Pedagoginių darbuotojų kompetencijų tobulinimas, kaip dirbti su konkrečių SUP vaikais (įskaitant gabius vaikus), įtraukiojo ugdymo modelių ir universalaus dizaino gairių diegimas bei komunikacinė kompanija vidurio ir vakarų Lietuvos regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
R.S.2.3512 |
proc. |
80,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
1730,00 |
Pedagoginių darbuotojų kompetencijų tobulinimas, kaip dirbti su konkrečių SUP vaikais (įskaitant gabius vaikus), įtraukiojo ugdymo modelių ir universalaus dizaino gairių diegimas bei komunikacinė kompanija vidurio ir vakarų Lietuvos regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis |
R.S.2.3508 |
proc. |
85,00 |
| Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
P.B.2.0506 |
asmenys |
54,00 |
Pedagoginių darbuotojų kompetencijų tobulinimas, kaip dirbti su konkrečių SUP vaikais (įskaitant gabius vaikus), įtraukiojo ugdymo modelių ir universalaus dizaino gairių diegimas bei komunikacinė kompanija vidurio ir vakarų Lietuvos regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
R.S.2.3512 |
proc. |
80,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
300,00 |
| Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis |
R.S.2.3508 |
proc. |
85,00 |
| Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
P.B.2.0506 |
asmenys |
270,00 |
Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. sostinės regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
R.B.2.2071 |
naudotojai per metus |
50,00 |
| Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
P.S.2.1026 |
skaičius |
1,00 |
Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. sostinės regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
R.B.2.2071 |
naudotojai per metus |
100,00 |
| Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
P.S.2.1026 |
skaičius |
1,00 |
Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. sostinės regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
R.B.2.2071 |
naudotojai per metus |
150,00 |
| Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
P.S.2.1026 |
skaičius |
1,00 |
Sukurti Lietuvos įtraukties švietime centrą įvairiapusių raidos ir kitų sutrikimų turintiems mokiniams, aprūpinant jį reikalinga įranga, baldais, specialiosiomis priemonėmis ir pan. sostinės regione:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
R.B.2.2071 |
naudotojai per metus |
1050,00 |
| Išvystyti regioniniai švietimo pagalbos centrai |
P.S.2.1026 |
skaičius |
7,00 |
Didinti švietimo įtrauktį gerinant ugdymo sąlygas SUP turintiems vaikams :
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
R.S.2.3512 |
proc. |
80,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
50,00 |
Didinti švietimo įtrauktį gerinant ugdymo sąlygas SUP turintiems vaikams :
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis |
R.S.2.3508 |
proc. |
85,00 |
| Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
P.B.2.0506 |
asmenys |
650,00 |
Didinti švietimo įtrauktį gerinant ugdymo sąlygas SUP turintiems vaikams :
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis |
R.S.2.3508 |
proc. |
85,00 |
| Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
P.B.2.0506 |
asmenys |
2770,00 |
Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai mokyklose, įgyvendinančiose ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, paketą, užtikrinantį švietimo didesnį prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis |
R.S.2.3508 |
proc. |
85,00 |
| Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
R.S.2.3512 |
proc. |
80,00 |
| Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
P.B.2.0506 |
asmenys |
880,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
1540,00 |
Sukurti ir įdiegti priemonių įtraukiajam ugdymui ir švietimo pagalbai mokyklose, įgyvendinančiose ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, paketą, užtikrinantį švietimo didesnį prieinamumą, visos dienos mokyklos paslaugas, aprūpinimą reikalingomis specialiojo ugdymo priemonėmis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams:
| Pavadinimas | Kodas | Matavimo vnt. | Siektina reikšmė |
| Švietimo pagalbą ne trumpiau kaip 3 mėn. gavusių vaikų dalis |
R.S.2.3508 |
proc. |
85,00 |
| Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
R.S.2.3512 |
proc. |
80,00 |
| Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius |
P.B.2.0506 |
asmenys |
690,00 |
| Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą |
P.B.2.0511 |
asmenys |
2260,00 |