Nr. 11-507-K

Teikiama nuo
2024-12-31 08:00
Teikiama iki
2025-02-12 17:00 Liko 29 d. 21 val.
Kvietimo finansavimo suma
110 852,00 €
Pareiškėjo tipas
Viešasis ir privatus sektorius
Projektų atrankos būdas
Konkursas
Didžiausia galima skirti finansavimo suma projektui
55 426,00 €
Regionas
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Atsakinga institucija
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija
Administruojanti institucija
Centrinė projektų valdymo agentūra
Programa
Investicijų programa
Prioritetas
Socialiai atsakingesnė Lietuva
Konkretus uždavinys
Skatinti aktyvią įtrauktį, siekiant propaguoti lygias galimybes, nediskriminavimą ir aktyvų dalyvavimą, ir gerinti įsidarbinamumą, ypač palankių sąlygų neturinčių grupių
Svarbi informacija

SVARBU! Konsultacijas dėl kvietimo teikia Kauno miesto Žaliakalnio vietos veiklos grupės veiklų koordinatorė – konsultantė Inga Dulinskienė Tel. +370 608 50709, el. paštas: zaliakalnio.vvg@gmail.com

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad lentelėje žemiau pateikiama informacija apie ES fondą ir kryžminį finansavimą yra netiksli. Kvietimas finansuojamas Europos socialinio fondo + lėšomis ir jam taikomas 15 proc. kryžminis finansavimas

  • Finansuojamos projektų veiklos
    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    01-004-08-04-01-02-03 BIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+)
    Daugiau Mažiau
  • Tikslinės grupės
    1. Vykdant Aprašo 2.1.3.1 papunktyje nurodytas veiklas – darbingi gyventojai.
    2. Vykdant Aprašo 2.1.3.2 papunktyje nurodytas veiklas – jauno verslo subjektų, kurių veiklos vykdymo vieta – vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorija, atstovai ir darbuotojai.
    3. Vykdant Aprašo 2.1.4 papunktyje nurodytą veiklą reikalavimai tikslinei grupei nėra taikomi.
    4. Vykdant Aprašo 2.1.5 papunktyje nurodytas veiklas – savanoriai (taikoma, kai vykdomi Aprašo 2.1.5 papunktyje nurodytą veiklą atitinkantys savanorių mokymo, reikalingo savanorius parengti savanoriškai veiklai, veiksmai).
    Laikoma, kad asmuo yra gyventojas, jei asmuo projekto veiklų dalyvio anketoje yra nurodęs savo gyvenamąją vietą, kuri yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje.
    Daugiau Mažiau
  • Galimi pareiškėjai
    Viešieji juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; privatūs juridiniai asmenys, kurių veiklos vykdymo vieta yra vietos plėtros strategijos įgyvendinimo teritorijoje; savivaldybės, kurios teritorijoje įgyvendinama vietos plėtros strategija, administracija
    Daugiau Mažiau
  • Galimi partneriai
    1. Viešieji juridiniai asmenys (toliau-JA), kurių veiklos vykdymo vieta yra Kauno miesto Žaliakalnio 2023-2029 m. vietos plėtros strategijos (toliau-VPS) įgyvendinimo teritorijoje; projektų, apimančių Aprašo 2.1.4 papunktyje nurodytas veiklas, partneriai gali būti viešieji JA, kurių veiklos vykdymo vieta yra LR teritorijoje.
    2. Privatūs JA, kurių veiklos vykdymo vieta yra Kauno miesto Žaliakalnio VPS įgyvendinimo teritorijoje; projektų, apimančių Aprašo 2.1.4 papunktyje nurodytas veiklas, partneriai gali būti privatūs JA, kurių veiklos vykdymo vieta yra LR teritorijoje.
    3. Kauno miesto savivaldybės administracija (išskyrus atvejus, kai vykdomas projektas, apimantis Aprašo 2.1.3.2.2 papunktyje nurodytas veiklas).
    4. Pareiškėju (projekto vykdytoju) ar partneriu gali būti juridinio asmens filialas ar atstovybė, jeigu tas filialas ar atstovybė veiklą vykdo VPS įgyvendinimo teritorijoje.
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamoji dalis
    Kodas Finansuojamoji dalis
    01-004-08-04-01-02-03 92,5 proc. (Vadovaujantis Aprašo nuostatomis ir Kauno miesto Žaliakalnio VPS)
    Daugiau Mažiau
  • Kryžminis finansavimas
    1,00 €
    Daugiau Mažiau
  • Finansavimo forma
    Dotacija
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai projektams
    Finansuojamos projektų veiklos:
    1. Bendruomenės verslumui didinti (t. y. verslo kūrimui ir pradedamo verslo plėtojimui reikalingiems gebėjimams stiprinti) skirtų neformalių iniciatyvų įgyvendinimas:
    1.1. Gyventojų informavimas, konsultavimas, mokymas (kursų, seminarų organizavimas), neformalusis švietimas, siekiant paskatinti juos pradėti verslą (taip pat ir socialinį verslą);
    1.2. Pagalbos verslo pradžiai teikimas, t. y informavimo, konsultavimo (taip pat mentorystės), mokymo (kursų, seminarų organizavimas), neformaliojo švietimo, pagalbos randant tiekėjus ir klientus, metodinės pagalbos ir kitų paslaugų verslui (taip pat ir socialiniam verslui) aktualiais klausimais teikimas jauno verslo subjektams; verslo pradžiai reikalingų priemonių (t. y. patalpų, techninės, biuro ar kitos įrangos, baldų, įrenginių ar įrankių) suteikimas naudoti jauno verslo (išskyrus socialinį verslą) subjektams;
    2. Bendradarbiavimo ir informacijos sklaidos tinklų, reikalingų šio Kvietimo nurodytoms veikloms vykdyti, vietos plėtros strategijos ir (ar) jai įgyvendinti skirtų projektų tikslų pasiekimui užtikrinti, kūrimas ir palaikymas;
    3. Savanoriškos veiklos skatinimas (taip pat savanoriškoje veikloje ketinančių dalyvauti asmenų ir savanorius priimančių organizacijų konsultavimas, informavimas), atlikimo organizavimas ir savanorių mokymas. Finansuojama tiek, kiek reikia finansuojama tiek, kiek reikia šiame Kvietime nurodytoms veikloms vykdyti.
    PĮP pateikimo dieną pareiškėjas turi turėti juridinio asmens statusą ne trumpiau nei 2 metus (šis reikalavimas netaikomas biudžetinėms įstaigoms).
    Tuo atveju, kai pareiškėjas projektą numato įgyvendinti kartu su partneriu (-iais), pareiškėjas PĮP turi pagrįsti partnerio įtraukimo į projektą būtinumą ir iki PĮP pateikimo administruojančiajai institucijai dienos sudaryti su partneriu (-iais) jungtinės veiklos sutartį, kurioje būtų nustatytos tarpusavio teisės ir pareigos įgyvendinant projektą.
    Pareiškėjais ir partneriais negali būti tie juridiniai asmenys, kuriems, kaip jauno verslo subjektams, projekto įgyvendinimo metu bus teikiama pagalba verslo pradžiai.
    Atkreipiamas dėmesys, kad esant daugiau teigiamai įvertintų vietos plėtros projektų, kuriems finansuoti neužtenka šiam kvietimui suplanuotų lėšų, gali būti sudaromas rezervinių vietos plėtros projektų sąrašas, o kvietimui skirta lėšų suma gali būti padidinta, skiriant visą atitinkamam vietos plėtros strategijos veiksmui suplanuotą sumą (atsisakant suplanuotų papildomų kvietimų). Tokiu atveju, būtų finansuojami vietos plėtros projektai, įtraukti į rezervinį vietos plėtros projektų sąrašą. Sprendimo dėl rezervinio sąrašo sudarymo priėmimas dar nereiškia, kad rezerviniame sąraše esantys projektai bus finansuojami.

    Projektams taikomi bendrieji reikalavimai:
    1. Projektų įgyvendinimą administruoja viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.
    2. Projektų atrankos būdas – konkursas.
    3. Projektams teikiama finansavimo forma – dotacija.
    4. Finansavimo šaltinis - ESF+ ir bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos.
    5. Projektų tikslas – įgyvendinant Kauno miesto Žaliakalnio 2023-2029 m. vietos plėtros strategiją padidinti Kauno miesto Žaliakalnio bendruomenių socialinę integraciją, verslumą ir pagerinti šių bendruomenių narių padėtį darbo rinkoje.
    6. Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. gruodžio 31 d. Visos projektų finansavimo sutartys turi būti sudarytos iki 2026 m. gruodžio 31 d.
    7. Projektų veikloms įgyvendinti numatyta skirti iki 94224,20 (devyniasdešimt keturi tūkstančiai du šimtai dvidešimt keturi eurai ir 20 ct.) eurų ESF+ ir 16227,80 (šešiolika tūkstančių šeši šimtai dvidešimt septyni eurai ir 80 ct.) eurų BF lėšų.
    8. Projektams, kurių visos tinkamos finansuoti išlaidos neviršija 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų, atsižvelgiant į Administravimo taisyklių 170 punkto nuostatas, projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu nustatomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai.
    9. Projektas turi atitikti Aprašo 9 punkte nurodytus atrankos kriterijus.
    10. Projektais nėra įgyvendinama viešojo ir privataus sektorių partnerystė.
    11. Projekto pareiškėju arba bent vienu iš partnerių turi būti nevyriausybinė organizacija arba socialinis partneris (t. y. darbuotojų ar darbdavių organizacija).
    12. Projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos investicijų fondų, kitų Europos Sąjungos Sąjungos investicijų fondų lėšų jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas turi būti sumokėta daugiau nei vieną kartą, įskaitant de minimis pagalbą.
    13. Projekto vykdytojas privalo vykdyti projekto matomumo, informavimo apie projektą ir kitus komunikacijos įsipareigojimus, nurodytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių XIV skyriuje.
    14. Projekto vykdytojas ir partneris su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus privalo saugoti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VIII skyriaus šeštajame skirsnyje nustatyta tvarka ir terminais, t. y. ne trumpiau, kaip 5 metus po metų, kuriais projekto vykdytojui atliktas paskutinis mokėjimas, gruodžio 31 dienos. Visi su de minimis pagalbos skyrimu susiję dokumentai turi būti saugomi 10 metų nuo paskutinės de minimis pagalbos, suteiktos projekte, finansuojamame pagal šį Aprašą, suteikimo datos.
    15. Projekto vykdytojas turi rinkti ir administruojančiajai institucijai teikti informaciją apie kiekvieną iš ESF+ lėšų bendrai finansuojamo projekto veiklų dalyvį (projekto tikslinių grupių, nurodytų Aprašo 4 punkte, atstovą) Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus šeštajame skirsnyje, Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcijoje ir projekto sutartyje nustatyta tvarka.
    16. Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad projekto lėšomis suremontuotas (-os) nekilnojamasis turtas (patalpos) būtų naudojamas (-os) vykdant projekto tikslą atitinkančias veiklas ne trumpiau kaip 5 metus nuo projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos.
    17. Kiekvienas projektas turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurių sąrašas ir vertinimo metodika nustatyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių (toliau – PAFT) 2 priede, ir specialųjį projektų atrankos kriterijų „Projektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti“, t.y. projektas turi atitikti „Kauno miesto Žaliakalnio vietos veiklos grupės vietos plėtros 2023–2029 metų strategija“. Projektų atitiktį šiame papunktyje nurodytiems projektų atrankos kriterijams vertina administruojančioji institucija, atlikdama projektų tinkamumo finansuoti vertinimą.
    18. Projektų naudos ir kokybės vertinimą atlieka Kauno miesto Žaliakalnio vietos veiklos grupė (toliau – VVG). Projektai vertinami pagal VVG kvietimo dokumentuose nustatytus projektų atrankos kriterijus, kurie nurodyti ir šių Gairių 10 dalyje. Projektai, kurie naudos ir kokybės vertinimo etape nesurenka nustatytos minimalios balų sumos, nėra tinkami finansuoti, PĮP atmetami ir jų tinkamumo finansuoti vertinimas neatliekamas.
    19. Projekto vykdytojas privalo vykdyti projekto matomumo, informavimo apie projektą ir kitus komunikacijos įsipareigojimus, nurodytus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių XIV skyriuje.

    Reikalavimai dėl projekto įgyvendinimu siekiamų stebėsenos rodiklių:
    Projektu turi būti siekiama šių Kvietimo 2.15 punkte nurodytų Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių:
    - Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „BIVP projektai, kuriuos įgyvendino NVO ir (arba) kurie įgyvendinti kartu su partneriu“;
    - Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos produkto rodiklio „BIVP projektų veiklų dalyviai (įskaitant visas tikslines grupes)“.
    Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rezultato rodiklis „BIVP projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis“ projektiniu lygiu nesiekiamas ir neturi būti nurodomas PĮP. Administruojančiosios institucijos prašymu, vadovaudamasis Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rezultato rodiklio „BIVP projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis“ aprašymo kortelėje nustatytais reikalavimais, projekto vykdytojas privalo teikti administruojančiajai institucijai informaciją, reikalingą šio stebėsenos rezultato rodiklio pasiektai reikšmei nustatyti.
    Projekto vykdytojas taip pat turi siekti vietos plėtros strategijoje, kuriai įgyvendinti skirtas projektas, nurodytų stebėsenos rodiklių. Projekto vykdytojas miesto VVG prašymu turi teikti jai informaciją, susijusią su šių stebėsenos rodiklių reikšmių siekimu įgyvendinant ir (ar) baigus įgyvendinti projektą.
    Projekto vykdytojas yra atsakingas už duomenų ir informacijos apie jo vykdomu projektu siekiamų stebėsenos rodiklių pasiekimą, surinkimą ir pateikimą. Už projekto sutartyje nustatytų stebėsenos rodiklių reikšmių pasiekimą projekto vykdytojas atsiskaito teikdamas veiklos ataskaitas ir (arba) ataskaitas po projekto finansavimo pabaigos.
    Projekto vykdytojui nepasiekus stebėsenos rodiklių reikšmių, nurodytų projekto sutartyje, taikomos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus penktojo skirsnio 171–179 punktų nuostatos.
    Daugiau Mažiau
  • Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimai
    PĮP negali būti numatyta:
    1. apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lygių galimybių ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, pilietybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, religijos ar įsitikinimų, pažiūrų, amžiaus, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, negalios ar kt. principams įgyvendinti.
    2. veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo, įskaitant reikšmingos žalos nedarymo principą, įgyvendinimui.
    3.Įgyvendinant projektą turi būti užtikrinamas prieinamumo visiems reikalavimo įgyvendinimas ir taikomas universalaus dizaino principus:
    3.1. informacija apie projekto veiklas (renginius, mokymus) turi būti platinama prieinamais bendravimo būdais įvairioms tikslinėms grupėms (pvz., asmenims su regos, klausos, intelekto sutrikimais, asmenims su disleksijos sutrikimais, žemesnio išsilavinimo ar ilgą laiką socialinėje atskirtyje buvusiems asmenims, senyvo amžiaus bei mažiau lietuvių kalbą suprantantiems asmenims), kviečiant ir registruojant į renginius turi būti identifikuojami dalyvių poreikiai dėl informacijos prieinamumo renginio metu (pvz., užtikrinti vertimą į lietuvių gestų kalbą, užsienio kalbą);
    3.2. projektų veiklos (renginiai, mokymai) turi būti organizuojamos patalpose, pritaikytose judėjimo, regos ar kitą negalią turintiems asmenims (netoli nuo įėjimo į objektą įrengtos asmenims, turintiems negalią, skirtos automobilių stovėjimo vietos, užtikrintos galimybės asmenims, judantiems vežimėliu, be kliūčių savarankiškai patekti į objektą, nevaržomai judėti objekto patalpų viduje, naudotis liftu ar keltuvu (jei renginys vyksta ne pirmame pastato aukšte), naudotis pritaikyta konferencijų sale ir joje esančia įranga (pvz., nefiksuotos kėdės, mobilieji mikrofonai, prieinama pakyla kalboms sakyti), maitinimo vieta (pvz., judėjimui vežimėliu pritaikyta erdvė tarp stalų, stalo aukštis) bei sanitarinėmis patalpomis (pvz., judėjimui vežimėliu pritaikyta erdvė, prieinamame aukštyje įrengta kriauklė, veidrodis, higienos priemonės), tinkamai pažymėti pastate esantys permatomi objektai (pvz., durys), laiptai ir kitos kliūtys aklųjų ir silpnaregių asmenų judėjimui).
    4. Įgyvendinant projekto veiklas turėtų būti laikomasi inovatyvumo (kūrybingumo) pricipo, t. y. įgyvendinant veiklas vykdomi inovatyvūs viešieji pirkimai, taikomos naujos technologijos, kuriami ar diegiami inovatyvūs sprendimai ir pan.
    5. Projektais neturi būti daroma reikšminga žala aplinkos tikslams, nustatytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnyje. Konkretūs projektų dėl reikšmingos žalos nedarymo aplinkos tikslams reikalavimai ir projektų atitiktį šiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai nurodomi Projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (toliau – Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų aprašas), kuris pateikiamas Aprašo 4 priede.
    6. Įgyvendinant pagal Aprašą numatytas veiklas negali būti pažeidžiamos Chartijos pagrindinės teisės: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejai; teisės į nuosavybę ir teisės užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir asmenų su negalia teisės; vaiko teisės; gero administravimo, veiksmingo teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisės; aplinkos apsauga.
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklas
    1. Privaloma užtikrinti finansinį projekto (veiklų) rezultatų tęstinumą, t. y. PĮP turi būti numatyti veiksmai, kurie rodytų, kad projekto vykdytojas ir (ar) partneris užtikrins Aprašo 2.25.1 ir 2.25.7.3 papunkčiuose nurodytus įsipareigojimus.
    2. Įgyvendinus projektų veiklas kiti papildomi reikalavimai, nei numatyta Apraše, Administravimo taisyklėse ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, netaikomi.
    3. Projekto vykdytojas turi rinkti ir administruojančiajai institucijai teikti informaciją apie kiekvieną iš ESF+ lėšų bendrai finansuojamo projekto veiklų dalyvį (projekto tikslinių grupių, nurodytų Aprašo 4 punkte, atstovą) Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus šeštajame skirsnyje, Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcijoje ir projekto sutartyje nustatyta tvarka.
    4. Projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad:
    4.1. projekto lėšomis suremontuotos patalpos būtų naudojamos vykdant projekto tikslą atitinkančias veiklas ne trumpiau kaip 5 metus nuo projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos.
    4.2. vykdant Aprašo 2.1.3.1 (gyventojų informavimas, konsultavimas, mokymas (kursų, seminarų organizavimas), neformalusis švietimas, siekiant paskatinti juos pradėti verslą (taip pat ir socialinį verslą) ir 2.1.3.2.1 (informavimo, konsultavimo (taip pat mentorystės), mokymo (kursų, seminarų organizavimas), neformaliojo švietimo, pagalbos randant tiekėjus ir klientus, metodinės pagalbos ir kitų paslaugų verslui (taip pat ir socialiniam verslui) aktualiais klausimais teikimas jauno verslo subjektams) papunkčiuose numatytas neformaliojo švietimo veiklas (išskyrus profesinio mokymo veiklas), t. y., gyventojų informavimas, konsultavimas, mokymas (kursų, seminarų organizavimas), neformalusis švietimas, siekiant paskatinti juos pradėti verslą (taip pat ir socialinį verslą) bei informavimo, konsultavimo (taip pat mentorystės), mokymo (kursų, seminarų organizavimas), neformaliojo švietimo, pagalbos randant tiekėjus ir klientus, metodinės pagalbos ir kitų paslaugų verslui (taip pat ir socialiniam verslui) aktualiais klausimais teikimas jauno verslo subjektams):
    4.2.1. mokymus vykdytų švietimo teikėjai (t. y. mokykla, laisvasis mokytojas arba kitas švietimo teikėjas (įstaiga, įmonė, organizacija, kuriems švietimas nėra pagrindinė veikla), o asmuo, ugdantis projekto veiklų dalyvius, pagal Švietimo įstatymo 48 straipsnio nuostatas turėtų teisę dirbti mokytoju pagal neformaliąsias švietimo programas;
    4.2.2. tuo atveju, kai mokymus vykdantis švietimo teikėjas nėra projekto vykdytojas, partneris ir (ar) projektą vykdantis personalas, mokymai būtų vykdomi pagal projekto vykdytojo ar partnerio su išorės tiekėju – neformaliojo švietimo teikėju sudarytą mokymo paslaugų teikimo sutartį;
    4.2.3. mokymai vyktų pagal neformaliojo švietimo teikėjo vadovo ar jo įgalioto asmens patvirtintas neformaliojo mokymo programas, kuriose būtų nurodyta: mokymų pagal šią programą metu įgyjamos kompetencijos ir galimybės tai panaudoti darbinėje veikloje; mokymo temos; mokymų trukmė valandomis, dienomis ir savaitėmis; baigiamojo tikrinimo forma;
    4.2.4. pasibaigus mokymui neformaliojo mokymo teikėjas išduotų projekto veiklų dalyviui, baigusiam neformaliojo mokymo programą, neformaliojo mokymo programos baigimą patvirtinantį dokumentą, o projekto veiklų dalyviui, nebaigusiam neformaliojo mokymo programos – mokymąsi pagal neformaliąją programą patvirtinantį dokumentą, kuriame būtų nurodyta faktiškai įvykdytų mokymų trukmė (valandomis);
    4.3. iki projekto veiklų dalyvio įtraukimo į Aprašo 2.1.3.2 papunktyje nurodytas pagalbos verslo pradžiai teikimo veiklas administruojančiajai institucijai būtų pateikta vertinti:
    4.3.1. projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) sudarytas susitarimas (-ai) su jauno verslo subjektu dėl pagalbos verslo pradžiai jauno verslo subjektui teikimo; susitarime turi būti nurodyta jauno verslo subjekto veiklos sritis pagal įstatus, verslo liudijimą ar individualios veiklos pažymą, apibūdinta jauno verslo subjekto verslo pradžiai (plėtojimui) numatoma suteikti pagalba (išvardintos verslo pradžiai reikalingos paslaugos, kurios bus teikiamos jauno verslo subjektui, ir (ar) verslo pradžiai reikalingos priemonės (t. y. patalpos, techninė, biuro ar kita įranga, baldai, įrenginiai ar įrankiai), kuriomis bus sudaryta galimybė naudotis jauno verslo subjektui), jų teikimo (naudojimo) terminai ir kitos, sutarties šalių nuomone svarbios sąlygos), nurodyta maksimali jauno verslo subjektui numatomos suteikti pagalbos projekto lėšomis vertė (kuri nustatoma remiantis jauno verslo subjektui numatomų suteikti paslaugų ir (ar) priemonių kainomis rinkoje) ir kita, susitarimo šalių nuomone svarbi informacija;
    4.3.2. jauno verslo subjekto, su kuriuo sudarytas susitarimas dėl pagalbos jauno verslo subjektui teikimo, užpildyta Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“ (toliau – Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija);
    4.4. jauno verslo subjektui suteiktos verslo pradžiai reikalingos priemonės (t. y. patalpos, techninė, biuro ar kita įranga, baldai, įrenginiai ar įrankiai) būtų naudojamos paties jauno verslo subjekto vykdomoje veikloje, neperduodant jų naudoti (nuomos, panaudos ar kt. pagrindais) tretiesiems asmenims, taip pat nurodytos priemonės nebūtų jauno verslo subjektui perduodamos valdyti nuosavybės teise;
    4.5. projekto lėšomis įsigytos verslo pradžiai skirtos priemonės (t. y. techninė, biuro ar kita įranga, baldai, įrenginiai ar įrankiai) būtų perduodamos naudoti tik jauno verslo subjektams ir naudojamos ne trumpiau kaip 3 metus nuo jų įsigijimo dienos (į šį laikotarpį įskaičiuojami laiko tarpai, kai verslo pradžiai skirtos priemonės nenaudojamos dėl to, kad projekto vykdytojas (partneris) intensyviai ieško (paieška pagrindžiama projekto vykdytojo veiksmais ir dokumentais: pvz., kiekvieną mėnesį teikiama informacija viešai prieinamose priemonėse, vietinėje spaudoje, organizuojami susitikimai ir kt.) jauno verslo subjektų, kurių verslo pradžiai reiktų naudoti projekto lėšomis įsigytas priemones, ir (ar) dėl to, kad verslo pradžiai skirtos priemonės pagal savo paskirtį yra netinkamos naudoti tam tikro sezono metu); tuo atveju, kai verslo pradžiai skirta priemonė projekto lėšomis įsigyjama iki projekto veiklų pabaigos likus mažiau nei 3 metams, projekto vykdytojas turi užtikrinti, kad ši priemonė būtų naudojama jauno verslo subjektų ir po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos tol, kol pasibaigs 3 metų laikotarpis po priemonės įsigijimo;
    4.6. jeigu numatoma, kad vykdant Aprašo 2.1.4 papunktyje nurodytas veiklas ekonominę naudą gaus projekto lėšomis kuriamo ar veikiančio bendradarbiavimo ir informacijos sklaidos tinklo dalyvis – konkretus fizinis ar juridinis asmuo, kuris projekto lėšomis vykdo ar gali vykdyti ūkinę veiklą (toliau – ūkio subjektas), administruojančiajai institucijai būtų pateikta vertinti ši informacija iki ūkio subjekto (jo atstovų) įtraukimo į Aprašo 2.1.4 papunktyje nurodytas veiklas:
    4.6.1. ūkio subjekto pavadinimas ir ūkinės veiklos sritis pagal ūkio subjekto įstatus, verslo liudijimą ar individualios veiklos pažymą ar kitus jo teisę vykdyti ūkinę veiklą įrodantys dokumentai;
    4.6.2. ekonominės naudos, kurią ūkio subjektas gaus iš projekto lėšomis kuriamo ar veikiančio bendradarbiavimo ir informacijos tinklo, apibūdinimas;
    4.6.3. ūkio subjekto užpildyta Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija.
    4.7. Projekto vykdytojas turi rinkti ir administruojančiajai institucijai teikti informaciją apie kiekvieną iš ESF+ lėšų bendrai finansuojamo projekto veiklų dalyvį PAFT IV skyriaus šeštajame skirsnyje, Projekto dalyvių informacijos administravimo instrukcijoje ir projekto sutartyje nustatyta tvarka.
    4.8. Projekto vykdytojas taip pat turi užtikrinti, kad iki projekto veiklų dalyvio įtraukimo į Aprašo 2.1.3.2 papunktyje nurodytas pagalbos verslo pradžiai teikimo veiklas būtų laikomasi Aprašo 2.25.7.1.1 papunktyje nurodytų projekto vykdytojo ir (ar) partnerio susitarimų su jauno verslo subjektu ir nebūtų viršijama nurodytuose susitarimuose nustatyta jauno verslo subjektui skirtina pagalbos verslo pradžiai vertė.
    4.9. Tuo atveju, kai Aprašo 8 punkte nustatyta tvarka administruojančioji institucija yra nustačiusi, kad jauno verslo subjektui yra projekte teikiama nereikšminga (de minimis) pagalba, ir priėmusi sprendimą dėl nereikšmingos (de minimis) pagalbos priskyrimo jaunam verslo subjektui, projekto vykdytojas turi:
    4.9.1. informuoti administruojančiąją instituciją apie Aprašo 2.25.7.1.1 papunktyje nurodytų susitarimų nuostatų pasikeitimą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo susitarimo pakeitimo sudarymo dienos;
    4.9.2. pagal pasikeitusias sąlygas pagalbą jauno verslo subjekto verslo pradžiai pradėti teikti tik po to, kai administruojančioji institucija atliks Aprašo 8.9 ir 8.11 papunkčiuose, o projekto vykdytojas administruojančiosios institucijos nurodymu – Aprašo 8.10 ir 8.14 papunkčiuose nurodytus veiksmus.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų įgyvendinimo trukmė
    Projekto veiklos turi būti įgyvendintos iki 2028 m. gruodžio 31 d.
    Daugiau Mažiau
  • Projektų bendrieji atrankos kriterijai
    Projektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede.
    https://esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3
    Daugiau Mažiau
  • Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai
    Projektas skirtas vietos plėtros strategijos, kuri vidaus reikalų ministro įsakymu įtraukta į siūlomų finansuoti vietos plėtros strategijų sąrašą, veiksmams įgyvendinti.
    Daugiau Mažiau
  • Projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
    Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas
    2 Projekto veiklų (poveiklių) aiškumas, pagrįstumas, išlaikyta nuosekli projekto vidinė logika; 30,00 30
    3 Projekto dalyvių iš tikslinės grupės skaičius; 20,00 20
    4 Savanorių įtraukimas į projekto veiklų vykdymą; 10,00 10
    5 Pareiškėjo ir/arba partnerio patirtis įgyvendinant panašaus pobūdžio veiklas skirtas tikslinėms projekto grupėms ES ar biudžeto lėšomis per pastaruosius 5 metus iki kvietimo paskelbimo dienos; 20,00 20
    1 Projektu sprendžiama ŽVVG 2023-2029 metų vietos plėtros strategijoje (toliau – VPS) identifikuota problema(-os); 20,00 20
    Maksimali galima balų suma: 100,00 Minimali privaloma surinkti balų suma: 60
    Daugiau Mažiau
  • Reikalavimai
    1. Projektų išlaidos turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriuje ir Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos fondų reikalavimams, patvirtintose 2023 m. birželio 22 d. VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu Nr. 2023/8-246, skelbiamose svetainėje esinvesticijos.lt, projektų išlaidoms nustatytus reikalavimus bei reikalavimus, keliamus Reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše (Aprašo 4 priedas).
    2. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma yra 55 426,00 Eur.
    3. Projekto finansuojamoji dalis gali sudaryti ne daugiau kaip 92,5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    4. Pareiškėjas privalo savo ir (ar) kitų šaltinių lėšomis (savivaldybių biudžeto ir (ar) privačiomis lėšomis) prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau nei 7,5 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
    5. Pareiškėjas savo iniciatyva ir savo lėšomis gali prisidėti prie projekto įgyvendinimo didesne nei reikalaujama lėšų suma.
    6. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamo finansavimo lėšos, ir netinkamos finansuoti išlaidos turi būti finansuojamos iš pareiškėjo lėšų.
    7. Pagal Aprašą finansuojamiems projektams projekto sutartyje gali būti numatytas avansas. Avansas išmokamas vadovaujantis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 155–156 punktuose nustatyta tvarka.
    8. Pagal Aprašą tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų tipai ir jiems taikomi reikalavimai yra nustatyti Aprašo 13.8 papunktyje (https://e-tar.lt/rs/lasupplement/4ff0a31039e111efbdaea558de59136c/46ad145039fa11efbdaea558de59136c/format/ISO_PDF/ ) ir pagal šį Kvietimą Kauno miesto Žaliakalnio vietos veiklos grupės įgyvendinamos strategijos „KAUNO MIESTO ŽALIAKALNIO 2023–2029 M. VIETOS PLĖTROS STRATEGIJA“ vietos plėtros projektų atrankos ir finansavimo sąlygų gairių pareiškėjams (ESF+) 11 dalyje „Išlaidų tinkamumo finansuoti reikalavimai“ pateiktą informaciją galimiems pareiškėjams.
    9. Aprašo 13.8 papunktyje nurodytuose išlaidų tipuose „Nekilnojamasis turtas“ ir „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“ numatytų išlaidų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 15 proc. visų projekto tinkamų finansuoti išlaidų. Projekte numatytas kryžminis finansavimas taip pat negali viršyti šiame papunktyje nustatyto procentinio dydžio.
    10. Pagal Aprašą apmokamos tik tos Aprašo 13.8 papunktyje nurodytos išlaidos, kurios yra patirtos projekto vykdytojo, partnerio (-ių) ar projekto veiklų dalyvio (-ių) (kai projekto veiklų dalyvis patiria kelionės, maitinimo, skiepijimo, sveikatos pažymos gavimo ir (ar) pan. išlaidas, susijusias su jo dalyvavimu Aprašo 2.1 papunktyje nurodytas veiklas atitinkančiose projekto veiklose).
    11. Vienam projekto veiklų dalyviui (išskyrus jauno verslo subjektus) prašoma finansuoti lėšų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 2000 (du tūkstančius) eurų tiesioginių projekto išlaidų.
    12. Kai projekte vykdomos Aprašo 2.1.3.2 papunktyje nurodytas veiklas atitinkančios projekto veiklos (pagalbos verslo pradžiai teikimas):
    12.1. vienam jauno verslo subjektui tenkanti skiriamo finansavimo lėšų suma gali sudaryti ne daugiau kaip 12 000 (dvylika tūkstančių) eurų tiesioginių projekto išlaidų;
    12.2. pagalba jauno verslo subjektui pagal Aprašą gali būti teikiama iki 3 metų nuo jauno verslo subjekto veiklos pradžios.
    13. Išlaidos, kurios pagal Aprašo 13.8 papunkčio nuostatas yra apmokamos taikant Aprašo 14 punkte nurodytus fiksuotuosius įkainius, turi atitikti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus penktąjį skirsnį.
    14. Mažinant projekto finansavimą ar tvirtinant galutinę veiklos ataskaitą, patirtos išlaidos, numatytos Aprašo 13.8 papunktyje nurodytuose išlaidų tipuose „Nekilnojamasis turtas“, „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“ ir „Įranga, įrenginiai ir kitas turtas“, nėra mažinamos, jei sumažinus kitas projekto išlaidas ar nepanaudojus dalies projekto išlaidoms finansuoti skirtų lėšų jų santykinė dalis projekte padidėja ir viršija Aprašo 13.8 ar 13.9 papunkčiuose numatytoms išlaidoms nustatytą tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalį.
    15. Projekto veiklos, įskaitant ir pirkimus, gali būti pradėtos įgyvendinti ir projekto išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, bet ne anksčiau nei priimtas sprendimas dėl vietos plėtros projekto finansavimo, nurodytas Strategijų įgyvendinimo taisyklių 38 punkte. Jeigu pareiškėjas pradeda projekto veiklas vykdyti iki projekto sutarties įsigaliojimo dienos, pareiškėjo patirtos išlaidos galės būti kompensuojamos projekto finansavimo lėšomis, jeigu jos atitiks tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms nustatytus reikalavimus.
    16. Pagal Aprašą netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
    16.1. išlaidos, nustatytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių VII skyriaus trečiajame skirsnyje;
    16.2. tikslinėms grupėms skirto perduoti naudoti (išdalinti) trumpalaikio turto (maisto produktų, higienos prekių, drabužių ir pan.) įsigijimo išlaidos;
    16.3. medicinos įrangos, vaistinių preparatų įsigijimo išlaidos; medicinine įranga nėra laikoma tokia įranga, kuri, siekiant grąžinti ar palaikyti asmens sveikatos ir fizinę būklę, yra naudojama fiziniams pratimams atlikti;
    16.4. tikslinių grupių apgyvendinimo sveikatos priežiūros įstaigose ir su tuo susijusios išlaidos;
    16.5. transporto priemonių įsigijimo išlaidos;
    16.6. išperkamosios ar finansinės nuomos (lizingo) apmokėjimo išlaidos.
    17. Projekto veiklos, įskaitant ir pirkimus, gali būti pradėtos įgyvendinti ir projekto išlaidos gali būti patirtos iki projekto sutarties pasirašymo, bet ne anksčiau nei priimtas sprendimas dėl vietos plėtros projekto finansavimo, nurodytas Strategijų įgyvendinimo taisyklių 38 punkte. Jeigu pareiškėjas pradeda projekto veiklas vykdyti iki projekto sutarties įsigaliojimo dienos, pareiškėjo patirtos išlaidos galės būti kompensuojamos projekto finansavimo lėšomis, jeigu jos atitiks tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms nustatytus reikalavimus.
    Daugiau Mažiau
  • ES fondų lėšos
    94 224,20 €
    Daugiau Mažiau
  • ES fondas
    Europos regioninės plėtros fondas
    Europos socialinis fondas +
    Daugiau Mažiau
  • Bendrojo finansavimo lėšos
    16 627,80 €
    Daugiau Mažiau
  • Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiai
    BIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+):
    KodasVersijaPavadinimasDydisMatavimo vnt.Papildoma informacija
    FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060
    FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas
    FĮ-039-01 02 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis I, R, S, A, N, L, E, H, F, G, P ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,8100 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-darbo-uzmokescio-fiksuotuju-vieneto-ikai
    FĮ-039-02 02 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis C, Q, B, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 13,2700 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-darbo-uzmokescio-fiksuotuju-vieneto-ikai
    FĮ-008-06 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis J ir K ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 17,4800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-008-01 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis I, R, S, A, N, L, E, H, F, G, P ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,0300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-008-02 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis C, Q, B, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 12,2200 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-008-03 02 Privačių juridinių asmenų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis K ir J ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 19,3700 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-008-04 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis R, L, N, G, P, S, E, A, C ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 9,9500 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FĮ-039-03 02 Privačių juridinių asmenų projektą vykdančio personalo vienos valandos darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis K ir J ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 21,0500 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-39-01-fi-39-03-privaciu-juridiniu-asmenu-projekta-vykdancio-personalo-darbo-uzmokescio-fiksuotuju-vieneto-ikai
    FS-001-01 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS be PVM 20,1900 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-008-05 02 Viešojo valdymo institucijų projektų dalyvių darbo užmokesčio fiksuotasis vieneto įkainis H, Q, F, O, D, M ekonomikos sektoriams pagal EVRK 2 klasifikatorių 12,3000 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-08-01-fi-08-06-privaciu-ja-ir-viesojo-valdymo-instituciju-projektu-dalyviu-du-fi-nustatymo-tyrimas-01-ver
    FS-001-02 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, pirmojo rinkino FS su PVM 24,4300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-04 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS su PVM 1772,6300 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FS-001-03 03 Įgyvendintų privalomų matomumo ir informavimo priemonių apie ES fondų investicijų veiklas fiksuotoji suma, antrojo rinkino FS be PVM 1464,9800 EUR https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fs-01-01-fs-01-04-viesinimo-fs
    FĮ-047-01 02 Projektą vykdančio personalo savanoriško darbo valandos fiksuotasis vieneto įkainis 5,7600 EUR https://esinvesticijos.lt/dokumentai/fi-47-01-projekta-vykdancio-personalo-savanorisko-darbo-inaso-fiksuotojo-vieneto-ikainio-nustatymo-tyrimas
    Daugiau Mažiau
  • Teikimo tvarka
    Parengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.lt. Kilus klausimams kreiptis į nurodytą kvietime atsakingą už kvietimą asmenį.
    Daugiau Mažiau
  • Kartu su PĮP teikiama
    1 priedas: Partnerio deklaracija (jei projektas įgyvendinamas su partneriais) 9 priedas: Užpildytą nevyriausybinės organizacijos deklaraciją, kurios forma pateikiama Aprašo 2 priede (jei projektu siekiama Aprašo 2–4 lentelėse nurodytų Pažangos priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodiklių ir projekto vykdytojas ar partneris yra NVO); 10 priedas: Jei PĮP numatyta projektą įgyvendinti su partneriu - partnerio (-ių) deklaraciją (-as), jei projektą numatyta įgyvendinti kartu su partneriais (Partnerio deklaracijos forma nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 1 priede); 11 priedas: Jei PĮP numatyta projektą įgyvendinti su partneriu (-iais) projekto biudžeto paskirstymą pagal pareiškėją ir partnerį (-ius) (Projekto biudžeto paskirstymo pagal pareiškėjus ir partnerius forma nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 2 priede); 12 priedas: Pareiškėjo ir partnerio (-ių) sudarytą jungtinės veiklos sutartį; 13 priedas: Dokumentus, pagrindžiančius suplanuotas išlaidas (pvz., sudarytos sutartys, komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas, išlaidų skaičiavimai; jei numatomos remonto išlaidos – pagrindžiantys dokumentai: patalpų brėžiniai, nuomos sutartys, dėl nusidėvėjimo taikomi dokumentai ir kt.; 14 priedas: Darbo užmokestį pagrindžiantys dokumentai: veiklų sąrašas su darbo valandomis, įkainis ir jo pagrindimas. Biudžetą sudarant, remiamasi analogiškų pareigų darbuotojų atlygiu. Įkainį pagrindžiantys dok., pvz., nuasmenintos sutartys ar žiniaraščiai. Val. įkainis apskaičiuojamas pagal teisės aktus; 15 priedas: Užpildytą Pažymą darbo užmokesčio vertinimui, kurios forma patvirtinta 2024 m. sausio 3 d. VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu Nr. 2024/8-2; 16 priedas: Dokumentus, pagrindžiančius nuosavo įnašo tinkamumą; 17 priedas: Pasirašytą Pareiškėjo (partnerio) įsipareigojimo dėl projekto atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimų apraše nustatytiems reikalavimams deklaraciją (Aprašo 3 priedas);
    Daugiau Mažiau
  • Siekiami stebėsenos rodikliai
    BIVP metodo taikymas: parama vietos plėtros strategijų įgyvendinimui“ Vidurio ir vakarų Lietuvos regione (ESF+):
    PavadinimasKodasMatavimo vntMinimali siektina reikšmė projektai
    Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektų veiklų dalyvių, kurie po dalyvavimo veiklose toliau dalyvauja socialinei integracijai skirtose veiklose ir (ar) darbo rinkoje, dalis R.S.2.3517 proc. 40,00
    Bendruomenės inicijuotos vietos plėtros projektai, kuriuos įgyvendino nevyriausybinės organizacijos ir (arba) kurie įgyvendinti kartu su partneriu P.S.2.1513 skaičius 2,00
    BIVP projektų veiklų dalyviai (įskaitant visas tikslines grupes) P.N.2.4723 skaičius 74,00
    Daugiau Mažiau
  • Kontaktiniai asmenys
    Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas
    Žaneta Dočkuvienė Centrinė projektų valdymo agentūra Vyresnioji projektų vadovė 37062782555 z.dockuviene@cpva.lt
    Daugiau Mažiau