Teikiama nuo
2023-01-31 08:00
Teikiama iki
2023-12-29 18:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
79 375 212,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Sostinės regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Naujos kartos Lietuva
Prioritetas
Gerinti skaitmeninį junglumą
Komponentas
Skaitmeninė transformacija ekonomikos augimui
Konkretus uždavinys
Skaitmeninis ryšys
Žingsnis 5G link
Priemonė (reforma ar investicija)
Žingsnis 5G link
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    10-001-05-04-02-01-01 Užtikrinti geografiškai tolygią itin spartaus plačiajuosčio ryšio (bent 100 Mbps spartos su galimybe padidinti iki 1 Gbps) plėtrą (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)
    10-001-05-04-02-01-02 Užtikrinti geografiškai tolygią itin spartaus plačiajuosčio ryšio (bent 100 Mbps spartos su galimybe padidinti iki 1 Gbps) plėtrą (Sostinės regionas)
    10-001-05-04-02-03-02 Itin spartaus ryšio infrastruktūra
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    Visa Lietuva
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    VšĮ „Plačiajuostis internetas“
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    10-001-05-04-02-01-01 85
    10-001-05-04-02-01-02 50
    10-001-05-04-02-03-02 100
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dalis
    Kodas Nuosavo įnašo dalis
    10-001-05-04-02-01-01 15
    10-001-05-04-02-01-02 50
    10-001-05-04-02-03-02 0
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    1.1. Projektų atranka atliekama valstybės projektų planavimo būdu.
    1.2. Galima projekto pareiškėja – viešoji įstaiga „Plačiajuostis internetas“ (toliau – Pareiškėjas). Projektas įgyvendinamas be partnerių.
    1.3. Pagal PFSA finansuojamos veiklos:
    1.3.1. naujų inžinerinių statinių ir įrenginių statyba (įrengimas), įskaitant šviesolaidinių kabelių įrengimą;
    1.3.2. aktyvios ir kitokios reikalingos įrangos įsigijimas:
    1.3.2.1. pasyvinė tinklo įranga (tinklo tankinimo įranga, pasyvaus tinklo tankinimo komutatoriai);
    1.3.2.2. aktyvinė tinklo įranga (komutavimo, maršrutizavimo, tinklo valdymo, saugumo įranga).
    1.4. Projekto veiklos, finansuojamos Investicijų programos lėšomis, gali būti įgyvendinamos iki 2029 m. gruodžio 31 d., o Projekto veiklos, finansuojamos EGADP lėšomis, gali būti įgyvendinamos iki 2026 m. gegužės 1 d. Dėl objektyvių priežasčių, kurių Pareiškėjas negalėjo numatyti paraiškos pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 148.1 papunktyje nustatyto termino.
    1.5. Projektas turi atitikti Projektų taisyklių 2 priede nurodytus bendruosius projektų atrankos kriterijus:
    1.5.1. projektu prisidedama prie Susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės 10-001-05-04-02 „Skatinti pažangių elektroninių ryšių technologijų ir naujos kartos ryšio tinklų (įskaitant 5G ryšį) plėtrą“ Nacionalinio pažangos plano 5.4 uždavinio „Gerinti skaitmeninį junglumą ir didinti susisiekimo infrastruktūros panaudojimo efektyvumą bei sektoriaus kuriamą vertę“;
    1.5.2. projektu prisidedama prie Investicijų programos 7 specialiojo prioriteto „Gerinti skaitmeninį junglumą“ konkretaus uždavinio 7.1 „Skaitmeninis ryšys“;
    1.5.3. projektas atitinka Plėtros plano priedą „Lietuvos Respublikos itin spartaus plačiajuosčio ryšio plėtros 2021–2027 m. plano priemonių planas ir siekiami rodikliai“ (toliau – Plėtros plano priedas); laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jeigu projektas, jo veiklos ir projekto vykdytojas atitinka Plėtros plano priedo 1.1.1 ir 1.1.2 priemonėse projektui, projekto veikloms ir projekto vykdytojui nustatytus reikalavimus;
    1.5.4. projekto tikslai ir veiklos atitinka plano „Naujos kartos Lietuva“ 3 komponentą „Skaitmeninė transformacija ekonomikos augimui“.
    1.6. Projektu turi būti siekiama itin spartaus plačiajuosčio ryšio plėtros ir gigabitinės visuomenės kūrimo tikslų – užtikrinti labai pralaidžių elektroninių ryšių tinklų aprėptį ir skverbtį, atitinkančias skaitmeninei veiklai imlių įmonių poreikius ir pritaikytas tolygiai 5G ryšio tinklų plėtrai.
    1.7. Projektu, kuriuo įgyvendinamos PFSA 2.3 papunktyje nurodytos veiklos, turi būti prisidedama prie Lietuvos Respublikos teritorijos bendrajame plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. rugsėjo 29 d. nutarimu Nr. 789 „Dėl Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano patvirtinimo“, numatytų veiklų prioritetų, susijusių su elektroninių ryšių infrastruktūros plėtra, ir 339, 340 punktuose nurodytų sprendinių.
    1.8. Projekto veiklos turi šalinti Susisiekimo plėtros programoje nustatytų problemų „Nepakankamai (netolygiai) išvystyta pažangių elektroninių ryšių technologijų infrastruktūra komerciškai nepatraukliose vietovėse“ bei „Lėtas naujos elektroninių ryšių infrastruktūros įrengimo procesas“ priežastis.
    1.9. Projektui parengtumo reikalavimai netaikomi.
    1.10. Kartu su projekto įgyvendinimo planu (toliau – PĮP) viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – Administruojančioji institucija) turi būti pateikta:
    1.10.1. projekto investicijų projektas su investicijų skaičiuokle, parengtas vadovaujantis Investicijų projektų rengimo metodika, patvirtinta Administruojančiosios institucijos direktoriaus (dokumentas skelbiamas svetainėse cpva.lt ir esinvesticijos.lt (taikoma, kai investicijų suma, išskyrus (atėmus) jai tenkantį pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokestį, viršija vieną milijoną eurų);
    1.10.2. užpildyta pažyma dėl projekto tinkamų ir netinkamų išlaidų detalizavimo, pateikta PFSA 2 priede.
    1.11. Projektų, įgyvendinamų Investicijų programos lėšomis, veiklos turi būti vykdomos Lietuvos Respublikoje (vietovėse, kuriose šios infrastruktūros plėtros ir paslaugų teikimo negali užtikrinti rinkos dalyviai bei kurios atitinka Bendrojo reglamento 52 straipsnio 3 dalyje ir 52a straipsnio 3 dalyje nustatytus reikalavimus tikslinėms vietovėms, kuriose galima įrengti subsidijuojamą infrastruktūrą):
    1.11.1. Sostinės regione (Vilniaus apskritis);
    1.11.2. Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (visos apskritys, išskyrus Vilniaus apskritį).
    1.12. Projektų, įgyvendinamų EGADP lėšomis, veiklos vykdomos Lietuvos Respublikoje, neskirstant į regionus.
    1.13. Priemonei „Skatinti pažangių elektroninių ryšių technologijų ir naujos kartos ryšio tinklų (įskaitant 5G ryšį) plėtrą“ įgyvendinti numatoma skirti:
    1.13.1. iki 25 000 000 (dvidešimt penkių milijonų) eurų Europos regioninės plėtros fondo (toliau – ERPF) lėšų, iš jų:
    1 169 900 (vieną milijoną vieną šimtą šešiasdešimt devynis tūkstančius devynis šimtus) eurų Sostinės regionui;
    23 830 100 (dvidešimt tris milijonus aštuonis šimtus trisdešimt tūkstančių vieną šimtą) eurų Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui;
    1.13.2. iki 49 000 000 (keturiasdešimt devynių milijonų) eurų EGADP lėšų.
    1.13.3. iki 5 375 212 (penkių milijonų trijų šimtų septyniasdešimt penkių tūkstančių dviejų šimtų dvylikos) eurų 2021–2027 m. ES struktūrinių fondų bendrojo finansavimo lėšų, iš jų:
    1 169 900 (vieną milijoną vieną šimtą šešiasdešimt devynis tūkstančius devynis šimtus) eurų Sostinės regionui;
    4 205 312 (keturis milijonus du šimtus penkis tūkstančių tris šimtus dvylika) eurų Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui.
    1.14. ERPF lėšomis finansuojamam projektui didžiausia galima finansuojamoji dalis sudaro 50 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų Sostinės regionui bei 85 proc. Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui; EGADP lėšomis finansuojamam projektui didžiausia galima finansuojamoji dalis sudaro 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    1.15. Projektu turi būti siekiama PFSA nustatytų stebėsenos rodiklių, kurių skaičiavimo aprašai skelbiami Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Horizontaliųjų principų reikalavimai.
    Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimų, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.) bei atsižvelgiama į Jungtinių Tautų neįgaliųjų teisių konvencijos nuostatas. Neturi būti numatyta projekto įgyvendinimo veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį laikantis HP.
    Projekto įgyvendinimo metu turi būti laikomasi klimato ir aplinkos apsaugos standartų, atsižvelgiant į Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo
    11 straipsnį, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus, Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos Paryžiaus susitarimą. Jokia projekto veikla neturi būti daroma reikšmingos žalos nė vienam iš aplinkos apsaugos 6 tikslų, nurodytų 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje. Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami PFSA 1 priede.

    Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos (toliau - Chartija) reikalavimai.
    Pagal PFSA finansuojamos veiklos nepažeidžia Chartijos pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.
    Įgyvendinant projekto veiklas negali būti pažeista Chartijoje įtvirtinta teisė į nuosavybę (žemę, kilnojamąjį turtą, materialųjį ir nematerialųjį turtą).
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    1.1. Po projekto finansavimo pabaigos penkerius metus turi būti užtikrintas investicijų tęstinumas Projektų taisyklių IV skyriaus 10 skirsnyje nustatyta tvarka.
    1.2. Pareiškėjas projekto įgyvendinimo metu, taip pat po projektiniu laikotarpiu be Administruojančiosios institucijos sutikimo negali perleisti, parduoti, įkeisti turto ar kitokiu būdu suvaržyti intelektinių ar daiktinių teisių į turtą, kuriam įsigyti ar sukurti skiriamos projekto finansavimo lėšos.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    - Projekto veiklos, finansuojamos 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos lėšomis, gali būti įgyvendinamos iki 2029 m. gruodžio 31 dienos.
    - Projekto veiklos, finansuojamos EGADP lėšomis, gali būti įgyvendinamos iki 2026 m. gegužės 1 dienos.
    - Dėl objektyvių priežasčių, kurių Pareiškėjas negalėjo numatyti paraiškos pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų taisyklių nustatyta tvarka, nepažeidžiant Projektų taisyklių 148.1 papunktyje nustatyto termino.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    1. Projektui taikomi Bendrojo reglamento reikalavimai.
    2. Investicijos bus vykdomos Bendrojo reglamento taikymo laikotarpiu, t. y. iki 2027 m. gruodžio 31 d. Tuo atveju, jei bus priimtas naujas reglamentas, pakeisiantis Bendrąjį reglamentą, arba šio reglamento galiojimas bus pratęstas, investicijų vykdymas pagal PFSA aprašą bus pratęstas.
    3. Išlaidų tinkamumo finansuoti ribojimai netaikomi.
    4. Tinkamos finansuoti išlaidos yra visos fiksuotojo plačiajuosčio ryšio tinklo (įskaitant 5G ryšį) diegimo, valdymo ir eksploatavimo išlaidos.
    5. Valstybės pagalba projektui teikiama pagal Bendrojo reglamento 52 straipsnio 6 dalie b punktą ir 52 a straipsnio 7 dalies b punktą netaikant konkurencinės atrankos procedūros, pagalbos suma negali viršyti tinkamų finansuoti išlaidų ir investicijos veiklos pelno skirtumo. Veiklos pelnas iš tinkamų finansuoti išlaidų atskaitomas ex ante, remiantis pagrįstomis prognozėmis, ir patikrinamas ex post, taikant lėšų susigrąžinimo mechanizmą.
    6. Tinkamos finansuoti šių alternatyvių rūšių investicijos:
    6.1. į fiksuotojo plačiajuosčio ryšio tinklo diegimą siekiant prijungti namų ūkius ir socialinę bei ekonominę pažangą skatinančius subjektus vietovėse, kuriose nėra tinklo, galinčio patikimai užtikrinti ne mažesnę kaip 100 Mbps atsisiuntimo (ribinę) spartą ar kuriose jis būtų patikimai suplanuotas įdiegti per trejus metus nuo planuojamos pagalbos priemonės paskelbimo arba per tą patį laikotarpį, kuriuo diegiamas subsidijuojamas tinklas ir kuris negali būti trumpesnis nei dveji metai; vietovės, kuriose yra bent vienas tinklas arba kuriose jis patikimai suplanuotas, galinčios patikimai užtikrinti ne mažesnę kaip 100 Mbps atsisiuntimo spartą, neįtraukiamos; remiamas tinklas turi užtikrinti bent dvigubai didesnę atsisiuntimo ir išsiuntimo spartą, palyginti su esamais arba patikimai suplanuotais tinklais, ir patikimai užtikrinti ne mažesnę kaip 300 Mbps atsisiuntimo ir 100 Mbps išsiuntimo (tikslinę) spartą;
    6.2. į fiksuotojo plačiajuosčio ryšio tinklo diegimą siekiant prijungti tik socialinę ir ekonominę pažangą skatinančius subjektus vietovėse, kuriose yra tik vienas tinklas, galintis patikimai užtikrinti ne mažesnę kaip 100 Mbps, bet ne didesnę kaip 300 Mbps atsisiuntimo (ribinę) spartą, ar kuriose jis būtų patikimai suplanuotas įdiegti per trejus metus nuo planuojamos pagalbos priemonės paskelbimo arba per tą patį laikotarpį, kuriuo diegiamas subsidijuojamas tinklas ir kuris negali būti trumpesnis nei dveji metai; vietovės, kuriose yra bent vienas tinklas arba kuriose jis patikimai suplanuotas, galinčios patikimai užtikrinti ne mažesnę kaip 300 Mbps atsisiuntimo spartą, neįtraukiamos; vietovės, kuriose yra bent du tinklai arba kuriose jie patikimai suplanuoti, galinčios patikimai užtikrinti ne mažesnę kaip 100 Mbps atsisiuntimo spartą, taip pat neįtraukiamos; remiamas tinklas turi užtikrinti bent dvigubai didesnę atsisiuntimo ir išsiuntimo spartą, palyginti su esamais arba patikimai suplanuotais tinklais, ir patikimai užtikrinti ne mažesnę kaip 1 Gbps atsisiuntimo (tikslinę) spartą;
    6.3. į 5G ryšio diegimą vietovėse, kuriose judriojo ryšio tinklai nebuvo įdiegti arba kuriose yra tik judriojo ryšio tinklai, kuriais gali būti palaikomas iki 3G judriojo ryšio paslaugų teikimas, ir kuriose nėra nei 4G, nei 5G judriojo ryšio tinklų arba nėra patikimai planuojama juos įdiegti per trejus metus nuo planuojamos pagalbos priemonės paskelbimo arba per tą patį laikotarpį, kuriuo diegiamas subsidijuojamas tinklas ir kuris negali būti trumpesnis nei dveji metai.
    7. PFSA aprašo 5.6 papunktyje  nurodytų alternatyvių investicijų tinkamumas finansuoti patikrinamas remiantis žemėlapiais ir rengiant viešas konsultacijas. Bendrojo reglamento 3 dalyje nurodytas žemėlapių ir viešų konsultacijų rengimas turi atitikti visus šiuos reikalavimus:
    7.1. rengiant žemėlapius nurodomos geografinės tikslinės vietovės, kurioms numatoma taikyti viešosios intervencijos priemones, ir atsižvelgiama į visus esamus viešuosius ir privačiuosius tinklus, galinčius patikimai užtikrinti Bendrojo reglamento 3 dalyje nurodytą ribinę spartą, priklausomai nuo investicijų rūšies. Žemėlapiai rengiami:
    7.1.1. tik fiksuotojo ryšio tinklams adresų lygmeniu pagal aprėpiamus objektus;
    7.1.2. fiksuotosios belaidės prieigos tinklams adresų lygmeniu pagal aprėpiamus objektus arba ne didesnių kaip 100×100 metrų tinklelių pagrindu; 5.7.2. abiejų Bendrojo reglamento 5.5.1.1 ir 5.5.1.2 papunkčių atveju žemėlapiai visada tikrinami per viešas konsultacijas.
    8. Viešos konsultacijos rengiamos atitinkamoje interneto svetainėje (taip pat nacionaliniu lygmeniu), skelbiamos planuojamos priemonės pagrindinės charakteristikos ir žemėlapyje nustatytų geografinių tikslinių vietovių sąrašas. Per viešas konsultacijas suinteresuotųjų šalių prašoma:
    8.1. pateikti pastabų dėl priemonės ir pagrįstos informacijos apie savo tinklus, galinčius patikimai užtikrinti Bendrojo reglamento 3 dalyje nurodytą ribinę spartą tikslinėje vietovėje;
    8.2. pateikti informaciją apie tikslinėje vietovėje esančius arba patikimai suplanuotus įdiegti tinklus per trejus metus nuo planuojamos pagalbos priemonės paskelbimo; jeigu pagalbos teikimas subsidijuojamai infrastruktūrai diegti užtrunka trumpiau arba ilgiau nei trejus metus, vertinant, ar diegtini ankstesniame sakinyje nurodyti tinklai yra patikimai suplanuoti, turi būti taikomas tas pats laikotarpis, kuris negali būti trumpesnis nei dveji metai.
    9. Viešos konsultacijos trunka mažiausiai trisdešimt dienų.
    10. Projektas turi apimti reikšmingas investicijas į pasyviąją infrastruktūrą, viršijančias nedideles investicijas, susijusias tik su aktyviųjų tinklo komponentų atnaujinimu. Pagal PFSA aprašą valstybės pagalba projektui teikiama taip:
    10.1. netaikant konkurencinės atrankos procedūros pagalba teikiama valdžios institucijai, kad ji tiesiogiai arba per vidaus subjektą diegtų ir valdytų fiksuotojo plačiajuosčio ryšio tinklą, atitinkamai valdžios institucija arba vidaus subjektas per subsidijuojamą tinklą teikia tik didmenines paslaugas;
    10.2. valdžios institucija užtikrina, kad tinklo veiklai naudojamų lėšų ir kitų turimų lėšų apskaita būtų atskirta;
    10.3. bet kokia koncesija arba kitas patikėjimas trečiajai šaliai kurti arba eksploatuoti tinklą suteikiamas vykdant atvirą, skaidrią ir nediskriminacinę konkurencinės atrankos procedūrą, atitinkančią viešųjų pirkimų taisyklių principus ir technologinio neutralumo principą, ir nedarant poveikio taikytinoms viešųjų pirkimų taisyklėms, remiantis ekonomiškai naudingiausiu pasiūlymu.
    11. Valstybės pagalba sumuojama pagal Bendrojo reglamento 8 straipsnio nuostatas.
    12. Valstybės pagalbos suteikimo kontrolė ir stebėsena vykdoma pagal Bendrojo reglamento 12 straipsnį.
    13. Patvirtinamieji dokumentai, reikalingi nustatyti, kad tenkinamos Bendrajame reglamente nustatytos sąlygos, turės būti saugomi dešimt metų nuo paskutinės valstybės pagalbos suteikimo pagal PFSA aprašą dienos.
    14. Valstybės pagalbos teikėjas registruoja informaciją apie suteiktą valstybės pagalbą ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre.

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede
    https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Specialieji ir prioritetiniai projektų atrankos kriterijai nėra nustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Kvietimo projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    Maksimali galima balų suma: Minimali privaloma surinkti balų suma:
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1.1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VII skyriuje ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    1.2. Netinkamos finansuoti projekto lėšos:
    1.2.1. žemės įsigijimo išlaidos, viršijančios 5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
    2.2.2. nekilnojamojo turto įsigijimo išlaidos;
    1.2.3. paprastojo ir kapitalinio remonto išlaidos;
    1.2.4. įrangos, įrenginių ir kito turto lizingo (finansinės nuomos) išlaidos;
    1.2.5. įrangos, įrenginių ir kito turto atsarginių ir (ar) pakaitinių dalių įsigijimo išlaidos;
    1.2.6. transporto priemonių pirkimo, lizingo (finansinės nuomos), eksploatavimo ir susijusios išlaidos;
    1.2.7. naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    1.2.8. PĮP parengimo ir projekto vykdymo išlaidos, išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas;
    1.2.9. išlaidos už leidimų ir (ar) dokumentų gavimą, už kurių gavimą teisės aktų nustatyta tvarka yra atsakingas projekto vykdytojas;
    1.2.10. baudos, bylinėjimosi išlaidos, delspinigiai.
    1.3. Nepiniginis Pareiškėjo įnašas laikomas netinkamomis finansuoti išlaidomis.
    1.4. Investicijų projekto parengimo išlaidos (jų kompensavimas) yra tinkamos finansuoti projekto lėšos ir tuo atveju, kai jos patirtos iki PĮP pateikimo.
    1.5. Projekto vykdytojo darbo užmokesčio išlaidos yra tinkamos finansuoti projekto išlaidos, finansuojamos Europos Sąjungos fondų lėšomis.
    1.6. Pareiškėjo prašymu išankstiniai (avansiniai) mokėjimai gali būti atliekami Projektų taisyklėse numatyta tvarka.
    1.7. Pagal PFSA kryžminis finansavimas netaikomas.
    1.8. Projektas gali būti finansuojamas iš daugiau kaip vieno Europos Sąjungos fondo, užtikrinant, kad tos pačios išlaidos nėra finansuojamos daugiau kaip vieną kartą.,Projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VII skyriuje ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    1.2. Netinkamos finansuoti projekto lėšos:
    1.2.1. žemės įsigijimo išlaidos, viršijančios 5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
    2.2.2. nekilnojamojo turto įsigijimo išlaidos;
    1.2.3. paprastojo ir kapitalinio remonto išlaidos;
    1.2.4. įrangos, įrenginių ir kito turto lizingo (finansinės nuomos) išlaidos;
    1.2.5. įrangos, įrenginių ir kito turto atsarginių ir (ar) pakaitinių dalių įsigijimo išlaidos;
    1.2.6. transporto priemonių pirkimo, lizingo (finansinės nuomos), eksploatavimo ir susijusios išlaidos;
    1.2.7. naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    1.2.8. PĮP parengimo ir projekto vykdymo išlaidos, išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas;
    1.2.9. išlaidos už leidimų ir (ar) dokumentų gavimą, už kurių gavimą teisės aktų nustatyta tvarka yra atsakingas projekto vykdytojas;
    1.2.10. baudos, bylinėjimosi išlaidos, delspinigiai.
    1.3. Nepiniginis Pareiškėjo įnašas laikomas netinkamomis finansuoti išlaidomis.
    1.4. Investicijų projekto parengimo išlaidos (jų kompensavimas) yra tinkamos finansuoti projekto lėšos ir tuo atveju, kai jos patirtos iki PĮP pateikimo.
    1.5. Projekto vykdytojo darbo užmokesčio išlaidos yra tinkamos finansuoti projekto išlaidos, finansuojamos Europos Sąjungos fondų lėšomis.
    1.6. Pareiškėjo prašymu išankstiniai (avansiniai) mokėjimai gali būti atliekami Projektų taisyklėse numatyta tvarka.
    1.7. Pagal PFSA kryžminis finansavimas netaikomas.
    1.8. Projektas gali būti finansuojamas iš daugiau kaip vieno Europos Sąjungos fondo, užtikrinant, kad tos pačios išlaidos nėra finansuojamos daugiau kaip vieną kartą.,1.1. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VII skyriuje ir viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros parengtose Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, kurios skelbiamos Europos Sąjungos fondų investicijų interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt, išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    1.2. Netinkamos finansuoti projekto lėšos:
    1.2.1. žemės įsigijimo išlaidos, viršijančios 5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų;
    2.2.2. nekilnojamojo turto įsigijimo išlaidos;
    1.2.3. paprastojo ir kapitalinio remonto išlaidos;
    1.2.4. įrangos, įrenginių ir kito turto lizingo (finansinės nuomos) išlaidos;
    1.2.5. įrangos, įrenginių ir kito turto atsarginių ir (ar) pakaitinių dalių įsigijimo išlaidos;
    1.2.6. transporto priemonių pirkimo, lizingo (finansinės nuomos), eksploatavimo ir susijusios išlaidos;
    1.2.7. naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    1.2.8. PĮP parengimo ir projekto vykdymo išlaidos, išskyrus investicijų projekto parengimo išlaidas;
    1.2.9. išlaidos už leidimų ir (ar) dokumentų gavimą, už kurių gavimą teisės aktų nustatyta tvarka yra atsakingas projekto vykdytojas;
    1.2.10. baudos, bylinėjimosi išlaidos, delspinigiai.
    1.3. Nepiniginis Pareiškėjo įnašas laikomas netinkamomis finansuoti išlaidomis.
    1.4. Investicijų projekto parengimo išlaidos (jų kompensavimas) yra tinkamos finansuoti projekto lėšos ir tuo atveju, kai jos patirtos iki PĮP pateikimo.
    1.5. Projekto vykdytojo darbo užmokesčio išlaidos yra tinkamos finansuoti projekto išlaidos, finansuojamos Europos Sąjungos fondų lėšomis.
    1.6. Pareiškėjo prašymu išankstiniai (avansiniai) mokėjimai gali būti atliekami Projektų taisyklėse numatyta tvarka.
    1.7. Pagal PFSA kryžminis finansavimas netaikomas.
    1.8. Projektas gali būti finansuojamas iš daugiau kaip vieno Europos Sąjungos fondo, užtikrinant, kad tos pačios išlaidos nėra finansuojamos daugiau kaip vieną kartą.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    25 000 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė
    Daugiau Mažiau
  • EGADP subsidijos lėšos
    49 000 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Bendrojo finansavimo lėšos
    5 375 212,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dalis
    Kodas Nuosavo įnašo dalis
    10-001-05-04-02-01-01 15
    10-001-05-04-02-01-02 50
    10-001-05-04-02-03-02 0
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Užtikrinti geografiškai tolygią itin spartaus plačiajuosčio ryšio (bent 100 Mbps spartos su galimybe padidinti iki 1 Gbps) plėtrą (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas):
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 0,5000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-03 01 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1121,5600 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Užtikrinti geografiškai tolygią itin spartaus plačiajuosčio ryšio (bent 100 Mbps spartos su galimybe padidinti iki 1 Gbps) plėtrą (Sostinės regionas):
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 0,5000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-03 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1342,5700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    Itin spartaus ryšio infrastruktūra:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FS-001-03 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1342,5700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 0,5000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedą (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr) parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu: https://dms.investis.lt.
    Esant DMS funkcinių galimybių neužtikrinimui – užpildyta ir kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašyta Projekto įgyvendinimo plano forma (word formatu) su reikiamais priedais teikiama el. paštu info@cpva.lt.
    Duomenų teikimo per Europos Sąjungos investicijų administravimo informacinės sistemos mainų svetainę tvarkos aprašo nuoroda: https://esinvesticijos.lt/igyvendinimas-1/dms
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    10 priedas: Užpildytas Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas (pateiktas PFSA 1 priede) 3 priedas: Informacija apie projektui taikomus aplinkosaugos reikalavimus 5 priedas: Investicijų projektas kartu su investicijų skaičiuokle 9 priedas: Pažyma dėl projekto tinkamų ir netinkamų išlaidų detalizavimo (pateikta PFSA 2 priede)
    Daugiau Mažiau
  • Priedai

    1. PĮP forma (Projekto taisyklių 1 priedas „Projekto įgyvendinimo plano forma“;https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr); 
    2. Projekto sutarties forma ( Projekto taisyklių 3 priedas „Projekto sutartis“; https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr).

    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Užtikrinti geografiškai tolygią itin spartaus plačiajuosčio ryšio (bent 100 Mbps spartos su galimybe padidinti iki 1 Gbps) plėtrą (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas):
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Papildomos įmonės, turinčios itin didelio pralaidumo plačiajuostę prieigą P.B.2.0042 įmonės 1231,00
    Papildomi būstai, turintys itin didelio pralaidumo plačiajuostę prieigą P.B.2.0041 būstai 13851,00
    Įmonės, turinčios plačiajuosčio ryšio prieigos prie itin didelio pralaidumo tinklo abonementą R.B.2.2054 įmonės 1108,00
    Būstai, turintys plačiajuosčio ryšio prieigos prie itin didelio pralaidumo tinklo abonementą R.B.2.2053 būstai 12466,00
    Užtikrinti geografiškai tolygią itin spartaus plačiajuosčio ryšio (bent 100 Mbps spartos su galimybe padidinti iki 1 Gbps) plėtrą (Sostinės regionas):
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Įmonės, turinčios plačiajuosčio ryšio prieigos prie itin didelio pralaidumo tinklo abonementą R.B.2.2054 įmonės 105,00
    Papildomos įmonės, turinčios itin didelio pralaidumo plačiajuostę prieigą P.B.2.0042 įmonės 117,00
    Būstai, turintys plačiajuosčio ryšio prieigos prie itin didelio pralaidumo tinklo abonementą R.B.2.2053 būstai 953,00
    Papildomi būstai, turintys itin didelio pralaidumo plačiajuostę prieigą P.B.2.0041 būstai 1058,00
    Itin spartaus ryšio infrastruktūra:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Gigabitinis junglumas užtikrintas privačioms ir viešosioms įmonėms, nevyriausybinėms ir vyriausybinėms organizacijoms ir savivaldybių institucijoms (socialinę ir ekonominę pažangą skatinantiems subjektams) R.S.1.3088 vnt. 5000,00
    Sukurta gigabitinės spartos infrastruktūra P.S.1.1086 vnt. 50,00
    Sukurta gigabitinės spartos infrastruktūra P.S.1.1087 km 2000,00
    Daugiau Mažiau
  • Kita informacija

    Pareiškėjas, dalyvaudamas priemonėje ir vykdydamas projektą, turi užtikrinti, kad:

    • projektas būtų įgyvendinamas pagal kvietime, ES ir nacionaliniuose teisės aktuose nustatytas sąlygas bei tvarką;
    • PĮP vertinimo metu neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios LR ir (arba) ES finansiniams interesams; 
    • pareiškėjo vadovo ar įgalioto asmens, privatūs interesai yra suderinti su visuomenės viešaisiais interesais;
    • projekte atlikti ir (ar) numatomi atlikti pirkimai bus vykdomi, vadovaujantis LR viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
    • bus imtasi tinkamų priemonių, siekiant užkirsti kelią sukčiavimui, korupcijai, interesų konfliktams ir dvigubam finansavimui, kurie kenkia ES finansiniams interesams
    • pareiškėjo planuojamų įgyvendinti projekto veiklų išlaidos nebus finansuojamos pagal kitus pareiškėjo įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus;
    • VšĮ „Centrinė projektų valdymo agentūra“ (toliau – CPVA) pateiks šiuos duomenis: galutinio lėšų gavėjo pavadinimą; paslaugų teikėjo, rangovo arba subteikėjo, subrangovo pavadinimą (kai galutinis lėšų gavėjas yra perkančioji organizacija); lėšų gavėjo tikrojo (-ųjų) savininko (-ų) arba paslaugų teikėjo, rangovo vardą, pavardę ir gimimo datą. Duomenų kaupimą ir saugojimą vykdys CPVA;
    • bus duotas sutikimas svetainėje esinvesticijos.lt ir kitose su ES investicijomis susijusiose interneto svetainėse bei komunikacijos, matomumo priemonėse visuomenės informavimo tikslais bus paskelbti šie duomenys: projekto vykdytojo pavadinimas, partnerio pavadinimas, JP projekto vykdytojo pavadinimas (fizinio asmens vardo ir pavardės viešinimo trukmė yra 2 metai), rangovo ir subrangovo, prekių tiekėjo ir subtiekėjo, paslaugų teikėjo ar subteikėjo pavadinimas (kai vykdomi viešieji pirkimai ar ne perkančiosios organizacijos pirkimai, projekto pavadinimas, projekto tikslas ir rezultatai, projekto pradžios ir pabaigos laikas, bendra projekto vertė, ES lėšų šaltinio (fondo) pavadinimas ir jo finansavimo dydis, su projektu susijusi intervencinės priemonės sritis, projekto įgyvendinimo vietos šalies nuoroda arba geografinė padėtis; 
    • projekto vykdytojo pagrindinėje interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir socialiniuose tinkluose per 20 darbo dienų nuo projekto sutarties pasirašymo dienos bus paskelbtas trumpas projekto aprašymas, kuriame pristatomos visos įgyvendinant projektą suplanuotos veiklos, poveiklės, nurodomi projekto tikslai bei rezultatai ir informuojama apie gautą ES finansavimą.
    • bus sudarytos sąlygos ES ir (ar) nacionalinių institucijų atstovams atlikti ex-ante pirkimų patikrinimus, taip pat tikrinti, ar suteiktas finansavimas yra naudojamas laikantis ES ir nacionalinių taisyklių reikalavimų, pirmiausia: sukčiavimo, korupcijos, interesų konfliktų prevencijos ir dvigubo finansavimo srityse. 
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1.1. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-05-04-02 „Skatinti pažangių elektroninių ryšių technologijų ir naujos kartos ryšio tinklų (įskaitant 5G ryšį) plėtrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – PFSA) yra parengtas atsižvelgiant į:
    1.1.1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės;
    1.1.2. 2021 m. vasario 12 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2021/241, kuriuo nustatoma ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė;
    1.1.3. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentą (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2021 m. liepos 23 d. Komisijos reglamentu (ES) 2021/1237 (toliau – Bendrasis reglamentas);
    1.1.4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, patvirtintą 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos sprendimu, kuriuo patvirtinama „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo ir „Europos socialinio fondo +“ Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo (apie nurodytą sprendimą Europos Komisija pranešė dokumentu Nr. C(2022) 5742);
    1.1.5. 2021 m. liepos 28 d. Europos Tarybos įgyvendinimo sprendimą dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ (toliau – planas „Naujos kartos Lietuva“) įvertinimo patvirtinimo;
    1.1.6. 2021–2030 metų nacionalinį pažangos planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 988 „Dėl 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“ (toliau – Nacionalinis pažangos planas);
    1.1.7. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 245 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos patvirtinimo“ (toliau – Susisiekimo plėtros programa);
    1.1.8. Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų taisyklės);
    1.2. PFSA vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos PFSA 1.1 papunktyje nurodytuose teisės aktuose, Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatyme, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatyme, Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatyme, Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Strateginio valdymo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymo, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 141 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“, Vadovaujančiosios, administruojančiosios ir audito institucijų funkcijų, įgyvendinant Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 25 d. nutarimu Nr. 1322 „Dėl pasirengimo administruoti Europos Sąjungos lėšas ir jų administravimo“, 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    1.1.1. Lietuvos Respublikos itin spartaus plačiajuosčio ryšio plėtros 2021–2027 m. planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2021 m. spalio 4 d. įsakymu Nr. 3-477 „Dėl Lietuvos Respublikos itin spartaus plačiajuosčio ryšio plėtros 2021–2027 m. plano patvirtinimo“ (toliau – Plėtros planas);
    1.1.2. Lietuvos Respublikos penktosios kartos judriojo ryšio (5G) plėtros 2020–2025 m. gaires, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 577 „Dėl Lietuvos Respublikos penktosios kartos judriojo ryšio (5G) plėtros 2020–2025 m. gairių patvirtinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Vitalijus Zlotnikovas Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37065365065 v.zlotnikovas@cpva.lt
    Daugiau Mažiau