2023 m. rugsėjo 14 d. Atnaujinimo data: 2023 m. rugsėjo 27 d.
image

Nors Europos Sąjungos ir Lietuvos valstybės investicijomis šalies regionuose sukurta viešoji infrastruktūra iš esmės pakeitė regionų gyventojų gyvenimo kokybę, tačiau nemažai daliai žmonių vis dar atrodo, kad kokybiškai gyventi ir dirbti galima tik didmiesčiuose. Lietuvos socialinių tyrimų centro ir partnerių atliktas Baltijos šalių regionų tyrimas atskleidė, kad, tarp didmiesčių ir regionų migruojantiems gyventojams svarbios ne tik ten esančios darbo vietos, bet ir išvystyta infrastruktūra – patogus ir saugus susisiekimas, būsto pasiūla, ugdymo įstaigos, sveikatos priežiūros centrų prieinamumas.

Šį mėnesį Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA) pradeda ES investicijų komunikacijos kampaniją „Ką regi(J)onas?“.  Iki metų pabaigos bus aplankyti penki Lietuvos regionų miestai, įsikūrę skirtingose vietovėse. Vizitų metu bus išsamiai papasakota apie regionų gyvenimo kokybę keičiančią infrastruktūrą ir atskleistos čia atsiveriančios galimybės. 

Dėmesys regionų patrauklumui

„Nemaža dalis infrastruktūros regionuose buvo atnaujinta ar įrengta Europos Sąjungos investicijomis. Esame įsitikinę, kad regionuose gyvenimo kokybė gerėja, turime ir tinkamai išvystytą infrastruktūrą. Visgi dalis visuomenės dar nežino apie įgyvendintus projektus, sukurtus pokyčius regionuose, tad dar išlikęs mitas, jog regionas nėra patraukli vieta gyventi“, – sakė CPVA direktoriaus pavaduotoja Jūratė Lepardinienė. 

Jos teigimu, CPVA pradedama komunikacijos kampanija „Ką regi(J)onas?“ leis pamatyti regionų privalumus. „Šioje kampanijoje didžiausią dėmesį skirsime regiono pozicionavimui – atskleisime gerąsias praktikas, pasakosime žmonių istorijas apie čia atsiveriančias darbo ir kokybiško gyvenimo galimybes“, – pasakojo J. Lepardinienė. 

Kurs regiono viziją

Viešnagių metu visuomenei bus pristatyti sėkmingai įgyvendinti infrastruktūros plėtros projektai, kurie ženkliai pagerino gyvenimo kokybę regionuose. Be to, aplankytų Lietuvos regioninių miestų bendruomenių atstovai bus kviečiami dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse, kuriose galės patys ne tik papasakoti savo miesto sėkmės istoriją, bet ir pasidalinti tolimesne regiono plėtros vizija. 

„Ką regi(J)onas?“ – VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) inicijuota komunikacijos kampanija,  kuria siekiama suteikti gyventojams daugiau žinių apie Lietuvos regionuose ES fondų lėšomis sukurtą ar atnaujintą infrastruktūrą ir atsiradusias kokybiško gyvenimo galimybes. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.