Dviračių ir pėsčiųjų takų infrastruktūros gerinimas bei darnaus judumo priemonių diegimas Kėdainių mieste Pasibaigęs
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 10-001-06-01-03-(RE)-22-(LT022-01-04-01)-01-08 Dviračių ir pėsčiųjų takų infrastruktūros gerinimas bei darnaus judumo priemonių diegimas Kėdainių mieste Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsKėdainių miesto gyventojai bei Kėdainių mieste besilankantys asmenysDaugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiKėdainių rajono savivaldybės administracijaDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriaiEsami ar būsimi viešosios transporto infrastruktūros, susijusios su planuojama pagal projektą vykdyti veikla, valdytojai (juridiniai asmenys), AB Lietuvos automobilių kelių direkcija. Partneriai galimi, kai projekto lėšomis tvarkomas partnerio turtas, kurio apskaita priklauso partnerio dispozicijai. Tuomet partneris turi prisidėti savo lėšomis prie projekto.Daugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 10-001-06-01-03-(RE)-22-(LT022-01-04-01)-01-08 85 Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsProjektas turi atitikti:
1. Bendruosius projektų atrankos kriterijus, išdėstytus Projektų taisyklių 2 priede.
2. Kėdainių rajono savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintą darnaus judumo mieste planą (toliau – DJMP), kurio parengimas finansuotas 2014–2020 m. ES fondų lėšomis (su visais jo pakeitimais, kurie privalo būti oficialiai suderinti su Susisiekimo ministerija ir Darnaus judumo planų komisija, kaip tai numato Darnaus judumo planų rengimo rekomendacijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gruodžio 27 d. įsakymu Nr. 3-586 „Dėl Darnaus judumo planų rengimo rekomendacijų patvirtinimo).
3. Projektas turi prisidėti prie 2009 m. spalio 30 d. Europos Vadovų Tarybos išvadomis
Nr. 15265/09 patvirtintos Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos, atnaujintos Europos Komisijos 2012 m. kovo 23 d. komunikatu Nr. COM (2012) 128, tikslo „Sujungti regioną“ ir Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos veiksmų plane, patvirtintame Europos Komisijos 2021 m. vasario 15 d. sprendimu Nr. SWD (2021) 24, numatytos politinės srities „Transportas“ tikslų įgyvendinimo.
4. Projektas turi prisidėti ne mažiau kaip prie dviejų produkto ir ne mažiau kaip prie vieno rezultato rodiklio, kurie nurodyti Gairių 2.1 dalyje.
5. Pareiškėjais negali būti juridiniai asmenys, turintys teisę vykdyti ekonominę veiklą.
6. Partneriai projekte galimi, kai projekto lėšomis tvarkomas partnerio turtas, kurio apskaita priklauso partnerio dispozicijai. Tuomet partneris turi prisidėti savo lėšomis prie projekto.
7. Projekto vykdytojas ir (ar) partneris privalo įgyvendinti privalomas matomumo ir informavimo apie projektą veiksmų priemones, numatytas Projektų taisyklių VIII skyriaus pirmajame skirsnyje.
8. Projekto vykdytojas ir (ar) partneris turi laikytis Gairių 3 ir 3.1 dalyse nustatytų reikalavimų dėl horizontaliųjų principų ir Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos laikymosi.
9. DJMP numatytoje teritorijoje vykdomu projektu turi būti plėtojama tik DJMP numatyta bevariklio transporto infrastruktūra, jos papildomi priklausiniai (pvz. saugaus eismo užtikrinimo inžineriniai įrenginiai, saugaus eismo organizavimo bei informavimo įrenginiai, bevariklio transporto priemonių stovėjimo, saugojimo aikštelės ir atitinkama įranga jose). Plėtra turi atitikti pagrindines funkcinės bevariklio transporto infrastruktūros ašis, skirtas susisiekimui (ne rekreacijai), jungiančias pagrindines kasdienes funkcines zonas (gyvenamosios, darbo, paslaugų ir pan.) ir kurių įrengimas užtikrina vientiso, rišlaus ir saugaus savarankiško infrastruktūros tinklo suformavimą.
10. Gali būti plėtojami šie bevariklio transporto infrastruktūros tipai:
10.1. dviračių takai;
10.2. dviračių ir pėsčiųjų takai (kai dviračių ir pėsčiųjų eismas tarpusavyje atskirtas bortu, gerai juntama tekstūros juosta, skirtingomis dangomis ir (ar) dangos spalvomis);
10.3. dviračių gatvės;
10.4. dviračių eismo juostos (tik išskirtiniais atvejais, kai dviračių eismo juostų įrengimas yra galimas pagal gatvių kategorijos tipą, kai dviračių eismo juostos įrengiamos trumpuose dviračių tako ruožuose dėl techninių aplinkybių (pvz., takui priartėjant prie važiuojamosios dalies sankryžos zonoje), kai išsprendžiami visi eismo saugos ir patogumo klausimai ir parenkamos atitinkamos inžinerinės eismo reguliavimo priemonės);
10.5. bendri pėsčiųjų ir dviračių takai (tik išskirtiniais atvejais, kai dėl techninių kliūčių (pvz.: erdvės trūkumo dėl istoriškai susiklosčiusios miesto pastatų ir gatvių infrastruktūros, riboto infrastruktūros statinio pločio, statinio užimamo žemės sklypo riboto pločio, esamų tiltų riboto pločio, gamtosaugos ar paveldosaugos apribojimų ir pan.) atskiro dviračių tako ar dviračių ir pėsčiųjų tako (pagal 2.11.1.2. papunktį) tiesimas yra neįmanomas bei laukiamas pėsčiųjų eismo intensyvumas bus mažas ir dėl mažo eismo intensyvumo dviračių eismas gali vykti vienoje erdvėje su pėsčiaisiais).
11. Projektui įgyvendinti skirtos lėšos gali būti naudojamos:
11.1. naujai bevariklio transporto infrastruktūrai įrengti, įskaitant tiltus, skirtus pėstiesiems ir dviračiams, kai šie tiltai yra neatskiriama įrengto ar įrengiamo dviračių (ir pėsčiųjų) infrastruktūros tinklo dalis, be kurio esamas tinklas netenkintų vientisumo ir junglumo reikalavimų;
11.2. esamai, techninių bei kokybinių reikalavimų neatitinkančiai bevariklio transporto infrastruktūrai rekonstruoti ir jos kapitaliniam remontui;
11.3. esamai pėsčiųjų infrastruktūrai rekonstruoti ir jos kapitaliniam remontui, kai dalis šios infrastruktūros pritaikoma dviračių eismui;
11.4. esamų gatvių važiuojamosioms dalims rekonstruoti ir jų kapitaliniam remontui, kai lėšos naudojamos techniniams sprendiniams, skirtiems gatvės erdvės daliai pritaikyti bevariklio transporto eismui;
11.5. dviračių gatvei įrengti – esamų gatvių važiuojamajai daliai, šalia važiuojamosios dalies esantiems šaligatviams, pėsčiųjų takams pertvarkyti ir (ar) būtinoms inžinerinėms, eismo organizavimo ir kitoms priemonėms, kuriomis gatvės erdvė pritaikoma bevariklio transporto eismui, joje diegti; statybos rūšis – rekonstrukcija arba kapitalinis remontas.
12. Projektui įgyvendinti skirtos lėšos gali būti naudojamos vykdant bendrus kelių ir (ar) gatvių tiesimo ir (ar) rekonstravimo, ir (ar) kapitalinio remonto projektus, kai statybos darbai vykdomi pagal išskirstytas statybos darbų sąmatas, leidžiančias identifikuoti, kad bevariklio transporto infrastruktūrai įrengti skirtos lėšos bus naudojamos tik šiai konkrečiai infrastruktūrai įrengti.
13. Jei pagal Statybos įstatymo reikalavimus ir atitinkamą statybos rūšį nėra privaloma parengti statinio projekto, toks projektas turi būti parengtas vadovaujantis Gairėmis atitinkamai taikant Statybos techninio reglamento STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ nuostatas.
14. Projekto išlaidos, susijusios su inžineriniais tinklais, kaip tai apibrėžta Statybos įstatyme, yra netinkamos finansuoti projekto lėšos, išskyrus šiuos atvejus:
14.1. kai inžineriniai tinklai yra būtini statiniuose vykstantiems technologiniams procesams ir technologinių įrenginių normaliam darbui užtikrinti;
14.2. kai inžineriniai tinklai yra kelio statiniai, kurie, vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, yra kelio (pėsčiųjų ir/ar dviračių tako) sudėtinė dalis ir yra kelio (pėsčiųjų ir/ar dviračių tako) juostoje, o pagrįstais atvejais – ir didesniame plote, kaip tai apibrėžta kelių techniniame reglamente KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-11/3-3 „Dėl kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“ patvirtinimo“, arba kurie yra gatvės elementai, kaip numatyta statybos techniniame reglamente STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. D1-533 „Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ patvirtinimo“.
15. Įgyvendinant „Darnaus judumo mieste planuose numatytų priemonių, prisidedančių prie šiltnamio efektą sukeliančių dujų mažinimo, įgyvendinimas“ veiklą:
15.1. turi būti diegiamos DJMP numatytos priemonės, kurios tiesiogiai prisidės prie šiltnamio efektą sukeliančių dujų mažinimo, pvz., viešojo transporto prieinamumo ir naudojimosi juo skatinimo priemonės (A juostų plėtra, prioritetinių viešojo transporto eismo valdymo sistemų diegimas sankryžose), infrastruktūros ir (ar) inžinerinių sprendimų, ribojančių transporto priemonių su vidaus degimo varikliu patekimo į nustatytas miestų zonas (pvz., mažos taršos zonos), įgyvendinimas, daugiarūšių aikštelių, „P+R“ („Statyk ir važiuok“, angl. Park and Ride) aikštelių, integruotų su viešuoju transportu, už miestų centrų įrengimas ir kt. DJMP numatytos priemonės;
15.2. turi būti siekiama užtikrinti transporto rūšių integraciją, tolygų modalinį pasiskirstymą ir subalansuotą judumo sistemų plėtrą, apimančią šias sritis: viešąjį transportą, bevariklį transportą, eismo saugą ir saugumą, eismo organizavimo valdymą, transporto sistemos visuotinumą ir žmonių, turinčių individualių poreikių, įtrauktį, aplinką mažiau teršiantį transportą, intelektines transporto sistemas;
15.3. Gairių 4-ai veiklai įgyvendinti skirtomis lėšomis negali būti vykdomos veiklos, susijusios su naujų gatvių, kelių tiesimu ar esamų gatvių, kelių remontu ir rekonstrukcija, išskyrus viešojo transporto „A“ juostų plėtrą. Kai kelio ir (ar) gatvės tiesimas ir (ar) rekonstravimas, ir (ar) kapitalinis remontas susijęs su „A“ juostos įrengimu, statybos darbai turi būti vykdomi pagal išskirstytas statybos darbų sąmatas, leidžiančias identifikuoti, kad „A“ juostai įrengti skirtos lėšos bus naudojamos tik šiai konkrečiai kelio ir (ar) gatvės daliai įrengti.
16. Įgyvendinant projektą, kurio vertė viršija 10 mln. Eur, papildomai projekto vykdytojas turi surengti ne mažiau kaip vieną komunikacinį renginį ar įgyvendinti kitą komunikacinę veiklą, taip pat laiku (prieš 2–3 mėnesius) pakviesti ar įtraukti į juos Europos Komisijos ir vadovaujančiosios institucijos atstovus.
17. Kai projektu prisidedama prie funkcinės zonos strategijos ar miesto tvarios plėtros strategijos įgyvendinimo, turi būti įvykdyti šie reikalavimai:
17.1. projektu įgyvendinamas (-i) miesto tvarios plėtros strategijoje ar funkcinės zonos strategijoje numatytas (-i) investicinis (-iai) veiksmas (-ai) ar jo dalis (-ys);
17.2. sudarytos sąlygos savivaldybėms bendrai naudoti viešąją infrastruktūrą ir (ar) bendrai teikti viešąsias paslaugas, kurias numatoma sukurti ar modernizuoti įgyvendinant projektą, t. y. įgyvendintas neinvesticinis veiksmas, susijęs su strategijos investiciniu veiksmu, kuriam įgyvendinti yra skirtas projektas (šis reikalavimas taikomas tik projektams, kuriais prisidedama prie funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo);
17.3. pareiškėjas RPPl administruojančiajai institucijai teikiamame PĮP pateikia nuorodą (-as) į internete paskelbtą miesto tvarios plėtros strategiją ar funkcinės zonos strategiją, prie kurios įgyvendinimo prisideda projektas, ir į susitarimą dėl strategijos įgyvendinimo (kai toks turi būti sudarytas, vadovaujantis Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. sausio 19 d. įsakymu Nr. 1V-30 „Dėl Tvarios miesto plėtros strategijų ir funkcinių zonų strategijų rengimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“, reikalavimais).Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami horizontalieji principai: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kitų aspektų), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.).
2. Laikantis darnaus vystymosi horizontaliojo principo, įgyvendinant projektą turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą ir reikšmingos žalos nedarymo principą. Jokia projekto veikla neturi būti daroma reikšmingos žalos 6 aplinkos tikslams (klimato kaitos švelninimo, prisitaikymo prie klimato kaitos, tausaus vandens ir jūrų išteklių naudojimo ir apsaugos, perėjimo prie žiedinės ekonomikos, įskaitant atliekų prevenciją ir perdirbimą, oro, vandens ar žemės taršos prevencijos ir kontrolės, biologinės įvairovės ir ekosistemų apsaugos ir atkūrimo), nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje.
3. Laikantis lygių galimybių ir nediskriminavimo horizontaliojo principo ir užtikrinant prieinamumo visiems reikalavimą, įgyvendinant projektą, turi būti laikomasi universalaus produktų (gaminių, paslaugų, transporto, fizinės ar e. aplinkos, infrastruktūros), kuriais gali naudotis visi žmonės kuo platesniu mastu, dizaino reikalavimų, neatsižvelgiant į šių produktų funkcijas. Ypač turi būti atsižvelgiama į prieinamumo (įskaitant informacines ir ryšių technologijas) užtikrinimą negalią turintiems asmenims Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos 9 straipsnyje nurodytomis priemonėmis.
4. Siekiant užtikrinti geriausius ir patogiausius sprendimus, skirtus judėjimo, regos, klausos ar kitą negalią turintiems asmenims, visi įgyvendinami sprendimai, diegiant universalaus dizaino ir kitas inžinerines priemones, rengiant statinio projektą turi būti suderinti su asmenų su negalia organizacijomis Statybos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
5. Projekto atitiktį reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertins RPPl administruojančioji institucija, vertindama projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Gairių 1 priedas) nurodytus pagrindimo dokumentus.
6. Projektu įgyvendinamos veiklos negali pažeisti Chartijos pagrindinių teisių: orumo; privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir žmonių su negalia teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.
7. Projektu įgyvendinant veiklas negali būti pažeista Chartijoje įtvirtinta teisė į nuosavybę (žemę, kilnojamąjį turtą, materialųjį ir nematerialųjį turtą).
8. Projektu įgyvendinamos veiklos turi atitikti Chartiją pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01), III priedą. Konkretūs reikalavimai išdėstyti Gairių III skyriuje.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasPo projekto finansavimo pabaigos turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų taisyklių IV skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.Daugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veiklos turi būti baigtos vykdyti iki 2027 m. gruodžio 31 d.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
Valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamento (ES) 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai nuostatas, neteikiama.
Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų taisyklių 2 priede.
https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau -
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijaiProjektų specialieji atrankos kriterijai nenustatomiDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų taisyklės) (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) VII skyriaus pirmajame skirsnyje „Bendrieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“, antrajame skirsnyje „Specialieji projektų išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
2. Tiesioginės projekto išlaidos turi atitikti bent vieną iš ERPF sričių, nustatytų Reglamento (ES) 2021/1058 5 straipsnio 1 dalyje arba 6 straipsnio 1 dalyje.
3. Įgyvendinant projektus, netinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįstamos išlaidos, kurios nurodytos Reglamento (ES) 2021/1058 7 straipsnio 1 dalyje ir Projektų taisyklių 302 punkte, taip pat Projektų taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje „Netinkamos finansuoti išlaidos“ nurodytos išlaidos.
4. Didžiausia galima projektų finansuojamoji dalis negali viršyti 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Pareiškėjas ir (arba) partneris (-iai) privalo prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau kaip 15 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) lėšų.
6. Pagal Gaires kryžminis finansavimas netaikomas.
7. Projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, jeigu projektui skyrus finansavimą pagal Gaires projekto išlaidos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) apmokėtos daugiau nei vieną kartą.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos9 099 453,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasDaugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiDviračių ir pėsčiųjų takų infrastruktūros gerinimas bei darnaus judumo priemonių diegimas Kėdainių mieste:
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 Daugiau Mažiau -
Nuosavo įnašo dydis1 605 785,83 €Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus 5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokleDaugiau Mažiau
-
Priedai
Projekto įgyvendinimo plano forma: https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-igyvendinimo-plano-forma
Projekto sutarties forma: https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-sutarties-forma-1
Daugiau Mažiau
-
ApskritisNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiDviračių ir pėsčiųjų takų infrastruktūros gerinimas bei darnaus judumo priemonių diegimas Kėdainių mieste:
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Dviračiams skirta infrastruktūra, kuriai suteikta parama P.B.2.0058 km 10,90 Dviračiams skirtos infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2064 naudotojai per metus 10950,00 Įgyvendintos darnaus judumo priemonės P.S.2.1035 skaičius 1,00 Daugiau Mažiau -
Kita informacija
SVARBU! Šiuo metu Duomenų mainų svetainėje (DMS) nėra galimybės kartu su PĮP pateikti 5 priedo „Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle“ skaičiuoklės.
Kai skaičiuoklė turi būti teikiama kartu su PĮP, prašome skaičiuoklę pateikti el. paštu info@cpva.lt per 3 d. d. nuo PĮP pateikimo per DMS, pridedant kopiją (Cc) a.kupetauskas@cpva.lt. El. laiške privaloma nurodyti kvietimo numerį.
Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktaiProjektų administravimo ir finansavimo taisyklės (Projektų taisyklės), patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr
Regioninės pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-03 (RE) „Skatinti darnų judumą miestuose“ finansavimo gairės (Gairės), patvirtintomis 2023 m. balandžio 14 d. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymu Nr. 3-192
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/e6a7db50dacb11ed9978886e85107ab2
2022–2030 m. Kauno regiono plėtros planas (RPPl), patvirtintas 2023 m. vasario 23 d. Kauno regiono plėtros tarybos sprendimu Nr. 6KS-8 (aktuali redakcija)
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/8869dc90b35311ed8df094f359a60216Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktaiKiti taikomi teisės aktai nurodyti Gairių III skyriaus 1 punkteDaugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Andrius Kupetauskas Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37063081022 a.kupetauskas@cpva.lt Daugiau Mažiau