Nr. 12-003-03-01-04

Atnaujinimo data: 2025 m. gegužės 18 d.
Kvietimų finansavimo suma

45 871 555 €

Kvietimai

4

Sutartys

3

  • Asignavimų valdytojas

    • Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
  • Projektų atrankos būdas

    • Planavimas
  • Stebėsenos rodikliai

    Įgyvendinti priemones, kad į ikimokyklinį ugdymą būtų sėkmingai įtraukti vaikai iš socialinę riziką patiriančių šeimų ir / ar turintys specialiųjų ugdymosi poreikių (Vaiko garantijos iniciatyva) Sostinės regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Socialinės rizikos šeimose augančių vaikų, kurie yra privalomai ugdomi pagal ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo programas ne trumpiau kaip 6 mėnesius, dalis R.S.2.3509 proc. 80,00
    Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius P.B.2.0506 asmenys 510,00
    Įgyvendinti priemones, kad į ikimokyklinį ugdymą būtų sėkmingai įtraukti vaikai iš socialinę riziką patiriančių šeimų ir / ar turintys specialiųjų ugdymosi poreikių (Vaiko garantijos iniciatyva) Sostinės regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Socialinės rizikos šeimose augančių vaikų, kurie yra privalomai ugdomi pagal ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo programas ne trumpiau kaip 6 mėnesius, dalis R.S.2.3509 proc. 80,00
    Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius P.B.2.0506 asmenys 2540,00
    Sukurti įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ugdymo programas, stiprinimo paketą, apimantį mokymąsi vieniems iš kitų (ang. peer-learning), ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų atnaujinimą ir stiprinimą, aprūpinimą moderniomis darbo vietomis:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 1370,00
    Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis R.S.2.3512 proc. 80,00
    Atnaujinti ikimokyklinio ugdymo turinį, atsižvelgiant į naujausias mokslines žinias ir tyrimus, ypatingą dėmesį skiriant bendrųjų kompetencijų ugdymui, taikant amžiaus tarpsnį atitinkančius metodus, ir knygų skaitymo kultūrai formuoti bei tobulinti mokytojų kvalifikaciją ugdymo turinio įgyvendinimo bei vaikų vertinimo klausimais Sostinės regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 2740,00
    Sukurtas įrankis ankstyvajam vaiko poreikių įvertinimui ir nuoseklaus ir konstruktyvaus grįžtamojo ryšio apie vaiko ugdymą(si) ir individualią pažangą tėvams (globėjams) suteikimui, užtikrinant būtiną švietimo ir ugdymo(si) pagalbą P.N.2.4571 vnt. 1,00
    Sukurtos ikimokyklinio ugdymo programos gairės P.N.2.4570 vnt. 1,00
    Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją R.B.2.2503 asmenys 2340,00
    Atnaujinti ikimokyklinio ugdymo turinį, atsižvelgiant į naujausias mokslines žinias ir tyrimus, ypatingą dėmesį skiriant bendrųjų kompetencijų ugdymui, taikant amžiaus tarpsnį atitinkančius metodus, ir knygų skaitymo kultūrai formuoti bei tobulinti mokytojų kvalifikaciją ugdymo turinio įgyvendinimo bei vaikų vertinimo klausimais Sostinės regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą P.B.2.0511 asmenys 7060,00
    Dalyviai, pasibaigus jų dalyvavimui veiklose, įgyjantys kvalifikaciją R.B.2.2503 asmenys 6000,00
    Sukurtas įrankis ankstyvajam vaiko poreikių įvertinimui ir nuoseklaus ir konstruktyvaus grįžtamojo ryšio apie vaiko ugdymą(si) ir individualią pažangą tėvams (globėjams) suteikimui, užtikrinant būtiną švietimo ir ugdymo(si) pagalbą P.N.2.4571 vnt. 1,00
    Sukurtos ikimokyklinio ugdymo programos gairės P.N.2.4570 vnt. 1,00
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamos veiklos

    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    12-003-03-01-04-01-01 Įgyvendinti priemones, kad į ikimokyklinį ugdymą būtų sėkmingai įtraukti vaikai iš socialinę riziką patiriančių šeimų ir / ar turintys specialiųjų ugdymosi poreikių (Vaiko garantijos iniciatyva) Sostinės regione
    12-003-03-01-04-01-02 Įgyvendinti priemones, kad į ikimokyklinį ugdymą būtų sėkmingai įtraukti vaikai iš socialinę riziką patiriančių šeimų ir / ar turintys specialiųjų ugdymosi poreikių (Vaiko garantijos iniciatyva) Vidurio ir vakarų Lietuvos regione
    12-003-03-01-04-03-01 Sukurti įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ugdymo programas, stiprinimo paketą, apimantį mokymąsi vieniems iš kitų (ang. peer-learning), ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų atnaujinimą ir stiprinimą, aprūpinimą moderniomis darbo vietomis
    12-003-03-01-04-02-01 Atnaujinti ikimokyklinio ugdymo turinį, atsižvelgiant į naujausias mokslines žinias ir tyrimus, ypatingą dėmesį skiriant bendrųjų kompetencijų ugdymui, taikant amžiaus tarpsnį atitinkančius metodus, ir knygų skaitymo kultūrai formuoti bei tobulinti mokytojų kvalifikaciją ugdymo turinio įgyvendinimo bei vaikų vertinimo klausimais Sostinės regione
    12-003-03-01-04-02-02 Atnaujinti ikimokyklinio ugdymo turinį, atsižvelgiant į naujausias mokslines žinias ir tyrimus, ypatingą dėmesį skiriant bendrųjų kompetencijų ugdymui, taikant amžiaus tarpsnį atitinkančius metodus, ir knygų skaitymo kultūrai formuoti bei tobulinti mokytojų kvalifikaciją ugdymo turinio įgyvendinimo bei vaikų vertinimo klausimais Vidurio ir vakarų Lietuvos regione
    Daugiau Mažiau
  • Dokumentai

    DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-04 „UŽTIKRINTI VISIEMS PRIEINAMĄ ANKSTYVĄJĮ UGDYMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO, 2022-05-31, V-878