Įgūdžiai MVĮ Pasibaigęs
-
Finansuojamos projektų veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 05-001-01-05-07-11-01 Ugdyti MVĮ reikalingus darbuotojų įgūdžius (Sostinės regionas) 05-001-01-05-07-11-02 Ugdyti MVĮ reikalingus darbuotojų įgūdžius (Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas) Daugiau Mažiau -
Tikslinės grupėsMVĮDaugiau Mažiau
-
Galimi pareiškėjaiMVĮDaugiau Mažiau
-
Finansuojamoji dalis
Kodas Finansuojamoji dalis 05-001-01-05-07-11-01 Iki 50 proc. 05-001-01-05-07-11-02 Iki 70 proc. Daugiau Mažiau -
Nuosavo įnašo dalis
Kodas Nuosavo įnašo dalis 05-001-01-05-07-11-01 Ne mažiau kaip 50 proc. 05-001-01-05-07-11-02 Ne mažiau kaip 30 proc. Daugiau Mažiau -
Finansavimo formaDotacijaDaugiau Mažiau
-
Reikalavimai projektamsReikalavimai projektui nurodyti Projektų finansavimo sąlygų aprašo (PFSA) 2 p.
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/645c01104c0611ee9de9e7e0fd363afcDaugiau Mažiau -
Horizontaliųjų principų ir kitų nuostatų reikalavimaiHorizontaliųjų principų (toliau – HP) reikalavimai:
Neutralus – projektas negali daryti neigiamo poveikio HP.
Projekto veiklos tiesiogiai prisideda prie inovatyvumo (kūrybingumo) HP: bus ugdomi MVĮ reikiami darbuotojų įgūdžiai, leisiantys prisitaikyti prie ekonomikos technologinių pokyčių ir pramonės pertvarkos. Siekiant spręsti iššūkius ir problemas, kylančias mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) srityse ir identifikuotas verslo galimybių paieškos proceso metu, susijusias su pramonės pertvarka, ypatingas dėmesys skiriamas skaitmeninių įgūdžių ugdymui ir tobulinimui. Tai sudarys sąlygas tvariam, inovacijomis grįstam ekonomikos augimui.
Projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo HP vertinimo reikalavimų aprašas pateikiamas PFSA 1 priede.
Projekto veikla, vadovaujantis 2021 m. vasario 18 d. Komisijos pranešimu 2021/C 58/01 patvirtintomis Reikšmingos žalos nedarymo principo taikymo pagal Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės reglamentą techninėmis gairėmis, atitinka reikšmingos žalos nedarymo principą, nes neturi neigiamo numatomo poveikio 6 aplinkos tikslams, nurodytiems 2020 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2020/852 dėl sistemos tvariam investavimui palengvinti sukūrimo, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) 2019/2088, 17 straipsnio 1 dalies a–f punktuose arba numatomas jų poveikis yra nereikšmingas, t. y. nedaro tiesioginio ir pirminio netiesioginio poveikio per visą gyvavimo ciklą.
Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos (toliau – Chartija) reikalavimai:
Projektas neturi pažeisti Chartijos pagrindinių teisių: orumo; asmenų, privataus ir šeimos gyvenimo, sąžinės ir saviraiškos laisvės; asmens duomenų; prieglobsčio ir apsaugos perkėlimo, išsiuntimo ar išdavimo atvejų; teisių į nuosavybę ir teisių užsiimti verslu; lyčių lygybės, vienodo požiūrio ir lygių galimybių, nediskriminavimo ir neįgaliųjų teisių; vaiko teisių; gerojo administravimo, veiksmingos teisinės gynybos, teisingumo; solidarumo ir darbuotojų teisių; aplinkos apsaugos.Daugiau Mažiau -
Reikalavimai įgyvendinus projektų veiklasNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Projektų įgyvendinimo trukmėProjekto veiklų įgyvendinimo trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 24 mėnesiai nuo iš ES fondų investicijų lėšų bendrai finansuojamo projekto sutarties pasirašymo dienos. Dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti PĮP pateikimo ir vertinimo metu, projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių IV skyriaus antrajame skirsnyje nustatyta tvarka, bet ne ilgiau kaip iki PFSA 2.3.6 papunktyje nurodyto termino.Daugiau Mažiau
-
Reikalavimai valstybės pagalbai
PFSA 8 punkte numatyti reikalavimai valstybės pagalbai:
8.1. Pagal PFSA projekto veiklų finansavimas yra valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnyje. Finansavimas projektams, skiriamas kaip valstybės pagalba, yra investicinė pagalba, kuri teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnį ir atsižvelgiant į I skyriaus nuostatas bei 1 straipsnio 2–5 dalyse nustatytus apribojimus. Projektų valstybės pagalbos atitikties Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnio nuostatoms vertinimą atlieka administruojančioji institucija pagal PFSA 2 priede nustatytą Projektų atitikties valstybės pagalbos taisyklėms patikros lapo formą.
8.2. Valstybės pagalba neteikiama:
8.2.1. jeigu pareiškėjas ir (arba) ūkio subjektas (-ai), kuriam (-iems) priklauso pareiškėjas, yra priskiriami sunkumus patiriančioms įmonėms, kaip apibrėžta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 2 straipsnio 18 punkte. Ūkio subjektu laikomas pareiškėjas ir visos su juo pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 I priedo 3 straipsnio 3 dalį susijusios įmonės;
8.2.2. ūkio subjektams, kuriems išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti pagal ankstesnį Europos Komisijos sprendimą, kuriame pagalba skelbiama neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka. Nauja valstybės pagalba negali būti teikiama iki nebus sugrąžinta neteisėta ir nesuderinama su vidaus rinka Lietuvos Respublikoje gauta valstybės pagalba;
8.2.3. jei ji neturi skatinamojo poveikio, nustatyto Reglamento (ES) Nr. 651/2014 6 straipsnyje;
8.2.4. pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnio 2 dalį.
8.3. Valstybės pagalba, kurios tinkamas finansuoti išlaidas galima nustatyti ir kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, gali būti sumuojama su:
8.3.1. bet kokia kita valstybės pagalba, jei tos veiklos yra susijusios su skirtingomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurias galima nustatyti;
8.3.2. bet kokia kita valstybės pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, kurios iš dalies arba visiškai sutampa, jeigu taip susumavus, didžiausia pagalbos suma neviršija Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnio 4 dalyje nustatytos pagalbos ribos, o didžiausias pagalbos intensyvumas neviršija Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnio 4 dalyje nustatyto pagalbos intensyvumo.
8.4. Valstybės pagalba, kuriai pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014 taikoma išimtis, nesumuojama su jokia de minimis pagalba, susijusia su tomis pačiomis tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei susumavus būtų viršytas pagalbos intensyvumas, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio 5 dalyje. 8.5. Investicinė pagalba darbuotojų mokymams, kuri teikiama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnį, yra išmokama dalimis ir diskontuojama iki jos vertės finansavimo skyrimo momentu, kaip nustatyta Reglamento (ES) Nr. 651/2014 7 straipsnio 3 punkte.
8.6. Administruojančioji institucija PĮP vertinimo metu patikrina pareiškėjo teisę gauti valstybės pagalbą pagal Reglamentą (ES) Nr. 651/2014, o Ministerijai priėmus sprendimą finansuoti projektą per 20 darbo dienų registruoja suteiktos valstybės pagalbos sumą Registre.
8.7. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnį:
8.7.1. išlaidos mokytojams už valandas, kurias mokytojai dalyvauja mokyme (moko) (darbo užmokesčio išlaidos). Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei mokytojas yra projekto vykdytojo darbuotojas;
8.7.2. mokytojų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių, apgyvendinimo Lietuvos Respublikoje išlaidos; Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei mokytojas yra projekto vykdytojo darbuotojas;
8.7.3. mokomų asmenų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių, apgyvendinimo Lietuvos Respublikoje išlaidos;
8.7.4. mokomų asmenų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių į užsienio valstybes, apgyvendinimo išlaidos;
8.7.5. išlaidos tiesiogiai su projektu susijusioms medžiagoms ir reikmenims, kurie priskiriami trumpalaikiam turtui, įsigyti. Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei pareiškėjas pats vykdo PĮP nurodytų ir atitinkamai suplanuotų projekto mokymo veiklų dalį, nepirkdamas paslaugų;
8.7.6. su mokymo projektu susijusios konsultacinių paslaugų išlaidos;
8.7.7. bendrosios netiesioginės išlaidos (administracinės išlaidos, išlaidos nuomai, pridėtinės išlaidos) pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą. Šioms išlaidoms taikoma Administravimo taisyklių 172.1 papunktyje nurodyta fiksuotoji norma.
8.8. Apskaičiuojant pagalbos intensyvumą ir tinkamas finansuoti išlaidas taip pat vadovaujamasi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 7 straipsnio 1 dalimi. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis, nurodyta PFSA 1 ir 2 lentelėse, negali viršyti 70 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, ir apskaičiuojama pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnio 4 dalį:
1 lentelė. Projekto finansuojamoji dalis darbuotojų mokymo veiklai, kai pareiškėjas registruotas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione ir projektas įgyvendinamas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione.
Eil. Nr.
Pareiškėjo statusas
Finansuojamoji dalis
Finansuojamoji dalis (jei mokymas suteikiamas neįgaliesiems darbuotojams arba nepalankias sąlygas darbo rinkoje turintiems asmenims)
1.
Labai maža ir maža įmonė
iki 70 proc.
iki 70 proc.
2.
Vidutinė įmonė
iki 60 proc.
iki 70 proc.
2 lentelė. Projekto finansuojamoji dalis darbuotojų mokymo veiklai, kai pareiškėjas registruotas Sostinės regione ir projektas įgyvendinamas Sostinės regione.
Eil. Nr.
Pareiškėjo statusas
Finansuojamoji dalis
Finansuojamoji dalis (jei mokymas suteikiamas neįgaliesiems darbuotojams arba nepalankias sąlygas darbo rinkoje turintiems asmenims)
1.
Labai maža ir maža įmonė
iki 50 proc.
iki 50 proc.
2.
Vidutinė įmonė
iki 50 proc.
iki 50 proc.
8.9. Paskutiniai sprendimai dėl valstybės pagalbos suteikimo gali būti priimti ne vėliau kaip iki 2027 m. birželio 30 d.
8.10. Ministerija, vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 651/2014 9 straipsnio 1 dalies c punkto nuostatomis, informaciją apie suteiktą valstybės pagalbą turi paskelbti Europos Komisijos valstybės pagalbos skaidrumo viešos paieškos interneto svetainėje https://webgate.ec.europa.eu/competition/transparency/public?lang=lt, ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos, vadovaudamasi administruojančiosios institucijos pateikta informacija.
Daugiau Mažiau -
Projektų bendrieji atrankos kriterijaiProjektų bendrieji atrankos kriterijai nurodyti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 2 priede
https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/projektu-bendruju-atrankos-kriteriju-sarasas-ir-ju-vertinimo-metodika-3Daugiau Mažiau -
Projektų specialieji ir prioritetiniai atrankos kriterijai1. Specialusis. Projekte suplanuotos veiklos atitinka Koncepcijos nuostatas ir bent vieno MTEPI prioriteto įgyvendinimo tematiką. Vertinama, ar projektas prisideda prie Koncepcijos ir atitinka bent vieno Koncepcijos MTEPI prioriteto įgyvendinimo tematiką. Vertinama pagal PĮP pateiktą informaciją.
2. Specialusis. Projekte suplanuotos mokymų veiklos atitinka bent vieno MTEPI prioriteto specifinių įgūdžių sąrašo tematiką, nustatytą Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) prioritetų įgūdžių sąraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. 4-285 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) prioritetų įgūdžių sąrašo patvirtinimo“ (toliau – Įgūdžių sąrašas). Vertinama ar projekte suplanuotos mokymų veiklos atitinka bent vieno MTEPI prioriteto specifinių įgūdžių sąrašo tematiką. Vertinama pagal PĮP pateiktą informaciją.
3. Specialusis. Pareiškėjas iki PĮP pateikimo yra ne trumpiau kaip 3 metus veikianti MVĮ, kurios metinės pajamos iš savo pagamintos produkcijos kiekvienais metais sudaro ne mažiau kaip 51 proc. bendroje pardavimų struktūroje ir vidutinės metinės pajamos (iš savo pagamintos produkcijos) per pastaruosius dvejus finansinius metus iki PĮP pateikimo yra ne mažesnės kaip 145 000,00 Eur (šimtas keturiasdešimt penki tūkstančiai eurų), kai įmonė vidutinė, ir ne mažesnės kaip 50 000,00 Eur (penkiasdešimt tūkstančių eurų), kai įmonė labai maža arba maža. Vertinama, ar pareiškėjas yra MVĮ, kuri turi pakankamai patirties, t. y. veikia ne trumpiau kaip trejus metus iki PĮP pateikimo ir kuri yra finansiškai pajėgi, t. y. jos vidutinės metinės pajamos iš savo pagamintos produkcijos, kurios sudarė ne mažiau kaip 51 proc. bendrojo pardavimo struktūros, per pastaruosius dvejus finansinius metus iki PĮP pateikimo pagal pateiktus patvirtintos finansinės atskaitomybės dokumentus yra ne mažesnės kaip 145 000,00 Eur (šimtas keturiasdešimt penki tūkstančiai eurų), kai įmonė vidutinė, ir ne mažesnės kaip 50 000,00 Eur (penkiasdešimt tūkstančių eurų), kai įmonė labai maža arba maža. Įmonės veikimo laikotarpis tikrinamas pagal Juridinių asmenų registro informaciją, kai įmonė yra veikianti Lietuvos Respublikoje, arba pagal kitus įmonės veikimo laikotarpį įrodančius dokumentus, pvz., registracijos pažymėjimą, išrašą iš valstybės, kurioje įmonė veikia, registro centro ir pan., kai įmonė yra ne Lietuvos Respublikoje registruotas juridinis asmuo. Įmonės pačios pagamintos produkcijos pajamos tikrinamos pagal metinių finansinių ataskaitų rinkinių duomenis ir (ar) kitus pačios įmonės pagamintos produkcijos pajamas pagrindžiančius buhalterinės apskaitos dokumentus. Pačios pagaminta produkcija – įmonės gaminami gaminiai ir (arba) teikiamos paslaugos. Šis projektų atrankos kriterijus taikomas tik projekto vertinimo metu.Daugiau Mažiau -
Kvietimo projekto prioritetinių atrankos kriterijų duomenys
Numeris Pavadinimas Maksimalus galimas surinkti balas Didžiausias galimas kriterijaus balas Svorio koeficientas Minimalus privalomas surinkti balas 1 Projekte numatomų mokyti MVĮ darbuotojų dalis, bendrame MVĮ darbuotojų skaičiuje. 45,00 5 9,00 2 Pareiškėjas yra pramonės įmonė, kurios pagrindinė veikla priskiriama Valstybės duomenų agentūros generalinio direktoriaus įsakymu tvirtinamo Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus (EVRK 2 red.) (toliau – EVRK 2 red.) B ir C sekcijoms. 25,00 5 5,00 3 Projektu numatoma mokyti specialiųjų poreikių turinčius MVĮ darbuotojus 15,00 5 3,00 4 Projekte suplanuotos mokymų veiklos atitinka MTEPI prioriteto „Informacinės ir ryšių technologijos“ bent vieną specifinių įgūdžių sąrašo tematiką, nustatytą Įgūdžių sąraše. 15,00 5 3,00 Daugiau Mažiau
-
ReikalavimaiPagal PFSA 8.7. papunktį, tinkamos finansuoti projekto išlaidos pagal Reglamento (ES) Nr. 651/2014 31 straipsnį:
8.7.1. išlaidos mokytojams už valandas, kurias mokytojai dalyvauja mokyme (moko) (darbo užmokesčio išlaidos). Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei mokytojas yra projekto vykdytojo darbuotojas;
8.7.2. mokytojų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių, apgyvendinimo Lietuvos Respublikoje išlaidos; Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei mokytojas yra projekto vykdytojo darbuotojas;
8.7.3. mokomų asmenų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių, apgyvendinimo Lietuvos Respublikoje išlaidos;
8.7.4. mokomų asmenų tiesiogiai su projektu susijusios kelionių į užsienio valstybes, apgyvendinimo išlaidos;
8.7.5. išlaidos tiesiogiai su projektu susijusioms medžiagoms ir reikmenims, kurie priskiriami trumpalaikiam turtui, įsigyti. Šios išlaidos yra tinkamos finansuoti, jei pareiškėjas pats vykdo PĮP nurodytų ir atitinkamai suplanuotų projekto mokymo veiklų dalį, nepirkdamas paslaugų;
8.7.6. su mokymo projektu susijusios konsultacinių paslaugų išlaidos;
8.7.7. bendrosios netiesioginės išlaidos (administracinės išlaidos, išlaidos nuomai, pridėtinės išlaidos) pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą. Šioms išlaidoms taikoma Administravimo taisyklių 172.1 papunktyje nurodyta fiksuotoji norma.Daugiau Mažiau -
ES fondų lėšos7 500 000,00 €Daugiau Mažiau
-
ES fondasEuropos regioninės plėtros fondasEkonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonėDaugiau Mažiau
-
Nuosavo įnašo dalis
Kodas Nuosavo įnašo dalis 05-001-01-05-07-11-01 Ne mažiau kaip 50 proc. 05-001-01-05-07-11-02 Ne mažiau kaip 30 proc. Daugiau Mažiau -
Taikomi supaprastintai apmokamų išlaidų dydžiaiUgdyti MVĮ reikalingus darbuotojų įgūdžius (Sostinės regionas):
Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas Kodas Versija Pavadinimas Dydis Matavimo vnt. Papildoma informacija FN-005-07 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 41 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 49 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 20,0200 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-001-01 01 Iki 7 proc. netiesioginių išlaidų fiksuotoji norma 7,0000 % https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32021R1060 FN-005-03 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 26 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 12,3500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-04 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 31 iki 36 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 37 iki 42 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 14,9900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-06 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 40 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 48 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 18,8900 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-05 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 37 iki 39 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 43 iki 47 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 17,2500 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-01 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso 20 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba 24 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos. 8,6300 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas FN-005-02 01 Fiksuotoji norma, taikoma, kai priklauso nuo 21 iki 25 d. d. (jeigu dirbama 5 d. d. per savaitę) arba nuo 25 iki 30 d. d. (jeigu dirbama 6 d. d. per savaitę) kasmetinės atostogos 10,4400 % https://2021.esinvesticijos.lt/dokumentai/fn-05-01-fn-05-07-kasmetiniu-atostogu-ismoku-fn-nustatymo-tyrimas Daugiau Mažiau
-
Teikimo tvarkaParengtas PĮP (su visais privalomais priedais) teikiamas per 2021-2027 m. Duomenų mainų svetainę (DMS) adresu https://dms.investis.ltDaugiau Mažiau
-
Kartu su PĮP teikiama9 priedas: Laisvos formos pareiškėjo deklaracija, kurioje pareiškėjas patvirtina, kad projektas atitinka PFSA 1 priede nustatytus reikšmingos žalos nedarymo principo reikalavimus ir papildomus pagrindžiančius dokumentus, jeigu šis reikalavimas taikomas konkrečiai projekto veiklai, taip, kaip nustatyta PFSA 10 priedas: Informacija apie pareiškėjui suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis) pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 1 priedo 4 priede pateiktą formą 11 priedas: Užpildytas PFSA 3 priedas, kuriame pateikiama informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti 12 priedas: Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, parengta pagal paskutinių ataskaitinių finansinių metų duomenis 13 priedas: Dokumentai, pagrindžiantys projekto biudžeto pagrįstumą (komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje esančias kainas, buhalterinė pažyma apie praėjusių 6 mėn. darbo užmokestį arba nuorodos į rinkoje esančių panašių pozicijų siūlomą arba gaunamą darbo užmokestį ir kita) 14 priedas: Finansavimo šaltinius (pareiškėjo įnašą į tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų padengimą) pagrindžiantys dokumentai, pvz., pažyma, kurioje nurodytas banko (kitų kredito įstaigų, juridinių asmenų, akcininkų) sprendimas suteikti paskolą konkrečiam projektui, paskolos sutartis ir kita 15 priedas: Patvirtintų paskutinių finansinių metų metinių finansinių ataskaitų rinkinys (jei administruojančioji institucija patvirtintų paskutinių finansinių metų metinių finansinių ataskaitų rinkinio negali gauti iš Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registro) 16 priedas: Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos patvirtinantys dokumentai, kad darbuotojas priklauso specialiuosius poreikius turinčių asmenų grupei ir (arba) kiti patvirtinantys dokumentai, kad asmuo turi nepalankias sąlygas darbo rinkoje (jei taikoma).Daugiau Mažiau
-
Priedai
1. Projekto įgyvendinimo plano (toliau – PĮP) forma ;
2. Dalinai užpildyta pavyzdinė PĮP forma (kvietimo aprašo priedas);
3. Informacija apie pareiškėjui suteiktą valstybės pagalbą (išskyrus de minimis) (PAFT 1 priedo 4 priedas) ;
4. PFSA 1 priedo pavyzdys. Informacija, reikalinga projekto (įskaitant jungtinį projektą) atitikties reikšmingos žalos nedarymo horizontaliajam principui vertinimo reikalavimams įvertinti (kvietimo aprašo priedas);
5. PFSA 3 priedas Informacija, reikalinga projekto atitikčiai projektų atrankos kriterijams įvertinti (kvietimo aprašo priedas);
6. PFSA 3 priedas Excel formatu (2024-03-06 patikslinta versija, kvietimo aprašo priedas);
7. Stebėsenos rodiklių aprašymo kortelės (kvietimo aprašo priedas):
8. Pareiškėjo (partnerio) / projekto vykdytojo įnašo šaltinių užtikrinimo vertinimo metodika ;
9. Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija pildymui (kvietimo aprašo priedas);
Daugiau Mažiau
-
ApskritisNetaikomaDaugiau Mažiau
-
Siekiami stebėsenos rodikliaiUgdyti MVĮ reikalingus darbuotojų įgūdžius (Sostinės regionas):
Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: kiti įgūdžiai R.B.2.2098.5 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: ekologijos įgūdžiai R.B.2.2098.4 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: verslumo įgūdžiai R.B.2.2098.3 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: valdymo įgūdžiai R.B.2.2098.2 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: techniniai įgūdžiai R.B.2.2098.1 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: techniniai, valdymo, verslumo, ekologijos, kiti įgūdžiai R.B.2.2098 dalyviai 1,00 Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės, investuojančios į pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingų įgūdžių ugdymą P.B.2.0101 įmonės 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt Minimali siektina reikšmė projektai Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: kiti įgūdžiai R.B.2.2098.5 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: ekologijos įgūdžiai R.B.2.2098.4 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: verslumo įgūdžiai R.B.2.2098.3 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: valdymo įgūdžiai R.B.2.2098.2 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: techniniai įgūdžiai R.B.2.2098.1 dalyviai 0,00 Labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių darbuotojai, baigę mokymą, skirtą pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingiems įgūdžiams ugdyti, pagal įgūdžių rūšį: techniniai, valdymo, verslumo, ekologijos, kiti įgūdžiai R.B.2.2098 dalyviai 1,00 Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės, investuojančios į pažangiajai specializacijai, pramonės pertvarkai ir verslumui reikalingų įgūdžių ugdymą P.B.2.0101 įmonės 1,00 Daugiau Mažiau -
Kita informacija
Kvietimo informacija skelbiama tinklapiuose:
www.eimin.lrv.lt (naujienlaiškis dėl skelbiamo kvietimo)
Daugiau Mažiau
-
Taikomi teisės aktai1. Taikomi teisės aktai
1.1. Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi rengiant, teikiant ir vertinant projekto įgyvendinimo planą (toliau – PĮP), priimant sprendimą dėl projekto finansavimo, sudarant projekto sutartį ir įgyvendinant projektą, finansuojamą pagal 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-07 „Sukurti nuoseklią inovacinės veiklos skatinimo sistemą“ veiklos „Ugdyti labai mažoms įmonėms, mažoms įmonėms ir vidutinėms įmonėms reikalingus darbuotojų įgūdžius“ projektų finansavimo sąlygų aprašą (toliau – PFSA):
1.1.1. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1058 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo;
1.1.2. 2021 m. birželio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2021/1060, kuriuo nustatomos bendros Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo +, Sanglaudos fondo, Teisingos pertvarkos fondo ir Europos jūrų reikalų, žvejybos ir akvakultūros fondo nuostatos ir šių fondų bei Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Vidaus saugumo fondo ir Sienų valdymo ir vizų politikos finansinės paramos priemonės taisyklės su visais pakeitimais;
1.1.3. 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su visais pakeitimais;
1.1.4. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa, patvirtinta 2022 m. rugpjūčio 3 d. Europos Komisijos įgyvendinimo sprendimu C(2022) 5742, kuriuo patvirtinama programa „2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programa“ dėl paramos iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, Europos socialinio fondo + ir Teisingos pertvarkos fondo Lietuvoje siekiant investicijų į darbo vietų kūrimą ir ekonomikos augimą tikslo, su visai pakeitimais;
1.1.5. Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatymas;
1.1.6. Lietuvos Respublikos technologijų ir inovacijų įstatymas;
1.1.7. Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymas;
1.1.8. Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymas;
1.1.9. 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. kovo 16 d. nutarimu Nr. 247 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos patvirtinimo“;
1.1.10. Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“;
1.1.11. Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 17 d. nutarimu Nr. 835 „Dėl Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros ir inovacijų (sumaniosios specializacijos) koncepcijos patvirtinimo“ (toliau – Koncepcija);
1.1.12. Vadovaujančiosios, administruojančiosios ir audito institucijų funkcijų, įgyvendinant Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, paskirstymo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 25 d. nutarimu Nr. 1322 „Dėl pasirengimo administruoti Europos Sąjungos lėšas ir jų administravimo“;
1.1.13. Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Registras);
1.1.14. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarimas Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“;
1.1.15. 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės);
1.1.16. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“ (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės);
1.1.17. Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“;
1.1.18. Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 „Dėl Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaravimo tvarkos aprašo ir Smulkiojo ar vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijos formos patvirtinimo“.Daugiau Mažiau -
Specialieji teisės aktaiProjektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – PFSA).Daugiau Mažiau
-
Kontaktiniai asmenys
Vardas Pavardė Institucija Pareigos Telefonas El. paštas Elena Karolienė Inovacijų agentūra Programų vadovas 37068732705 E.Karoliene@inovacijuagentura.lt Lina Budvytė Inovacijų agentūra Vyriausioji projektų vadovė 37062016925 l.budvyte@inovacijuagentura.lt Vaida Galvonienė Inovacijų agentūra Vyriausiasis projektų vadovas 37068761577 V.Galvoniene@inovacijuagentura.lt Daugiau Mažiau