-
Asignavimų valdytojas
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
-
Projektų atrankos būdas
- Planavimas
-
Stebėsenos rodikliai
Karjeros orientavimo sistemos suaugusie-siems plėtra Sostinės regione:Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis P.N.2.4565 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis P.N.2.4565 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius R.N.1.5570 skaičius 25,00 Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius P.S.1.1111 asmenys 380,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Į TAU programą įsitraukę Trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi P.N.2.4568 vnt. 0,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą P.B.2.0510 asmenys 272,00 Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) P.B.2.0509 asmenys 51,00 Į TAU programą įsitraukę Trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi P.N.2.4568 vnt. 40,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos P.N.2.4573 asmenys 210,00 Sukurtas mikrokredencialų modelis P.N.2.4572 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos P.N.2.4573 asmenys 790,00 Sukurtas mikrokredencialų modelis P.N.2.4572 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00 Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.) R.N.1.5571 proc. 80,00 Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai R.B.1.2007 naudotojai per metus 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti) P.S.1.1109 asmenys 21600,00 Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema P.S.1.1108 skaičius 1,00 Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas P.S.1.1108.1 vnt. 0,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00 Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą P.S.2.1507 asmenys 3220,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Bendras dalyvių skaičius P.B.2.0501 asmenys 896,00 Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) P.B.2.0515 asmenys 359,00 Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą P.B.2.0510 asmenys 2328,00 Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) P.B.2.0509 asmenys 359,00 Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00 Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą P.S.2.1507 asmenys 9760,00 Neaktyvūs asmenys P.B.2.0504 asmenys 896,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius R.N.1.5570 skaičius 8,00 Atnaujinta MUKIS sistema P.N.2.4577 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius R.N.1.5570 skaičius 52,00 Atnaujinta MUKIS sistema P.N.2.4577 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00 Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) P.B.2.0515 asmenys 351,00 Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą P.B.2.0510 asmenys 2000,00 Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) P.B.2.0509 asmenys 300,00 Neaktyvūs asmenys P.B.2.0504 asmenys 874,00 Bendras dalyvių skaičius P.B.2.0501 asmenys 874,00 Daugiau Mažiau -
Finansuojamos veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 12-003-03-05-01 -01-04 Karjeros orientavimo sistemos suaugusie-siems plėtra Sostinės regione 12-003-03-05-01 -01-05 Karjeros orientavimo sistemos suaugusie-siems plėtra Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione 12-003-03-05-01 -01-02 Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas 12-003-03-05-01 -02-01 TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Sostinės regione 12-003-03-05-01 -02-02 TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione 12-003-03-05-01 -01-10 Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Sostinės regione 12-003-03-05-01 -01-11 Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione 12-003-03-05-01 -01-07 Suaugusiųjų švietimo IT sistemos sukūrimas ir kompetencijų plėtojimo programų finansavimas 12-003-03-05-01 -01-08 MVG sistemos plėtra Sostinės regione 12-003-03-05-01 -01-09 MVG sistemos plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione 12-003-03-05-01 -01-12 Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Sostinės regione 12-003-03-05-01 -01-13 Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione 12-003-03-05-01 -02-03 Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas Daugiau Mažiau -
Dokumentai
DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-05-01 „ĮDIEGTI VIENĄ LANGELĮ KARJERAI PLANUOTI IR ĮGŪDŽIAMS TOBULINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO, 2022-05-27, V-851 -
Kita informacija
Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti
Nr. 12-003-03-05-01
Atnaujinimo data: 2025 m. birželio 23 d.