Regionas | Apskritis | Savivaldybė |
---|---|---|
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas | Kauno apskritis | Kauno m. sav. |
UAB „Kauno piligrimas“ atsigavimas po ekonominio nuosmukio Įgyvendinama
Kvietimo numeris
02-012-K
Projekto numeris
02-012-K-0029
Sutarties įsigaliojimo data
2023-06-20 00:00
Projekto vykdytojas
Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno piligrimas"
Vykdytojo kodas
134073885
Veiklų vykdymo pabaigos data
2024-06-21 00:00
Projektu sprendžiamos problemos
Uždaroji akcinė bendrovė „Kauno piligrimas“ yra viena pirmųjų, Lietuvoje pradėjusių veikti, kelionių organizavimo paslaugas teikiančių įmonių. Įmonė savo veiklą vykdo jau daugiau nei 28 metus. Bendrovė organizuoja keliones netradicinėmis kryptimis, siekia išskirtinumo siūlant ir planuojat pažintines, ekstremalias, patyrimines bei poilsines keliones. Puikūs atsiliepimai apie šio kelionių organizatoriaus paslaugas yra matomi viešoje erdvėje, bendrovės klientai yra ir fiziniai ir juridiniai asmenys. Įmonė organizuoja keliones ne tik į užsienio šalis, tačiau taip pat pritraukia turistus į Lietuvą ir iš užsienio valstybių. Šiuo metu UAB „Kauno piligrimas“ bando atsigauti po didelių pastarųjų metų finansinių nuostolių, išsaugoti bei atgaivinti savo konkurencinį pranašumą, nes 2020 m. pradžioje, prasidėjus pasaulinei Covid-19 pandemijai, bei LR Vyriausybei įvedus pandemijos valdymo priemones, įmonei savo veiklą pradžioje visai buvo draudžiama vykdyti, o vėliau – ji tapo labai ribojama. Dėl pandemijos padarinių, net ir atlaisvinus visus ribojimus įmonės veiklai – žmonės dar ilgą laiką labai nedrąsiai ir vangiai organizavosi keliones. To pasėkoje, įmonės pajamos labai sumažėjo, o išlaidos ir toliau buvo patiriamos patalpų, darbuotojų išlaikymui, finansinių įsipareigojimų valstybei, parteriams bei klientams vykdymui. Tai smarkiai pakoregavo įmonės finansinį pajėgumą: lyginant su 2019 metais, 2020 m. UAB „Kauno piligrimas“ pardavimo pajamos sumažėjo net 85,67 proc. Toks finansinis nuosmukis, sukėlė didelę riziką apskritai išlikti įmonei ir tęsti savo veiklą. 2021 m. – pardavimai vėl pradėti vykdyti, jų padidėjimas davė teigiamos naudos ir pajamų augimui, taigi 2021 m. pardavimų pajamų, lyginant su 2019 m., sumažėjimas siekė 18,14 proc. Tačiau visi 2021 m. gauti finansiniai resursai buvo telkiami įmonės atsigavimui, po didžiulės 2020 m. krizės. Tai turėjo didžiules neigiamas pasekmes įmonės finansiniam stabilumui, mokumui, darbo vietų išlaikymui, įmonės stabilumui bei kitiems, sėkmingam įmonės gyvavimui, būtiniems veiksniams. Šiuo metu įmonė ir toliau tęsia veiklą, didina savo konkurencingumą dalyvaudama tarptautinėse parodose, siekia išlikti, augti ir dominuoti rinkoje, tačiau įmonės atsigavimas po ekonominio nuosmukio yra sunkus ir sudėtingas. Įmonės vadovai supranta, jog šiuo metu bendrovei yra būtina kompetentinga bei profesionali pagalba, kuri sudarytų detalų, išsamų bei bendrovei individualiai pritaikytą planą, kaip efektyviai ir sparčiai atsigauti po ekonominio nuosmukio. Svarbu suprasti, jog tokio atsigavimo galima tikėtis tik imant spręsti problemas visuose įmonės sektoriuose bei kryptyse: finansiniuose aspektuose, žmogiškųjų išteklių valdyme, strateginiame planavime, pardavimų vystyme, rinkodaros valdyme ir kt. UAB „Kauno piligrimas“ tiesioginėje savo veikloje – kelionių planavime – yra kompetentingi ir lyderiaujantys rinkoje, tačiau patyrus tokį ekonominį nuosmukį buvusios ir vis dar iš dalies besitęsiančios krizės metu, suprantama, jog be gilesnių žinių, didesnių įgūdžių bei profesionalios pagalbos įmonės valdyme – bedrovės nepavyks atstatyti į buvusį prieš krizinį laikotarpį. Šiuo projektu siekiama atkurti UAB „Kauno piligrimas“ mokumą, finansinį stabilumą bei užtikrinti finansinę pusiausvyrą ir stabilų įmonės veiklų vykdymą, jų tęstinumą. Išanalizavusi įmonės veiklos ir valdymo trūkumus, bendrovės vadovybė parengė Techninę užduotį, kurioje nurodė kokio Antikrizinio veiklos valdymo plano jie tikėtųsi iš kompetentingų konsultantų. Antikrizinis veiklos valdymas turėtų apimti šias dalis: strateginio plano parengimą, vadybinio plano parengimą, rinkodaros plano parengimą bei pardavimo plano parengimą. Prieš parengdamas Antikrizinį veiklos valdymo planą, šios paslaugos tiekėjas privalės išsamiai susipažinti ir išanalizuoti įmonės veiklą, finansinius bei žmogiškuosius resursus, pardavimų specifiką, privalės sulyginti visus bendrovės pajėgumus, rezultatus imant pastarųjų metų rodiklius bei lyginant juos su iki kriziniu laikotarpiu. Bus sudaromas detalus veiksmų ir procesų planas, kuris padės įmonei greičiau atsigauti po ekonominio nuosmukio bei stiprinti tvarų bendrovės veiklos ir finansinį augimą, konkurencingumą. Įmonė įsipareigoja nedelsiant pradėti vykdyti bei taikyti paregntą antikrizinį veiklos valdymo planą bendrovės veiklos segmentuose. Įmonė pastaruosius du metus bando savarankiškai susidoroti su finansine veiklos valdymo krize. Tačiau net ir padidėjusios pajamos, nepadengia visų sunkumų, su kuriais bendrovė vis dar susiduria ir nepajėgia išspręsti. Suprantama, jog neturint antikrizinio veiklos valdymo plano, bei nesiimat veiksmų, kurie yra būtini, siekiant pagerinti įmonės veiklą ir leisti jai išeiti iš krizinės padėties, bendrovė negalės progresuoti, nebus užtikrinamas jos konkurencingumas, naujų darbo vietų kūrimas ir jau esamų darbo vietų išlaikymas. Kadangi įmonės finansinė padėtis šiuo metu nėra stabili, bendrovė be šio projekto ir jo finansavimo galimybių – negalėtų savarankiškai įsigyti antikrizinio veiklos valdymo plano sukūrimo paslaugų, o to pasėkoje – netektų galimybės gauti profesionalias konsultacijas ir tikslinį planą, kaip greičiau atsigauti po ekonominio nuosmukio ir kokiomis pritaikytomis strategijomis vadovautis atstatant, plečiant, tobulinant įmonės veiklos procesus. Investavus į bendrovės antikrizinių veiklos valdymo paslaugų įsigijimą, bus greičiau ir efektyviau atstatytas įmonės veiklos ir finansinis stabilumas, dėl ko bendrovė galės suskurti daugiau darbo vietų, pasiūlyti konkurencingus atlyginimus, kurie ne tik prisidėtų prie darbo rinkos netolygumo sprendimo, tačiau užtikrintų ir horizontaliųjų principų laikymąsi: lygių galimybių, nediskriminavimo, prieinamumo visiems užtikrinimą. Bus siekiama, jog antikrizinis veiklų valdymo planas būtų orientuotas į inovatyvius ir tvarius sprendimus.
Daugiau
Mažiau
Projekto tikslas
Skatinti greitesnį uždarosios akcinės bendrovės „Kauno piligrimas“ finansinį bei įmonės veiklos atsigavimą po ekonominio nuosmukio.
Programos tipas
Investicijų programa
Prioritetas/Komponentas
Pažangesnė Lietuva
Bendra projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma
20 000,00 €
Teritorija, kuriai tenka didžioji dalis projekto lėšų
Regionų lėšos
Regionas | Regionui skirta lėšų suma |
---|---|
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas | 20000,00 |
Finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinio kodas | Finansavimo šaltinio forma | Finansavimo šaltinio suma |
---|---|---|
1. | Projektams skiriamos finansavimo lėšos | 10 000,00 € |
1.1. | ES fondų lėšos | 10 000,00 € |
1.4. | Bendrojo finansavimo lėšos | 0,00 € |
1.5. | Valstybės biudžeto lėšos | 0,00 € |
1.6. | Valstybės biudžeto lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti | 0,00 € |
2. | Nuosavas įnašas | 10 000,00 € |
2.1. | Nacionalinės viešosios lėšos | 0,00 € |
2.1.1. | Valstybės biudžeto lėšos | 0,00 € |
2.1.2. | Savivaldybės biudžeto lėšos | 0,00 € |
2.1.3. | Kiti viešųjų lėšų šaltiniai | 0,00 € |
2.1.4. | Nacionalinės viešosios lėšos, skirtos ES fondų netinkamam finansuoti PVM apmokėti | 0,00 € |
2.2. | Privačios lėšos | 10 000,00 € |
2.2.1. | Projekto vykdytojo, partnerio (-ių) ir (ar) jungtinio projekto projekto vykdytojo lėšos | 10 000,00 € |
2.2.2. | Kiti lėšų šaltiniai | 0,00 € |
2.2.3. | Privačios lėšos, skirtos ES fondų lėšomis netinkamam finansuoti PVM apmokėti | 0,00 € |
Stebėsenos rodikliai
Pavadinimas | Stebėsenos rodiklio pradinė reikšmė | Stebėsenos rodiklio siektina reikšmė |
---|---|---|
Privačios investicijos, papildančios viešąją paramą, iš kurių dotacijos, finansinės priemonės | 1,00 | 10000,00 |
Projekto veiklos
Sutarties projekto veiklos numeris ir pavadinimas | Sutarties poveiklės numeris ir pavadinimas |
---|---|
05-001-01-08-09-01 Skatinti greitesnį MVĮ atsigavimą po ekonominio nuosmukio (Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionas) | 05-001-01-08-09-01-01 Skatinti greitesnį MVĮ atsigavimą po ekonominio nuosmukio (Vidurio ir Vakarų Lietuvos regionas) |