Nr. 12-003-03-04-03

Atnaujinimo data: 2025 m. balandžio 20 d.
Kvietimų finansavimo suma

120 440 020,11 €

Kvietimai

26

Sutartys

129

  • Asignavimų valdytojas

    • Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
  • Projektų atrankos būdas

    • Tęstinė atranka
    • Planavimas
    • Planavimas, kai ketinama įgyvendinti jungtinį projektą
  • Stebėsenos rodikliai

    Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00
    Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius R.B.1.2014 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00
    Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius P.S.1.1119 asmenys 4900,00
    Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas. R.N.1.5579 asmenys 4900,00
    Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius R.B.1.2014 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00
    Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, kurie mokosi pagal eksperimentines profesinio mokymo programas P.S.1.1120 asmenys 4000,00
    Profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės mokymo forma, veiklos viešinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis R.N.1.5568 proc. 100,00
    Priemonių, skirtų profesiniam mokymui pameistrystės forma organizuoti ir skatinti, sukūrimas ir įgyvendinimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00
    Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius R.B.1.2014 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00
    Įgyvendintos profesinio mokymo programos pameistrystės forma P.S.1.1117 asmenys 3866,00
    Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis R.S.2.3510 proc. 4,00
    Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti P.S.2.1505 asmenys 130,00
    Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis R.S.2.3510 proc. 4,00
    Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti P.S.2.1505 asmenys 660,00
    Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė P.N.2.4564 vnt. 1,00
    Formaliojo profesinio mokymo programų atnaujinimas ir (ar) parengimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00
    Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese P.S.1.1114 asmenys 1000,00
    Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams P.S.1.1113 skaičius 95,00
    Poreikio atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas konsultuojantis su socialiniais partneriais P.S.1.1113.1 vnt. 1,00
    Formaliojo profesinio mokymo programų atnaujinimas ir (ar) parengimas:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00
    Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese P.S.1.1114 asmenys 1000,00
    Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams P.S.1.1113 skaičius 95,00
    Poreikio atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas konsultuojantis su socialiniais partneriais P.S.1.1113.1 vnt. 1,00
    Įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų sistemą įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius R.B.1.2014 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00
    Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00
    Moksleiviai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerino ne mažiau kaip 40 procentų dalyvių) P.S.1.1118 asmenys 12394,00
    Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė:
    PavadinimasKodasMatavimo vnt.Siektina reikšmė
    Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas P.B.2.0067 asmenys 28575,00
    Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2071 naudotojai per metus 22860,00
    Daugiau Mažiau
  • Finansuojamos veiklos

    Veiklos Nr.Veiklos pavadinimas
    12-003-03-04-03-03-01 Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas
    12-003-03-04-03-03-02 Eksperimentinių profesinio mokymo programų plėtojimas
    12-003-03-04-03-08-01 Profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės mokymo forma, veiklos viešinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas
    12-003-03-04-03-04-01 Priemonių, skirtų profesiniam mokymui pameistrystės forma organizuoti ir skatinti, sukūrimas ir įgyvendinimas
    12-003-03-04-03-06-01 Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione
    12-003-03-04-03-06-02 Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione
    12-003-03-04-03-07-01 Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė
    12-003-03-04-03-02-01 Formaliojo profesinio mokymo programų atnaujinimas ir (ar) parengimas
    12-003-03-04-03-02-02 Profesijos mokytojų ir (arba) meistrų kompetencijų tobulinimas
    12-003-03-04-03-05-01 Įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų sistemą įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą
    12-003-03-04-03-07-02 Profesinio mokymo įstaigų regionuose aprūpinimas praktiniam profesiniam mokymui reikalinga įranga ir priemonėmis
    Daugiau Mažiau
  • Dokumentai

    DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-04-03 „SUKURTI RINKOS POREIKIUS ATLIEPIANČIĄ PROFESINIO UGDYMO SISTEMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO, 2022-06-09, V-952