Vykdyti startuolių inkubavimo veiklas Europos kosmoso agentūros verslo inkubavimo centre Pasibaigęs
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 05-001-01-05-07-03-03 Vykdyti startuolių inkubavimo veiklas Europos kosmoso agentūros verslo inkubavimo centre Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsMVĮ, turinčios susitarimą dėl inkubavimo su EKA Centru.Daugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiMokslo ir technologijų parkai, turintys susitarimą su EKA dėl verslo inkubavimo centro veiklos vykdymoDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiKosmoso srities startuoliai, atrinkti EKA Centro gauti paslaugas EKA Centre bei turi tai patvirtinantį dokumentą – sutartį dėl inkubavimo. Startuolių atrankos procesą reglamentuoja ir organizuoja EKA atstovai, kurie patvirtina startuolių veiklos atitikimą kosmoso sričiai. Startuoliai vykdo su kosmoso sektoriumi susijusius inovatyvias veiklas.Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 05-001-01-05-07-03-03 50 Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektams2.1. Pagal Aprašą finansuojama veikla – startuolių ekosistemos plėtros skatinimas, pagal veiklą vykdoma poveiklė – startuolių inkubavimo veikla Europos kosmoso agentūros verslo inkubavimo centre.
2.2. Pagal veiklą remiamas mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir (ar) inovacinės veiklos vykdymas ir skatinama Lietuvos kosmoso sektoriaus plėtra, sukuriant ir stiprinant sėkmingų su kosmosu susijusių startuolių bendruomenę Lietuvoje;
2.3. įgyvendinant projektą projekto vykdytojas turi vykdyti šias veiklas:
2.3.1. visuomenei ir kosmoso bendruomenei pristatyti Europos kosmoso agentūros Verslo inkubavimo centrą (toliau – EKA Centras) kaip su kosmoso verslo inkubavimu susijusį centrą Lietuvoje;
2.3.2. skelbti bei įgyvendinti kvietimus, skirtus startuolių atrankai dalyvauti EKA Centro veikloje;
2.3.3. atrinkti projekto partnerius, kurie dalyvaus EKA Centro veikloje, bei pasirašyti su jais sutartį dėl inkubavimo;
2.3.4. suteikti startuoliams paslaugas, kurios apibrėžtos EKA Centro susitarime su Europos kosmoso agentūra (toliau – EKA);
2.3.5. rūpintis atrinktų startuolių finansavimu, jų veiklos progreso stebėsena bei tęstinumo užtikrinimu.
2.4. Aprašo 2.3 papunkčiuose nurodytos finansuojamos veiklos turi būti numatytos viename projekte.
2.5. Administruojančioji institucija – viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – Administruojanti institucija).
2.6. Tikslinė projekto grupė – MVĮ, turinčios susitarimą dėl inkubavimo su EKA Centru.
2.7. Galimi pareiškėjai – Mokslo ir technologijų parkai, turintys susitarimą su EKA dėl verslo inkubavimo centro veiklos vykdymo (toliau – Pareiškėjas).
2.8. Projekto partneriai – kosmoso srities startuoliai, atrinkti EKA Centro gauti paslaugas EKA Centre bei turi tai patvirtinantį dokumentą – sutartį dėl inkubavimo. Startuolių atrankos procesą reglamentuoja ir organizuoja EKA atstovai, kurie patvirtina startuolių veiklos atitikimą kosmoso sričiai. Startuoliai vykdo su kosmoso sektoriumi susijusius inovatyvias veiklas.
2.9. Partnerių sąrašas gali būti papildomas projekto įgyvendinimo metu.
2.10. Pagal Aprašą projektui įgyvendinti skiriama iki 500 000 Eur (penkių šimtų tūkstančių eurų) EGADP lėšų ir ne daugiau kaip 105 000 Eur (šimtas penki tūkstančiai eurų) Valstybės biudžeto lėšų, skirtų PVM kompensuoti.
2.11. Vienam projekto partneriui tenkanti projekto lėšų suma negali būti didesnė negu 50 000 Eur (penkiasdešimt tūkstančių eurų). Projektai ko-finansuojami iš EGADP ir nuosavų lėšų. Didžiausia galima projektų finansuojamoji dalis sudaro iki 50 proc. iš EGADP lėšų (t. y. iki 25 000 Eur) ir iki 50 proc. lėšų, kurias startuolis gauna iš EKA (t. y. iki 25 000 Eur).
2.12. Projektas turi atitikti projekto bendruosius atrankos kriterijus, nustatytus PAFT 2 priede.
2.13. Projekto veiklos turi būti pradėtos įgyvendinti nuo Sutarties dėl inkubavimo pasirašymo iki 2026 m. I ketvirčio.
2.14. Jeigu projektas įgyvendinamas su partneriu, partnerystė projekte turi būti pagrįsta, teikti naudą ir prisidėti prie projekto tikslo įgyvendinimo. Iki PĮP pateikimo arba iki prašymo dėl partnerio įtraukimo pateikimo, jei partnerių sąrašas papildomas projekto įgyvendinimo metu, iki projekto sutarties sudarymo pareiškėjas su partneriu (-iais) turi susitarti dėl tarpusavio teisių ir pareigų įgyvendinant projektą ir pateikti administruojančiajai institucijai tai įrodantį dokumentą – sutartį dėl inkubavimo su vertimu į valstybinę kalbą.
2.15. Kartu su PĮP administruojančiajai institucijai turi būti pateikti dokumentai:
2.15.1. Partnerio deklaracija pagal PĮP 1 priede pateiktą formą (taikoma, jei projektas bus įgyvendinamas su partneriu (-iais)).
2.15.2. Informacija apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius pagal PĮP 2 priede pateiktą formą (taikoma, jei projektas bus įgyvendinamas su partneriu (-iais)).
2.15.3. Sutartis dėl inkubavimo kartu su vertimu į Valstybinę kalbą (Administruojanti institucija, įvertinusi šios sutarties sąlygas, laiko šį dokumentą tinkamu ir nereikalauja iš pareiškėjo pateikti kito įrodančio dokumento, kuriuo susitariama dėl tarpusavio teisių ir pareigų įgyvendinant projektą);
2.15.4. Nuosavo indėlio ir netinkamų finansuoti išlaidų finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai. EKA Centro susitarimas su EKA yra laikytinas projekto partnerio nuosavo įnašo išlaidas pagrindžiančiu dokumentu.
2.16. Projektų atranka atliekama planavimo būdu.
2.17. Netinkamos finansuoti išlaidos, kurių nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, taip pat tinkamos finansuoti, tačiau kurių nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojamos projekto vykdytojo ir (ar) projekto partnerių lėšomis.
2.18. Pagal Aprašą teikiamo finansavimo forma – dotacija.
2.19. Projektų komunikacijos ir informavimo veiksmai atliekami vadovaujantis Taisyklių VIII skyriaus pirmojo skirsnio nuostatomis.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimaiProjekto įgyvendinimo metu neturi būti pažeidžiami HP: HP – darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą; inovatyvumo.
Darnaus vystymosi horizontalusis principas suprantamas kaip ekonominio, socialinio ir aplinkos sričių vystymosi balansas. Projektas turi prisidėti prie 2015 m. rugsėjo 25 d. Jungtinių Tautų patvirtintų darnaus vystymosi tikslų: 8 – Deramas darbas ir ekonomikos augimas, 9 – Pramonė, inovacijos ir infrastruktūra, 17 – Stiprinti įgyvendinimo priemones ir atgaivinti pasaulinę darnaus vystymosi partnerystę. Projektu orientuojamasi į didelę pridėtinę vertę kuriantį ekonomikos sektorių, netiesiogiai remiamas labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių augimas, gebėjimų ugdymas, galimybė dalyvauti MTEP veiklose, remiamas jaunų žmonių dalyvavimas vystant ekonomikos sektorių. Projektas taip pat prisidės prie strateginių tikslų didinti sektoriaus dalį šalies BVP. Projektas taip pat skatins kurti naujas technologijas, įskaitant ir draugiškas aplinkai. Taip pat siekiant didinti viešojo sektoriaus indėlį skatinant darnų vystymąsi, įgyvendinant projektines veiklas, bus siekiama, kad dalis pirkimų būtų atliekami kaip žalieji viešieji pirkimai. Projektai taip pat turi atitikti reikšmingos žalos nedarymo principą, t. y. turi būti tvarūs aplinkos atžvilgiu ir vykdomi visapusiškai atsižvelgiant į Europos Sąjungos klimato ir aplinkos apsaugos standartus ir prioritetus, kaip tai suprantama pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) Nr. 2019/2088. Atitiktis šiam principui turi būti užtikrinta viso projekto įgyvendinimo metu. Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami Aprašo 1 priede.
Lygių galimybių horizontaliojo principo taikymas užtikrina, kad nevaržomos žmogaus teisės ar neteikiamos asmeniui privilegijos dėl jo lyties, tautybės, rasinės ar etninės kilmės, kalbos, religijos, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, negalios, socialinės padėties, amžiaus arba seksualinės orientacijos bei nevaržomos galimybės tokiomis pačiomis kaip ir kitų asmenų sąlygomis naudotis paslaugomis, infrastruktūra, transportu ir kitomis priemonėmis. Veiklų įgyvendinimui nebus numatyti jokie ribojimai dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės, religijos ar kitų pagrindų.
Inovatyvumo horizontalusis principas suvokiamas kaip inovatyvių ir veiksmingiausių veikimo būdų paieška ir taikymas, mokslinių tyrimų ir mokslo pažangos rezultatų taikymas, sprendžiant šaliai aktualius iššūkius, kuriant didesnės vertės, geresnės kokybės paslaugas ir produktus visose valstybės veiklos srityse.
Projektas turi tiesiogiai prisidėti prie sisteminės inovacijų ekosistemos problemų, ribojančių inovacijomis grįstos ekonomikos kūrimą ir visuomenės pažangą sprendimo. Pirmiausia projektas prisidės prie startuolių, studentų, jaunų absolventų, fizinių asmenų, ketinančių steigti ir plėtoti verslą įgalinimo. Be to, projektu bus remiamos verslo ir mokslo galimybės dalyvauti MTEP veiklose ir tarptautinė tinklaveika. Projektas taip pat prisidės prie verslo ir mokslo rezultatų sklaidos. Galiausiai projekto veiklų poveikis lemia, kad kuriami ir (ar) diegiami inovatyvūs produktai.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasPagal Aprašą reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas numatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėProjektas turi būti įgyvendintas iki 2026 m. I ketvirčio.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
8.1. Pagal Aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (OL 2010 C 83, p. 47) 107 straipsnyje ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) nuostatas, Pareiškėjui neteikiama.
8.2. Vykdant projekto veiklas de minimis pagalba teikiama projekto partneriams. Tokia de minimis pagalba atitinka teikiama vadovaujantis Reglamentu (ES) Nr. 1407/2013. PFSA nustatomos de minimis pagalbos teikimo sąlygos, kurios atitinka Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatas ir yra suderinamos su vidaus rinka. Pareiškėjas patikrina projekto partnerio gavėjo teisę gauti bendrą vienai įmonei suteikiamą de minimis pagalbą. Projektą įgyvendinanti institucija turi patikrinti visas su Pareiškėju susijusias įmones dėl de minimis pagalbos, nurodytas pateiktoje „Vienos įmonės“ deklaracijoje, taip pat Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registras), patikrinti, ar teikiama pagalba neviršys leidžiamo de minimis pagalbos dydžio, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnyje. Priėmus sprendimą finansuoti projektą, projektą Pareiškėjas per 5 darbo dienas registruoja suteiktos de minimis pagalbos sumą Registre.
8.3. Pagal PFSA teikiama de minimis pagalba gali būti teikiama ne ilgiau kaip iki Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 galiojimo laikotarpio pabaigos.
8.4. Bendra vienam naudos gavėjui ir su juo susijusiems naudos gavėjams teikiama valstybės pagalbos pagal De minimis reglamentą suma negali viršyti 200 000 Eur (dviejų šimtų tūkstančių eurų). Šis reikalavimas taikomas nepriklausomai nuo de minimis pagalbos formos arba siekiamų tikslų ir neatsižvelgiant į tai, ar valstybės narės skirta pagalba yra visa arba iš dalies finansuojama Europos Sąjungos kilmės ištekliais.
8.5. Jei partneris yra įmonė, viena įmonė apima visas įmones, kaip nurodyta De minimis reglamento 2 straipsnio 2 dalyje.
8.6. Naudos gavėjui keliami šie reikalavimai:
8.6.1. finansavimo skyrimo momentu yra Lietuvos Respublikoje registruota įmonė, atitinkanti startuolių apibrėžimą taip kaip jis pateiktas Smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme;
8.6.2. turi teisę gauti de minimis pagalbą.
8.7. Pagal veiklą partneriu negali būti subjektas, kuris atitinka nors vieną šių sąlygų:
8.7.1. kuriam taikomas neįvykdytas vykdomasis raštas išieškoti lėšas po ankstesnio Europos Komisijos sprendimo, kuriuo pagalba pripažinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka;
8.7.2. kuriam pritaikytos tarptautinės sankcijos ir (arba) jo ir (arba) su juo susijusių įmonių vykdomoje veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja subjektai, kuriems pritaikytos tarptautinės sankcijos, kai šių įmonių veiklos, veiksmų ir (ar) sandorių vykdymas draudžiamas ar prieštarauja Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vadovaujantis Lietuvos Respublikos tarptautinių sankcijų įstatymo 7 straipsniu, arba veikloje, veiksmuose, sandoriuose dalyvauja užsieniečiai, įtraukti į užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, viešąjį sąrašą, skelbiamą Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje www.migracija.lt;
8.7.3. kurį kontroliuojantys asmenys yra fiziniai asmenys, nuolat gyvenantys Rusijos Federacijoje, Baltarusijos Respublikoje arba turintys šių valstybių pilietybę, taip pat fiziniai asmenys, nuolat gyvenantys Ukrainos teritorijos dalyse – aneksuotoje Krymo ir kitose Ukrainos Vyriausybės nekontroliuojamose teritorijose, Moldovos Respublikos Vyriausybės nekontroliuojamoje Padniestrės teritorijoje, Sakartvelo Vyriausybės nekontroliuojamoje Abchazijos ir Pietų Osetijos teritorijose, arba turintys šių teritorijų pilietybę;
8.7.4. nesugrąžinęs anksčiau gautos valstybės pagalbos, kurią valstybė iš savo išteklių teikia tam tikriems ūkio subjektams arba tam tikroms prekėms gaminti ar paslaugoms teikti, suteikdama išskirtinę ekonominę naudą, kuri neatsirastų rinkos sąlygomis ir kuri iškraipo konkurenciją bei veikia prekybą tarp Europos Sąjungos valstybių narių, Europos Komisijos sprendimu pripažintos neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka, kaip tai numatyta 2015 m. liepos 13 d. Tarybos reglamente (ES) 2015/1589, nustatančiame išsamias Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 108 straipsnio taikymo taisykles.
Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiKiekvienas projektas turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede nustatytus projektų bendruosius atrankos kriterijus.
Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede:
https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
ReikalavimaiPlanuojamos išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (PAFT) 7 skyriuje išdėstytus projektų išlaidoms taikomus reikalavimus. Pagal Aprašą tinkamų išlaidų rūšys yra šios:
1. Įranga, įrenginiai ir kitas turtas - Tinkama finansuoti:
- projekto veikloms vykdyti būtinų baldų, kompiuterinės technikos, programinės įrangos, kitos įrangos, įrenginių ir kito ilgalaikio turto įsigijimo ir lizingo (finansinės nuomos) išlaidos, taip pat programinės įrangos kūrimo, informacinių sistemų kūrimo ir (ar) modernizavimo išlaidos (įskaitant informacinių sistemų projektavimo, techninės priežiūros ir kitas susijusias išlaidas). Taikant pro rata dydžio taikymą, jei naudojama ne tik projekto veikloms, tokiu atveju būtų finansuojama tik ta apimtimi, kuri būtina projekto rezultatams pasiekti.
2. Projekto vykdymas (paslaugos ir darbo užmokestis) - Tinkama finansuoti:
- projektą vykdančio personalo darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, atlygio projektą vykdantiems fiziniams asmenims pagal paslaugų (civilines), autorines ar kitas sutartis išlaidos. Patirtos projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (arba) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas ir papildomų poilsio dienų išmokos;
- teisinės ir kitos paslaugos;
- Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacinės veiklos paslaugų įsigijimo iš išorės šaltinių įprastomis rinkos sąlygomis, t. y. kai perkama iš išorinių šaltinių už rinkos kainas, pagal šalių sudarytą sandorį, kai nėra jokių susijusių slapto susitarimo elementų, išlaidos.
3. Informavimas apie projektą - Tinkama finansuoti.
- Privalomos projektų matomumo ir informavimo apie projektus priemonės.
- Papildomos PĮP numatytos projektų veiklų sklaidos ir viešinimo priemonės.
13.2. Pagal Aprašą netinkamos finansuoti išlaidų kategorijos / išlaidos:
13.2.1. PĮP parengimo išlaidos;
13.2.2. žemė;
13.2.3. nekilnojamas turtas;
13.2.4. statyba, rekonstravimas ir kitas turtas;
13.2.5. įgyvendinant projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos.
13.3. PVM nėra tinkamos finansuoti išlaidos EGADP lėšomis. PVM gali būti finansuojamas Lietuvos biudžeto lėšomis vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus ketvirtajame skirsnyje nustatyta tvarka.
13.4. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti yra 6 (šeši) mėnesiai iki Sutarties dėl inkubavimo pasirašymo datos ir gali būti patirtos iki Projekto sutarties pasirašymo, neprieštaraujant Administravimo taisyklių nuostatoms.
13.5. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšų.
13.6. Vienam projektą įgyvendinančiam startuoliui tenkanti finansavimo lėšų suma negali būti didesnė negu 25 000 Eur (dvidešimt penki tūkstančiai eurų) de minimis pagalba.
13.7. Kryžminis finansavimas nėra taikomas.
13.8. Projektui gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Taisyklių 155 punktu – iki 30 procentų. De minimis diskontavimas taikomas De minimis reglamento 3 straipsnio 6 dalyje nustatyta tvarka.Daugiau Mažiau -
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEkonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėDaugiau Mažiau
-
EGADP subsidijos lėšos500 000,00 €Daugiau Mažiau
-
Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti105 000,00 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiVykdyti startuolių inkubavimo veiklas Europos kosmoso agentūros verslo inkubavimo centre :
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-03 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1121,5600 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-04 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1357,0900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu
https://dms.investis.lt.
Esant DMS funkcinių galimybių neužtikrinimui – užpildyta ir kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašyta Projekto įgyvendinimo plano forma (word formatu) su reikiamais priedais teikiama el. paštu info@cpva.lt.Daugiau Mažiau -
Priedai
Projekto įgyvendinimo plano forma https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma.
Daugiau Mažiau
-
ApskritisNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiVykdyti startuolių inkubavimo veiklas Europos kosmoso agentūros verslo inkubavimo centre :
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą gavusios įmonės, iš jų mažos ir labai mažos įmonės R.B.1.2009.1 įmonės 0,00 Paskelbti kvietimai teikti pasiūlymus P.S.1.1131.1 vnt. 1,00 Investicijas gavusių startuolių skaičius P.S.1.1131 vnt. 20,00 Daugiau Mažiau -
Kita informacija
Pareiškėjas, dalyvaudamas priemonėje ir vykdydamas projektą, turi užtikrinti, kad:
- projektas būtų įgyvendinamas pagal kvietime, ES ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatytas sąlygas bei tvarką;
- PĮP vertinimo metu neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios LR ir (arba) ES finansiniams interesams;
- pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, privatūs interesai yra suderinti su visuomenės viešaisiais interesais;
- projekte atlikti ir (ar) numatomi atlikti pirkimai bus vykdomi, vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
- bus imtasi tinkamų priemonių, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, korupcijai, interesų konfliktams ir dvigubam finansavimui, kurie kenkia ES finansiniams interesams
- pareiškėjo planuojamų įgyvendinti projekto veiklų išlaidos nebus finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus;
- VšĮ „Centrinė projektų valdymo agentūra“ (toliau – CPVA) pateiks šiuos duomenis: galutinio lėšų gavėjo pavadinimą; paslaugų teikėjo, rangovo arba subteikėjo, subrangovo pavadinimą (kai galutinis lėšų gavėjas yra perkančioji organizacija); lėšų gavėjo tikrojo (-ųjų) savininko (-ų) arba paslaugų teikėjo, rangovo vardą, pavardę ir gimimo datą. Duomenų kaupimą ir saugojimą vykdys CPVA;
- bus duotas sutikimas svetainėje esinvesticijos.lt ir kitose su ES investicijomis susijusiose interneto svetainėse bei komunikacijos, matomumo priemonėse visuomenės informavimo tikslais bus paskelbti šie duomenys: projekto vykdytojo pavadinimas, partnerio pavadinimas, JP projekto vykdytojo pavadinimas (fizinio asmens vardo ir pavardės viešinimo trukmė yra 2 metai), rangovo ir subrangovo, prekių tiekėjo ir subtiekėjo, paslaugų teikėjo ar subteikėjo pavadinimas (kai vykdomi viešieji pirkimai ar ne perkančiosios organizacijos pirkimai, projekto pavadinimas, projekto tikslas ir rezultatai, projekto pradžios ir pabaigos laikas, bendra projekto vertė, ES lėšų šaltinio (fondo) pavadinimas ir jo finansavimo dydis, su projektu susijusi intervencinės priemonės sritis, projekto įgyvendinimo vietos šalies nuoroda arba geografinė padėtis;
- projekto vykdytojo pagrindinėje interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir socialiniuose tinkluose per 20 darbo dienų nuo projekto sutarties pasirašymo dienos bus paskelbtas trumpas projekto aprašymas, kuriame pristatomos visos įgyvendinant projektą suplanuotos veiklos, poveiklės, nurodomi projekto tikslai bei rezultatai ir informuojama apie gautą ES finansavimą.
- bus sudarytos sąlygos ES ir (ar) nacionalinių institucijų atstovams atlikti ex-ante pirkimų patikrinimus, taip pat tikrinti, ar suteiktas finansavimas yra naudojamas laikantis ES ir nacionalinių taisyklių reikalavimų, pirmiausia: sukčiavimo, korupcijos, interesų konfliktų prevencijos ir dvigubo finansavimo srityse.
Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1.1.1. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
1.1.2. 2021 m. liepos 28 d. Europos Sąjungos Tarybos sprendimas dėl Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ patvirtinimo;
1.1.3. 2021 m. rugsėjo 28 d. Komisijos deleguotasis reglamentas (ES) 2021/2106;
1.1.4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ Projektų finansavimo ir administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – PAFT);
1.1.5. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Taisyklės);
1.1.6. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas);
1.1.7. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatymo 4 straipsnio 3 ir 5 dalių, 7 straipsnio 1 ir 4 dalių ir Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 14-1 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“ (toliau – Strateginio valdymo metodika);
1.1.8. 2021–2030 metų Nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų Nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“;
1.1.9. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“;
1.1.10. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2020 m. liepos 2 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 2020/972 (toliau – De minimis reglamentas);
Specialieji teisės aktai:
1.1.11. Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas;
1.1.12. Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymas;
1.1.13. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
1.1.14. Lietuvos kosmoso sektoriaus plėtros koncepcija, patvirtina Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 4-856 „Dėl Lietuvos kosmoso sektoriaus plėtros koncepcijos patvirtinimo“;
1.1.15. Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Europos kosmoso agentūros susitarimas dėl asocijuotos narystės Nr. 11578, ratifikuotas Lietuvos Respublikos Seimo 2021 m. gegužės 20 d. įstatymu Nr. XIV-321 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Europos kosmoso agentūros susitarimo dėl asocijuotos narystės ratifikavimo“.
1.1.16. OECD (2017), „Frascati“ vadovas 2015: Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros duomenų rinkimo bei teikimo rekomendacijos.
1.1.17. OECD / „Eurostat“ (2019), Oslo vadovas 2018: Duomenų apie inovacijas rinkimo, teikimo ir naudojimo gairės, ketvirtasis leidimas, mokslinės, technologinės ir inovacinės veiklos vertinimas.Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1.1.11. Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas;
1.1.12. Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymas;
1.1.13. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
1.1.14. Lietuvos kosmoso sektoriaus plėtros koncepcija, patvirtina Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2022 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 4-856 „Dėl Lietuvos kosmoso sektoriaus plėtros koncepcijos patvirtinimo“;
1.1.15. Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Europos kosmoso agentūros susitarimas dėl asocijuotos narystės Nr. 11578, ratifikuotas Lietuvos Respublikos Seimo 2021 m. gegužės 20 d. įstatymu Nr. XIV-321 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Europos kosmoso agentūros susitarimo dėl asocijuotos narystės ratifikavimo“.
1.1.16. OECD (2017), „Frascati“ vadovas 2015: Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros duomenų rinkimo bei teikimo rekomendacijos.
1.1.17. OECD / „Eurostat“ (2019), Oslo vadovas 2018: Duomenų apie inovacijas rinkimo, teikimo ir naudojimo gairės, ketvirtasis leidimas, mokslinės, technologinės ir inovacinės veiklos vertinimas.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Tatjana Zabolotnaja Centrinė projektų valdymo agentūra Projektų vadovas 37069073595 t.zabolotnaja@cpva.lt Daugiau Mažiau