VYSTYTI SOCIALINĮ DIALOGĄ, SIEKIANT KURTI KOKYBIŠKAS DARBO VIETAS IR DIDINTI KONKURENCINGUMĄ Pasibaigęs
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 09-001-02-09-01-01-01 Vystyti socialinį dialogą, siekiant kurti kokybiškas darbo vietas ir didinti konkurencingumą Sostinės regione 09-001-02-09-01-02-01 Vystyti socialinį dialogą, siekiant kurti kokybiškas darbo vietas ir didinti konkurencingumą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupės• privataus ir viešojo sektorių darbuotojai, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos darbo kodekso (toliau - Darbo kodeksas) 21 straipsnio 2 dalyje, taip pat valstybės ir savivaldybės institucijų bei įstaigų valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis ir gaunantys darbo užmokestį iš valstybės biudžeto ir valstybės pinigų fondų (toliau kartu – darbuotojai), taip pat darbdaviai, kaip apibrėžta Darbo kodekso 21 straipsnio 3 dalyje, išskyrus darbdavius fizinius asmenis;
• darbuotojų atstovai (profesinės sąjungos, darbo tarybos ar darbuotojų patikėtiniai), kaip apibrėžta Darbo kodekso 165 straipsnio 2 dalyje, darbuotojų atstovai saugai ir sveikatai, kaip apibrėžta Darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo 2 straipsnio 11 dalyje;
• darbdavių organizacijos, kaip apibrėžta Darbo kodekso 182 straipsnyje;
• profesinių sąjungų organizacijos, kaip apibrėžta Darbo kodekso 179 straipsnio 3–4 dalyse ir Lietuvos Respublikos profesinių sąjungų įstatyme;
• visuomenė.Daugiau Mažiau -
Galimi pareiškėjaiLietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – SADM)Daugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiProfesinių sąjungų organizacijos ir darbdavių organizacijos.
Partnerius atrinks pareiškėjas pagal socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintą ir viešai paskelbtą projekto partnerių atrankos tvarkos aprašą.Daugiau Mažiau -
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 09-001-02-09-01-01-01 iki 100 proc. 09-001-02-09-01-02-01 iki 100 proc. Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsPagal Aprašo 2.1.1 ir.2.1.2. papunkčius finansuojamos veiklos:
1. didinti tikslinių grupių kompetencijas (mokymai, konsultacijos, renginiai);
2. viešinti informaciją apie socialinį dialogą;
3. atlikti tyrimus.
Nurodytos veiklos vykdomos įgyvendinant vieną projektą. Projekto veiklos priskiriamos vienam iš regionų, nesvarbu, kurio regiono tikslinei grupei skirta projekto veikla.
- Aprašo 2.4. p. nurodyti galimi partneriai – profesinių sąjungų organizacijos ir darbdavių organizacijos. Partnerius atrinks pareiškėjas pagal socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintą ir viešai paskelbtą projekto partnerių atrankos tvarkos aprašą.
- Pagal Aprašo 2.5. p. projekto partnerių atranka turi būti atlikta iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai – VšĮ Centrinei projektų valdymo agentūrai.
- Iki projekto sutarties pasirašymo pareiškėjas su partneriais turi sudaryti jungtinės veiklos ar partnerystės sutartis, kuriose turi būti nustatytos sutarties šalių teisės, pareigos ir atsakomybės įgyvendinant projektą.
- Pagal Aprašo 2.8 p. projektas turi būti įgyvendinamas ne ilgiau nei iki 2029 m. liepos 31 d.
- Projektas turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, nustatytus Projektų administravimo taisyklių 2 priede.
- Projekto matomumo ir informavimo apie projektą veiksmai atliekami vadovaujantis Projektų administravimo taisyklių VIII skyriaus pirmojo skirsnio nuostatomis.
- Projektas įgyvendinamas pagal projekto sutartyje, Finansavimo sąlygų apraše, Projektų administravimo taisyklėse nustatytus reikalavimus.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. Projekto veiklomis turi būti prisidedama prie 2021–2030 metų Nacionaliniame pažangos plane numatytų horizontaliųjų principų „darnus vystymasis“ ir „lygios galimybės visiems“ įgyvendinimo:
1.1. Darnus vystymasis. Projekto veiklomis turi būti prisidedama prie Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslų (3 tikslo „užtikrinti sveiką gyvenseną ir skatinti visų amžiaus grupių gerovę“, 4 tikslo „užtikrinti visa apimantį ir lygiavertį kokybišką švietimą ir skatinti visą gyvenimą trunkantį mokymąsi“, 8 tikslo „skatinti tvarų, įtraukų ir darnų ekonomikos augimą, produktyvų įdarbinimą ir deramą darbą“) įgyvendinimo, siekiant užtikrinti saugią darbo aplinką visiems darbuotojams.
1.2. Lygios galimybės visiems. Įgyvendinant projektą, negali būti numatyta apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant moterų ir vyrų lygybės bei nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, etninės priklausomybės, religijos ar įsitikinimų, tikėjimo, politinių ar kitokių pažiūrų, negalios, sveikatos būklės, socialinės padėties, amžiaus, lytinės orientacijos ir kitais pagrindais principus:
– projekto veiklos ir rezultatai turi būti prieinami visiems dalyviams, taip pat ir asmenims, turintiems specialiųjų (individualios pagalbos) poreikių (judėjimo, klausos ar kt.): projekto veiklos turi būti organizuojamos patalpose, prieinamose judėjimo, regos ar kitą negalią turintiems asmenims; mokymų medžiaga prireikus turi būti pritaikyta regos ar kitą negalią turintiems asmenims; prireikus mokymų metu turi būti užtikrintas vertimas į gestų kalbą; informacija apie socialinį dialogą turi būti suprantama asmenims, turintiems specialiųjų (individualios pagalbos) poreikių, o veikla turi būti vykdoma taip, kad ją vykdant nebūtų žeminama, niekinama, ribojamos teisės ar teikiamos privilegijos dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės ir kitais pagrindais, taip pat nebūtų formuojamos visuomenės nuostatos, kad dėl šių požymių asmuo yra pranašesnis ar menkesnis už kitą.
2. Projektu turi būti prisidedama prie nediskriminavimo principo ir darnaus vystymosi socialinėje srityje principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimo.
3. Vadovaujantis Europos Komisijos 2021 vasario 12 d. patvirtintomis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos atsparumo ir didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A52021XC0218%2801%29), įvertinus projekto, taip pat ESIP 4.1 uždaviniui įgyvendinti numatytų veiksmų (veiklų) poveikį šešiems aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje, nustatyta, kad tikslinės grupės asmenų kompetencijų tobulinimas pagal planuojamų įgyvendinti veiklų pobūdį neturi jokio numatomo poveikio visiems šešiems aplinkos tikslams arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą, todėl laikoma, kad veiksmai (veiklos) atitinka principą „nedaroma reikšminga žala“. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonės Nr. 09 001 02 09 01 „Skatinti socialinių partnerių įgalinimą dalyvauti socialiniame dialoge“ projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimai pateikti Finansavimo sąlygų aprašo 2 priede.
4. Įgyvendinant projektą, turi būti įgyvendinamos Chartijoje įtvirtintos teisės ir principai, iš kurių svarbiausi: nediskriminavimas, moterų ir vyrų lygybė, žmonių teisė gyventi oriai ir nepriklausomai, neįgaliųjų (asmenų su negalia) integracija, saugesnė ir geriau pritaikyta darbo aplinka:
4.1. draudžiama bet kokia diskriminacija, pavyzdžiui, dėl asmens lyties, rasės, odos spalvos, tautinės ar socialinės kilmės, genetinių bruožų, kalbos, religijos ar įsitikinimų, tikėjimo, politinių ar kitokių pažiūrų, priklausymo tautinei mažumai, turtinės padėties, gimimo, negalios, amžiaus, seksualinės orientacijos ar kitu pagrindu;
4.2. užtikrinama lyčių lygybė, vienodas požiūris ir lygios galimybės, nediskriminavimas ir neįgaliųjų (asmenų su negalia) teisės pagal Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvenciją;
4.3. užtikrinama asmens duomenų apsauga. Asmens duomenys turi būti tvarkomi vadovaujantis Reglamentu (ES) 2016/679, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, nustatančiais asmens duomenų tvarkymą bei apsaugą, ir naudojami tik konkretiems tikslams ir tik konkrečiam asmeniui sutikus ar kitais teisės aktų nustatytais teisėtais pagrindais. Įgyvendinant projektą, turi būti užtikrinta asmens teisė susipažinti su surinktais jo asmens duomenimis, teisė reikalauti, kad duomenų valdytojas nedelsdamas ištaisytų netikslius su juo susijusius asmens duomenis, ir kitos Reglamente (ES) 2016/679 numatytos teisės.
5. Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad ES fondais būtų naudojamasi laikantis Chartijos nuostatų, jei jos taikytinos, įskaitant atvejus, kai nutraukiami mokėjimų terminai, sustabdomi mokėjimai ir atliekamos finansinės pataisos, taip pat kai pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 258 straipsnį taikoma pažeidimo tyrimo procedūra.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasPapildomi reikalavimai, nenurodyti 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklėse ir PAFT, įgyvendinus projekto veiklas, netaikomi.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėPagal Aprašą finansuojami projektai turi būti įgyvendinami ne ilgiau nei iki 2029 m. liepos 31 d.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
1. Pagal Aprašą teikiama de minimis pagalba ūkinę veiklą vykdantiems ir naudą pagal Finansavimo sąlygų aprašą gaunantiems ūkio subjektams.
2. De minimis pagalba teikiama atsižvelgiant į veiklos sritis, kuriose veikia ūkio subjektai, vadovaujantis taikytinu Reglamentu (ES) Nr. 1407/2013, Reglamentu (ES) Nr. 1408/2013 ar Reglamentu (ES) Nr. 717/2014, t. y. de minimis pagalbos gavėjas – ūkio subjektas (-ai), kuris (-ie) vykdo ar gali vykdyti ūkinę veiklą Lietuvos Respublikoje arba kurio (-ių) veiksmai daro įtaką ar ketinimai, jeigu būtų įgyvendinti, galėtų daryti įtaką ūkinei veiklai Lietuvos Respublikoje ir kurio (-ių) darbuotojai dalyvauja šios lentelės 2.1.1.1 ir 2.1.2.1 papunkčiuose nurodytose veiklose.
3. Pagal Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 bendra vienam ūkio subjektui, įskaitant su juo taikomo Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje nurodytais ryšiais susijusius ūkio subjektus, suteiktos de minimis pagalbos suma neturi viršyti 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų per trejus finansinius metus (arba 100 000 (vieno šimto tūkstančių) eurų ūkio subjektams, vykdantiems veiklą krovinių vežimo keliais sektoriuje).
4. Pagal Reglamentą (ES) Nr. 1408/2013 bendra de minimis pagalbos, suteiktos vieno ūkio subjekto, įskaitant su juo taikomo Reglamento (ES) Nr. 1408/2013 2 straipsnio 2 dalyje nurodytais ryšiais susijusius ūkio subjektus, veiklai, susijusiai su žemės ūkio produktų gamyba, suma neturi viršyti 25 000 (dvidešimt penkių tūkstančių) eurų per trejus finansinius metus. Bendra pirminės žemės ūkio produktų gamybos sektoriuje veiklą vykdančioms įmonėms teikiamos de minimis pagalbos suma Lietuvos Respublikoje per trejus finansinius metus taip pat neturi viršyti 41 579 950 (keturiasdešimt vieno milijono penkių šimtų septyniasdešimt devynių tūkstančių devynių šimtų penkiasdešimties) eurų nacionalinės ribos.
5. Pagal Reglamentą (ES) Nr. 717/2014 bendra de minimis pagalbos, suteiktos žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje veikiančio vieno ūkio subjekto, įskaitant su juo taikomo Reglamento (ES) Nr. 717/2014 2 straipsnio 2 dalyje nurodytais ryšiais susijusius ūkio subjektus, veiklai, susijusiai su žuvininkystės ir akvakultūros produktų gamyba, perdirbimu ir prekyba, suma neturi viršyti 30 000 (trisdešimties tūkstančių) eurų per trejus finansinius metus. Bendra žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje veiklą vykdančioms įmonėms (ūkio subjektams) suteiktos de minimis pagalbos suma Lietuvos Respublikoje per trejus finansinius metus neturi viršyti 8 320 000 (aštuonių milijonų trijų šimtų dvidešimties tūkstančių) eurų nacionalinės ribos.
6. Pareiškėjas turi užtikrinti, kad įgyvendinant projektą bus laikomasi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 ir 2 dalių, Reglamento (ES) Nr. 1408/2013 1 straipsnio 1–3 dalių ir Reglamento (ES) Nr. 717/2014 1 straipsnio 1–3 dalių reikalavimų.
7. Pareiškėjas turi užtikrinti, kad įgyvendinant projektą teikiama de minimis pagalba atitiks taikomo Reglamento (ES) Nr. 1407/2013, Reglamento (ES) Nr. 1408/2013 ar Reglamento (ES) Nr. 717/2013 reikalavimus.
8. Galimos skirti de minimis pagalbos suma nustatoma remiantis PĮP ir Suteiktos valstybės pagalbos registre pateiktais duomenimis. Pareiškėjas turi PĮP nurodyti, kokiai veiklai ir pagal kurį reglamentą prašoma de minimis pagalbos.
9. CPVA, kartu su PĮP arba projekto sutarties keitimu gavusi iš pareiškėjo šios lentelės 2.13.2 papunktyje nurodytą informaciją, įvertina:
9.1. de minimis pagalbos gavėjo atitiktį taikytino Reglamento (ES) Nr. 1407/2013, Reglamento (ES) Nr. 1408/2013 ar Reglamento (ES) Nr. 717/2014 nustatytiems reikalavimams, užpildydama Projekto atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapą pagal šio Finansavimo sąlygų aprašo 1 priede pateiktą formą;
9.2. de minimis pagalbos gavėjo sąsajas pagal taikytiname Reglamente (ES) Nr. 1407/2013, Reglamente (ES) Nr. 1408/2013 ar Reglamente (ES) Nr. 717/2014 pateiktą vienos įmonės sąvoką;
9.3. ar nebus viršytos de minimis pagalbos suteikimo ribos, nustatytos šios lentelės 7.3, 7.4 ar 7.5 papunktyje.
10. Jeigu CPVA nustato, kad ūkio subjektui suteikta de minimis pagalba ir numatoma suteikti de minimis pagalba viršija taikytiname Reglamente (ES) Nr. 1407/2013, Reglamente (ES) Nr. 1408/2013 ar Reglamente (ES) Nr. 717/2014 nustatytą de minimis pagalbos dydį, pagalbos gavėjui teikiama de minimis pagalba, kurią sudaro taikytiname Reglamente (ES) Nr. 1407/2013, Reglamente (ES) Nr. 1408/2013 ar Reglamente (ES) Nr. 717/2014 nustatytos galimos suteikti didžiausios de minimis pagalbos ir jau suteiktos de minimis pagalbos sumų skirtumas.
11. CPVA, atlikusi Finansavimo sąlygų aprašo 7.9 papunktyje nurodytą įvertinimą, priima sprendimą dėl de minimis pagalbos priskyrimo konkretiems de minimis pagalbos gavėjams ir raštu arba elektroniniu paštu apie priimtą sprendimą informuoja pareiškėją (projekto vykdytoją), pateikdama sprendimo kopiją.
12. Pareiškėjas (projekto vykdytojas), vadovaudamasis šios lentelės 7.11 papunktyje nurodyta informacija ir Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Suteiktos valstybės pagalbos registro nuostatai), Suteiktos valstybės pagalbos registre registruoja duomenis apie suteiktą de minimis pagalbą. De minimis pagalbos dydis diskontuojamas vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 1407/2013, Reglamento (ES) Nr. 1408/2014 ar Reglamento (ES) Nr. 717/2014 3 straipsnio 6 dalimi.
13. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) taip pat registruoja duomenis apie projekto įgyvendinimo metu gautą de minimis pagalbą. De minimis pagalbos dydis diskontuojamas vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 1407/2013, Reglamento (ES) Nr. 1408/2014 ar Reglamento (ES) Nr. 717/2014 3 straipsnio 6 dalimi.
14. Pareiškėjas, pasirašęs projekto sutartį arba susitarimą dėl projekto sutarties pakeitimo, raštu arba elektroniniu paštu informuoja de minimis pagalbos gavėjus apie priimtą sprendimą suteikti de minimis pagalbą, nurodydamas jos dydį bei pobūdį, pateikdamas aiškią nuorodą į Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013, Reglamentą (ES) Nr. 1408/2013 ar Reglamentą (ES) Nr. 717/2014, taip pat pateikia ūkio subjektams informaciją apie pasekmes, jei būtų nustatyta, kad teikiama pagalba neatitiko de minimis pagalbos teikimo nuostatų.
15. Jei teisės aktas ar sprendimas, kurio pagrindu suteikta de minimis pagalba, pripažįstamas netekusiu galios, nesuteikta de minimis pagalba išregistruojama iš Suteiktos valstybės pagalbos registro Suteiktos valstybės pagalbos registro nuostatuose nustatyta tvarka.
16. Baigęs vykdyti veiklas, projekto vykdytojas turi patikslinti de minimis pagalbos dydį (-ius) Suteiktos valstybės pagalbos registre.
17. Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad bus vykdoma Reglamento (ES) Nr. 1407/2013, Reglamento (ES) Nr. 1408/2013 ar Reglamento (ES) Nr. 717/2014 6 straipsnio 4 punkte numatyta pareiga duomenis apie individualiai suteiktą de minimis pagalbą saugoti 10 finansinių metų nuo datos, kai paskutinį kartą pagal de minimis pagalbos schemą buvo suteikta individuali pagalba.Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti PAFT 2 priede:
https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3.Daugiau Mažiau -
Projektų specialieji atrankos kriterijaiNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo taisyklių (toliau – PAFT) VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
2. Pagal Finansavimo sąlygų aprašą netinkamos finansuoti projekto išlaidos:
2.1. nepiniginis projekto vykdytojo ir (ar) partnerio įnašas;
2.2. įgyvendinant projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos.
3. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis – iki 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
4. Pareiškėjas savo iniciatyva savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo.
5. Projekto išlaidos, kurias numatyta apmokėti taikant fiksuotuosius įkainius, apmokamos atsižvelgiant į projekto sutartyje nustatytus fiksuotuosius įkainius ir projekto vykdytojo pateiktus dokumentus, patvirtinančius pasiektą rezultatą. Jei rengiant PĮP minėti fiksuotieji įkainiai dar nepatvirtinti, išlaidos planuojamos pagal realias išlaidas, o patvirtinus fiksuotuosius įkainius išlaidos apmokamos pagal juos. Dokumentai, kuriuos reikia pateikti, siekiant įrodyti pagal fiksuotuosius įkainius apmokamas išlaidas ar patvirtinti pasiektą rezultatą, nurodomi projekto sutartyje.
6. Projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpis nustatomas projekto sutartyje.
7. Kryžminis finansavimas netaikomas.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos1 650 000,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos socialinis fondas +Daugiau Mažiau
-
Bendrojo finansavimo lėšos435 212,00 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiVystyti socialinį dialogą, siekiant kurti kokybiškas darbo vietas ir didinti konkurencingumą Sostinės regione :
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FS-001-01 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 15,4500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 18,6900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 18,6900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-01 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 15,4500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Esant DMS funkcinių galimybių neužtikrinimui – užpildyta ir kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašyta Projekto įgyvendinimo plano forma (word formatu) su reikiamais priedais teikiama el. paštu info@cpva.lt.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais)Daugiau Mažiau
-
Priedai
Pridedamos priedų nuorodos:
- PĮP forma: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma
- Projekto sutarties forma: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-sutarties-forma-1Daugiau Mažiau
-
ApskritisNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiVystyti socialinį dialogą, siekiant kurti kokybiškas darbo vietas ir didinti konkurencingumą Sostinės regione :
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Organizacijos ir įmonės, dalyvavusios veiklose, skirtose socialiniam dialogui vystyti P.S.2.1501 skaičius 112,00 Organizacijų ir įmonių, kuriose per 6 mėnesius po dalyvavimo veiklose, skirtose socialiniam dialogui vystyti, pabaigos įvyko teigiamas pokytis, dalis R.S.2.3504 proc. 30,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Organizacijos ir įmonės, dalyvavusios veiklose, skirtose socialiniam dialogui vystyti P.S.2.1501 skaičius 556,00 Organizacijų ir įmonių, kuriose per 6 mėnesius po dalyvavimo veiklose, skirtose socialiniam dialogui vystyti, pabaigos įvyko teigiamas pokytis, dalis R.S.2.3504 proc. 30,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktaiTaikomi teisės aktai nurodyti Aprašo 1 punkte: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/0ad85610884e11ed8df094f359a60216/asrDaugiau Mažiau
-
Specialieji teisės aktai1. Specialieji teisės aktai:
1.1. Lietuvos Respublikos darbo kodeksas;
1.2. Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymas;
1.3. 2021–2030 metų nacionalinis pažangos planas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“ (toliau – 2021–2030 metų Nacionalinis pažangos planas);
1.4. 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. lapkričio 10 d. nutarimu Nr. 929 „Dėl 2021–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos patvirtinimo“;
1.5. Europos Komisijos 2021 m. birželio 28 d. komunikatas Europos Parlamentui, Europos Sąjungos Tarybai, Europos ekonomikos ir socialinių reikalų komitetui ir Regionų komitetui „2021–2027 m. ES darbuotojų sveikatos ir saugos strateginė programa. Darbuotojų sauga ir sveikata kintančiame darbo pasaulyje“;
1.6. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos sprendimu Nr. C(2022)5742;
1.7. Lietuvos Respublikos profesinių sąjungų įstatymas.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Dovilė Sabalinkė Centrinė projektų valdymo agentūra Projektų vadovas 37065978376 d.sabalinke@cpva.lt Daugiau Mažiau