėsenos rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–179 punktų nuostatos.

    Atkreipiamas dėmesys, kad esant daugiau teigiamai įvertintų vietos plėtros projektų, kuriems finansuoti neužtenka šiam kvietimui suplanuotų lėšų, gali būti suetos plėtros strategijos veiksmui supdaromas rezervinių vietos plėtros projektų sąrašas, o kvietimui skirta lėšų suma gali būti padidinta, skiriant visą atitinkamam vilanuotą sumą (atsisakant suplanuotų papildomų kvietimų). Tokiu atveju, būtų finansuojami vietos plėtros projektai, įtraukti į rezervinį vietos plėtros projektų sąrašą. Sprendimo dėl rezervinio sąrašo sudarymo priėmimas dar nereiškia, kad rezerviniame sąraše esantys projektai bus finansuojami.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    PĮP negali būti numatyta:
    - apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt. principams įgyvendinti;
    - veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimui.
    Įgyvendinant projektą turi būti užtikrinamas prieinamumo visiems reikalavimo įgyvendinimas ir taikomas universalaus dizaino principus:
    - informacija apie projekto veiklas (renginius, mokymus) turi būti platinama prieinamais bendravimo būdais įvairioms tikslinėms grupėms (pvz., asmenims su regos, klausos, intelekto sutrikimais, asmenims su disleksijos sutrikimais, žemesnio išsilavinimo ar ilgą laiką socialinėje atskirtyje buvusiems asmenims, senyvo amžiaus bei mažiau lietuvių kalbą suprantantiems asmenims), kviečiant ir registruojant į renginius turi būti identifikuojami dalyvių poreikiai dėl informacijos prieinamumo renginio metu (pvz., užtikrinti vertimą į lietuvių gestų kalbą, užsienio kalbą);
    - projektų veiklos (renginiai, mokymai) turi būti organizuojamos patalpose, pritaikytose judėjimo, regos ar kitą negalią turintiems asmenims (netoli nuo įėjimo į objektą įrengtos asmenims, turintiems negalią, skirtos automobilių stovėjimo vietos, užtikrintos galimybės asmenims, judantiems vežimėliu, be kliūčių savarankiškai patekti į objektą, nevaržomai judėti objekto patalpų viduje, naudotis liftu ar keltuvu (jei renginys vyksta ne pirmame pastato aukšte), naudotis pritaikyta konferencijų sale ir joje esančia įranga (pvz., nefiksuotos kėdės, mobilieji mikrofonai, prieinama pakyla kalboms sakyti), maitinimo vieta (pvz., judėjimui vežimėliu pritaikyta erdvė tarp stalų, stalo aukštis) bei sanitarinėmis patalpomis (pvz., judėjimui vežimėliu pritaikyta erdvė, prieinamame aukštyje įrengta kriauklė, veidrodis, higienos priemonės), tinkamai pažymėti pastate esantys permatomi objektai (pvz., durys), laiptai ir kitos kliūtys aklųjų ir silpnaregių asmenų judėjimui).
    Įgyvendinant projekto veiklas turėtų būti laikomasi inovatyvumo (kūrybingumo) pricipo, t. y. įgyvendinant veiklas vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.
    Projektais neturi būti daroma reikšminga žala aplinkos tikslams, nustatytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje. Konkretūs projektų dėl reikšmingos žalos nedarymo aplinkos tikslams reikalavimai ir projektų atitiktį šiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai nurodomi Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (toliau – Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas), kuris pateikiamas Aprašo 4 priede.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    1. Privaloma užtikrinti finansinį projekto (veiklų) rezultatų tęstinumą, t. y. PĮP turi būti numatyti veiksmai, kurie rodytų, kad projekto vykdytojas ir (ar) partneris užtikrins Aprašo 2.25.1 ir 2.25.7.3 papunkčiuose nurodytus įsipareigojimus.
    2. Įgyvendinus projektų veiklas kiti papildomi reikalavimai, nei numatyta Apraše, Administravimo taisyklėse ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, netaikomi.
    3. Projekto vykdytojas turi rinkti ir administruojančiajai institucijai teikti informaciją apie kiekvieną iš ESF+ lėšų bendrai finansuojamo projekto veiklų dalyvį (projekto tikslinių grupių, nurodytų Aprašo 4 punkte, atstovą) Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus šeštajame skirsnyje, Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcijoje ir projekto sutartyje nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. gruodžio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Projektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti.
    Daugiau Mažiau
  • Projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    1 Vietos plėtros projektu sprendžiama vietos plėtros strategijoje identifikuota problema 30,00 30
    2 Pareiškėjo vietos plėtros projekto kokybė (idėjos/koncepcijos vertinimas) 20,00 20
    3 Vietos plėtros projektas įgyvendinamas kartu su NVO ar socialiniais partneriais 20,00 20
    4 Vietos plėtros projekte numatytas profesinių ir kitų darbinių įgūdžių pasirinkimo skaičius 20,00 20
    5 Planuojamas BIVP projektų veiklų dalyviai (įskaitant visas tikslines grupes) 10,00 10
    Maksimali galima balų suma: 100,00 Minimali privaloma surinkti balų suma: 70
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projektų išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje ir Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, patvirtintose 2023 m. birželio 22 d. VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu Nr. 2023/8-246, skelbiamose svetainėje esinvesticijos.lt, projektų išlaidoms nustatytus reikalavimus bei reikalavimus, keliamus Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Aprašo 4 priedas).
    2. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma yra: iki 85 600, 00 (aštuoniasdešimt penkių tūkstančių šešių šimtų eurų).
    3. Projekto finansuojamoji dalis gali sudaryti ne daugiau kaip 69 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    4. Pareiškėjas privalo savo ir (ar) kitų šaltinių lėšomis (savivaldybių biudžeto ir (ar) privačiomis lėšomis) prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau nei 31 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    5. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne nei reikalaujama lėšų suma.
    6. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, ir netinkamos finansuoti išlaidos turi būti finansuojamos iš pareiškėjo lėšų.
    7. Pagal Aprašą finansuojamiems projektams projekto sutartyje gali būti numatytas avansas. Avansas išmokamas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 155–156 punktuose nustatyta tvarka.
    8. Pagal Aprašą tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų tipai ir jiems taikomi reikalavimai yra nustatyti Aprašo 13.8 papunktyje (https://e-tar.lt/rs/lasupplement/4ff0a31039e111efbdaea558de59136c/46ad145039fa11efbdaea558de59136c/format/ISO_PDF/) ir pagal šį Kvietimą Pakruojo miesto vietos veiklos grupės įgyvendinamos strategijos "Pakruojo miesto 2023- 2029 m. vietos plėtros strategija" vietos plėtros projektų atrankos ir finansavimo sąlygų gairių pareiškėjams (ESF+) 11 dalyje „Išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ pateiktą informaciją galimiems pareiškėjams.
    9. Aprašo 13.8 papunktyje nurodytuose išlaidų tipuose „Nekilnojamasis turtas“ ir „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“ numatytų išlaidų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 15 proc. visų projekto tinkamų finansuoti išlaidų. Projekte numatytas kryžminis finansavimas taip pat negali viršyti šiame papunktyje nustatyto procentinio dydžio.
    10. Pagal Aprašą apmokamos tik tos Aprašo 13.8 papunktyje nurodytos išlaidos, kurios yra patirtos projekto vykdytojo, partnerio (-ių) ar projekto veiklų dalyvio (-ių) (kai projekto veiklų dalyvis patiria kelionės, maitinimo, skiepijimo, sveikatos pažymos gavimo ir (ar) pan. išlaidas, susijusias su jo dalyvavimu Aprašo 2.1 papunktyje nurodytas veiklas atitinkančiose projekto veiklose).
    11. Vienam projekto veiklų dalyviui (išskyrus jauno verslo subjektus) prašoma finansuoti lėšų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 2000 (du tūkstančius) eurų tiesioginių projekto išlaidų.
    12. Išlaidos, kurios pagal Aprašo 13.8 papunkčio nuostatas yra apmokamos taikant Aprašo 14 punkte nurodytus fiksuotuosius įkainius, turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus penktąjį skirsnį.
    13. Mažinant projekto finansavimą ar tvirtinant galutinę veiklos ataskaitą, patirtos išlaidos, numatytos Aprašo 13.8 papunktyje nurodytuose išlaidų tipuose „Nekilnojamasis turtas“, „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“ ir „Įranga, įrenginiai ir kitas turtas“, nėra mažinamos, jei sumažinus kitas projekto išlaidas ar nepanaudojus dalies projekto išlaidoms finansuoti skirtų lėšų jų santykinė dalis projekte padidėja ir viršija Aprašo 13.8 ar 13.9 papunkčiuose numatytoms išlaidoms nustatytą tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalį.
    14. Projekto veiklos, įskaitant ir pirkimus, gali būti pradėtos įgyvendinti ir projekto išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, bet ne anksčiau nei priimtas sprendimas dėl vietos plėtros projekto finansavimo, nurodytas Strategijų įgyvendinimo taisyklių 38 punkte. Jeigu pareiškėjas pradeda projekto veiklas vykdyti iki projekto sutarties įsigaliojimo dienos, pareiškėjo patirtos išlaidos galės būti kompensuojamos projekto finansavimo lėšomis, jeigu jos atitiks tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms nustatytus reikalavimus.
    15. Pagal Aprašą netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    15.1. išlaidos, nustatytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;;
    15.2. tikslinėms grupėms skirto perduoti naudoti (išdalinti) trumpalaikio turto (maisto produktų, higienos prekių, drabužių ir pan.) įsigijimo išlaidos;
    15.3. medicinos įrangos, vaistinių preparatų įsigijimo išlaidos; medicinine įranga nėra laikoma tokia įranga, kuri, siekiant grąžinti ar palaikyti asmens sveikatos ir fizinę būklę, yra naudojama fiziniams pratimams atlikti;
    15.4. tikslinių grupių apgyvendinimo sveikatos priežiūros įstaigose ir su tuo susijusios išlaidos;
    15.5. transporto priemonių įsigijimo išlaidos;
    15.6. išperkamosios ar finansinės nuomos (lizingo) apmokėjimo išlaidos.
    16. Vykdant Aprašo 2.1.2.1.4 papunktyje nurodytą praktinių darbo įgūdžių įgijimo, ugdymo darbo vietoje pagal pameistrystės darbo sutartį nesudarius mokymo sutarties veiklą, projekto veiklų dalyvius priimančios organizacijos – darbdavio išlaidos finansuojamos tik tuo atveju, jei jos su projekto veiklų dalyviu sudarytoje pameistrystės darbo sutartyje, kurios pagrindu projekto veiklų dalyvis dirbdamas įgyja, ugdo praktinius darbo įgūdžius darbo vietoje, nėra numatytas darbdavio patiriamų mokymo išlaidų atlyginimas iš projekto veiklų dalyviui pagal pameistrystės darbo sutartį mokamo darbo užmokesčio.
    17. Kiekvieno projekto veiklų dalyvio naujų profesinių ir kitų įgūdžių įgijimo išlaidos finansuojamos:
    17.1. vykdant Aprašo 2.1.2.1.1 ir 2.1.2.1.2 papunkčiuose nurodytas neformaliojo švietimo (išskyrus neformaliojo profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės forma) veiklas ne ilgesnį kaip 3 mėnesių laikotarpį;
    17.2. vykdant Aprašo 2.1.2.1.2 papunktyje nurodytą neformaliojo profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės forma pagal pameistrystės darbo sutartį, sudarytą kartu su mokymo sutartimi dėl neformaliojo mokymo, veiklą ne ilgesnį kaip 9 mėnesių laikotarpį;
    17.3. vykdant Aprašo 2.1.2.1.3 papunktyje nurodytą savanorišką veiklą ne ilgesnį kaip 12 mėnesių laikotarpį;
    17.4. vykdant Aprašo 2.1.2.1.4 papunktyje nurodytą praktinių darbo įgūdžių įgijimo, ugdymo darbo vietoje pagal pameistrystės darbo sutartį nesudarius mokymo sutarties veiklą ne ilgesnį kaip 6 mėnesių laikotarpį;
    17.5. vykdant Aprašo 2.1.2.1.5 papunktyje nurodytą praktinių darbo įgūdžių įgijimo, ugdymo darbo vietoje pagal savanoriškos praktikos sutartį ne ilgesnį kaip 2 mėnesių laikotarpį.
    18. Projekto veiklos, įskaitant ir pirkimus, gali būti pradėtos įgyvendinti ir projekto išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, bet ne anksčiau nei priimtas sprendimas dėl vietos plėtros projekto finansavimo, nurodytas Strategijų įgyvendinimo taisyklių 38 punkte. Jeigu pareiškėjas pradeda projekto veiklas vykdyti iki projekto sutarties įsigaliojimo dienos, pareiškėjo patirtos išlaidos galės būti kompensuojamos projekto finansavimo lėšomis, jeigu jos atitiks tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms nustatytus reikalavimus.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    72 760,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Europos socialinis fondas +
    Daugiau Mažiau
  • Bendrojo finansavimo lėšos
    12 840,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    BIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+):
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FĮ-039-03 02 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis K ir J ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 21,0500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-darbo-uzmokescio-fiksuotuju-vieneto-ikai
    FĮ-039-02 02 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis C, Q, B, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 13,2700 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-darbo-uzmokescio-fiksuotuju-vieneto-ikai
    FĮ-039-01 02 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis I, R, S, A, N, L, E, H, F, G, P ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,8100 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-darbo-uzmokescio-fiksuotuju-vieneto-ikai
    FĮ-008-06 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis J ir K ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 17,4800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-008-01 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis I, R, S, A, N, L, E, H, F, G, P ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,0300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-008-05 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis H, Q, F, O, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 12,3000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-008-02 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis C, Q, B, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 12,2200 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-008-03 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis K ir J ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 19,3700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-008-04 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis R, L, N, G, P, S, E, A, C ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,9500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-047-01 02 Projektą vykdančio personalo savanoriško darbo valandos fiksuotasis vieneto įkainis 5,7600 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-47-01-projekta-vykdancio-personalo-savanorisko-darbo-inaso-fiksuotojo-vieneto-ikainio-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: Užpildytą nevyriausybinės organizacijos deklaraciją, kurios forma pateikiama Aprašo 2 priede (jei projektu siekiama Aprašo 2–4 lentelėse nurodytų Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių ir projekto vykdytojas ar partneris yra NVO); 10 priedas: Jei PĮP numatyta projektą įgyvendinti su partneriu - partnerio (-ių) deklaraciją (-as), jei projektą numatyta įgyvendinti kartu su partneriais (Partnerio deklaracijos forma nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priede); 11 priedas: Jei PĮP numatyta projektą įgyvendinti su partneriu (-iais) projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėją ir partnerį (-ius) (Projekto biudžeto paskirstymo pagal pareiškėjus ir partnerius forma nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priede) 12 priedas: Pareiškėjo ir partnerio (-ių) sudarytą jungtinės veiklos sutartį; 13 priedas: Dokumentus, pagrindžiančius suplanuotas išlaidas (pvz., sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas, išlaidų skaičiavimai; jei numatomos remonto išlaidos – pagrindžiantys dokumentai: patalpų brėžiniai, nuomos sutartys, dėl nusidėvėjimo taikomi dokumentai ir kt.) 14 priedas: Darbo užmokestį pagrindžiantys dokumentai: veiklų sąrašas su darbo valandomis, įkainis ir jo pagrindimas. Biudžetą sudarant, remiamasi analogiškų pareigų darbuotojų atlygiu. Įkainį pagrindžiantys dok., pvz., nuasmenintos sutartys ar žiniaraščiai. Valandinis įkainis apskaičiuojamas pagal teisės aktus 15 priedas: Užpildytą Pažymą darbo užmokesčio vertinimui, kurios forma patvirtinta 2024 m. sausio 3 d. VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu Nr. 2024/8-2; 16 priedas: Pasirašytą Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše nustatytiems reikalavimams deklaraciją (Aprašo 3 priedas) . 17 priedas: Dokumentus, pagrindžiančius nuosavo įnašo tinkamumą
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    BIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+):
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis R.S.2.3517 proc. 40,00
    Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektai, kuriuos įgyvendino nevyriausybinės organizacijos ir (arba) kurie įgyvendinti kartu su partneriu P.S.2.1513 skaičius 1,00
    BIVP projektų veiklų dalyviai (įskaitant visas tikslines grupes) P.N.2.4723 skaičius 40,00
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Laura Kurgonaitė Centrinė projektų valdymo agentūra Projektų vadovė 37065940974 l.kurgonaite@cpva.lt
    Daugiau Mažiau