-
Asignavimų valdytojas
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
-
Projektų atrankos būdas
- Planavimas
-
Stebėsenos rodikliai
Įdiegti veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankį Sostinės regione :Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Įdiegtas veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankis P.N.2.4560 skaičius 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Įdiegtas veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankis P.N.2.4560 skaičius 0,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir (ar) projektuose dalyvavusių tyrėjų, mokslinio tyrimo rezultatų ataskaitos R.S.2.3507 skaičius 6,00 Tarptautinės švietimo ir ugdymo srities tyrimų programos ir (ar) projektai, kuriuose dalyvavo tyrėjai P.S.2.1504 skaičius 6,00 Dalyvavusių tarptautinėse stažuotėse edukologijos krypties doktorantūros dalyvių (mokslo doktorantų ir mokslo doktoranto vadovų), skaičius P.N.2.4563 skaičius 12,00 Iš užsienio atvykusių ir dalyvavusių doktorantūros procese aukšto lygio dėstytojų skaičius P.N.2.4562 skaičius 5,00 Atliktų edukacinių tyrimų pagrindu parengtos publikacijos R.S.2.3506 skaičius 10,00 Atlikti edukaciniai tyrimai P.S.2.1503 skaičius 10,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir (ar) projektuose dalyvavusių tyrėjų, mokslinio tyrimo rezultatų ataskaitos R.S.2.3507 skaičius 21,00 Tarptautinės švietimo ir ugdymo srities tyrimų programos ir (ar) projektai, kuriuose dalyvavo tyrėjai P.S.2.1504 skaičius 21,00 Dalyvavusių tarptautinėse stažuotėse edukologijos krypties doktorantūros dalyvių (mokslo doktorantų ir mokslo doktoranto vadovų), skaičius P.N.2.4563 skaičius 12,00 Iš užsienio atvykusių ir dalyvavusių doktorantūros procese aukšto lygio dėstytojų skaičius P.N.2.4562 skaičius 5,00 Atliktų edukacinių tyrimų pagrindu parengtos publikacijos R.S.2.3506 skaičius 20,00 Atlikti edukaciniai tyrimai P.S.2.1503 skaičius 20,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Gavusių finansinę paramą edukologijos doktorantūros studijoms užsienyje asmenų skaičius P.N.2.4561 skaičius 6,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Gavusių finansinę paramą edukologijos doktorantūros studijoms užsienyje asmenų skaičius P.N.2.4561 skaičius 9,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Pedagoginių darbuotojų, baigusių kvalifikacijos tobulinimo programą, skaičius P.S.1.1098 asmenys 8020,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Kvalifikaciją patobulinusių lituanistinio švietimo vykdytojų skaičius R.N.2.5561 skaičius 250,00 Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją R.B.2.2503 asmenys 1153,00 Lituanistinio švietimo vykdytojų, įgijusių reikiamą kvalifikaciją, procentinė dalis nuo šios kvalifikacijos neturinčių asmenų R.N.2.5560 proc. 10,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 1356,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją R.B.2.2503 asmenys 4084,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 4805,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją R.B.2.2503 asmenys 113,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 133,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją R.B.2.2503 asmenys 397,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 467,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją R.B.2.2503 asmenys 102,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 120,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją R.B.2.2503 asmenys 357,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 420,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Studentų, kurie naudojasi sukurta ar pritaikyta pedagogų rengimo centrų ar edukologijos doktorantūrai reikalinga infrastruktūra, dalis R.S.2.3029 proc. 70,00 Aukštosios mokyklos, kurios yra pedagogų rengimo kompetencijų centras ar jo dalis ir kuriose sukurta arba pritaikyta infrastruktūra P.S.2.1028 skaičius 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Studentų, kurie naudojasi sukurta ar pritaikyta pedagogų rengimo centrų ar edukologijos doktorantūrai reikalinga infrastruktūra, dalis R.S.2.3029 proc. 70,00 Aukštosios mokyklos, kurios yra pedagogų rengimo kompetencijų centras ar jo dalis ir kuriose sukurta arba pritaikyta infrastruktūra P.S.2.1028 skaičius 2,00 Daugiau Mažiau -
Finansuojamos veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 12-003-03-06-01-02-02 Įdiegti veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankį Sostinės regione 12-003-03-06-01-02-03 Įdiegti veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankį VVL regione 12-003-03-06-01-07-01 Plėtoti edukologijos krypties mokslinius tyrimus ir dalyvauti tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir / ar projektuose Sostinės regione 12-003-03-06-01-07-02 Plėtoti edukologijos krypties mokslinius tyrimus ir dalyvauti tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir / ar projektuose VVL regione 12-003-03-06-01-07-03 Pagerinti edukologijos krypties doktorantūros studijų kokybę Sostinės regione 12-003-03-06-01-07-04 Pagerinti edukologijos krypties doktorantūros studijų kokybę VVL regione 12-003-03-06-01-04-01 Suteikti galimybę pedagogams tobulinti kompetencijas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose 12-003-03-06-01-04-02 Pritraukti naujų pedagogų ir suteikti pedagogo kvalifikaciją turintiems asmenims galimybę įgyti kito dalyko / specializacijos ar vadybinių kompetencijų bei užtikrinti galimybes tobulinti kvalifikaciją lituanistinio švietimo vykdytojams Sostinės regione (IP metodologinio dokumento 4.2.1 veikla) 12-003-03-06-01-04-03 Pritraukti naujų pedagogų ir suteikti pedagogo kvalifikaciją turintiems asmenims galimybę įgyti kito dalyko / specializacijos ar vadybinių kompetencijų VVL regione (IP metodologinio dokumento 4.2.1 veikla) 12-003-03-06-01-04-04 Užtikrinti pagalbą švietimo įstaigų vadovams Sostinės regione (IP metodologinio dokumento 4.2.1 veikla) 12-003-03-06-01-04-05 Užtikrinti pagalbą švietimo įstaigų vadovams VVL regione (IP metodologinio dokumento 4.2.1 veikla) 12-003-03-06-01-04-06 Plėsti pedagogų bendradarbiavimo galimybes (pedagogų profesinės kompetencijos stažuočių užsienyje programa) Sostinės regione (IP metodologinio dokumento 4.2.1 veikla) 12-003-03-06-01-04-07 Plėsti pedagogų bendradarbiavimo galimybes (pedagogų profesinės kompetencijos stažuočių užsienyje programa) VVL regione (IP metodologinio dokumento 4.2.1 veikla) 12-003-03-06-01-06-03 Pedagogams rengti ir edukologijos doktorantūrai vykdyti reikiamos infrastruktūros sukūrimas Sostinės regione (IP metodologinio dokumento 4.5.6 veikla) 12-003-03-06-01-06-04 Pedagogams rengti ir edukologijos doktorantūrai vykdyti reikiamos infrastruktūros sukūrimas VVL regione (IP metodologinio dokumento 4.5.6 veikla) Daugiau Mažiau -
Dokumentai
DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-06-01 „PIRMIAUSIA – MOKYTOJAS“ APRAŠO PATVIRTINIMO, 2022-11-28, V-1877 -
Kita informacija
Pirmiausia – mokytojas
Nr. 12-003-03-06-01
Atnaujinimo data: 2025 m. balandžio 22 d.