Socialiai atsakingo ir socialinio verslo skatinimas Pasibaigęs
Teikiama nuo
2024-12-11 08:00
Teikiama iki
2025-01-31 17:00
Pasibaigęs
Kvietimo finansavimo suma
299 600,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis ir privatus sektorius
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
149 800,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė Lietuva
Pažangos priemonė
Konkretus uždavinys
Skatinti marginalizuotų bendruomenių, mažas pajamas gaunančių namų ūkių ir nepalankioje padėtyje esančių grupių, įskaitant specialiųjų poreikių turinčius asmenis, socialinę ir ekonominę įtrauktį vykdant integruotus veiksmus, be kita ko, teikti aprūpi
Svarbi informacija
SVARBU: Konsultacijoms dėl kvietimo kreiptis žemiau nurodytais kontaktais:
El. p.: gargzdu.miestovvg@gmail.com
Giedrė Kazakevičienė, tel.: +370 633 34336
Raimonda Damulienė, tel.: +370 615 13 814
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 01-004-08-04-01-02-04 Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ERPF) Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupės1. Socialiai pažeidžiami asmenys – asmenys (šeimos), kurie yra jautresni socialiniams, ekonominiams iššūkiams, rizikoms ir turi mažiau išteklių su jais sėkmingai susidoroti; socialiai pažeidžiami asmenys gali tuo pačiu metu būti laikomi ir socialinę riziką patiriančiais, ir socialinę atskirtį patiriančiais
asmenimis;
2. Socialinę riziką patiriantys asmenys – asmenys (šeimos), veikiami veiksnių ir aplinkybių, dėl kurių šie asmenys (šeimos) patiria socialinę atskirtį ar
yra pavojus ją patirti;
3. socialinę atskirtį patiriantys asmenys – su suaugusių šeimos narių socialinių įgūdžių tinkamai prižiūrėti ir ugdyti nepilnamečius vaikus (įvaikius) stoka ar nebuvimu; nepilnamečių vaikų (įvaikių) visapusio fizinio, protinio, dvasinio, dorovinio vystymosi ir saugumo sąlygų šeimoje neužtikrinimu; nuo nusikalstamos veikos nukentėjusių asmenų patirta žala; įsitraukimu ar polinkiu įsitraukti į nusikalstamas veikas; piktnaudžiavimu alkoholiu, narkotinėmis, psichotropinėmis medžiagomis; priklausomybe nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių medžiagų, azartinių žaidimų; elgetavimu, valkatavimu, benamyste; motyvacijos dalyvauti darbo rinkoje stoka ar nebuvimu susiduriantys asmenys;
4. asmenys, kuriems nustatytas socialinių paslaugų poreikis – asmenys, kuriems vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu nustatytas socialinių paslaugų poreikis;
5. migrantai, priklausantys pažeidžiamų asmenų grupėms – iš savo kilmės valstybės išvykę asmenys, kurie teisėtai arba neteisėtai atvyko ir (arba) gyvena Lietuvos Respublikos teritorijoje ir yra jautresni socialiniams, ekonominiams iššūkiams, rizikoms, turi mažiau išteklių su jais sėkmingai susidoroti;
6. nepalankias sąlygas turintys vietos gyventojai – vietos gyventojai, vaikai, mokiniai, ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikai, neturintys atitinkamų įgūdžių arba turintys kitų sunkumų integruotis į darbo rinką, mokymosi įstaigas, gyvena nepalankiomis sąlygomis ar patiria socialinių, ekonominių, išsilavinimo, kultūrinių, geografinių sunkumų, turi negalią ir (ar) sveikatos problemų.Daugiau Mažiau -
Galimi pareiškėjaiViešieji juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; savivaldybės, kurios teritorijoje įgyvendinama vietos plėtros strategija, administracijaDaugiau Mažiau
-
Galimi partneriai1. Viešieji juridiniai ar privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra Gargždų mieste;
2. Partneriu gali būti juridinio asmens filialas ar atstovybė, jeigu tas filialas ar atstovybė veiklą vykdo Gargždų mieste;Daugiau Mažiau -
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 01-004-08-04-01-02-04 92 (vadovaujantis Aprašo reikalvimais ir Gargždų miesto 2024-2028 m. vietos plėtros strategija) Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsFinansuojamos projektų veiklos
1. Naujų darbo vietų socialiniame versle kūrimas:
1.1. Naujos reikalingos įrangos, įrenginių, paslaugų ar kito turto, skirto socialinio verslo kūrimo ar plėtros reikmėms, įsigijimas;
1.2. Transporto priemonių, skirtų socialiniam verslui vykdyti, įsigijimas;
1.3. Patalpų, priklausančių pareiškėjui nuosavybės teise arba valdomų ilgalaikės nuomos ar panaudos pagrindais (perdavimas naudotis patalpomis negali būti trumpesnis nei veiklų tęstinumo užtikrinimui taikomas terminas), atnaujinimas (rekonstrukcija, paprastasis arba kapitalinis remontas), pritaikant patalpas socialiniam verslui vykdyti;
1.4. Statinio, skirto socialinio verslo vykdymui, statyba (daiktinės pareiškėjų (partnerių) teisės į pastatą ir (ar) žemės sklypą, kuriame įgyvendinant projektą bus atliekami statybos darbai, turi būti įregistruotos teisės aktų nustatyta tvarka).
1.5. Socialinio verslo pradinių produktų įsigijimas, paslaugų kūrimo ir (ar) testavimo įsigijimas, rinkodaros priemonių kūrimo ir taikymo priemonių įsigijimas;
Projektams taikomi bendrieji reikalavimai
1. Projektų įgyvendinimą administruoja viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.
2. Projektų atrankos būdas – konkursas.
3. Projektams teikiama finansavimo forma – dotacija.
4. Finansavimo šaltinis - Europos regioninės plėtros fondo (toliau - ERPF) ir bendrojo
finansavimo (toliau – BF) lėšos.
5. Projektų tikslas – įgyvendinant vietos plėtros strategijas, skatinti bendruomenėse socialinį
verslą, padedantį vietoje spręsti pažeidžiamų grupių atskirties problemas.
6. Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. liepos 31 d.
7. Projektų veikloms įgyvendinti numatyta skirti iki 254 660,00 (dviejų šimtų penkiasdešimt
keturių tūkstančių šešių šimtų šešiasdešimt) eurų ERPF ir 44 940,00 (keturiasdešimt keturių tūkstančių devynių šimtų keturiasdešimt) eurų eurų BF lėšų.
8. Kiekvienas projektas turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir
vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (toliau – PAFT) 2 priede, ir specialųjį projektų atrankos kriterijų „Projektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti“, t.y. projektas turi atitikti Gargždų miesto vietos veiklos grupės įgyvendinamą strategiją „Gargždų miesto 2024-2028 metų vietos plėtros strategija“ ir prioritetinius kriterijus, nurodytus Gairių 10 p. Projektų atitiktį šiame papunktyje nurodytiems projektų atrankos kriterijams vertina administruojančioji institucija, atlikdama projektų tinkamumo finansuoti vertinimą.
9. Projektų naudos ir kokybės vertinimą atlieka Gargždų miesto vietos veiklos grupė (toliau
VVG). Projektai vertinami pagal VVG kvietimo dokumentuose nustatytus projektų atrankos kriterijus, kurie nurodyti ir šių Gairių 10 dalyje. Projektai, kurie naudos ir kokybės vertinimo etape nesurenka nustatytos minimalios balų sumos, nėra tinkami finansuoti, PĮP atmetami ir jų tinkamumo finansuoti vertinimas neatliekamas.
10. Projekto vykdytojas privalo vykdyti projekto matomumo, informavimo apie projektą ir kitus
komunikacijos įsipareigojimus, nurodytus PAFT VIII skyriaus I skirsnyje.
11. Projektais nėra įgyvendinama viešojo ir privataus sektorių partnerystė.
12. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos
valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos investicijų fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų ir už kurias sumokėti skyrus Europos Sąjungos investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, išmokėtos ir (ar) panaudotos pažeidžiant Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, tarptautines sutartis ir (ar) projektų sutartis, ir (ar) kitos pagal Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, tarptautines sutartis ir (ar) projektų sutartis reikalaujamos grąžinti lėšos susigrąžinamos iš projektų vykdytojų ir administruojamos PAFT IV skyriaus devintajame skirsnyje nustatyta tvarka.
13. Projekto vykdytojas ir partneris su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus privalo
saugoti PAFT VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, t. y. ne trumpiau, kaip 5 metus po metų, kuriais projekto vykdytojui atliktas paskutinis mokėjimas, gruodžio 31 dienos. Visi su de minimis pagalbos skyrimu susiję dokumentai turi būti saugomi 10 metų nuo paskutinės de minimis pagalbos, suteiktos projekte, finansuojamame pagal šį Aprašą, suteikimo datos.
14. Vienos naujos darbo vietos (vieno etato) kūrimui skiriamo ES fondų ir BF lėšų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 71 000 (septyniasdešimt vieną tūkstantį) eurų tiesioginių projekto išlaidų; jeigu planuojama sukurti mažiau arba daugiau kaip vieną darbo vietą (etatą), planuojamos darbo vietos kūrimo kaina apskaičiuojama proporcingai
Reikalavimai naujai darbo vietai:
15.1. nauja darbo vieta turi būti tiesiogiai susijusi tik su vykdoma socialinio verslo veikla, kuriai
buvo skirtas finansavimas;
15.2. viena darbo vieta laikoma įkurta tuo atveju, jei asmens darbo užmokesčio dydis per metus
yra ne mažesnis negu 12 minimalių mėnesinių algų (jei dirbta ne visą darbo laiką, algos dydis skaičiuojamas proporcingai išdirbtam laikui), nustatytų Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu;
15.3. naujos darbo vietos sukūrimo fakto įrodymai: pateikta sudarytos darbo sutarties ar civilinės
(paslaugų) sutarties kopija; įmonės etatų sąrašai, darbo sutarčių pažymos ir kiti dokumentai, kuriais patvirtinamas finansavimą gavusiose įmonėse dirbančių darbuotojų skaičius;
15.4. nauja darbo vieta turi būti sukurta po PĮP pateikimo iki projekto veiklų įgyvendinimo
pabaigos ir išlaikyta ne trumpiau nei numatyta Aprašo 11.2.4 papunktyje po projekto įgyvendinimo pabaigos.
Projektų įgyvendinimo reikalavimai
16. projekto lėšomis įsigytos socialinio verslo pradžiai ar plėtrai skirtos priemonės (t. y. techninė, biuro ar kita įranga) būtų naudojamos socialinio verslo subjektų ne trumpiau kaip 3 metus nuo jų įsigijimo dienos, jei priemonės įsigytos didelės įmonės – ne trumpiau kaip 5 metus;
17. Socialinio verslo subjektui suteiktos verslo pradžiai ar plėtrai reikalingos priemonės turi būti naudojamos paties socialinio verslo subjekto vykdomoje veikloje, neperduodant jų naudoti (nuomos, panaudos ar kt. pagrindais) tretiesiems asmenims.
Reikalavimai dėl projekto įgyvendinimu siekiamų stebėsenos rodiklių
18. Projektu turi būti siekiama šių Kvietimo 2.15 punkte nurodytų Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių:
18.1. Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „Paramą gavusiuose subjektuose sukurtos darbo vietos“;
18.2. Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „Socialinio verslo subjektai, įgyvendinus bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektus gavę paramą socialinio verslo kūrimui ar plėtrai“;
18.3. Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės“;
18.4. Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „Paramą dotacijomis gavusios įmonės“.
19. Projekto vykdytojas taip pat turi siekti vietos plėtros strategijoje, kuriai įgyvendinti skirtas projektas, nurodytų stebėsenos rodiklių. Projekto vykdytojas miesto VVG prašymu turi teikti jai informaciją, susijusią su šių stebėsenos rodiklių reikšmių siekimu įgyvendinant ir (ar) baigus įgyvendinti projektą.
20. Projekto vykdytojas yra atsakingas už duomenų ir informacijos apie jo vykdomu projektu siekiamų stebėsenos rodiklių pasiekimą, surinkimą ir pateikimą. Už projekto sutartyje nustatytų stebėsenos rodiklių reikšmių pasiekimą projekto vykdytojas atsiskaito teikdamas veiklos ataskaitas ir (arba) ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.
21. Projekto vykdytojui nepasiekus stebėsenos rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–179 punktų nuostatos.Daugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai1. projektuose negali būti numatyta:
1.1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės
padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt. principų įgyvendinimui;
1.2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimui;
2. projekte turi būti užtikrinamas prieinamumo visiems reikalavimo įgyvendinimas ir taikomas universalaus dizaino principas;
3. įgyvendinant projekto veiklas turėtų būti laikomasi inovatyvumo (kūrybingumo) pricipo, t. y. įgyvendinant veiklas vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai, taikomos naujos idėjos (produktai, paslaugos, modeliai), kurios geriau tenkina socialinius poreikius;
4. projektais neturi būti daroma reikšminga žala aplinkos tikslams, nustatytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje; konkretūs projektų dėl reikšmingos žalos nedarymo aplinkos tikslams reikalavimai ir projektų atitiktį šiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai nurodomi Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (1 priedas) (toliau – Reikšmingos žalos nedarymo vertinimo aprašas).Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas1. reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas numatyti Administravimo taisyklėse ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse;
2. projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad po projekto finansavimo pabaigos būtų užtikrintas investicijų tęstinumas:
2.1. projekto lėšomis suremontuotas (-os) nekilnojamasis turtas (patalpos) būtų naudojamas (-os) vykdant projekto tikslą atitinkančias veiklas ne trumpiau kaip 3 metus nuo projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos, jei projekto vykdytojas didelė įmonė – ne trumpiau kaip 5 metus;
2.2. socialinio verslo subjektui suteiktos verslo pradžiai ar plėtrai reikalingos priemonės būtų naudojamos paties socialinio verslo subjekto vykdomoje veikloje, neperduodant jų naudoti (nuomos, panaudos ar kt. pagrindais) tretiesiems asmenims;
2.3. projekto lėšomis įsigytos socialinio verslo pradžiai ar plėtrai skirtos priemonės (t. y. techninė, biuro ar kita įranga) būtų naudojamos socialinio verslo
subjektų ne trumpiau kaip 3 metus nuo jų įsigijimo dienos, jei priemonės įsigytos didelės įmonės – ne trumpiau kaip 5 metus;
2.4. projekto lėšomis įkurta darbo vieta turi būti išlaikyta ne trumpiau kaip 3 metus nuo jos įkūrimo dienos, jei darbo vieta įkurta didelėje įmonėje – ne trumpiau kaip 5 metus.Daugiau Mažiau -
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. liepos 31 dDaugiau Mažiau
-
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede. https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau
-
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijaiProjektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti. Projektas atitinka šį specialųjį projektų atrankos kriterijų, jei projektas (PĮP nurodytas projekto tikslas ir planuojamos veiklos) atitinka bent vieną iš veiksmų, nurodytų vietos plėtros strategijos, kuriai įgyvendinti skirtas projektas ir kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, dalyje „Vietos plėtros strategijos finansinis veiksmų planas“, veiksmų.Daugiau Mažiau
-
Projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas 1 Projektu įgyvendinamas įterptinio socialinio verslo modelis, kaip nurodyta Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. lapkričio 27 d. įsakymu Nr. 1V-756 patvirtintose Socialinio verslo paramos, įgyvendinant 2021-2027 metų Europos sąjungos fondų investicijų programą, taisyklėse 25,00 25 2 Pareiškėjo ir (arba) partnerio (-ių) patirtis įgyvendinant panašaus pobūdžio veiklas 15,00 15 3 Pradedamos teikti naujos socialinės paslaugos ir (arba) vykdyti socialinis verslas 30,00 30 4 Projektu sprendžiama bent viena MVVG strategijoje identifikuota silpnybė (problema) 30,00 30 Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai1. Projektų išlaidos turi atitikti PAFT VII skyriuje ir Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams , projektų išlaidoms nustatytus reikalavimus bei reikalavimus, keliamus Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Aprašo 1 priedas).
2 Projektams, kurių visos tinkamos finansuoti išlaidos neviršija 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų, atsižvelgiant į Administravimo taisyklių 170 punkto nuostatas, projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu gali būti nustatomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai.
3. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma yra 149800 Eur.
4. Projekto finansuojamoji dalis gali sudaryti ne daugiau kaip 92 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
5. Pareiškėjas privalo savo ir (ar) kitų šaltinių lėšomis (savivaldybių biudžeto ir (ar) privačiomis lėšomis) prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau nei 8 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
6. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne nei reikalaujama lėšų suma.
7. nepiniginis projekto vykdytojo ar projekto partnerio įnašas laikomas tinkamomis finansuoti išlaidomis, jeigu jos atitinka PAFT 304 punkto reikalavimus.
8. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, ir netinkamos finansuoti išlaidos turi būti finansuojamos iš pareiškėjo lėšų.
9. Projekto išlaidos įgyvendinimo metu apmokamos išlaidų kompensavimo būdu projekto vykdytojui deklaruojant patirtas ir apmokėtas išlaidas, supaprastintai apmokamas išlaidas arba kartu derinant šias abi apmokėjimo formas.
10. Finansuojamiems projektams projekto sutartyje gali būti numatytas avansas.
11. Pagal Aprašą netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
11.1 išlaidos, nustatytos PAFT VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
11.2. įgyvendinant projektą naudojamo ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) sąnaudos;
11.3 projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidos;
11.4 kryžminis finansavimas netaikomas.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos254 660,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEuropos socialinis fondas +Daugiau Mažiau
-
Bendrojo finansavimo lėšos44 940,00 €Daugiau Mažiau
-
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiBendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ERPF):
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.Daugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: Juridinio asmens steigimo dokumentus, įrodančius, kad socialinis verslas atitinka Socialinio verslo paramos taisyklių 11 punkte nurodytus reikalavimus 10 priedas: Užpildytą ir pasirašytą socialinio verslo atitikties deklaraciją (Socialinio verslo paramos taisyklių 1 priedas) 11 priedas: Užpildytą „Viena įmonė“ deklaracijos formą (aktuali deklaracijos forma, patvirtinta tarpinstitucinės darbo grupės, sudarytos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1K-219 „Dėl tarpinstitucinės darbo grupės sudarymo“, skelbiama esinvesticijos.lt 12 priedas: Pareiškėjo ir partnerio Smulkaus ir vidutinio verslo statuso deklaraciją (Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos forma F1, patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 13 priedas: Užpildytą socialinio poveikio rodiklių matavimo lentelę (Socialinio verslo paramos taisyklių 3 priedas) 14 priedas: Socialinio verslo planą (Socialinio verslo paramos taisyklių 4 priedas) 15 priedas: Vidaus dokumentus, kurie pagrįstų Socialinio verslo paramos taisyklių 12.3.1 bei 12.4.1 papunkčiuose taikomų kriterijų atitiktį 16 priedas: Dokumentus, pagrindžiančius projekto biudžeto pagrįstumą (ne mažiau nei du lygiaverčiai komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkos kainas ir kita) 17 priedas: Dokumentus, pagrindžiančius nuosavo indėlio tinkamumą; dokumentai, įrodantys, kad pareiškėjas turi pakankamai nuosavų lėšų prisidėti prie projekto įgyvendinimo (taikoma, kai pareiškėjas prie projekto įgyvendinimo prisideda privačiomis piniginėmis lėšomis) 18 priedas: Pasirašytą Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše nustatytiems reikalavimams deklaraciją (Aprašo 2 priedas) 19 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (paprastasis remontas)-numatomų remontuoti patalpų brėžinius iš inventorinės bylos ir preliminarius darbų apimties žiniaraščius, kuriuose nurodytos orientacinės ir PĮP aktualios sąmatinės kainos, jeigu pagal LR teisės aktus nereikalaujama parengti statinio projekto 20 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (paprastasis remontas) -patalpų, kuriose numatoma atlikti kapitalinį remontą, nuosavybės ar ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijas, jei patalpos priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko, ar bendraturčio sutikimas 21 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 papunktyje numatytos veiklos (paprastasis remontas) - leidimo atlikti statinio paprastąjį remontą, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 5 punktu arba Statybos techniniu reglamentu kopiją 22 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) -statinio projektą (kapitalinio remonto projektą arba kapitalinio remonto aprašą) ir jo ekspertizės išvadą; statinio projekto skaičiuojamosios kainos nustatymo dalis turi būti parengta arba indeksuota (jeigu reikia) PĮP pateikimo laikotarpiui 23 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) - patalpų, kuriose numatoma atlikti kapitalinį remontą, nuosavybės ar ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijas, jei patalpos priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko, ar bendraturčio sutikimas 24 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (kapitalinis remontas) - leidimo atlikti statinio kapitalinį remontą, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 4 punktinio 1 dalies 4 punktu arba Statybos reglamentu, kopiją 25 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 (kapitalinis remontas) nėra parengtų 2.4.12.1 papunktyje nurodytų dokumentų, turi būti pateiktas investicijų projektas arba projektiniai pasiūlymai su kainų apskaičiavimu. Jei jų nėra, gali būti pateiktas bendras išlaidų įvertinimas pradinių duomenų pagrindu 26 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija) nėra parengtas statinio projektas ar ekspertizės išvada, pateikiamas investicijų projektas (jei privaloma) arba projektiniai pasiūlymai su kainų apskaičiavimu. Nesant pasiūlymų, gali būti pateiktas bendras išlaidų įvertinimas pagal pradinius duomenis 27 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija)- statinio, kurį planuojama rekonstruoti, nuosavybės arba ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijas, jei patalpos nuosavybės teise priklauso ne pareiškėjui, taip pat ir patalpų savininko ar bendraturčio sutikimą 28 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.3 veiklos (rekonstrukcija)- leidimo atlikti statinio rekonstrukciją, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1dalies 2 punktu ar Statybos reglamentu, kopiją; tuo atveju, jei PĮP teikimo ir vertinimo metu nėra galimybės pateikti leidimo, suderinus su CPVA 29 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.4 papunkčio veiklos (statyba) pateikiamos žemės sklypo ar jo dalies nuosavybės, ilgalaikės nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, galiojančios ne trumpiau kaip 5 metus po projekto finansavimo pabaigos, įregistruotos teisės aktų nustatyta tvarka 30 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos(statyba)-jeigu žemės sklypas ar jo dalis yra naudojamas pagal panaudos ar nuomos sutartį, pareiškėjas teikia panaudos davėjo ar nuomotojo sutikimo žemės sklype ar jo dalyje vykdyti projekto veiklas ir leidimo veiklų tęstinumui ne mažiau kaip 5 metus po projekto kopijas 31 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos (statyba) -leidimo statyti naują statinį, jei jis privalomas vadovaujantis Statybos įstatymo 27 straipsnio 1 dalies 1 punktu arba Statybos reglamentu, kopiją 32 priedas: Jei dėl Aprašo 2.1.1.4 veiklos (statyba) nėra parengtas statinio projektas ar ekspertizės išvada, pateikiamas investicijų projektas (jei privaloma) arba projektiniai pasiūlymai su kainų apskaičiavimu. Jei jų nėra, gali būti pateiktas bendras išlaidų įvertinimas pagal pradinių duomenų pagrindu 33 priedas: Jei projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (-iais) - informaciją apie projekto biudžeto paskirstymą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priedą 34 priedas: Informaciją apie pareiškėjui suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis), kurioje nurodoma tik su teikiamu projektu susijusi suteikta arba planuojama gauti pagalba, pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 4 priedą 35 priedas: Su partneriu (-iais) sudaryta jungtinės veiklos sutartis, kurioje būtų nustatytos partnerių tarpusavio teisės ir pareigos įgyvendinant projektą, jei projektą numatoma vykdyti kartu su partneriuDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiBendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ERPF):
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Paramą dotacijomis gavusios įmonės P.B.2.0002 įmonės 2,00 Paramą gavusios įmonės, iš kurių labai mažos, mažos, vidutinės ir didelės įmonės P.B.2.0001 įmonės 2,00 Socialinio verslo subjektai, įgyvendinus bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektus gavę paramą socialinio verslo kūrimui ar plėtrai P.S.2.1032 skaičius 2,00 Paramą gavusiuose subjektuose sukurtos darbo vietos R.B.2.2001 vienų metų etato ekvivalentai 4,00 Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, „Europos socialinio fondo +“, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės;
2. 2023 m. gruodžio 13 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 2023/2831 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais (toliau – de minimis reglamentas);
3. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 2021/1057, kuriuo nustatomas „Europos socialinis fondas +“ (ESF+) ir panaikinamas Reglamentas Nr. 1296/2013;
4. Lietuvos Respublikos partnerystės sutartis, patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. balandžio 22 d. įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinama partnerystės sutartis su Lietuvos Respublika (apie nurodytą sprendimą EK pranešė dokumentu Nr. C(2022)2427), su visais pakeitimais;
5. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2022 m. rugpjūčio 3 d. sprendimu Nr. C(2022) 5742;
6. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos įgyvendinimo Lietuvoje bendrieji nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl funkcijų paskirstymo įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą“;
7. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237„Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės);
8. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);
9. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“.Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktai1. Lietuvos Respublikos smulkaus ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
2. Lietuvos Respublikos statybos įstatymas;
3. Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas;
4. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Strateginio valdymo metodika);
5. Socialinio verslo paramos, įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2023 m. lapkričio 28 d. įsakymu Nr. 1V-756 „Dėl socialinio verslo paramos, įgyvendinant 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Socialinio verslo paramos taisyklės);
6. Vietos plėtros strategijų rengimo ir atrankos taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2022 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1V-672 „Dėl Vietos plėtros strategijų rengimo ir atrankos taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Strategijų rengimo taisyklės);
7. Vietos plėtros strategijų įgyvendinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. sausio 22 d. įsakymu Nr. 1V-74 „Dėl vietos plėtros strategijų įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Strategijų įgyvendinimo taisyklės);
8. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešojo valdymo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 9 d. nutarimu Nr. 206 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos viešojo valdymo plėtros programos patvirtinimo“;
9. 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088 (toliau – Taksonomijos reglamentas).
10. 2022–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Viešojo valdymo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 01-004-08-04-01 „Didinti visuomenės įsitraukimą į vietos problemų sprendimą“ veiklos „Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros metodo (BIVP) taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ projektų finansavimo sąlygų aprašas (ERPF), patvirtintas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2024 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 1V-420.
11. Gargždų miesto vietos veiklos grupės įgyvendinamos strategijos „Gargždų miesto 2024–2028 m. vietos plėtros strategija“ vietos plėtros projektų atrankos ir finansavimo sąlygų gairės pareiškėjams (ERPF), taikomos kvietimui teikti projektų įgyvendinimo planus „Socialiai atsakingo ir socialinio verslo skatinimas“, patvirtintos Asociacijos Gargždų miesto vietos veiklos grupės valdybos 2024 m. lapkričio 25 d. protokolu Nr. 24-4.
12. Kvietimo „Socialiai atsakingo ir socialinio verslo skatinimas“ Nr. 11-490-K prioritetinių projektų atrankos kriterijų sąrašas, patvirtintas Asociacijos Gargždų miesto vietos veiklos grupės valdybos 2024 m. lapkričio 25 d. protokolu Nr. 24-4.
13. Gargždų miesto 2024-2028 metų vietos plėtros strategija.Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Jokūbas Bazilius Centrinė projektų valdymo agentūra Projektų vadovas 37063272112 j.bazilius@cpva.lt Daugiau Mažiau