Teikiama nuo
2023-08-17 14:00
Teikiama iki
2023-12-04 17:00 Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
30 592 000,00 €
Projektų atrankos būdas
Planavimas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
30 592 000,00 €
Regionas
Netaikoma
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija
Administruojanti institucija
Inovacijų agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Teisingos pertvarkos fondas
Konkretus uždavinys
Pertvarka kuria siekiama įgyv. ES 2030 m. energ. ir klimato srities tikslus ir 2050 m. užtikrinti neutralaus poveikio klimatui ES ekon. remiantis Paryžiaus susitarimu, kylančio soc. poveikio, poveikio užimtumui, ekon. poveikio, poveikio aplinkai kl.
  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    05-001-01-06-03-01-03 Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Akmenės rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija)
    05-001-01-06-03-01-04 Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Jonavos rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija)
    05-001-01-06-03-01-05 Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Mažeikių rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija)
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    -Akmenės r. savivaldybės administracija;
    -Jonavos r. savivaldybės administracija;
    -Mažeikių r. savivaldybės administracija;
    -Uždaroji akcinė bendrovė „Akmenės laisvoji ekonominė zona“., Akmenės r. savivaldybės administracija;
    -Jonavos r. savivaldybės administracija;
    -Mažeikių r. savivaldybės administracija;
    -Uždaroji akcinė bendrovė „Akmenės laisvoji ekonominė zona“.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Akmenės r. sav. administracija, uždaroji akcinė bendrovė „Akmenės laisvoji ekonominė zona“, Jonavos rajono savivaldybės administracija, Mažeikių rajono savivaldybės administracija
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    • Pramonės parkų operatoriai ar LEZ valdymo bendrovės;
    • Iš Akmenės r., Jonavos r., Mažeikių r. savivaldybių biudžetų išlaikomos biudžetinės įstaigos;
    • Akmenės r. savivaldybės administracija;
    • Kiti juridiniai asmenys, kuriems valstybė ar savivaldybė gali tiesiogiai ar netiesiogiai per kitus ūkio subjektus daryti lemiamą įtaką, pvz., uždaroji akcinė bendrovė „Akmenės vandenys“, uždaroji akcinė bendrovė „Jonavos vandenys“, uždaroji akcinė bendrovė „Mažeikių vandenys“ ir pan.;
    • AB „Energijos skirstymo operatorius“ (toliau – ESO) ir (arba) „Litgrid“, AB;
    • Akcinė bendrovė Lietuvos automobilių kelių direkcija.
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    05-001-01-06-03-01-03 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto veiklos, plačiau Žr. PFSA 5.9 p.
    05-001-01-06-03-01-04 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto veiklos, plačiau Žr. PFSA 5.9 p.
    05-001-01-06-03-01-05 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto veiklos, plačiau Žr. PFSA 5.9 p.
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Reikalavimai projektui nurodyti Projektų finansavimo sąlygų aprašo (PFSA) 2.16.1 p., bei pridedamas priedas prie kvietimo WORD formatu "Reikalavimai projektui". https://www.etar.lt/portal/lt/legalAct/3ac06b9036ba11ee9de9e7e0fd363afc

    Pakeitimai: 2023 m. spalio 11 d. Nr. 4-574
    https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/1f3c1550681411ee9fc7ee37cec6fc59
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    Neutralumas – projektas negali daryti neigiamo poveikio HP.

    Įgyvendinant projektą neturi būti pažeidžiami HP: darnaus vystymosi, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą; lygių galimybių ir nediskriminavimo (dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos, negalios ar kt.), įskaitant prieinamumo visiems reikalavimo užtikrinimą (paslaugų, infrastruktūros, fizinės ar e. aplinkos sprendimai, informacijos, transporto prieinamumo ir pan.); inovatyvumo (kūrybingumo) (vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.). Projektuose neturi būti numatyta veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį įgyvendinant HP.

    Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas PFSA 1 priede.

    Projekto veiklos, vadovaujantis 2021 m. vasario 18 d. Komisijos pranešimu 2021/C 58/01 patvirtintomis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis, atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems Reglamento (ES) 2020/852 17 straipsnio 1 dalies a–f punktuose, arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą veiklos ciklą.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projektų veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 30 mėnesių nuo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka. Projekto veiklos turi būti baigtos ne vėliau kaip iki 2026 m. rugpjūčio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede: https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    PFSA 9 punkte nurodyti išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai:

    9.1. Projekto išlaidos turi atitikti PFSA 9.2–9.5 papunkčiuose ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    9.2. Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
    9.2.1. Pagal Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 (de minimis pagalba):
    9.2.1.1. techninio projekto parengimo ir techninio projekto ekspertizės išlaidos;
    9.2.1.2. prijungimo prie inžinerinių tinklų paslaugų teikimo išlaidos.
    9.2.2. Pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 56 straipsnio nuostatas:
    9.2.2.1. inžinerinių tinklų (vandentiekio, kanalizacijos ir kitų inžinerinių tinklų, išskyrus energetikos infrastruktūrą) tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos (išskyrus vietinių inžinierinių tinklų tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidas);
    9.2.2.2. susisiekimo komunikacijų (kelių, gatvių, šaligatvių, automobilių stovėjimo aikštelių ir kt. (įskaitant jų apšvietimą) tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos.
    9.2.3. Pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 130 punkto ir 48 straipsnio 4 dalies nuostatas – energetikos infrastruktūros tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos (išskyrus prisijungimo prie elektros ar dujų tinklų mokestį).
    9.3. PFSA 9.2.2.1 ir 9.2.2.2 papunkčiuose nurodytos išlaidos yra tinkamos tik tuo atveju, jeigu nėra kuriama speciali infrastruktūra kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 33 punkte ir 56 straipsnio 7 dalyje (PFSA 9.2.2.1 ir 9.2.2.2 papunkčiuose nurodytos išlaidos patiriamos pramoninės teritorijos, pramonės parko ar LEZ teritorijoje arba iki pramoninės teritorijos, pramonės parko ar LEZ teritorijos, bet tik iki tokio žemės sklypo arba žemės sklypo dalies, kuris negali turėti konkrečių investuotojų, ribų).
    9.4. Projekto darbų ir kitų paslaugų įkainiai nustatomi pagal investicijų projekto rengimo metu vėliausiai išleistas uždarosios akcinės bendrovės Statybos produkcijos sertifikavimo centro registruotas rekomendacijas ir, jei įkainiai nėra nustatyti šiose rekomendacijose, remiantis darbų ir kitų paslaugų rinkos kainomis ir (arba) projektinėmis sąmatomis ir (arba) tiekėjų (rangovų) pasiūlymais.
    9.5. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:
    9.5.1. Nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje.
    9.5.2. Neįvardytos PFSA 9.2 ir 9.3 papunkčiuose tinkamomis finansuoti išlaidomis.
    9.5.3. Projekto PVM yra netinkamas finansuoti, jeigu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus projekto PVM galima įtraukti į PVM atskaitą, net jeigu toks PVM į atskaitą įtrauktas nebuvo.
    9.6. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne lėšų suma, nei reikalaujama.
    9.7. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo arba projekto partnerio lėšų.
    9.8. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    9.9. Projektų veiklos atitinkamai apskričiai, nurodytai Teritoriniame teisingos pertvarkos plane, priskiriamos vadovaujantis Investicijų programos projektų išlaidų paskirstymo regionams rekomendacijų (toliau – Rekomendacijos) 2.6 papunkčiu ir atsižvelgiant į Rekomendacijų 2 lentelėje „Investicijų priskyrimo IP regionui vertinimo principai ir pavyzdžiai pagal projektų pobūdį“ pateiktus pavyzdžius. Rekomendacijos paskelbtos interneto svetainėje https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programos-projektu-islaidu-paskirstymo-regionams-rekomendacijos., PFSA 9 punkte nurodyti išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai:

    9.1. Projekto išlaidos turi atitikti PFSA 9.2–9.5 papunkčiuose ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    9.2. Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
    9.2.1. Pagal Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 (de minimis pagalba):
    9.2.1.1. techninio projekto parengimo ir techninio projekto ekspertizės išlaidos;
    9.2.1.2. prijungimo prie inžinerinių tinklų paslaugų teikimo išlaidos.
    9.2.2. Pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 56 straipsnio nuostatas:
    9.2.2.1. inžinerinių tinklų (vandentiekio, kanalizacijos ir kitų inžinerinių tinklų, išskyrus energetikos infrastruktūrą) tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos (išskyrus vietinių inžinierinių tinklų tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidas);
    9.2.2.2. susisiekimo komunikacijų (kelių, gatvių, šaligatvių, automobilių stovėjimo aikštelių ir kt. (įskaitant jų apšvietimą) tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos.
    9.2.3. Pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 130 punkto ir 48 straipsnio 4 dalies nuostatas – energetikos infrastruktūros tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos (išskyrus prisijungimo prie elektros ar dujų tinklų mokestį).
    9.3. PFSA 9.2.2.1 ir 9.2.2.2 papunkčiuose nurodytos išlaidos yra tinkamos tik tuo atveju, jeigu nėra kuriama speciali infrastruktūra kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 33 punkte ir 56 straipsnio 7 dalyje (PFSA 9.2.2.1 ir 9.2.2.2 papunkčiuose nurodytos išlaidos patiriamos pramoninės teritorijos, pramonės parko ar LEZ teritorijoje arba iki pramoninės teritorijos, pramonės parko ar LEZ teritorijos, bet tik iki tokio žemės sklypo arba žemės sklypo dalies, kuris negali turėti konkrečių investuotojų, ribų).
    9.4. Projekto darbų ir kitų paslaugų įkainiai nustatomi pagal investicijų projekto rengimo metu vėliausiai išleistas uždarosios akcinės bendrovės Statybos produkcijos sertifikavimo centro registruotas rekomendacijas ir, jei įkainiai nėra nustatyti šiose rekomendacijose, remiantis darbų ir kitų paslaugų rinkos kainomis ir (arba) projektinėmis sąmatomis ir (arba) tiekėjų (rangovų) pasiūlymais.
    9.5. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:
    9.5.1. Nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje.
    9.5.2. Neįvardytos PFSA 9.2 ir 9.3 papunkčiuose tinkamomis finansuoti išlaidomis.
    9.5.3. Projekto PVM yra netinkamas finansuoti, jeigu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus projekto PVM galima įtraukti į PVM atskaitą, net jeigu toks PVM į atskaitą įtrauktas nebuvo.
    9.6. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne lėšų suma, nei reikalaujama.
    9.7. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo arba projekto partnerio lėšų.
    9.8. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    9.9. Projektų veiklos atitinkamai apskričiai, nurodytai Teritoriniame teisingos pertvarkos plane, priskiriamos vadovaujantis Investicijų programos projektų išlaidų paskirstymo regionams rekomendacijų (toliau – Rekomendacijos) 2.6 papunkčiu ir atsižvelgiant į Rekomendacijų 2 lentelėje „Investicijų priskyrimo IP regionui vertinimo principai ir pavyzdžiai pagal projektų pobūdį“ pateiktus pavyzdžius. Rekomendacijos paskelbtos interneto svetainėje https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programos-projektu-islaidu-paskirstymo-regionams-rekomendacijos., PFSA 9 punkte nurodyti išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai:

    9.1. Projekto išlaidos turi atitikti PFSA 9.2–9.5 papunkčiuose ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.
    9.2. Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos:
    9.2.1. Pagal Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013 (de minimis pagalba):
    9.2.1.1. techninio projekto parengimo ir techninio projekto ekspertizės išlaidos;
    9.2.1.2. prijungimo prie inžinerinių tinklų paslaugų teikimo išlaidos.
    9.2.2. Pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 56 straipsnio nuostatas:
    9.2.2.1. inžinerinių tinklų (vandentiekio, kanalizacijos ir kitų inžinerinių tinklų, išskyrus energetikos infrastruktūrą) tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos (išskyrus vietinių inžinierinių tinklų tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidas);
    9.2.2.2. susisiekimo komunikacijų (kelių, gatvių, šaligatvių, automobilių stovėjimo aikštelių ir kt. (įskaitant jų apšvietimą) tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos.
    9.2.3. Pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 130 punkto ir 48 straipsnio 4 dalies nuostatas – energetikos infrastruktūros tiesimo, kapitalinio remonto arba rekonstravimo išlaidos (išskyrus prisijungimo prie elektros ar dujų tinklų mokestį).
    9.3. PFSA 9.2.2.1 ir 9.2.2.2 papunkčiuose nurodytos išlaidos yra tinkamos tik tuo atveju, jeigu nėra kuriama speciali infrastruktūra kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 33 punkte ir 56 straipsnio 7 dalyje (PFSA 9.2.2.1 ir 9.2.2.2 papunkčiuose nurodytos išlaidos patiriamos pramoninės teritorijos, pramonės parko ar LEZ teritorijoje arba iki pramoninės teritorijos, pramonės parko ar LEZ teritorijos, bet tik iki tokio žemės sklypo arba žemės sklypo dalies, kuris negali turėti konkrečių investuotojų, ribų).
    9.4. Projekto darbų ir kitų paslaugų įkainiai nustatomi pagal investicijų projekto rengimo metu vėliausiai išleistas uždarosios akcinės bendrovės Statybos produkcijos sertifikavimo centro registruotas rekomendacijas ir, jei įkainiai nėra nustatyti šiose rekomendacijose, remiantis darbų ir kitų paslaugų rinkos kainomis ir (arba) projektinėmis sąmatomis ir (arba) tiekėjų (rangovų) pasiūlymais.
    9.5. Pagal PFSA netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:
    9.5.1. Nurodytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje.
    9.5.2. Neįvardytos PFSA 9.2 ir 9.3 papunkčiuose tinkamomis finansuoti išlaidomis.
    9.5.3. Projekto PVM yra netinkamas finansuoti, jeigu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus projekto PVM galima įtraukti į PVM atskaitą, net jeigu toks PVM į atskaitą įtrauktas nebuvo.
    9.6. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo ir (arba) kitų šaltinių lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne lėšų suma, nei reikalaujama.
    9.7. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo arba projekto partnerio lėšų.
    9.8. Kryžminis finansavimas netaikomas.
    9.9. Projektų veiklos atitinkamai apskričiai, nurodytai Teritoriniame teisingos pertvarkos plane, priskiriamos vadovaujantis Investicijų programos projektų išlaidų paskirstymo regionams rekomendacijų (toliau – Rekomendacijos) 2.6 papunkčiu ir atsižvelgiant į Rekomendacijų 2 lentelėje „Investicijų priskyrimo IP regionui vertinimo principai ir pavyzdžiai pagal projektų pobūdį“ pateiktus pavyzdžius. Rekomendacijos paskelbtos interneto svetainėje https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/2021-2027-metu-europos-sajungos-fondu-investiciju-programos-projektu-islaidu-paskirstymo-regionams-rekomendacijos.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    30 592 000,00 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Teisingos pertvarkos fondas
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Akmenės rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija):
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Jonavos rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija):
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Mažeikių rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija) :
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Esant DMS funkcinių galimybių neužtikrinimui – užpildyta ir kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašyta Projekto įgyvendinimo plano forma (word formatu) su reikiamais priedais teikiama el. paštu.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    9 priedas: PFSA 1 priedas, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimams įvertinti 10 priedas: Jei projekto veikla (-os) finansuojama (-os) pagal Reglamentą (ES) Nr. 1407/2013, užpildyta „Vienos įmonės“ deklaraciją, pagal ES investicijų interneto svetainėje https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/viena-imone-deklaracijos-forma paskelbtą formą (toliau – „Vienos įmonės“ deklaracija) 11 priedas: Jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties kopija arba analogiško susitarimo dėl partnerystės kopija, jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais) 12 priedas: LEZ valdymo bendrovių ir (arba) pramonės parkų operatorių sutarčių kopijos dėl teisės valdyti LEZ ar pramonės parką 13 priedas: Deklaracija ir paaiškinimai, kad vykdant projekto veiklas statybų metu susidariusios atliekos bus sutvarkytos pagal galiojančius Lietuvos Respublikos normatyvinius dokumentus 14 priedas: Deklaracija ir paaiškinimai, kad projekto veiklos nebus vykdomos užtvindytose teritorijose ir nepatenka į teritorijas, kuriose fiksuojamas didelis staigus kritulių kiekis, kuris gali sudaryti nuošliaužas 15 priedas: Deklaracija ir paaiškinimai, kad pareiškėjas ir (arba) projekto partneris turi teisę naudoti paviršinį ar požeminį vandenį (sutartis su vandens tiekimo įmone arba gręžinio registracijos dokumentas) ir moka gamtos išteklių mokesčius 16 priedas: Pareiškėjo ir (arba) partnerio teisę disponuoti valstybės ir (arba) savivaldybės žemės sklypu, kurio paskirtis yra tinkama pramoninei teritorijai, pramonės parkui ar LEZ kurti ar plėtoti, pagrindžiantys dokumentai 17 priedas: Parengto ir patvirtinto teritorijos, kurioje kuriamas ar plėtojamas pramonės parkas ar LEZ, detaliojo ar specialiojo plano kopija 18 priedas: Pareiškėjo arba partnerio įsipareigojimas padengti netinkamas finansuoti, tačiau projektui įgyvendinti būtinas išlaidas, ir tinkamas išlaidas, kurių nepadengia projekto finansavimas, įrodantys dokumentai 19 priedas: Koncepcija, kaip įgyvendinant projektą ir 5 metus po projekto finansavimo pabaigos bus užtikrinta, kad į pramoninę teritoriją, pramonės parką ar LEZ bus pritrauktos aplinkos atžvilgiu tvarios investicijos, t. y. Lietuvos ar užsienio investuotojai, vykdantys tvarias veiklas 20 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys projekto biudžeto pagrįstumą 21 priedas: Finansavimo šaltinius (pareiškėjo ir (arba) partnerio įnašą į tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų padengimą) pagrindžiantys dokumentai 22 priedas: Projekto veiklos pelno skaičiavimai, remiantis Rekomendacijomis dėl projektų veiklos pelno skaičiavimo, parengtomis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir skelbiamomis interneto svetainėje 23 priedas: Deklaracija ir paaiškinimai, kad bus laikomasi reikalavimų dėl statybinių atliekų susidarymo ir tvarkymo 24 priedas: Iki 2023 m. gruodžio 22 d. pateikti Statinio statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto techninio projekto bendrąją dalį. Nepateikus iki nustatyto termino, PĮP atmetamas 25 priedas: Su PĮP, turi būti pateiktas investicijų projektą su sąnaudų ir naudos analizės rezultatų skaičiuokle 26 priedas: Dokumentai, įrodantys pareiškėjo ir (arba) partnerio teisę ir pareigą valstybei ar savivaldybei nuosavybės teise priklausančiame žemės sklype ar teritorijoje, susidedančioje iš keleto tokių žemės sklypų, sukurti, išplėtoti ir valdyti pramonės parką ar LEZ (išimtys žr. p. Nr. 2.5.16.) 27 priedas: Deklaracija ir paaiškinimai, kad vykdant projekto veiklas bus vadovaujamasi 2021 m. birželio 4 d. Komisijos deleguotojo reglamento (ES) 2021/2139, kuriuo Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2020/852 papildomas, nuostatomis
    Daugiau Mažiau
  • Apskritis
    Netaikoma
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Akmenės rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija):
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Verslo infrastruktūros plotas, skirtas remiamai labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių veiklai P.S.2.1041 ha 36,00
    Verslo infrastruktūros mažų ir vidutinių įmonių plotas, naudojamas tvariai ekonominei veiklai R.S.2.3042 ha 36,00
    Tvarios investicijos, pritrauktos į rekultivuotos žemės, kuriai suteikta parama, plotą R.S.2.3043 eurai 1965888,00
    Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Jonavos rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija):
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Verslo infrastruktūros plotas, skirtas remiamai labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių veiklai P.S.2.1041 ha 40,00
    Verslo infrastruktūros mažų ir vidutinių įmonių plotas, naudojamas tvariai ekonominei veiklai R.S.2.3042 ha 40,00
    Tvarios investicijos, pritrauktos į rekultivuotos žemės, kuriai suteikta parama, plotą R.S.2.3043 eurai 2184320,00
    Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Mažeikių rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija) :
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Verslo infrastruktūros plotas, skirtas remiamai labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių veiklai P.S.2.1041 ha 31,40
    Verslo infrastruktūros mažų ir vidutinių įmonių plotas, naudojamas tvariai ekonominei veiklai R.S.2.3042 ha 31,40
    Tvarios investicijos, pritrauktos į rekultivuotos žemės, kuriai suteikta parama, plotą R.S.2.3043 eurai 1714691,00
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi teisės aktai
    1.1. Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi rengiant, teikiant ir vertinant projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP), priimant sprendimą dėl projekto finansavimo, sudarant projekto sutartį ir įgyvendinant projektą, finansuojamą pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-06-03 „Gerinti konkurencinę investicijų pritraukimo aplinką“ veiklos „Laisvųjų ekonominių zonų, pramonės parkų ir kitose pramoninėse teritorijose esančių sklypų išvystymas“ poveiklių „Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Akmenės rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija)“, „Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Jonavos rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija)“, „Sąlygų ir vietos ekosistemos užsienio ir vietos investuotojams pagerinimas (pramoninės teritorijos): Mažeikių rajono savivaldybės kuriamos arba plėtojamos pramoninės teritorijos (LEZ, pramonės parkas arba pramoninė teritorija)“ projektų finansavimo sąlygų aprašą (toliau – PFSA):

    1.1.1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1056, kuriuo įsteigiamas Teisingos pertvarkos fondas, su visais pakeitimais;

    1.1.2. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės, su visais pakeitimais;

    1.1.3. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais;

    1.1.4. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius su visais pakeitimais;

    1.1.5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu C(2022) 5742, kuriuo patvirtinama programa „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, „Europos socialinio fondo +“ ir Teisingos pertvarkos fondo Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo, su visais pakeitimais;

    1.1.6. Teritorinis teisingos pertvarkos planas, patvirtintas 2022 m. gruodžio 13 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu Nr. C(2022) 9626, kuriuo iš dalies keičiamas Įgyvendinimo sprendimas C(2022) 5742, kuriuo patvirtinama programa „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo ir „Europos socialinio fondo +“ Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo (toliau – Teritorinis teisingos pertvarkos planas);

    1.1.7. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymas;

    1.1.8. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“;

    1.1.9. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Strateginio valdymo metodika);

    1.1.10. Vadovaujančiosios, administruojančiosios ir audito institucijų funkcijų, įgyvendinant Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, paskirstymo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 25 d. nutarimu Nr. 1322 „Dėl pasirengimo administruoti Europos Sąjungos lėšas ir jų administravimo“;

    1.1.11. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registras);

    1.1.12. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 22 d. nutarimas Nr. 1123 „Dėl regioninės pagalbos teikimo pagal Lietuvos Respublikos regioninės pagalbos žemėlapį, taikytiną nuo 2022 m. sausio 1 d. iki 2027 m. gruodžio 31 d.“;

    1.1.13. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Taisyklės);

    1.1.14. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);

    1.1.15. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“.

    1.2. PFSA vartojamos sąvokos:

    1.2.1. Aplinkos atžvilgiu tvari investicija – investicija į vieną ar keletą ekonominių veiklų, kurios pagal 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, laikomos aplinkos atžvilgiu tvaria veikla.

    1.2.2. Pramoninė teritorija – teritorija, skirta naujoms investicijoms pritraukti ir esamoms plėsti.

    1.2.3. Kitos PFSA vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Reglamente (ES) Nr. 651/2014, Reglamente (ES) 2021/1060, Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Lietuvos Respublikos laisvųjų ekonominių zonų pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, Taisyklėse, Statybos techniniame reglamente STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. lapkričio 7 d. įsakymu Nr. D1-738 „Dėl Statybos techninio reglamento STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ patvirtinimo“.
    Daugiau Mažiau
  • Specialieji teisės aktai
    -
    Daugiau Mažiau