-
Asignavimų valdytojas
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
-
Projektų atrankos būdas
- Tęstinė atranka
- Planavimas
- Planavimas, kai ketinama įgyvendinti jungtinį projektą
-
Stebėsenos rodikliai
Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas:Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00 Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius R.B.1.2014 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius P.S.1.1119 asmenys 4900,00 Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas. R.N.1.5579 asmenys 4900,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius R.B.1.2014 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, kurie mokosi pagal eksperimentines profesinio mokymo programas P.S.1.1120 asmenys 4000,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis R.N.1.5568 proc. 100,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00 Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius R.B.1.2014 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Įgyvendintos profesinio mokymo programos pameistrystės forma P.S.1.1117 asmenys 3866,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis R.S.2.3510 proc. 4,00 Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti P.S.2.1505 asmenys 130,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis R.S.2.3510 proc. 4,00 Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti P.S.2.1505 asmenys 660,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė P.N.2.4564 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese P.S.1.1114 asmenys 1000,00 Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams P.S.1.1113 skaičius 95,00 Poreikio atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas konsultuojantis su socialiniais partneriais P.S.1.1113.1 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese P.S.1.1114 asmenys 1000,00 Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams P.S.1.1113 skaičius 95,00 Poreikio atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas konsultuojantis su socialiniais partneriais P.S.1.1113.1 vnt. 1,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius R.B.1.2014 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010.2 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius R.B.1.2010.1 asmenys 0,00 Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius R.B.1.2010 asmenys 0,00 Moksleiviai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerino ne mažiau kaip 40 procentų dalyvių) P.S.1.1118 asmenys 12394,00 Pavadinimas Kodas Matavimo vnt. Siektina reikšmė Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas P.B.2.0067 asmenys 28575,00 Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus R.B.2.2071 naudotojai per metus 22860,00 Daugiau Mažiau -
Finansuojamos veiklos
Veiklos Nr. Veiklos pavadinimas 12-003-03-04-03-03-01 Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas 12-003-03-04-03-03-02 Eksperimentinių profesinio mokymo programų plėtojimas 12-003-03-04-03-08-01 Profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės mokymo forma, veiklos viešinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas 12-003-03-04-03-04-01 Priemonių, skirtų profesiniam mokymui pameistrystės forma organizuoti ir skatinti, sukūrimas ir įgyvendinimas 12-003-03-04-03-06-01 Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione 12-003-03-04-03-06-02 Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione 12-003-03-04-03-07-01 Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė 12-003-03-04-03-02-01 Formaliojo profesinio mokymo programų atnaujinimas ir (ar) parengimas 12-003-03-04-03-02-02 Profesijos mokytojų ir (arba) meistrų kompetencijų tobulinimas 12-003-03-04-03-05-01 Įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų sistemą įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą 12-003-03-04-03-07-02 Profesinio mokymo įstaigų regionuose aprūpinimas praktiniam profesiniam mokymui reikalinga įranga ir priemonėmis Daugiau Mažiau -
Dokumentai
DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-04-03 „SUKURTI RINKOS POREIKIUS ATLIEPIANČIĄ PROFESINIO UGDYMO SISTEMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO, 2022-06-09, V-952 -
Kita informacija
Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą
Nr. 12-003-03-04-03
Atnaujinimo data: 2025 m. balandžio 20 d.