-
Asignavimų valdytojas
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
-
Projektų atrankos būdas
- Konkursas
- Planavimas
-
Stebėsenos rodikliai
Pedagoginių darbuotojų kompetencijų tobulinimas, kaip dirbti su konkrečių SUP vaikais (įskaitant gabius vaikus), įtraukiojo ugdymo modelių ir universalaus dizaino gairių diegimas bei komunikacinė kompanija vidurio ir vakarų Lietuvos regione:Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 1730,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis R.S.2.3508 proc. 85,00 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius P.B.2.0506 asmenys 54,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 300,00 Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis R.S.2.3508 proc. 85,00 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius P.B.2.0506 asmenys 270,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2071 naudotojai per metus 50,00 Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai P.S.2.1026 skaičius 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2071 naudotojai per metus 100,00 Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai P.S.2.1026 skaičius 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2071 naudotojai per metus 150,00 Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai P.S.2.1026 skaičius 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2071 naudotojai per metus 1050,00 Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai P.S.2.1026 skaičius 7,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 50,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis R.S.2.3508 proc. 85,00 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius P.B.2.0506 asmenys 650,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis R.S.2.3508 proc. 85,00 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius P.B.2.0506 asmenys 2770,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis R.S.2.3508 proc. 85,00 Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius P.B.2.0506 asmenys 880,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 1540,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis R.S.2.3508 proc. 85,00 Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00 Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius P.B.2.0506 asmenys 690,00 Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 2260,00 Daugiau Mažiau -
Finansuojamos veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 12-003-03-02-01-02-01 Pedagoginių darbuotojų kompetencijų tobulinimas, kaip dirbti su konkrečių SUP vaikais (įskaitant gabius vaikus), įtraukiojo ugdymo modelių ir universalaus dizaino gairių diegimas bei komunikacinė kompanija vidurio ir vakarų Lietuvos regione 12-003-03-02-01-02-02 Regioninių centrų įveiklinimas ir jų darbuotojų bei pedagoginių ir psichologinių tarnybų specialistų kvalifikacijos kėlimas, vertinimo ir ugdymo metodikų kūrimas ir apmokymas jomis dirbti sostinės regione 12-003-03-02-01-02-03 Regioninių centrų įveiklinimas ir jų darbuotojų bei pedagoginių ir psichologinių tarnybų specialistų kvalifikacijos kėlimas, vertinimo ir ugdymo metodikų kūrimas ir apmokymas jomis dirbti vidurio ir vakarų Lietuvos regione 12-003-03-02-01-04-01 Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. sostinės regione 12-003-03-02-01-04-02 Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. 12-003-03-02-01-04-03 Modernizuoti regioninius specialiojo ugdymo centrus, pritaikant juos teikti stacionarią ir mobilią metodinę, konsultacinę pagalbą sostinės regione. 12-003-03-02-01-04-04 Modernizuoti regioninius specialiojo ugdymo centrus, pritaikant juos teikti stacionarią ir mobilią metodinę, konsultacinę pagalbą vidurio ir vakarų Lietuvos 12-003-03-02-01-03-01 Didinti švietimo įtrauktį gerinant ugdymo sąlygas SUP turintiems vaikams 12-003-03-02-01-03-02 Didinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės, sveikatos priežiūros paslaugų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir jų tėvams bei bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams ir jų tėvams pasiūlą, prieinamumą pasitelkiant nevalstybinio sektoriaus paslaugų teikėjus sostinės regione 12-003-03-02-01-03-03 Didinti koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės, sveikatos priežiūros paslaugų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir jų tėvams bei bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams ir jų tėvams pasiūlą, prieinamumą pasitelkiant nevalstybinio sektoriaus paslaugų teikėjus vidurio ir vakarų Lietuvos regione. 12-003-03-02-01-05-01 Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai mokyklose, įgyvendinančiose ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, paketą, užtikrinantį švietimo didesnį prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams 12-003-03-02-01-05-02 Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai bendrojo ugdymo mokyklose paketą, užtikrinantį švietimo didesnį prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams Daugiau Mažiau -
Dokumentai
DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-02-01 „ĮGYVENDINTI ĮTRAUKŲJĮ ŠVIETIMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO, 2023-03-01, V-241 -
Kita informacija
Įgyvendinti įtraukųjį švietimą
Nr. 12-003-03-02-01
Atnaujinimo data: 2025 m. gegužės 16 d.