Teikiama nuo
2024-06-14 08:00
Teikiama iki
2024-07-15 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
2 787 200,00 €
Pareiškėjo tipas
Privatus sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
2 787 200,00 €
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Naujos kartos Lietuva
Komponentas
Žalioji Lietuvos transformacija
Priemonė (reforma ar investicija)
Žaliųjų finansinių produktų kūrimas
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    04-001-08-05-04-04-01 Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro įsteigimas ir įveiklinimas
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Privataus verslo subjektai, viešojo sektoriaus įstaigos.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    UAB „Investicijų ir verslo garantijos“
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    04-001-08-05-04-04-01 100
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Pagal Aprašo 2.1 p. finansuojamo projekto veikla – Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro įsteigimas ir įveiklinimas:
    1. Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro įsteigimas ir jo veikimo pradžia (veiklų, susijusių su naujai steigiamo Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro veiklos pradžiai reikalingų darbuotojų atranka, pritraukimu, darbo vietų kūrimu, vykdymas; steigiamo Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro viešinimo veiklų vykdymas (dalyvavimas konferencijose, viešinti skirtos medžiagos parengimas, interneto svetainės demonstracinio puslapio, skirto Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centrui, sukūrimas), konsultacijų tvarumo temomis vykdymas;
    2. Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro įveiklinimas (veiklų, susijusių su įkurto Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro suplanuotoms projekto veikloms vykdyti reikalingų darbuotojų atranka, pritraukimu, darbo vietų kūrimu, kompetencijų didinimu, vykdymas, Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro prekių ženklo ir atskiros interneto svetainės kūrimas bei viešinimas, konsultacijos, projektų žalumo, tvarumo vertinimo metodikų, gairių rengimas, tyrimai, techninė, ekspertinė pagalba įgyvendinant žaliuosius pokyčius), žaliųjų finansų ekosistemos vystymas (viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo tvariųjų finansų srityje skatinimas, verslo ir viešojo sektoriaus konsultavimas, mokymai ir edukaciniai renginiai, su tvarumu susijusių duomenų užtikrinimas) ir kitos veiklos siekiant didinti Lietuvos žinomumą tvaraus finansavimo srityje bei įgyvendinti Lietuvos žaliųjų finansų veiksmų planą ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plane „Naujos kartos Lietuva“ nustatytus tikslus.
    Projektas nėra įgyvendinamas viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Projekto įgyvendinimo metu neturi būti pažeidžiami horizontalieji principai.
    Projektas turi atitikti reikšmingos žalos nedarymo principą, t. y. turi būti tvarus aplinkos atžvilgiu ir vykdomas visapusiškai atsižvelgiant į Europos Sąjungos klimato ir aplinkos apsaugos standartus ir prioritetus, kaip tai suprantama pagal Reglamentą (ES) Nr. 2020/852. Atitiktis šiam principui turi būti užtikrinta viso projekto įgyvendinimo metu. Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas Aprašo 1 priede.
    Projekto įgyvendinimo metu taip pat neturi būti pažeidžiamos Chartijos nuostatos: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Papildomi reikalavimai įvykdžius projekto veiklas, kurie nenustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, netaikomi.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Visos projekto veiklos turi būti užbaigtos ne vėliau, kaip nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    Pagal šį projektų finansavimo sąlygų aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai nuostatas, neteikiama.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Projektų specialieji atrankos kriterijai nenustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projekto išlaidos tinkamos finansuoti nuo 2023 m. birželio 1 d. ir turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus pirmajame skirsnyje „Bendrieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ ir antrajame skirsnyje „Specialieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ nustatytus reikalavimus, taikomus EGADP lėšomis finansuojamiems projektams. Projektui taikomas projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpis, kaip nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, nustatomas projekto sutartyje.
    2. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos:
    2.1. Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro darbuotojų atrankos, darbo užmokesčio bei kompetencijų tobulinimo, darbo vietų sukūrimo, informacinių ryšių ir technologijų įrangos, patalpų nuomos ir kitos susijusios išlaidos;
    2.2. metodikų, rekomendacijų, strategijų ir kitų dokumentų, skirtų konsultacijoms tvariųjų finansų srityje, rengimo ir konsultacijų paslaugų išlaidos;
    2.3. kitos Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro remiamoms veikloms vykdyti skirtos išlaidos: prekių ženklo ir interneto svetainės kūrimo bei viešinimo, renginių, komunikacijos, publikacijų, leidinių, komandiruočių, tyrimų ir kt.;
    2.4. pareiškėjo vykdomiems privalomiems informavimo apie projektą veiksmams, nustatytiems Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje, atlikti skirtos išlaidos, apmokamos taikant fiksuotuosius įkainius, nustatytus šio projektų finansavimo sąlygų aprašo 10 skyriuje. Pareiškėjo įgyvendinamų kitų informavimo apie projektą priemonių išlaidos: pranešimų žiniasklaidai, spaudos konferencijų, informacinių renginių, seminarų, diskusijų, projekto reklamos (spaudoje, televizijoje, radijuje ir kt.), informacinių leidinių, reprezentacinių priemonių išlaidos, apmokamos pagal faktinį jų patyrimą;
    2.5. projekto išlaidos, kurias numatyta apmokėti taikant fiksuotuosius įkainius, apmokamos atsižvelgiant į projekto sutartyje nustatytus fiksuotuosius įkainius ir projekto vykdytojo pateiktus dokumentus, kuriais įrodomas pasiektas rezultatas;
    2.6. netiesioginės išlaidos, apmokamos taikant netiesioginių išlaidų fiksuotąją normą, nurodytą Aprašo 14.5 papunktyje (projekto administravimo išlaidos, taip pat su tiesioginėmis projekto veiklomis susijusios išlaidos, pvz., Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro narystės organizacijose, prisijungimų prie duomenų bazių, licencijų ir kt. išlaidos).
    3. Netinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįstamos išlaidos, kurios nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 302 punkte ir VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“.
    4. PVM nėra tinkamas finansuoti EGADP lėšomis. PVM gali būti finansuojamas valstybės biudžeto lėšomis vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus ketvirtajame skirsnyje „PVM“ nustatyta tvarka.
    5. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    6. Projektui finansuoti gali būti mokamas avansas, vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • EGADP paskolos lėšos
    2 541 621,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti
    245 579,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro įsteigimas ir įveiklinimas:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    9 priedas: Dokumentų, pagrindžiančių projekto išlaidų pagrįstumą, kopijos (sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkos kainas (pvz., skelbiamas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje) 10 priedas: Pareiškėjo įsipareigojimo dėl elektros ir elektroninės įrangos, baigusios gyvavimo ciklą, perdavimo sutvarkyti deklaracija pagal Aprašo 2 priedo formą.
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro įsteigimas ir įveiklinimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Viešojo ir privataus sektoriaus konsultacijoms tvariųjų finansų srityje skirtų dokumentų rinkinio parengimo užbaigimas P.N.1.4168 vnt. 1,00
    Išaugęs viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimas tvariųjų finansų srityje: įkurtoje tvariųjų finansų platformoje pradėjusios bendradarbiauti (į sukurtos tvariųjų finansų platformos veiklą įsitraukusios) institucijos ir organizacijos P.N.1.4167 vnt. 50,00
    Žaliųjų finansų kompetencijų ir žinių centro įsteigimas ir jo veikimo pradžia P.S.1.1194 vnt. 1,00
    Daugiau Mažiau
  • Kita informacija

    Pareiškėjas, dalyvaudamas priemonėje ir vykdydamas projektą, turi užtikrinti, kad:

    • projektas būtų įgyvendinamas pagal kvietime, ES ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatytas sąlygas bei tvarką;
    • PĮP vertinimo metu neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios LR ir (arba) ES finansiniams interesams; 
    • pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, privatūs interesai yra suderinti su visuomenės viešaisiais interesais;
    • projekte atlikti ir (ar) numatomi atlikti pirkimai bus vykdomi, vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
    • bus imtasi tinkamų priemonių, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, korupcijai, interesų konfliktams ir dvigubam finansavimui, kurie kenkia ES finansiniams interesams
    • pareiškėjo planuojamų įgyvendinti projekto veiklų išlaidos nebus finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus;
    • VšĮ „Centrinė projektų valdymo agentūra“ (toliau – CPVA) pateiks šiuos duomenis: galutinio lėšų gavėjo pavadinimą; paslaugų teikėjo, rangovo arba subteikėjo, subrangovo pavadinimą (kai galutinis lėšų gavėjas yra perkančioji organizacija); lėšų gavėjo tikrojo (-ųjų) savininko (-ų) arba paslaugų teikėjo, rangovo vardą, pavardę ir gimimo datą. Duomenų kaupimą ir saugojimą vykdys CPVA;
    • bus duotas sutikimas svetainėje esinvesticijos.lt ir kitose su ES investicijomis susijusiose interneto svetainėse bei komunikacijos, matomumo priemonėse visuomenės informavimo tikslais bus paskelbti šie duomenys: projekto vykdytojo pavadinimas, partnerio pavadinimas, JP projekto vykdytojo pavadinimas (fizinio asmens vardo ir pavardės viešinimo trukmė yra 2 metai), rangovo ir subrangovo, prekių tiekėjo ir subtiekėjo, paslaugų teikėjo ar subteikėjo pavadinimas (kai vykdomi viešieji pirkimai ar ne perkančiosios organizacijos pirkimai, projekto pavadinimas, projekto tikslas ir rezultatai, projekto pradžios ir pabaigos laikas, bendra projekto vertė, ES lėšų šaltinio (fondo) pavadinimas ir jo finansavimo dydis, su projektu susijusi intervencinės priemonės sritis, projekto įgyvendinimo vietos šalies nuoroda arba geografinė padėtis; 
    • projekto vykdytojo pagrindinėje interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir socialiniuose tinkluose per 20 darbo dienų nuo projekto sutarties pasirašymo dienos bus paskelbtas trumpas projekto aprašymas, kuriame pristatomos visos įgyvendinant projektą suplanuotos veiklos, poveiklės, nurodomi projekto tikslai bei rezultatai ir informuojama apie gautą ES finansavimą.
    • bus sudarytos sąlygos ES ir (ar) nacionalinių institucijų atstovams atlikti ex-ante pirkimų patikrinimus, taip pat tikrinti, ar suteiktas finansavimas yra naudojamas laikantis ES ir nacionalinių taisyklių reikalavimų, pirmiausia: sukčiavimo, korupcijos, interesų konfliktų prevencijos ir dvigubo finansavimo srityse. 
    Daugiau Mažiau