Įdiegti veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankį Sostinės regione
:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Įdiegtas veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankis |
P.N.2.4560 |
skaičius |
1,00 |
Įdiegti veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankį Sostinės regione
:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Įdiegtas veiklos ir kompetencijų į(si)vertinimo įrankis |
P.N.2.4560 |
skaičius |
0,00 |
Plėtoti edukologijos krypties mokslinius tyrimus ir dalyvauti tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir / ar projektuose Sostinės regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir (ar) projektuose dalyvavusių tyrėjų, mokslinio tyrimo rezultatų ataskaitos
|
R.S.2.3507 |
skaičius |
6,00 |
| Tarptautinės švietimo ir ugdymo srities tyrimų programos ir (ar) projektai, kuriuose dalyvavo tyrėjai |
P.S.2.1504 |
skaičius |
6,00 |
| Dalyvavusių tarptautinėse stažuotėse edukologijos krypties doktorantūros dalyvių (mokslo doktorantų ir mokslo doktoranto vadovų), skaičius |
P.N.2.4563 |
skaičius |
12,00 |
| Iš užsienio atvykusių ir dalyvavusių doktorantūros procese aukšto lygio dėstytojų skaičius |
P.N.2.4562 |
skaičius |
5,00 |
| Atliktų edukacinių tyrimų pagrindu parengtos publikacijos
|
R.S.2.3506 |
skaičius |
10,00 |
| Atlikti edukaciniai tyrimai |
P.S.2.1503 |
skaičius |
10,00 |
Plėtoti edukologijos krypties mokslinius tyrimus ir dalyvauti tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir / ar projektuose Sostinės regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir (ar) projektuose dalyvavusių tyrėjų, mokslinio tyrimo rezultatų ataskaitos
|
R.S.2.3507 |
skaičius |
21,00 |
| Tarptautinės švietimo ir ugdymo srities tyrimų programos ir (ar) projektai, kuriuose dalyvavo tyrėjai |
P.S.2.1504 |
skaičius |
21,00 |
| Dalyvavusių tarptautinėse stažuotėse edukologijos krypties doktorantūros dalyvių (mokslo doktorantų ir mokslo doktoranto vadovų), skaičius |
P.N.2.4563 |
skaičius |
12,00 |
| Iš užsienio atvykusių ir dalyvavusių doktorantūros procese aukšto lygio dėstytojų skaičius |
P.N.2.4562 |
skaičius |
5,00 |
| Atliktų edukacinių tyrimų pagrindu parengtos publikacijos
|
R.S.2.3506 |
skaičius |
20,00 |
| Atlikti edukaciniai tyrimai |
P.S.2.1503 |
skaičius |
20,00 |
Plėtoti edukologijos krypties mokslinius tyrimus ir dalyvauti tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir / ar projektuose Sostinės regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Gavusių finansinę paramą edukologijos doktorantūros studijoms užsienyje asmenų skaičius |
P.N.2.4561 |
skaičius |
6,00 |
Plėtoti edukologijos krypties mokslinius tyrimus ir dalyvauti tarptautinėse švietimo ir ugdymo srities tyrimų programose ir / ar projektuose Sostinės regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Gavusių finansinę paramą edukologijos doktorantūros studijoms užsienyje asmenų skaičius |
P.N.2.4561 |
skaičius |
9,00 |
Suteikti galimybę pedagogams tobulinti kompetencijas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
R.B.1.2010.1 |
asmenys |
0,00 |
| Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
R.B.1.2010 |
asmenys |
0,00 |
| Pedagoginių darbuotojų, baigusių kvalifikacijos tobulinimo programą, skaičius |
P.S.1.1098 |
asmenys |
8020,00 |
Suteikti galimybę pedagogams tobulinti kompetencijas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Kvalifikaciją patobulinusių lituanistinio švietimo vykdytojų skaičius |
R.N.2.5561 |
skaičius |
250,00 |
| Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją |
R.B.2.2503 |
asmenys |
1153,00 |
| Lituanistinio švietimo vykdytojų, įgijusių reikiamą kvalifikaciją, procentinė dalis nuo šios kvalifikacijos neturinčių asmenų |
R.N.2.5560 |
proc. |
10,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
1356,00 |
Suteikti galimybę pedagogams tobulinti kompetencijas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją |
R.B.2.2503 |
asmenys |
4084,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
4805,00 |
Suteikti galimybę pedagogams tobulinti kompetencijas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją |
R.B.2.2503 |
asmenys |
113,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
133,00 |
Suteikti galimybę pedagogams tobulinti kompetencijas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją |
R.B.2.2503 |
asmenys |
397,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
467,00 |
Suteikti galimybę pedagogams tobulinti kompetencijas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją |
R.B.2.2503 |
asmenys |
102,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
120,00 |
Suteikti galimybę pedagogams tobulinti kompetencijas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją |
R.B.2.2503 |
asmenys |
357,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
420,00 |
Pedagogams rengti ir edukologijos doktorantūrai vykdyti reikiamos infrastruktūros sukūrimas Sostinės regione (IP metodologinio dokumento 4.5.6 veikla)
:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Studentų, kurie naudojasi sukurta ar pritaikyta pedagogų rengimo centrų ar edukologijos doktorantūrai reikalinga infrastruktūra, dalis |
R.S.2.3029 |
proc. |
70,00 |
| Aukštosios mokyklos, kurios yra pedagogų rengimo kompetencijų centras ar jo dalis ir kuriose sukurta arba pritaikyta infrastruktūra |
P.S.2.1028 |
skaičius |
1,00 |
Pedagogams rengti ir edukologijos doktorantūrai vykdyti reikiamos infrastruktūros sukūrimas Sostinės regione (IP metodologinio dokumento 4.5.6 veikla)
:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Studentų, kurie naudojasi sukurta ar pritaikyta pedagogų rengimo centrų ar edukologijos doktorantūrai reikalinga infrastruktūra, dalis |
R.S.2.3029 |
proc. |
70,00 |
| Aukštosios mokyklos, kurios yra pedagogų rengimo kompetencijų centras ar jo dalis ir kuriose sukurta arba pritaikyta infrastruktūra |
P.S.2.1028 |
skaičius |
2,00 |