Teikiama nuo
2024-01-02 08:00
Teikiama iki
2024-06-21 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
1 691 000,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis sektorius
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Sostinės regionas
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Suteikti daugiau vienodų galimybių už prieinamą kainą laiku gauti kokybiškas ir tvarias paslaugas, įskaitant paslaugas, kuriomis skatinamos galimybės gauti būstą ir į asmenį orientuotą priežiūrą, įskaitant sveikatos priežiūrą; modernizuoti socialinės
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    11-001-02-10-02 -03-01 Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija, ankstyvoji intervencija, pagalba ir žalos mažinimas Sostinės regione
    11-001-02-10-02 -03-02 Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija, ankstyvoji intervencija, pagalba ir žalos mažinimas Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    - specialistai – asmenys, dirbantys savivaldybių VSB, mokyklose, NTAKD, SAM, psichologai;
    - 11–29 metų amžiaus vaikai ir jaunimas, bandantis vartoti ar nereguliariai vartojantis psichoaktyviąsias medžiagas;
    - asmenys, dirbantys naktiniuose klubuose, baruose ir kitose pasilinksminimo vietose.,- specialistai – asmenys, dirbantys savivaldybių VSB, mokyklose, NTAKD, SAM, psichologai;
    - 11–29 metų amžiaus vaikai ir jaunimas, bandantis vartoti ar nereguliariai vartojantis psichoaktyviąsias medžiagas;
    - asmenys, dirbantys naktiniuose klubuose, baruose ir kitose pasilinksminimo vietose
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD)
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    Savivaldybių visuomenės sveikatos biurai (VSB)
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    11-001-02-10-02 -03-01 100 proc.
    11-001-02-10-02 -03-02 100 proc.
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dalis
    Kodas Nuosavo įnašo dalis
    11-001-02-10-02 -03-01 Netaikoma
    11-001-02-10-02 -03-02 Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Pagal Aprašą finansuojamos veiklos (veiklų numeracija pateikta kaip Apraše):
    2.1.1. psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo ankstyvoji intervencija Sostinės ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regionuose:
    2.1.1.1. trijų ankstyvosios intervencijos programų parengimas naudoti Lietuvoje – metodinės medžiagos parengimas (mokslinių tyrimų įrodymais grįstų intervencijos programų įsigijimas, vertimas, pritaikymas Lietuvai, standartizuotos programos vedimo medžiagos (skaidrių, praktinio vadovo, dalijamosios medžiagos ir pan.) parengimas, parengtos medžiagos platinimas);
    2.1.1.2. dviejų naujų ankstyvosios intervencijos programų galimybių studijos atlikimas (siekiant nustatyti dvi naujas ankstyvosios intervencijos programas vystymui Lietuvoje);
    2.1.1.3. specialistų (visuomenės sveikatos biurų, mokyklų darbuotojų, socialinių darbuotojų, psichologų) mokymų programos parengimas ir mokymai bei supervizijos ankstyvosios intervencijos vykdymo, tinkamo nukreipimo į ankstyvosios intervencijos programą temomis;
    2.1.1.4. ankstyvosios intervencijos programų bandomojo projekto įgyvendinimas (teikiant paslaugą tikslinės grupės asmenims, bandantiems vartoti ar nereguliariai vartojantiems psichoaktyviąsias medžiagas) bei įgyvendinto bandomojo projekto vertinimas;
    2.1.1.5. ankstyvosios intervencijos vykdymui paremti ir (ar) informacijai apie ankstyvosios intervencijos programas skleisti skirtų interneto tinklalapio ir (ar) mobiliosios programėlės sukūrimas, įdiegimas bei palaikymas arba esamų interneto tinklalapio ir (ar) mobiliosios programėlės papildymas (atnaujinimas) bei palaikymas;
    2.1.2. psichoaktyviųjų medžiagų prevencijos ir žalos mažinimo priemonių taikymas jaunimo pasilinksminimo vietose, ypač naktinio miesto aplinkoje – naktiniuose klubuose, baruose ir pan. Sostinės regione ir Vakarų ir vidurio Lietuvos regione:
    2.1.2.1. situacijos analizės atlikimas (vykdomas tyrimas savivaldybių lygmeniu, siekiant išsiaiškinti psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo pasilinksminimo vietose problematiką ir mastą, atliekama gautų tyrimo rezultatų analizė, atrenkamos bandomosios savivaldybės bandomajam projektui (bandomajam tyrimui) įgyvendinti, atliekama gerosios užsienio šalių praktikos ir jos pritaikymo Lietuvoje vykdant projekto veiklas analizė);
    2.1.2.2. metodinės medžiagos parengimas (mokslinių tyrimų įrodymais grįstos programos vertimas, standartizuotos programos vedimo medžiagos (praktinio vadovo, dalijamosios medžiagos ir pan.) parengimas, parengtos medžiagos platinimas);
    2.1.2.3. bandomojo projekto (bandomojo tyrimo) įgyvendinimas (pagal 2.1.2.2 papunktyje nurodytą parengtą metodinę medžiagą apmokomi specialistai, dirbsiantys 3 bandomosiose savivaldybėse, kurios bus atrinktos atlikus 2.1.2.1 papunktyje nurodytą situacijos analizę, 2 Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (toliau – NTAKD) atstovai (projekto koordinatoriai) ir Sveikatos apsaugos ministerijos atstovas (toliau – SAM), koordinuosiantys bandomąjį tyrimą bei apmokytų specialistų veiklos priežiūrą, renkama ir vertinama informacija apie programos vykdymą bandomosiose savivaldybėse, reikalingus pakeitimus programai pagerinti);
    2.1.2.4. specialistų kvalifikacijos tobulinimas (savivaldybių visuomenės sveikatos biurų specialistų – instruktorių, galinčių apmokyti pasilinksminimo vietų darbuotojus, parengimas vykdant mokymus, supervizijas ir kitų formų kvalifikacijos tobulinimo veiklas, jiems reikalingos mokymo programos ir internetinio mokymo modulio parengimas ir sklaida);
    2.1.2.5. naktinių klubų, barų, festivalių ir kitų pasilinksminimo vietų, kuriose vartojamos psichoaktyviosios medžiagos, administracijos, aptarnavimo srityje dirbančių darbuotojų apmokymas bei kompetencijų palaikymas siekiant atpažinti ir laiku bei tinkamai reaguoti į apsvaigusius nuo psichoaktyviųjų medžiagų asmenis, tinkamai informuoti apie su psichoaktyviųjų medžiagų vartojimu susijusias rizikas ir žalą, neparduoti alkoholinių gėrimų stipriai apsvaigusiems asmenims, bendradarbiauti su kitomis įstaigomis ar organizacijomis ir kita;
    2.1.2.6. informacinės sąmoningumo didinimo medžiagos, skirtos visuomenei, pasilinksminimo vietų darbuotojams, specialistams, parengimas ir sklaida;
    2.1.2.7. organizuotų mokymų ir kvalifikacijos palaikymo veiklų rezultatų ir poveikio vertinimas ir įgyvendinimo modelio nacionaliniu lygiu parengimas (rekomendacijos dėl teisės aktų pakeitimų ir jiems įgyvendinti reikalingų teisinių, finansinių ir organizacinių priemonių).
    Pagal šį Aprašą įgyvendinamas vienas projektas.

    Projektu privalomos įgyvendinti visos Aprašo 2.1.1 ir 2.1.2 papunkčiuose nurodytos veiklos
    Pagal Aprašo veiklas parengtos mokymo programos ir (ar) metodinės medžiagos, ir (ar) galimybių studijos, ir (ar) modeliai turi būti patvirtinti pagal projekto vykdytojo vidaus tvarką.

    Partnerių atranką vykdo pareiškėjas iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai – VšĮ Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – administruojančioji institucija).
    Partnerių (VSB) atrankos kriterijai
    Įgyvendinant Aprašo 2.1.1 papunktyje nurodytą veiklą VSB turi atitikti visus tris nurodytus kriterijus:
    -Apmokytų ankstyvosios intervencijos specialistų, kurie gali vykdyti ankstyvosios intervencijos programą, kurios vykdymą organizuoja asmens gyvenamosios vietos savivaldybės teritorijoje veikiantis VSB arba kitos savivaldybės VSB, teikiantis visuomenės sveikatos priežiūros paslaugas pagal savivaldybių bendradarbiavimo sutartį, skaičius savivaldybėje – mažiausiai 2 specialistai - Pateikiamas pažymėjimas su ankstyvosios intervencijos programos kodu 213001292;
    - VSB ankstyvosios intervencijos programa buvo vykdoma paskutinius 3 metus - Pateikiami duomenys iš NTAKD pateiktų ankstyvosios intervencijos programos vykdymo ataskaitų;
    - VSB per metus (2021–2023 m. laikotarpiu) ankstyvosios intervencijos programą baigė ne mažiau kaip 10 dalyvių arba per paskutinius trejus metus ankstyvosios intervencijos programą baigė ne mažiau kaip 30 dalyvių - Pateikiami duomenys iš NTAKD pateiktų ankstyvosios intervencijos programos vykdymo ataskaitų).
    Įgyvendindamas Aprašo 2.1.2 papunktyje nurodytą veiklą VSB turi atitikti bent vieną lentelėje nurodytą kriterijų:
    - VSB, kurio aptarnaujamoje (-ose) savivaldybėje (-ėse) turi būti du arba daugiau naktiniai klubai ir (ar) naktiniai barai, veikiantys naktį po 22 val., arba savivaldybės teritorijoje vyksta bent vienas muzikos festivalis (prašome įvardinti) (Muzikos festivalis – periodiškai (kartą per metus) vykstantis renginys, kurio metu koncertuoja keli skirtingi atlikėjai, pardavinėjami alkoholiniai gėrimai, o renginys trunka ilgiau nei vieną dieną.) - Nuoroda į viešai skelbiamą informaciją;
    - Savivaldybėje, kurioje veikia VSB ar teikiamos paslaugos pagal savivaldybių bendradarbiavimo sutartį, užregistruota daugiau nei 70 licencijų verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais viešojo maitinimo įstaigose - Licencijų informacinės sistemos duomenys (https://www.licencijavimas.lt).

    Partneriu gali būti tik VSB, atitinkantis Apraše nustatytus atrankos kriterijus ir pasirašęs su NTAKD dvišalę bendradarbiavimo įgyvendinant projektą sutartį.

    Iki projekto sutarties sudarymo pareiškėjas su partneriais turi sudaryti partnerystės sutartis, kuriose turi būti nustatytos tarpusavio teisės, lėšų pasiskirstymas, vykdomos veiklos, pareigos ir atsakomybės įgyvendinant projektą. Iki projekto sutarties sudarymo pareiškėjas su partneriu (-iais) susitaria dėl tarpusavio teisių ir pareigų įgyvendinant projektą ir pateikia administruojančiajai institucijai tai įrodantį dokumentą.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Negali būti numatyti projekto apribojimai, kurie turėtų neigiamą poveikį moterų ir vyrų lygybės ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principų (toliau – horizontalieji principai) įgyvendinimui. Taip pat pareiškėjas turi įvertinti galimybę prisidėti prie horizontaliųjų principų įgyvendinimo rengiant PFSA nurodytas veiklas. Projekto veiklos ir rezultatai turi būti prieinami visiems dalyviams, taip pat ir turintiems skirtingų poreikių (judėjimo, klausos ar kitą negalią turintiems asmenims ir pan.):
    - projekto veiklos prireikus turi būti organizuojamos patalpose, prieinamose judėjimo, regos ar kitą negalią turintiems asmenims;
    - projekto medžiaga ir sukurti produktai prireikus turi būti pritaikyti regos ar kitą negalią turintiems asmenims.

    Projekto įgyvendinimo metu neturi būti pažeidžiamas HP laikymasis. HP – darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ir kitų aspektų), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą.

    Projektų atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimai pateikiami PFSA priede „Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas“.
    Priemonės veiklos atitinka Chartiją pagal 2016 m. liepos 23 d. Europos Komisijos pranešimą – Rekomendacijų, kaip užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų skirstant Europos struktūrinių ir investicinių fondų (ESI fondų) paramą (2016/C 269/01), III priedą.
    Pagal PFSA finansuojamos veiklos neturi riboti ar pažeisti Chartijoje apibrėžtų pagrindinių teisių: orumo, asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gero administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos reikalavimų.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Papildomi reikalavimai, kurie nėra nurodyti PAFT, nenustatyti.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Finansuojamos veiklos turi būti baigtos įgyvendinti iki 2027 m. gruodžio 31 d. Tam tikrais atvejais dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, finansuojamų veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas PAFT nustatyta tvarka ne ilgiau kaip iki 2029 m. rugpjūčio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai valstybės pagalbai

    Pagal Aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (OL 2010 C 83, p. 47) 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) nuostatas, neteikiama

    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede: https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Specialieji ir prioritetiniai projektų atrankos kriterijai nėra nustatomi.
    Daugiau Mažiau
  • Kvietimo projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    Maksimali galima balų suma: Minimali privaloma surinkti balų suma:
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    Išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai nustatyti PAFT VII skyriuje „Projektų išlaidų reikalavimai“ ir Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, patvirtintose viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2023 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 2023/8-246 (https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/rekomendacijos-del-projektu-islaidu-atitikties-europos-sajungos-fondu-reikalavimams).

    Projekto vykdytojas teikia administruojančiajai institucijai informaciją apie ESF+ projekto dalyvius vadovaudamasis PAFT IV skyriaus 6 skirsniu ir Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m.  birželio 11 d.  įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“ patvirtinta Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcija (aktuali versija), kuri skelbiama https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-dalyviu-informacijos-administravimo-instrukcija.

    Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų.

    Projekto vykdytojui, vadovaujantis PAFT numatytomis sąlygomis, gali būti mokamas avansas.

    Projekto išlaidos projekto įgyvendinimo metu apmokamos išlaidų kompensavimo būdu projekto vykdytojui deklaruojant patirtas ir apmokėtas išlaidas, supaprastintai apmokamas išlaidas arba kartu derinant šias abi apmokėjimo formas.

    Projektui taikomi supaprastinti išlaidų dydžiai, kurie nurodyti skiltyje „Projektų veiklų įgyvendinimui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai“.

    Netinkamos finansuoti projekto lėšomis išlaidos nustatytos PAFT VII skyriaus „Projektų išlaidų reikalavimai“ 3 skirsnyje. Be kitų šiame skirsnyje nurodytų reikalavimų, ESF+ finansavimo reikalavimų neatitinkančiomis išlaidomis taip pat laikomos:
    - naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    - vienkartinės priemonės ir kanceliarinės prekės, tokios kaip popierius, rašikliai ir pan.;
    - nepiniginis projekto vykdytojo / partnerio įnašas.

    Darbo užmokesčio išlaidų pagrįstumas. Sudarant projekto biudžetą ir nustatant išlaidas projektą vykdantiems asmenims, kurie yra projekto vykdytojo darbuotojai ar planuojami įdarbinti nauji darbuotojai, būtina remtis dabartiniu darbo užmokesčiu analogiškoms tos institucijos pareigybėms. Įkainiui pagrįsti gali būti pateikti įrodantys dokumentai, pavyzdžiui, 3-12 mėn. laikotarpio analogiškos pareigybės nuasmenintas priskaitymo-apmokėjimo žiniaraštis, įrodantis DU paskyrimo ir išmokėjimo faktą. Valstybės tarnautojų, biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio valandinis įkainis turi būti apskaičiuotas vadovaujantis nacionaliniais teisės aktais, reglamentuojančiais tokių darbuotojų darbo užmokesčio apskaičiavimą.,Išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai nustatyti PAFT VII skyriuje „Projektų išlaidų reikalavimai“ ir Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, patvirtintose viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus 2023 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 2023/8-246 (https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/rekomendacijos-del-projektu-islaidu-atitikties-europos-sajungos-fondu-reikalavimams).

    Projekto vykdytojas teikia administruojančiajai institucijai informaciją apie ESF+ projekto dalyvius vadovaudamasis PAFT IV skyriaus 6 skirsniu ir Tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m.  birželio 11 d.  įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“ patvirtinta Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcija (aktuali versija), kuri skelbiama https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projekto-dalyviu-informacijos-administravimo-instrukcija.

    Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (ar) partnerių lėšų.

    Projekto vykdytojui, vadovaujantis PAFT numatytomis sąlygomis, gali būti mokamas avansas.
    Projekto išlaidos projekto įgyvendinimo metu apmokamos išlaidų kompensavimo būdu projekto vykdytojui deklaruojant patirtas ir apmokėtas išlaidas, supaprastintai apmokamas išlaidas arba kartu derinant šias abi apmokėjimo formas.

    Projektui taikomi supaprastinti išlaidų dydžiai, kurie nurodyti skiltyje „Projektų veiklų įgyvendinimui taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai“.

    Netinkamos finansuoti projekto lėšomis išlaidos nustatytos PAFT VII skyriaus „Projektų išlaidų reikalavimai“ 3 skirsnyje. Be kitų šiame skirsnyje nurodytų reikalavimų, ESF+ finansavimo reikalavimų neatitinkančiomis išlaidomis taip pat laikomos:
    - naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
    - vienkartinės priemonės ir kanceliarinės prekės, tokios kaip popierius, rašikliai ir pan.;
    - nepiniginis projekto vykdytojo / partnerio įnašas.

    Darbo užmokesčio išlaidų pagrįstumas. Sudarant projekto biudžetą ir nustatant išlaidas projektą vykdantiems asmenims, kurie yra projekto vykdytojo darbuotojai ar planuojami įdarbinti nauji darbuotojai, būtina remtis dabartiniu darbo užmokesčiu analogiškoms tos institucijos pareigybėms. Įkainiui pagrįsti gali būti pateikti įrodantys dokumentai, pavyzdžiui, 3-12 mėn. laikotarpio analogiškos pareigybės nuasmenintas priskaitymo-apmokėjimo žiniaraštis, įrodantis DU paskyrimo ir išmokėjimo faktą. Valstybės tarnautojų, biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio valandinis įkainis turi būti apskaičiuotas vadovaujantis nacionaliniais teisės aktais, reglamentuojančiais tokių darbuotojų darbo užmokesčio apskaičiavimą.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    1 343 898,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos socialinis fondas +
    Daugiau Mažiau
  • Bendrojo finansavimo lėšos
    347 102,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Nuosavo įnašo dalis
    Kodas Nuosavo įnašo dalis
    11-001-02-10-02 -03-01 Netaikoma
    11-001-02-10-02 -03-02 Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija, ankstyvoji intervencija, pagalba ir žalos mažinimas Sostinės regione:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-03 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1342,5700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-007-01 03 Dirbančiųjų mokymo valandos fiksuotasis įkainis 12,5200 EUR https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-07-01-dirbanciuju-mokymo-valandos-fiksuotojo-vieneto-ikainio-nustatymo-tyrimas
    FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1624,5100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija, ankstyvoji intervencija, pagalba ir žalos mažinimas Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione:
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-04 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1624,5100 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-01 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 18,5000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-007-01 03 Dirbančiųjų mokymo valandos fiksuotasis įkainis 12,5200 EUR https://www.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-07-01-dirbanciuju-mokymo-valandos-fiksuotojo-vieneto-ikainio-nustatymo-tyrimas
    FS-001-03 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1342,5700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FS-001-02 02 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 22,3900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 6 priedas: Ministerijos, o kai įgyvendinami regionų plėtros planų projektai (toliau – RPPl projektai), – regiono plėtros tarybos (toliau – RPT) parengtas dokumentas su suderinimo žyma 9 priedas: Įgaliojimas pasirašyti PĮP, jei jį pasirašo ne pareiškėjo įstaigos vadovas 10 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys projekto išlaidų pagrįstumą (sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas (pvz., Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje) ir kt.) 11 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys darbo užmokesčio išlaidų pagrįstumą (veiklų sąrašas, kuriame būtų nurodytos projektą vykdančių asmenų darbo valandos projekte, įkainis (valandinis arba mėnesinis), jo pagrindimas) 12 priedas: Pareiškėjo įsipareigojimo padengti netinkamas finansuoti, tačiau šiam projektui įgyvendinti būtinas išlaidas, ir tinkamas išlaidas, kurių nepadengia projekto finansavimas, pagrindimo dokumentai. 13 priedas: Informacija apie projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėjus ir partnerius (jei projektas įgyvendinamas su partneriu (-iais)
    Daugiau Mažiau
  • PĮP suderinimas su atsakinga institucija
    Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija
    Daugiau Mažiau
  • Priedai

    1. 2022–2030 metų sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 11-001-02-10-02 „Stiprinti gyventojų psichikos sveikatą bei plėtoti psichoaktyviųjų medžiagų ir kitų priklausomybę sukeliančių veiksnių kontrolę ir vartojimo prevenciją“ projektų finansavimo sąlygų aprašas Nr. 1:
    V-1255 Dėl 2022–2030 metų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos sveikatos išsaugojimo ir ... (e-tar.lt) 
     
    2. Projekto sutarties forma:
    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/14e33320f1ed11ec8fa7d02a65c371ad/asr (žr. „23. PAFT 3 priedas Projekto sutartis)

    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija, ankstyvoji intervencija, pagalba ir žalos mažinimas Sostinės regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Paramą gavusių nacionalinio, regionų ar vietos lygmens viešojo administravimo ar viešąsias paslaugas teikiančių įstaigų skaičius P.B.2.0518 subjektai 3,00
    Asmenų, kurie po dalyvavimo veiklose pagerino sveikatos raštingumo kompetenciją, dalis R.S.2.3523 proc. 80,00
    Specialistų, kurie po dalyvavimo veiklose įgijo ar patobulino kvalifikaciją, dalis R.S.2.3524 proc. 90,00
    Asmenys, dalyvavę sveikatos raštingumo didinimo veiklose P.S.2.1519 asmenys 100,00
    Specialistai, dalyvavę kvalifikacijos tobulinimo ar perkvalifikavimo veiklose P.S.2.1520 asmenys 15,00
    Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija, ankstyvoji intervencija, pagalba ir žalos mažinimas Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Paramą gavusių nacionalinio, regionų ar vietos lygmens viešojo administravimo ar viešąsias paslaugas teikiančių įstaigų skaičius P.B.2.0518 subjektai 17,00
    Asmenų, kurie po dalyvavimo veiklose pagerino sveikatos raštingumo kompetenciją, dalis R.S.2.3523 proc. 80,00
    Specialistų, kurie po dalyvavimo veiklose įgijo ar patobulino kvalifikaciją, dalis R.S.2.3524 proc. 90,00
    Asmenys, dalyvavę sveikatos raštingumo didinimo veiklose P.S.2.1519 asmenys 3000,00
    Specialistai, dalyvavę kvalifikacijos tobulinimo ar perkvalifikavimo veiklose P.S.2.1520 asmenys 125,00
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi rengiant, teikiant ir vertinant projekto įgyvendinimo planą, priimant sprendimą dėl projekto finansavimo, sudarant projekto sutartį ir įgyvendinant projektą, finansuojamą pagal 2022–2030 metų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 11-001-02-10-02 „Stiprinti gyventojų psichikos sveikatą bei plėtoti psichoaktyviųjų medžiagų ir kitų priklausomybę sukeliančių veiksnių kontrolę ir vartojimo prevenciją“ aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2022 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. V-1255 „Dėl 2022–2030 metų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 11-001-02-10-02 „Stiprinti gyventojų psichikos sveikatą bei plėtoti psichoaktyviųjų medžiagų ir kitų priklausomybę sukeliančių veiksnių kontrolę ir vartojimo prevenciją“ aprašo patvirtinimo“, 1 priedą „2022–2030 metų sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 11-001-02-10-02 „Stiprinti gyventojų psichikos sveikatą bei plėtoti psichoaktyviųjų medžiagų ir kitų priklausomybę sukeliančių veiksnių kontrolę ir vartojimo prevenciją“ projektų finansavimo sąlygų aprašas Nr. 1“:
    1.1. bendrieji teisės aktai:
    1.1.1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES)2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės;
    1.1.2. 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos sprendimas Nr. C(2022)5742, kuriuo patvirtinta 2021–2027 metų Europos Sąjungos investicijų programa (toliau – Investicijų programa);
    1.1.3. 2020 m. rugsėjo 9 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas Nr. 998 „Dėl 2021–2030 m. nacionalinio pažangos plano patvirtinimo“.
    1.1.4. 2021 m. balandžio 28 d Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimas Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“;
    1.1.5. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymas Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, kuriuo patvirtintos 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos, Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės (toliau – Administravimo taisyklės) ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės (toliau – PAFT);
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    1.2. specialusis teisės aktas:
    Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. sausio 18 d. įsakymas Nr. V-60/V-39 „Dėl Ankstyvosios intervencijos programos vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Ankstyvosios intervencijos programos vykdymo tvarkos aprašas).
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Dalia Martusevičienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnysis projektų vadovas 37061637202 d.martuseviciene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau